Opinii despre Centrul Medical Neolife (Spital)
Centrul Medical Neolife
Bulevardul Ficusului 40, București 077190, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centrul Medical Neolife, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Centrul Medical Neolife
Luni
[08h – 20h]
Marți
[08h – 20h]
Miercuri
[08h – 20h]
Joi
[08h – 20h]
Vineri
[08h – 20h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Centrul Medical Neolife
A. N.
Profesioniști! Când am ajuns la clinică, erau mulți pacienți. Am fost îngrozită, gândind că voi aștepta f mult. Dar se mergea pe "bandă rulantă "! Personalul amabil, documentația se făcea imediat, nu erau cozi, nu nervi, nu aroganță ca în multe alte spitale/clinici din țară! Și investigația a mers bine, mi s.a explicat cu răbdare rezultatul. Se poate și în România!👍👍👍
S. B.
In urma cu aproximativ 4 saptamani am contactat aceasta clinica in vederea realizarii unei programari pentru o ecografie mamara la doamna doctor Manuela Mihail. In urma convorbirii telefonice am stabilit o programare in baza unui bilet de trimitere emis de catre medicul de familie (aspect ce a fost comunicat persoanei din call center) pe data de 25.02.2021.
Pe data de 23.02.2021 la ora 19:30 sunt sunat pentru a mi se anula programarea intrucat trimiterea de la medicul de familie nu ar fi valabila ci doar cea a medicului specialist oncolog.
De asemenea, va indemn pe fiecare dintre voi sa trimiteti sesizari la ANPC pentru ca doar asa se pot schimba lucrurile cu toate firmele acestea care profita de pe urma consumatorilor.
0 profesionalism
0 seriozitate
A. M.
Programare la ora 12:30 pentru o procedura de 2 ore, s-a terminat abia la ora 16:00 că 'întârzieri mici', că 'alții așteaptă dinaintea voastră' samd.
Departamentul de imagistică pare să fie de toată jena, evitați.
K. I.
Tot respectul pentru personalul medical de la RMN si Radioterapie! Recunostinta!
R. C.
Nicio stea nu meritati... Mi se pare o clinica neserioasa...nu recomand. Ne pun sa sunam pentru programarile decontate de CASMB si cand revenim cu telefon in ziua stabilita tot de dumnealor ni se comunica cu nonsalanta ca locurile s au ocupat... Mi se pare o "bataie de joc".
M. A.
Am fost foarte dezamăgită de atitudinea unui medic pe nume Stoica Victor de la gastroenterologie, dumnealui era vizibil deranjat de insistenta mea cu privire la telefoanele pe i-le-am dat pentru a-mi trimite rezultatul la tomograf prin telefon așa cum dansul a spus când m-am externat.Eu ne fiind din București. Când am mers la control la dumnealui mi-a adus rezultatul la tomograf doar scris, deși îmi spusese la telefon că îmi aduce și CD, dar nu la adus invocând un motiv că cei de la radiologie au probleme de sănătate, de parcă toți cei de acolo s-au îmbolnăvit în același timp. Motiv de nici cei mici nu îl credeau, dar ce să mai spun. Și felul în care mi-a vorbit a fost foarte arogant, sec, rece spunându-mi cu nonșalanță că ce am eu e de rău și trebuie să merg la un cardiolog pentru a mă ajuta, numai ca el nu crede că nu poate ajuta pe timpurile acestea în care trăim, că este aproape imposibil. Îl anunț pe această cale pe stimabilul medic Stoica că, am rezolvat problema și că mă simt din ce în ce mai bine. Mi-a dat sa trăiesc cele mai groaznice 10 zile din viața mea acest medic, care în loc sa încurajeze pacienții, mai rău le face, eu vă recomand să-l ocoliți cât puteți de mult. De specificat un lucru, am internată la spitalul Fundeni la acest medic.
S. i.
Astazi , a fost pentru prima data cand am pasit in aceasta clinica.In ciuda tuturor recenziilor de pe pagina aceasta, am constatat ca ,EU ,am avut sansa sa intalnesc un medic extraordinar, pe dl doctor Marin Ioan Tudor impreuna cu dna doctor anestezist si asistentele cu care lucreaza ,carora doresc sa le multumesc pentru toata implicarea si devotamantul de care au dat dovada.
D. M.
Am sunat de 3 ori 3 luni la rand pt programare mamografie decontata prin CASMB, asa cum se lauda ca fac. Prima data mi-au spus sa sun pe 1 ale lunii urmatoare. A doua ora la ora 12.00 se terminasera fondurile. A 3-a oara la ora 7.59 nu mai primisera fonduri.
Oare este o manevra sa faci mamografia contra cost la ei?
Urat, oricum nu as fi facut.
Cum se poate oare verifica daca sunt corecti?
