Opinii despre Institutul de Fonoaudiologie și Chirurgie Funcțională ORL Profesor Doctor Dorin Hociotă (Spital)
Institutul de Fonoaudiologie și Chirurgie Funcțională ORL Profesor Doctor Dorin Hociotă
Strada Mihail Cioranu 21, București 061344, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Institutul de Fonoaudiologie și Chirurgie Funcțională ORL Profesor Doctor Dorin Hociotă, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Institutul de Fonoaudiologie și Chirurgie Funcțională ORL Profesor Doctor Dorin Hociotă
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Institutul de Fonoaudiologie și Chirurgie Funcțională ORL Profesor Doctor Dorin Hociotă
V. M.
Impresionat!
Nu inteleg de ce unele recenzii sunt asa de rele la adresa acestui spital.
Va spun acum povestea mea de la internare la externare.
M-am prezentat Duminica Febr.2021 la poarta spitalului cu gatul atat de rau inflamat incat nu mai puteam face nimic ,respiratie grea,nu puteam manca,deschide gura etc.
In zece minute am ajuns la camera de garda,am fost invitat foarte politicos inauntru.Am fost preluat de domnisoara Dr.Iulia Tita medic rezident,tanara foarte amabila si simpatica,in cateva secunde am fost asezat pe scaunul unde esti consultat.
Din acel moment am inceput sa simt profesionalismul modern ce venea din partea acestei domnisoare,felul cum ma chestiona,fara falsitate,expresii ale fetei de saturatie sau sila,ba mai zicea cate ceva amuzant,cert este ca trebuia sa te scoata din starea ingrijorata in care erai.Eu asta am simtit.
In fine,o sa scurtez un pic.Am fost internat cu acordul meu,apoi impresiile bune incepeau sa ma bombardeze pe masura ce inaintam spre salonul unde erai izolat pana la sosirea testului covid,in primul rand curatenia,apoi ambilitatea celor ce te escortau,si nu in ultimul rand conditiile din camera,asemanatoare cu cele din hoteluri fara exagerare.
Am trecut direct pe tratament ,2 zile la izolare,apoi in salon normal cu 6 paturi insa numai 3 pacienti este permis,deci aglomeratia iese din discutie.
Tratamentul a fost unul eficace facut de dl Dr.Grosu Gelu , un om deosebit la cat este de ocupat isi face timp sa treaca de cel putin doua ori pe zi sa te intrebe daca esti bn ,daca simti ca tratamentul da roade.
In concluzie nu am gasit nimic negativ la acest spital,care recunosc ,nu aveam asteptari mari,dar se pare ca oamenii fac diferenta si pot ridica sau decadea un spital prin atitudinea lor.
Multumesc,
Dr Grosu Gelu, Dr Iulia Tita, si acelor oameni din jurul lor!
C. E.
Cum sa nu ai TRIAJ la camera de garda? In 2020?
Poti sta cu febra sau dureri la rand, ca aici se foloseste mecanismul "primul venit, primul servit".
Nu esti la mila doctorilor de garda ci mai mult la mila oamenilor ce stau la rand.
I. C.
Operata de sinuzita cronica
Multumesc domnului DR TUSALIU MIHAIL ,domnisoarei rezident Tuas Diana.
A. B.
V-as propune sa inchideti acest spital, si cu asa-zis-a "camera de garda" cu tot! Adineori ce am sunat telefonic, sa verific dacaspitalul este inchis din motive covid si daca ma pot prezenta la camera de garda. Mi s-a spus foarte clar ca acest cabinet nu este folosit decat in situatii de maxima urgenta, daca prezint sangerari in gat si am nevoie de intubatie. In rest, sa ma programez in policlinica, cu bilet de trimitere de la medicul de familie. Foarte frumos... Atunci, va intreb, de ce aveti camera de garda??? In luna Ianuarie a acestui an, m-am prezentat tot la camera de garda, pentru o urgenta minora iar asistenta ma grabea sa ies din cabinet, la ora 4 dimineata, fiindca dansa era foarte obosita si suparata ca am deranjat-o la ora aceea. Iar medicul, statea linistit si asculta, lasand-o pe acea asistenta sa vorbeasca execrabil cu pacientii. Desi, nu am fost decat 2 persoane la acea usa. Va sugerez sa plecati din sistemul medical daca nu aveti chef de munca si nu aveti empatie fata de pacienti. Nu oricine poate fi medic, si daca v-ati ales meseria din motive financiare, fiindca acum sunteti foarte bine platiti toti si nu aveti vreun motiv pe lumea asta sa asteptati spagi, va sfatuiesc sa va reprofilati fiindca alta data veti intalni o persoana care nu va accepta astfel de comportamente si poate chiar va va scoate halatul de pe voi.
M. C.
Rezident incompetent deranjat ca primeste pacienti in stare grava, cu jumatate de fata umflata si ii trimite la plimbare sa caute singuri “pe smartphone” alt spital/clinica la care sa mearga in starea respectiva. Si nici macar nu stie sa completeze corect date furnizate de pacient. Groaznic!
L. C.
Dacă vă permiteți un consult în cadrul unei rețele de sănătate privată, atunci mergeți acolo. Aici e un alt exemplu de spital cu doctori sictiriți și cu un aer de neprofesionalism.
