Opinii despre Monza Metropolitan Hospital (Spital)
Monza Metropolitan Hospital
Calea Șerban Vodă 95-101, București 040204, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Monza Metropolitan Hospital, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Monza Metropolitan Hospital
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Monza Metropolitan Hospital
G. V.
Regula interioară - pacientul se transportă pe culoare către sala de intervenții în pielea goală , acoperit de un cearceaf și halat de vizitatori pe deasupra. Este grija pe care spitalul o acordă demnității unui pacient, care plătește o operație cu mii de euro. Managerii acestui spital ar trebui să roseasca.
M. E.
Din pacate cu parere de rau ii dau o stea pentru ca personalul auxiliar este foarte neprofesionist si needucat. De la triaj pana la portar, vorbesc urat, sunt agresivi si nu au respect fata de pacienti. Se poarta ca niste Dumnezei. Cat despre personalul medical... aceeasi Marie cu alta palarie. Am fost azi cu mama mea la Doppler. A avut programare la 9:15 si a intrat la 10:00. Am intrebat ce se intampla cu mama, sa imi zica macar daca e bine (in tot acest timp am asteptat efectiv afara, langa intrare). Dupa ce m-au dat de doua ori afara a iesit o asistenta care mi-a povestit ca EKG ul si consultatia dureaza mult... I-am zis ca mama nu are nici EKG si nici consultatie deci... A inganat ceva de genul ce o fi... Sincer, nu recomand acest spital. Exceleaza in agresivitate si aroganta dar la servicii stau tare prost.
C. P.
Personal de toată jena! Am avut programare la ora 19:00 și am intrat la ora 20:00, RMN-ul a fost efectuat de către asistenta, medicul lipsea, urmând că acesta sa interpreteze rezultatele in decurs de 5 zile lucrătoare, doar că problema mea era că acest medic care lipsea trebuia să decidă dacă fac analiza cu substanță de contrast sau fara. Nu mi-a fost ceruta o adresă de mail, nu un Nr de tel, nu un formular unde să-mi las datele, mai exact trebuie s-a ma deplasez pt rezultate.Toată lumea a plecat, inclusiv asistență și am rămas închis efectiv in spital, umblând din ușă în ușă să găsesc o ieșire. Nu recomand acest spital!!!
R. ..
Un loc unde zilnic se duce o lupta pentru viața . Profesionalism fără margini din partea medicilor si a personalului din spital. Locație frumoasa chiar lângă arena naționala, are parcare proprie, primele 15 min sunt gratuite
B. C.
Nota 10000! Doctori foarte amabili, tineri, cu un grad de profesionalism foarte, foarte mare, primitori. Spitalul arata impresionat, cu aparatură profesională. Cand intri prima oara in spital, nu ai impresia ca e spital la cum arata.
I. O.
Personal atent la triaj, mai puțin atent la înregistrarea documentelor. Scaune puține din cauza pandemiei. În cabinet personal calificat.
A. C.
Acum o saptamana am solicitat cateva informatii cu privire la costurile unei interventii si nici pana acum nu am primit un raspuns. Sa indraznesc sa mai astept sau sa ma orientez spre un alt centru?
E. M.
NU RECOMAND FABRICA DE BANI . Sotul meu a fost internat ptr coronarografie, după discuția cu doctorul a fost preluat de asistenta Elena Preda, care după ce sa asigurat ca am plătit la internare 3900 lei ptr 24 ore , coronarografia, analize și testul covid , nu a mai interesat.o restul. . L.au internat la ora 10, au făcut procedura la ora 15 si la ora 17 I.sa făcut rau, noroc cu colegul de camera care a chemat asistentele, iar in jurul orei 19 l.au EXPEDIAT la spitalul Universitar, diagnostic AVC. Nu au avut bunul simt sa anunțe familia, eu afland după multe telefoane date la spital. I se făcuse rau de la anestezie, nu făcuse AVC, DOAMNE AJUTA și după ce ca nu l.au ținut 24 de ore, nu l.au supravegheat cum trebuie m.am mai trezit cu o factura de 480 lei, pentru nu stiu ce analize, RUSINE SA VA FIE. Una vorbesc la inceput si alta se intampla.
N. C.
Servicii de calitate și conforme cu situația actuala de pandemie
C. R.
După ce am platit 10 mii de euro pt o operație de bypass la nici o lună după externare tatăl meu a decedat , doctorul mi-a spus că se va reface complet și nu exista nici o complicatie , că este o operație ușoară , interesul lor este doar sa vă stoarcă de banii , evitați acest spital . Incompetenta la un nivel foarte ridicat , in ziua operației doctorul sa răzgândit amânând operația cu doua zile pt care am platit ale zile de spitalizare , după externare nimeni nu a văzut problemele tatălui meu , acesta mergând săptămânal la control .
V. P.
Platesti sume enorme la interventii si nu pot pune la dispozitie un numar de telefon unde familia sa sune ca sa se intereseze de pacienti? Cine a mai auzit? Familia este sunata pana si la spitalele de stat! Haideti sa vedem daca cu o reclamatie la Ministerul Sanatatii se rezolva...
A. C.
Lipsa de profesionalism!!!! Nu merita nici măcar o stea.M -am programat pentru un examen ct cu reconstrucție 3d,mi-au spus la telefon un preț....surpriza!!! Prețul era mai mare cu 100 de lei!!!M-au anunțat ca pentru acest ct îmi trebuie rezultatele la creatinina și uree cu 15 ore înainte sa vin la ct( în condițiile în care aceste analize ies în minim 24 de ore).Si cireașa de pe tort....MI-AU TRIMIS REZULTATUL LA CT PE E-MAIL....GOL!!!!! EMAILUL ERA GOL!!! Niste retardați!
A. I.
Ma numesc Anca Ionescu si sunt sotia unui pacient operat de Dl. Dr. Theodor Cebotaru.
