Opinii despre Casa Județeană de Pensii (Serviciu de Paza)
Casa Județeană de Pensii
Strada Științei Nr.97, Galați 800189, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa Județeană de Pensii, Serviciu de Paza în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa Județeană de Pensii
Luni
[08h – 16h:30h]
Marți
[08h – 16h:30h]
Miercuri
[08h – 16h:30h]
Joi
[08h – 16h:30h]
Vineri
[08h – 14h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa Județeană de Pensii
E. N.
Sa va povestesc experienta mea.
Am avut nevoie de serviciile Casei Judetene de Pensii Galati pentru o problema banala (in opinia mea).M-am hotarat sa-mi deschid un cont on-line pentru a avea acces la anumite date personale de pe site-ul Casei Nationele de Pensii.
Procedura este greoaie, trebuie completat un formular on-line, apoi tiparit. Cu hartia semnata si copie dupa buletin, trebuie sa te prezinti la registratura. Nu se poate totul on-line.
Am avut impresia ca pentru atribuirea unui user name si o parola este
nevoie sa zicem de maximum pana a doua zi. Si trimis totul pe un e-mail.
Nu este asa. Am depus cererea pe 1 septembrie 2020. Si am asteptat. Vineri, 4 septembrie am zis sa sun, sa vad daca sunt probleme. Toata dimineata (8-12). Imposibil de vorbit cu cineva, numai anuntul permanent: "numar ocupat, va rugam reveniti". Si au fost cel putin 20 de apeluri. M-am gandit ca dupa ora 12 nu mai am nici o sansa si am renuntat.
Luni 7 septembrie am sunat de la ora10 la 13. Nici o sansa. Locuind in Galati, m-am gandit ca este mai bine sa ma prezint personal la sediul institutiei de stat (degeaba). M-am urcat in masina si directia strada Stiintei. Greu de parcat in strada ingusta si supra aglomerata. Nu au parcare pentru "vizitatori".
In sfarsit cu ajutorul gardianului, am ajuns la biroul care se ocupa cu problema mea. Stand pe holuri, am obsevat multe functionare pe holuri, aparent nestresate. In sfarsit coborand inapoi spre masina, telefonul ma anunta ca am un e-mail. Era link-ul care trebuia accesat pentru a-mi rezolva problema. Se putea rezolva in 5 minute. Si a durat de pe 1 la 7 septembrie.
In concluzie. Daca pentru o problema minora, rezolvarea a fost asa de grea, imi inchipui persoanele cu adevarate probleme de calculare pensie, ce calvar au.
Iar numarul de telefon este pus la misto, nu se poate apela.
Pentru serviciile oferite si pentru salariile pe care le iau din taxele si impozitele platite inclusiv de catre mine, le dau o stea, pentru ca nu se poate mai putin.
a.
...Mi-am vandut apartamentul si am cumparat altul, in alta locatie din "minunata" noastra urbe...Cetatean corect, bun platitor de taxe si cu spirit civic, zic...Tre" sa ma duc si la oamenii aia de la "Casa de Pensii" sa-i anunt, frumos, cum se cuvine...ca sa stie unde sa-mi trimita cuponul de pensie...Stau un sfert de ora la coada din fata ghiseului si odata ajuns in dreptul "gemuletului" ii povestesc domnei functionare despre ce am de gand sa declar...Izi boy...nu te impinge, ma tempereaza duduia..Unde te crezi, in Elvetia, Germania. Olanda ??? Mai tataie, fi mandru ca esti roman si baga la tartacutza...Te duci matale frumusel la camera 107, iei o cerere, o completezi, atasezi la ea copii dupa buletin si cuponul de pensii ( casa de pensii - aia care se grijeste de amarata mea de pensioara si care-mi stie toate "secretele" financiare de tipul acesta - vrea copie dupa cuponul de pensie, aidoma magazinului "Trei chiloti" de la care cumpar in rate un halat matlasat, de iarna ) si pe urma mai discutam...Unde-i lege, cu placere....Toti suntem egali in fata ei ( ...Nu-i asa domn' Ciorbea??? ) Urc pe scara, iau cererea ( dupa ce mai stau la coada jumatate de ora ) fac copiile, ma asez la o masuta sa completez formularul..." Domnule Director, subsemnatul...nume/ prenume, domiciliat in .....VA ROG SA IMI APROBATI SCHIMBAREA ADRESEI, din......in....Completez si transpir de emotie...Oare domnul director o sa fie de acord cu schimbarea solicitata ??? Daca, Doamne fereste, se opune...Am incurcat-o rau de tot...Trebuie sa anulez actul de vanzare-cumparare, sa returnez/incasez inapoi banii de la vanzator/cumparator...alte acte la notar....ai di mini si di minii...Bai frate, cat de idiot am putut fi...Primul pas facut ar fi fost ca inainte de tot balamucul aista cu vanzare/cumpararea sa fi vorbit cu domn' director si abia dupa aia sa ma fi aventurat in toata daravela asta.....Mai bine nu mai depun nici o cerere...Dupa data de 10, a lunii, o sa pandesc, la vechea adresa, factorul postal, la nevoie si opt ore pe zi si astfel voi intra in posesia pretiosului "cupon"....P.S. Acest text nu a fost inspirat din opera lui Kafka...a fost inspirat din regulamentul interior al Casei de Pensii si Asigurari Sociale galati
S. M.
Un dezastru,azi am sunat de 91 ori in 2 ore...de 9 ori am prins ocupat,de 82 ori a sunat nr de int si nu a raspuns sau a respins apelul. Ma aflam la INPS Italia..au ramas surprinsi de promtitudine RO. Totul inregistrat de personal competent
E. M.
Nu răspunde nimeni la telefon!!!
v. I.
Experienta foarte buna...personalul foarte profesional si cu bune manere...rezolvarea problemei inainte de timpul normal...ceva neobisnuit ptr funcionarii romani...sa invete si altii de aici
L. P.
Servicii rezonabile , probleme ....cu parcarea dar care nu prea vad cum ar putea fi rezolvata..??
M. R.
Programul de funcționare 8-14 afișat. Ora 11 inchis. Raspunsul celui de la paza "inchis ptr revelion". Sărbători fericite pe bani noștri.
M. B.
Din păcate nu are o parcare amenajată, astfel încât accesul cu mașina este foarte dificil în orele de vârf.
A. K.
Un personal profesionist dedicat scopului.
G. H.
Partial este ok dar ar trebui sa se inoiasca
F. O.
Casa de pensii Galați.
Servicii ok.
D. P.
Servicii ok
M. I.
M. M. Z.
A. C.
D. R.
G. P.
s. t.
T. M.
Z. B.
F. C.
B. J.
d. e.
m. s.
I. B.
L. N.
i. T.