Opinii despre Spitalul Clinic de Copii (Spital)
Spitalul Clinic de Copii
Str. Nicopole, 45, Brasov, Brasov, 500063, Brașov, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spitalul Clinic de Copii, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Spitalul Clinic de Copii
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Spitalul Clinic de Copii
N. D.
Păcat de spital, personalul e varza... (asistentele)....
Stai la rand pentru un test covid ptr copil sa i poată face internarea și intra alți cu pile și cunoștințe înaintea ta...
Eu stau la rand cu copilul de aproximativ 40', fiind și însărcinată în 7 luni. Nu te baga nimeni în seama dacă nu ai cunoștințe, pile stai mult și bine....stam de la ora 9 în spital, nu tise da un pahar cu apa nimic....
V. V.
Felicitari personalului! Multumim mult pentru ajutorul acordat.
A. M.
O stea este deja prea mult pt personalul de la urgente. Baietelul meu de 1 an avea temperatura foarte mare, am mers la urgente cu ambulanta, vara trecuta. Dupa o primire corecta la receptie (foarte ok doamna) si dupa ce personalul din salvare ne-a tratat cu foarte mult respect si bunavointa, m-am lovit de... Doamnele asistente si doctorite de la urgente. Plictisite, flegmatice, frustrate si arogante, te trateaza de sus si iti vorbesc in ultimul hal, zici ca le doare gura daca o deschid mai mult decat pe jumatate. Mai ales doctoritele ! Halal, rusine sa va fie. Ar trebui sa faceti un stagiu de empatie si de buna purtare. Nu va voi recomanda niciodata si cu siguranta nu imi voi mai aduce vreodata copilul in sectia de urgenta a spitalului de copii din Brasov. Aviz d-nului sau d-nei directoare, ar trebui sa faceti "curatenie" printre personalul de la urgente.... Vai steaua lor si pacat ca strica imaginea spitalului. Am ramas dezgustata total dupa o asemenea experienta. Doamnelor doctorite, nu valorati nici cat praful de sub talpa.
I.
Un număr de telefon pe care ei îl țin de pomană. Îți pune să vorbești cu robotul "pentru x apăsați y" până te plictisești și închizi.
E.
Nu stiu de voi da eu am fost internat 10 zile din cauza unei duble fracturi la glezna si in aceasta 10 zile doamnele asistente au fost super de treabă, singura problemă este că, mâncarea era cam aruncată asa la nimereala si uneori vai de ea uscata dar a fost ok.
I. M.
Fiul meu a cazut la saniuş si si-a fisurat cotul. Multumim personalului medical de la UPU Ortopedie-Chirurgie si Raduologie. Am plecat placuti impresionati de cum arata spitalul si de profesionalism. Felicitari!
A. B.
Nu merita nici macar o stea , ma chinui de foarte mult timp sa sun pentru o programare ... nu raspunde nimeni ... sub orice critica .. nu exista cuvinte de 1 luna sa incerc sa fac o programare telefonic... groaznic .
G. L.
Personalul de la urgențe e jalnic. Nu merită nici măcar o stea. Se comportă de a dreptul inuman cu pacienții.
A. G.
Un spital destul de bun..curat..dar personalul este de toata jena...si nu ma refer la receptie ca toti ceilalti...ma refer la asistente si doctori.Am fost acolo la 17 ani si mi-au luat sange...mi-au lezat vena si apoi peste 5 zile ...facusem 18 ani...am fost acolo si apoi ma trimiteau la judetean ca nu depinde nimic de ei
l. s.
Nu am decat cuvinte de lauda pentru echipa din acest spital. Am fost internat 3 zile impreuna cu fetita mea si pot spune ca am ramas foarte placut surprins de atitudinea personalului. Cu totii fac minuni avand in vedere resursele de care dispun. Multumesc doctorilor, asistentelor, infirmierelor ca au reusit sa ne faca sa ne simtim confortabili intr-o situatie destul de stresanta. Felicitari!
c. l.
5 stele pt medicii si personalul de la ortopedie pediatrica. Am ajuns cu copilul din Dambovita cu o fractura de antebrat si sunt foarte incantat de profesionalismul si amabilitatea pe care le-am intâlnit aici. Multumim si sanatate multa tuturor!
