Opinii despre Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj (Spital)
Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj
Strada Clinicilor nr. 3-5, Cluj-Napoca 400000, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj
u. t.
coruptia este la ea acasa, nu recomand, servicii foarte slabe si personalul nu este amabil si pregatit
M.
Doamne fereste sa ajungeti pe mana acelor macelari si incapabili de asistenta care lucreaza la UPU!
Astept sa fiu contactat de catre Ministerul Sanatatii si ii voi da in judecata pana la Haga si Drepturile Omului, pentru modul de lucru si
Conditiile sunt asemanatoare lagarelor de munca fortata din Korea de nord si comportamentul doctorilor, brancardierilor si asistentelor este indiferenta maxima si scarba totala fata de bolnavi si urgente.
Ii acuz si de furtul bunurilor personale, fiindca doar ei aveau acces la bolnavi.
Daca stiti un avocat bun care ar accepta cazul cu toate descrise mai sus, rog sa fiu contactat.
Cazul este din 24/25 noiembrie 2020, spital upu cluj napoca.
Rusine sistemului toxic si rusine tarii, consiliului judetean si primariei pentru indiferenta si neimplicare, nerespectarea juramuntului depus ca si medic. Scarbaaa!
A. M.
Stie careva cum il cheamă pe domnul doctor stomatolog?? Cel mai oribil spital, iar domnul doctor s a comportat extrem de urat si vorbește foarte urat, o sa i fac reclamație!!!
c. p.
Initial le-am dat 5 stele pentru modul in care l-au tratat, intr-o seară de Vineri pe copilul meu cu o fractură la antebrat.
Ulterior, când am fost preluati după doua zile de catre domnul dr Horatiu Gocan am constatat faptul ca acesta intentiona sa-i faca o interventie chirurgicală cu montarea unei tije in antebrat.
Norocul nostru a fost ca am fost directionati spre un alt medic specialist in ortopedie traumatologie care printr- o manevra noninvaziza numita
" reducere ortopedica" i-a realiniat aceste oase rupte, i-a imobilizat corect bratul in ghips iar acum se vindeca fara nici o problema. Totul s-a rezolvat bineinteles intr-o clinica privata.
Toată această experiență ne face sa ne punem intrebari serioase cu privire la pregatirea domnului Gocan in ortopedie pediatrică. Ne explica că este singura variantă de tratament pentru un copil care isi rupe antebratul: bisturiu + tijă.
Probabil că există si la UPU-ortopedie medici care cunosc si aplică asemenea metode noninvazive, insă trebuie să ai norocul să nimeresti la ei.
B. B.
Am fost chemat fizic pana la spital pentru a mi se face o copie xerox dupa biletul de trimitere de la medicul de famile. Mi se pare o aberatie, avand in vedere ca la fel de bine il puteam trimite pe e-mail/whatsapp.
La cateva ore dupa ce mi s-a facut copie dupa biletul de trimitere, am fost sunat sa mi se spuna ca nu ma pot ajuta pentru ca biletul de trimitere e din alt judet. Din nou, mi se pare o aberatie avand in vedere ca eu platesc taxele catre o institutie ce se numeste Casa NATIONALA de Asigurari.
Culmea e ca, din cate vad pe site-ul celor de la Insitutul Inimii, ei accepta pacienti si cu bilet de trimitere din alt judet. Evident, voi face plancere si astept un raspuns oficial.
UPDATE: Se pare ca intr-adevar biletele de trimitere paraclinice nu pot fi utilizate in alt judet decat cel in care au fost emise. Am fost informat de chestia asta prin cel mai sarcastic raspuns primit vreodata de la o institutie publica, in care mi s-a spus, flegmatic, sa ma adresez catre CNAS pentru a modifica legislatia.
Multumes pentru raspuns, SCJU, rating-ul meu ramane o stea, nu ca vi-ar pasa voua ce cred ceilalti oameni despre voi.
