Opinii despre E.ON Energie Romania SA sucursala Piatra Neamț în Odorheiu Secuiesc (Serviciu de instalare electrica)
Strada Orbán Balázs nr. 23, Odorheiu Secuiesc 535600, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre E.ON Energie Romania SA sucursala Piatra Neamț, Serviciu de instalare electrica în Odorheiu Secuiesc
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de E.ON Energie Romania SA sucursala Piatra Neamț
Luni
[08h – 16h]
Marți
[08h – 16h]
Miercuri
[08h – 16h]
Joi
[10h – 18h]
Vineri
[08h – 16h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Opinii despre E.ON Energie Romania SA sucursala Piatra Neamț
M. V.
Zici E on zici profesionalidm, amabilitate, respect fata de omul care are o problema de rezolvat. Am fost luat în primire de o un angajat amabil,. I=am spus pe scurt problema, fiind nindrumat la ghișeul 5.., zPr scurt doamn Marincan m=a ajutat să rezolv problema, cu răbdare și profesionalism
S. B.
Se ajunge greu la un ghișeu(mai ușor dacă ai rezervate telefonică pe o dată și oră)dar odată ajuns dai de personal amabil și proèsionist...
D. F.
Am rezolvat problema rapid!
S. B.
cei mai seriosi furnizori de utilitati din romania, indiferent de tip
aveti sansa de a schimba ceva prin precedentul pe care-l creati
felicitari, tineti sus munca buna
I. H.
Te poți programa și online
F. P.
Mi s-au părut profi, rapizi, educați, in toate sensurile..cel puțin pt mine a fost maxim..
N. F.
Stai prea mult la rand nu poti obtine o informatie si inainte de a te pune la rand
A. B.
Problema rezolvata, programare online.
D. D.
Timp mare de așteptare, probabil din cauza măsurilor anti-pandemir
I. O.
Timp lung de așteptare....
m. d.
Sigura institutie public-administrativa cu sediul aranjat conform standardelor de civilizatie europeana din Cluj.Restul lor (curent,apa,etc) imita pe portiuni o organizare functionala de asemenea maniera.CIVILIZAT(chiar daca esti obligat sa astepti),CURAT,AMABILITATE,REZOLVARE IMEDIATA indiferent de serviciul solicitat.BRAVO MENEGERULUI LOCAL.
M. C.
Sa va inarmati cu răbdare. Cel puțin 3 ore de așteptare pana sunteți preluați de un operator.
M. B.
S-a civilizat lumea. Iti iei numar frumos, aștepți pe scaun sa fi chemat la ghiseu, stai pe scaun si astepti👍
A. M.
Da. Este o institutie bine organizata si personalul foarte amabil. Mi-a lasat o impresie buna. Bravo lor.
A. M.
Locație foarte moderna, condiții ok pentru a-ți aștepta randul
M. Z.
Contrar majorității review-urilor nu am avut o experiență negativă. Am fost într-o vineri la amiază să-mi fac un contract, am avut de așteptat vreo 20-30 de minute să-mi vină rândul apoi am rezolvat rapid și ușor cu actele iar doamna de la ghișeu a fost de ajutor.
I went here for a contract on a Friday at noon. I had to wait for about 20-30 minutes for my turn and then then process with the paperwork was quite quick and easy and the employee was helpful.
S. P.
Buna,
Doresc sa las un review positiv pentru doamna Anca Barincean, am fost placut surprins de cum sa comportat cu mine si sotia (si bebe).
Am avut nevoie de doua contracte si fiind cu bebe si locuind departe ne-a ajutat sa facem contractele pe loc in los sa mai revenim in 30 zile asa ca ii multumesc din plin.Sunt recent venit in Romania dupa 15 ani de Canada si pentru prima oara pot sa zic ca am simtit servicii clienti foarte bune in Romania,si asta datorita angajatei voastre,Anca Barincean.
Momentan sunt team leader la un call center American unde antrenam agentii special pentru servicii clienti,in parerea mea Anca Barincean ofera servicii de calitate,ceva mai rar in Romania.
Multumesc pentru tot.
E. S.
Mi-am rezolvat problema .
