Opinii despre Electrica Distribuţie Muntenia Nord Focsani (Serviciu de instalare electrica)
Electrica Distribuţie Muntenia Nord Focsani
Bulevardul Independenței 2, Focșani 620015, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Electrica Distribuţie Muntenia Nord Focsani, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Electrica Distribuţie Muntenia Nord Focsani
Luni
[09h – 17h]
Marți
[09h – 17h]
Miercuri
[09h – 17h]
Joi
[09h – 17h]
Vineri
[09h – 17h]
Sâmbătă
[09h – 17h]
Duminică
[09h – 17h]
Opinii despre Electrica Distribuţie Muntenia Nord Focsani
F. V.
In 2020 cade reteaua de electricitate in satul Biliesti foarte des. Chiar acum recent in timp ce copilul era la scoala online sa intrerupt cu intermitente la 11:32. In cazul defectiunilor echipamentelor electrice din casa(pc nou, cazan caldura, tv, frigider etc) cum procedam? Cine este raspunzator de defectiuni. Sa nu aud ca trebuie investit in ups sau bakup.. u toti batranii au bani sa investeasca in backup uri. Vreau raspuns.. Pt ca anul trecut a ti bestimat cu mult peste cat consumam. Am platit. Pentru 90 de lei ca nu am gasit factura in posta era jale. Era sa mi taiati curentul. La sfarsit de an vine o factura cum ca sunt pe plus cu cateva sute de lei. Imediat sa schimbat contorul. Nu va fura nimeni. Va furati caciula singuri.Nu mai mizati ca sunteti singurii pe piata furnizori de energie electrica. Haideti sa rezolvam cu penele dese de curent.
M. D. I.
In filiala din Focsani angajatii de la ghiseul relatii cu clientii sunt aroganti si folosesc un vocabular execrabil nu sunt pregatiti sa lucreze cu publicul se comporta ca veritabili stapani...Locul lor nu este acolo pt ca un functionar are anumite responsabilitat si ar trebui si un comportament adecvat....in concluzie am asteptat 2h pt a pleca cu problema nerezolvata si pusa la colt de acesti functionari incapabili...si aroganti.Pana si paznicul are o iportana deosebita pregatit sa apostrofeze publicul RUSINE
V. A.
Persoane decente. Au fost educati cu cei educati asa ca nu am motiv sa adaug argumente negative despre ei.
f. p.
In sat Mihalceni vrancea se fura curent
V. C.
Bună ziua incerc de 4 zile să vb cu cineva la tel in legatura cu factura care mia venit de 1240 de lei iar in aprilie am mai platit una de 1600 de lei ce se intampla cu facturile astea? Raspundeti la acel afurisit de tel ca de aia exista nu ?
P. F. G. C.
Cum mă telefonul vostru de la deranjamente este mereu ocupat? Cum apar probleme sunteți.ocupati tare !!!! Golanilor
C. S.
Pentru deranjamente apelați la nr. 0237 929 pentru JUD.VRANCEA.
L. H.
de ce nu raspunde nimeni la telefon?
V. C.
Ia venit lui bunicamiu care sta la țară, 3 facturi pe ianuarie, februarie și martie 2020 in valoare de 2200 de lei.
Și la câteva zile după iau trimis și înștiințare că îi deconectează de la electricitate daca nu plătesc.
In condițiile in care ei sunt doi pensionari cu un televizor, un frigider și o mașină de spălat.
Ce consumă ei?
Bah voi sunteți normali la cap?
De unde scoateți sumele astea?
Serviciul de relații cu clienții e jalnic.
Sunteți niște incompetenți și iresponsabili.
Nici măcar o stea nu meritați.
I. T.
Ce aveti in seara asta? E a 6-a oară cand opriți curentul la Golesti!!! Nu.i problemă, socotim pagubele la electrocasnice si platim diferenta! Sunteti jalnici!
D. J.
Alooo, Electrica Focșani!!! Dormiți???
Niște putori, stau de două luni după un aviz!
M. G.
Modul execrabil în care Electrica Furnizare Focșani își tratează clienții m-a revoltat și m-a determinat să vă sesizez o problemă care persistă de ani buni la departamentul /ghișeul de Relații cu Publicul.
Este o bătaie de joc a societății Electrica la adresa clienților și este de neconceput ca în anul 2020 să aștepți cu orele la ghișeul menționat pentru rezolvarea unei probleme minore.
Cazul meu și al altor sute de abonați Electrica, care trec pragul instituției și sunt tratați cu dispreț :
Miercuri, 5 februarie 2020, ora 12.00, ajung, iau bon de ordine. Conform acestuia, 2 persoane înaintea mea. Ce noroc pe capul meu, zic, voi termina neașteptat de repede. Și aștept. Este bonul 058 în lucru, eu am 061.
La ghișeul de Relatii cu Publicul este un singur angajat care probabil face tot posibilul, dar se vede ca este depășit de situație și de numărul oamenilor, in creștere. Trece o jumătate de ora, o oră, o oră și jumătate, lumea începe sa vocifereze. De abia se ajunge la bonul 059, practic o singură persoană ÎNTR-O ORĂ ȘI JUMĂTATE!