C. d. S.
Niste incompetenti la capitol infrastructura. Trist e ca sunt platiti din contributia noastra, a oamenilor ce trudesc in campul muncii. Jalnic
F. A.
Un spital la standarde rusesti, unde medicii se cred trimisii lui d.zeu pe pamant, iar noi plebea, avem ``privilegiul ``sa ii platim. Acest dr Budu, un medic ce in afara de insulte si jigniri nu poate scoate pe gura, se arata deranjat ca avem tupeul sa ne imbolnavim si ne recomanda pe un ton rautocios sa mergem la privat.
Oameni mici depasiti de timp ce cred ca in continuare suntem in anii 60.
Nici o problema, mergem la privat, dar stiti, ne-am dori si sa nu va mai platim....
M. B.
Dr. Tuas (unul din medicii de garda) a fost f atentă la nevoile pacientului, a avut răbdare sa explice, astfel încât sa calmeze pacientul și dat dovada de profesionalism pe durata consultației, îndrumata de medicul specialist.
D. F.
Cinci stele din cinci pentru dna dr. Virgolici Iulia, de la diagnostic până la tratament și recuperare. Mulțumesc.
A. X.
Vii la programare, punctual, dar te țin să aștepți o oră și jumătate într-un hol plin de pacienți. În vreme de pandemie. Bătaie de joc !
Nu plătiți nici un ban către sistemul public. Nu merită.
L. M. N.
Servicii execrabile la camera de garda- în 28.12.s-a prezentat mama mea la dânșii pentru ca are tulburări de auz- a fost examinata si trimisa acasă pt ca nu are sângerări...era asa greu sa foseasca aspiratorul sa ii scoată in dop în loc sa comenteze ca sunt atâtea clinici în București și ca ce cauta în spital?!
Halal comportament de medic!
Nu recomand!
De când se fac programari pentru a veni la camera de garda???
Unde e empatia personalului medical fata de plătitorii de rand la sistemul de stat?
R. T.
Spitalul e relativ ok in comparație cu alte spitale. Ar trebui dezinfectate mai des aspiratoarele pentru urechi, renovat din cand in cand spitalul. Asistentele de pe etaj (3B) sunt f ok, poti vb.cu ele, spre deosebire de alte spitale. Dl.Doctor Marian Rădulescu este destul de ok, un doctor f bun, din păcate in perioada pandemiei dansul nu mai consulta toti pacienții care vin la consultație, am nimerit la un domn rezident care m a aspirat pana am amețit f tare și i am spus despre acest lucru, mi a spus ca mai are puțin și ca este normal, deși eram destul de amețita si nu mai vedeam f bine, Dl.Doctor se oprește câteva secunde ca sa își revină pacientul, dar am nimerit si alta data un doctor rezident destul de ok, aspirare atenta, precauta și atent cu pacientul.
I. S. M. I.
Mulțumesc domnului doctor Grosu Gelu pentru profesionalism.
L. A.
Am așteptat 3 ore la o programare la doamna doctor Anghel și m-a consultat asistentul ei care avea parafa doamnei doctor. Dezamăgitor și chiar ilegal as zice.
N. A.
Am fost operata pe data de 2.11.2020 de catre Domnul Doctor Razvan Hainarosie pentru paralizie corzilor vocale, si sunt foarte fericita ca in sfarsit dupa mult timp pot respira, normal. Ce pot sa spun un doctor cu maine de aur. Nu am cuvinte sa ii multumesc dumnealui, si tuturor celor de acolo care au avut grija de mine. Oameni deosebiti.
M. G.
Am fost la urgentã cu dureri de ureche si m-au trimis la Policlinicã . Spunând ca ei nu se ocupã cu asa ceva.....serios???
N. W.
Cei mai buni medici ORL! Tratează cu seriozitate și profesionalism pacientul, atât în gardă cât și la cabinetul de consultații. Nu primesc atenții și totuși se poartă frumos și te respectă. Am avut o problemă la gât iar d-na doctor Loredana Ghiuzan m-a ajutat; mi-a făcut fibroscopie de două ori și m-a îndrumat sa fac un RMN cervical cu substanță de contrast la cel mai bun radiolog de la Regina Maria. In final s-a dovedit că nu era nimic grav, durerea la gat fiind de altă etiologie, in afara sferei ORL. Mulțumiri și respect d-nei doctor! Un medic foarte bun!
G. C.
Foarte multumit! Dr. Diana Tuas a dat dovada de profesionalism, dedicatie si integritate. Chiar a fost atenta si si-a dat tot interesul pentru cazul meu. Daca toti doctorii tineri vor merge pe aceeasi directie, atunci sistemul sanitar este pe calea cea buna. Multumesc!
D. C.
Se pare ca si pentru urgente vor programare, dna care se ocupa de triaj lipsită de profesionalism iar dna medic de la urgente cu la fel. Am fost trimis acasa sa imi fac programare, se pare ca era greu sa imi spuna cand si cum sa revin. Sistem bolnav.
