Opinii despre Electrica Furnizare SA (Serviciu de instalare electrica)
Electrica Furnizare SA
Strada Eremia Grigorescu 68, Târgu Bujor 805200, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Electrica Furnizare SA, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Electrica Furnizare SA
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Electrica Furnizare SA
l. b.
Lume multă, pe două rânduri, pe trotuar împiedicând fluxul de pietoni. Personal competent, grijuliu cu clienții, atent și amabil.
C. L.
Asta a ramas in urma unei echipe de interventie de la Electrica. Un foc de tabara si gunoi! Com. Maguri-Racatau, sat. Muntele Rece, catun Paltinei. Interesant este ca au fost pe proprietate privata (a familiei) unde au "muncit" si s-au distrat. Urmeaza sesizari si la alte organe poate mai competente!
C. B.
Asta e Electrica, o mizerie comunista. Astepti la telefon la relatii clienti pana ajungi la aceeasi varsta cu batranii ce stau la coada pe Memo.
c. h.
Nu e posibil ca in luna Februarie sa stai la coada 3 ore ( fara exagerare asta e perioada medie de asteptare in fiecare zi) ca sa ajungi la ghiseu pentru intocmirea unui contract de 5 minute. Deschideti ghisee in plus, creati puncte de lucru temporare in cartiere, incercati sa faceti ceva pentru a veni in sprijinul clientilor in perioada aceasta. Nu mi se pare normal sa fiu nevoita sa imi iau o zi de concediu ca sa stau la coada in strada pentru o problema care nu putea fi rezolvata online.
F. P.
Tot
M. B.
De 15 minute stau în Hold într-un apel taxabil.
Primele 3 minute și-au făcut doar reclamă.
Menționez că e vorba de plăți pe care Electrica nu le-a alocat de 2 săptămâni și acum am primit preaviz de deconectare.
Serviciul clienți online e practic inexistent.
G.
RUSINE CA NIMEN RASPUNDE LA TELEFON DE 15 ZILEI CA SUN!!!!
NIMEN VA CONTROLEAZA????
COMUNISTI CU OAMENI DE C4CAT 💩💩💩💩
M. C.
Îmi pare rău Electrica dragă, dar faptul că nu puneți anunțuri CLARE pe care să le vadă toată lumea (și cei fără smarturi sau internet) ne spune cât sunteți de ezitanți și de neorganizați!
Așa vreți să ne convingeți??
H.
Un număr foarte mare de moșnegi care nu au auzit de plată online și un număr și mai mare de persoane care vor să încheie contract furnizare servicii cu VOI. Pentru asta am venit și eu, 15 de persoane afară la coadă doar pentru contracte și încă 10 bătrâni așteptând pentru plată facturi. Eu sunt dispus să închei contractul cu voi și online. M-am saturat să stau la cozi de oameni care refuză să evolueze și instituții cărora nu le pasă să implementeze niște soluții care tot vouă v-ar aduce beneficii și castiguri financiare.
Electrica S.A. lipsă de profesionalism și multă multă nepăsare. Dacă într-adevăr vă pasă găsiți soluții la problemele create tot de voi.
A. S.
Sa ma anuntati si pe mine cand sunteti capabili sa nu va mai jucati cu butonul de ON/OFF al comunei Apahida! In 2 ore de 4 ori se intrerupe curentul si asta se intampla ZILNIC!!!! de 2 sapt sa nu mai spun de sesizari si telefoane care asa importante sunt ca nimeni nu le ia in seama
M. I.
Este ok.doar cei care așteaptă pt.contracte au mult de stat.
A. C.
Astepti la rînd 3 ore pt.aface un contract.
E. E.
De n-ar fi coada sa stam atât ar fi ca in germania dar am uitat scuze nea născut în țară in care coada facuta de Ceausescu inca persista si nu esti uitata csf
H. E.
Buna ziua
Va bateti joc de populatie aveti orar pe internet pina la ora 18.30 si pe usa ora 15 ,30 ,sa va fie rusine, ne purtati pe drumuri.Cine lucreaza pina la ora 17 ce sa faca
I. I.
Din 4 caserii era numai una deschisă
E. N.
Foarte bine!