Când, într-un final, îmi vine rândul, domnul din spatele ghișeului îmi spune că trebuie mai întâi sa achit ultima factura, pe care o achitasem deja in urmă cu o oră printr-o aplicație de plată (ca să evit cozile interminabile de la casierie), dar plata nu apărea în sistem!!!! Îi spun că pot să îi trimit pe email confirmarea de plata, dar îmi spune că pe acel calculator nu are acces la mail și ca îi trebuie chitanța pe hârtie. Am plecat cu hârtiile (formularele pe care le-am completat in prealabil) in brațe, cu treaba nerezolvata, după aproape 2 ore de așteptare. Voi reveni într-o altă zi, când probabil voi aștepta din nou jumătate de zi. Este normal așa ceva?
Îl invit pe domnul director al Electrica Furnizare Focșani să stea într-o zi la coadă, ca un simplu client, vreo două ore și apoi sa ne spună cu ce sentimente pleacă acasă.
Singurul om competent in relația cu clienții Electrica Furnizare Focșani, practic interfața acestei instituții, este gardianul. De la acest domn cer relații toți cei care ajung cu o problema la Electrica. Și el le răspunde, le oferă formulare de completat, îi ajută să scrie. Nu știu cum îl cheamă, dar acest om merită avansat, pentru că face jumătate din treaba de la Relatii cu Publicul.
Un manager cu o minimă viziune și respect pentru clienți ar pune cel puțin doi angajați la acest ghișeu (sunt două calculatoare, unul fiind neocupat), pentru decongestionarea fluxului de clienți. De ani buni se știe ca îmbătrânești la coadă la Electrica, dar simpla introducere a bonurilor electronice, fără resurse umane dedicate, nu a rezolvat nimic.
N. A.
Nu poți lua legătura cu cineva pt detalii factura prin telefon...nici macar o stea nu meritați.!!!
D. T.
Telefonul mereu ocupat, iar când sună nu raspunde nimeni.
C. D.
Am vrut sa cer relatii despre o factura, usi inchise, la telefon nu se raspunde? Cum asigurati permanenta? De ce nu pot face reclamatie on line?
D. C.
Incompetenți, toți de la mic la mare.
D. C.
Un serviciu de tot râsul... stai la coada pentru 5 bonuri , rusinicaaa rusinicaaa
a. a.
V ați întrebat de ce multă lume pleacă la alte firme e posibil ca pe lunile din urma sa plătim 120 pana in 190 lei. Si acum brusc sa vina factura de 420 lei ? Si după când merg sa întreb de ce ni sa spus ca am pus de la noi lunile trecute si când am venit sa citim a ieșit lipsa. Ce vina avem noi dacă voi sunteți incompetenți ?? Rușine! După am întrebat cât consum am de plătit luna asta mi sa spus 100 de KW. (pana in 150 lei). Deci da România make IT possible. Incompetenta la putere maxima.
W. F.
SCARBE made in Romania ! Platim in + pentru incompetenta voastra. Cum pana mea vine factura 400 lei cand lunile trecute am platit 150 , 180, si tot asa. Acum brust 420 lei factura. De unde pana unde ? Dupa cand intreb de consum luna asta mi-a spus ca a-ti consumat 100 kw. Insemnand undeva la 140 lei aprox. Nici de cum 400 de LEI ! Sa vedeti si voi ce tara avem.
W. A. i.
De la 80-100 LEI factura la 200 de LEI cu același număr de kilowați.
Escrocherie, mârlănie, hoție, nepăsare asta e România.
Trece luna luăm salariu, bonusuri,prime de Crăciun, Paște.Spor/Bonus de nesimțire nu aveti?
In special pentru miile de șefi.
O. K.
Multe pretenții fața de serviciile oferite!!!
N. M.
Eu cred ca ar mai trebui lucrat in privinta seriozitatii si a respectului fata de client! Amunat la deranjamente si pauza! Nu a raspuns nimeni! Nepasare totala fata de cei care platesc servicii! Indiferenta totala, chiar daca ar trebui sa fie permanent cineva acolo!
D. C.
Duminica seara fără curent. Pentru ca teste și revizii nu se pot face pe lumina. O echipa de maimuțe slab pregătite fac treaba mai buna ca voi nevertebratelor
E. U.
O companie care lasă de dorit.
B. M.
Jalnic! Servicii jalnice!
M. M.
Sa fii in 2019 si sa ai contorul in casa sa iti bata la usa pt index.... sunteti de ev mediu....plus sa nu poti plati in avans cu cardul o suma de bani din contul tau My electrica facut de it isti de 2 lei....si 15 bani... Sa reziliezi un contract sau sa faci un transfer de nume iti trebuie concediu......o sinecura maoista in unele birouri plina de frecatori de menta ce ar putea fi inlocuiti de cateva servere.
m. s.
Birocrație mare iar angajatele nici măcar nu cunosc legislația companiei... Inclusiv sefa
C. C.
Un simplu doi.....motivația sunt nemulțumită pentru ca in comuna nu se pune contoare pe stalf ptr a oprii hoția de curent.....
C. B.
Nesimțirea a atins cote alarmante,toți trebuie schimbați...
A. P.
Doamnele si domnii de la contracte da dovada de nesimtiree mare...stai d l ora 7 la coada cand pe tabel scrie ca sunt nu stiu cate birouri...dintre care doar 1 munceste restu sta p facebook...o comoditate de zile marii...
N.
Incompetenti, care fura.
L. V.
Profesioniști!
v. c.
Nesimțiți.
N. M. B.
O companie fara respect de clienti !
N. N.
Nu prea bine. Greu relațiile cu publicul
D. G.
O gluma de companie
I. M.
(Tradus) Offff ....
(Original)
Offff....
G. M.
M.
D. V.
I. M.
D. D.
r. p.
E.
D. G. O.
a.
C. C.
M. A.
I. B.
M. D. R.