Multumirea, recunostinta si restul cuvintelor nu pot descrie sentimentul pe care l-am trait cand Dl. Dr. m-a sunat sa imi spuna starea in care se afla sotul meu dupa interventia care a avut loc in timpul pandemiei.
Cata caldura a avut in glas acest om care a tinut practic in mana inima sotului meu, implicit inima mea, este de nedescris. Si, la sfarsitul telefonului a mai avut puterea sa se duca la ATI sa ii transmita sotului faptul ca "il iubesc".
Multumesc Domnule Doctor Cebotaru ca nu reparati doar inimi ci si suflete.
Pe veci recunoscatoare , Anca Ionescu
L. E.
Din start mentionez ca experienta cu spitalul a avut loc in perioada pandemiei si in calitate de apartinator, nu de pacient.
Pacientul a ajuns la acest spital intr-o stare nu tocmai buna, cu afectiuni grave ale inimii. Serviciile de care pacientul a beneficiat au fost foarte bune. Spitalul are parteneriate cu o serie de medici excelenti, de calibru ...international, sa spunem. Acolo au loc interventii chirurgicale complexe, posibil greu sau deloc realizabile in alte spitale. Inaintea unei astfel de interventii pacientul era timorat/deprimat. Nu stiu daca este procedura standard, insa in urma vizitei efectuate de un psiholog pacientul a devenit nerabdator si isi dorea ca interventia sa aiba loc cat mai repede.
Interventia chirurgicala a avut loc seara, tarziu. Am ajuns la spital in jurul orei 23:30 pentru a solicita informatii. La numarul de telefon public afisat te intampina un robot care este convins ca singurele informatii pe care doresti sa le afli tin de programari si te indeamna sa suni a doua zi. Ajuns acolo un domn de la paza a sunat pe sectie si a aflat ca operatia este in curs de desfasurare. M-a sfatuit sa vin a doua zi, dimineata, pentru ca alte informatii nu voi mai primi pana atunci.
Dimineata am intrat hotarat la sectia de triaj si am solicitat informatii despre pacient, dar si despre operatia in sine. Eram delegatul familiei. Dupa o noapte alba, toti asteptau informatii cu sufletul la gura. Aflati ca, in ciuda amabilitatii lor, doamnele de la triaj (numai pe acolo se intra - receptia fiind inchisa), au fost nespus de surprinse de solicitarile mele, semn ca erau atipice. Mi s-a spus ca sunt informatii confidentiale si nu am cum sa aflu astfel de detalii. Am simtit ca o iau razna!
La insistentele mele au sunat pe sectia de cardiologie unde am primit o informatie extrem de pretioasa, pentru care, multumesc lui Dumnezeu, eram pregatit sufleteste: cea a "nondecesului". "A iesit din operatie si este la ATI". Nu au vrut sa imi dea nr. de telefon de pe sectie. Sa vorbesc cu dansa (pacienta) mai tarziu, dupa ce isi revine. Ca si cum pacientul ar fi capatat puteri extrasenzoriale la pachet cu niste cunostinte medicale temeinice si ar fi plutit deasupra propriului corp in timpul operatiei (pe cord).
Pe buna dreptate, discutia a devenit un aprinsa. Nu au lipsit celebrele replici: "discutati cu cine ati discutat si pana acum", "noi nu avem cum sa va ajutam, ca nu am fost acolo", "nu va putem oferi astfel de informatii". Am inteles faptul ca nu voi afla nici in ruptul capului informatii despre interventia chirurgicala, iar despre pacient, doar dupa ce acesta isi revine si putem vorbi la telefon. Sa dai bani cat pentru o garsoniera ca sa auzi, cel mai probabil, ca: "sunt bine, mama, multumesc lu' Dumnezeu, dar slabita, ca dupa orice operatie", e ceva!
Neplacut, insa primeaza calitatea serviciilor pur medicale. Nu am nimic de reprosat la acest capitol. De aceea scad doar o stea. Nu pot evalua spitalul luand in calcul doar experientele ce tin de managemntul spitalului.
Pacientii de acolo nu se duc cu dueri de masea. Nu cunosc un alt spital in care au loc interventii chirugicale complexe, cu risc pentru viata pacientului, la care singurele discutii pe care le poti avea telefonic sunt cu un robot ce face programari, iar in carne si oase cu domnul de la paza.
Auzisem si din alte surse ca sunt praf la capitolul "comunicare". Va confirm pe pielea mea. Acum ma scuzati, tre' sa dau niste telefoane unor persoane care vor da la randul lor alte telefoane. Va suna cunoscut? Bafta!
LE: operatia a fost un succes, dar nu vreti sa stiti cum am intrat in posesia acestei informatii. Call Center-ul este exclusiv pt. programari. Pacat ca se poticnesc in nimicuri de-astea. Raman 4 stele. Momentan spitalul e cu circuit inchis, pentru cunoscatori; un fel de club exclusivist.
M. C.
Bună ziua ,oameni buni! Stiu ca nimeni nu vine la spital că nu are ce face ,dar să te simți furat și umilit de un,, angajat,, paznic la bariera este revoltător! Concret...aveam o programare pentru ora 10.55,ajungem in parcarea cu plată la ora 10.25 intram ,accesam aparatul și ne eliberează cartela care confirmă timpul stationat...după terminarea consultului ne punem în mișcare și la barieră în loc să achitam 10 lei contravaloarea stationarii pentru 2 ore,,,domnul paznic,,amabil smuceste banii ce tocmai îi pregătea soțul meu cu talon cu tot,sugerandu-i soțului sa-i dea,, așa stransi,, omule,eu am in mână 20 lei ,tu ți i-ai însușit fără permisiunea mea....fără a mi se elibera un bon îmi face semn să mă grăbesc ca trebuie sa intre alt pacient (cu masina) stupefiantă de nesimțirea domnului incerc sa-l intreb de pretul/ora,de bonul pe care nu mi l-a dat ...dar ,,domnul angajat-jefuitor,, ma ignora .Ma gandesc ca acestui spital îi trece pragul pe zi cel putin 50 de pacienți....dacă cu toți procedează așa cred ca nici nu mai are nevoie de salariu lunar ....se poate întreține din banii care-i cerșește spunând sa-i dam,,,așa strânși,, .As dori un punct de vedere din partea superiorilor domnului angajat! Voi mai reveni la acest spital....si cine stie poate îmi va restitui banii ce nu i s-au cuvenit....!🤔🤔🤔🤔😕Înainte sa închei mă înclin în semn de apreciere ,admirație și respect pentru medicii acestui spital! Eliminați uscaturile!