S. D.
De neînțeles: în condițiile liberalizării prețurilor la gaze, comunicarea este catastrofală:
1.la call center - aștepți până îți expiră buletinul (CI), ofertă informații aiurea (despre competențele sucursalelor), la telefoanele locale nu răspund.
2. după o așteptare de o oră și jumătate - la ghișeul pentru relații cu clienții dai de analfabeți funcționali, care nu au idee despre ce este vorba.
3. în ceea ce privește comunicarea electronică, timpul de răspuns este mai mare de aproximativ 2 ori decât la firmele private (ofertele de pe website sunt ambigui), iar clarificările durează.
Să mai cumperi produse/servicii românești?
D. T.
Personalul foarte bine pregătit.
Te ajuta cu toate informațiile necesare.
N. F.
Utila sifolositoare
e. i. i.
Te duci de mai multe ori pentru realizarea unei singure probleme.
A. C.
Este situat în o zonă centrală!!
b.
Spațiu înghesuit, serviciile cu clienții sunt din secolul trecut
A. B.
Merg rar la ghișee, fac plățile online. Totuși în câteva rânduri a fost nevoie de interactiune directă. Angajații sunt amabili dar mereu era coadă si niciodată ghișeele nu funcționau la capacitate. La un moment dat, ajunsesem cu 30 minute înainte de închidere, dar era cât pe ce să nu mai fim serviți deoarece timpul lung de așteptare ne-a plasat la limita de program.
F. O.
Am ajuns la ora 17:10min.,iar domnul de la paza care era la intrarea din fata nu ma lăsat să intru pe motiv că este multa lume înăuntru si programul este până la 17:30
D. Y.
Cluj. Daaaaa, cu oameni extraordinari care habar n-au de asta. O firma care exista de peste 100 de ani, ale cărei facturi se plătesc în lei, iar angajații sunt înțelegători și buni.
L. O.
Un dezastru in organizare. O bătaie de joc.
M. P.
ff aglomerat,doar 2 casiere ,1 pt cash,1 pt card..
in sala era si aparat pt plata cash...dar NU SI PT TELEFON...NU PUTEA CITI CODUL DE BARE !!!
UN HAOS!!
I. C. S.
Timp pierdut cu drumuri si hartii multe cand iti cumperi un apartament...
C. D.
Intr-un loc in care e coada de cand s-a infiintat, nu cred ca nu se poate gasi o rezolvare!!!
Nu conteaza motivele / mentalitatile / obisnuintele din cauza carora este coada. Chiar nu conteaza...
F. L. M.
Cozi interminabile.doar un ghișeu deschis
m. m.
Clienți f multi.deschise 2 case, iar una dintre casiere mai mult pe afara.munca cu viteza melcului."sa treacă 8 ore sa mergem acasă". Dezinteres total.
M. D.
Sunt puse degeaba femeile alea la birou, iar la casierie un singur ghișeu deschis. Vai si-amar, ditamai compania!
M. S.
Am încercat să sun la mai multe din numerele afișate pe factură și pe internet, dar nu a răspuns nimeni. Oameni buni nu încercați să sunați la ei că nu răspunde nimeni. Rog Electrica Furnizare să nu mai puneți numerele de telefon pe facturi dacă nu răspundeți la ele.
A. G.
1 casieră cash, 1 casieră card ......
m. o.
Dezastru. Mai rau ca in comunism. Stai la rand ore si zile
A. M. S.
Un local insalubru şie cu pereți cu tencuiala căzută oamenii stăteau înghesuiți în picioare, am stat la rând mai bine de o oră şi jumatate
i. m.
Am sesizat de 5 ori în decurs de 3 ore lipsa energiei electrice la local de alimentație publica și răspunsul a fost mereu același.... Echipa este pe drum. RUȘINE ! RUȘINE !
P. F.
Nu este oxigen, multă lume ,aștepți mult..electrica nu are tot serviciul într-un loc, te trimite la naiba..
P. S. M.
Ai o problema cu Electrica, contracte, facturi, sesizari aici o rezolvi. Sau daca vrei sa platesti curentul, poti sa o faci inainte de ora 8 si sa ajungi la servici linistit. Exista si varianta online de pe platforma myelectrica.ro pentru cei care lucreaza in IT sau folosesc ori sunt mai obisnuiti cu calculatoarele.
