Opinii despre Electrica Furnizare Oficiul Comercial Municipal Galati (Serviciu de instalare electrica)
Electrica Furnizare Oficiul Comercial Municipal Galati
Bl. SD5A1, parter, Bulevardul Siderurgiștilor 29, Galați 800287, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Electrica Furnizare Oficiul Comercial Municipal Galati, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Electrica Furnizare Oficiul Comercial Municipal Galati
Luni
[07h:30h – 15h:30h]
Marți
[07h:30h – 15h:30h]
Miercuri
[07h:30h – 15h:30h]
Joi
[07h:30h – 15h:30h]
Vineri
[07h:30h – 15h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Electrica Furnizare Oficiul Comercial Municipal Galati
E. I.
Am reînnoit contractul de curînd și acum nu m-ai primesc factura. Ce treabă m-ai este și asta? Rușine...
M. M.
Nu răspunde nimeni la telefon. Nu am primit factura pe luna ianuarie deși am comunicat indexul. Vă bateți joc de clienți. Cu cine trebuie să iau legătura pentru informații?
V. F.
Preluarea unui apel la call center durează in medie 1h 15 min.
J. R.
Niște nesimțiți, nu răspunde nimeni niciodată la numărul de telefon de pe pagină!!
d. v.
Nu răspunde nimeni, de ce mai faceți public numărul??
M. Ş.
Punct de reper pentru zona (IREG).
A. B.
Jalnic. Call- center doar cu numele.
g. b.
Ai o urgenta, nu răspunde nimeni Duminica!
P. B.
Nu raspunde nimeni la tel. afisat
a.
...Birou "contracte"...Trei bunici, mamici ( ale cui oare ) ce au deprins cu greu "tainele" calculatorului si care tasteaza "batraneste" cu cate un "dest" de la fiece mana incercand sa completeze un formular online mai "stufos" decat fosta familie din celebrul serial "Forsyte Saga". Activitatea aceasta le suprasolicita, astfel incat din cand in cand, dau "delete" si o iau de la capat....Nu-i problema. Programul de lucru tine opt ore in cap, iar "orice om care n-ui convine" ( Dancilism consacrat ) este liber sa renunte la bonul electronic si sa vina-n alta zi... Fac schimbare contract si spre neinspiratia mea, am optat candva pentru factura electronica si plata online...Mamaitza ce ma consiliaza e suparata foc pe nastrusnica mea idee... Asta pentru ca am de plata o anumita suma si acum se vede nevoita sa-mi emita o factura electronica bazata pe un cod ATM...( asta-i mai lipsea ) Se descurca onorabil totusi, pentru ca apeleaza la "cunostintele I.T. " ale colegei cu sase luni mai tanara. Imi vantura triumfator chitanta, dupa care ma lamureste cum anume trebuie achitata la aparatul din incaperea vecina..." Va duceti la robot, introduceti, la optiuni : COD ATM, apoi ( si fata i se lumineaza de placere sadica ) cand vi se cere sa achitati suma, introduceti banii...Atentie ! Sa aveti bani potriviti. Aparatul nu da rest si nu accepta card " ....Mama bunului. Du-te de cata un bancomat, scoate o suma corespunzatoare ( daca ai nevoie de maruntis, schimba la un chiosc ) intoarce-te la "Electrica", stai din nou la coada, plateste factura, asteapta pana ce se elibereaza "mamaitza" de clientul intrat la rand si inmaneaza-i acesteia dovada platii.... Nu-i bai, imi zic. In sfarsit am scapat.... Sa fim babe serioase. Bunica se uita la mine gales, scrie ceva pe un "belet" si-mi explica ca pentru ridicarea noului contract va trebui sa ma prezint fix peste o saptamana....Unde-i tesla ???? Unde-i Tesla ????Electrica Furnizare, revolutia tehnologiei !!!
