Opinii despre Institutul Național de Boli Infecțioase Prof. Matei Balș (Spital)
Institutul Național de Boli Infecțioase Prof. Matei Balș
Strada Dr. Calistrat Grozovici 1, București 021105, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Institutul Național de Boli Infecțioase Prof. Matei Balș, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Institutul Național de Boli Infecțioase Prof. Matei Balș
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Institutul Național de Boli Infecțioase Prof. Matei Balș
A. M.
Mii de multumiri personalului medical care salveaza vieti in aceasta perioada in care vietile noastre sau ale apropiatilor sunt puse la grea incercare! Cuvintele sunt prea putine pentru a exprima recunostinta pentru ceea ce fac! Va multumim, va multumim, va multumim!
A. R.
Am venit in spital cu salvarea din alta localitate cu suspiciune de meningita. (pentru copil)
Spitalul este curat si bine dotat. Saloanele au 2 sau 3 paturi, baie si dus. Curatenia si dezinfectia se face cel putin zilnic. Lenjeria de pat se schimba zilnic sau oricand, la cerere.
Personalul este profesionist. Asistentele sunt atente si politicoase iar medicii directi, deschisi si f bine pregatiti. Cine isi doreste dulcegarii a gresit locul deoarece, aici, personalul se ocupa de cazuri grave si foarte grave din toata tara. Doar pentru simple consultatii sau analize cred ca nu este cea mai buna alegere, pentru ca se prioritizeaza totul in functie de urgenta si au foarte multe urgente.
Nu am platit nimic si am fost tratati cu respect si foarte mare atentie. Multumim!
I. P. T.
Ardem pas cu pas ca șobolanii🤔
N. G.
Vreau sa contrazic pe cei care acuza , sotul meu a fost internat acolo si fata de unde sutem am foarte multumiti tratamentul si curatenia din spital.Ce sa spun ca a fost infectat cu stafilococul auriu si cu diabet. Mai sunt si oamenii care cer prea mult
N.
Am fost internat la sectia copii 10, in pavilionul 4, cu covid-19 si pot spune cu sinceritate ca am scapat foarte usor, personalul a fost extrem de amabil si grijului, indiferent de ora, mereu au ajutat cu drag, conditiile foarte bune, baie cu dus, aer conditionat, paturi moi, curat, totul ingrijit, frigider, 3 mese pe zi, ce sa mai, conditii bune. Multumesc tuturor asistentelor si medicilor care si-au facut si isi fac in continuare meseria, m-am simtit tratat cu grija si seriozitate, va multumesc ca m-ati facut bine.
C. T.
O stea e prea mult pentru un spital în care ard bolnavii și nu e nimeni responsabil pentru aceste orori.
A. C.
Purtătorul de cuvânt Apostolescu este un prost comunicator și nevropat.Sa ia ceva de linistite inainte sa comunice cu presa!
A. M.
Cea mai proasta operatoare. Nu se prezinta, nu iti zice cand sau daca te pune pe hold. Alt lucru pe care nu il inteleg este de ce ar trebui sa ma deplasez fizic pentru rezultatul testului cand poate fi trimis pe mail... "Traiasca" birocratia din Romania
Am revenit cu un telefon, nici o operatoare nu se prezinta, raspunde ca ultima taranca "Alo, da?" Ii spun ca vreau sa intru in posesia rezultatului testului, nu imi spune nimic si inainteaza un apel la care nu raspunde nimeni, revine la mine si imi spune "nu raspunde" si inchide... FENOMENAL!
A. T.
Dacă ard oameni în acest spital ;înseamnă că este foarte rău.
c. c.
O echipă extraordinară ,implicată în actul medical cu profesionalism! Felicitări dr Adrian Streinu Cercel și doamnei dr Anca Streinu Cercel! Mulțumesc pentru atenția acordată pe perioada cât am fost aici și mult succes în minunaya ,dar greaua muncă pe care duceți în această perioadă!🙏🙏
U. W.
In afara de faptul ca este modernizat cat de cat din pacate acesta e cel mai prost spital din Romania. M-am dus aici prin multe recomandari la doctorul Coltan Gabriel care dupa ce ca m-a tinut internat ambulatoriu timp de 3 saptamani in care m-am simtit foarte rau, nici nu a putut sa imi gaseasca un diagnostic. Aveti mare grija si la doctorul Olariu Mihai Hristu care este hematolog, daca aveti afectiuni hematologice duteti-va la oricare alt medic!
S. B.
Cele mai proaste centraliste, o atitudine de parca le deranjezi de la masă, asta daca nu iti inchid telefonul
V. P.
Te tin sechestrat, prizonier in spital, asteptand 12 ore dupa externare sa vina o salvare. Altfel nu ai voie sa parasesti spitalul. Sclavii planetei, niste catelusi ai sistemului.
c. c.
Pentru ca nu comunicați rezultatul testului Covid și nici DSP ul nu raspunde la telefon si nu te anunță la timp , alte spitale de urgență și clinici private pot face asta și de fapt ar trebui sa păstrați bazele de date și după ce le trimiteți la DSP ca sa putem afla de la nr de interior pe care dumneavoastră ni l ați dat .Aceasta problema trebuie rezolvata, am devenit urgenta a doua zi după recoltare și fiindcă nu aveam rezultatul am stat în UPU 12 ore degeaba .
c. b.
Mi-am facut testul Covid pe data de 8aug ,suntem in17 aug si nu am reusit sa aflu rezultatul testului,in repetate randuri am fost intr-o situatia jenanta, ping pong intre Matei Bals si DSPB.Inadmisibil sa mergi cu salvarea sa-ti ia probe si fara nici in rezultat in final.Probabil au aruncat sau pierdut proba.Sa va fie rusine,un comportment incalificabil.
A. S.
Cei de la paza la intrarea Calistrat Grozovici cateodata refuza sa ia pachete pentru persoanele internate in intervalul stabilit sub diverse pretexte. Rusine....