I. P.
Ca părinte, nu m-am simțit niciodată mai umilită și mai neputincioasa. Am cerut externarea.. Nu pot să spun mai multe, sunt f ,,răzbunătoare" ,,doamnele"...Reiese cate ceva si din celelalte recenzii.
V. A. C.
20.08.2020
Am ajuns la spitalul de copii cu o problema pe care noi ca parinti evident o credeam grava,dupa trierea aferenta covid la cca 45minute am fost preluati de un personal tanar foarte amabil,recomand
Y. 4.
Cum e posibil sa ceri 80 lei/zi la internare cu un copil cu varsta mai mare de 3 ani???? Asigurarea ta medicala platita la stat nu are nici o valoare la internarea ca insotitor intr-un spital de copiii.... Cum e posibil asa ceva??? Sa NU ti se ofere un pat pliabil macar sa te odihnesti ca esti om, totusi!?!
Este strigator la cer... De ce ne ia statul jumatate din salariu lunar???? Ca sa dorm indoita pe scaun langa patul copilului meu, sa mi se arunce cu scarba o farfurie metalica cu niste paste cu miros de branza, sa fiu obligata sa ma imbrac cu o camasa de noapte rupta/zdrentuita in toate incheieturile (ca asa trebuie) si la externare sa fiu nevoita sa platesc 80 lei/zi pentru toate aceste "minunate servicii" ca asa zice legea.... Dar sa nu mai vorbesc despre aroganta personalului incepand cu "doamnele" infirmiere pana la medici.... Trateaza atat copiii, cat si insotitorii cu foarte multa superioritate, fara empatie fata de suferinta micutilor.... Dezgustator....Rusine, rusine, rusine...
A. P.
Este mult si pentru o stea. Este o bătaie de joc. Tot personalul se grăbește doar pentru încasarea salariului.
M. F.
personal de nimic , atât pot spune.
Experiența mea nu are rost sa o povestesc , sunt și altele ca mine.
Rușine !
M. C.
Am stat de etajul 1 la chirurgie pediatrica si nu am fost deloc multumita de serviciile sectiei. Intr-adevar sectie renovata, saloane cu 5-2 paturi. Asistente scarbite de job, informatii zero, empatie fata de copii zero si mancarea groaznica. Am stat in salon septic si am fost blocata in acel salon cu un bebelus de 11 luni foarte vioi,nici sa ne jucam nu am avut voie. Am fost ca la inchisoare. Experienta groaznica. Doamnele asistente erau foarte ofuscate ca nu apartineam de sectia lor ci de chirurgie plastica si sunt obligate sa ne tina. Dispret la nivel maxim.
a. o.
Am fost cu feita mea de 7 luni , am stat 3 ore jumate si am asteptat sa o consulte cineva , medicul pediatru era foarte ocupat sa mearga sa vada un pacient decat sa se ocupe de fetita mea care asteptase 3 ore jumate , nu dormise , medicul isibaga cunoatintele inainte pt a nu astepta prea mult si le mai tine si foarte mult la discutii in afara meseriei pe care o are... NU RECOMAND nimeni mearga la Spitalul Clinic de Copii Brasov, nu te baga nimeni in sema stai si astepti ca fraierul pe la usi iar camd vrei sa ceri informatii esti afara ca este aglomerat si sa astepti daca vrei daca nu poti sa pleci acasa... Rusine sa va fie!
N. C.
Nu am avut nici un sprijin la spitalul de copii, personalul de la urgente sarbatoreau 1 martie, cu mare greu ne-au bagat in seama, am plecat la fel cum am venit, dupa ce am stat 2 ore pe hol asteptand!
M. R. R.
Bătaie de joc față de părinți si copii. Am asteptat 45 de minute la orl, cu programare fiind, ca sa iasa asistenta si sa ne trimita acasa ca ambele doctorite ai avut o urgenta. Ne-a spus sa sunam peste o saptamana sa ne programam pentru luna viitoare.
E. I.
Nu raspund operatori pentru programări, daca te duci doar cu trimitere se uita la tine ca la ultima persoana si te baga in seama doar când vor. Dacă vi cu programare te cheamă la ora 9 si mai intri dupa 9:45.
