Opinii despre Ambulatoriul Spitalului Sf. Constantin (Spital)
Ambulatoriul Spitalului Sf. Constantin
Strada Iuliu Maniu nr.49, Brașov 500091, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Ambulatoriul Spitalului Sf. Constantin, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Ambulatoriul Spitalului Sf. Constantin
Luni
[07h – 20h]
Marți
[07h – 20h]
Miercuri
[07h – 20h]
Joi
[07h – 20h]
Vineri
[07h – 20h]
Sâmbătă
[08h – 12h]
Duminică
[12h – 16h]
Opinii despre Ambulatoriul Spitalului Sf. Constantin
u. t.
nu avem personal de calitate, nu dati spagi, nu recomand, servicii foarte slabe si personalul nu este amabil si pregatit
S. A.
Am.foat de multiple ori la spital.
Ai spune ca este vorba de medici , dar cand la 3 medici diferiti pe specializari diferite consultatia dureaza maxim 5 minute si costa intre 250 si 300 lei ma gandesc ca e o practica a spitalului.
Normal ca este curat si ordonat, pentru ca pacientii stau sub 10 minute / vizita.
Te duci sa ti se debiteze generalitati pe banii tai.
0 empatie, 0 grija fata de pacienti.
B. A.
Relatia cu familia si pacientul este 0. Apar complicatii si nu poti lua legatura cu nimeni pentru a cunoaste situatia exacta. Medicul curant este plecat si in rest nimanui nu ii pasa ce se intampla. Nu raspunde nimeni la telefon, esti nevoit sa cauti persoane care pot sa-ti ofere informatii. Personal care se poarta urat ( sunt si oameni care isi fac meseria cu drag insa trebuie sa ai noroc sa ii prinzi pe tura).Dezamagire totala!
M. I.
Am avut programare la gastroenterologie, dr. Mateescu Raul, la ora 12, pe Iuliu Maniu. Cand am sunat pt. programare mi-au zis sa fiu prezent cu 10 minute mai devreme, pentru a completa niste hartii (covid etc.), ceea ce am si facut. In acel moment in cabinet era cineva la consultatie, cand a iesit persoana respectiva, au intrat 2 cunoscuti al asistentei sau al doctorul-ui si sau hizlit 15 minute in cabinet, aveau treburi importante de discutat:). Dupa ce au iesit prietenii - cunoscutii, a intrat o doamna (chemata de asistenta) care era programata la 11,50. Intre timp a mai venit o pacienta si in loc sa ma cheme pe mine (dupa ce a iesit doamna), care eram programat la 12 si era deja 12,35 asistenta a chemat-o pe doamna care venise dupa mine, motivand ca pe mine nu m-a vazut acolo pana atunci:)). Asadar am asteptat 40 de minute in fata cabinetului (in acest timp asistenta a iesit de 3 ori din cabinet), plecand cu un gust amar de acolo sau aveam eu asteptari prea mari de la un spital particular. Sincer, as fi dat 0 stele, dar nu pot.
M. P.
Cele mai bune servicii si cei mai buni medici.Diferenta dintre sistemul de stat si cel privat se cunoaste.Spitalul este dotat cu tot ce trebuie pentru un act medical de calitate
E. S. J.
Nu se respecta ordinea, se obișnuiește sa se intre in fața celor programati. Fetele de la recepție lasa de dorit, si in plus ești obligat sa plătești triajul epidimologic 20lei de parca nu ar fi suficiente sumele astronomice pe care trbuie sa le plătești. Mi se pare un adevarat furt sa platesti de fiecare data cand intri acest triaj 20 lei.
T. S.
Personalul de l a Recepție lasa de dorit a.m fost programati l.a dl Doctor Ciurea și a.m fost obligați sa plecam l.a alta clinica , verificați sesizarea scrisa pe care a.m facut.o pacat , Asistenta Sefa pentru ce o plătiți sa Minta?Avem tot respectul pentru domnii Doctori dar din păcate personalul de l a recepție este m.ai important pt.Conducerea Spitalui vorbim de Clinica de pe Iuliu Maniu?
E.
Un spital de nota 10: profesionalism, seriozitate, curatenie.
In sistemul nostru medical din tara, acest spital este o exceptie pozitiva.
Un compliment special pentru fetele de la receptie (Iuliu Maniu) care sunt mereu cu zambetul pe buze, deosebit de amabile si eficiente, totul merge foarte repede, fara timp de asteptare.