J. P.
așteptare puțină și servire ireproșabilă
M. M.
Se vede si se simte ca-s privati. Este o organizare decenta, cu numere de ordine, cu robotel, disciplina. Chiar decent. Am venit cu treaba de rezolvat si am plecat cu treaba rezolvata. Diferenta de la cer la pamant fata de celelalte institutii afiliate statului ca Electrica Distributie si/sau Mediu, etc. de unde ai nevoie de avize. Good job! For now
A. K.
Neamțul a creat infrastructura. Relația umană e balcano-danubiană. Nu neapărat in sensul rau, dar... Concret: contorul de gaz clantane de nu pot dormi vecinii noaptea. Fac online o cerere sa vina baieti sa vadă. Trec 3 săptămâni si, nimic. Ma duc personal la Eon Cluj. Scot numar de ordine stau aproape 2 ore pe scaun cu ochii in ecranul de evidenta ajung la ghiseul nr. , spun care-i problema si aflu ca da, am cerut verificarea contorului si asta costa 80 demontare, 80 montare plus verificarea metrologica asa către 300 lei. DAAAAR... Daca sunam la urgente la dispecerat veneau in 5 minute si schimbau contorul pe loc, pe gratis. Tipa, amabila, ma ajuta cu câteva telefoane pe la colegii ei si a doua zi contorul s-a schimbat in 3 minute. Pentru ca baieti nu gasisera loc de parcare si masina era cu avariile pornite. Deci cum spuneam: multumesc E-On gaz!
A. U.
Foarte rapizi. In nici 3 saptamani am semnat contractul final. Angajati buni si un sistem bine pus la punct
N. H.
Super servicii in a te fura...te dura cu factura in mana...bravooo lorrr...ne vand gazele noastre la pre de 1000000%....cati pentru eiii
M. N.
Super organizare si amabilitate peste nivelul obisnuit din Romania
D. B.
Un loc ok
g. t.
Se așteaptă foarte mult timp, dar doamnele de la ghișeu au fost de foarte mare ajutor!
G. M.
Dacă poți trece peste faptul că se mișcă extreeeeem, dar extreeeeeeeeem de greu, sunt chiar ok. Totusi, au 3 stele pentru ca si-au depășit timpul pentru intervenție.
G. M.
Foarte repede se rezolva. Organizat totul. Dl de la ghișeul nr 8 unde am fost, foarte amabil.
C. V.
Personal amabil, bine organizați.
I.
De asteptat mult chiar dacă ai bon de ordine numai pentru o informatie.
U. U.
Este bine
A.
Mi-am rezolvat contractul de furnizare in 20 de min, la Electrica in cateva luni
C.
Inarmati-va cu multa rabdare. Timpul de asteptare este in medie cam de o ora.
A. A. D.
Se pot încheia contracte și plăti facturi pentru servicii de gaz și electricitate. Se extrage un număr de ordine și se așteaptă ca acesta să apară pe ecrane. Timp de așteptare 30-90 de minute
H. L.
La Cluj este bine,in Dej sunt cozi infernale,este un singur ghișeu.
G. F.
Păstrând proporțiile interacțiunii cu o companie de utilități publice monopolizată, e ok. N-am simțit rea voința sau absurditatea specifice altor companii similare.
B. E.
Aici nu stai la coada... stai pe net! - mi-a placut tare mult acest afis
-.
Gaz pe Bani! Intr-o ambianta moderna, sta lumea pe scaune ca la cinematograf si in ceea ce priveste timpul in care le vine randul la ghisee. Au uitat sa proiecteze ceva :), sau macar o masa de snooker de-ar pune, sa mai socializeze si procentul de populatie care se incumeta si isi permite financiar sa socializeze doar la cozi
b. l.
E confortabila so are wifi gratuit
A. I.
Coada destul de lunga la ghisee, dar merge repede. Lucrai atorii sunt amabili si ajuta in caz de nevoie. Unele displayuri afiseaza reclame repetitiv, cu sonor, ceea ce poate fi enervant daca stai cateva minute buna la coada.
S. T.
Se sta la coada 30 - 60 minute.
I. C.
Daca nu ai timp de pierdut, renunta...
Pierzi zeci de minute stand la coada si asta nu este deloc in regula.
G. A.
Probleme, contracte, evitarea debranșării etc. Locul e civilizat și cu numere de ordine. Este wi-fi free.
a. H.
Timp de asteptare foarte mare. Multe adeverinte/formulare/cereri ar putea fi digitalizate/cerute online