S. C.
Posibil ca tot personalul medical sa fie ok, dar....multumesc celui ce a angajat portarul. Am dat tel la camera de garda la 2.30 și am zis problema pe care o am. Pana aici este super, foarte amabil domnu de la garda, a zis ca pot veni sa ma vadă cineva. Perfect.....ajung la poarta institutului la 3.15. Din păcate nu pot întra doar dacă am sângerări, sufocari sau sunt adus cu ambulanta. Domnu de la "împinge poarta" a zis ca doar cu programare și ca fiecare medic are pacienții lui și nu pot întra doar în condițiile mai sus enumerate. De acuma o sa devin "nesimțit" și o sa folosesc serviciul de ambulanta și pt un fir de par căzut (posibil în acest timp sa fie persoane care au un stop cardiorespirator, nu ma interesează. eu am avut un fir de par căzut - deci... pot sa chem ambulanță). Mulțumesc managementului sistemului de sănătate publica, as vrea ca măcar o data sa simțiți pe propria piele aceste devieri (dvs sa va duceți cu un taxi și sa nu puteți întra, eu sa fiu în ambulanță și sa va zâmbesc de pe treptele institutului.
Multumesc
M. N.
Operat de deviatie de sept la Dr. Ciobotariu Anca, jalnic, dupa 2 ani de la operație, nu pot respira deloc normal, in continuare sunt dependent de olynth. O nară are loc destul, cealalta nu intra mai deloc aer. Acum caut sa ma operez din nou, jalnic. Nu recomand ca doctor. Si-a dat corigenta pe nasul meu...
C. D.
Am fost operat de rinosinuzita polipoasa de către Doctorul Răzvan Hainarosie si de către Doctorul Vlad Plesca. Vlad este un medic tânăr care m-a ajutat foarte mult inca de cand am pășit în spital. Spitalul este curat, bine dotat iar toti medicii si asistentii cu care eu am interacționat au fost profesioniști si dedicați muncii pe care o fac( fără mici/mari atenții).
Acum, la 4 zile de după operație, pot sa respir si mi-am recăpătat mirosul.
T. V.
Sunt internată chiar in acest moment. Am venit cu sufletul negru citind rezenziile de mai jos. Cand m-am uitat eu nu erau cele mai recente comentarii, cu feedback pozitiv, erau doar chestii de rău( sau parcă doar pe alea le-am văzut, de panică probabil, poate căutăm sa imi validez fricile 🤷). Sunt foarte mulțumită de spital si personalul medical. Spitalul este curat, sunt condiții oameni buni, in corpul de covid, unde stai pana iese rezultatul testului stai singur in cameră, nu ai voie sa iesi pe hol, ai baie unde este curat, poti face duș. Dupa ce testul a ieșit negativ am fost mutata in alt corp, alt salon- 2 paturi, frigider, tv, baie care deservește salonul si atât. Nu e o baie la
mama naibii pe palier, nu stăm 10 in salon..si repet, este curățenie!!! Pentru cei care citesc, care urmează să se interneze, veniți fără grijă!
A.
Dezamagit nu recomand.
A. A.
Am fost operată de curând de chist rinofaringian,deviatie de sept ,cornete nazale ,amigdale,de dna.doctor Tonu Angela ,căreia vreau sa i multumesc din suflet ,un om deosebit si un medic de excepție. Vreau sa multumesc ,de asemenea,echipei de asistente de la et.5 pentru grija pe care au avut o fata de mine.
C. C.
Super ok tot personalul medical si fara "atentiile" de rigoare. Se pare ca incepe sa se schimbe in bine si sistemul de sanatate public..
M. I.
Dr. Tița Iulia. Medic rezident ORL. Un Om minunat, devotat, profesionist! Aveti tot respectul meu. Vă mulțumesc frumos! Atitudine de nota10+🙏👏
G. G.
Te primesc la urgenta numai daca sangerezi la ureche.Sa va ia dracu si covidu pe toti.
A. P.
O experiență îngrozitoare. Am ajuns la camera de gardă după ce mi-a fost administrat de un alt medic un spray nazal pentru ureche. Cu urechea extrem de infundata și amorțită am mers la urgență. Vorbesc cu un asistent care era foarte adormit, singurul care era acolo in momentul respectiv si imi spune sa astept pana vine doamna dr. Domnisoara dr a venit insotita de o alta asistenta. Dupa ce amandoua s-au uitat in urechile mele acestea au constatat ca nu este nimic (desi le spusesem tot ceea ce se intamplase, cat si diagnosticul pus de medic). Au ajuns la concluzia ca e indicat sa ma spele cu apa oxigenata. Prima oara mi-a scos surplusul de apa cu un aspirator si desi domnisoara rezidenta a avut intentia sa faca si a doua oara acelasi lucru a intervenit asistenta care a spus "las-o sa puna capul intr-o parte sa se scurga apa, nu mai baga aspiratorul", pana la urma si asa eram un deranj acolo... Ca sa se remarce si celalalt asistent ii spune sa imi dea betadina. Aceasta dorind sa-mi dea cu betadina la spital intervin din nou cei doi spunand "isi da ea acasa, nu ii da tu" si mentionez ca acest lucru nu a fost spus doar odata. Mi-a dat si cu betatina in cele din urma si imi prescrie pe reteta tot betadina (3-5 picaturi pe zi). Nu mai zic de momentul in care asteptau spaga (inclusiv cei doi care doar stateau lesinati cu capul pe acel birou neajutandu-ma cu nimic. Chiar mi-au multumit pentru a ma face sa ma simt prost pentru ca nu le-am dat nimic avand in vedere modul in care am fost tratata). Ajung acasa, imi scot sterilul cu betatina din ureche si incerc sa dorm in speranta ca o sa-mi revin si o sa treaca senzatia pana dimineata. Dimineata ma trezesc nu doar cu senzatia de seara ci si cu jiunghiuri si amorteala intregii parti cu pricina. Nu stiu cum se comporta aceste domnisoare in preajma medicului dar eu m-am simtit in plus, tratata cu dezinteres, chiar in sila pot spune, am plecat intr-o stare mult mai rea decat am ajuns. Ajung la cabinetul domnei dr Daniela Birsan care m-a consultat asa cum trebuie, m-a curatat de betadina care se uscase si agravase situatia, si mi-a prescris medicamentatia potrivita pentru rezolvarea problemei. Un medic care mi-a acordat atentia necesara si la care o sa revin cu drag in cazul altei probleme. Despre acest spital nu mai am ce sa spun, am fost foarte dezamagita.