Recomand acest spital si serviciile sale cu mare caldura!
s. m.
O experienta foarte placuta, desi nu este un loc unde mergi de placere. Acest lucru a fost posibil in special datorita fetelor de la receptie/primire care au fost extrem de dragute si profesioniste si au factut in asa fel incat lucrurile sa decurga cat mai firesc. Si restul personalului foarte profi. Bravo!
K.
Doamnele de la receptie sunt foarte amabile si atente cu pacientii(este vorba despre sediul de pe Iuliu Maniu).Multumiri d nei Dr.Ivascu pentru rabdare si profesionalism.
b. e.
Buna ziua,
Am fost 5 zile internat la spital ptr o operatie la rinichi,pot sa va spun ca tot personalul cu care am avut contact,de la terapie,de la sectia de chirurgie oncologica,de la blocul operator,receptie,sunt niste persoane deosebite cu suflet mare,le multumesc ptr grija cu care m-au tratat si ptr vorbele bune si incurajatoare cu care mi-au alinat suferinta.
Totodata nu pot sa nu amintesc pe Domnii Doctori Crisan Nicolae si Coman Ioan,doi profesionisti de nota 10,inzestrati cu multa experienta profesionala si mult respect fata de pacienti.Le multumesc inca o data ptr efortul depus si le doresc multa putere si sanatate sa ajute si pe altii cum au facuto cu mine.:)
Barabas Ede Istvan
C. C. C.
Am fost operata la acest spital in plina pandemie de covid-19 (07.05.2020). Totul a fost sub control de la internare, care s-a efectuat doar dupa testarea si izolarea mea si pana la externare. Un spital foarte curat, norme de igiena la standarde pe care nu le-am gasit din pacate in niciun spital din România. Personalul amabil, profesionist si cu acel bun simt caracteristic zonei. In primul rând adresez mulțumiri echipei domnului Doctor Bogdan Moldovan, deasemenea adresez mulțumiri echipei din blocul operator, din cadrul secției ATI si tot personalului implicat în recuperarea mea post operatorie. Recomand acest spital pentru profesionalismul cadrelor medicale, condițiile impecabile de spitalizare și pentru comportamentul întregului personal față de pacienți. Vă mulțumesc tuturor pentru sansa la o nouă viață. Dumnezeu sa va binecuvânteze in continuare si la cat mai multe vieți salvate.
M.
Personal de nota 10, diplomatie, răbdare si profesionalism am întâlnit la locația de pe Iuliu Maniu nr 49.
M. N.
Fain. Colectiv tânăr și răbdător. Doamnele de la recepție deși interacționează cu sute de persoane zilnic, sunt de fiecare dată pline de zâmbet și amabilitate. Mulțumesc mult doamnei doctor Zecheru pentru bunătatea, calmul și promptitudinea de care dă dovadă. Un doctor bun care inspiră încredere.🙂
n. R.
Am fost operata la acest spital in data de 9 martie 2020. Este foarte curat, normele de igiena sunt așa cum ar trebui sa fie in fiecare spital din România, personalul amabil si competent. In primul rând adresez mulțumiri domnului doctor Bosînceanu care mi-a salvat plamanului cu toate ca in alte părți mi s-a spus ca trebuie excizat 2/3 din el și nu in ultimul rând echipei de la anestezie care și-a dat tot interesul, folosind in premieră noi tehnici.
S. G.
Am fost operată la acest spital, în data de 05.02.2020. Doresc pe această cale să adresez mii de mulțumiri d-lui dr. Bogdan Moldovan și întregii sale echipe din cadrul secției chirurgie. De asemenea adresez mulțumiri echipei din blocul operator, din cadrul secției ATI, a cabinetelor de specialitate din ambulatoriu și din cadrul laboratorului de analize medicale. Recomand cu mare drag acest spital pentru profesionalismul cadrelor medicale, condițiile impecabile de spitalizare și pentru comportamentul întregului personal față de pacienți. Vă mulțumesc tuturor.
F. D.
Sfatul meu ... nu ascultați de recenziile răutăcioase. Eu am fost operat la neurochirurgie în 2016. Dl. Doctor Dăncescu. Exemplu de profesionalism. Cât despre curățenia spitalului ... exemplară.