I. M.
Dacă au brain ...Investitie&echiparea update + supercompetente în cardiologie strd si novativa
Echipa Dl Dr.Lucian Dorobanțu sigur competitivă si la AkH Viena,Toulouse Basel, JHopkins,Istambul etc
Superelita providențiala prin valoarea tuturor colaboratorilor Monza
Sănătatea se asigura cu supercapital uman si vocatie Felicitari Incredibil de rapida competitivitatea( echivalent Top10 UE) (pro bono only)
L. S.
Un spital profesionist cap-coada cum vezi in filme si cu care ne putem mandri si noi in Romania.
Servicii medicale moderne, prestate cu profesionalism, indreptate clar spre a asigura confortul pacientului in toate situatiile in care acesta se afla in spital.
Un spital deosebit de curat, nou, modern care aduce a hotel as putea spune, si care in aceste vremuri de pandemie Covid 19 asigura cele mai stricte masuri de protectie.
Am fost informat pas cu pas si a discutat cu mine pe rand, cu amabilitate fiecare membru al echipei, asistenti, asistenta sefa, anestezista, doctor.
Sincere felicitari d-lui doctor Bogdan MOCANU si echipei sale!
C. D.
La pomul lăudat sa nu va duceți cu sacul!
Gust amar am rămas!
Testele covid nu sunt concludente!
O. S.
Servicii medicale de calitate. Începând de la doctori, pana la asistente.
I. C.
Am venit la internare, am achitat, am făcut analize și ce este necesar pentru o operație.
La ora 14.30, după ce nu am mâncat nimic 20 de ore, am fost anunțat ca medicul care urma sa facă intervenția nu mai colaborează cu spitalul și am fost trimis acasă.
C. R.
Oameni competenti si prietenosi, chirurgie cardiovasculara de exceptie.
A. D. u. b. a.
Servicii foarte bune si preturi ca peste tot!
M. V.
Valabil pentru Monza suport Covid din Bucureștii Noi. Nu strica să vă organizați mai bine.
C. D.
Cu putina răbdare.....
L. R.
Vreau sa multumesc din suflet întregii echipe a secției de neurochirurgie
, pentru profesionalism, promptitudine, un mod exemplar de a trata pacienții cu mult drag , intelegere si seriozitate. Multumesc dl dr Sergiu Stoica si echipei care a contribuit la operatia mea, care au reușit să îmi inspire 100% incredere si optimism. Mult succes în continuare. 🙏🙏🙏
I. G.
Imposibil de facut chiar si o amarata de programare. Nu exista persoana cu care sa discuți, la numărul de telefon e doar robotul care iti explica sa faci programare online . Dar CULMEA ... chiar si programarea online e incompetenta si nu permite creare de cont , da eroare la adresa de mail si prenume !!!???!!! Ambele fiind completate si corecte. Singura persoana care a răspuns la telefon de la optiune 3 nu are nici o sugestie de ajutor , nu exista nici un număr de telefon direct astfel încât să fie posibil de facut o programare . Sunteti sub orice critica.
I. S.
Profesionisti si oameni calzi.
A.
Domnișoara de la Recepție de la Centrul Medical Monza- Tudor Ștefan Închide telefonul in nas persoanelor care așteaptă și câte o jumătate de ora sa li se răspundă la telefon, fără nicio explicație! imposibil de făcut programări ! Respect 0 profesionalism 0
S. P.
E super Ok, Oamenii profesioniști tot respectul!
o. d.
Din nefericire in ultima perioada am fost obligat să vizitez 3 spitale particulare diferite! Monza este spitalul care m-a lăsat cu gura căscată! Aplicarea protocoalelor de protecție împotriva gripei Wuhan, m-a impresionat! Nu credeam ca exista spitale unde oamenii chiar iau in serios aceasta boala! Băiatul meu m-a întrebat de ce este asa de curat spitalul! Managerii de la stat ar putea sa ia lecții despre protectie si organizare! Kudos! Despre preturi nu am ce spune decat ca o radiografie la mâna este cam scumpa!
L. f.
Am dat doua stele, pt profesioniști de la CT.
Dau 0(zero) stele pt personalul(nu-i pot spune doamna) de la receptie. De ce?
Pe 26/5, am reusit sa ajung la receptie pentru prelucrarea datelor. In timp ce eram la receptie, personalul s-a oprit având ceva important de butonat la telefon, necontand ca eu asteptam umilă in cealalta parte. După efectuarea CT am revenit la receptie pt validarea procedurii cu cardul de sanatate, am stat la rand si cand mai aveam o persoana a venit o familie, însoțită de un cadru medical, a discutat cu personalul de la receptie. Cand am ajuns in sfarsit la ghișeu, mi s-a spus sa astept, sa vina dl, deoarece are prioritate ca durează putin, plătind serviciile numerar. Am o rugăminte, daca asta e politica firmei, ca cei ce plătesc, au prioritate, rog sa afișați, daca nu, e o problema de discrimare a persoanelor fără opulența lanțurilor de aur. Si inca o problema. Pana azi 31/05, nu am primit rezultatul pe email, desi mi s-a spus ca dureaza 2-3 zile. O lipsa totala de respect, pe bani multi.
