Opinii despre Pozimed Policlinica (Spital)
Pozimed Policlinica
Bloc D2, Municipiul, Strada Nicolae Iorga, Constanța 900178, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Pozimed Policlinica, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Pozimed Policlinica
Luni
[08h – 20h]
Marți
[08h – 20h]
Miercuri
[08h – 20h]
Joi
[08h – 20h]
Vineri
[08h – 20h]
Sâmbătă
[08h – 14h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Pozimed Policlinica
C. D.
Mare dezamagire! Am facut o programare pentru un consult ortopedic, am platit consultatia 190ron (consultatia a constat in vizualizarea genunchiului si recomandarea unui RMN pt diagnostic). In momentul in care m-am intors cu rezultatul de la RMN mi s-a spus ca trebuie sa platesc din nou contravaloarea consultatiei nu a unui control deoarece au trecut 34 zile nu 30. Nu aveam cum sa revin in mai putin de 30 zile deoarece pana mi-a venit rezultatul RMN-ului am facut infectie cu covid 19 si am stat internat 2 saptamani, nu mai spun ca nu m-a informat nimeni cu privire la aceasta absurditate (prin consultatie inteleg stabilirea unui diagnostic si recomandarea tratamentului aferent). Daca pt diagnostic a fost necesara o investigatie nu cred ca era cazul sa platesc o alta consultatie, era cinstit sa fie considerat control, problema era exact aceeasi ca si la prima consultatie. Nu este in regula sa platesti doua consultatii pentru aceeasi problema!!!
L. C.
Am fost cu tata de mai multe ori la control la dr Budu care ii lua 150 lei pt ca ii schimba pansamentul dupa o operatie nereusita a ei spunand ca e bn noi intre timp am mers si la fundeni spunand ca nu mai are sanse ca trebuie amputare de gamba ne-a tinut asa cred ca vre-o 10 sedinte de pansament si atat venind si de la 50 km de Cta BATAIE DE JOC.PS Am intrebat asa pt mine pe fostul director al spitalului jud Cta ce parere are de dna dr Budu si a spus ca nu este un medic bun de chirurgie vasculara.Sa ii dea Dzeu si dansei cum l-a tratat ea.pe tata si i-a mancat banii aiurea cu pansamentele "daca ii spunea-i ceva se enerva".asa sa pateasca si ea....Le aranjeaza El pe toate.....
M. A.
Clinica unica in tara, cu personal super calificat, primitori, cu medici pregatiti. Am gasit raspunsul problemelor dupa ce am fost la nenumarati doctori fara a primi o concluzie in toata tara! Multumesc pentru profesionalism! Recomand tuturor cazurilor dificile si nu numai.
C. P.
Sunteti buni faceti analize bune si dati diagnostic foarte bine si va multumesc foarte frumos din tot sufletul meu pop florentina
F. V.
Sun de azi dimineata de la ora 11....incontinuu, nu exagerez, dar cred ca am apelat nr vostru de vreo 20 de ori.
Nu inteleg de ce il mai afisati ca nr de contact daca tot nu raspunde nimeni.......????
C. C.
Am fost la un control de RMN si am fost foarte multumit.
I. P.
Am fost pentru un RMN cu protocol endometrioză care costă 1200 RON. Nu am fost sunată pentru ridicarea rezultatului care era gata cam în două săptămâni, iar când am sunat eu după aproape 3 săptămâni, mi s-a vorbit recalcitrant, motivând că au o aplicație care se ocupă de înștiințare și se mai decalează. O aberație, se decalează o zi, nu 5. Mă așteptam oricum, citiind numai reviewuri negative despre ei, dar este singurul loc unde se face un astfel de RMN.
C. P.
Recomand cu incredere pe d-nul dr. Zeckra Manar. Un om deosebit si dedicat meseriei. Numai cuvinte de lauda la adresa dumnealui.
