Opinii despre Perfect Pet Piata Muncii - Cabinet Veterinar & Pet Shop (Veterinar)
Perfect Pet Piata Muncii - Cabinet Veterinar & Pet Shop
Șoseaua Mihai Bravu, București 021323, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Perfect Pet Piata Muncii - Cabinet Veterinar & Pet Shop, Veterinar în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Perfect Pet Piata Muncii - Cabinet Veterinar & Pet Shop
Luni
[11h – 20h]
Marți
[11h – 20h]
Miercuri
[11h – 20h]
Joi
[11h – 20h]
Vineri
[11h – 20h]
Sâmbătă
[10h – 18h]
Duminică
[10h – 18h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Perfect Pet Piata Muncii - Cabinet Veterinar & Pet Shop
G. R.
Experienta mea cu aceast magazin a fost mizerabila. Managerul de magazin (o doamna/domnisoara) are o atitudine extrem de agresiva, iar angajatele m-au tratat execrabil si cu un tupeu fantastic. Am facut prostia sa cred ca un mesaj in privat va determina o reactie normala de intelegere. M-am inselat, mi s-a dat o lectie despre modestie si despre cum trebuie sa astept in vant si ploaie cand sunt sunata ca pachetul este gata si sa vin sa il ridic, 10 minute inteleg, 25 de minute deja e prea mult! Explicatia, citez: daca plateati online pachetul era gata si angajata care se ocupa de comenzile online avea o alta treaba.... Exact, toate angajatele din magazin s-au agitat 15 minute in jurul unei cliente venite in urma mea si explicatia a fost ca a platit online....Deci, daca platesti ca prostul direct in magazin trebuie sa astepti ca doamna vip care a platit online sa fie adulata si sa i se faca pachetul in fata ta dar sa ti se spuna ca nu vezi tu bine... Eu ce primesc in schimb: amenintarea ca nu mi se dau produsele, repet, dupa aproape jumatate de ora in vant si ploaie, acuzatii ca sunt o clienta dificila (sigur, trebuia sa stau ca proasta in ploaie si sa imi si placa!). Nu recomand aceasta locatie din Muncii nimanui, cu animal sau fara pentru ca daca aveti ghinionul ca angajatele sa aiba o zi proasta sa va treziti si jicniti si fara produse!!!! Sunt o persoana educata si in mod normal suport multe dar acest tip de atitudine, lipsa de reactie a managementului si lectia de modestie pe nervii si banii mei au intrecut orice imaginatie! Oricum nu sunt singurii de pe piata asa ca ar merita o lectie din partea noastra a tuturor, poate asa invata ca orice client, chiar si dificil este important. By the way nu mi s-au oferit nici macar scuze, doar pareri de rau, se pare ca nu este in ADN-ul managementului firmei sa isi ceara scuze ci sa dea lectii despre cat de greu le este doamnelor dupa 9 ore de munca (oare cei de la ITM or sti de acest program de peste 9 ore care a dus la epuizarea acestor minunate doamne?), de parca eu veneam de la distractie, despre cum eu sunt de vina ca am o parere proasta despre mine (dupa cum vedeti, am fost si diagnosticata cu probleme ce tin de respectul de sine, nice nu?), ca nimic din ceea ce am simtit eu nu are baza reala, deci sunt si nebuna! Le doresc tuturor acestor minunati oameni sa fie tratati asa cum am fost eu!
PS: Observ de la alte postari ca practica este de intimidare a clientilor nemultumiti, ne faceti mincinosi daca tot am avut ghinionul sa beneficiem de serviciile minunate. Deci stiti sigur, ati fost acolo, ca nu ploua, filmarile contin toata perioada, pentru ca am fost in magazin de doua ori, eram nervoasa si urlam cand am ajuns sau mi-am pierdut cumpatul dupa ce am fost tratata atat de frumos? Ceea ce s-a intamplat a fost real, angajatele dumneavoastra s-au purtat cu mine incredibil de nepoliticos si lectiile despre minciuna si autovictimizarea nu va ajuta. De altfel, singura mea dorinta este ca nimeni sa nu mai pateasca ce am patit eu la dumneavoastra in magazin pentru ca eu stiu exact ceea ce s-a intamplat! Aveti o problema acolo si ar fi bine sa recunoasteti pentru ca nu va ajuta sa ma faceti o persoana conflictuala si mincinoasa atat in discutiile private si publice, problema ramane, nu ma puteti umili mai mult decat au facut-o angajatele dumneavoastra! Si asta in 13 minute, cum spune camera dumneavoastra! E un record sa umilesti o persoana intr-un timp asa scurt mai ales ca de fapt cea mai mare parte eram afara, sa ii strecori printre dinti (acum inteleg ca era pentru camere) cat de dificil client e si sa il aduci in stadiul in care sa isi piarda cumpatul. Doare nu, sa te simti neputincios in fata unor acuzatii publice chiar facute de o mincinoasa asa cum vreti sa dati impresia ca sunt! Nu ma intimidati si va asigur ca daca primeam macar niste scuze sincere si nu lectii de umilinta nu se ajungea aici!