D. T.
Curat mâncare tratament medici devotați la fel si personalul
s. m.
Medicii,asistente,de nota 10 cu felicitari!stau de dimineata pana seara imbracati in combinizoane,trei randuri de manusii,viziera...sa salveze vietii.
E. E.
Acum din cauza COVID-ului celelalte ploii mai importante nu pot fii tratate iar o simplă răceală este de acum ,,foarte periculoasă" serios trebuie să se facă ceva în această privință pentru că sunt unele bolii mult ai agresive dar din cauza statului medicii nu se pot ocupa de acești pacienți care suferă de niște bolii mult mai periculoase decât acest virus intensiv ..... Trebuie făcut ceva în această privință....
T. P.
Servicii de calitate medicală ireproșabile. Intreg personalul, medici, asistenți medicali, infirmier, etc. foarte buni profesioniști, calmi, amabili, orientați în permanență spre nevoile bolnavului
W. i. t.
A luat foc
C. G.
Nu exista apa rece , lenjeria nu se schimba niciodata . Am 12 zile de internare si nu se schimba lenjeria .Curatenia , daca se poate numi curatenia , in pavilion cu oameni infectati cu Covid se face asa : o galeata si o carpa cu care “dezinfecteaza” wc apoi chiuveta si clantele. Maturatul e la misto si spalatul pe jos la fel . Apoi ne miram de ce plecam cu alte boli de spital .
A. I.
Am fost la Centrul Antirabic si am fost tratat de personal foarte amabil.
P. M.
Nu sunt cuvinte pentru a descrie nepăsarea față de pacienți.
C. Z.
Review pentru camera de garda adulti.
Duminica ora 12:10, intram, trimisi de la Floreasca, febra 38.8, refuzam ambulanta in favoarea celor care chiar nu se pot misca, tot la urgente ajungem nu?
Afis mare, pentru cod Alb(cel mai mic grad de risc) maxim 120 min, asteptam.
Ceva cazuri de oameni muscati de caini... Au prioritate... Vor doar antirabic, dar trec prin acelasi proces.
Exista un asa zis sistem informatic cu bon de ordine, bonurile se acorda fara triaj, timpi de asteptare sunt niste mituri. Spaga cica nu se mai ia, e doar pe relatii acum.
Cer o opinie de la paza, o zi neobisnuit de aglomerata? Nu, din contra, mai liber decat de obicei.
Ora 17:10 inca asteptam, febra 39, om fi tot pe cod alb, doar ca avem 300 minute... Dati si voi un covrig, un ceai ceva?
M. G.
Stiti ca e o vorba: daca taceai,savant ramaneai !
L-am vazut pe Streinu Cercel de curand la tv.
Arogant, mistocar, plin de el...
Apoi ofensator cu cel care realiza emisiunea.
Un om de valoare e politicos si modest...atat am avut de spus!
v.
Mama mea a fost tratata atat de prost in acest spital incat la o saptamana dupa internare a facut septicemie.Cum e posibil sa nu i se fi facut toate investigatiile necesare pentru a nu se ajunge la asa ceva?..Ba mai mult, nici o secunda nu s-a suspectat ca ar fi ceva grav..Apoi i-au schimbat tratamentul neurologic preexistent fara a fi urmarita si de neurolog. Ulterior, problema dnei dr Iovanescu , sefa sectiei ATI era sa-mi iau mama acasa, ca "mi-o trimite cu salvarea acasa, iar eu sa o internez in alt spital ", ca nu era problema dansei de ce noul tratament pe care tocmai sectia ATI l-a schimbat nu corespundea. Dupa refuzul meu de a cere externarea a fost dusa sub observatia dnei dr Motoi Maria ,medic ce initial nu si-a facut treaba si s-a ajuns la starea de septicemie.Ulterior mama a fost ranita cu rani cauzatoare de moarte la schimbarea sondei nasogastrice, prin malpraxisul catorva medici incompetentI, respectiv medicul gastroenterolog adus sub coordonarea dnei dr Motoi Maria, impreuna efectuand manevre gresite.Urmatoarele 4 garzi de medici n-au vazut ca mama era toata ranita in gura ,decesul intervenind dupa 2 zile urmare a ranilor provocate.
Nu va internati acolo pe cei dragi voua , pentru ca degeaba au botosei, halat , tv si wifi...dar n-au profesionalism.
Iar daca ajungeti cu o persoana draga acolo a fi internata, cereti sa completati ANEXA 5 din Legea pacientului, Legea 46/2003 reactualizata, respectiv “Acordul pacientului privind comunicarea datelor medicale personale”. Medicul curant are obligatia legala a prezenta acest document pacientului , insa cu siguranta nu o va face. Asa veti putea avea acces la dosarul medical, este singura modalitate prin care noi apartinatorii/pacientii sa putem vedea greselile medicale inainte de a ne adresa justitiei.
Va reamintesc stimate domnule Profesor Doctor Adrian Streinu Cercel, in conformitate cu legistlatia in vigoare, TOTI MEDICII pe care dumneavoatra ii aveti sub conducere, acea "echipa foarte buna"(cum o numiti dumneavoastra...), AU OBLIGATIA LEGALA de a prezenta “Acordul pacientului privind comunicarea datelor medicale personale”(ANEXA 5/Legea 46 din 2003 -reactualizata) spre a fi semnat de catre pacient la internare sau pe parcursul internarii, lucru ce in INBI MATEI BALS Bucuresti NU SE INTAMPLA ! …. Dar cum dumneavoastra sunteti managerul unitatii se presupune ca aveti deja cunostiinta de astfel de incalcari ale legii practicate in aceasta unitate sanitara, insa va convine acest lucru, asa greselile medicale sunt mai putin vizibile .
G. G.
De fapt ... cam așa arată Romania la toate
capitolele in perioada 1989---2050,cu
indulgenta , daca nu cumva 2080.......