Nu e posibil sa lipsești de la servici, sa pierzi bani, sa stai in agitație cu un copil mic si cu soția însărcinată.
E VINA NOASTRA CA NE MULTUMIM DOAR CU ATÂT SI CU RĂUL DESI MAJORITATEA STIM CUM ESTE IN ALTE TARI SI CUM SE POATE FACE SI LA NOI.
N. G.
Bună seara. Sunt foarte mulțumită de doctorii din spitalul de copii Brașov, dar unele asistente nu știu ca este curent dacă lasă toate ușile deschise și nici măcar nu se gândesc la copii din spital ca ei vin cu ceva anume și peste 3 zile de stat în spital copilul tău tușește. Eu nu sunt mulțumită de câteva asistente care nu își da interesul și dacă poate le spui ca mama după aceea poate se răzbuna pe copilul tău. Va respect pe toți doctorii. La terapie se procedează de a lăsa să fie curent copiilor
M. I.
Avertizez toate mamele sau tāticii care au urgenta cu copiii lor si vin cu masina personalā in incinta acestui spital cā pot avea neplaceri cu acesti indivizi de la poarta in privinta unui loc de parcare in caz de urgenta. Am incercat sa le explic ca am urgentā cu fiul meu care era grav deshidratat dar nu au vrut sa comunice cu mine, punându-se doar in fata masinii mele cu mainile ridicate sa ma opresc, zicandu-mi doar ca nu sunt locuri si ca oricum nu aveam voie sa parchez, fara a-mi da o expicatie clara sau sa-l intereseze foarte putin de gravitatea urgentei, dimpotriva a inceput sa ridice vocea si sa ma priveasca cum umblu cu copilul in soare cautand loc de parcare in fata spitalului pentru 15 minute chiar daca in parcarea spitalului erau 3 locuri libere, mergand eu personal sa vad. La intrare in parcare nu exista un semn unde se specifica ca locurile sunt adresate doar personalului spitalului sau persoanelor cu dezabilitati cum mi s-a precizat de personalul medical foarte amabil de la urgente. Rog toate persoanele care au neplaceri asemanatoare sa nu ramana pasive in aceste situatii pentru ca acesti indivizi reactioneaza intr-un mod zeflemist, nepasator si nu reusesc sa se exprime ca omul sa caute alternativa urgentā in aceste cazuri. Multumesc
a. m.
Am numai cuvinte de lauda, am tot auzit numai păreri negative despre doamna Suvejan Mirela, eu nu pot spune același lucru, pentru noi doamna doctor a fost de nota zece, a stat în permanenta lângă noi, m-a informat cu calm despre operație. Mulțumim Calancea Călin și Suvejan Mirela! Mult succes în continuare!
M. G.
Sun de o lună ptr o programare iar cand in sfarsit am reusit să intru în legătură cu fișierul mi-a răspuns că doar peste 2 luni poate face programare apoi ma expediat repede,jalnic trăim într-o lume unde chiar totul se plătește. Ps.am ales o clinică cu plata constrânse de situatie.
A. M.
NU MERITA NICIO STEA ACEST ZIS SPITAL!! AM VENIT CU COPILUL MEU IN VÂRSTĂ DE 1 AN SI 3 LUNI SI STAU SI AȘTEPT PENTRU O INJECȚIE DE 2 ORE! MENȚIONEZ!!! FIIND ADUSA CU AMBULANTA! PERSONAL FOARTE JOSNIC SI JALNIC! DEZAMĂGITOR! AM RĂMAS FĂRĂ CUVINTE
N. P.
Am intalnit aici cei mai minunati oameni, fiind victimele unui accident rutier , cei doi copii ai mei au primit cele mai bune ingrijiri medicale , multa compasiune si dragoste de la acesti oameni. Le multumesc tuturor, sant adevarati ingeri.