M. P.
Am fost operată de trei ori în clinica Chirurgie 1.
De la internare, de la secretariat și până am ieșit din spital am numai cuvinte de APRECIERE pentru tot personalul. Curățenie, personal foarte amabil, deși au mult de lucru. Și nu în ultimul rând PROFESIONALISM. Mii de mulțumiri.
Omul sfințește locul!
S. O.
Acuma am vorbit la Orl si a fost o doamna f recalcitranta. RUȘINE sa ii fie la d-na care a raspuns, noi platim CAS si ei ne trateaza ca pe niste gunoaie.
Dezamagitor! Mi-e scârbă de sistemul sanitar din Cluj.
g. c. S.
Respectul pentru pacienți este 0
Experienta extrem de neplăcută la secția ORL dr Tiple Cristina.
O sa i fac o plangere penala
C. L.
Am fost in dimineata de 8 februarie 2020 la ora 4, cu dureri de cap, de ochi, de nas groaznice. Deoarece sunt insarcinata, am venit dupa 4 zile de tratament cu Paracetamol si nu imi explicam de ce durerile erau din ce in ce mai mari.
In cele 5 minute cate am stat acolo m-a intrebat o domnisoara rezidenta care abia vorbea limba romana, de 3 ori ca de ce am venit la ora 4 dimineata. (eh, pentru ca e dreptul meu. E un serviciu pe care il platesc lunar). I-am explicat ca pentru ca nu am dormit toata noaptea de durere si am venit sa ma vada un specialist (dupa abordare, numai titlul de specialist nu i l-as da domnisoarei respective, dar ma rog... Trecem peste acest aspect. Am fost respectuasa).
Inainte de a ma consulta a zis ca fiind insarcinata, orice diagnostic as avea, doar paracetamol imi poate da, asa ca am venit degeaba.
Eu insist totusi sa ma consulte.
Se uita in gat si in urechi si zice: "vorbeste cu jine (ginecologul) sa iti spuna cate zile de paracetamol ai voie sa iei."
Inadmisibil! Inadmisibil!
Intrebare: care sunt drepturile mele, asigurat care platesc lunar pentru sanatate? Cand accesez serviciile platite de mine, sa ma ia o domnisoara la" per tu" si sa ma intrebe: de ce ai venit la 4 dimineata?
Cu siguranta nu de plictiseala, nu pentru ca nu as fi avut altceva de facut in noaptea respectiva....
Cum se poate schimba abordarea? Nu sunt de acord cu expresia: asa e la stat....
Nu e normal!
m. s.
Am sunat de nenumarate ori la telefoanele afisate pentru testarea la cerere PCR.Nu rasunde nimeni!Nu inteleg de ce mai fac publice aceste numere daca nu se afla nimeni in spatele lor.
A. T.
Merg la urgență cu durere de ureche groaznică, doamna asistenta foarte drăguță mă primește mai repede ca ma văzut cu un bebe de 5 luni in brațe. Când intru dau de o rezidenta care abia rupe limba română și se chinuie să vorbească, pe lângă asta îmi prescrie si un produs pe care nu il pot folosi (alaptez și i-am repetat mereu asta, iar pe prospect scrie clar NU trebuie folosit în alaptare). Nu am nimic cu domnișoara dar dacă tot te afli undeva unde tu mai mult te înțelegi prin semne măcar de era însoțită de un alt rezident cu care puteai vorbi! Citiți bine prospectele înainte de a folosi un produs!!!
T. C.
Ieri m-am prezentat la urgente la acest spital cu dureri acute de burta,spate,cap,picior si febra 38.1. Am asteptat aproape 6 ore sa fiu preluata ,intre timp am cerut de 2 ori un analgezic cu lacrimi pt ameliorarea durerii pt a mai putea astepta,dar nimeni nu mi a dat nimic.pur si simplu treceau pe langa mine.asa ca dupa 6 ore am decis sa plec fara a ma consulta cineva.Nu recomand .DEZASTRU!