Y. T.
Consultatii medicale foarte scumpe, fara desfasurator de calcul de pret ( suma este "calculata" de medic si transmisa la casa eliberandu-se doar bon fara desfasurator explicativ de operatiuni efectuate).
Consultatia nu a avut nici un rezultat in starea de sanatate al catelului, fiind bani aruncati.Nu recomand acest loc decat ca Coafor .
Later Edit: Pentru ca nu pot sa va raspund la raspunsul dvs. voi raspunde in cadrul comentariului meu: "juniorul" este un catel care la acea vreme avea 560 gr ( cantarit la dvs la cabinet). I s-a facut o deparazitare exterioara absolut inutila ( este un pui de bichon toy tinut exclusiv in casa si absolut curat si igenic). I s-au taiat unghiile ( repet 560gr greutate) si i s-au verificat urechile. Catelul venind la un control dupa cumparare si fiind perfect sanatos. Catelul senior a fost verificat la ochi ( i s-au prescris niste picaturi umane care n-au avut nici un efect: ii curg ochii). Ca o concluzie: nu am avut nici un beneficiu in urma consultarii. Reverificati suma platita, deoarece nu corespunde cu ce afirmati mai jos (dovedibil cu extrasul de cont plata fiind cu cardul).
Cat despre preturi in general: am dat ( ulterior) telefon si am intrebat cat costa prima vaccinare. De la Receptie mi-a spus ca nu stie exact, ca se adauga consultatia, ca imi da medicul la telefon . Raspunsul medicului a fost 68 lei. Pe site-ul dvs este trecut 50 lei.
Referitor la sectiunea de salon (coafor), da, este foarte buna.
S. D.
Nu recomand. Si-au batut joc de catelul meu. Dupa ce l-au tuns nu l-am mai recunoscut. Aroganti si impertinenti, parca ar face pe gratis.
S. C.
Un cățel fericit plecat de la Perfect Pet! 😍
L. G.
Astazi am ajuns la cabinet cu un puiut de 5 saptamani,pe langa aroganta personalului, diagnosticul a fost pus gresit.
Sa nu mai zic de receptionista care s-a pozat "pe la spate" cu cainele meu care se afla in stare critica.
G. G.
Mi.am zis sa merg aici ca e mai aproape de casa fata de cel de la Morarilor dar m.am lecuit. Cei de aici de la Muncii sunt foarte neprietenosi, aroganti si obraznici. Mi.am dus cainele acum in pandemie la spalare si intretinere completa iar eu am intrat dar sotia nu pentru ca era un afis pe usa care spunea ca doar un apartinator poate intra cu cainele. Se pare ca numai noi am respectat regula, altii desi intrau cate doi nu le atragea nimeni atentia. Apoi, desi i.am dat instructiuni clare celei care il spala despre cum sa nu.l.tina de labute pe cainele meu pt ca are o problema iar noi il ridicam cu ambele maini, s.a uitat la mine de parca eram de sticla si l.a ridicat in fata mea exact de labute. Evident ca asta a inceput sa schelalaie de durere. M.am.luat de ea dar mi.a intors spatele si a plecat. Apoi l.am.auzit schelelaind ceea ce de obicei nu face deoarece dincolo stau si nu.l aud niciodata plangandu.se. Le.am.intrebat pe fetele de la receptie dar se uitau si ele cu o privire la fel de plina de inteligenta ca si cealalta si mi.au sous ca nu cainele meu schelalaie. Le.am.intrebat daca vad prin pereti de stiu fara sa se uite. Foarte tupeiste si complet dezinteresate de ceea ce fac. Am iesit dupa un timp la sotia mea care ne astepta afara si cand m.am intors cainele meu halaiduia prin magazin si nimeni nu a venit sa ne anunte ca e gata desi au geamurile alea mari si ne.au vazut ca suntem in fata magazinului. Am incercat sa le intreb daca a fost ok daca a avut multi purici sau alte ganganii prin blana dar fetele n.aveau nicio treaba. Am platit si am iesit fara nici.o vorba din partea lor. Doar bombaneau nu stiu ce. Nici nu se compara cu personalul de la Morarilor. E un baiat Florin, dar si celelalte fete sunt ok, care iti explica ce sa nu faci sau ce sa faci, sunt amabili si iubesc animalele. Cei de aici conduc o afacere si atat. Personalul zice merci ca are un job dar care nu le place si se vede asta de la o posta. Nu recomand in niciun caz!!! Poate s.au mai schimbat lucrurile insa ma indoiesc. Chiar daca e mai departe recomand la Morarilor langa Mc Donalds nu aici.
