Opinii despre Medisprof Cancer Center (Spital)
Medisprof Cancer Center
Bulevardul Muncii 96, Cluj-Napoca 400641, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Medisprof Cancer Center, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Medisprof Cancer Center
Luni
[07h – 21h]
Marți
[07h – 21h]
Miercuri
[07h – 21h]
Joi
[07h – 21h]
Vineri
[07h – 21h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Medisprof Cancer Center
n. v.
Multumesc frumos intregului personal medical de la Medisprof si in mod deosebit doamnei Timeo!
I.
Multumesc frumos intregului personal medical de la Medisprof si in mod deosebit doamnei doctor Crina Seceac pentru profesionalismul, amabilitatea si rabdarea cu care am fost tratati!
D. M.
Multa stima si consideratie pentru intreaga echipa Medisprof!
In mod special medicului si omului Bogdan Ionescu o persoana deosebita .
C. B.
Mulțumiri doamnei doctor Goia Irina pentru profesionalism.
P. A. T.
Buna ziua. Tatal meu are probleme de sanatate, eu locuiesc in Franta iar sora mea locuieste in Germania. Amandoi am incercat sa gasim o clinica unde sa reusim sa l vindecam pe tatal nostru. Am comfruntat toate cinicile si tratamentele care ar putea sa l salveze si pana acum cea mai buna clinica este Medisprof. Tratamentele si profesionalismul domnilor Doctori de la Medisprof au depasit asteptarile noastre.Va recomand cu incredere aceasta clinica .
M. B.
Nu este normal sa astepti 5 ore rezultatul unei analize( creatinina) ca sa poti face un CT. Bolnavul este indrumat sa bea apa de la chiuveta inanite de CT. Nici macar atata lucru nu au APA.
D. M.
Personal medical extraordinar de amabil și profesioniști desăvârșiți.
C. P.
În urma recenziei făcute azi-dimineață despre D Crina Seceac.... Am fost contactata și am fost lămurita cu calm despre tot ce am vrut sa știu și..... s_a putut. Multumesc doamnei doctor.
A. C.
Excelent...nota 10+
Felicitări personalului medical pt modul cum au înțeles să-și facă datoria....
I. O.
O clinică bine organizată, cu personal amabil,medici foarte bine pregătiți! Felicitări,deci se poate!
M. F.
"Daca nu va place, mergeti altundeva!"
Acesta a fost raspunsul unui angajat Medisprof. Foarte "prof i"!
Pentru ca am indraznit sa ne revoltam.
Pentru ca ni s- a spus ca trebuie sa asteptam 500de minute ca sa ne vina randul la EKG.( 20min×25 persoane care erau inaintea noastre)
500minute!! Si ne-am revoltat.
EKG care dintr-o data este obligatoriu (DOAR de cand se si deconteaza de catre Casa de Sanatate), nu ca inainte nu ar fi fost obligatoriu, doar ca se sarea peste aceasta procedura.
Multa, multa lipsa de profesionalism. Multa, multa lipsa de consideratie fata de clientii lor (da, sunt tratati ca niste clienti, nu ca oameni bolnavi cu nevoi speciale).
Mai mult, sunt etichetati de la bun inceput, li se pune ecusonul pe piept TU - CANCER imediat ce intri in clinica lor.
Dupa care, sunti taxati. Da, imediat dupa ce intri, iti pune in piept ecusonul, platesti. Este irelevant ce se plateste. De retinut ca pentru acesta procedura sunt FOARTE PROMTI! Si eficienti! (deci se poate!)
Si este un sentiment COMUN. Doar ca majoritatea sunt oameni in varsta, care asa au fost dresati, sa stea, sa astepte frumos, o zi daca e nevoie. Si sa multumeasca, umil, la sfarsitul unei zile in care tot ei sunt umiliti.
Ne bucuram de existenta acestei clinici si de beneficiile extraordinare pe care le-ar putea oferi acestor oameni si nu invers!
A. C. M.
Intr-o societate unde sanatatea si serviciile medicale de calitate sunt aproape inexistente ma bucur ca mai exista locuri precum acesta: medici si personal care tin sa respecte si sa implementeze standarde si proceduri internationale. Mama mea a beneficiat de tratament oncologic in strainatate (Austria), iar cand am ajuns aici am fost foarte placut impresionata (de la spatiul plin de lumina, lipsa televizoarelor si prezenta cartilor, pana la medici).
Ce am observat insa, e ca pacientul roman nu prea stie cum sa se comporte. Cat timp am stat la centru am observat multa lume care invoca nonmotive de nemultumire, precum legitimatiile primite la intrare sau timpii de asteptare. Poate daca ar trebui sa astepte o saptamana pentru un rezultat RMN (cat e nevoita sa astepte Mama), poate ar avea un altfel de comportament. Mai civilizat si nu instigator sau lipsit de respect, cum mi-a fost dat sa vad.