A. G.
Este absolut INADMISIBIL să stai 5 ORE in sala de asteptare pentru un consult !!!! Voi sunteti sanatosi la cap??? Asta e bataie de joc pentru pacienti ! Moare omu pe scaun si tu treci pe langa el, nu se poate asa ceva ! Vi se spune "Domne asteptam de mult timp" si voi raspundeti cu "Aia e" pai nu se poate asa ceva !
D. C.
Nici bine nu s-a internat sotia cu copilul si a inceput sa ii transmita medicul ca ei nu au medicamente pentru gat si ca trebuie sa aduc de acasa. Vechile obiceiuri comuniste... Asta se întâmplă la sectia copii 13, etaj 2.
G. V.
Nu am suficiente cuvinte pentru a le multumi Dnei Doctor Profesor Arama Victoria si Dl.Doctor Stratan Laurentiu pentru ca mi-au salvat sotul. Intregul personal este implicat si dedicat ingrijirii bolnavilor,asa cum nu am mai intalnit in alta parte.Va multumesc!
I. D.
Mi se pare injositor sa astepti mai bine de 2 ore la camera de garda pentru a fi bagat in seama. Ti se spune sa iei bon de ordine dar se intra in functie de cine zambeste.
A. P.
Dupa câteva zile in care fiica mea in varsta de 1 an si 11 luni a fost deranjata la burtica, la indrumarea medicului de familie am ajuns la Institutul Matei Bals. Spre surprinderea mea, la camera de gardă nu am așteptat nici 5 minute. Cele doua doctorite care au examinat-o pe Alexandra au fost foarte dragute, amabile si răbdătoare. Din păcate am fost nevoite să rămânem internate deoarece fetița era deshidratata. Dupa ce am primit pijamale de la spital am fost internate la boli digestive, pediatrie, etaj 2 salonul 21. Spre surprinderea mea totul este nou si foarte curat. Zilnic se dezinfecteaza si se face curatenie peste tot de mai multe ori pe zi. Doamnele infirmiere sunt foarte amabile, iar cearceafurile sunt schimbate ori de cate ori este nevoie. Pentru personalul medical am doar cuvinte de laudă. Asistentele sunt f.dragute si răbdătoare cu cei mici, poartă diverse accesorii sau bluze cu animalute pentru a-i face pe copii sa se simta confortabil in prezenta lor. Le zâmbesc si glumesc cu fiecare in parte. Aplicarea tratamentului este de fiecare dată un joc nou si interesant pt cei mici. Doamna doctor care ne supravegheaza cazul este cel mai drăguț om de pe pământ. Raspunde la orice intrebare cu multa rabdare si pe intelesul oricui. Pe parcursul zilei trece de mai multe ori pe la fiecare pacient să îl intrebe cum se simte si daca il mai doare burtica. Matei Bals este spitalul care tratează oamenii asa cum trebuie, care le acorda atentie si unde uiți de boală si pleci acasă cu un moral ridicat. Felicitari medicilor, asistentelor si infirmierelor de aici. Faceți o treabă minunată .
A. T.
Groaznic. 3 ore de stat la coada. Asistente certându-se în camera de garda și baundusi cafeaua. Iar apoi luandumi fata și făcându-i analize în timp ce se certa cu o alta pacienta mișcând copilului acul în vena încontinuu și apoi tragandui acul tare din vena luandui 7 eprubete mari de sânge. Cel mai groaznic spital. Nu merita nicio stea.
A. A.
Jalnic. Am stat de la ora 14:30 până la 22 fără ceva... se uita de pacienți.. Nu le pasa... Moare omul in sala de așteptare si nimeni nu e in stare sa ii dea o pastilă după mult tam tam poate primește o injecție.. Am întrebat o doctorita daca au iesit analizele mi a zis ca inca nu a venit nimic de la laborator imediat după a iesit o asistentă am întrebat si asistenta a verificat si mi a spus că analizele sunt gata... mult interes ce pot sa zic... Toate aste pe lângă faptul că după control si analize de sânge nu a putut să dea un diagnostic clar a încercat să zică o aiureală până am oprit si i am dat de înțeles că stiu despre ce vorbeste acolo si dupa s a schimbat in nu stie exact speră să treacă cu tratamentul.. Nu cred ca e normal asa ceva intr un spital...
F. L.
În camera de garda medici rezidenți ??? Serios ???? Consultații care durează cu orele pentru ca nu sunt în stare sa pună un diagnostic corect, așteptând o a doua părere de la un alt doctor . Copil lăsat dezbrăcat timp de o jumătate de ora, singuri în cabinet ???? Horror!!!!
F. P.
Am apreciat faptul că domnii de la pază știau să ne îndrume către secțiile /doctorii de care întrebam.
Fiind însărcinată în 36 de săptămâni, am avut nevoie, din păcate, să ajung la camera de gardă unde am dat de o doamnă la recepție care părea deranjată că am ales să merg la ei. Nu înțeleg de ce...avem de la medicul meu ginecolog 2 spitale recomandate, Spitalul Bals cu 2 medici menționați și Spitalul Babeș. Doamna mă întreba, vizibil deranjată, de ce nu am mers la Babeș și spunea că toată lumea merge la ei😐 nu înțeleg de ce ar interesa-o, mai degrabă, ce m-a făcut să aleg spitalul lor, decât de ce am ajuns la ei la urgențe - nu m-a întrebat care este urgența mea, sau altceva de acest gen.
Așa îndrumare la urgențe... pentru o femeie însărcinată (care are oricum prioritate de obicei cam peste tot), este inadmisibila 😐
Din aceasta cauză am scăzut 2 stele.
