Opinii despre Spital MedLife Titan (Spital)
Spital MedLife Titan
Str. Liviu Rebreanu nr.8, București 031784, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spital MedLife Titan, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Spital MedLife Titan
Luni
[07h – 21h]
Marți
[07h – 21h]
Miercuri
[07h – 21h]
Joi
[07h – 21h]
Vineri
[07h – 21h]
Sâmbătă
[07h – 15h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Spital MedLife Titan
H. C.
Nu ma pot plange de serviciile medicale , bine 800 lei un RMN . Insa ce mi se pare urat este ca mi s-a spus ca in 2 zile voi primi interpretarea rezultatului pe email si a trecut o saptamana si eu inca sun pe la receptie unde nu imi pot spune decat ca daca nu am primit nu e gata . In plus deplorabil cum sa ai un nr normal de mobil pt receptie la care nu se raspunde , iar dupa ce suni 1-3 minute ti se inchide in nas fara un mesaj “ liniile noastre sunt ocupate ,etc “
Mai au pe site un alt numar care nu functioneaza sau nu functiona camd am incercat . Am sunat in call center si mi s-a spus sec “ poate au ramas fara baterie “ .
Serviciile pentru client sunt praf ..
S. A.
Foarte multumita, tratata cu grija, respect si atentie de tot personalul medical. Va mulțumesc!
C. I.
Sunt o mama singura, cu o fetita de 5 luni, pe care o alaptez in exclusivitate la san. Sarcina a fost una delicata, cu amenintare de avort spontan, datorita deschiderii colului uterin. In saptamana 19 am facut cerclaj, deoarece colul mai era continent pe o portiune de doar 6 mm. Ulterior a fost montat si un dispozitiv pesar.
Dupa cerclaj si pana la nastere in saptamana 39, am stat la pat, pentru a putea duce sarcina la bun sfarsit. Aceasta a dus la slabirea considerabila a musculaturii, in special a celei care sustine coloana vertebrala. Ingrijirea zilnica a fetitei a facut ca de 3 luni sa am mari dureri ale nervului sciatic. In plus, de cateva saptamani, a inceput sa mi se blocheze si umarul stang, astfel incat nu pot ridica mana mai mult de 90 de grade. Avand in vedere faptul ca alaptez, nu pot lua anti-inflamatoare, astfel incat cu toata gimnastica si masajele pe care le fac la domiciliu, starea mea se inrautateste pe zi ce trece.
In aceasta situatie, trebuie urgent sa incep proceduri de recuperare fizica, pentru a putea avea grija de fetita mea.
In data de 26.02.2019, la ora 08:20, am avut programare in clinica Medlife Titan, la dr. Marin Gabriela, pentru efectuarea unei ecografii musculo scheletale de umar stang.
Aceasta investigatie a fost recomandata de medicul de recuperare medicala, in vederea intocmirii planului de recuperare fizica prin fizioterapie si alte tehnici medicale.
In data de 26 februarie la ora 8:17 eram in fata clinicii Medlife Titan, impreuna cu fetita dormind in carut. Am ocolit cladirea pentru a ajunge la rampa pentru acces special si in cateva minute eram la receptie, de unde am fost indrumata rapid catre cabinetul 18.
Odata ajunsa acolo, medicul Marin Gabriela a refuzat sa imi faca investigatia medicala, datorita intarzierii de 5-10 minute. Dupa care s-a uitat la carutul in care dormea fetita si m-a apostrofat pentru ca am venit si cu copilul!!! I-am explicat ca nu am cu cine sa las fetita acasa, altfel, nu as fi plecat la 8 dimineata, la minus cateva grade, cu copil sugar in carut. A insistat ca nu imi poate face investigatia solicitata si m-a invitat la receptie, pentru a reprograma intr-o alta zi, alta ora.
Este socant si de neinteles comportamentul gabrielei Marin, care probabil a uitat ca se afla intr-o unitate medicala, in rolul unei persoane care ar fi de asteptat sa ocroteasca viata si sanatatea.
Dansa alege sa se comporta ca un negustor capricios, refuza efectuarea de acte medicale contra-cost (ecografiile nu sunt decontate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate), prejudiciind astfel atat clinica, pe care o priveaza de obtinerea de venituri, cat si pe pacientii clinicii care au nevoie de servicii medicale. De la receptie mi s-a spus ca nu este nicio surpriza, nu este prima data cand Marin Gabriela are acest comportament.
Astfel ca am decis sa fac o reclamatie, pe care o puteti regasi in condica de sugestii si reclamatii. De asemenea, am reprogramat investigatia medicala peste o saptamana, la o alta clinica privata, aflata in apropierea adresei de domiciliu, pentru a ma putea deplasa cu fetita, cu carutul.
Invit respectuos conducerea Medlife sa considere aceste fapte, care fac institutia de ras, atunci cand evalueaza performantele si prestatiile Gabrielei Marin si sa analizeze daca atitudinea si prezenta acesteia sunt benefice retelei medicale Medlife.
r. b.
Dezamăgitor.O organizare proasta,medici absenți,"stați ca vine", "nu știu unde este dar vine". Pe scurt standarde de spital de stat. Nu recomand
A. P.
Consult ORL 3 minute concluzie "nu știu ce aveți" 180 lei. Eu înțeleg că poate a lipsit la lecția respectivă la facultate, dar dacă nu știi ce am, măcar nu-mi mai cere banii cu recomandarea să merg în altă parte unde, după alți 200 lei, mi s-a spus că trebuie sa merg la ORL.
L.
5 stele pentru sectia de oncologie. Conditiile sunt foarte bune iar profesionalismul personalului medical (asistente si doamna dr. Vremes) este la un nivel ridicat.
M. A.
Cu plată, dar servicii bune.
I. D.
(Tradus) Liniile de așteptare de la recepție sunt mari, deoarece 1 din 4 doamne de recepție iau de fapt oameni. Celelalte aleg doar să te ignore. Dacă nu există nimic, doamnele își verifică doar Facebook-ul și răspund fără să se deranjeze nici măcar să te privească.
(Original)
The waiting lines at the reception are high, because 1 out of 4 reception ladies are actually taking people in. The others just choose to completely ignore you. If there is no que though, the ladies just check their Facebook and answer without even bothering of looking at you.
R. B.
(Tradus) Grozav
(Original)
Nice
A. M. G.
C. S.
A. R.
G. I. P.
L.
D. V.
S. N.
C. I.