I. C.
Sunt din Bacau ,am sunat in octombrie 2019 4 zile la rand cate 8 telefoane pe zi sa pot face programare la doamna doctor Georgescu Gabriela ,am reusit sa dau de internista dumneai care mia luat nr. de tel si numele ca sa contacteze pt programare suntem in februarie 2020 si nu am cost sunat.Am fost acolo si am asteptat 2,30ore sa vada si dupa ce a terminat cu pacientii dumneaiei a trimis internista are mia spuns ca nu ma mai primeste.Asta este experienta mea cu acest spital nu prea buna.
M. P.
Nici o stea nu aș da! Dezgust și nervi de la liftiera pana la profesor doctor. Nesimțire, intoleranță și neprofesionalism. Alergi, dai zeci de telefoane, nimeni nu îți dă detalii despre starea de sănătate a pacientului, care era internat cu diagnostic foarte grav. Nu știu unul de celălalt, de la asistenta la profesor doctor. Oare de ce atâta bătaie de joc și nepăsare față de pacient? Pt ca este bătrân și neputincios? Un gust amar lasă acest spital, fugiți oriunde altundeva, numai la ăsta nu!
C. G.
Jos pălăria pt tot ce se face acolo. Parca nu ai fi la spital de stat.
A. F.
am sunat acum sa fac o programare pentru un consul la numarul de pe site, sectiunea contact. mi-a raspuns o doamana care mai mult ma certa decat sa -mi dea informatii dupa care mi-a inchis telefonul in nas. dezastru total, bataie de joc pe banii oamenilor
B. P.
Am fost la camera de garda duminica la pranz. Doar 5 persoane in fata, a mers repede. Doctorii foarte amabili, responsabili si bine pregatiti. S-au uitat cu o camera pe faringe si am primit o reteta si recomandari.
C. S.
Am ajuns la urgente cu sinusuri inflamate, dureri . Doctorița Vlăescu Andreea m a consultat, dacă ăla s a numit consult, fără sa ma întrebe ce ma doare, nici nu știu cum mi a pus diagnosticul de rinofaringita cronica. S a uitat in nas și in gât fără sa ma întrebe nimic, după care s a apucat sa mi scrie o rețeta timp in care am intervenit zicându i ca poate ar trebui sa i spun ce ma doare, ce istoric am ca sa și facă o părere. Sufăr de rinita vasomotorie de peste 10 ani. Am mai mers o singura data la urgente acum mulți ani, dar nu am foat trata cu atâta lipsa de profesionalism, lipsa de empatie, dezinteres și nesimțire.
m. i.
Dezamagit total de servicii si nu am cerut decat o consulatie ORL. Nici nu vreau sa ma gandesc ce patesc oamenii care au nevoie de mai mult de atat.
D. D.
Foarte dezamagit ! De 30 de ani cotizez in fiecare luna ca toti salariatii de altfel si o data am avut nevoie si eu de un spital de stat si mi-au zis cu biletul de trimitere in mana sa ma programez la audiometrie abia peste 3 luni e disponibil primul loc apoi sa ma intorc la informatii sus.Bataie de joc.Uite unde se duc banii nostrii la stat.
B. M.
Prima data m am prezentat pe 16.04 la camera de garda, doctori ok. După tratamentul prescris m am simtit rau, foarte rău, m am întors tot la același spital p 24.04 ghici ce?! Pe lângă faptul ca am stat la o coada interminabila, doar e camera de garda nu asta e prb.. Prb e ca se întra.. Pe dat telefoane, gen ultimu venit, întra la un moment dat primu,era chemat în cabinet personal.. Ca deh.. Apoi mi a venit și mie rândul, când le am explicat ca ma simt rai, efectiv cădeam din picioare, dureri de cap la fiecare mișcare, aplecare.. Bla, bla.. au ras efectiv de mine, au făcut "mișto" zicând mi ca dacă am făcut deja tratamentul și nu ma simt bn sa ma la neurologie,ca tratament pt sinuzita deja am luat. Ce dacă ma dor urechile, ochii plus dureri de cap.. Sigur e altceva. Ba chiar au insistat sa ma îmbrace cu geaca ca să plec mai rpd.. Ce am văzut parada modei gen.. Toata lumea se învârte, țigară, cafea, întra ultima pers prima ca a dat un "telefon" Dr puși pe "caterinca" ca doar au salariile mărite, e plictiseala mare pt ei! În afara de faptul ca vb dragut.. Is nepregătiți profesional nesimtiti (cu caterinca lor ordinara) În final am ajuns la privat, unde am fost examinata,se pare ca tot am acea sinuzita, mi s.a prescris un nou tratament și aștept ct. NU va recomand acest spital sub nici o formă decât dacă vreți sa se facă "mișto" și la misto totul. Sunt sigura ca sunt și dr ok acolo, insa eu am întâlnit fix niște nesimtiti,la cât de rău ma simțeam nu am reținut numele și tare rău îmi pare. Deci.. Vi cu dureri urechi, nas, ochi,gat, cap.. Dupa tratament de sinuzita . Cu dureri atroce.. Si ei te sfătuiesc sa te duci la. Neurologie. Mai bn citesc pe google ca vad ca au învățat fix nimic.. Si mai tare doare Atitudinea, era un Mișto din ala elevat.. Ce nu înțeleg ca "sinuzita" doare.. Si ca daca am făcut tratament e ok?!imi e scârbă de oamenii cu care am interacționat acolo azi, imaginați va ce fac în alte situații ???! Evitați cât puteți acest spital pt urgenta, poate doar dacă rămâne ultimu și atunci mai bn lipsa
