Opinii despre Medicover (Spital)
Medicover
Strada Sergent Constantin Ghercu 1A, București 060201, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Medicover, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Medicover
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Medicover
A. A.
Data trecuta v-am dat 5 ☆ insa acum,nu mai pot; pt ca nu mi se pare normal sa nu mai pot intra la consultatie daca intarzii 15 min!!!!🤨😲 Nu suntem roboti sa fim "ceas", ma chinui sa obtin de la șef sa plec mai devreme de la munca pt a ajunge la consultație insa pe drum se pot intampla multe ...sa ma ierte D-zeu dar oricine poate intarzia cu "1/4 de ora academic" este de "iertat". Am avut cons.prima data lrin CASM, dar cred ca si-acum daca trebuia sa platesc...ma primea d-na dr. Voi toti de-acolo n-ati intârziat niciodata undeva??🤔 Hai sa fim seriosi!!!
I. P.
Are medicii, super profesioniști.
p. c.
8 martie 2021 - o zi binecuvantata, sa intalnesc la consultaie, un medic ca Dr. Vlad Andreea, de un inalt profesionalism, implicat pentru suferinta pacientului, cu rabdare si intelegere, cu explicatii pe intelesul bolnavului ! Felicitari Medicover - The Bridge - ca aveti un astfel de medic in clinica d-tra !
D.
Totul la receptie pe ton repezit, primirea se face in mare scârbă, de parcă toți avem lepră. Nu știu cum să te dea mai repede pe ușă afară.
R. N.
As fi dat zero stele daca ar fi fost posibil pentru aceasca clinica (bridge) pe parte de triaj. Pe langa faptul ca nu am fost lasata cu masca mea (tip viziera cu fixare in barbie care acopera nasul si gura, recomandata si de medicul Adina Alberts si cu care am mers in Medicover Victoria fara nicio problema, mijloace de transport, magazine fara ca cineva sa ma intoarca din drum vreodata) nici nu mi-au putut pune la dispozitie o alta masca sa corespunda standardelor lor.
Insarcinata fiind a trebuit sa merg pana la cea mai apropiata (nu foarte apropiata as putea adauga) farmacie si sa imi achizitionez alta masca pentru a putea ajunge la programarea de monitorizare a sarcinii (pe care o ratam daca nu ajungeam din intamplare mai devreme).
Rusine doamnei de la triaj pentru aceasta atitudine si pentru tonul de superioritate folosit. Sunt o persoana cu abonament de ani de zile la Medicover nu cred ca era necesara umilinta pt o masca de 2 lei, asa comportament rar mi-a fost dat sa intalnesc.
Daca nu acceptati decat un anumit tip de masca mi se pare normal ca acest lucru sa fie mentionat anterior prezentarii in clinica sau sa puneti la dispozitie mastile acceptate.
Sper sa luati masuri. Am dat feedback si pe mail. Multumesc!
R. O.
Neprofesionalismul doamnelor de la recepție lasa de dorit. Total nepregătite pentru a lucra în domeniul relațiilor cu publicul. Tonul neadecvat si atitudinea nepotrivita sunt la ordinea zilei.
A. C.
Foarte încântată de serviciile de aici. Atât eu cât și mama mea ne declarăm super mulțumite de clinica de aici(menționez ca este prima clinica privată la care apelăm și cu siguranță rămâne și unica variantă), începând cu fetele de la Call Center care sunt foarte de treabă și au o răbdareeeeee și fără să facă mofturi sau să fie irascibile, (verifică orice disponibilitate pe care tu o soliciți), cu recepția unde sunt niște fete super drăguțe și cu mult bun simț și săritoare, ne-au ajutat de fiecare dată. Locul este foarte curat și cadrele medicale sunt super.
Noi am avut experiențe plăcute :).