R. C.
Am fost azi noapte cu fetita de 2.5 ani cu o laringita acuta de abia mai respira mititica si tot personalul: doctori, asistente, etc...au fost foarte amabili si profesionali. Noi nu locuim in România suntem in vacanta si este prima oară când am ajuns la spital. Am avut f mari emotii din cauza tuturor comentariilor f des auzite, precum k nu te baga nimeni in seama fără șpagă, k ti se vb urat, dar totul s a dovedit a fii doar vorbe rautacioase ori am fost noi norocosi sa dam peste niste oameni buni. Nu am dat nici un leu si nimeni nu mi-a dat impresia k ar astepta cv. Mi s a vb f frumos si timpul de asteptate a fost minim. Tot respectul pt tura de la urgente copii de azi noapte! Roxana
A. P.
Din nefericire multi dintre parinti care vin si cer niste drepturi in acest spital brasovcer ca in afara granitelor lucru imposibil, nu doctorii sunt de vina ,sunt chiar doctori buni pe partea neurologie si alte sectii, asa ca nu acuzati doctorii de ceea ce trebuie sa faca statul roman.
Pentru doctorii 5 stele.
C. O.
Programare facuta cu o luna inainte, nimeni nu astepta in fata cabinetului si suntem chemati inauntru dupa o ora si un sfert... Ii spun asistentei care ne pofteste inauntru ca suntem socati de un timp atat de mare de asteptare iar dansa se grabeste sa-i relateze doctoritei acest lucru care, foarte indignata si ridicand tonul spune ca ea este obosita si ca daca nu ne convine timpul de asteptare putem pleca. Cand i-am spus ca nu mi se pare tocmai o reactie profesionala, ca sa dea dovada de si mai mare profesionalism, a iesit din cabinet si ne-a lasat vorbind singuri. Mai ceva ca in Evul Mediu, in loc de niste scuze si multumire pentru timpul de asteptare, esti tratat ca un gunoi pentru ca ai avut "tupeul" sa sesizezi o situatie de neacceptat.. De ce se mai fac programari? Pentru ca dau bine? Pentru ca asa este in tarile dezvoltate? Sau pentru a fi respectate de ambele parti?! Noi ca pacienti poate ne invoim de la munca, poate ne rupem gatul in trafic ca sa ajungem la timp la programare, ne planificam intreaga zi pentru acea programare si apoi stam ca vitele la usi ca sa asteptam cu orele?! Doctor Boricean Daniela, cat ati fi dispusa sa asteptati la usa unui doctor pentru o programare facuta cu o luna inainte si cu un copil mic in brate?!? Sa va fie rusine!!!
g. s.
Bună seara. Sunt din Predeal si am de donat haine de băieți cu varsta intre 5,6,9,10 ani. Doar dacă vă trebuie să veniți cu o masina să le luați.
A. T.
Imi pare rau ca trebuie sa dau o stea,dar
anumite persoane de la recoltari nu merita nici macar atât. Azi am avut experienta de a da peste o ,,doamna" care daca nu ii atrageam atenția sa isi schimbe manușile ii recolta cu aceleași manuși care recoltase altui copilaș inainte noastră si bebelusului meu.Si pe deasupra nici macar un plasture nu aveau în ditamai spitalul.
S. T.
D.na dr.Albeanu Adriana- neurolog pediatric,care are un profesionalism desăvârșit, cu o implicație deosebită!
A. S.
Ma aflu de circa o oră jumătate in incinta UPU Brașov, timp in care s-au făcut doua tiraje pentru a fi stabilite prioritățile. Nu spun ca as fi avut o urgență majoră cu copilul meu însă faptul ca după o ora si jumatate nu am fost chemați înăuntru pentru o consultație spune multe despre sistem. În schimb intra in permanenta persoane care au sosit in urma mea, motiv pentru care scriu această recenzie, ideea fiind de a resesiza problemele deja cunoscute in spitalele, clinicile de stat de la noi.
A. P.
Zero stele ! Cei care evaluati cu 5 stele ati fost acolo? Ati vazut conditiile? Comportamentul personalului? Un procent de 5 % poate ar merita 5 * . In urma cu o zi ne-am externat pe semnătură cu fetita care prezenta o problemă digestiva dar care era tinuta in acelasi salon cu unii copii bolnavi cu rotavirus si adenovirus. Personalul sub orice critica , asistente care iti trântesc termometrul si iti ordona sa il duci inapoi ca dispare..tu sa îl duci așa cu copilul in perfuzie, infirmiere care iti trântesc asternutul pe un alt pat ..tu sa îl schimbi cu copilul in perfuzie . Sunt multe de spus prea multe s-au marit salariile a ramas nesimtirea. Va spun ca părinte niciodată nu m-am simtit mai umilita si mai neputincioasă. Am norocul sa pot sa aleg si altceva..un serviciu privat dar sunt totusi oameni OAMENI care nu pot alege acest lucru , cand ne trezim? Cand ne schimbam? Pentru ce contribuim? Asta ofera statul român?
c. p.