S. D.
Nu se poate face o programare telefonica! Am sunat de nenumarate ori, am fost pus sa astept punandu-mi muzică si după cateva minute închidea. Asta s-a întâmplat până cacand mi s-a zis ca s-a terminat programul si ca ar trebui sa vin la spital sa fac programare. Am spus ca trebuie sa vin cu un nou născut pana la spital, doar ca sa fac o programare!? Mi s-a răspuns sec: "unii vin chiar de la Cluj, ce vă este asa greu!?"
A. C.
O experienta foarte placuta. Unitatea foarte curata. Intreg personalul foarte profesionist. Conditii cu mult peste standardul altor unitati medicale de stat. Internat 4 zile, operatie deviatie de sept - recomand unitatea oricui are probleme ORL. Sincere felicitari si multumiri Doctorului Budu pentru pasiunea si dedicarea cu care isi exercita profesia!
M. A.
Nu recomand.
Nu exista triaj, cozile sunt imense. Doar dacă dai o "atentie" sau "un telefon" eviți coada cu brio.
Total dezinteresați de pacienți si problema cu care a venit fiecare. Nu exista prioritizare.
Teoretic este epidemie de gripă si trebuie luate măsuri in spitalele din țară, practic la ei nu exista gripa sau mai bine spus măsuri, doar o pagină printata lipită pe un perete.
G. I.
Felicitări domnului Dr.Tușaliu Mihail și tot respectul pentru profesionalism, seriozitate și umanitate. Felicitari domnișoarei Dr. rezident Țiță Iulia un om minunat cât și întregi echipe pentru amabilitate și implicare.
Un spital foarte curat, cu condiții bune, în care a fost operată de amigdalită cronică fetița mea. Pot doar mulțumi, personalului medical și administrativ din acest spital. Cu stimă și respect Iordache Georgeta
D. B.
Ma numesc Lavinia Brozba, am fost operata sub control videoendoscopic (polipoza, sinuzita cronica si deviație de sept) in urma cu o saptamana de dl dr Budu Vlad. Un medic care nu uita sa fie si Om, pe lângă faptul ca este un super specialist. Va mulțumesc mult si de asemenea mulțumesc medicului rezident Silviu - cu siguranță va ajunge un foarte bun specialist - si intregii echipe, asistente si infirmiere.. Va doresc multa sănătate si inca odată mulțumesc!
D. C.
De evitat. Nu se poate face programare. Într-o zi de joi au fost11 bonuri de ordine. Doamna de la informații a refuzat dialogul. Solutia: asteptati la cabinetul 2 și poate va primește domnul doctor.
M. D.
Bătaie de joc!!! Dialog urat, needucat. Am fost la camera de garda la ORL un dezinteres total. M-am dus cu mama pentru ca era umflată la față si mi s -a spus că nu are nimic este la fel ca și în poza de buletin,poza fiind făcută acum 5 ani .A programat-o pentru un control ,i-a dat o rețetă si atat ,nimic mai mult. RUȘINE! Poti să mori si nu te iau in seama.
G. P.
Cu siguranta daca ai probleme indeosebi de auz Institutul de specialitate bucurestean e de departe cel mai indicat. Atmosfera civilizata , personal de inalta calificare cu dr Georgescu M. varf de lance, zona de informatii functionala, curatenie remarcabila si nu multa birocratie! Un minus cu indicatoarele aproape inexistente spre institut si parcarea insuficienta!
A. M.
Nu se răspunde la telefon in vederea efectuării unei programări pt probele vestibulare.Sunam de câteva zile,nu se face legătura,însă nu răspunde nimeni!!!!
A. M. D.
Cu programare la ora 7:00 pt consultatie e ora 10:00 si nici acum nu ne baga nimeni in seama. Doar tipa toata lumea la tine, de la asistente la femeie de servici la doctori. Bataie de joc
T. C.
Multă lume, dar cu răbdare se rezolvă. Cu parcarea îi mai greu.