V. G.
Il recomand cu încredere pe doctorul neurolog Floricel Cristea. Un om într-adevăr deosebit care iti răspunde la toate întrebările. Nota 10!
F. S.
Datorită medicilor,personalului din acest spital acum trăiesc și pot să mă bucur de copilul meu care m-a asteptat acasă nerabdator.Sa le dea bunul dumnezeu multă sănătate .Le multumesc din suflet tuturor oamenilor din acest spital care m-au tratat ca pe un membru din familia lor.
T. I.
multumiri Dl. Dr. Theodor Cebotaru, un adevarat profesionist.
R. B.
Mai mult de o oră de așteptare în fața cabinetului față de oră la care am fost programat. Indiferent de management, privat sau de stat, în România medicina e o bătaie de joc, interesele pacientului nu contează.
R. F.
Medicii neurochirurgi au făcut minuni pentru sora mea. Serviciile și grija asistentelor lasă de dorit insa. După o operație extrem de grea, fiind în dureri cumplite, sora mea a fost lăsată sa se târască singura, fără bec în baie, fără frigider, ferestrele blocate în totalitate. Nu suntem pretențioși însă ne așteptam la un alt nivel de îngrijire având în vedere costurile.
V. I. V.
Cel mai profesionist spital iar Doctorii sunt foarte dedicati!
M. A.
tot timpul astepti f ffff mult pt o radiografie la care esti programat,li se rupe ,banii le ai dat oricum.
A. A.
Nota 10 pentru servicii și personal (10++ Dl dr.Tarek Nazer - best doctor in town)!
A. D.
NU RECOMAND CENTRUL ARES CARDIOVASCULAR (Spital Monza) - sef de sectie Dr. CALIN POPA (medic primar chirurgie cardiovasculara) si Dr. CALIN IULIAN (medic specialist cardiolog) care au pus mamei mele de 89 de ani , diagnosticul de AMPUTATIE DE MEMBRU INFERIOR STANG (DE LA RADACINA), pentru ocluzie embolica ,considerata in afara resurselor de revascularizare... Fiind medic ,am cerut un al doilea aviz, la Spitalul ANGIOMEDICA, unde doi medici minunati, au salvat membrul inferior de la amputatie , prin angioplastie (tehnica endovasculara) ! Cei doi medici care au dat dovada de un inalt profesionalism si de multa omenie , sunt domnul doctor GULIE LAURENTIU (radiolog interventionist) si domnul doctor CUCU MIHAI (medic specialist chirurgie vasculara). NU VA DUCETI LA SPITALUL MONZA IN CAZ DE PROBLEME VASCULARE CARE NECESITA TEHNICI ENDOVASCULARE DE REVASCULARIZARE ...VA VETI TREZI IN CEL MAI SCURT TIMP CU INDICATIA DE AMPUTATIE DE MEMBRU INFERIOR ! RUSINE PENTRU UN SPITAL CE SE VREA CENTRU DE EXCELENTA CARDIOVASCULARA !
I. D.
Servicii de calitate.
D. G.
Preturi astronomice.
G. N.
Spitalul Monza e privat cu servicii de calitate.
a. h.
nu recomand. sunt masina de facut bani, fara niciun scrupule in a indica interventii ( in cazul meu pe cord) care nu sunt necesare. daca puteti, mergeti in strainatate, preturile la consultatii sunt similare. s-au crucit doctorii straini pe care i-am consultat doar cand le-am spus pretul interventiei ca sa nu mai vorbim de faptul ca era total inutila.
G. Z.
UN" ADEVARAT CENTRU DE EXCELENTA", CUM SE DECLARA!!! NOTA 10!!!
LA ORICE ORA,ZI SAU NOAPTE,ESTI PRELUAT TELEFONIC ,FOARTE REPEDE,CU CEA MAI MARE AMABILITATE, TI SE DAU AMANUNTE,SE INCEARCA GASIREA SOLUTIILOR OPTIME. IN SPITAL,ACEEASI ATMOSFERA, EMANA : PROFESIONALISMUL,SI FAPTUL CA ,CU ADEVARAT LA SP. MONZA SE PRACTICA MEDICINA,CA LA CARTE. DE ACUM,VOI APELA DOAR LA ACEST SPITAL, DESI EU LUCREZ IN SISTEMUL SANITAR PUBLIC. NU EXISTA,NU SE PUNE PROBLEMA DE A FACE VREODATA VREO COMPARATIE!!!
B. A.
Daca aveti bani de aruncat mergeti la Monza. Marketing pe toata linia si profesionalism 0. Am fost la cardiologie si in afara ca m-au jupuit de bani nu mi-au dat nimic concret, ca vor sa mai revin, de ce oare?
c. s.
Curat, bine dotati!
U. T.
Un lucru atat de simplu precum ridicarea unui RMN se poatre transforma intr-o adevarata aventura cand personalul responsabil sta o ora sa caute rezultatele. Nu-mi pot generaliza opinia pentru intreg spitalul deoarece am luat contact doar cu cele doua "doamne" de la Imagistica, etajul 1. Punctajul de o stea este mult mai mult decat merita doamna Lupu de la receptie. O atitudine atat de acida si flegmatica ca a dumneaei nu ar trebui tolerata nici la magazinul din coletul strazii, dar mite intr-un spital cu renume.
T. T.
Va dau doua stele din cauza "fetei"(pentru ca "doamnei" n ar fi real) de la receptie, et 1. Inteleg ca e posibil sa nu se respecte ora programarii, dar sa stai o ora si aproape jumatate, mai rau decat la spitalele de stat, fara sa vina cineva sa ti spuna asta nu pot intelege. Chiar simt un fel de lucru romanesc in toata atitudinea aproape zeflemitoare a "fetei". Pe bune Monza, atat puteti face? Am preferat un spital privat, la preturi private, ca sa ce? Sa ridice tonul la mine "fata"? Sa stau degeaba o ora si ceva?...Poate ca nici Monza nu mai e ce a fost...