Am dat și peste oameni drăguți în acest spital, asitente dornice să ofere îndrumare și ajutor. Păcat că tocmai în puncte f importante, unde ai nevoie de înțelegere, dai de persoane ca doamna întâlnită de mine🤦🏼♀️
F. T.
Pt neprofesionalismul conducerii
M. D.
Buna ziua! Am stat internata cu copilul 7 zile in acest spital! Respect pentru medicii care își desfășoară activitatea in pavilionul IV -secția terapie intensiva -copii! Profesioniști, Dedicați meseriei, cu zâmbetul pe buze, deschiși in a oferi explicații asupra diagnosticului si recomandări la externare! Asistentele - o parte amabile și cu zâmbetul pe buze, altele morocănoase, însă atente la nevoile pacientului! Doua mari minusuri pentru acest spital: unul pentru curățenia care se face in saloane: in afara de maturat ( mai mult de ochii soacrei) și spălat pe jos..nu se face mai nimic,de aici poate și gândacii prezenți in spital, atât in salon, cât și pe hol și pe scările spitalului; pentru igienizarea grupului sanitar, am fost nevoită sa rog o asistenta sa trimită pe cineva sa se ocupe de lucrul asta;iar al doilea mare minus este pentru mâncare! Doua zile la rând copiilor le-a fost data pâine cu mucegai, iar când am atras atenția cea care servea mâncarea mi-a replicat ca nu e vina ei, ca ea doar o desface din pungi si o scoate pe secție! Ar trebui mult mai multă grija la aceste aspecte! In rest, mulțumiri medicilor și asistentelor care își fac treaba cu profesionalism, fără a aștepta sau pretinde “atenții” din partea pacienților
a. c.
La camera de garda deși am așteptat foarte mult, am constatat că doctorii își fac datoria și nu tratează superficial pacienții. Pe secția unde suntem internati eu și băiețelul meu, medicii, asistentele și infirmierele sunt foarte drăguțe și te tratează cu mult respect. Nu pot sa cred că sunt în spital de stat! Felicitări!!!
C. C.
Nu am apucat sa vad cat de buni sunt doctorii sau personalul INBIMB deoarece astăzi 07.12.2019 pe la aprox ora 17:00 am fost refuzat la camera de garda ( prezentam o erupție pe tot corpul) pe motiv că sunt cetățean al sectorului 3 și trebuie să merg la spitalul de boli infecțioase Victor Babeș. Am ajuns la spitalul Victor Babeș unde mi s-a comunicat că ei nu au o camera de garda și că cei de la spitalul Matei Balș erau obligați să mă vadă. Nu sunt un caz izolat, persoana din fata mea a pățit fix că mine, refuzată că era din alt sector. Nu e normal.
A. T.
Deși spitalul arata chiar destul de bine, nu pot sa nu scot în evidenta problemele. În primul rand nu este posibil sa fie maxim 2 doctori în camera de garda. Acolo ar trebui sa fie cei mai mulți... Apoi analizele sunt o mega bătaie de joc, îți spune sa stai acolo ca în 2 ore maxim vin, la mine după 4 ore tot nu veniseră, și a trebuit sa plec ca se întuneca și nu mai aveam cum sa ajung acasă. Dar aparent nu se ia în considerare asa ceva. Norocul meu fantastic a fost ca m-a luat o doamna doctor care mi-a dat un tratament pentru amigdalita de care sufeream și am putut pleca cu ceva. Dar asta cred ca a fost o chestie de noroc, plus ca și eu am fost destul de vocal pe acolo. 3 stele cu multa indulgență, dar nu pot scoate din evidenta faptul ca totuși un tratament care a funcționat mi-a fost dat.
Și bodyguardul de treaba și cu chef de vorba. Un plus totuși
E. P.
Am fost internata aici 5 zile cu baietelul meu de 10 luni , cu diagnostic gura-mana-picior, o forma mai agresiva, personalul medical este foarte atent, implicat si nu in ultimul rand amabil , infirmierele fac o curățenie impecabilă, camera de spital este dotata cu tv plasma, cearceafurile sunt schimbate ori de cate ori este nevoie,practic nu simti diferenta intre acest spital si un spital privat.
Cat despre profesor dr. Gh. Jugulete nu am intalnit un medic mai minunat si răbdător, mi - a explicat totul foarte frumos si pe intelesul meu.
Foarte incantata !
Felicitarile mele medicilor, asistentelor cat si infirmierelor de aici.
D. J.
Personal dragut, in mare parte.
Foarte curat. Am stat la pediatrie de mai multe ori si a fost ok.
Daca meniul ar fi putin mai diversificat ar fi bine. Niste legume sau ceva...
Dar ok.
Multumim!
A.
Am fost la camera de garda cu fetita care a fost diagnosticata cu herpangina, otita si enterocolita. Dna. dr a fost foarte implicata si s-a uitat si pe rapoartele anterioare pentru a putea prescrie o reteta actualizata care sa adreseze eficient toate problemele.
O atitudine profesionista, serioasa si empatica fata de copil.
L. H. G.
Cel mai prost spital cred ,se trateaza copii cu calmante si dexametazaona pentru orice afectiune.,calmantele tin loc pentru linistea medicilor si asistentelor incompetente .Rog conducerea sa ia masuri .Cadrele medicale sunt platite din banii contribuabililor si are dreprul orice cetatean din tara sa se trateze.Rusine !!!!
M. A.
Domnului doctor Jugulete multumiri si felicitari!
Amabil,zâmbitor si un bun profesionist!
J. m.
Felicitari medicilor si asintentelor, in aceasta perioada critica. Jos palaria 💯💯💯💯.
V. N.
Cele mai proaste primiri urgențe! Pentru a doua oară în acest spital!! Pentru a doua ora cand astept ore pt o vizită medicală! Jalnic! Sa nu mai zic de personal care se poarta superior si medici care fug de pacienți!