G. P.
...pentru un amarat de dop in ureche nu te primeste la camera de garda...unde bate vantul,de sunt ocupati saracii medici...trebuie sa te duci cu programare numai in ambulatoriu...si aici cu dichis...sunt numai 12 bonuri care se dau numai intre orele 7 si 7,30...asa este la cel mai mare spital din Bucuresti de orl,halal sa va fie...doamna ministru al sanatatii poate faceti dumneavoastra ceva sa se puna lucrurile in ordine...
M. M.
Medici excelenti , curatenie, personal foarte amabil. Multumiri domnului doctor Vlad Budu si domnului doctor Segiu.
T. V.
Ok! M-au găsit surd😆...
A. M.
Doamne fereşte!!! Cum sa ai un pacient ranit si sa nu il primesti la consultatie? Cine a fost la camera de garda pe data de 18-19 Mai va lipseste creierul. Daca nu aveti chef de munca sa stati acasa, dar nu alungati omul din sala ca vreti voi sa va beti cafeaua sau ca e sambata /duminica si e weekend si la voi...sau ati asteptat banul pe sub masa?! 🤔 Plus, daca nu sunteti in stare sa intretineti un dialog telefonic, nu va mai afisati numar de contactare. Jalnic!
N. S.
Niciodata nu exista timp pentru pacienti. Tot timpul sunt ocupati, daca indraznesti sa spui ca ai o problema dupa ce s au terminat bonurile, poti pleca acasa, nu te baga nimeni in seama. Daca ceri sa te vada un doctor de garda, ghinion, de obicei sunt in operatie. Ma intreb cate operatii sunt in ficare zi de nu exista timp sa vezi un pacient?. Eu personal am venit de 2 ori, spre ghinionul meu dupa terminarea bonurilor, ce sa zic mai merg si eu la serviciu. Asta e mai veniti si maine, poate va plictisiti acasa.
Un sistem de doi lei care nu functioneaza in interesul celor care platesc asigurari de sanatate si care sunt luati peste picior pentru faptul ca nu se incadreaza in "programul foarte incarcat" al domnilor doctori. Acest program este de aproximativ 2 ore in timpul diminetii.
Nici macar o stea nu merita acest "Institut".
i. z.
Am mavut ocazia sa intalnesc acolo un medic tanar, dedicat 100%. Felicitari
A. M. C.
Am fost in jurul orei 00:30 cu o problema la urechea dreapta, ca și timp de așteptare, in jur de 3 minute. Era liniște la ora aceea.
Personalul a fost ok.
Medicul care era la camera de garda, Dr. Ghiță, medic rezident s-a purtat foarte bine și m-a consultat, urmând sa îmi dea un tratament.
Țin sa Menționez ca este un spital curat, chiar atunci se făcea curat pe holurile spitalului.
Este prima data când vin la acest spital. Recomand!
d. a.
Am citit aici multe recenzii negative si sunt oarecum surprinsa.Am fost operata de catre d-na doctor Ciubotariu Anca si am fost supermultumita de dansa dar si de toata echipa de la sectia II carora le multumesc din suflet.Din discutiile cu ceilalti pacienti nu am auzit pe nimeni sa fie nemultumit sau sa fi dat mici sau mari atentii cuiva.Atmosfera de spital european cum nu stiu in cate spitale din Romania gasesti.
c. i.
Multumesc domnisoarei Dr. Miruna Andreea Dobre!
Am venit cu un "nodul" supraclavicular dreapta bineinteles speriata.
Dupa o rapida consultatie mi a spus ca este de la epilat cu ceara!
Numai bine si sanatate!
D. R.
Am fost in data de 21.07.2018, ora pranzului la camera de garda pentru un consult avand ambele urechi infundate. Dna doctor de la camera de garda trona pe scaunul majestatii sale fara sa se ridice si sa consulte pacientul. Avea in stanga si in dreapta cate o asistenta iar una dintre s-a uitat in urechi si a concluzionat ca sunt dopuri de cerumen recomandand apa oxigenata pana la desfundarea lor. La insistente solicitand o incercare de aspirare sau spalare au spus ca nu se poate. Ne intrebam in continuare dl. director al Institutului cand medicii dvs. vor incerca sa fie in slujba cetateanului si nu doar sa faca prezenta la camera de garda, sa inregistreze intr-un jurnal "consultatiile" si sa nu-si miste fundurile osoase de pe tronul "imperial". Urat...foarte urat.. De asemena dl. director poate incercati sa faceti ceva si cu modul in care este primit si tratat pacientul in institutia dvs ca educatia la "aroganta" nu se poate face. Puteti sa faceti salariile mediciilor mii se euro . E simplu sa lucrezi la "stat" si sa primesti salariu pentru nimic. A doua zi am mers la un alt spital si am scos dopurile fara nicio problema. "Indolenta" boala cronica in "Institutul"dvs.
M. V.
Am sunat la numărul afișat aici doar ca să întreb dacă găsesc un medic ORL-ist la camera de carda, să nu bat drumul degeaba. Persoana care a răspuns mi-a închis telefonul de 3 ori la rând! NU POT SĂ CRED!!
N. M.
Institut medical la nivel european, curățenie, condiții foarte bune de spitalizare, mâncare gustoasă, chiar și fără sare, medici profesioniști, oameni foarte bine pregătiți și bine intenționați. Personalul este foarte amabil și grijuliu. Sunt impresionată de serviciile de care am beneficiat în cele 10 zile de spitalizare și pentru care pot doar mulțumi, personalului medical și administrativ din acest spital
A. R. R.
Trebuie sa ajungi la prima ora (pana in ora 7) pentru a lua bon de ordine. Timpul de asteptare foarte mare. Noi am ajuns la 6:30 si la 10:00 am reusit sa intram in cabinetul dnei doctor..De mentionat ca a fost zarit si un gandac pe pereti..
b. b.