Nu găsiți un spital mai bun pe o rază de 1000 Km. Sunteți binecuvântați că aveți așa ceva în Brașov.
I. R.
Din păcate, spitalul acesta începe să decadă (despre sediul de pe Iuliu Maniu vorbesc). Doamele de la recepție tot mai acre, la telefon nu îți furnizează suficiente informații (spre ex.pt. ecografie abdominala nu trebuia să mănânc cu 4 ore înainte, dar nimeni nu mi-a spus asta).Prgramarile nu se respectă, de fiecare dată am așteptat mai bine de 30 minute ca să intru.
I. M.
Am fost nevoita sa merg destul de des la consultatii in cadrul policlinicii in urma unor probleme inca nediagnosticate, astfel incat am luat parte la destul de multe intalniri cu doctori din arii diferite. In primul rand, desi per total sunt multumita de serviciile policlinicii, am cateva comentarii:
- fetele de la receptie au fost intodeauna de ajutor si amabile, nimic de comenetat
Dau numai 3 stele pentru ca:
- medicii ar trebui sa fie fortati sa scrie diagnosticul si recomandarile de tipar, pe un computer. Suntem in anul 2019 intr-un spital cu mari investitii, nu e normal sa pierzi 20 de minute la receptie dupa consultatie ca sa descifrezi ce a "scris" domnul doctor iar pe baza acestor magzaleli sa faci analize eronate sau tratament nepotrivit. Hai ca la Regina Maria si la Clinicco se poate!
- Doamna doctor Taus ne-a lasat sa asteptam 1.30 ora in fata cabinetului, dorim sa ii amintim ca nu suntem la stat, daca nu puteti respecta programarile reorganizati-va, platim bani buni pe aceste consultatii
- Domnul doctor Ciurea desi pare a fi profesionist este tot timpul pe fuga, pare ca nu are timp efectiv de pacienti. Avand impresia ca pierdem timpul la aceste "consultatii" iar problema este tot nerezolvata, ne-am mutat la o alta clinica unde doctorii chiar petrec timp in liniste cu pacientii si unde simti ca intr-adevar se justifica pretul consultatiei.
- Domnul doctor Toma care desi spune ca este endocrinolog ne-a povestit diverse insa tot pe langa subiect, consultatie total inutila din punct de vedere endocrinologic. Compatimesc pacientii care se lasa tratati de dansul si recomand sa va informati asupra competentelor celor la care platiti consultatii.
C. A.
Multumiri Dl.Dr. Moldovan si a intregii sale echipe , pt. operatia facuta mamei mele ;operatie ce a fost cu succes in acest spital dar refuzata la sp. public datorita patologiei mamei mele. PROFESIONALITATE SI AMABILITATE ! Va doresc din toata inima multe succese, Brasovul are nevoie de oameni asa.
R. A. A.
Cea mai oribila experienta cu un spital privat. Am facut o programare pentru care am asteptat o luna, iar cand am ajuns la receptie unde personalul este extrem de arogant si de toata rusinea, mi s-a spus ca programarea facuta a fost pentru ieri. La telefon mi s-a comunicat o anumita data, iar cand m-am prezentat la spital am aflat ca am fost programata in alta zi. Iar domnisoara de la receptie nu stie sa vorbeasca cu pacientii, nu isi cere scuze in numele spitalului, este aroganta si total neprofesionista. Ma gandesc cum astfel de oameni sunt angajati la Sf Constantin . Imi pare rau ca nu i-am retinut numele. Par brunet prins la spate in coada si ochelari. A lucrat in data de 13 martie 2019. Mi-a raspuns pe un ton ridicat ca nu este vina ei pentru ca nu ea a facut programarea, deci ar cam fi vina pacientului in vizunea ei. Personalul de la receptie este primul contact pe care pacientii il au cu Sf Constantin si este din pacate de toata jena. Alunga pacientii...dar se pare ca acest lucru nu conteaza. Nu este prima oara cand se intampla acest lucru! De evitat!!
A. F.
Astept de 45 de minute la usa cu tot cu programare si cu banii platiti!Voi reveni cu timpul total asteptat in ciuda programarii! 53 de minute de la programare! Indiferenta personalului o ajuns la 1ora si 6 minute,cand am intrebat ce se intampla de ce astept atat de mult mi-sa spus ca doctorul este in pauza de masa care probabil a inceput la ora 13 adica la fix o ora de la programarea mea! 1 ora si 20 de minute de la programare,mi-sa spus de la receptie ca “Acuma vine”. A venit dupa 1ora jumatate si mi-a interpretat rezultatul lucru care a durat 10 min.