T. S.
timp de asteptare foarte mare!
D. B.
Tratament necorespunzator din partea Doctorului Gabriel Dinu. Nici titlul de doctor nu si-l merita. Managementul spitalului ar trebui sa se intereseze de atitudinea si comportamentul execrabil pe care il are fata de pacienti si sa ia masuri impotriva acestuia. Vom depune reclamatie la Colegiul Medicilor.
F. H.
Organizare defectuasa pacat de profeniolasmul medicilor. Daca o receptionera te face sa te simnti ca un nimic pe banii tai ,desi am avut programare si nu am venit cu bilet prin casa de sanatate cum ar fi trebuit ca sunt asigurat si platesc taxe dar pentru asta nu au fonduri insa oricum, asta este o alta problema al sistemului asta defectuos din Romania , ce sa mai comentam?
m. c.
Sunt foarte dezamăgit am sunat la Call center la Spitalul Monza nu răspunde nimeni am făcut cont și am dat să fac o programare online pentru o programare de fapt un RMN la spate Îmi spune acolo în programare că cu ce medic păi de unde să știu cu ce medic dacă eu fac programare online cunosc eu medicii din spital 😂 În fine acuma vreau Să îmi șterg contul că m-a dezamăgit acest spital
B. N.
Multumesc pe aceasta cale Domnului Dr. Cristian Surcel, seful Centrului de urologie a spitalului Monza, un specialist de exceptie si un om cu un suflet ales, care prin nivelul de pregatire si experienta poate sa-si exercite profesia in orice mare spital din lume . Felicitari Domnule Dr. Surcel ! Cu un astfel de medic, Romania se poate mandri . Multumesc de asemenea intregului colectiv de cadre medicale de la urologie. Spitalui Monza - exceptional dotat si organizat ! Multumesc de asemenea Oanei Ralea !
BOGDAN Nicolae - Galati
D. P.
Unii medici par profesionisti, insa au ceva setat la cap, dar sunt si unii total mediocri. Oricum, mi-am dat seama ca toate clinicile particulare sunt pline cu nulitati medicale.
L. L.
Preturi mari si servicii proaste!Nu recomand!
A. D.
Spital privat de lux. Platesti dar stii pentru ce. Servicii medicale de cea mai inalta performanta.
I. F.
Doctori buni, dar este societate privata si e posibil sa primeze interesul comercial.
D. S.
Lipsa de bun simt al asistentelor medicale. Stai la ușa și aștepți pentru o recoltare de sânge, aștepți 30 minute, iar ele ies la țigară.
g. i.
Nesimtiti ! Programare facuta pentru Rmn si ma suna cu 2 zile inainte ca nu mai sunt fonduri.Voi nu va respectati programarile ???? Doar cu bani va respectati ???? Rusine
V. D.
O industrie de făcut bani. Preturile din pagina web sunt la mișto. Azi un RMN e 500 mâine e 550. Programările sunt făcute de pomană. Nu contează cât de bolnav poți sa fii și cu ce, scaunele sunt teribile și nu sunt deloc potrivite. Aerul condiționat este ca în vagoanele CFR : există dar nu funcționează. Doar tablourile de pe pereți sunt de "excelenta"! + că, la fel ca în spiralele de stat, pilele angajaților din spital își "fac prioritate"
C. N.
pai, domnule Serban, nu platim serviciile medicale la tarif de privat, de ce mai pomeniti acolo de "'atentii"? Pai pentru pacienti care inca gandesc asa se perpetueaza practicile acestea!
r. m.
Great stuff !
Dezamagit profund dupa un inceput promitator ! M-am dus la Medlife , profesionisti nu gluma !
M. O.
Dr. Rares Nechifor o minune! Multumesc pentru tot!
G. S.
Un spital unde medicii sunt in slujba pacienților. De remarcat sunt de Stoica Sergiu neurochirurg dr Jercalau Simona endocrinolog la fel de bine pot fi amintiti dr Firicel Cristea neurolog si dr Visan Anca. De fapt trebuie amintit personalul din Brain Institute, personal ce a avut si au un comportament de adevărați profesioniști. Condițiilor de spitalizare sunt foarte bune, atenția acordată pacientului este maximă si fără "atenții" asa cum am fii obisnuiti la spitalele de stat.
M. L.
Nesimțire maxima. Urmăresc doar cei 250lei pentru o asa zisa consultație. Încă asteptam răspuns de la dr.Floricel Cristea,după aproape 2luni.A spus că ne contacteaza pt.a ne îndruma unde sa facem o analiza "calciu voltaj" . Evident ca nici nu mai raspunde pe mess.unde i.am lăsat mesaj sa nu ne uite,asa după cum ne rugase.
S. M.
Un spital de 10+ ,nu am cuvinte de multumire pt Dr.Ceobotaru Teodor un trimis al lui Dumnezeu dacă pot spune așa și întregii echipe!! Pot spune că am avut zile de la Dumnezeu! Am avut o operație destul de complicata ,anevrism de aorta , si inlocuire valva aortica! plus că am mai suferit o operatie acum 20 de ani pt înlocuire valva aortica! Pot spune că mă simt super super la 1 an de la operatie! Muncesc mă comport ca un om normal cu mici retineri!! Efort redus,tutun deloc alcool redus ! In rerest nu știu ce să spun ,că am fost tratat ca la carte nu am nici un cuvânt te rau despre Monzza . Totul la superlativ.
C. S.
Experienta cu personalul acestui spital a fost pe departe dezamagitoare, EXCEPTIE facand medicul datorita caruia am si ajuns aici.
