Opinii despre Clinica OncoFort Bacau/Laborator Gral Medical (Spital)
Clinica OncoFort Bacau/Laborator Gral Medical
In incinta Spitalului Oncofort- Gral, Strada Traian Popovici nr 79-91, București 031424, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Clinica OncoFort Bacau/Laborator Gral Medical, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Clinica OncoFort Bacau/Laborator Gral Medical
Luni
[07h:30h – 20h:30h]
Marți
[07h:30h – 20h:30h]
Miercuri
[07h:30h – 20h:30h]
Joi
[07h:30h – 20h:30h]
Vineri
[07h:30h – 20h:30h]
Sâmbătă
[08h – 14h:30h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Clinica OncoFort Bacau/Laborator Gral Medical
S. M.
A fost sotia sa faca o radiografie pulmonara post covid, la recomandarea medicului de familie. Cand a mers pentru interpretare la alta clinic, ulterior, doctora i-a spus si i-a aratat pe radiografie ca partea de jos a toracelui nu a fost incadrata. Practic primi 5 6 cm ai radiografiei reprezinta nimic, iar de jos lipsesc 4 5 cm din torace. O singura treaba a avut radiologul de facut: sa aseze bine aparatul pe torace. Nu i-a reusit, e complicata treaba.
E. U.
Nu recomand aceasta clinica sub nicio forma. Am mers cu mama in data de 25.01 pentru efectuarea unui RMN, totul bun pana au trecut cele 10 zile in care trebuia sa primesc rezultatul. Am sunat de 3 ori in call center sa solicit solutionarea situatiei intrucat mama mea are nevoie urgenta de acel rezultat, nu m-a ajutat nimeni cu nimic. Mi s-a spus voi primi rezultatele cat mai repede, nu si-au dat nici cel mai mic interes. Dovada de incompetenta, lipsa de bun simt si profesionalism, servicii medicale egale cu 0.
D. G.
Notez cu 2:
- locația (arată ca una dintre policlinicile cu plată de acum 20 de ani),
- atitudinea dlor de la recepție lasă de dorit,
- dotarea din cabinete este rudimentară.
S. I.
Acest review e pentru lipsa de profesionalism a dnei Bizu Ionela, oncolog, care m-a umilit si dumneaei, exact ca si alti medici din sistemul de stat, doar ca ea a facut-o la privat. Sper sa aiba succes in cariera cam tot atata cata bucurie am avut eu azi din cauza comportamentului ei. Gral Medical ar fi destept sa ia masuri. Oricum, eu nu mai trec pe la ei. Ca doar e o piata libera si, daca platesti, macar sa se prefaca, ca le pasa de tine.
R. L.
In urma unui set de analize efectuat in urma cu 2 luni,vreau sa mentionez ca 70% din setul de analize mi s a recoltat gresit (analize legate de urologie) din cauza personalului care nu este instruit si nu are cunostinte pt o gama mai larga de recoltare ; intorcandu ma la ei pt reluarea analizelor,pt ca totusi platisem o suma de 430 lei,din care 300 au fost degeaba,am reusit dupa 2 sapt de discutii , sa mi se recolteze din nou analizele gresite, pe data de 21.11.2020 iar pana in momentul de fata 16.12.2020 nu am primit rezultatele:(( din aceasta relatare oricine poate trage o concluzie...eu unul am incheiat pt totdeauna cu aceasta clinica!!!!!
C. C.
Programarea nu s-a respectat. Medicul a venit mai tarziu. Consultatie pe repede inainte. Banii luati...
B. M.
Servicii de calitate, personal foarte amabil!!
Recomand cu căldură!
C. P.
Dezamagire totala! S-a modificat schimbarea, cica din cauza de Covid. Dar nu, nu pentru protejarea pacientilor, poate doar a personalului. Neinteleapta alegere! La chimioterapie si analize, usile se deschid la 9.30, in conditiile in care programarile se fac incepand cu ora 8.00. Nu vreti sa stiti cum se asteapta pe scari, de la parter pana la etajul 1, nu ca sardelele, dar ceva pe acolo. Asta e doar dezamagirea de azi. Pentru ca de cand am inceput tratamentul in aceasta clinica, mai exact de la 1 octombrie, incurcaturile s-au tinut lant. Dezorganizarea, haosul, sunt la ele acasa. Programari? Doar scriptic poate, faptic, nicidecum sa fie respectate. Pacat! Citisem doar de bine despre aceasta clinica, realitatea e cu totul alta. Sper sa terminam cu bine si tratamentul sa dea rezultate.
M. O.
Incompetența începe cu portarul.