C. S.
Aglomeratie foarte mare, se dau numere de ordine si apoi nu se tine cont de ele, haos, debandada, personalul a fost amabil.
C. V.
Stat mult în căldură,citit contor greșit, eliberat factură fără sa înțeleg suma. În rest e bine, multe aprecieri pt faptul ca au automat de apă.
M. V.
Comuniști...
A. M.
Nasol. Foarte multa lume si deloc organizat.
I. H.
Cozi mari ,timp mare de așteptare
c. a.
Locatie mica pentru cati oameni vin cu diverse probleme, nu ai loc suficient in sala de asteptare iar fațada cladirii este deplorabilă
F. P.
Te poartă pe drumuri ca la plimbare
D. D.
Rezolvare promptă
C. F.
In aceeași zi au reușit să ne ia banii la doi frați pe aceiași factură fără să fim atenționat că este deja plătită. Pt ce se introduc datele în computere? Să treacă mai mult timp, probabil😡
M. C.
Cozi mari la contracte. Trebuie sa te înarmezi cu răbdare.
s. i.
Nicio informatie utila furnizata in call center
A. U.
Personal amabil. Primesti raspunsuri la intrebarile pe care le ai. Problema este ca stai de imbatranesti pana iti monteaza un contuar ca sa veneficiezi ce curent electric.
o. p.
Cozi cozi si iarăși cozi.
M. A. D.
Nu oferă informații, vorbesc urat, angajații habar nu au de nimic. Cea mai proasta experienta!!
C.
Personalul de la relații clienți nu e pregătit. M-a plimbat de trei ori pe motiv ca cei de pe teren nu au citit contorul de la adresa la care vroiam sa închei contractul... O instituție unde e bine sa nu prea ai treaba
G. V.
Prea mult timp pierzi la rand la case
r. m.
Se sta foarte mult la rand oameni foarte nepoliticosi
D. N.
Cel mai slab furnizor! Nici măcar un call center nu au...trebuie să stai la coadă la ghișeu pentru orice informație!
T. S.
Servicii de proasta calitate, si o infrastructura de nota 0.
A. M.
Cozi mari, puține ghișee deschise. Din 4 doua sau de multe ori unul singur
A. P.
Se așteaptă foarte mult pentru a semna un contract cu electrica. La Oradea se semneaza si se incheie contractul pe loc.
m. b.
Un singur ghiseu maxim 2 care sunt deschise .mi-au dat un numar cu care se putea gasii mai usor pe calculator.au zis sa pastrez si cand mai platesc voi sune acel cod si va merge mai repede
C. P.
Te întorci în ani 85 la coada clasica
D. C.
Trebuie mai mult personal
L. M.
Aglomerație mai tot timpul
A. T.
Fain
E. B.
Timpul de asteptare de cateva ore este inacceptabil.
D. M. M.
Foarte aglomerat
M. m.
Electrica are servire foarte proasta la ghișeu: deși au pos contactless nu poti plati la el decat cu anumit card. Nici ghișeul virtual nu e mai bun, greu de făcut cont iar site-ul da frecvente erori. Later update: merg din nou la ghișeu din moment ce oficiul virtual e căzut. Mare greșeală: la ghișeul la care nu aștepta nimeni la rând casierița îmi spune că nu accepta plata cu card (deși există două posuri) și să merg la cel alăturat unde desigur era coadă.
t. s.
Nu merita 4 stele decat pentru serviciul online,la oficiile cu public aglomeratie mare si timp de asteptare lung, e bine de evitat daca poti.
I. P.
Super
H. M.
Reprezintă tot ceea ce e greșit cu instituțiile publice din România
S. e.
Se sta la o cooooadaaaa....
a. c.
Buna ziua! Ma numesc Mihaela Cuciureanu si momentan am o dizabilitate (am o interventie chrurgicala un picior fiind acasa , la repaos ) si timp de 3 luni nu ma pot deplasa.
Cu solicitarea catre Sc Electrica Sighetu Marmatiei, str Bogdan-Voda, de a obtine bransamentul la curentul trifazat, am depus un efort considerabil pt a obtine actele necesare, m-am deplasat personal pana la "renumita cam 9" care nu lucreaza decat lunea, miercurea si vinerea , mi-am depus documentatia urmand sa astept in cateva zile un raspuns.