Personalul care se ocupa de curatenie a omis pur si simplu sa faca curat in toaleta pe care a folosit-o pacientul cazat inaintea mea si externat in ziua in care m-am internat. Toate lucrurile lui de igiena personala erau aruncate in toata baia : prosoape, periuta de dinti, servetele, sapun etc.
Intrarea pana in rezerva in care am fost cazat s-a facut cu incaltamintea de afara fara sa ni se dea papuci de protectie.
Asistentele care au fost de garda in dupamiaza si noaptea de dupa operatie erau foarte expeditive si pareau foarte deranjate la orice rugaminte - sa mi se aduca un urinar, sa ma ajute cu un pahar cu apa...
In ziua urmatoare a urmat externarea, cand asistenta de garda mi-a explicat ca nu are brancardier sa ma ajute cu deplasarea pe scaun rulant, si ar fi indicat sa ma descurc singur cu o carja - fiind operat la genunchi. In cele din urma s-a indurat si a condus chiar ea un scaun rulant dupa 30 min de munca de convingere.
Nu este prima interventie experimentata intr-un spital privat, dar a fost pe departea cea mai neprofesionista abordare din partea personalului (facand exceptie medicii !)
P. C.
Am fost pentru niste analize la inima. Mi-au spus repede, cand au vazut trimiterea, ca nu lucreaza cu CNSAS. Am mers inainte pe bani, scrie totusi, mare, pe spital, institut de cardiologie.
Mi-au facut 5 analize de sange, mi-au montat un holter care a trebuit sigilat cu banda adeziva, deoarece nu avea capac.
Am venit a doua zi, concluzia, tahicardie si hipertensiune.
I-am povestit doctorului cum am luat losartan vreme de o luna jumatate, la care doctorul mi-a recomandat sa continui cu losartan.
Am protestat, deoarece l-am luat empiric, fara nici o recomandare, doar pentru ca mi s-a parut ca ar putea combate simptomele avute.
Mi-a prescris prestarium. Dupa doua saptamani fara rezultate, am fost la alt doctor care mi-a spus ca prestarium se ia doar combinat cu tertensif.
Am plecat din tara, dupa alte doua saptamani fara rezultate in micsorarea tensiunii, am trecut iar pe losartan.
Am platit 750 de lei servicii medicale, ca sa aflu ca sunt un posibil doctor...
Edit. La un an de la controlul asta, am ajuns iar la doctori, deoarece losartan nu-si mai facea efectul. Dupa analize adevarate, s-au identificat afectiuni ale inimii, pentru care iau 6 pastile pe zi. Poate daca Monza isi facea treaba, nu ajungeam in situatia asta!
S. A. S.
Curat si primitor
B. S.
Nesimtiti la maxim, oameni care nu se preocupa de problemele pacientilor dar urmaresc numai interese financiare
C. E.
Spital de renume cu medici de calibru insa: programarile nu se tin si nici nu exista un sistem eficient de consultare - intra cine are obrazul mai gros, ca la unii romani! + ca, in dorinta de eficentizare maxima a costurilor, aerul "neconditionat" din culoarele de asteptare are umiditate dincolo de normalitate.
M. V.
Nu merita nici măcar o stea. Cum este posibil ca după 10 zile de la coronarografie, tatăl meu sa decedeze cu aorta secționata?
De ce nu se comunica diagnosticul si familiei?
Aorta degenerativa. Nu sunt medic, dar tot ce am citit pe diagnosticul obținut în urma coronarografiei cred că nu era doar de tratament.
S. A.
SLAB, FOARTE SLAB!!! Daca as putea as da zero stele.
Am avut programare la RMN cu copilul de 2 ani si cei de acolo nu au fost in stare sa puna o branula copilului!!!
In prima faza s-a chinuit un asistent, a incercat de 3 ori, nu a reusit, a chemat o alta asistenta s-au chinuit impreuna, aproximativ o ora pana le-am spus sa nu mai chinuie copilul daca sunt incompetenti!!! Am cerut sa vorbim cu un manager, au spus ca nu au asa ceva la imagistica si ca sa vorbim cu doctorul, doctor care nu are nicio explicatie, a spus ca daca venim cu branula pusa ne fac anestezie si RMN...
Dezamagitor, NU RECOMAND!!!
D. V.
Criminalii astia superficiali mi-au ucis mama. O simpla operatie de rinichi , si au nenorocit-o. Doctorul Surcel a operat-o, iar tanarul doctoras Victor Mihai (feriti-va de el, e novice si complet neexperimentat, poate ucide usor prin incompetenta si lipsa de cunostinte medicale) i-a scos drenul prematur, dupa doar 2 zile. Scoaterea drenului i-a cauzat un hematom care s-a infectat si raspandind infectie in corp, a ucis o femeie de 58 de ani. Nu scapati de judecata, criminalilor! Feriti-va de Monza! Spital al mortii, plin de incompetenti neexperimentati!
M. F.
Dupa ce am fost programat de angajatii de la Monza la investigatii la un medic - Dumitru Emilian, am facut prima investigatie, iar la urmatoarea a trebuit sa astept o ora ca domnul doctor sa imi spuna ca nu imi poate face investigatiile ca nu am consultatie la dansul si ca trebuie sa ma programez la alt medic. Asta in conditiile in care inca de la prima investigatie se vedea ca sunt venit de la un medic cardiolog din afara spitalului Monza.
G. M.
Multă sănătate și succes domnului doctor Stanislav Rurac,medic specialist chirurgie cardiovasculare,care în urma cu cca 1 an mi-a făcut o operație de plastie valvă mitrală și baypass de circunflexă aortică,un succes de necontestat,să trăiești 100 de ani profesori..!!!✌✌💪💪
C. I.
Nu mergeti sub nici o forma la Cristian Surcel! Este impertinent, nu are tact nici un gram, a tipaat la tatal meu bolnav, care cu 2 luni inainte vazuse moarte cu ochii. Daca vreti cat de putin sa va vindecati, nu mergeti la el, nu il recomand sub nici o forma!