Nu știu de capul lor.
L. D.
Profund dezamagita! Fetele de la call center si de la receptie lasa de dorit, nu am fost niciodata la o clinica privata mai proasta decat aceasta. Am fost 2 persoane programate la ora 11, ca dupa o ora de asteptare sa aflu ca medicul incepe programul abia la 13 (desi cand am facut programarea telefonic avea program de la 11).Si ca trebuie sa avem 2 ore de internare de zi.Bineinteles informatia aceasta am primit-o abia dupa ce am intrebat daca mai am de asteptat si de ce m-au pus sa vin de la 11 atunci. Daca nu lucra un anumit medic aici, nu as fi venit niciodata. Te astepti la servicii mai bune daca tot platesti atatia bani.
A. P.
Serviciile de radiologie au fost execrabile.
Am fost programata la pentru un examen RMN ora 10 (cu mentiunea ca trebuia sa ma prezint la clinica la ora 9.30). Am fost preluata la ora 12.
Desi au fost invocate motive obiective pentru intariziere (pe care le-am inteles), nu am fost anuntata din timp de intarziere, motiv pentru care am stat pe holul clinicii.
Mai mult decat atat, asistenta care mi-a injectat substanta de contrast nu a tinut cont de sensibilitatea unor vene (citez "iau sange din vena asta mai mare ca mi-e mai usor, desi o sa ma chinui mai mult"). La finalul examinarii RMN, asistenta nu a fost in stare sa imi scoata branula cum trebuie, iar sangele mi-a tasnit peste tot, inclusiv pe mine.
Mai jos puteti vedea cum mi-a aratat mana la 10 minute dupa parasirea clinicii, precum si a doua/a treia zi.
Nu as mai reveni la Gral Medical, cel putin pentru serviciile de radiologie/RMN.
M. U.
Servicii foarte bune, personal amabil.
r. g.
Servicii profesioniste si rapide! Recomand cu incredere!
D. D.
Mai rău nu se poate! Nu există anagajti mai prost pregătiți ca aici.
L. S.
Un spital de nota 10 plus
M. M.
Se sta in randuri separate cei care sunt pentru covid de cei care sunt pentru alte simptome.
N. P.
Am efectuat in data de 15 iulie ( grup de 8 persoane) un test pentru Covid 19, necesar pentru plecarea in Grecia. La momentul programarii am solicitat termen pentru eliberarea acestui test si ni s-a confirmat ca termenul este de 24 ore pt eliberare. La recoltare am intrebat din nou si atunci ne-au spus ca termenul maxim poate fi 36 ore, intre timp si pe site s-a modificat termenul la 30-36 ore. Cu mari insistente telefonice si cu asteptari prin curtea spitalului am reusit sa ridicam pe 16 iulie la ora 23.15 doar 7 din cele 8 rezultate. Mi s-a transmis atunci ca si ultimul test va fi eliberat peste noapte si ca imi va fi trimis pe mail si telefon. Este 17 iulie ora 7.30, au trecut 40 ore de la recoltare si nu am primit rezultatul ultimului test, in conditiile in care trebuia sa fiu deja in drum spre Grecia. Atentie mare!!!
P. S. N.
Pentru o porgramare stai in jur de 50 de minute, si nu se respecta programarea, am stat la coada 1 h. Nu recomand!!! De doamnele de la receptie nu mai zic....
M. C.
Am facut testul covid la ora 9 , iar la ora 18:00 aveam rezultatul. O stea lipsește din cauza lipsei de organizare pt efectuarea testului. Am asteptat o ora jum doar pt a achita , la recoltare doar 10 min.
G. G.
Magnific,sănătate curată nimic altceva...
T. L.
Se sta la coada de 2 ore ! desi eram programati de ceva timp ... nu se tine cont de nicio programare!!!
C. M.
Servicii nasoale, nu respecta programări, de Luni până Vineri exista tiraj, Sâmbăta nu exista nu mai luam virus, nu recomand
V. B.
Am efectuat testul Covid la ora 12 și l-am primit pe mail in jur de ora 22, în aceeași zi, sâmbătă! Mulțumesc!
D. D.
Programare pentru test PCR. Primiti rezultatul in 24 ore!
La recoltare probe afli ca de fapt sunt 48 de ore si ca au vrut sa te anunte, dar....
Tipic romanesc, tipic golanesc.
c. d.
Felicitări personalului foarte amabil.Astazi am fost să fac testul pentru covid și tot astăzi am primit și rezultatul.Respect și încă o dată felicitări și putere de muncă, sunteți cei mai buni!Vă mulțumesc!