L. P.
Am avut sotul internat pe sectia nefrologie in stare destul de grava ....am ramas impresionata de ce am vazut acolo , o echipa de nota 10 interesati de starea pacientului , multa rabdare cu apartinatorii .....am simtit ca se schimba si in tara noastra ceva . Dupa 10 zile l-am luat acasa foarte bine. Le multumesc din suflet si domnilor doctori rezidenti
D.
am fost internat la spitatul ORL pentru o operatie de sinuzita. Nu mergea chiuvea la baie si wc-ul era sub orice critica. Cum sa nu curga apa la chiuveta la o sectie unde se fac operatii pe banda rulanta? Cand am ajuns pe sectie am stat vreo ora buna pe scaun pana a venit cineva sa schimbe asternuturile de la pacientul care a fost pe pat inaintea mea. Vata cu sange aruncata prin dulapul de langa pat. Sa faca cineva controale la acest spital judetean ORL pentru ca este o mizerie crunta. Rusine, nu mai calc la voi decat mort. Mai bine merg la Targu Mures sau Alba.
L. B.
Multumesc doamnei medic de urgență Mate Edina pentru ca a facut tot i-a stat în putință având în vedere resursele de care dispune serviciul medical, să imi amelioreze situația, cu multă abnegație, dăruire, disponibilitate. M-am simțit tratată cu respect, am fost ascultată cu atenție și chiar ținută sub supraveghere în salon. Nu am cuvinte sa îmi exprim recunoștința pentru un act medical fără cusur.
C. D.
PROFESIONISTI PANA IN MADUVA OASELOR !! DE LA MARII DOCTORI, ASISTENTE, INFIRMIERE, BRANCARDIERI, PORTARI.
MULTUMESC DIN SUFLET, DR.SEVER IONESCU,DR.MONICA PLESNITA, DR.SCURTU,DR.CHIRIAC;ASISTENTE VOICHITA,LUIZA SI SA MA IERTE CEI CARORA NU LE-AM RETINUT NUMELE....
SUNTETI MINUNATI.....
INCEPAND DE AZI ,AM SI O A DOUA ECHIPA IN SUFLET.....U.CLUJ !!
S.
La sectia ORL este un dezastru. Infirmierele si asistentele fac galagie, urla noaptea, lasa becul aprins si usa deschisa pentru ca tu, un pacient cu vertij, care abia se misca, sa te ridici sa ti-o inchizi. De 5 zile sunt internata si inca nu a venit un medic sa ma vada. Doar rezidenti.
Am pe cearceaf o pata de sange de la branula, dar nu se derajneaza nimeni sa il schimbe.
Daca ceri informatii de la astistente, parca le dai cu ceva in cap. Sunt niste acrituri.
Sa nu mai zic de dotari...
Sper doar sa nu plec cu o infectie de aici. 😞
I. Z.
La secția de glaucom personalul medical în frunte cu doamna conferențiar dr Cristina Stan sant O.K.
D. I. U.
Medici dedicati, buni peofesionisti
I. S.
E jale, o stea e mult prea mult păcat că nu există stele minus. Nimeni nu își dă interesul trebuie să stai ore în șir. Nu am avut o urgență enormă dar din păcate injecție antitetanos duminică numai la upu se găsește. Să stai pentru o injecție 4-5 ore e batjocură pură!
C. C.
Cea mai penibila unitate de primiri urgente din cluj cu un personal care nu este nici macar unpic interesat de pacienți.tare mult mias dori sa vorbesc cu un sef.urat din partea lor
T. M.
Ieri am fost cu mama laUPU si am stat câteva ore să aștept în timp ce era investigată și tratată. Trebuie să spun că am tot Respectul pentru cei ce lucrează aici. Am fost informată de starea mamei mele de cele două domnișoare doctor cu care am vorbit , (am prins și schimbul de tură de dupămasă și seara). Au fost extraordinar de drăguțe și amabile( păcat că nu am reținut cum se numeau). Ele mi-au redat încrederea în sistemul medical . Avem nevoie de asemenea medici care sunt Oameni de omenie înainte de toate! Mulțumesc lor și întregului colectiv! Succes în muncă pe care o fac în folosul nostru!