L. D.
O experienta teribila! Prima si ultima vizita pe care am facut-o a fost in aceasta iarna, pe 27 Decembrie. Primul lucru pe care as vrea sa il mentionez este lipsa totala de organizare si claritate cu privire la reguli. Daca va duceti la sectiunea de urgente veti observa ca exista un sistem electronic de asteptare pe baza de bonuri de ordine (aparent civilizat). In realitate, insa, veti observa ca bonurile de ordine nu se respecta intotdeauna, ecranele electronice nefiind actualizante in timp real. Pe langa asta mai pui ca pe usi este indicat faptul ca bonurile de ordine nu sunt neaparat relevante, urgenta fiind un criteriu primar (fapt ce creeaza si mai multa confuzie in lipsa unor criterii de evaluare a urgentelor medicale in baza carora sa se faca o ierarhizare). Ca un simplu exemplu: eu am mers cu febra la spital iar un alt pacient cu o glezna luxata pretindea ca nevoia dansei ar fi fost mai urgenta (absurd). In fine, dupa o lunga asteptare de aproximativ 2 ore am reusit sa patrund in cabinetul unei doctorite foarte grabite, care se comporta de parca imi face o favoare si in decurs de 3 minute mi-a pus diagnosticul de gripa. Tin sa marturisesc ca singurul test pe care mi l-a facut a fost sa imi ia tensiunea (desi motivul principal pentru care am venit la acel spital a fost faptul ca este unul dintre cele doua spitale din oras care pot face testul de gripa). In fine, cel mai deranjant lucru a fost ca desi mi s-a pus diagnosticul de gripa, doamna doctor mi-a recomandat sa iau antibiotice (lucru pe care nu l-am facut), cu toate ca este cunoscut faptul ca antibioticele nu au niciun efect asupra virusilor (am aflat acestul lucru citind inclusiv prospectul medicamentelor pe care mi le-a recomandat). Asadar, ca o concluzie, un spital pe care ati dori sa il evitati daca nu suferiti de o boala in faza terminala.
N. C.
Succes in activitate ! Mulțumim pentru tot ce faceți în vremurile astea chinuite!
R. B.
Medici buni. Asistente cooperante, profesioniste, infirmiere ce respecta toate regulile de igiena dar și săritoare în caz de ajutor. Rezerva cu plata ok, igienizata de 2 ori pe zi, pat copil, pat adult, canapea, chiuveta și mini frigider, TV, baie proprie. Saloane cu 3-4 paturi dotate cu frigidere, baie proprie și TV.
C. R.
Exceptional, de nivelul unui spital privat, si in ce priveste dotarile, si in ce priveste curatenia, si in ce priveste atitudinea personalului. Draguti, atenti, nu cere nimeni nimic, gen bani sau favoruri. Evident, fiind vorba de un spital, doresc tuturor sa nu aiba nevoie de el, dar daca se intampla, il recomand cu drag.
A. A.
pentru Domnul Doctor Abagiu = 5 stele = nota 10 : medic ce si.a rupt cateva minute pentru o consultatie neprogramata si fara trimitere de la medicul de familie .mi.a recomandat ce analize sa fac si m.a reprimit la consultatii dupa aflarea rezultatelor pentru tratament = explicatii scrise de mana dansului pe hartie = absolut toti pasii de urmat cu tratament. asistentii ce sunt sub "mana" dansului sunt bine instruiti = civilizati si cu bun simt .
la camera de garda = doctori si asistenti neinteresati si lenesi .sosit la camera de garda la 06.50 = era liber si fara alti pacienti - a trebuit sa astept 2 ( doua ) ore pentru inregistarea cardului de sanatate la ghiseul / biroul de informatii timp in care am terminat consultatia si ridicarea rezultatului analizelor = pur si simplu nu a venit nimeni la ghiseu / birou
media : 5 stele Doctorul Abagiu + 1 ( unu ) stea camera de garda = 6 stele impartit la doua grupe = 3 stele merita spitalul per total
A. N.
Medici pediatrii rezidenti, nepregatiti!!! La camera de garda plimbau hartii de la unul la altul in loc sa se ocupe de pacienti. Isi cereau parerea unul altuia...din 3 nu faci un medic bun. Doar de rezidenti, vorbesc.
I. V.
Am fost ieri acolo cu scrisoare de recomandare de la spitalul Sf . Ştefan catre spitalul Matei Balş pt analize . Ajungând la camera de garda am fost trimisi catre medicul curant . Am ajuns in pavilionul 3 unde doamna doctor ne anunta ca este "vizita mare " si trebuie sa așteptăm ... Dupa ore bune de asteptare , am intrat in cabinetul doamnei doctor , ne-a spus ca dânsa are pacientii săi , dintre care si sotul meu era un pacient de-al dânsei . Spunandu-ne ca trebuie sa mergem in pavilionul 2 la alt medic sa ne consulte , ajungând acolo doamna doctor ne-a spus ca nu se baga peste pacienții altui medic . Ca si o alta doctora din pavilionul 5 , mergând la dânsa , nu ne-a primit , sotul meu fiind pacientul altui doctor . Si am ramas fara niciun rezultat , am plecat din spital nefăcînd nicio analiza ...
G. M. I.
Spital de tot rahatul, este renovat, dar nu merge nimic, fara bec in camera, caldura merge mereu la maxim, paturile cica ar fi electrice dar nu stie nimenj sa le opereze, asistentele sunt vai mama lor, mi-a intepat copilul de 20 de ori ca sa recolteze, a ramas cu traume. Dupa ce te internezi, rezultatele analizelor ies dupa 3 zile, triajul merge rapid doar ca la triaj nu exista medic, doar rezidenti, daca va asteptati sa primiti mancare asteptati mult si bine, cantitatea de mancare a adultului este la fel ca mancarea copilului, mai si platesti. Nu ai voie sa iti vezi copilul ca vezi Doamne il contaminezi, dar asistentele si medicii umbla fara masca prin toate saloanele unde sunt boli contagioase. Or fi si medici si asistenti buni dar ai sanse foarte slabe sa ii intalnesti daca nu cunosti.
P.
Am fost la secția de urgente la boli infecțioase, si doctorul de la camera de garda, fiind rezident , mi a dat un diagnostic si un tratament bun, tin sa ii multumesc, impedimentul a fost ca am asteptat 5 ore sa fiu consultat, dar doctorul bun , profesionist , amabil , si mi a prescris un tratament bun , pe lângă cei de la universitar , care nu au reușit să îmi facă nimic , condițiile spitalului destul de bune.