L. T.
O clinica de tot rasul cu medici mediocrii in prima linie. Daca vrei un raspuns legit trebuie sa treci de incompetentii generalisti si sa ajungi la aia care au luat note mai mari la scoala. Sa nu mai zic ca sunt subdimensionati cu personalul, neavand suficienti medici care sa acopere un numar asa de mare de abonati. Am un abonament destul de mare, dar din pacate tot nu ii multumeste. Daca sar cu banul imi gaseste programare instant in ziua curenta sau a doua zi. Daca nu... peste 7-10 zile - profesionalism.
A. P.
Foarte jalnici. Iti faci programare si cand vii te trezesti ca nu ai. În plus discuții ceva la telefon si cand ajungi ai parte de o grămadă de surprize.
A. D.
De doua luni cu parestezie si, fara nici un tratament. Cu banii luati pe investigatii inutile,dar nimic finalizat sau concret . Pentru ca dupa 2 luni sa ma intrebe daca m-a vazut in psihiatru, asta dupa ce mi-a lasat niste urme pe frunte care se pare ca nu mai trec.
Este umilitor si o mare bataie de joc.
Nici macar nu mi se raspunde la telefon, la mailuri, nici la mailul de feedback care se tot mentioneaza, si nici nu am primit vreun rezultat in urma consultatiei.
Nici un animal nu este lasat atata timp cu dureri. Si am mai fost si intrebata dar ce ma doare ca nu am zis ca am dureri. Lasi un om asa doua luni, si dupa 2 luni il escrochezi in continuare, si il mai si ranesti la propriu( pot atasa fotografii). Pe langa plata efectiva a acelor investigatii nefinalizate sau incomplete, mai platesc si abonament si trebuie sa ma umilesc si sa astept cu lunile o programare
S.
Clinica este ok, personalul este de nota 20! Am avut o experiență foarte plăcută cu fetele de la receptie si nu numai! Dar ele mereu au fost de ajutor, mi-au oferit cel mai bun suport si cu zâmbetul pe buze, exact ce conteaza pentru primul contact cu clientii! Ma duc cu drag in aceasta clinica! Sper ca managementul sa stie sa isi valorifice si păstreze angajații de valoare!
A. K.
Daca tot trimiteti mail pentru a fi sunati la numarul afisat, de ce nu raspundeti?
A. S.
Dupa experienta avuta astazi cu un reprezentant din call center (dupa o asteptare de aprox 10 minute) m-am convins ca sunt total neprofesionisti avand in vedere modul in care m-au tratat pentru ca am 'indraznit' sa pun o intrebare...
M. N.
Personalul de la receptie a fost foarte amabil, fetele mi-au găsit rapid un loc disponibil. Consultația ORL a avut loc cu dna. Doctor Condeescu, numai cuvinte de laudă la adresa dânsei.
E. G.
Personalul de la receptie total neprofesionist. Mi au vorbit pe un ton de parca le eram datoare cu ceva sau le-am deranjat ca am venit la clinica...
M.
Si-au batut joc de mine cei de la Medicover astazi. Am asigurare medicala prin Signal Iduna prin care am si facut programare la Medicover. Ajung la receptie, unde domnisoarele mi-au zis sec ca nu sunt activ, ce o mai insemna si asta dupa care mi-au dat jet, ignore total, ca eu trebuia sa ma asigur sa fiu activ inainte sa vin in clinica!!
Am sunat la Signal Iduna, totul ok, sun la Medicover call center (eu fiind in clinica lor!!!) si imi zic ca nu sunt activ in sistem si ca sa mai astept!!!
Eu deja eram f nervos, fiindca nu mancasem deja de mai multe ore, pentru a ma pregati pentru analizele anuale de sange, imi scazuse glicemia, etc. M-au tinut aproape o ora in asteptare, tratat mai rau ca un cersetor de pe strada!!!
Dupa ce s-au aliniat astrele, s-a activat ce trebuia si mi-au prelevat sangele.
Am facut reclamatie la Medicover si mi-au zis ca este o problema de sistem si au recunoscut la telefon ca e vina lor!!!