R. I.
Personal confuz,raspunsul la majoritatea intrebarilor este NU STIU !!! Neorganizati , NIMENI nu zambeste la receptie si se uita deranjate(dragele mele daca nu va place locul de munca ,renuntati).Daca cineva din familie are vreo interventie chirurgicala ....nu va asteptati sa primiti foarte curand un raspuns in legatura cu starea pacientului (decat dc are tel mobil si e in stare sa raspunda si sa va spuna personal),altfel dc sunati sa aflati :) dap raspunsul este NU STIU(dr este intr-o alta operatie )
Mama a fost trimisa sa faca un tomograf (pentru ca ar fi vazut dr ceva?!) ,fara alte explicatii,o programare sa facut ,desi am sunat de 3 ori in acea zi sa intrebem de ce trebuie facut tomograful ,raspunsul a fost ...:) ati ghicit NU STIU exact ,asa a zis Doctorul , ne-am dus la ora 7pm ,dar surpriza ...asistenta care a facut programarea a uitat sa mentioneze ca mai si costa aproape 800 roni !!! In concluzie ,contezi ca si pacient? NU ,este ok sa platesti sumele exorbitante pentru ca ......e spital la standarde Europene (cica) dar nu astepta si sa fi tratat cu respect in banii aia ca vei fi dezamagit !
Intereseaza pe cineva de opinia publica din management cu intentia de imbunatati costumer service ? ...m-as mira!
Nu contest profesionalismul doctorilor ,dar sunt socata de lipsa de organizare,comunicatie si NU STIU din gura tuturor !
M. A.
Multumim domnului doctor Dancescu, pentru interventia de vertebroplastie facuta mamei mele, care se simte bine dupa aceasta- avea dureri ingrozitoare datorita unei tasari vertebrala osteoporotice, mentionez ca la Iasi la spitalul de neurochirurgie a fost refuzata aceasta interventie.
A. S.
Păcat de starea spitalului si conditiile care sant acolo ,comportamentul medicilor lasa mult de dorit.
Ocoliți acest spital .Singura diferenta fata de sistemul de stat este curățenia
F. C. C.
Așa si Așa....
B. O.
Medici si asistente medicale cu o exceptionala pregatire! Comportament de nota 100! Respect maxim fata de pacient! Curatenie exemplara! Aparatura de ultima generatie! Aici se fac oamenii bine!
M. P.
Neurolog Cioriceanu Ionut-Horia al Spitalului privat Sf. Constantin (Strada Iuliu Maniu 49, Brașov 500091) – o experienta extrem de neplacuta si plina de frustrari, pentru un pret consistent de 180 RON, contravaloarea a 10 minute de examinare medicala superficiala. In 3 Aprilie 2019, am mers cu mama mea, pentru prima data, la un consult medical la dr. Cioriceanu, sectia Neurologie a Spitalului privat Sf. Costantin, Brasov. Nu numai ca dr. neurolog nu a respectat ora programarii, dar ne-a lasat sa asteptam la usa cabinetului pentru alte extra 15 minute, desi in cabinet nu se afla nici un pacient la acel moment in timp. Prima intrebare pusa intr-un mod ostil a fost de ce mama mea nu a vizitat intai un psihiatru, in ciuda faptului ca toate scrisorile medicale recomandau o vizita la neurolog, impreuna cu C.D.-ul si transcriptul eliberate urmare a efectuarii investigatiilor tomografice de rigoare. Aspectul si atitudinea drului. Cioriceanu pline de delasare, indiferenta si superioritate (cu ignorarea intrebarilor noastre, verificat in mod ostentativ si repetat ceasul de la mana) ne-au indus un sentiment extrem de neplacut de neincredere si frustrare. Dupa mai putin de 10 min., a prescris banalul Xanax pentru care nu avut la dispozitie formularul verde, singurul acceptat la plata de catre sistemul de farmacii. Desi era necesar sa apeleze la personalul administrativ pentru a-i procura formularul necesar, datorita lipsei sale de curtoazie si profesionalism, ne-a spus sa ii vizitam, a doua zi dimineata, intre 9 si 11:30, cabinetul din cadrul Spitalului/Policlinicii Judetene de Neurologie, situate in capatul celalalt