O. N.
Medici si personal extraordinari recomand cu incredere
B. C.
Am fost mulțumită de servicii....
L. M.
Buna ziua, nu am ce reprosa acestui institut. Am stat 4 zile internata cu copilul de 2,5 ani, de la intrare si pana la iesirea din spital am avut parte de un tratament ireprosabil. Asistentele foarte atente si interesate de nevoile pacientilor, doctori foarte buni si prietenosi cu copilul, curatenie exemplara. Nimeni nu accepta atentii, motivand ca sunt platiti suficient pt acest job. Felicitari intregii echipe!!!
P. P.
Groznic! De la intrare a- ti da impresia ca te afli intr- o institutie foarte Violenta ; Corpul de paza inarmati cu bastoane si echipati pentru a riposta une- i manifestari de mase Violente. Corpurile de cladiri foarte prost inscriptionate.Personalul medical amabil. Groznica organizare oferindu- ti un sentiment de opresiune si violenta sinistra. Rusine sistemului Sanitar de stat din Romania.
M. P.
Un spital cu personal ok, cu un sistem de triere bazat pe obiectivitate si nu in ultimul rand curat. Am ajuns in repetate randuri aici, in calitate de insotitor, si mi s-a parut ca are standarde ridicate. Am stat si putin la coada (asistentele au observat starea rea a pacientului si l-au bagat in cabinet cu prioritate) si mult (starea pacientului era ok fata de altii). Nimic de comentat.
Pe saloane la fel, curat si cu personal ok.
Si foarte important. Nimeni nu a pretins sau acceptat sa primeasca vreo atentie. Si am auzit acelasi lucru si de la cunoscuti.
Doctorii vin si explica apartinatorilor dc este sau nu cazul unei internari. Stiu sa intervina si sa linisteaca persoanele agitate.
Se poarta ok indiferent de culoarea pielii.
Respect pentru implicare si atitudine.
a. a.
Am fost pentru efectuarea unei analize in regim cu plata, m am izbit de un personal total nepasator si prost informat, mai putin un medic rezident, ce a fost singurul ce a avut buna-vointa sa ma îndrume pentru a efectua acea analiza. Din acel moment a trecut o luna. O luna in care nu au fost capabili sa lucreze o analiza. Am sunat in fiecare saptamana, mereu izbindu-ma de acelasi personal nepasator si rau-voitor ce fie mi-au raspuns in sila, fie nu au dorit sa imi dea informații. Am inteles ca anumite informatii precum rezultatul nu se pot da telefonic, singurul aspect ce ma interesa fiind daca a fost sau nu lucrata. Astazi cand am sunat mi s-a spus ca ii vor contacta pe cei de la laborator, sa revin cu un telefon in 10 minute. Am revenit, pe langa faptul ca habar nu aveau despre ce vorbesc, m au pus sa astept dupa care mi-au inchis telefonul. De aproximativ 3 ore sun la acel interior si nu imi raspunde nimeni! Pacat de acei medici de inca incearca sa fie profesioniști, cu siguranță nu vor rezista pe termen lung si fie vor deveni precum colegii lor, indiferenti, fie vor alege sa plece intr-o tara civilizată unde sa isi poata face datoria.
Y. P.
Nu răspunde nimeni la telefon
B. P.
Un spital modernizat, cu camera de garda pentru adulti si copii.
A.
Foarte bine organizata camera de garda, medici draguti. De asemenea centrul antirabic foarte bine organizat si dna. doctor foarte draguta.
c. c.
In data de 28.03.2019, in jurul orei 14, având simptomele unei gripe m-am deplasat la Institutul Național pentru a face testul gripal. Ce credeți? NU aveau acest test, in plină epidemie de gripa. Cinste managementului! Fugiți oameni buni din țara asta ca muriți in baza domnului manager Cercel...
V. C.
Buna seara catre Dr Benea sunt de la Vrancea focșani Rog dacă Dr Benea vede acest mesaj sa ma contacteze sunt unu din pacienți Dr Benea am nevoie de ajutorul lui dr Benea
F. C.
Cum este posibil sa da.ti drumul unui pacient bolnav,care abia se tine pe picioare la doua dimineata? Ce spital sunteti? Este inuman..!!! Rusine..nota 0 din partea mea
『. Z.
Foarte aroganta si tare in gura doctora de la pavilionul 1
N. M.
Acest spital
Mulțumesc lui Dumnezeu
Datorită doamnei
Doctor BACRUBAN RODICA
m-am pus pe picioare după o
hepatita b cronica
Nota 10 Ptr aceasta doctora
Multa sănătate ...
C. B.
Experienta noastra a fost la Centrul Antirabic ( pediatrie ). Personalul este amabil, profesional corect, exista empatie fata de pacient si informeaza corect insotitorii, familia. Nu am nimic sa reprosez colectivului medical - din contra - ii felicit. Sunt rapizi, pregatiti si foarte important - amabili. Inclusiv personalul de la paza este dispus sa ofere informatii, un loc de parcare, acces la diverse servicii existente in afara clinicii propriu zise. Tot respectul pentru colectivul institutiei. Locatia este curata, la standarde normale pentru specificul spitalului. Nu este un loc unde ''vrei'' sa ajungi, dar daca ai nevoie, te poti baza pe ei !
A. B.
Felicitari personalului din acest spital. Am numai cuvinte de lauda. Profesionisti, amabili si nu primesc nici o ,,atentie". Recomand cu incredere acest spital.
S. F.
Standarde europene, lux si profesionalism
A.