Sincer, Medicover e varza, suni la ei, stai cu zecile de minute sa astepti si sa le asculti ineptiile. La Regina Maria merge mai repede si mi se pare ca, calitatea e mai buna.
Nu mai zic ca-ti trebuie si cont online sa vezi niste amarate de analize..la Regina Maria iti dau un simplu cod de acces...este mult mai simplu. Dar la Medicover trebuie sa faci cont, trebuie sa scanezi niste prostii de GDPR, sa le semnezi, dupa care le scanezi si le trimiti pe mail...o nebunie totala!
Nu exista ieftin (Medicover) si bun!!!
C. n. L.
Am făcut o biopsie cu rezultat incomplet ,când am revenit cu un telefon să mi se rezolve problema m-au purtat de la un telefon la altu 2saptamani fara sa rezolve ceva .și eu am rămas cu bani dați pe o analiză incompleta.nu voi mai reveni niciodată și nu recomand nimănui aceasta clinica😠😠😠😠😠
A. G.
Medicover este DE EVITAT. Nu va obositi sa faceti abonament la ei pt ca ori te programeaza peste 3 saptamani ( intre timp intervine selectia naturala - ajungi la urgenta sau te vindeci singur ), ori nu ai acces la doctorii mai buni ( la aceia e doar "pe bani" ). Incepe sa semene cu un spital de stat - macar acolo e gratuit. Nu se respecta programarile, astepti si cate o ora - unii medici baga "in fata" pe cine considera ei, nu au nici macar bunul simt sa-si ceara scuze pentru intarziere. Atentie la analizele platite - verificati pretul la Synevo, uneori e mai ieftin sa faci direct la ei. Angajati din ce in ce mai dezinteresati si plictisiti - unii nici "buna ziua" nu zic. Una se spune in call center, alta la fata locului. Azi se statea la usa medicului mai ceva ca la stat, care mai de care sa intre "in fata" si sa se faca remarcat. N-aveai cum sa stai civilizat, pe scaun, sa astepti sa te invite inauntru pentru ca era un flux continuu de oameni care nu stiu de unde / cum apareau si intrau. "Fraierii" cu programare n-au decat sa astepte. Zici ca te-au primit acolo de mila, nu ca platesti asa-zisele servicii. Pacat de cei 2-3 medici mai ok la care oricum ajungi dupa 10000 de ani. Am mers la 3 dermatologi pana sa-mi spuna diagnosticul pe care mi-l pusesem oricum si singura, documentandu-ma pe internet - ca sa dau doar 1 exemplu. Probabil o sa apara raspuns, ca ma incurajeaza sa-i contactez direct, sa verifice. Am facut si asta - in afara de inutilele scuze, nu se schimba nimic. Sunt si alte optiuni, nu va pierdeti timpul si banii aici.
I. D.
Foarte, foarte dezamagit. Este incredibil cum se poarta fetele de la receptie cu pacientii. Am stat o ora ca sa imi fac o programare, pentru ca prima data se ocupa de consultatii si dupa de programari, iar pe site nu se putea face asta, deoarece in lista apar doar cateva specializari(iar cea la care voiam sa ma programez nu era in lista). Din 2 fete cate erau la receptie doar una se ocupa de pacienti, iar cealalta ori cara doasare, ori vorbea la telefon. Iar dupa o ora de asteptare mai tipa si la tina si te trateaza cu cel mai mare dispret. Doctorii sunt ok, am fost foarte multumit de doctora de la alergologie, dar faptul ca trebuie sa trec prin asa ceva ca sa ajung la ea (contra cost bineinteles), chiar nu merita. Cine doreste o astfel de experienta mai bine incearca in clinicile de la stat, macar acolo nu platesti o gramada de bani ca fi tratat ca ultimul om. De acum inainte voi incerca la Regina Maria sau Sanador. Sper ca acolo si fie mai ok..