Doctori slabi iar restul personalului lasă de dorit! Adevărul este ca totul ce se întâmplă lasă de dorit! Astăzi 16 Dec. 2018 am venit cu copilul minor de trei ani la urgenta cu temperatura 38,5, stam pe hol de la ora 22,05 ora când fisa era deja completata, iar acum la ora 23,51 încă nu nea băgat nimeni în seama. Este ca la balamuc aici, fiecare cu cel doare! Chiar nu se ia nici o măsură a se schimba sistemul acesta greșit din toate punctele de vedere!?!?!?
R. L.
Sincer, nu merita nici măcar o stea. In 2 zile am ajuns de 3 ori la urgente cu bebe de 7 luni. A treia orara a făcut febra 40 si abia respira. Am sunat la ambulantă, au trimis o mașina acasă dar fără medic.Doamna de pe ambulantă mi-a făcut semn sa cobor...nici măcar nu a interesat-o sa urce sus sa vadă copilul. Ajunși la urgente, dezinteres total. Au înțepat copilul de 8 ori ca sa ii puna o branula. Doamna care m-a condus in salon, cu un sictir total mi-a zis “ Perne sa știți ca nu mai avem, dar merg sa va aduc un cearșaf. Doamnele de la curățenie se cred la ele acasă...veneau dimineața la 6 sa facă ordine in camera, aprindeau toate luminile, vorbeau la telefon fără nici o jena, in condițiile in care erau 2 copii mici in camera care dormeau. Întâmplări nefericite am avut si cu asistentele...prima oară i-au administrat injecția si nici măcar nu au verificat dacă branula e la locul ei si bineînțeles i-au făcut o punga sub piele si săracul copil plângea de nu mai putea. I-au schimbat branula, a venit doamna asistenta sa ii facă injecția si vedeam cum se umfla mana...am rugat-o sa verifice si fără sa arunce un ochi măcar a zis ca totul este in regula, ca injecția merge repede...copilul la fel a început sa planga. După ce a ieșit asistenta din salon, am văzut ca mana începe sa se înroșească si sa se umfle. Am mers imediat la aceeași asistenta si am rugat/o sa se uite, ca ceva nu e in regula. Doamna tot încerca sa îmi explice ca el e pufos si din acea cauza e așa umflat. Am insistat sa ii dea bandajul jos ca sa constate ca de fapt i-a sărit branula si injecția a fost făcută subcutanat.
Sincer, a fost cea mai urâta experiența.
S. B.
Am fost cu fetita la urgenta, avea febra mare. dupa aproape 3 ore de asteptat in hol si un nurofen pe care eu l-am dat copilului am plecat acasa scarbita de sistemul nostru medical , de personalul din acest spital care in acest timp a consultat cam 3-4 copii veniti inaintea mea si alti 3-4 dupa mine. nu stiu cat ar mai fi trebuit sa astept sa ne vada si pe noi cineva in conditiile in care copilul nu putea sta in picioare.
R. E.
Este a doua oara când sun sa fac o programare și am impresia ca am vorbit cu același "doamna" sictirita și flegmatica. I-am pus câteva întrebări și ma trimis imediat la plimbare... 😑
E. B.
Personalul jalnic de la femeia de serviciu, pana la ultima doctorița, spitalul arată groaznic, nici măcar hârtie igienică la wcurile de pacienți.Vai și amar, se cred foarte superiori chiar dacă nu sunt cu nimic superiori nimănui.