M. B.
Asteapta ore intregi omul dupa ei.rusine....
M. V.
👍
G. A.
Jalnic. Nustiu cine a fost asistenta de azi, 19sept2018 de la ORL dar pe langa ca vorbea fffoarte urat m-a pus sa astept minute bune pana revine cu raspunsul de la d. Doctor. Am stat ce am stat, eram singur pe tot coridorul, n-a mai venit cu niciun raspuns. In schimb se auzeau povestile lor pana pe hol. Am amigdalele umflate cat doi rinichi, cu puroi. A zis ca nube urgenta..... Jalnic sistemul nostru
e. p.
Cel mai grozav lucru mi se pare ca unul din medicii din acest serviciu (cel ce era cu infirmiera la intrare, un domn plinut, nu prea inalt, extrem de antipatic) stie mai bine ca tine ce simti si chiar ce gindesti. Si infirmiera la fel de altfel. Stiinta ajunsa la apogeu.... Oribil.
Locuiesc de multi ani in Franta, pt prima data am fost la urgente in Romania, nu stiu daca am fost vreodata primita atit de rau de un serviciu medical. Cu atit mai grav cu cit ce aveam era grav... (Altfel nu as fi mers, evident...)
R. D.
Pacient dus la UPU Cluj cu salvarea , după 14 ore de așteptare au depistat o pneumonie , care se poate afla cu un simplu stetoscop , după care au purtat pacientul de 82 ani in ca la două spitale pt .alte investigatii ,salariile s-au mărit dar profesionalismul ba !!!o sa fac reclamație la Colegiul Med.
O. G.
Nu au de nici unele, nici personal suficient, și toate secțiile sunt împrăștiate în zeci de locații. Curtea e tot timpul blocată de ambulante, care în loc să vina la pacient (azi, 2 ore am așteptat pentru mama apoi am luat taxi) se înghesuie in curte. Din păcate, putinii medici sunt mult prea ocupați cu alcoolici, bătăusi și drogati. Căci statul romano-teleormanez n-are bani decât de gaze și pensii speciale, nu de spitale pentru plătitorii de taxe. Ciudat, gaborii nu stau la coadă cu orele,,
C. B.
Plin de oameni plictisiți care nu știu cum sa scape de tine când le ceri o informație și vrei sa faci o programare
S.
Sala de asteptare:
- cateva banci din care una apoare a cedat
- aparat de cafea care nu merge
- iarna am crezut ca o sa mor de frig acolo
S. I. M.
Sâmbăta, 5 August 2017, băiețelul meu de 3 ani a suferit un accident casnic in zona ochiului stâng. Cum am ajuns la Clinica de oftalmologie, deși examina un pacient adult, doamna doctor de garda, întrebându-ne motivul pentru care eram acolo, l-a rugat pe pacient sa aștepte si ne-a poftit in cabinet. Cu profesionalism, extrem de stăpâna pe situație, l-a examinat cu atenție si i-a administrat substanțele necesare. Ne-a prescris tratamentul pentru administrat acasă si, dupa 7 zile, exact termenul stabilit de doamna doctor, băiețelul meu s-a recuperat integral.
Regret ca, din cauza emoțiilor prin care am trecut, nu am reținut numele doamnei doctor, însă vreau sa-i mulțumesc din tot sufletul pentru promptitudine si profesionalism. Menționez ca este vorba despre doamna doctor prezenta in camera de garda sâmbăta, 5 August, ora 17.
Din suflet, mulțumiri!