H. H.
Am avut programare peste test Covid. La ora 8 s-a făcut recoltarea și la ora 17, în aceeași zi am primit rezultatul. Nota 10!
G. A.
Bătaie de jos pe bani! Scârbă îmi provocați! Sper sa plătiți în viata asta int un fel memorabil! Atunci o sa fie înțeleasă aceasta frustrare de voi! Sper sa simțiți și voi cum este sa fiti luat de prost!
M. P.
O experienta medicala foarte asemănătoare cu cele din țările civilizate: personal profesionist și amabil, curățenie impecabila, programari respectate.
II mulțumesc în mod special doamnei doctor Roxana Chirițoiu, o profesionista desăvârșită si o persoana foarte empatica!
E. M.
Nu este posibil ce se întâmplă într-un spital privat !!!!!Nu se respectă programările, limbajul personalului de la recepție este colorat, cel care asigură paza țipă la pacienți, în farmacia din incintă nu poți intra fără mască, cu toate că vreau să cumpăr o mască, să pot rămâne în spital,deoarece spitalul nu poate asigura o mască de protecție. Rușine!!!!Tarifele la serviciile medicale sunt foarte mari, dar spitalul nu poate asigura pacienților măsuri de protecție !!!!!!!
O. D.
Stiti sintagma conform careia "afara-i vopsit gardul si inautru-i leopradul?"
Cam asa e si la OncoFort. Nu ofera ceea ce crezi ca vei primi, cadrele medicale au interesele lor proprii si personale, cand vorbim de analize cred ca sunt externalizate pentru ca dureaza enorm de mult pana sunt livrate iar interpretarea... Daca aveti alte optiuni incercati-le si apoi veniti aici.
B. C.
In momentul cand ti se spune ca sunt solutii si nu ai de ce sa mergi in Austria,ai incredere ca sunt si aici medici “profesionisti”...dar dupa 4 sedinte de luat banii,te trimite acasa cu mentiunea -citez:”mergeti sa va operati,eu nu am ce sa va mai fac !!!!Rusine sa va fie!! Ati uitat de juramantul care il faceti cand absolviti facultatea ?Oameni buni..va ia banii degeaba !!!Exista un spital in Romania -Sf.Constantin in Brasov unde chiar gasiti solutii !!! HIPEC-un nou tratament nou si eficient impotriva cancerului abdominal metastazat si nu numai !!Daca tot nu i de mintea dv.stimata d.na Tiut ,indrumati pacientii in alta parte!!
F. T.
Extrem de neprofesionisti si incompetenti! M-am programat pentru o radiografie la plamani in contextul unei viroze acute acum in jur de 2 saptamani. Mi s-a gresit numele,la telefon mi s-a comunicat alt pret decat cel pe care l-am platit,in sala in care am facut radiografia era aerul conditionat in jur de 16 grade (se presupune ca lumea care isi face radiografie e bolnava,nu?) si ceea ce e cel mai grav,doamna "doctor"radiolog Iacob Maria mi-a interpretat-o gresit, punandu-mi diagnosticul de "simfiza sinusului costodiafragmatic drept" de care ambii pneumologi la care am fost ulterior s-au crucit.
Schimbati-va jobul daca nu mai tineti minte nimic din facultate,doamna "doctor",si poate invatati si sa salutati pacientii,nu sa stati ca o acritura intr-un colt dupa ce ca sunteti incompetenta si puneti pacientii inutil pe drumuri.
V. B.
Civilizat.
N. I.
Personalul de la receptie este foarte slab pregatit. De cel putin 6 ori, in ultimele 7 luni, a trebuit sa astept cate 10-15 minute pentru a-mi fi incasata plata, din diverse motive: pentru ca nu gaseau analiza in sistem, pentru ca nu stiau sa opereze casa de marcat, pentru ca una nu stia ce are de facut si o astepta pe colega care stia sa ii explice etc.
Sambata, 15 iunie am facut o programare online, urmand a fi contactata pentru confirmare. Azi, marti, am sunat eu la ora 14, ca sa aflu ca nu sunt inregistrata cu nici o programare. Ori sistemul nu functioneaza si atunci nu isi are rostul functia de programare online, ori receptia nu isi face treaba si anume, confirmarea programarilor efectuate online.
W. A.
Foarte urat comportament la receptie la Radiologie !
Ajung vineri 3 mai ora 16:15 cu mama mea in varsta de 82 ani, ea abia se tinea pe picioare ca nu se simtea bine, se opreste la receptie in partea dinspre intrare (la receptie pe aceeasi parte o doamna care isi ia plicul de analize si pleaca, o alta doamna pe centrul receptiei). Mama intentiona sa isi anunte programarea si sa ia loc, dar nu a apucat sa spuna nimic.