Va sugerez sa va aliniati si privind timpii de asteptare la media europeana, poate asa serviciile vor fi mai bine apreciate.
Raspuns: in sensul in care sistemul de sanatate romanesc te educa sa ai rezultate imediate (desi slab calitative). Voi, din ce am observat, va straduiti sa le oferiti cat mai repede, dar ce nu stiu si nu vor multi sa inteleaga e faptul ca este extrem de dificil sa oferi rezultate/interpretari de calitate in timpul in care crede pacientul roman ca trebuie. Cel putin in sistemul medical austriac, rezultatele analizelor nu se ofera in aceeasi zi, ci in cateva zile si prin medicul de familie sau posta. La noi, daca nu oferi rezultatul imediat ti se urca toti in cap. Iar apoi iti reproseaza ca se asteapta. Nu mai spun de 'statul la rand' si frica ca-ti pierzi locul.
Din acest punct de vedere sugeram o aliniere la timpii de asteptare europeni, poate educam si pacientul roman cu un drum.
R. R. B.
Clinica impecabilă dar angajații cam dorm pe posturi. Au chef de povesti, ii intereseaza cine face programarea nu pt ce anume, pe banii nostri stăm la cozi și suntem încercați cu răbdarea la maxim! De la 8 jum până la 12 jum sa treci prin 3 cabinete.... repet! Plătim sa fim tratați frumos, nu cu indiferență și în scârbă! Daca eram senator sau secretar de stat eram tratat cu prioritate. Pe noi ne lasa sa asteptam, nu verifica nimic pe declaratia pacientului pt a-l lua pe tatăl secretarului in primire!!!! Jalnic! Un gust amar, parca nu iti mai vine sa mai treci pragul a 2a oară.
M. P.
Atunci cand mergeti la aceasta clinica trebuie sa va inarmati cu multa rabdare pentru ca sunt sanse sa stati la coada. Tatăl meu a fost pacientul doamnei doctor Militaru. Comunicarea cu ea a fost foarte slaba, programările la ea greoaie și in general am simțit senzația ca nu se comporta ca un medic. Regret ca am ales aceasta clinica in defavoarea Amethist.
S. B.
de fapt nici o stea nu merita. am facut programarea cu o luna inainte si am ajuns la timp. dupa mai bine de 2 ore de asteptare nu se stie stnd vom.fi primiti. consultatia insa se plateste inainte bineinteles... doar ca nu e sigur ca apuci sa si faci consultatia!
P. O.
Foarte mulțumită! Tot personalul medical sunt profesionali!
C. B. U.
Adevarati profesionisti. O clinica de oncologie foarte moderna si cu aparatura de ultima generatie.
A. Z.
Sub orice critica. Lipsa de organizare maxima. Timpul de asteptare de 8 ore pentru o rețetă (necompensată)
Apropo, atmosfera in sălile de asteptare e de nemulțumire generalizată (din acelasi motiv)
Cu siguranță faptul ca media de vârsta a pacienților e crescută, e motivul pentru care nu e plin de review.uri negative.
T. C.
Personal foarte amabil, medici de excepție !
C. B.
Foarte foarte dezamăgitoare experiența. Am plătit o “consultație” foarte scumpă după care singurul lucru pe care l-am cerut a fost o foaie , și nici măcar atât nu am primit după 3 zile de telefoane la fiecare 10 minute. Rușine !
I. B.
Mai mare umilinta,nici ca se poate.Platesti gras si,astepti de-ti vine acru...Rezultate?Astepti de-ti vine acru...Deviza?Peste 2 ore...cu multiplu de 2.
N. R.
O echipa de nota 10 cu felicitari!!
M. P.
Totul la superlativ!
S. M.
(Tradus) O clinică foarte curată, cu medici și personal cu educație și îngrijire. Începutul echipamentului de linie, tratamentul în timp util, o experiență de 100% mai bună decât ceea ce aveam la spitalul de stat. În cele din urmă ceva făcut în România în standardele occidentale! Mulțumesc pentru tot ce faci.
(Original)
A very clean clinic, with educated and caring doctors and staff. Top of the line equipment, timely treatment, 100% better experience than what we had at state hospital. Finally something in Romania done to western standards! Thank you for all that you do.
A. M.
G. P.
S. I.
M. A. A.
I. S.
S. S.
A. M.
M. S.
A. W.
D. Z.
R. M.
A. J.
R. V.
A. M.
C. S.
E. S.