R. B.
Cea mai proasta experienta din sistemul medical. Timp de 4-5 ore trebuie sa stai pe hol ca cineva sa se uite la tine. Asistentele fumeaza afara cat timp sunt zeci de oameni care aseapta sa le fie pusa o perfuzie. Toti angajatii tau frunze la caini si nu fac lucrurile sa se miste. Timp de 4 ore poti sa mori de 1000 de ori. 100% NU recomand acest loc!
B. M.
Secția ORL, cea mai buna echipa de care am avut parte începând de la infirmiera și terminând cu medicii. PS anestezistul este de milioane, de gasca, glumeț........
A. C.
Asa ceva numa la noi. Nu avem medic de garda sectia stomatologie. Sunt cabinete private non-stop unde trebuie sa PLATESTI URGENTA. Pentru ce ne mai retine statul din salar SANATATEA?
A. P.
De multe ori eram la ei, din pacate...Putoare, mizerie, de la 9 dimineata am ajuns sa ma examineze la ora 5 !!! Saracii medici sunt putini, bolnavii sunt multi! Nu e aer curat, parca te inbolnavesti doar daca stai acolo...
A. G. G.
Oameni extraordinari! Jos pălăria!!
L. D.
La etaj as gandaci si tot an spital se pot face si raie. Asta pe langa multe infectii. Un spital mizerabil.
S. V. C.
trateaza oamenii de acolo orice urgenta, dar... cand sunt studenti.. stand-up
C. M.
Nu sunteți apreciați îndeajuns. Mulțumesc pentru ajutor!
A. B.
Ești tratat în funcție de urgența care o ai. De multe ori, ești primit destul de repede.
x.
Numarul de telefon este gresit peste tot pe internet ... nu raspunde nimeni ...
O. A.
un spital foarte bun
C. M.
Aranjat bine tot ce vrei
S. O.
(Tradus) M-am dus să îmbrac o tăietură și să iau o lovitură de tetanos, un sistem de triaj foarte profesionist și m-au aranjat în mai puțin de o oră. Majoritatea medicilor și asistenților de acolo erau destul de amabili și politicoși.
(Original)
Went to dress a cut and get a tetanus shot, very professional triage system and they fixed me up in under an hour. Most doctors and assistants there were quite kind and polite.
I. P.
(Tradus) Au fost aici de trei ori, de cele mai multe ori medicii și asistenții încearcă să ajute și să fie drăguți, dar nu este chiar așa de ușor mai ales atunci când există o mulțime de accidente sau o perioadă cu o infecție virală sau căldură vară. Faceți tot posibilul să înțelegeți stresul și starea dvs., cât mai obiectiv posibil.
(Original)
Been here for three time, most of the time the doctors and assistants are trying to help and be nice, but it is not that easy especially when there are lots of accidents or a period with some viral infection or summer high heat. Do your best to understand their stress and your state, as objective as possible.
t. 5.
(Tradus) A fost acolo de câteva ori, întotdeauna ore lungi de așteptare, nimic nu sa schimbat de mai mulți ani.
(Original)
Been there few times, always long hours of waiting, nothing changed for many years.
Z. N.
(Tradus) Surprinzător de curat. În general un blister. Fără parcare.
(Original)
Meglepoen tiszta. Altalaban tulzsufolt. Nincs parkolo.
A. S.
(Tradus) A ajuns în camera de urgență în urmă cu câteva săptămâni, având nevoie de câteva cusături pentru o tăietură proastă. Au fost profesioniști și repezi (am fost în 40 de minute).
(Original)
Ended up in the Emergency Room a few weeks ago, needing some stitches for a bad cut. They were professional and fast (I was out in 40 min).
V. S.
(Tradus) Timpul de așteptare este îngrozitor
(Original)
Waiting time is awful
S. M.
B. A. S.
M. P.
M. G. G.
T. T.
D. B.
D. D.
A. D.
A. M.
M. B.
E. M.