al orasului, pentru a obtine o prescriptie platita consistent la un Spital (paradoxal) privat; desi a fost un lucru extrem de inconfortabil pentru noi, am mers acolo unde asistenta dr. Cioriceanu, o persoana extrem de grosiera si ostila pacientilor, l-a instiintat despre formalitatea de rutina pentru care venisem. Dupa mai bine de 1 ora de asteptare pe holul extrem de aglomerat, in rand cu pacienti care au fost programati pentru examinari medicale, neprimind nici un semn despre eliberarea acelui formular verde cuprinzand banalul Xanax, am cerut medicului o explicatie pentru comportamentul complet sau lipsit de respect si teribil de scandalos. Dr. Cioriceanu, arborand o mina fregmatica-ostil-defetista, a replicat ca nu este responsabil pentru lipsa formularelor obligatorii din cabinetul de Neurologie al Spitalului privat Sf. Constantin Brasov (unde preturile sunt consistente, tinand cont ca, se pare, medicii care ne interesau pe noi, inclusiv endocrinologi, nu colaboreaza cu Casa de Asigurari de Sanatate Brasov). Lipsa de respect si compasiune pentru pacientii care se lupta sa faca fata problemelor de sanitate care atrag, in genere, si altele de ordin financiar, precum si atitudinea acestui neurolog plina de emfaza, aroganta si ostilitate ne indrituiesc nu doar la scuze si explicatii viabile, dar si la returnarea sumei de 180 RON platite la modul exorbitant pentru o consultatie extrem de frugala, superficiala, lipsita de profesionalism a acestui medic neurology din cadrul Spitalului Sf. Constantin, Brasov.
A. M.
Timpul de așteptare este exagerat de , doar pentru o programare am așteptat 50minute și nimeni nu mi-a răspuns
R. M.
Review-ul acesta este doar pentru doamna/domnisoara de la receptie care inainte sa intreb ceva (informatie generala, unde sunt scarile pt. a urca la etaj), am fost repezit sa merg la celalalt ghiseu, unde era intr-adevar coada, spunandu-mi ca ea este acolo doar pt. spitalul Sf. Constantin. Tipic romanesc si in sistemul privat.
M. C.
O stea ptr doamnele de la receptie care nu au fost amabile deloc atunci cand vine vorba de informatii, nr. De cabinet, etaj etc. Unde trebuie sa se duca un pacient care a platit 180 de lei pe o consultatie de 10min.
L. G.
Nota 10. Multumesc domnului dr.George Muntean(ortopedie).Tot personalul este foarte cooperant si dragut. Nimeni nervos, nimeni supărat, nimeni obosit sau plictisit. De la infirmiere pina la doctori. Ba chiar foarte amabili și atenti cu pacienții. Vă felicit. Și-i mai mulțumesc d-rei sau d-nei Alina Butnariu.RECOMAD această clinică .
L. A.
Ștefan Bogzoiu.
Un spital la standarde europene.
Mulțumiri d-nei doctor Stan Svetlana ca și întregului personal medical pt.dăruirea și profesionalismul de care dau dovadă.
A. I. L.
Personal ffff amabil, în frunte cu dr Moldovan, servicii de o înaltă calitate. Doar "recepția " mai recalcitranta, în rest la superlativ totul!
O. S.
O echipa de profesionisti. Toata lumea foarte amabila, fiecare membru al echipei stie exact ce are de facut. O mentiune speciala pentru domnul doctor Bogdan Moldovan, un profesionist desavarsit.
G. R.
Policlinica, secția de ortopedie, sub orice critică. Medici slab pregătiți. Extrem de scumpă. Este de preferat să se meargă la concurență.
T. R.
Am așteptat 2 ore peste programare și într-un final am ales să plec, deoarece se intră după cum dorește domnul doctor sau asistenta, nu contează că sunt oameni care stau să fie chemați de ore bune. Nu mă așteptam la așa ceva de la un spital privat. Nu recomand!!
I. P.
Un personal super calificat,dr Marius Nica excepțional si super profesionist impreuna cu toti medicii si asistentele si toti cei ce lucreaza in acest spital nota 1000.Felicitari si mii de multumiri!