O speranta fata de celelalte spitale din Romania. Curat, personal ok, ca intotdeauna se poate si mai bine. Dar isi merita 4 stele din plin.
v.
neglijenta, ignoranta si coruptie ! Mortii raman in statistici, apartinatorii raman distrusi pe viata pentru ca lor nu li se acorda nici macar sustinere psihologica, iar cei vinovati raman in functii...ba mai si avanseaza uneori
L. P.
Am ajuns la camera de garda cu un copil suspect de rujeola. Am fost Preluați si consultați in aproximativ 30 minute. Spitalul in sine arată foarte bine , curat , chiar seamana cu unele private, cred ca destul de recent renovat inclusiv in saloane . Baie cu dus la camera , tv, paturi noi, lenjerii curate si nederiorate, noptiere noi si spațioase , un dulap, un frigider, aer condiționat, termopane cu plase de insecte, mâncare buna. Personal tânăr, amabil. Nota 10 pentru doctori si mare parte din restul personalului.
O stea minus pentru O TURA de asistente reci si ignorante, prea ocupate sa asculte sau sa ajute, cAre intrau din salon in salon , de la pacient la pacient fără sa folosească manusi sau sa se spele pe mâini înainte si după ce luau contact fizic cu bolnavii.
Același minus si pentru lipsa de personal .
G. O. G.
Buna ziua.
Recent datorita unor probleme de sanatate sotia si fetita au nevoit sa fie internate de urgenta .
Pe aceasta cale vreau sa va multumesc pentru profesionalismul de care ati dat dovada.
De la femeile ce faceau curatenie la doctori.
Deasemenea vreau sa imi cer scuze pentru parerea proasta care o aveam inainte de spitalele de la stat,total gresita.
Inca odata va multumesc.
Cu respect UN SOT SI TATA
S. M.
Chiar daca conditiile sunt ca in toata Romania, doctorii sunt foarte buni. Recomand doamna dr Morotti, cu indrumarea careia fratele si mama s-au tratat cu succes de hepC cu noul tratament pentru 12 saptamani
M. S.
INSTITUTUL NATIONAL DE BOLI INVENTATE condus de jegosul ala ADRIAN STREINU CERCEL. Cum apare la televizor cu cate o epidemie cum Big Pharma îi mai vireaza in cont ceva bani pe care ii scoate de la bancomatul din incinta. Vii acolo cu o diaree acuta si te trezesti pe cardul de sanatate cu inca zece boli. In rest niste jegosi cu J mare condusi de un jegos.
A. S.
La urgente esti intampinat de o doamna nesuferita care te intreaba "ce aveti?" apoi iti spune sa pleci pentru ca nu locuiesti in sectorul 1,2 sau 6. La intrebarea de unde era sa stim, nu scrie nicaieri (online evident)...doamna ne arata sec pe geamul din fata ei o foaie pe care este mentionat.
Asadar nu conteaza ca nu era nimeni iar doctorii erau acolo...nu pot primi o urgenta pentru ca nu locuiesti in locul potrivit...
I. L.
Spitalul arata foarte bine. Pacat de personal si de doctori !! Bebelus de 1 an trimis de la Grigore Alexandrescu pt internare am asteptat o ora pt a-l consulta un doctor. Dupa o ora in care asistentele mancau seminte a binevoit sa ne ia in primire un medic rezident care ne-a dat o reteta si ne-a trimis acasa !!! Urata experiență!!! Nu recomand acest spital mai ales la copii.
P. F.
La camera de garda urgenta, o cucoana plictisita, eu cu un ochi numai vedeam deloc ca era umflat cat cartoful, si ea ma punea sa mi completez singur nu stiu ce hartii ca ei ii era lene.. Veneam de la clinica de ochi de la lahovari, acolo super amabili ma primit pe loc ca urgenta o dr draguta in timp ce o asistenta facea actele de primire... La unii se poate la altii nu?
R. P.
Am avut norocul ca intr-un ceas de disperare sa cunosc o echipa medicala dedicata intru totul ingrijirii pacientilor la ATI Matei Bals.
In vremurile grele pe care le strabatem cu totii, in sistemul romanesc de sanatate atat de mult criticat, cateodata pe buna dreptate, exista inca oameni care lupta zi de zi pentru a oferi inca o sansa bolnavilor aflati la ceas de cumpana.
La ATI Matei Bals, echipa de medici, formata din Dr. Ivan, Dr. Rosculet si Dr. apostolescu si condusa de Doamna Dr. Iovanescu, reuseste sa pastreze, in conditiile unei lupte disperate cu boala, o atmosfera de caldura si mare incredere atat celor aflati in suferinta cat si familiilor.
Sunt o mama a carei unic copil, suferind de "boala secolului", a fost internat de urgenta la ATI Matei Bals.
Neprecupetind eforturile personale si folosind toate cunostintele si experienta dobandita membrii echipei medicale de la ATI Matei Bals au luptat pana in ultima clipa pentru a-i oferi fiicei mele sansa la viata si in final confort in sfarsitul tragic.
Pentru toate acestea le multumesc pe aceasta cale si le doresc curaj si biruinte in inclestarea permanenta cu boala si moartea.
Cercetator stiintific
Rodica Palade
V. C.
un f0A
s. r.
Camera de garda fara nici o triere. Un tonomat elibereaza bonuri de ordine si se intra pe baza acestuia. Poti sa fii muscat de o capusa si sa astepti 3 ore doar pt o reteta sau sa ai o boala contagioasa, tot 3 ore astepti langa cei muscati muscati de caine sau langa copii.. Urata experienta
I. A.
Prost. Foarte prost. Timp de asteptare minim 2 ore pentru o reteta. Cu toate ca exista sistem de ticket , personal prost pregatit pentru triere. Iei degeaba bon de ordine, dar neamurile proaste sunt de capu lor intrun spital relativ curatel. Pacat, parea promitator.
k. k.
Dupa o ora de asteptare cu bebelusul de 10 luni, muscat de capuse, nici macar nu s-a uitat la el....imi scrie o reteta cu antibiotic si imi spune "iesiti repede ca sa nu mai ia si alta boala de pe-aici". Tot consultul a durat fix un minut. Inca o data dezamagita de sistemul medical din tara noastra.