D-na de la receptie incepe sa o certe ca sta pe acea parte si nu pe cealalta - aproape ca mai avea sa ne traga de urechi ca la gradinita. Am ramas socata !
Daca D-na munceste prea mult sau este lipsa de personal, nu se justifica comportamentul urat fata de pacienti !!!
Am asteptat impreuna cu mama 10-15 min. timp in care D-na de la receptie parea sa ne ignore total. Mama nu a mai putut sta ii era din ce mai rau - ne-am ridicat si am plecat.
Asa comportament nu am intalnit la alte clinici !!!!!!!!
T. P.
mama a facut ct aici.am asteptat o luna rezultatul si dupa telefoane zilnice ,vreo 6 si interventie la serv radiologie ,in sfarsit au eliberat rezultatul.
T. H.
Aceasta “doctora oncolog”Anghel Rodica indiferenta ei mi-a omorât mama.A făcut radioterapie sub supravegherea ei la Gral și a greșit dozajul și din cauza radiaților prea mari mamei i s-au radiat plămâni și ficatul și in 3 luni a decedat.Nu va recomand acest așa zis “doctor oncolog”
B.
Uitati de locul acesta. Echipamentele se strica frecvent. Nu se respecta programarile. Se anuleaza sedintele. Cheama programarile de la ora 19 la 4 dimineata. CAUTATI ALTA CLINICA!!!
Va imaginati oameni bolnavi de cancer chemati la terapie la ora 19 si sa astepte pana la 1 sau 2 noaptea?
C. A.
Sunt neseriosi!!!
L.
Acest spital nu practica prețuri de lista. Prețurile sunt date in funcție de cât pot scoate mai mult de la pacienți. Aceeași intervenție costa de 2 ori mai mult aici decât la orice spital privat, in condiții de 2 ori mai proaste ...
C. D.
Sub orice critica. Sotul meu a facut examen radiologic in 02/08/2019 si nici pana acum, 04/09/2019 nu a primit interpretarea rezultatului.
C. S.
Probabil ca s- a dorit un spital privat cu pretentii, dar nu a iesit. Preturile sunt mari iar serviciile lasa de dorit. Asistente incompetente, receptionere care uita sa anunte modificarile programarilor, omul din parcare, un impertinent, care ocupa locuri de parcare pe care ia spaga in vazul lumii. Poate ar trebui sa faceti ceva, totusi.
A. I.
Am crezut ca la privat si la preturile lor , gasim personal profesionist !
Lipsa de organizare
Asistente plictisite si recalcitrante
Se pare ca migratia din spitalele de stat , distruge si acest sistem.
L. A.
Cu cine am interactionat au fost de treaba si respectuosi. Am mai recomandat si pe alcineva.
N. S.
Din pacate, am fost nevoita sa ajung cu mama la aceasta clinica. Doctorul care a consultat-o a recomandat chimio. Costa vreo 12.000 lei. Din fericire, am rezolvat simplu intr-un spital de stat.
P. R.
Sub orice critica! Rezultatele investigatiilor de la radiologie nu au fost primite nici dupa 18 zile. Nu recomand aceasta asa zisa clinica.
D.
Sunt nemultumit de interzierea excesiv de mare a tratamentului radioterapeutic..mai exact o luna si 1 saptamana.Am tot asteptat in acest timp sa ia cineva legatura cu noi..sau macar sa comunice ca nu pot face fata atator pacienti.Promit multe si realizeaza putin.
I. S.
Spitalul unde nu exista femei urate, cat am stat pe acolo am vazut numai femei frumoase angajate. :))
A. N.
Este absolut dezamagitor sa constat ca, dupa rezolvarea unui caz medical grav, am fost chemati la consultatii doar pentru a recupera costul unei consultatii si sa platesc pentru nimic 170 lei. Dezarmant.
L. A.
ZE RO. JALNIC ! UN SINGUR MEDIC DISPONIBIL PT TOTI PACIENTII PROGRAMATI LA CONSULTATII. NU AM FOST ANUNTATI CA MEDICUL CARE TREBUIA SA NE VADA A AVUT O URGENTA. SI NOI AVEAM O URGENTA. INCREDIBIL CU TOATA RECLAMA ACEST SPITAL ARE ZERO CONSIDERATIE FATA DE OAMENI.
A. M.
Nu se respecta programările, aștepți la usa ore întregi, in ciuda faptului ca ai o programare și plătești.