A. N.
Am scris deja!
C. C.
De cand cu implementarea GDPR rezultatele se elibereaza personal. Imposibil de transmis pe email. O imbecilitate. Fetitele de la receptie sunt la fel de inteligente precum gainile bete. Call-center cu doua operatoare, cel mai probabil. Timpi de asteptare de 45 de minute, cateodata.......
A. A.
Jalnici nu au urgente sau garda dupa ora 18:00 si prin urmare nu e non stop cum zice nea google.
I. M.
Medicii cu care am intrat in contact sunt minunati, insa unele asistente din ambulatoriu nu stiu sa isi faca treaba.
Mi-au gresit doza de tratament, desi era scrisa foarte clar pe trimiterea de la medicul curant, si mi-au pus numai jumatate. Am descoperit abia acasa, era prea tarziu sa mai pot face ceva.
Nu este normal, pacientii pot suferi urmari grave din cauza unor astfel de erori.
G. J.
În perioada 7 .04 - 14.04 2018, am fost internat la Spitalul Monza, secția Urologie, fiind pacientul domnului Dr.Cristian Surcel, un medic excepțional, care empatizeaza și relationeaza cu pacienții într-un mod profesional!
Am fost impresionat de nivelul înalt de profesionalism și de calitatea managementului Spitalului Monza.
Faptul că in România exista un astfel de Spital care lucreaza după standarde de excelența, îmi da un sentiment de bucurie și speranța, ca și la noi pot exista spitale cu deschidere europeană, in care exista astfel de profesioniști.
Sunt medic primar cardiolog, fost manager și sunt in măsura sa apreciez calitatea serviciului medical.
Îmi exprim gratitudinea fata de Dl. Dr. Surcel, care este un excelent medic, cât și fata de tot personalul cu care am relaționat.
Tot personalul a “funcționat”conform crezulului:
SA FIM CEI MAI BUNI!
D. V.
"Scoruri" mult prea mari 1400 coronarografie pt. asigurati, 2400 pt. neasigurati, montare stent 14000/ buc.
D. C.
Profesionalism,bunatate,bunavointa!Am umblat prin cateva spitale din tara,dar in niciunul nu am vazut ca medicul specialist sa ingenuncheze si sa incalte pacientul cu ciorapii!Respect!
A. T.
Am făcut un RMN ,prin casa de asigurări.!!!...lucru greu de obținut la alte clin. ici din București .
f. v.
Mie fusu Stefan ami place la monza fiindcă acolo mam operat a 2 uara la cap și tot acolo fac ieu RMN control la cap acolo mi sa schimbat viața
A. P.
Deocamdata sunt nemultumita de modul in care se fac programarile pentru consultatii. Liniile telefonice sunt in permanenta ocupate, am asteptat cate 20 min la tel, fara a fi preluata de un operator. Am incercat sa fac o programare on-line, insa la fel, fara succes. Va trebui sa merg personal acolo, dar "excelenta" ar trebui sa se regaseasca si in acest fapt banal.
Voi reveni cu impresii dupa (si cand) ce voi reusi sa trec de programare si sa fac consultatia.
A. C.
Eu am abut o programare care a fost anulata cu o zi inainte, pentru ca presupun doctorul pleca in vacanta - mi-au spus ca doctorul avea o procedura urgenta insa cu doua ore inainte mi-au spus ca daca as putea sa vin m-ai devreme! Si apoi au mutat programarea la trei saptamani dupa originala programare. Daca aveam o problema importanta muream cu zile dar nu in spitalul lor, bineinteles!!! Si asta contraza! Asa ca nu am ajuns sa vad vreun doctor - am vrut sa imi las parerea ca alti pacienti sa stie la ce sa se astepte. Te pot anula foarte politicos dar fara nici o problema si in aceeasi zi. Mi-au dat un dar de Craciun de neuitat!
u. r.
Spitalul nu are suficient personal și abundă obrăznicia și impertinenta.
Mama mea a terminat intervenția și au lăsat-o dezbracata și in frigul de la sala de operații mai mult de 30 minute .Este inadmisibil sa lași un pacient sa aștepte brancardierul după o operație de inima .
E. T. e.
Cu adevarat un centru de excelenta!!! Cum am putea vreodata sa le multumim Domnului Profesor Ferrazzi, Domnului Dr. Dorobantu, Doamnei Doctor Fruntelata si managerilor acestui spital pentru ceea ce fac? Efortul lor si daruirea cu care ne dedica ore pretioase de munca si har, nu se pot contoriza cu nimic. Fiecare leu pe care l-am platit a meritat din plin. Va multumim, oameni minunati, ca existati!!! ❤
F. C.
Cel mai curat și frumos spital din România !
G. S.
Recomand pentru toti, curat, sinceri, profesionisti desăvârșiti
P. F.
In toamna anului 2017 am avut o programare sectia urologie la domnul doctor Surcel Cristian.Consultatia a durat 10 minute din care jumatate a vorbit la telefon(pt. aceasta sunt asistente la centrele medicale cu respect pt. clienti).M-am asezat pe un pat pe care era o hirtie de unica folosinta unde se cunosteau amprentele incaltamintelor altor pacienti.Dupa o scurta ecografie în care s-a constat prezenta unui volum de 250 ml urina in vezica (iar in act au fost scrisi 300 ml)am fost intrebat de cand nu am mai urinat iar raspunsul meu a fost de 30 minute. Atunci fara sa-mi determine volumul rezidual de urina in vezica prin urinare si apoi facand din nou determinare ecografica(comform procedurii standard) a diagnosticat ca datorita volumului ridicat de urina care ramane in vezica apar infectii urinare frecvente corobarat cu glicemia mai ridicata125 iar hemoglobina glicata6.3(specialistii diabetologi recomandindu-mi regim alimentar fara sa am afectiuni specifice)-Deci imediat sa iau legatura cu compartimentul economic pt. operatie urgent.In urmatoarele zile la cabinete medicale specializate (2)am facut volumul rezidual de urina comform procedurii se bea lichide cu 1h inaintea ecografiei si apoi se urineaza dupa care se repeta ecografia=rezultat 5-10ml ceea ce este normal.Ma intreb si eu ce trebuie sa faca un roman pt. ca sa i se acorde atentia respectiva,profesionalism,bun simt chiar daca plateste cat se cere pe "consultatii si interventii". Suntem departe de caracterul si profesionalismul medicilor din clinicile occidentale sau poate acesta este un caz singular ...ma intreb si eu 🤔
E. L. I.
Aici primesti in dar o viata noua!