S. G.
Am fost la control la doamna dr. Mihaela Ciaus(Buzea).Am fost foarte multumita de doamna dr, este o persoana foarte sociabila, calda si atenta la toate nevoile pacientului.O recomand cu drag, datorita dansei am acuma un stil de viata sanatos in sarcina.Dupa ce voi naste cu siguranta revin la control.Multumesc frumos!
A. I.
Din păcate, domnișoarele din recepție sunt dezagreabile, vorbesc pe un ton urât, nu au răbdare cu batranii, sunt grabite, si nu iti dau toate informațiile de la bun început. De evitat, total neplacuta experienta si nu 1 data ci de mai multe ori mi s-a întâmplat.
R. T.
Pana acum am avut experiente bune. Singurul motiv pt care dau 3 stele este o doamna de la receptie cu botox in buze care vorbeste foarte impertinent tot timpul. Celelalte doamne sunt foarte amabile darraceasta doamna/domnisoarai strica despre receptie si buna dispozitia a mea cel putin.
C. I.
Este -cel mai probabil- una dintre cele mai slabe clinici din sistemul Medicover. Incepand cu lipsa spatiilor de parcare si terminand cu personalul din receptie (extrem de blazat, neprofesionist, lipsit de orice urma de empatie sau deschidere). Si eu am avut o experienta extrem de neplacuta aici, acum cateva zile la una dintre programarile avute dintrun pachet cumparat.
Cu voce ridicata, in fata tuturor celor de la coada, mi s-a “explicat” ca pachetul cumparat expirase inainte de a apuca sa fie folosit integral. Nu tu dovezi ca si-au facut jobul (doar vorbe de genul “ati semnat un contract cu durata”, nesustinute de acest asa zis contract), nu tu solutii, nu tu discutii intrun spatiu privat, ci intrun open space. Si totul pe banii pacientului.
Am vazut acolo si situatii in care asistentele tipau la pacienti in varsta veniti la programari gresite. Urat.
Nu va recomand sa folositi clinica.
Alegi o oricare alta! Chiar si una din alt sistem privat.
V. G.
Am avut astazi o experienta foarte neplacuta la aceasta clinica. M-am programat on line la medicina generala. Ma simteam foarte rau cu dureri si amorteli in tot corpul. Drumul a durat o ora in trafic si blocaje. Cand am ajuns in clinica m-au trimis la ORL. Spunand ca sistemul lor m-a transmis la ORL. Doctorul de la ORL nu a stiut ce sa imi faca. Cand am rugat la receptie sa ma trimita la alt medic au zis ca medicii au program plin si se grabesc sa plece in alte locuri si sa revin saptamana viitoare. Desi era greseala lor. Administrator sau manager nu a iesit. Alta solutie propusa era sa merg din Bridge la Militari inca 2 ore in trafic avand dureri. Nu a venit nici un medic sa ma ajute. Desi am repetat de cateva ori ca ma simt rau. Nu mi s-a oferit nici pahar cu apa. Doar dupa ce am scris o reclamatie si am sunat in call centre si am reclamat inca o data au gasit alt medic in Pipera. Acesti oameni nu stiu ce inseamna juramantul de Hipocrat.
G. T.
Pe scurt: neprofesionalism total.
De la receptioniste total in alta lume, care nu sunt in stare sa introduca analizele corecte cu foaia in mana si platesti pentru consultatii pe care nu le faci, pana la o banala recoltare de sange in care nu sunt in stare sa nimereasca o vena si sa puna un plasture peste cum trebuie. Am zis si ca programarea e degeaba si intri cand isi termina cafeaua?
A. M. B.
acum 1 saptamana doamna doctor ginecolog care imi urmareste sarcina mi-a recomandat un vaccin anti-gripal spunand ca il pot achizitiona de la farmacia de la etajul -1 din spitalul Medicover sau de la oricare alta farmacie.
Impreuna cu ea, am mers la receptie unde mi s-a confirmat ca dupa achizionarea vaccinului pot merge la etajul 1 cabinet 16 Proceduri din Spitalul Medicover, si o asistenta imi va injecta acest vaccin.