C. S. -. J.
Teribili , suni si astepti ca la compania de telefoane mobile sa raspunda , 20 de minute in asteptare dupa care am renuntat . Nu sunt cu siguranta mai rapizi decat spitalul judetean .Profesionalim romanesc !! Inca o data.
m. m.
Pacient internat in spital cu o zi inainte nu i se ofera mancare dimineata pe motiv ca listele s-au facut cu o zi in urma. Este absurd sa platesti atat o zi de spitalizare si lasi un om nemancat. Ar trebui sa se ia in considerare si ca starea pacientilor nu evolueaza cum trebuie si necesita continuarea tratamentului in spital si nu externare.
P. L.
@camy vlad.Te-ai gandit ca acel doctor poate avea o urgenta sau sa fie intr-o operatie, care astea au prioritatea inaintea unei simple programari.Daca nu ai habar cum se desfasoara treaba intr-un spital te-as rga sa nu mai comentezi aiurea.
Am doua operatii facute in acel spital plus alte controale.Tot timpula programul a fost respectat, iar daca a aparut ceva neprevauzt am fost anuntat sa vin mai tarziu sau a doua zi.Am numai cuvinte de lauda despre acest spital si profesionalismul doctorilor de acolo.
Camy vlad, iti recomand ca data viitoare sa te duci la urgenta la judetean.NU te obliga nimeni sa folosesti serviciile acestui spital ca sa tu sa mananci rahat in necunostinta de cauza.
Ai habar ca unele intervetii pot dura foarte multe ore ?Stii ca acest spital a fost desemnat cel mai curat din Europa???
M. G.
Mi s-a refuzat acum o luna trimiterea rezultatului unei analize pe e-mail pe motiv ca nu sunt din Brasov. Este inadmisibil, in conditiile in care nu gasesti loc de parcare in zona.
V. C.
Unul dintre cele mai bune spitale din tara(dotări, doctori)
I. S.
10 pentru curățenie, 10 pentru doctori, 5 pentru asistente și nota 2 pentru administrație. Din peste 15 programări în policlinica nu a existat nici o excepție: la toate vizitele, ora estimata nu a fost respectata. Intarzieri intre 30-50 minute. Înțeleg ca se pune accent pe calitate.
Totuși, nu înțeleg de ce toate tarifele sunt rotunjite ca la piață: 10, 100, 150,......ron. !?
R. D.
Multumesc intregului personal medical din cadrul spitalului.Multumesc in mod deosebit dlui doctor Oncescu Lucian.
I. S.
Pentru analize procesul este foarte greoi, nu se respecta ordinea - se merge pe cunostinte si relații. Pentru un set simplu de analize am pierdut 2 ore. Poate aveam asteptari prea mari, dar pentru un asemenea renume(si preturi) seriviciile sunt foarte proaste.
c. v.
nu am impresii bune pentru ca atunci cand a fost mama acolo,a avut acces greu la toaleta,doctorii isi bagau pilele in fata,mama a avut programare la 15 si a intrat la 18....este doar o cioara vopsita........trist pentru ca costa o groaza de bani sa te tratezi la ei,putem face comparatie cu clinica ONCO CARD unde intr-adevar se observa profesionalismul......luati masuri ca altfel va faceti de ras.....
R. D.
Primul centru privat de chirurgie robotică din România - prin achizitionarea unui robot "daVinci Si" de 2 milioane de Euro - primele interventii au fost facute in martie 2017.
J. I. K.
Abordare profesionista. Am apelat la serviciile ORL de la ei pt ca la spitalul de copii nu au putut sa ma ajute pt ca nu am avut trimitere de la medicul de familie.... copilul e mult mai important decat o hartie. Va multumesc dle doctor de la ORL (imi scapa numele)
L. I.
nota maxima, 10 în toate privințele .
F. P.
Servicii excepționale, curățenie exemplară. Medici profesioniști, în frunte cu domnul doctor chirurg Dumitru Pocreata.
L. M.
Va cer scuze, am incurcat spitalul Sfantul Constantin cu policlinica Regina Maria. Am mutat comentariul.
P. M.
Am sa ma operez in acest spital,am fost la control la domnul doctor bogdan moldovan un om de o calitate deosebita cu un caracter de mare moralitate un profesionist de exceptie. Imi asum cele declarate,Prof.Mihai Petrisor
G. L.
Destul de scump
S. N.
Este Ok. Am stat vreo 4ore sper ca cu folos....