F. M.
Profesionalism, amabilitate, masuri Covid respectate.
A. M.
M-a consultat Dr Mindea, il recomand cu toata increderea. Un om minunat.
A. S. A.
fetele de la receptie nu sunt informate. am sunat pentru analize prenuptiale iar fata nu știa ce e VDRL si sa imi zică un pret. Mi s-a spus sa vin in receptie. Păi in 2020 ma pui sa vin sa fac programare in persoana la clinica? de ce as apela la o clinică privată dacă nu pentru a da banii si a rezolva mai repede?
o. c.
Pozimed a fost preluată de Reţeaua de sănătate Regina Maria : Deocamdată singurele schimbări au fost sigla și prețurile care au crescut foarte mult plus o oarecare rigoare impusă de noul ,,stăpân” în care credința și Dumnezeu sunt lăsați după ușă. Toată logistica a rămas tot cea veche iar angajații sunt întru-un fel nemulțumiți pentru că li se cere performanță cu aceiați bani și apăratură....
M. M.
Nu recomand. Înainte sa fie preluata de Regina Maria era mult mai ok
A. P.
Probleme de managment si comunicare cu , clientii , 2 puntce doar ptr personalul de executie , recomand GM sa faca bine sa iasa din birou, daca dorim sa venim spre o clinica particulara nu ne dorim sa ne tratati ca si la stat, altefel de sa venim?!!!! Ptr ce?!!!
P. P.
Foarte curat,foarte amabil întreg personalul dar la RMN rezultatul se da la minim 7 zile lucratoare.Este foarte mult timp ptr a lua o decizie privind problemele ce pot fi semnalate la investigația RMN.Nu este acceptabil sa stai 7 zile cu incertitudinea.
a. r.
Profesionalism la pământ....
D. V. C.
Niste Hoti uuuaa hotii, cu asig si toate cele, si ei iti ia si bani. Mafia pozimed unde te duci baga cardu de sanatate si iti ia si bani. Nu recomand Hotiii au venit in tara noastra sa ne jupoaie. Uuaa Jidanii.
G. S.
Ma numesc Serban Gabriela. Am fost la Pozimed si mi am facut mamografie bilaterala. Fetele de la receptie sunt foarte dragute si medicii la fel. Nu stiu de ce criticati lumea. Foarte curat si nu astepti mult. Le multumesc pt.tot. Sanatate multa.😍
S. C.
Am făcut o programare în luna noiembrie 2018 și mi s a spus că perioada de așteptare e 3-6 luni însă nici până în prezent nu m au contactat De cate ori am sunat operatoarea de la call center mi a vorbit urat si m ai nou mi se spune că sunt 5000de persoane pe lista de așteptare...de ce nu se spune de la inceput ca nu este nicio șansă??
N. P.
Total neseriosi!! Domnisoarele de la receptie vorbesc pe un ton superior, se cred cel putin doctori. Programata la colono CT, luat o zi concediu pentru pregatirea aferenta... ca in ziua aia te muti in baie... inceput pregatirea la ora 13 conform indicatiilor, la ora 16 ma suna de la receptie ca tb sa reprogrameze ca baga aparatul in verificari/mentenanta. Si eu ce fac cu acele solutii baute deja??? Dezamagita de atitudinea personalului front desk
d. b.
Decalarea foarte mare a programarilor
consultațiilor.
Am fost programată la consultație la o anumita dată, după o săptămână am fost sunata pentru reprogramare la alta data și apoi resunata pentru o altă reprogramare.
E. C.
Cadrele medicale - nota 10.
Front desk - nota 5.
Ca și sfat pentru doamnele/domnișoarele de la reveptie/ programari/ PR - mai zâmbiți și învățați sa tratați oamenii cu respect, căci ei sunt cei ce va ajuta sa primiți salariul; puteți vorbi frumos cu oamenii, indiferent de situația/ varsta/ starea materiala a acestora. Experienta mea personala a fost
relativ robotizata. Era mai bine cu un sistem informatic. Alte persoane au fost tratate cu dispreț etc... Chiar mi se pare jenant pentru o policlinica particulara sa aibe astfel de angajați.
d. v.
