Opinii despre Direcția Regională a Finanțelor Publice Cluj-Napoca în Cluj (Serviciu de Paza)
Piața Avram Iancu 19, Cluj-Napoca 400089, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Direcția Regională a Finanțelor Publice Cluj-Napoca, Serviciu de Paza în Cluj
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Direcția Regională a Finanțelor Publice Cluj-Napoca
Luni
[08h:30h – 16h:30h]
Marți
[08h:30h – 16h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 18h:30h]
Joi
[08h:30h – 16h:30h]
Vineri
[08h:30h – 14h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Direcția Regională a Finanțelor Publice Cluj-Napoca
M. C.
ANAF Cluj, azi 24 martie ora 14,35. Suntem 9 persoane la rând... răsfirați.
Pe cuponul de rând, am numărul 744, mai scrie că sunt disponibile ghișeele 3,5,9-21.
Din păcate doar ghișeul 8 funcționa eficient. Ghișeele 3 și 21 aveau activitate sporadică. Ghișeul 9 era deschis, dar fără personal!!
Doamnă de la ghișeul 8 mulțumesc că v-ați făcut datoria la serviciu, că ați fost rapidă, răbdătoare și politicoasă! Mulțumesc frumos!
Pentru restul, rușine pe banii contribuabililor!
M. N.
Unele acte se pot elibera in aceiasi zi si altele nu, desi nu era lume multa
D. P.
Timpi de așteptare mari, doar două ghișee deschise (din 20+). Personal super ok.
f. s.
Am fost ajutat cu înființarea primei firme srl , într-un mod foarte politicos și profesionist. Mulțumesc mult
V. T.
Pentru certificat TVA auto a fost rapid, cu număr de ordine, stat la coadă 5 minute și rezolvat.
S. D.
Neașteptat de bine! Doamna de la ghișeu profesionistă și amabilă. Statul la coadă- imposibil de evitat!
I. E.
Au fost foarte corecți și m-au ajutat să-mi rezolv problema deși ghișeul de înregistrări era inchis deja! Se poate și la noi, mergem in direcția buna!
i.
Programul nu e acelasi cu cel de pe pagina de pe internet, de exemplu eliberarea de cazier fiscal de la 8:30 s-a mutat la 14:00-16:00
M. T.
dacă cerberul de la poartă ar cunoaște structura instituției, nu mă trimitea la ghișeul 15 pe dreapta, în loc de cel cu nr 4, pe stânga !
în rest, ca pe roate !
l. b.
Am asteptat 3 minute!
Am fost tratat cu multă amabilitate dar din păcate, probabil din cauza lipsei conexiunii dintre datele instituțiilor publice, nu am rezolvat problema!
C. Ş.
personal foarte bine pregătit, mi am rezolvat problema
D. A. S.
Niste doamne saturate de munca, irascibile, arogante și nedispuse sa ajute.
Up : după încă o vizită am dat pe tura cealaltă de munca de niste doamne amabile, ceea ce na face sa cresc recenzia de la 1 stea la 3
F. F.
Am rezolvat dosarul în 5 minute.
5*
G. M.
Promptitudine, orar respectat!
A. L. D.
A fost ok...Am stat 10 min.la coada. Per total a fost foarte bine.
A. B.
Extraordinar. Mai venim la mami la ANAF. 🤙
D. M.
Vizita placuta. Incheiere control
E. E.
Verificați firma de apartament AVANGART SRL, calea floresti nr 3, cluj.
F. P.
"In aceasta unitate fiscala va vom oferi serviciile noastre in maxim o ora de la ridicarea bonului" - Fals.
Sunt cu 30min peste o ora de cand astept aici.. iar ora aia ar trebui sa fie un interval maxim acceptat, nu o norma.
Zici ca astept sa primesc ceva gratis nu ca am venit sa platesc taxe.
Totusi am intalnit alta data o doamna foarte amabila care m-a ajutat...
a. n.
Felicitarii!!! Personalul de la contribuabili mijlocii merita toate aprecierile pentru promptitudinea cu care rezolva problemele noastre.
S. S.
A fost ok cu funcționari amabili.
G. M.
Am fost sa ridic un cazier fiscal pentru prima data .
Cei de la ghiseul initial m-au primit destul de repede dupa numarul de ordine . Acolo am aflat ca nu acolo e locul de unde sa ridic cazierul , si cu bunavointa mi-au spus unde sa merg . In sala , doamna mi-a inmanat cererea cu bun simt , iar dupa 20 de minute am ridicat cazierul fara probleme . Personalul a avut bunavointa sa ma ajute si sa ma indrume corect pentru a-mi rezolva treaba rapid .
I. D.
Aglomerat
I. C.
O instituție publică puțin respectată. Păcat.
A. P.
Foarte multa lume, multi angajati fara rabdare, ce nici nu e de mirare...
M. T.
(Tradus) Nu există un program unificat pentru toate birourile. Sala de birouri 4 are 8:30 - 16 luni. și 8:30 - 13:30 vineri Personalul de la biroul de informații este extrem de prietenos și de ajutor.
(Original)
There is no unified schedule for all offices. Office Room 4 has a 8:30 - 16 Mon-Thur. and 8:30 - 13:30 Fri. Staff from information desk are extremly friendly and helpful.
r. v.
(Tradus) Disponibilitatea și amabilitatea doamnei de la ghișeu, în a mă arăta și apoi a mă însoți personal la un alt birou, pentru a livra documentația și a colecta certificatul ... Vă dau 4 stele pe care le meritați.
(Original)
Disponibilità e cortesia della signora allo sportello, nell'indicarmi e poi accompagnarmi personalmente in un altro ufficio ,per consegnare la documentazione e ritirare il certificato ...do 4 stelle meritate.
A. R.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
C. B.
(Tradus) Vizită scurtă. Doamne amabile. Puțini oameni
(Original)
Short visit. Kind ladies. Few people