B. B.
Dacă aș putea să nu dau nici o stea ce bine ar fi. Serviciul telefonic deranjamente nu funcționează niciodată .Nu dau nici doi bani pe clienți.Pene de curent în cartierul Dimitrie Cantemir sunt câte 5-10 pe zi dacă bate vântul.Situația este aceaşi de când s-au dat blocurile în folosință.Ruşine celor ce gestionează această societate deoarece facturile Nu reflectă nivelul serviciilor
A. G.
Experiența foarte proasta!!!!
L. A.
La telefon nu răspundeți, online nu lucrați..
A. G.
Buna ziua,în data de 09.01 s-a facut deconectarea de la lumina cu facturile plătite la zi ,chiar ultima factură emisă în data de 03.01 avea sold negativ.Cine plătește astfel de greseli??
G. D.
A-ti inchis toate caseriile din oras, aparatul de plati din Basarabiei fiind defect, trebuie sa inconjuri orasul sa plaresti o factura. Cata nesimțire... InIndolenta, indiferenta, comoditate
Toate angajatele birourilor de la Ireg si Basarabiei sunt niste infumurate. Cand trebuie sa ajung la electrica ma apuca scarba.
M. B.
Prea mult timp pierdut. Aproximativ 20 min ca apoi sa revii dupa contract
L. D.
In cartier tiglina 2 pana de curent in fiecare luna. Preturi mari servicii proaste
In general aceste institutii nu merita nici o stea.
C. A.
Locație ușor de identificat, nu exista locuri de parcare așa ca trebuie sa aveți răbdare în găsirea unuia în apropiere, oficiul este renovat modern, cu sistem de triere electronic clienți pe baza nevoilor fiecăruia, personalul este amabil pe alocuri, exista și agent de securitate. În locație încasările se fac numai la robot deci musai trebuie sa aveți o factura la dvs sau sa cereți una de la ghișeele de informare. Personalul de la contracte este destul de amabil și de drăguț, în a te informa și ajuta. Programul este de dimineață intre orele 08.30-15.30 în zilele lucrătoare.
P. G.
Din punct de vedere al serviciilor si al comunicarii cu beneficiarii sunt praf.
R. I.
Aveti telefonul ala degeaba,nu raspunde nimeni la el de 2 zile sun,dar banii ii vreti rapid....
C. c.
Care este nr de telefon ?
L. L.
Deplorabil! O incapere prea mica pentru atatia clienti, in luna lui august innebunesti acolo, anagajatii sunt incompetenti si au o atitudine comunista, se cred superiori , si nu stiu sa comunice cu publicul!
K. A.
Buna ziua!
este un domn de la electrica care vine si ne citeste contoarul trimestrial pe raza comunei Sendreni Galati.
face greseli groazinice. ne vin facturile f mari .
schimbat personalul nu mai trimiteti toti incompetentii.
eu tb sa vin sa imi iau banii inapoi.si ma mult la ENGIE.
L. A.
Deplorabil - incurcaturi administrative, angajati cu atitudini comuniste care fac abuz de putere in functiile detinute, salariati rauvoitori care profita ca electrica are monopol pe piata
I. Ș.
Alimentare intrerupta in intervalul orar 10-14 in data de 12.03.2018, fara nicio informare directa a clientilor.
M. C.
Incaperea cam mica pentru atatea clienti si fara aerisire sau aer conditionat.
C. S.
Persoanele de in INFO sunt de nota zero. Ceu din interior sunt de treaba.
F. O.
Cam aglomerat pentru plata facturii. Iar la contacte ai de așteptat uneori.
A. C.
Self service pt.plata facturi dar trebuie asteptat
V. M. T.
Timp pe așteptare mare.. informații eronate..
c. c.
Bun
a. n.
m. t.
M. R.
O. T.
i.
M. I.
I. C.
C. S.
G. V.
C. C. D.
D.
D. R.
C. A.
n. c.
G. C.