Vei fi mintit in fata in legatura cu perioada de asteptare a rezultatelor, asa ca astepti pentru rezultate la un RMN mult si bine.
Nu recomand
M. F.
Medici tineri slab pregatiti..doar isi dau cu parerea si sperie pacientii, nu interpretează corect tomografiile
H. P. P. R.
SLABI, NEPROFESIONIȘTI
-Buna dimineata!
-Astept de 8 zile rezultatul unui tomograf, când l-am făcut mi s-a spus că rezultatul mi se da in 2-3 zile lucrătoare, când v-am contactat iarăși mi s-a spus că rezultatul poate veni în 5 zile lucrătoare. Astăzi imi spuneti după 8 zile, ca e vara si unii doctori sunt in concediu...
- Daca era o urgență?
~ Noi (pozimed) nu facem urgente!
- Și cum pot proceda să primesc rezultatul in timp util?
~ Asteptati..., nu ma intereseaza!
-Unde pot face o reclamație?
~Veniti la noi si faceti!
-Bine, multumesc!
Ma intreb eu acuma un tomograf nu reprezintă o urgență?
În caz că te trezesti ca ai o tumoare si trebuie de urgență sa te operezi, nu reprezintă o urgență pentru ei, o clinică privată!?!
L. G.
La recepție te lovești de nepăsare și neprofesionalism De fiecare data când trebuie să ajung acolo ma chinui cu zilele sa îmi răspundă pentru o programare Și tot ele ridică tonul și te cearta. Patronilor de la Pozimed le recomand sa își verifice angajatele deoarece sunt extrem de nesimțite Puturoase.
I. P.
Doua persoane din familia mea au facut investigatii acolo ( rmn si ecografie ), niciuna dintre interpretari nu a fost confirmata.
Mai intai a fost vorba despre o fisura de menisc , pe care medicul ortoped nu a confirmat-o, iar in cea de-a doua situatie , medicii dumnealor au vazut o piatra la rinichi , pe care cei de la Sanador din Bucuresti ,nu au mai gasit-o.
Pentru mine , vestea buna este ca sigur nu am fisura de menisc pe care , SI MIE , mi-au identificat-o.
Mai grav e ca prescriu tratamente , cu foarte mare usurinta , pe aceste opinii gresite.
I. L.
O clinica de doi bani , in primul rand miroase foarte urat la intrare , apoi te lovesti de nepasarea doctorilor si o indiferenta totala din partea lor . Pozimed = 0
Z. t.
Sa fugiti de ei...raspund extraordinar de greu,ba mai mult "domnisoarele" de la receptie se pretind mai deștepte decât cadrele medicale si habar nu au sa ofere informații,se duc la alte persoane din cadrul clinicii si se informeaza.Pe ce criterii se angajează?Pe......, pe nepotism?Nici o stea NU MERITATI. Privat IDEM stat
D. S.
Servicii medicale capabile dar servicii client foarte slabe. Am asteptat 2 saptamani pt un rezultat si in cele din urma am sunat eu ca sa aflu ca e gata.
M. S. R.
Își fac treaba. Este ok
N. A.
Praf din toate punctele de vedere !
C. L.
Desi iti trebuie programare timpul de asteptare pentru a vedea un doctor este de peste 1 ora!
E. C.
Am sunat la toate numerele de telefon pe care unitatea le are disponibile pentru contact si NICIODATA nu a raspuns nimeni. Am mers acolo si am sunat iarasi de la ghiseu si am constatat cu stupoare ca telefonul nici macar nu suna. Bataie de joc! Doamnele de la ghiseu au spus ca daca ele nu raspund dupa doua apeluri , se directioneaza catre call center! Dar telefonul nu suna pur si simplu nici macar o data...de unde doua apeluri!!!!