Am cumparat vaccinul de la o alta farmacie si nu de la cea din spital (evident la famacia spitalului nu era disponibil) dar am revenit dupa 1 saptamana cu vaccinul tinut in frigider, am fost iarasi la receptia din Spitalul Medicover unde am fost trimisa din nou la etajul 1 cabinet 16. Am asteptat acolo 10 min ca apoi sa mi spuna o asistenta ca vaccinurile anti-gripale nu se fac in spital. Vaccinul se tine la frigider, are o marja limitata de timp pentru a putea fi injectat inainte sa se altereze datorita temperaturii externe daca nu este tinut la rece.
Voi considerati normal ca tot personalul cu care am intrat in contact in aceste 2 zile sa ma indrume catre acest cabinet 16 etaj 1 din Spitalul Medicover ca apoi sa ajung sa-mi expire vaccinul pentru ca de fapt informatia de la bun inceput trebuia sa fie "vaccinul se face in clinicile Medicover dar nu in Spital, sa nu veniti degeaba". Simplu si clar. Nu credeti ca ar fi cazul sa informati si sa aliniati cunostintele personalului din cadrul spitalului la aceeasi informatie?
I. D.
Cele mai proaste conditii, m-am simtit ca intr-un spital de stat, nu au avut un carbune sau un espumisan sa imi dea dupa operatie ,mi-au spus sa il iau daca mi-am adis de acasa. In afara de doctor si de anestezist care au comunicat si m-au facut sa am incredere restul 0 . Spun ca spitalizarea pe zi este 660 ron dar la final platesti 900 ron fara a se face analize sau altceva ci doar taxe! Fugiti cat puteti de acest spital!!!
F. T.
Fetele de la recepție par a fi angajate doar pentru a-și da ochii peste cap și a fi lipsite de orice respect față de pacienții acestei clinici. Ar trebui făcută o evaluare mai bună a acestora. Am fost și la alte clinici Medicover din București, dar în niciuna nu am fost tratata cu atât de puțin respect. Consider că ridicarea tonului la pacienți ar trebui sa duca la o penalizare corespunzătoare.
A. G.
Am venit degeaba pierzand timp pe drum ca sa ajung punctual la consultatie ,iar coana de la receptie m-a trimis la plimbare cu tot cu trimitere,cu pretextul ca expirase cu o zi in urma(acea zi fiind duminica) desi la programarea prin telefon cu vreo 10 zile inainte,am spus ca am biletul pana in cutare zi valabil si ptr ce am nevoie.Iși bat joc cel putin de cei cu trimiteri CAS. O mizerie de firmă,cum e si Laurus medical!
C. S.
Am sunat astăzi 09-ian-2020 la departamentul comercial pentru a încerca să rezolv o problemă, cu abonamentul fetitei mele, surpriza....... După ce stau în telefon de 2 ori, câte 4 minute ascultând muzica...... Call centrul lor "ridica receptorul" și închide instant
Bine ca am 3 abonamente la ei........
D. P.
Buna tututor.
Cu multa frustrare va spun ca nu recomand absolut deloc aceasta clinica.
Am avut de facut o radiografie toracica pentru care am avut de la medicul de familie bilet de trimitere pentru a fi decontata radiografia prin CASMB.
Am fost programata pentru a face aceasta analiza peste 2 sapatamani de la data cand am facut programarea. Cu o zi inainte de ziua in care trebuia sa fac analiza, am fost sunata pentru a fi reprogramata spunandu--mi-se ca aparatul este in revizie (mi s-ar fi parut normal sa mi se comunice acest lucru dela momentul cand am facut initial programarea, cu atat mai mult cu cat revizia este operatiune care se stie din timp ca trebuie/cand trebuie facuta).
Asadar am fost reprogramata pentru peste o saptamana. Tot in aceslasi mod cu o zi inainte de ziua analizei am fost sunata pentru a fi din nou reprogramata spunandu-mi -se ca aparatul este defect (deci nu in revizie) si ca nu stiu cand va fi reparat cu siguranta, dar ma reprogrameaza pentru peste o saptamana.