Felicitari echipei de la sectia chirurgie cardiovasculara cu medici exceptionali, profesionisti, empatici, siguri pe ei, care stiu foarte bine ceea ce fac. Pacientii sunt tratati cu respect, am primit toate informatiile si explicatiile despre afectiunea tratata, despre operatie, despre perioada post operatorie.
Exista mici probleme administrative din punct de vedere al dotarii in saloane (in unele momente nu exista echipament de protectie pentru vizitatori inainte de a intra in salon, trebuie sa aduci de acasa sapun/prosop/papuci) si care sper sa se rezolve in curand pentru ca totul sa fie exceptional. Aceste mici neajunsuri trec aproape neobservate cand ai fost tratat si ingrijit cu tot devotamentul si respectul din lume.
M. N.
Tatal meu a fost internat in acest spital in luna aprilie la sectia urologie. Domnul doctor Cristian Surcel a dat dovada de un profesionalism desavarsit. Este calm, intelegator, dedicat profesiei! II multumesc domnului doctor si personalului care a avut grija de tatal meu. Un spital de nota 10+
A. S.
Dupa cazul" doctorului " Matteo Politi, nu as încerca aceasta clinica
A. D.
Am fost la o consultarie cardiologica la.dl dr Sandica pe 5 decembrie unde am avut o discutie de vreo 15-20min. in care am plecat exact asa cum am venit,nelamurita si am platit o suma de 800lei.Mi se pare exorbitanta suma mai ales ca nu mi a facut o ecografie sa mi se confirme daca am sau nu diagnosticul care mi se spusese de alt medic.Adica sa dai 800lei doar pt o discutie de 15-20min. mi se pare bataie de joc.Rusine!!!!!!!
D. B.
Mama a fost oprata de Dl dr Tudor Atasiei pe 25 iunie anul acesta. Am fost foarte multumiti de ingrijirea din spital ( inainte si dupa operatie), dar doresc sa mentionez in mod special atentia si profesionalismul Dl dr Atasiei si Dnei dr Manoleli.
D. S.
Sunt total nemultumit de calitatea serviciilor acestui spital.Am fost la o consultatie la genunchi care a durat 10 minute timp in care era consultat in camera alaturata o alta persoana. Doctorul s-a uitat fix 1 minut pe RMN-ul meu de la genunchi si a analizat genunchiul vorbind la telefon fix 1 minut. Astfel, diagnosticul a fost pe masura dat, la graba si neprofesional. Am mers la alt doctor la investigatie si rezultatul acestuia a fost diferit de ceea ce am primit aici.
g. g.
Domnule criminal Badiu,
Ne-ati mintit de doua ori. Prima oara la doua ore dupa operatie.
Ne-ati spus : “”…este stabila cardio vascular, asta e important. “
Dar “”… era foarte grav incepand chiar de cand a iesit din sala, eu stiu ca am fost, am fost si eu pe acolo…””
Nu ne-ati spus ca inima s-a decompensat datorita operatiei. Problema a fost in timpul operatiei.
Ati sugerat ca hipoperfuzia ar fi din cauza calcarului dar “” hipoperfuzia e de la inima, de la disfunctia inimii. Si asta a fost inca din start de la operatie “”
a. c.
Dr. Vintila nu respecta programarile.
Este praf institutia .
B. I.
Extrem de curat, ingrijit,organizat, personal de la medic la femeia de serviciu de nota 10. Eu am avut o operatie complicata la un picior si totul a decurs perfect. Recomand !!! Ca minus as fi vrut un pic mai multa mancare la masa dar e ok :D
E. M.
Seriozitate, profesionalism și respect fata de pacienții.
A. L.
Ma numesc Camelia Georgeta Lupescu si am avut parte de o consultatie de exceptie la dl Tiberiu Maior.
Multumesc.
Tot respectul.
C. I.
Am venit cu mama mea disperata aici fara sa- mi recomande nimeni,am citit de dr Halpern,m- am linistit inca din prima zi,operatia a fost grea si riscanta,decurge bine,fomnul doctor cu maini de aur a facut minunea sa- salveze piciorul pe care in alte parti nu avea prea multe sanse.speram sa decurga bine in continuare;asistentele niste fete deosebite.multa sanatate la intreaga echipa.
c. M.
Serviciuri ireproșabile,medici competenti!
L. B.
Tatal meu a fost operat in urma cu aproximativ o luna de catre dr Lucian DOROBANTU;
Initial am luat în calcul ipoteza unei interventii în Franta ,dar am ales Spitalul Monza si nu avam nici un regret
Tin sa multumesc dr Lucian DOROABANTU pentru profesionalismul de care a dat dovada pe toata perioada spitalizarii.
Desi operatia a fost foarte complicata (triplu by bas coronarian ,protezare mitrala si endartecmie corotida) si varsta de 72 de ani ,totul sa desfasurat perfect
L. C.
Mulțumim frumos pentru serviciile din spital dumneavoastră sunteți cei mai buni
A. P.
Un centru de excelenta, dr pregatiti si foarte modesti si dispusi la conversatie.