P. P.
Buna vreau sa multumesc frumos domnului doctor ortoped specialist zekra manar pentru profesionalism seriozitate si grija acordata inainte si dupa opetatia de menisc
L. F.
Nu răspund la telefon și timpul de așteptare este foarte lung.
C. T. B. P. c. T.
o clinica neserioasa cu medici ale caror probleme personale sunt de rezolvat in timpul programului de lucru,indiferent de programarile facute si clientii care asteapta la usi
S. A.
Foarte curat, se lucrează foarte repede iar toți angajații sunt foarte de treabă! Recomand
D. D.
nu rasp odata la tlf sa va fie de ras ...
A. D.
Aparatura si medici de nota 10
L. P.
Sunt prompti
v. r.
Swrviciu de calitate!!!
L. S.
Degeaba ai programare caci astepti cel putin 30 de min. Cel mai trist e ca apoi vine cineva si vorbeste cu tine pe repede-nainte de parca tu ai fi intarziat si nu pricepi nimic. Cand ii spui sa vorbeasca mai rar raspunsul este: suntem in intarziere ....de parca ar fi vina ta ca pacient desi tu ai ajuns la timp,chiar si mai devreme si ei se organizeaza foarte prost. Nu recomand!
B. C.
(Tradus) Bună dimineața, directorul general al Clinicii Pozimed CLINIC PRIVATE, ai putea să-ți înveți pe toți responsabilii tăi la recepție să fie mai prietenoși și mai amabili cu toți oamenii ca vizitatori sau oameni cu diverse boli? Toate acestea pentru că există abilități foarte slabe de comunicare, incluzând atitudinea până la minimul recepționerului! Nici unul dintre cei trei recepționiști nu are dreptul să lucreze în numele lui Pozimed cu această atitudine negativă și negativă! Dacă vă place să fiți cei mai buni în sistemul medical, vă rugăm să acorde mai multă atenție sau să angajeze un profesor profesionist, predându-vă recepționerului! Nu uitați un smail și o atitutudă pozitivă pe care o gândiți mai întâi când începeți să lucrați la recepție! Hopelly data viitoare când am plecat să găsim impediment pentru atittida recepționerului și respectul TREBUIE să fie făcut pentru toți oamenii chiar și bogați sau săraci! Tine-mi pumnii !
(Original)
Good morning Top Manager of the PRIVATE CLINIC Pozimed Clinic , could you please teach your all recptionist in charge at front desk to be more friendly and kindly with all people as visitors or people's with various illness ? All that because there are very poor communication skills ,inlcuiding the attitude it up to minimim of the receptionist's ! No one of three receptionist have the right to work in behalf of Pozimed with this poor nd negative attitude ! If you like to be the best in medical sistem , please pay more attention or hire a professional teacher , teaching your receptionist's ! Do not forget a smail and positive atittude it first think when you start work working at front desk ! Hopelly next time we gone find impovement on receptionist atittide and the respect MUST be done for all people even it rich or poor ! Finger cross !
M. M.
(Tradus) Standarde neprofesionale și scăzute, personal neînvățat și servicii slabe, au mers să obțină rezultatele unei scanări CT pe un CD și după ce aș fi plătit mi-au spus că va dura 20 de minute, am decis să aștept ... le-a trebuit 90 de minute să arde discul cu rezultatele .....
(Original)
Unprofessional and low standards, untrained staff and poor services, went to get the results of a CT Scan on a CD and after I'v paid they told me it will take 20 minutes, decided to wait... it took them 90 minutes to burn the disc with the results.....
A. C.
A. C.
A. S.
V. V.
F. C.
N. M.
D. S.
M. M.
m. a.
s. c.
E. A.
L. Ș.
A. N.
G. P.
N. D.