S. M.
Personal foarte calificat si empatic. O organizare foare buna. Am ramas foarte placut impresionat.
C. L.
Nu am cuvinte minus o stea 50 de copii un singur medic la camera de garda. Se numește urgență așteptare de la 14.00 la 21.00 . Plecați acasă cum am venit cu febră și frisoane. La copil de 3 ani. RUȘINEA ROMANIA
M. C.
Am gasit aici medici si personal auxiliar care-si practica meseria cu mult profesionalism si pasiune.Conditiile din spital sunt peste asteptarile mele,as putea spune ca sunt conditii de hotel f.bun.
O mica speranta ca banii contribuabililor sunt cheltuiti cu folos.
Felicitari tuturor celor implicati!!
R. O.
Toată stima pentru domnul doctor TILISCAN CĂTĂLIN. Profesionalismul și dedicația cu care își tratează pacienții m-au impresionat. Felicitări d-le doctor și... MULȚUMESC!
D. R.
Un spital mai curat decat altele, cu mancare acceptabila fata de alte spitale. Steaua in minus este pentru ca se fac reparatii la dusuri si trebuie lasate geamurile deschise cand afara sunt temperaturi negative si se aplica vopsea lavabila cu pacientii in saloane.
C. A.
Am fost inrernata cu copilul,in sectia copii VIII....de la doctori,la femeile de serviciu....foarte dragute,nu au vrut sa primeasca nimic....iar saloanele curate si intretinute!!!Felicitari
M. R.
cele mai proaste servicii.!!!!!
D. G.
Nu recomand spitalul, "dotat" cu medici fara inima,iar daca ai analize de facut te trimit tot la privat. De tratat te trateaza dupa ce te plimba doua luni pana iti prescriu doua medicamente. Sistem medical bolnav
Aveti grija de dumneavoastra ca altfel.....!?
C. b.
buna seara,tatal meu a fost internat in pavilionul II etajul 2 si am fost multumiti salonul a fost curat si personalul ok, mai ales o asistenta care tinea moralul ridicat la toti pacientii , multumim !!!
O. S.
Sunt deosebit de placut surprinsa de toata experienta de aici care arata ca lucrurile pot merge foarte bine si intr-un spital de stat. Personal competent, medici foarte atenti, zambete si tact pentru a coopera cu copii, saloane renovate si cu proceduri bine puse la punct. O minune, d -ra doctor Bancila: priceputa, atenta, constiincioasa. Simt ca suntem pe maini bune. Sanatate tuturor si veniti aici cu incredere. ☺
B. M.
Nesimțiți!! Îți dau număr de interior și nu răspunde nimeni!! Bataie de joc, niste mizerii, gunoaie platite de noi!
i. m.
Ora 17:14 min afara 30 de grade si nu gasesti un pahar cu apa de baut :(
Cine vine la urgenta sa isi cumpere apa ... in caz de sete
N. M.
Am fost la urgente copii.
Personalul cam sictirit. Asistentele se certau. Intrebai ceva, raspundeau nervos.
Scaune pe hol insuficiente. Timpul de asteptare mare.
Camera pentru consult foarte mica cu 2 paturi. Cealalta fetita avea rotavirus. Am plecat de la Bals, ne-am internat la alt spital. Asteptam rezultatele analizelor, inclusiv pentru rotavirus.
A. E.
Mizerie multa, se sta la cozi cate doua, ba chiar și câte trei ore , asta din cauza organizării proaste a spitalului ! In situatia asta nu mi-a ramas decat sa apelez la un cabinet de recoltari analize din sistemul privat ... chiar dacă cotizez la stat pentru sănătate.
A. C.
Sun pentru o informatie si mi se inchide de 2 ori telefonul in nas.Doamna operatoare ,foarte nervoasa, ma pune sa sun luni ca dansa este foarte ocupata si incapabila sa mi rapunda la o intrebare!
F. V.
Astazi 15.08.2016 am vizitat un pacient. Prima impresie a fost ca am intrat intr-o statiune balneo-climaterica nu spital din Bucuresti.
Sincer va spun ca am ramas fara cuvinte. In sfarsit am vazut ca se poate si altfel:
- personal de elita (uniforme impecabile, mod de adresare plin de respect, etc.)
- curatenie desavarsita.
Ce mai, toata stima si mi-ar placea ca si altii sa va urmeze exemplul. Va multumesc.
l. n.
ffff rau curatenie nota5 cat sa treaca clasa mancare la copii si la insotitori minus 1000iar ca medici si asistente tot nota 5 trebuie doar sa pui mana in buzunar altfel nu te baga in seama poate cei care lauda acest spital au stat la rezerve de 50 euro pe zi sau au alte interese in concluzie un spital de proasta calitate
H. L.
Am fost la urgenta la 3 noaptea la ei cu amigdalita ulcero necrotica. Febra 39.5. Am asteptat 15 minute ca sa vina cineva sa ma consulte. Nu bausem si nu mancasem nimic de o zi. Mi-a recomandat tantum verde si hexoral spray + ospen. Si m-au trimis acasa. Patetic. Injositor. As da 0 stele daca as putea
E. R.
Eu am fost la urgente si deoarece aveam temperatura f mare, m-au consultat imediat si s-au ocupat cum trebuie. De asemenea am dorit sa le dau bani deoarece au fost dragute si au refuzat categoric. Atat doctorita cat si asistentele nota 10
B. I.
Pacat de pregatirea medicilor , deoarece asistentele, centralista, secretariatul tin pasul cu atitudinea de "gretosi" ai sistemului medical de stat, sistem platit si intretinut din banii nostri. " niste inculte" la mintea carora nu m-am putut cobora insa nu m-am putut abtine sa nu scriu MS, spitalului si Google Maps
S. B.
ORIBIL . ACEL LOC , ACEI DOCTORI ... M-AU TRAUMATIZAT !