D. D.
Foarte dezamagita, in plina pandemie nu exista dezinfectat la intrare, la radioterapie lipseste de 2 saptamani. Unde este grija fata de bolnavi?
M. N.
Am fost foarte mulțumita de cum s-a purtat personalul de la recepție, precum și doctorul care a efectuat ecografia abdominala. Recomand!
G. F.
am fost aici la un consult dermatologic (doctor Prie Beatrice) pentru fetita mea de 6 ani si desi am ajuns la timp (14.20) a trebuit sa astept 40 minute pentru un consult grabit, mai scurt de 15 min, pentru ca sa mi se spuna ca trebuie sa ma intorc cu analizele prescrise pentru un consult MACAR DE 30 DE MINUTE!!! Poate e un bun specialist dar voi cauta un alt medic. Din graba a uitat ca am mentionat despre descuamarea palmelor copilului si a trebuit sa ii reamintesc. Am fost primita cu nerabdare sa ies de acolo si lipsa de respect. CAT DE GREU A FOST SA PASTREZ UN COPIL LINISTIT- fara scuze de intarziere - NU MAI REVIN / i was there for a dermato-consult (for my 6 years old ) in do time at 14.20 for my appointement but instead I have waited 40 minutes for doctor Prie Beatrice to rush into a consult less than 15 minutes and then she said i NEED TO COME BACK FOR MORE TIME , A 30 MINUTES CONSULT!!! with the results of the tests she prescribed. maybe she is good but I,ll keep searching for another doctor. she even forget that I told her that my kid has a palm condition so I felt I should remind her . I received zero patience and consideration. HOW HARD WAS TO KEEP MY KID WAITING FOR THIS LONG AND TO BE QUIET- no excuses received - NEVER COMING BACK
T. T.
Servicii absolut precare si totala lipsa de respect pentru niste pacienti cu boli grave (in cazul mamei mele, cancer).
A fost nevoie de o consultatie, cu programare la Dr Gheorghe Liliana Simona pe Gastroenterologie. Ne-a primit, a rasfoit niste pagini cu concluzia ca "nu am ce sa va fac, trebuie sa va internati pentru examinar, trimiteti-mi un mesaj cand obtineti trimiterea de la medic pentru a va programa o internare".
Ok, sa zicem ca pana aici nimic suspect...
Consultatia in sine a fost 0, dar cu toate astea am fost taxati cu suma de 600 de lei pentru "examinare" .
Dupa obtinerea trimiterii i-a trimis un mesaj, ce a fost ignorat mai bine de o saptamana. La trimiterea celui de-al doilea mesaj am fost bruscati verbal ca "eu nu lucrez la presiunile pacientilor" si ca daca sunt locuri de internare bine daca nu aia e.
Ce atitudine este aceasta din partea unui doctor, fata de pacient? Agresiva, indolenta si total neprofesionala... sa nu mai vobim de banii luati pe nimic.
In incheiere, va recomand din suflet sa evitati acest "medic" daca va pasa de dumneavoastra sau de cei dragi care sunt bolnavi.
D. A.
Clinica ca si locatie nu m a dat pe spate....procefura pentru pet/ct....nu este chiar de 5 stele...nu m am intalnit cu nici un medic???? Nu este corect....dar de...suntem in Romania..... am acordat 5 stele pentru asistenta care mi a gadit vena din a 3 intepare si sincer va spun ca fara 15 intepaturi eu nu plecam acasa.......Felicitari pdntru ea....merita o prima......in rest.....merfeti frate in Ungaria sunt super profi si costa si mai putin..
D. D.
Servicii medicale de calitate, pret investigații medicale mai mic comparativ cu alte clinici private, medici specialiști bine pregătiți.
V. S.
Feriți-vă de doamna doctor radioterapeut Bâncilă, este foarte slabă și necomunicativă
E. P.
Cancer la plămâni, diagnosticat în Spitalul Elias. Oncologul de la Elias ne-a spus să mergem la privat, pentru că la stat totul este supra aglomerat. Am făcut programare la Neolife (care a durat 3 săptămâni, pe care uneori nu le mai ai). Dr. Bianca Omuț a consultat pacientul, a trimis lamele pentru analiza de imunohistochimie (la Personal genetics, care au trimis rezultatele cu o săptămână mai devreme decât programat), cu explicații foarte vagi privind metodele și variantele de tratament. După ce a ieșit imunohistochimis, am primit un telefon de la un angajat al Clinicii Neolife, care ne-a spus să venim la recepție să luăm o Decizie privind tratament suportiv paliativ. Pe românește, această decizie înseamnă ceva de genul ”nu mai avem ce-i face, dar puteți să-i dați niște vitamine”. Fără o discuție decentă ca între ființe, fără explicații, fără compasiune. Doar umilință și birocrație. Rușine, Bianca Omuț! Rușine, Neolife!
a. s.