O. A.
Nu se respecta programările, de pacienți...
A. L.
Am fost la un control la urologie, ora programarii a fost respectata intocmai, doctorul Ok.
L. O.
Spital de nota zece. Multumiri pentru Dr. Dancescu.
e. h.
Ador locul acela
A. M.
Foarte mulțumit!
V. L.
Spital de nota 10.
A. T.
Seriozitate
M. R.
Profesioniștii
l. u.
Recomand
e. m. B.
Este curata și bine întreținută
C. M.
Amabilitatea personalui
M. C.
Am fost operat de Deviatie de Sept si Reductie de Cornete, in data de 26 martie 2021, de Dl. Dr. Oncescu Lucian Gheorghe. Sunt foarte multumit de el. Amabil, calm, parolist, atent la starea mea de sanatate si cel mai important, mi-a recomandat operatia si doar eu am decis sa intru-n sala. Am intalnit chirurg care, pentru o alta problema, era pregatit sa ma bage in sala de operatie imediat dupa consultatie, ca sa-mi usureze buzunarele. Conditii in spital foarte bune, foarte curat, din cate am inteles este pe locul 1 sau 2 in Europa din punct de vedere al igienei, curateniei. De altfel, intreg personalul a fost amabil, nu a asteptat nimeni ciocolata sau "10 lei" cum am intalnit la vestitul "Floreasca". (Bineinteles unii vor spune ca e logic, deoarece este spital privat) Probabil in cazul comentariilor mega-negative trebuie luat in calcul si atitudinea unor pacienti. Nu poti trata personalul medical ca pe niste sclavi platiti si sa ai pretentia sa se poarte cu tine ca si cum ai fi papa de le Roma. Ca punct unde mai trebuie lucrat, recomand suplimentarea locurilor de parcare. Daca ajungi la o ora nepotrivita, poti parca doar pe marginea drumului. Concluzie: deja am inceput sa recomand cunoscutilor si recomand tuturor celor care citesc aici.
D. G.
(Tradus) Foarte fericit cu tipii ăștia. Servicii medii de înaltă calitate
(Original)
Very happy with these guys. High quality med services
A. C.
(Tradus) Recepție 7 a.m. - 21 p.m.
(Original)
Receptie 7:00 - 21:00
M. P.
(Tradus) Neurologul Cioriceanu Ionut-Horia din Spitalul Sf. Constantin - o experienta cu adevarat neplacuta la pretul de 180 RON pentru 10 minute ciudate. La 3 aprilie 2019 am mers pentru prima dată cu mama mea la examenul medical la Spitalul Sf. Constantin (Strada Iuliu Maniu 49, Brașov 500091); dr. Cioriceanu nu numai că nu a respectat timpul de programare, dar ne-a ținut să așteptăm la ușa biroului timp de 15 minute, deși, la un moment dat, nu avea nici un pacient înăuntru. Prima întrebare a fost motivul pentru care mama mea nu a vizitat mai întâi un psihiatru, deși avea scrisori medicale de recomandare pentru evaluarea neurologică. Atitudinea lui era extrem de frugală și nepoliticoasă, deoarece el continua să ignore întrebările noastre, în timp ce privea în mod repetat la ceasul său de încheietură. Poziția lui de a privi în jos la pacient, ne-a dat un sentiment foarte neplăcut și neîncrezător. El mi-a prescris mama Xanax-ul comun, pentru care nu avea dreptul de prescripție (o hârtie ridicolă de hârtie verde), singura care acceptă plata la punctul de vânzare farmaceutic. Deoarece era prea îngrădit să cheme personalul administrativ să-i furnizeze formularul necesar, ne-a spus să ne vizităm biroul pentru al obține, dimineața următoare la Spitalul Neurologic local, unul public, aglomerat, la celălalt capăt al orașul, un lucru foarte incomod și incomod de făcut. Am mers acolo și, deși știa de la asistentul său de birou rău că așteptam la ușa biroului pentru ca această formă să fie completă, el ma ignorat și ma făcut să aștept mai mult de o oră în coada de așteptare cu mulți alți pacienți care au fost programate în mod corespunzător în avans pentru rutine medicale. Deoarece nu am primit nici un semn de rezolvare a problemei mele, am întrebat o explicație pentru comportamentul său absolut neprofesional; prin urmare, el ma întâlnit cu o atitudine defensivă, batjocoritoare, răspunzând că nu a avut formele care nu au fost vina lui, întinzându-se pe scaun și ridicându-și umerii. Atitudinea sa exagerată de neetică și neprofesională (ceea ce ne-a făcut să credem că a avut probleme în jos cu pacienții spitalului Sf. Constantin) ne dă dreptul nu doar la o scuză adecvată, ci și la o restituire în avans a sumei coerente plătit pentru dr. Lipsa compasiunii și respectului lui Cioriceanu pentru pacienții programați să-și rezolve problemele medicale într-un spital privat, foarte scump, cum este Sf. Constantin.