G. C.
Cea mai profesionista rețea de clinici veterinare și pet-shop din București. Hăinuțele pentru animale de super calitate. Va recomand călduros!
c. i.
Servicii bune , oameni drăguți si iubitori de animale.
D.
Am fost la cathotel să îmi las pisica și am vrut sa vedem cum este înainte. Magazinul e ok, dar nu am putut sa mergem cu toții să vedem locația, pentru că, au niste reguli stricte de maxim o persoana cu un animal. E curat, e bine aprovizionat și au și veterinar disponibil 24/7 (in teorie).
Acum sincer, am sunat la numărul de telefon de pe site și nu era nimeni disponibil. Pentru program de 24/7 e clar că așa ceva nu e pe bune. O alta chestie care am observat-o pe pielea mea, este că e dificil să obții informații daca la recepție vine un animal care latră in continuu. Nu este vina lor, dar dacă vrei să obții informații trebuie sa ai răbdare să îi servească pe alții.
Atenție că ziua de cazare începe după amiază târziu. Dacă îți faci planuri că o lași dimineața și pleci îți iei o mare țeapa. Cel mai devreme este ora 11 și o sa stea in cușcă cu care o aduci până după-amiază când intră în cușetă.
Later edit Septembrie 2020
In general după cum am scris in prima variantă a review-ului, animalele sunt tratate cum OK dar experiența noastră nu a fost tocmai pozitivă. Ne-am întors din concediu și am avut show cu ei.
#1. Prima problema este că deși am sunat la începutul programului (ora 11) că venim sa o luam ei ne-au taxat cu o zi in plus, bani pe care nu ii recuperezi.
#2. Prima dată când am luat pisica și am adus-o acasă a mâncat pe nerăsuflate chiar daca acolo ar fi trebuit să aibă mâncare la discreție.
#3 scăzuse in greutate, am dus-o durdulie și am luat-o intrata vizibil la apa. Din 2 și 3 singura mea concluzie este că a făcut foamea.
#4 minciuna cu pozele pe WhatsApp. Înainte să o ducem ne-au promis marea cu sarea, inclusiv că ne da poze pe WhatsApp. Apoi când am lăsat-o ne-a zis doar că o vedem pe Facebook. Am acceptat așa fiind pus în fața faptului împlinit de dor, dar dacă îmi zicea de la început nu acceptam.
#5 nu am primit nici un contract nici pe hârtie și nici electronic chiar daca le-am cerut in scris pe mail! Ne-a dat doar un bon de casa. Când o iei te pune sa semnezi că ai luat-o bine. Soția a semnat și a pus și data să vadă cine s-o uita exact și că a stat cu o zi mai puțin în caz că are dubii.
Relatez cele de mai sus că să reflecte realitatea. Măcar să nu pățiți și voi ce am patit noi. Sa nu vă închipuiți că le pasa, le-a dat soția mail și nu s-a sinchisit nimeni să răspundă până acum.
Data viitoare când plec in concediu o las cu drag oriunde altundeva la o cunoștință. Sunt ferm convins că îi merge mai bine decât la cathotel.
M. M.
Buna ziua.Eu nu recomand acest cabinet veterinar.Tatal meu a ajuns aici in urma unei recomandari si a sfarsit prin a plati o suma de bani pt niste investigatii pe care nici macar nu a primit rezultatele analizelor (respectiv o ecografie pt catelusa mea)doar un bon fiscal.La sfarsitul zilei nu a putut discuta cu dna doctor (avea treaba)care s-a ocupat de catelusa a discutat cu o doamna asistenta.A ajuns cu catelusa acasa si i-au lasat branula si protectia de la gat ca sa nu isi scoata branula si i s-a spus sa revina o saptamana mai tarziu..inteleg ca era o protectie pt a nu-si scoate branula insa as dori sa intreb cum se poate dormi chiar si caine fiind cu acea protectie..catelusa mea nu a putut..Ideea de baza este ca au facut analize si au cerut o suma de bani pentru ce?a doua zi dupa internarea la cabinet catelusei i s-a facut si mai rau si i-am facut un test de glicemie(aparat uman) si avea 560 .deci..coma diabetica..iar noua ni s-a spus ca nu se poate spune exact ce are si va fi necesar inca o internare de 1 zi pentru a pune un diagnostic clar timp in care evident asta ar presupune alte costuri si nu stiu daca nu cumva ar fi fost prea tarziu pt catelusa..trebuia intervenit atunci ..nu intr-o saptamana..sau in cateva zile..pacat..sunt animale de companie si nu pot vorbi insa noi cei care putem facem ceva pentru ele de ce nu o facem si pretindem doar la sume din partea oamenilor care sunt dispusi sa depisteze cauza?ulterior am aflat si de alte persoane care au avut experiente neplacute in acest cabinet deci eu personal NU RECOMAND.