Tata - 78 ani. Probleme urologice, consult la Sp.de urologie din Panduri, biopsie, diagnostic - cancer prostat G8 ( adica un scor foarte prost (8/10).
Se indica radioterapie. Incepe si cauta. La multe spitale de stat nu exista aparatura si cand exista te programeaza peste 6 luni ca au pacienti foarte multi.
Google te ajuta si vad Neolife, aparat de ultima ora. Da, noroc ca ai bani! Adica noroc cu tata pensionarul care inca e obisnuit sa faca economii.
Asa ca ne-am prezentat cu diagnosticul si totul a decurs ca in filme. Repede, specialist foarte bun radioterapeut ( dr Stoleru - multumiri ), programare rapida, efectuare tratament, urmarire indeaproape, echipa de medici integrati ( radioterapie, chimioterapie, oncologie generala ) pentru tratament hormonal adecvat ( dr Jinga - multumiri). Totul a decurs pe o perioada de 1 an cu controale lunare , analize lunare, investigatii RMN/scintigrafii osoase constante, medicatie data lunar. Au trecut 2 ani si nu au existat efecte adverse ( o mica anemie dupa sedintele de radioterapie ) sau stari de rau si acum totul este ok. Asa da!
C.
Am fost de 3 ori in aceasta clinica si de fiecare data personalul de la receptie (etajul 3) a fost neprofesionist - incepand cu faptul ca nu stiu sa salute si pana la atitudinea ignoranta. Inclusiv apelurile catre si de la call center au fost neplacute.Trecand peste asta, serviciile medicale au fost mediocre.
P. V.
Personal calificat și amabil.
C. M.
La analize ,asistenta din.1.11.2019 mi-a.cerut
să trec urina ptr.urocultura in alt.recipient.
Pentru aceasta m-a trimis la wc.Proba se
poate contamina.Habar nu are de igienă
și respect ptr.pacienti.Ce părere are șeful
ei ?
v. n.
Fugiti de aceasta clinica....sunt praf...
a. a.
Servicii de calitate si personal de exceptie...recomand cu incredere!!!
m. k.
Cel mai neprofesionist medic.Fugiti cat puteti de ea.Are si Antipatii si Simpatii e Scarboasa si cred ca mai are mult de invatat.Locul ei nu e acolo.E la CRATITA !!!!
M. M.
Recomand , am mers cu teamă să fac o endoscopie dar personalul medical al clinicii ma încurajat încât am trecut cu brio peste consultație. Mulțumesc personalului medical , se vede clar că sunt profesioniști.
Z. E. M.
Total neprofesioniști😡...nu recomand!
A. I.
Cele mai proaste servicii! Va jucati cu vietile oamenilor bolnavi de cancer...
d. a.
Slaba pregatire/instruire a personalului de la receptie. Grave probleme de organizare a programarilor. Isi asuma mai multi pacienti decat poate gestiona, capacitate mult depasita a sectiilor. Nr asistentelor prea mic pentru cati pacienti trateaza, personal medical insuficient si prin urmare ineficient pt ca e depasit de situatie. Pacientii asteapta ore intregi pentru a primi terapia pentru ca desi teoretic se fac niste programari, nu se respecta. Exista decalari de ordinul orelor, programari anulate in sistem desi pacientii nu sunt anuntati sau sunt anuntati cu cateva ore inainte. Pe sectii e o lipsa de organizare totala si nu ma refer doar la gestiunea materialelor medicale sau la organizarea hartiilor, se instaureaza imaginea de sectie de spital de stat, putin spalat si cizelat pe alocuri, spatiul e insuficient pt fluxul de pacienti. Nu exista canal de comunicare intre receptie si sectie de terapie, asa ca degeaba se face programare la receptie, iar pe sectie nu exista niste criterii de preluare a pacientilor. Pur si simplu sora mea a stat si cate 3 ore peste ora programarii pt chimioterapie. Cozile la receptie sunt nelipsite. Nu exista nr de ordine, aparat pt bon, ecran etc.
Grave probleme de management!!! Pacat! Afacere in stil romanesc pana la urma, desi se voia a fi o clinica buna la inceput. Sunt depasiti de Crestere.
Toate acestea pt CAS si sume suplimentare ca si cost.
Cine pierde?! Pierd pacientii, oameni aflati in suferinta care platesc pt astfel de servicii. Personalul medical care nu isi mai poate desfasura activitatea pe criterii de performanta. Si nu in ultimul rand clinica pierde un capital de imagine important. Dar ce mai conteaza toate acestea?! Daca banul merge cat de cat?! Bolnavi de cancer disperati sunt o multime si inca vor mai fi pe viitor o vreme.
PS: Nu contest pregatirea profesionala a personalului medical sau probitatea actului medical al medicilor, insa toate sunt umbrite de gravele probleme de organizare.