(Original)
Neurologist Cioriceanu Ionut-Horia of St. Constantin Hospital– a truly unpleasant experience for the price of RON 180 for 10 awkward minutes. On April 3, 2019, I went, for the first time, with my mom for medical examination at St. Constantin Hospital (Strada Iuliu Maniu 49, Brașov 500091); dr. Cioriceanu not only did not respect the appointment time, but he kept us waiting at the office door for 15 min., although, at some point, he did not have any patient inside. The first question was why my mom had not visited first a psychiatrist even though she had medical letters of recommendation for neurology evaluation. His attitude was extremely frugal and rude, as he kept ignoring our questions while looking repeatedly at his wrist watch. His looking-down-to-patient kind of pose, gave us a very uncomfortable and mistrusting feeling. He prescribed my mom the common Xanax for which he did not have the right prescription form (a green ridiculous piece of paper) the only one accepted for payment at the pharmaceutical point of sale. As he was too laid back to call for administrative staff to provide him with the needed form, he told us to visit his office to get it, the next morning at the Local Neurology Hospital, a publicly, crowded one, at the other end of the city, a very inconvenient and awkward thing to do. We went there and, although he knew from his ill-mannered office assistant that I was waiting at his office door for that form to be filled in, he kept ignoring me and made me wait for more than 1 hour in queue with many other patients that were properly scheduled in advance for medical routines. As I did not receive any sign of solving my frugal matter, I inquired an explanation for his utterly unprofessional behaviour; hence, he met me with a defensive, mocking kind of attitude, replying that not having the forms was not his fault, while laying back on his chair and raising his shoulders. His outrageously unethical and unprofessional attitude (that made us think that he had down-right some issues with the patients of St. Constantin Hospital) entitles us not only to a proper apology, but also, to an up-front refund of the consistent sum paid for dr. Cioriceanu’s lack of compassion and respect for the patients scheduled for solving their medical matters at a private, very expensive, hospital as St. Constantin.
C. G.
(Tradus) Calitate excelentă pentru medic și personal. Răspuns rapid la fața locului, deoarece eram în vacanță. Un doctor foarte competent mi-a verificat sângerarea nasului cu echipamente moderne pe care nu le-am văzut în țara de origine Norvegia. El a învățat, de asemenea, cum să fac față situației. De asemenea, i-a prescris o cremă care remediază hemoragiile nasului și sunt produse special într-o farmacie locală. Fantastic! Am primit și un număr la care să apelez dacă problema a început din nou!
(Original)
Great quality on doctor and staff. Quick response on the spot because i was on holiday. Very competent doctor checked my nose bleed with modern equipment I have not seen in my home country Norway. He also teached my how to cope with the situation. He also prescribed a cream that fixes nosebleeds and are specially produced in a local pharmacy. Fantastic! I also got a number to call if the problem started again!
S. M.
(Tradus) A câștigat cea mai igienică sală de operație din Europa. Unele dintre cele mai bune servicii din Brașov
(Original)
Won the most sanitary Operating room in Europe. Some of the best services in Brasov
S. B.
(Tradus) Personal profesionist dacă participați la hotel
(Original)
Personal profesional si curstenie ca la hotel
S.
(Tradus) Decent
(Original)
Decent
G. C.
(Tradus) Clasa întâi
(Original)
First class
A. T.
(Tradus) Cea mai rea experiență pe care am avut-o. Asistenta ne-a tratat ca și cum i-am fi dat bani, sau ceva.
(Original)
Worst experience we've had. The nurse treated us like we owed her money, or something.
D. P.
L. B.
v.
F. C.
E. S.
m. c.
M. F.
C. C.
M. M.
M. M.
a. d.
S. M.
F. P.
B. T.