In ziua cu pricina, ma prezint in sfarsit pentru a imi face radiografia. Dupa ce astept sa intru la doctor, cam un sfert de ora, mi se comunica faptul ca nu mai pot face radiografia decat cu plata pentru ca mi-a expirat biletul de trimitere de la medicul de familie, care e valabil doar o luna.
Desi le-am explicat si au putut observa in sistem ca mi-am facut programarea cand biletul era valabil si termenul pentru programare era atunci ok, dar DIN CAUZA FAPTULUI ca am fost reprogramata pentru motive ce tin de dansii nu de mine, nu au vrut sa rezolve aceasta problema. Mi-au spus ca o pot face doar cu plata si mai mult decat atat mi s-au adresat ca am "frustrari" pe care le revars acolo.
Precizez ca nu m-a intrebat nimeni cand am fost reprogramata de doua ori ce fel de bilet de trimiere am, daca si cand expira , lucruri pe care in mod normal cei care lucreaza in sistemul medical trebuiau sa le aiba in vedere.
In conditiile astea, nu cred ca sunt singura care este frustrata din cauza unei astfel de batai de joc.... Iar obraznicia de a ma face "frustrata" dupa ce au gresit tot ei mi se pare inacceptabila. Nu mai pomenesc ca mori cu zile pana ajungi sa iti faci analizele in stilul acesta.
Bineinteles ca nu voi mai avea de a face cu aceasta clinica si nu o recomand.
I. C. A.
Niste tepari infecti... Hoti in toata regula. O companie care taxeaza bani pentru servicii pe care nu le ofera.
r. o.
Nu e posibil sa faci o clinica privata intr-o cladire noua, moderna, in anul 2019 in aglomeratia din Bucuresti si sa nu asiguri niciun loc de parcare pentru pacienti !!!! Cine a semnat un astfel de contract de inchiriere??? Fara locuri de parcare pentru pacienti care platesc enorm pentru servicii medicale !!!
M. I. G.
Am achizitionat un voucher de pe site ul lor la un pret de 315 lei si cand m am prezentat la interventie nimeni nu stia despre ce este vorba. M au reprogramat si ulterior mi au solicitat o suma de 615 lei pentru serviciu deja platit.
C. P.
Clinica nu are nici macar un loc de parcare pentru clienti, daca vrei sa intri ti-se spune sa cauti loc de parcare in alta parte, deoarece ei au locuri doar pentru medici. Zona fiind supraglomerata de masini din cauza cladirilor de birouri din zona, mi-a luat 15min sa gasesc un loc de parcare. Ajuns la receptie mi s-a spus ca nu mai sunt primit deoarece am intarziat... Bataie de joc fata de clienti!
T. S.
Buna ziua!
Astazi am fost programat la una din clinicile dvs. pentru un consult. Cand am ajuns la ora stabilita de la receptie mi s-a spus ca programarea a fost anulata deoarece a intrevenit ceva cu doamna doctor.
Singura solutie a fost...reprogramarea!!!
De ce nu m-ati sunat din timp pana sa plec eu de acasa? Cine imi plateste benzina si timpul pierdut? De ce nu s-a gasit pe moment o solutie?(sa ma consulte alt doctor) .
Grijă pt.pacient 0.
Tiberiu
G. D.
Cum sa afirmati ca oferiti servicii private in conditiile in care nu aveti sloturi libere mereu la un simplu medic generalist peste 2 3 sapt disponibile, nu mai vorbesc de un medic specialist sau analize, pana atunci poti sa mori si sa reinvii de cateva ori. Cred ca deja mai bine iti faci abonament la stat.
L. S.
Desi unitatea arata bine, curata, moderna, programarea pacientului nu este respectata. Se asteapta la intrarea in consultatie peste ora programarii. Nu se mai acorda atentie pacientului iar calitatea serviciilor e din ce in ce mai proasta.