D. D.
Placut impresionata de convorbirea telefonica, pt programarea la o mamografie, cu trimitere de la medic. La alte clinici nu erau fonduri.
M. P.
Organizare 0.....nu stiu unii de alții. Își bat joc de oamenii bolnavi care au nevoie de radioterapie
b. a.
Superprofesionalism, asistente extraordinare!!!
A. A.
Societate comerciala orientata catre beneficiu propriu. Am achitat o investigatie in valoare de 1000 euro care s-a dovedit a fi neeficienta, neconcludenta si mincinoasa. Degeaba ai aparate performante daca oamenii folosesc copy-paste in "scrierea" rezultatelor medicale. strigator la cer ! La prima intrevedere cu medicul oncolog ni s-a recomandat ca operatia sa aiba loc tot aici, cu toate ca am anuntat anterior ca avem medic chirurg. Sper sa se faca dreptate. Sper sa primiti ce meritati, stimati "comercianti de vieti firave".
C.
Preturi mari, serviciile lasa mult de dorit. Recomandari fara informare tehnica prealabila care ar trebui oferita de "specialistii" clinicii. Si inca ceva, NU platiti consultatia inainte chiar daca vi se cere, asta ca sa puteti refuza plata daca sunteti nemultumiti de servicii.
T. U.
Servicii cu mult peste celelalte clinici private din București. Raport calitate preț mai mult decât în regulă. Recomand!
A. J.
👎
G. P.
Personal foarte disponibil si pregatit Profesional multumesc din suflet doamnei doctor craciunescu si multumesc din suflet la toate asistentele de la chemioterapie pt tot
p. i.
Timp de așteptare max 20 de minute. Servicii excelente.
E. S.
La call center nu raspunde nimeni, am asteptat cred vreo 30 min, felicitari!
R. P.
Vreau sa va spun ca rezultatul ct urilor ies foarte greu, bolnavii au nevoie de aceste analize cât mai repede și rezultatul este amânarea de pe o zi pe alta. Nu mi se pare normal, angajați mai mult personal.
V.
Am facut recuperare medicala.
Foarte multumita . Cu trimitere de la medic +o diferenta. Cel mai bun masaj terapeutic .
A. D.
Nu recomand. Te amână cu rezultatul de la o zi la alta .
T. R.
Servicii medicale de calitate și personal foarte amabil
L. M.
Foarte multumita de serviciile clinicii,multumesc!
S. A.
Este o clinica moderna cu multiple specialităţi şi cu oameni foarte amabil care te ajută orice problemă de sănătate a avea .
E. T.
O experenta prosta din partea personalului!
A. N.
La call center se raspunde greu.
V. I.
La call center nu raspunde nimeni :(
E. A. B.
Am fact o investigatie
S. M.
Echipa de profesionisti
A. T.
(Tradus) Serviciu medical de calitate, oferit de un personal excelent. Facilitatea nu este foarte mare, dar este confortabilă, funcțională și foarte curată. Prețurile sunt corecte pentru calitatea serviciului, iar unele dintre ele sunt acoperite de sistemul public de sănătate (unele imagini, medicamente).
Locul are o parcare decentă în spate, foarte convenabilă.
(Original)
Good quality medical service, provided by a great staff. The facility is not very large but it is comfottable, functional and very clean. The prices are fair for the quality of the service and some of them are covered by the public health system (some imaging, medication).
The place has a decent parking in the back, very convenient.
с. т.
(Tradus) Parcare foarte mare, check in din spate.
(Original)
Очень большая парковка , заезд с задней части .
L. A.
(Tradus) Personalul centrelor de apel este slab instruit și limitat în ceea ce privește flexibilitatea, desigur că nu sunt personal medical, dar ar trebui să cunoască câteva detalii și să poată da prioritate, deoarece este o unitate medicală pentru care lucrează. Așteptarea unei întâlniri durează 1 lună .. nu vă deranjați pentru situații de urgență sau a doua opunere.
(Original)
Call center staff is poorly trained and limited in terms of flexibility, of course they are not medical staff but they should know a few details and be able to prioritise since it is a medical facility they work for. Waiting for an appointment takes 1 month.. do not bother for emergencies or second oppinion.
C. D.
(Tradus) Unul dintre cele mai bune centre de oncologie, vă mulțumim Echipa Neolife pentru îngrijire.
(Original)
One of the best Oncology Centers, Thank you Neolife Team for your care.
V.
(Tradus) Personal frumos!
(Original)
Nice staff!
V. N.
(Tradus) Cel mai bun !
(Original)
Best !
S. A.
(Tradus) Servicii medicale grozave
(Original)
Great medical Services
D. N.
V.
d. t.
G. T.
R. N.
G. G.
A. C.
O. F.
A. B.
c. p.
D. D.
M. C.
P. M.
d. c.
b. v.