C. I.
Asistentele se mișcă prea încet... Lor le arde de cafea și de vorba în loc sa aibă grija de pacienții.... 😠😠😠😠😠😠😠😠
A. T.
De ce nu lăsați și recenziile proaste... Va este rușine de voi ca dormiți pe voi noaptea și spuneți mămicilor când vin cu ambulanta " ce domne asta este caz de urgenta" sa va fie rușine 😡😡😡😠😠😠
g. g.
Ca peste tot sunt oameni si oameni. Unii dedicați meseriei si altii care se poarta sub orice critica. Ca si exemplu concret, doamna de la EKG. Rar mi-a fost dat sa întâlnesc atata nesimțire cumulată intr-o persoana. Am trecut prin trei experiențe similare cu dânsa, pe prima am pus-o pe seama unei zile proaste, dar și în celelalte două vizite ( la interval de câteva luni între ele) , comportamentul dansei a fost mizerabil, atât cu mine ca si părinte cât și cu infirmiera ce ma însoțea, practic colega dansei. Doresc sa trag un semnal de alarma conducerii spitalului pentru a se lua măsuri. Oricum ca si părinte, cand ajungi cu copilul acolo esti intr-o stare de nedescris si mai dai si peste altfel de persoane...este crunt. TREBUIE FACUT CEVA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
L. T.
Ptr personalul "mega amabil" va ofer această stea cu parere de rau ca nu pot da ZERO ... aveti ca peste tot uscăciuni de care va recomand sa scăpați cu mare drag ptr ceea ce semnificati ca unitate ... imi pare rau ca nu am retinut numele mizeriei care ne-a tratat in aceasta seara sa ii oferiți o prima speciala.
A. V.
Am fost in urma cu putin timp internata cu copilul pt o operatie de micsorare de polipi si amigdalite in sectia ORL.
Pot spune cu placere ca am fost multumita de
cum a decurs totul . Partea cea mai importanta este ca nu am dat nici un ban nimanui cum se practica din tot deauna, nici nu am avut senzatia ca ar trebui ,nici nu am avut senzatia ca ar trebui sa dau. Am avut parte de o dna doctorita foarte cumsecade si de asistente asemenea , a decur totul bine.
Am intalnit o singura dna asistenta la sectia de reanimare cu un comportament superior (rautacios) fata de pacienti ,sincer nu mi-a placut dar in rest nu regret ca am facut aceasta alegere pt copilul meu.
Despre spital consider ca mai sunt multe de facut si ca este loc si de mai bine, dar face progrese.
Multa sanatate !!
D. B.
Sub orice critica un singur medic pentru urgente stau de 1'45 min cu 20 de copii care așteaptă
G. U.
Oameni foarte de treabă! Mă așteptam să dureze o veșnicie, dar am ieșit într-o oră de la sosirea cu SMURD. Le mulțumesc tuturor celor de la Urgențe, Radiologie și Ortopedie! 🤗
A. M. C.
Acum sunt internata cu bebele pe secția de neuropsihiatrie și este un real DEZASTRU!
Copilul meu nu a mancat inca, și este ora 11 iar "cucoanele infirmiere" refuza să-mi încălzească mâncarea copilului.....
Mi-e scârbă.... E singurul sentiment.
E. B.
Groaznic,sub orice critica,asistente indolente si de toata jena. Mama mea trebuie sa platesca 50 de lei pe noapte pentru a nu a avea un pat. E obligata sa stea pe un scaun. Pentru cati bani dam la stat ma asteptam la conditii mai bune
E. C.
Cea mai proasta abordare a medicilor, copilul se poate imbolnavi mai tare iar lor nici ca le pasa! Mai bine inchis si demisi acesti asa zisi medici!
M. C.
Despre experienta traita duminica in cadrul serviciului de primiri urgente.
Am ajuns acolo cu copilul care abia mai putea merge din pricina durerilor abdominale, crampelor.Fara scaune diareice, fara varsaturi.Copilul plangea de durere.Dupa ce am stat la receptie la coada ( nu conteaza ca e o urgenta trebuie sa stai sa astepti cu un copil bolnav langa tine) am vrut sa intram in cabinetul de pimiri urgente.Ni s-a spus ca nu se poate chiar daca are dureri intense pentu ca mai sunt si alti pacienti la coada ( desi nici un copil nu mai plangea acolo si nici nu parea ca are dureri) si sa intreb daca imi dau voie alti pacienti in fata.Adica pacientii stabilesc cat de grav este cazul fiului meu????? Totala lipsa de profesionalism! Rusine! Am intrat dupa aproape trei ore in cabinet, si i-am adiminstrat copilului un calmant antispastic din proprie initiativa ca sa-i mai calmeze durerile! Rusine sa va fie dr.Dragan Larisa! Nu aveti ce cauta in acea sectie! Comportamentul si atitudinea dumneavoasta nu caracterizeaza meseria ce v-ati ales-o!!