V. P.
Persoanele de la recepție super de treabă, cadrele medicale profesioniste. Cea mai bună experiență de până acum la făcut analize. Până acum mi-a lăsat o impresie foarte bună clinica!
V. B.
Nu recomand. Nu știu sa vorbească. Lipsa de profesionalism
M. L.
Nici un loc de parcare pentru pacienți? Cu atâtea locuri libere și ți se spune de la paza sa parchezi în afara clădirii? Mi se pare o bătaie de joc fata de clienți
R. B.
Total neprofesionisti. Call-center-ul din spital are program scurt din motive nepublicate pe website sau altundeva.
I. A.
Receptioniste praf
b. b.
Oribil, am permis de parcare, fiind persoana cu handicap. Nu mi s-a permis sa intru cu masina in curte nici cat sa dea sotia copilul jos. Nu toti pacientii se pot deplasa, rusine sa va fie!
C.
Aveti grija la vaccinari in clinica asta. Dupa un rapel prost aplicat de catre asistenta acum 2 luni am in continuare dureri in umar la locul vaccinarii.
G. O.
Clinica e deschisa din 8. 04. 2019. Sediul nou curat, un pic inghesuit, inca se organizeaza, ora consultatiei nu prea se respecta. Personalul in parte din cel existent deja, venit din clinica Plevnei si Grozovici, in parte nou, mai au de invatat despre bunul mers al clinicii. Chiar si asa, raman amabili si eficienti. Mult succes si lor si pacientilor.
D. G.
Stai la coada 20minute pentru inregistrare si spune ca ai intarziat, normal ca trebuie sa vi de dimineata sa prinzi loc la coada.
I. J.
Nu sunt seriosi deloc!
A. V.
Timpi mari de asteptare, o companie care taxeaza bani pentru servicii pe care nu le ofera.
r. G.
Au o atitudine de evitat!!!
M. D.
De cand "homeopatia" este o specialitate medicala?
A. G. C.
Nu exista parcare!
A. A.
Cea mai unita, perfectionista si amabila echipa.
F. N.
E o zonă frumoasa ,cu parcuri,cu magazine,e si cora,lidl,bancii,etc.de toate.
L. C.
timp mare de asteptare
S. S.
Scump da' face.
L. D. B.
servicii medicale
F. S.
(Tradus) În pandemie, ei cred că este o idee bună să vă solicitați să completați un fel de lucrări.
În primul rând este o lucrare pentru „triaj epidemiolog”, în care cel mai important aspect este că nu le poți da în judecată dacă devii covid.
Apoi gdpr agrement care a fost deja semnat ...
Și apoi o altă lucrare în care sunteți de acord să fiți consultat și să fiți taxat pentru consultarea dvs. ...
Nu recomand deloc acest loc.
(Original)
In the pandemic they think is a good idea to ask you to complete ar sort of papers.
First is a paper for "epidemiolog triage" were the most important aspect is that you cannot sue them if you get covid.
Then gdpr agrement that was already signed...
And then another paper where you agree to be consulted and to be charged for you consultation...
I do not recomend this place at all.
C. A.
(Tradus) Calitate foarte slabă pentru un serviciu plătit.
Disponibilitate redusă pentru anumiți specialiști medicali.
Timpi lungi de așteptare pentru apelurile din centrul de apeluri.
(Original)
Very poor quality for a payed service .
Low availability for certain medical specialists.
Long wait times for call center calls.
a. o.
(Tradus) serviciu bun, mi-a plăcut noua înregistrare la biroul electronic
(Original)
good service, liked the new e-front desk registration
A. Z.
(Tradus) birou de recepție complet neprofesional
(Original)
totally unprofessional reception office
A. I.
O. H.
A. N.
S. B.
a. m.
G. O.
R. S.
G. Z.
M. S.
B. A.
R. V.
R. C.
A. G.
I. Z.
G. B.
o. g.
Y. A.
M. D.
D. C.