Am ajuns la 4 dimineata cu urechile si nasul infundat, flegma in gat, greu respirand(ca doar nu eram insomniac sa fac vizite neasteptate) banuind ca e ceva cu timpanul. Nici n a catdicsit sa ia mana de la gura si sa se ridice de pe scaun ca sa vada care e problema de fapt.Nimic, cu toate ca eram singurul musteriu! Noroc ca peste cateva ore m am dus la o clinica privata care a confirmat ca timpanele erau grav inflamate, de unde si senzatia de urechi infundate...si romanii sunt in general multumiti!...
a. i.
Am fost operat de deviatie de sept, toti medicii si tot personalul de nota 10! Un spital curat si ingrijit!
G. L. D.
La data zilei de Marți 02.02.2016 am fost la secția ORL să mă consulte doamna doctor Mihaela Măgureanu pentru că am făcut laringintă. După consultație mi-a dat o rețetă. Pe rețetă scria Rivanol care este un spray cu gust amar. Am dat cu Rivanol de 4 ori pe zi. La data zilei de Joi 11.02.2016 am fost din nou la doamna doctor Mihaela Măgureanu să mă consulte după ce am luat tratamentul.
B. O.
Sectia clinica nr 1
Ma bucur nespus nu numai din privinta unui pacient care a avut o spitalizare extraordinara, dar si din punctul de vedere a unui cadru medical,mindru sa duca vestea unui spital deosebit.
Multumesc inca o data si felicitari!
Mii de multumiri pentru calitatea actului medical,pentru modul in care am fost primita, investigata,consultata,diagnosticata si in final operata. Sunt prea sărace cuvintele pentru a caracteriza profesionalismul acestei echipe.
Mii de multumiri domnului dr. Cristian Ionita...un medic care isi desavarseste meseria...un OM minunat, intotdeauna cu multa rabdare si dornic de a asculta pacientii cu tot felul de intrebari si a le raspunde cu mult drag si a le aduce zimbetul pe buze ca maine va fi mai bine. Dati-mi voie sa-l compar cu un inger.
Cu zambetul pe buze(in sfarsit) va multumesc inca o data,felicitari si respect pt profesionalismul de care dati dovada.
Cu mult drag Oana Bogacev
A. T.
Am fost cu o prietena de urgenta ca se ineca cu o mesa dupa o operatie orl.
Servicii de ultima speta. Doamna draga medic, dupa ce ca ne a trimis acasa , ne-a si aratat cat o tin plamanii sa urle.
Foarte frumos tratament, va multumim, ce sa spun. Noroc cu spitalul militar ca stiu sa fie oameni si medici de nota 10.
I. N.
M am operat de 2 ori de sinuzita. Operația e grea. Dar acum e ok
D. B.
Am stat internat 4 zile. Foarte curat, condițiile sunt optime. Personalul de pe toate turele de la corp B/etaj 2 a fost foarte atent și a răspuns tuturor solicitărilor.
Serviciul medical a fost excelent, practic în urma intervenției chirurgicale nu am simțit durere și am fost tratat la timp și cu maxima atenție.
M. M.
Dialog urat,needucat de cioban la oi cu pacientul(sa ma scuze unii ciobani care sunt mai bine crescuti)
a. A.
Tratează pacienții cu o mare superficialitate la camera de garda, nu va recomand
S. T.
O experienta foarte buna la camera de garda ORL, doamna doctor Irina Ionita a fost foarte atenta si bine organizata, astfel incat desi erau mai multi pacienti , timpul de asteptare a fost redus. Spitalul este dotat asa cum trebuie, este renovat in interior.
C. C.
Nu baga pacienții in seama!
K.
De evitat. La camera de gardă am avut ghinion. Nu au vrut să primească o pacienta în vârstă trimisa de la spitalul Pantelimon la "specialiștii" ORL de aici, pe motiv că nu este deontologic să o trateze ei (de fapt trebuia scos un tampon nazal). În realitate am deranjat un grup de asistente de la barfa de dimineață. Un sat fara câini, fara manageri, fara rușine, dar cu aere de specialiști. Specialiști care însă mi-au spus că nu-și asumă scoaterea unui tampon nazal. Mă gândesc cum o fi sa te opereze aici, daca nu vor să facă lucruri atât de simple pt un medic ORL.
Datorita câtorva infirmiere scăpate de sub control, ajungem sa blamam un sistem ineficient, cu multe lipsuri și destul foarte bolnav. Păcat de cei care își fac treaba cu seriozitate, dar la care nu poți ajunge pt că te lovești de neica nimeni.
A. Z.
Dezinteres, aroganta si muuulta nepasare la camera de garda. Lipsa de respect pentru pacient ... nu recomand.
E. T. E.
Doctori foarte atenti, respectuosi si amabili. Tratamentul a fost eficient.
E. F.
Impreuna cu tatal meu am fost operat de doamna doctor Arina Popescu, foarte atenta si profesionista. Majoritatea personalului a fost amabil si ne-a facut internarea mai usoara.