P. P.
Azi externati suntem foarte multumiti de Renovarea spitalului si comportamentul personalului!!!
L. N.
Am trăit o experiență greu de descris.
A. C.
Medici sunt exceptionali. Am numai cuvinte de lauda pentru toata echipa de la urgenta a Spitalului Clinic de Copii din Brasov. Am ajuns din nefericire si neatentia noastra cu baietelul de 2 ani si 5 luni la urgenta in data de 12 august 2017. Pe langa ca si-au facut timp si l-au lasat sa se acomodeze, au vorbit cu el si sau jucat. Niciodata nu a stat asa de cuminte la vreun consult. Nici macar la pediatrul care il cunoaste de ceva vreme.
C. M.
Personalul foarte amabil şi profesionist. Sectia de urgente arata bine , in schimb, restul spitalului pare mediocru si prost finantat.
B. D.
Conditii foarte bune si personal foarte bine pregatit. Am fost si la urgente si la pediatrie cu bebelusul de doua luni si am fost tratat foarte profesional.
f. i.
Medici excepționali!
C. L.
Foarte dezamăgitor pt un spital cu secția de pediatrie medicii cu siguranta și-au gresit vocația...sa stai sa astepti cu un copil care abia mai respiră și etc....profund degustata.
l. f.
Condiții de nedescris ,mâncare groaznica pentru copii,chiar si o săptămâna cu același fel ,copii ajung sa refuze sa mănânce acele "laturi" si sunt ținuți doar cu perfuzii...îngrozitor ....personalul la fel de îngrozitor ,asistente care se poarta cu copii parca ar fii cârpe ...sunt foarte multe de spus ...oricum e de preferat sa nu ajungă nimeni acolo .
O. S.
Conditii si personal cu atitudine de evul mediu. Ocoliti pe cat posibil acest cuib de gândaci.
C. C.
Dezamagit total de acest spital.
Lipsa de interes. Nepasare. Doctori fara omenie si fara frica de juramantul pe care l-au facut .
d. d.
Recomand cu drag pe dna dr. Madi Marinca, sectia chirurgie pediatrica. Devotament, omenie, fire directa si la subiect! Nu acelasi lucru l-as spune si despre dna anestezist Suvejan. In mare, spitalul este curat, bine organizat, totul pe baza de programare.
C. P.
Foarte bună organizarea la primiri urgente, la fel si modul de abordare a pacientilor.
C. N.
Oameni dedicati si cu multa disponibilitate.
V. V.
Doamne ferește sa ajungeți pe acolo!!!!!😨😠😠
G. M.
De toata jena...
F. A. I.
Foarte bine.
M. D.
(Tradus) Am fost cu fiul meu și totul este în regulă. Ajutor dat gratuit, cardul EKUZ. Pot da 5 stele. Multumesc pentru ajutor.
(Original)
I was with my son and everything is fine. Help given for free, the EKUZ card. I can give 5 stars. Thank you for help.
A. C.
(Tradus) Trustul creștin Cleaford din Anglia ajută acest spital excelent încă din 1995. Avem mulți prieteni buni acolo, care fac o treabă excelentă.
(Original)
The Cleaford Christian Trust from England has been helping this excellent hospital since 1995. We have many good friends there, who do an excellent job.
R. C.
(Tradus) Spitalul românesc mediu. Foarte bun pentru situații de urgență, nu condiții minunate pentru ca bebelușii să mănânce și să doarmă acolo.
(Original)
Average Rumanian hospital. Very good for emergency, not wonderful conditions for the babies to eat and sleep there.
C. M.
C. R.
a. a.
o. p.
C. L.
M. D.
M. C.
S. W.
E. T.
D.