M. A.
Foarte rau
T. G.
Personal de exceptie, amabil, dragut si gata oricand sa iti indulceasca ziua incluzand doamnele de la receptie si medici, chiar daca uneori trebuie sa astepti mai mult sau se anuleaza o programare.Servicii de calitate 100%
V. B.
Recepția 👎.... Analizele se plătesc chiar dacă trebuiesc făcute săptămânal si gratuit.... medicii ok .
R. B.
Ţin sa multumesc pe aceasta cale, cu Urări de Sănătate, Domnului Doctor Georgescu Mihai Teodor impreuna cu echipa de specialisti ai secției Radioterapie din cadrul Clinicii OncoFort.
Vreau sa-mi exprim marea mea recunoștința pentru profesionalismul si corectitudinea acestui Medic, căruia îi pasa de sănătatea pacienților. Prosperitate si realizări în activitatea Dumneavoastra!
A. M.
Bataie de joc! Am platit 350 lei consultatia pentru radioterapie ca sa ni se spuna ca, desi tratamentul de radioterapie este gratuit, trebuie sa platim 5300 lei o comisie de medici "super experti si un medic din Viena". Pacalesc oamenii sa le plateasca 350 lei. La telefon, pana sa mergem, am intrebat de costuri si ni s-a spus ca se plateste doar consultatia, iar tratamentul este gratuit. Dupa consultatia pe care am platit-o la inceput, la receptia spitalului, am fost trimisi la receptia sectiei de radioterapie ca acolo sa ni se spuna ca trebuie sa platim 5300 lei acea comisie pentru ca nu o deconteaza casa de asigurari. Rusine! De ce nu ne-ati spus de la inceput sa nu mai batem atata drum; dar sigur, nu mai primeati 350 lei.
M. I.
Servicii medicale de calitate.
Nota 10 pentru personalul din zona recepției. Foarte atent și amabil.
A. C.
Servicii medicale de calitate un loc primitor
S. A.
Servicii medii la prețuri uriașe. Umflă facturile într-un mod odios. Aparatura se strică destul de des; medicii - aceeasi din sistemul de stat, aroganți si superficiali (nu toți).
m. R. c.
Am gasit medici tineri care au colaborat rapid intre ei pentru a-mi face toate investigatiile si a primi un diagnostic precis. Felicitari!
M. L.
Personal primitor,aparatura rmn de ultima generatie,spital modern.
D. S.
un spital modern
D. M.
(Tradus) Spital bun. Servicii bune.
(Original)
Good hospital. Good services.
S. P.
(Tradus) Rathole oribil în stil comunist. Mi-am făcut o programare pentru a face un test covid. Am aflat că programarea era pentru casierie !!! După ce mi-au luat aproape 100 de euro, mi-au spus să aștept la coadă, afară, la soare, cu mulți alți oameni. Au avut 3 persoane la casier și o singură asistentă care efectuează teste. Mai mult decât atât, mulți lideri de turneu săreau coada cu grupurile lor, după discuții dure cu persoana care supraveghea linia. Mi s-a promis că testul va fi trimis prin e-mail în 48 de ore. După ce am așteptat mai mult de atât, am aflat că a fost postat online și nu a fost trimis prin e-mail pentru că nu aveam un număr de telefon românesc !!! Experiență dezgustătoare. Evitați cu orice preț.
(Original)
Horrible communist style rathole. I made an appointment to do a covid test. I found out that the appointment was for the cashier!!! After taking almost 100 EUR from me, they told me to wait in line, outside, in the sun, with many other people. They had 3 people at the cashier and only one nurse performing tests. On top of this, many tour leaders were skipping the line with their groups after hush discussions with the person who was overseeing the line. I was promised the test would be emailed within 48 hours. After waiting more than that I found out it was posted online and not emailed because I did not have a Romanian phone number!!! Disgusting experience. Avoid at all costs.
L. B.
(Tradus) Cea mai proastă experiență vreodată !!
(Original)
Worst experience ever!!
a. m.
(Tradus) Condiții foarte proaste, nu respectă numirile, iar personalul (administrativ și medical) este nepoliticos.
(Original)
Very bad conditions, they do not respect the appointments and the staff (administrative and medical) is rude.
M. T.
(Tradus) Serviciile de asistență medicală bune au fost oferite rapid și cu mare atenție.
(Original)
Good healthcare services provided fast and with great attention.
D. E.
D. I.
L. C.
L. A.
T. C.
A. N.
M. M.
v. a.
D. A.
T. P.
I. T.
M. N.
C. B.