L. M.
Bataie de joc! 20 de oameni asteapta la camera de garda, dar nici urma de medic.
b. k.
Experienta oribila la camera de garda,ar trebui desfintata cum s-a facut si la unele spitale
E. E.
Personal foarte amabil,de la infirmiere pana la medici,curatenie.
F. C.
Am fost foarte bine tratat, în anul 2016. Spitalizarea a durat zece zile. Operație de rinită alergică și deviație de sept. La doamna doctor Tonu Angelica.
D. A.
Dezinteres total .....Multa foarte multă asteptare ..iar personalul Pfuuiii
G. B.
Mizerabil! Acum 4 ani aveam problema urgenta cu urechea interna si am fost refuzat sa fiu consultat pe loc, spunandu-mi sa vin peste 2 luni. Recent am facut sinuzita cronica, am luat bilet de trimitere de la medicul de familie, m-am prezentat la spital si mi s-a spus sa revin a 2-a zi dimineata la 7. M-am prezentat la 7 a doua zi si surpriza, in sala de asteptare mai erau inca 15 persoane iar doamna de la receptie a spus ca are doar 7 bilete de ordine; in conditiile in care eu platesc peste 400 ron asigurari medicale la stat.
A. P.
Am fost total multumit de perioada de 3 zile in care am stat si nu am decat sa le fiu recunoscator doctorilor pentru profesionalism , asistentelor si doamnele care se ocupau de curatenia spitalului .
J. c. G. v.
E un profesor foarte bun i doresc multa sanatate
S. C.
Doctori priceputi , asistente grijulii si respectuase , spital curat si ingrijit . Nota 10 din partea mea.
I. H.
Multumita. Pacientul a fost tratat responsabil si cu grija la camera de garda urgente de catre un tanar medic rezident. a fost vorba de o mica interventie , dar si de o reteta de medicatie data cu toata priceperea
M. T.
Felicitări dnei dr.Celesta Dragulescu pentru profesionalism, seriozitate, implicare, umanitate!
Un spital foarte elegant, cu condiții extrem de bune, în care am fost tratat extraordinar.
C. A. E.
Spital comunist de kkt. Nu sunt in stare sa scoata un dop de ceara la camera de garda
T. I. S. -. A. F.
O mizerie !!!
La camera de garda ORL erau 4 asistente care stateau pe Facebook, niciun doctor si cel putin 30 de oameni asteptau la usa pentru a fi consultati.
Asta se intampla pe 4 ianuarie la ora 10.30 cand deja se presupune ca sarbatorile au trecut macar acolo unde oamenii vin pentru a fi ajutati.
Rusine !!!
F. D.
Medici foarte buni și inimoși.
V. S.
Am ajuns acum 2 ani cu o dubla otita la camera de garda si am fost tratat cu profesionalism si mare grija de catre un medic stagiar. Asta ma face sa ma gandesc ca restul cadrelor permanente sunt excelente. Pana si doamna de la receptie a fost foarte amabila si mi-a oferit toate informatiile necesare fara sa dea semne de iritare sau plictiseala cum se intampla in alte institutii.
T. C.
Personal medical profesionist si uman.Nu am avut ce sa le reprosez cat timp am fost internata aici pentru operatia de deviatie de sept.
A. S.
Spitalul ok. Mare problema la Audiometrie. Se asteapta cu orele. Si dupa specific romanesc toti cei din spital isi baga pilele in fata. Cind vor disparea aceste obiceiuri ?
M. N.
Mi-am operat un nodul pe coarda vocala si am avut parte doar de experiente placute si de atentie sporita din partea echipei dr Dumitru Ilie si dr Vranceanu Madalina. Super profesionisti, atenti, interesati de pacienti, curatenie in spital, aparatura excelenta! Felicitari managerelui acestui spital!
M. M.
Personal bine pregatit. Comportament ireprosabil. Felicitari si succes tinerilor medici rezidenti curajosi, demni, siguri pe decizii. Succes!
D. I.
Am fost operat si taratat de osteomatoza la acest institut de D-na doctor Elena Anghel careia ii multumesc si ii raman profund recunoscator. Un medic de o inalta tinuta morala, devodata cu o vorba buna pentru fiecare pacient.
Multumesc si medicilor rezidenti de felul cum m-au ingrijit si nu in ultimul rand asistentelor si la tot personalul care activeaza la et.v al acestui institut.
M. G.
Amabilitate,profesionalism,rapiditate...la Camera de garda
B. T.
Am fost tratat cu grija si atentie de catre tot personalul spitalului.
Ok.
B. I.
Personal ireprosabil. Un spital ca intr-o tara europeana
R. N.
Aici m-am operat pentru deviatie de sept. Un spital bun. Recomand.
i. p.
Cu încredere sunt profesioniști
T. M.
Foarte profesionisti!
A. J.
aglomerat dar era o d-na DR + un Dr rezident care luau pacienti in paralel + asistenta care te nota in timp ce erai consultat, am stat la o coada de 15 persoane aproximativ 20-30 minute. Super! :)
M. S.
Cei mai scarbiti doctori din Bucuresti.
T. R. N.
Belea pe urechi
A. M.
Nu mia plăcut la camera de garda
M. O. N.
Fff multumita
H. N.
profesionisti ORL