Raspunsul nu a mai venit , la nr de telefon imi raspunde un portar care se scuza ca e doar portarul si nu stie nimic, numar de telefon de la "cam 9" nu exista, si mi se tot spune sa vin PERSONAL.
Sa vin personal pt ce?!- sa mi se spuna taxa cat mai e de plata, daca mai trebuie ceva act, sa fac o programare cand sa vina???!! Eu tot le explic ca nu pot sa ma deplasez si ei ori nu imi raspund la telefon ori ridica portarul si el nu da nici o legatura!
Deci chiar SC Electrica Sighetu Marmatiei nu are un nr de telefon la care sa si raspunda sau sa dea informatii? sau totul trebuie Personal , pe ideea ca daca noi putem merge ceilalti care sunt imobilizati trebuie sa moara?!
Cu respect , Mihaela Cuciureanu
Am nr de tel trecut pe cerere, in cazul in care se oboseste cineva sa ia atitudine
Va multumesc
L. A.
Am stat mai mult de o ora sa ajungem la ghiseu. Angajatii sunt foarte nepoliticosi!
M. H.
Companie comunista!
r. d.
Fratilor, nu se poate face nimic impotriva acestei aza-zise companii? 2 luni jumatate ptr a incheia un contract cu ''chestia'' asta? Astia nu-s furnizori de servicii! Ce alte companii stiti in Cluj, furnizoare de electricitate?
PS: as vrea sa acord stele in minus dar vad ca nu pot posta fara sa dau minim 1 stea!
A. A.
Cozi la plătit facturi, birocrație la contracte...
O. C.
A mers repede, doamnele sunt ok.
M. P.
Nu exista vânt sau ploaie fie vara, primavara,toamna sau iarna sa nu cada curentul. Ar trebui privatizata si furnizarea curentului. Nu se poate să aveti doar o echipa pe 60 de km.
G. B.
Doar 1 ghiseu deschis, coada de 30+ persoane - am asteptat aproximativ 2h sa imi rezolv problema. Inarmati-va cu rabdare daca vreti sa veniti aici.
B. J.
Gunoaie care ne fura banii pe fata. Iar la o interventie nici macar nu raspund.
A. D.
Coada si nervi :))
H. S.
Cea mai jenanta institutie
A. N.
La orice ora ajungi acolo, ai cel putin 30 de oameni in fata ta. De obicei batrani obositi si puturosi. Se misca angajatii ca ochiul mortului.
S. R.
Este inadmisil ca în momentele în care cozile ajung până afară să funcționeze doar unul sau două ghișee.
r. b.
Am fost in 14 ianuarie 2020 am asteptat 40 minute !!!
D. M.
Personal amabil, informat, disponibil.
M. &. M. D.
Companie comunista, birocratie, birocratie si iara acte si birocratie, cozi interminabile, angajati care se misca greu
M. B.
Nu mergeti acolo daca nu vreti sa va stricati ziua. Cozi lungi, mirosuri si oameni iritati.
B. F.
Loc de foarte mult bine!
L. I.
Pt a ma informa cu privire la unele aspecte .
G. B.
Merge o singura casa, cozi interminabile, miros puternic de oameni certati cu apa
C. M.
Angajații sunt slab pregătiți.
O. C.
Amabilitate si promptitudine
C. I.
Cozi nejustificate. Operatoarele se mișcă în ritm de melc obosit.
F. G.
Multă răbdare și multa birocrație cu vizite multiple pentru a rezolva un singur lucru
D. E.
Foarte aglomerat, mai ales la pranz, cand este schimbul de tura.
M. A.
La ghișeele pt. plată este aglomerație mare. Prefer plata online.
C. L.
Coada mare! Ne trebuie multa rabdare!
A. S.
Recomand sa mergeti intre 17 si 18, e gol, nu sunt cozile din timpul zilei la casierii si in general.
B. M.
2 ghișee deci ai de stat la coada destul de mult.
Z. K.
Daca ai timp de pierdut e locatia perfecta.
G. A.
Oribila companie. Prost organizata. Slab informatizata. Cozi imense gratuite.
T. H.
Miros imbacsit, pereti murdari si deradati, igrasie. Electrica 2017 :)
A. S.
De kkt. Cozi infernale
7. z.
Se sta la coada...
V. C.
Aici e job-ul meu!!!
V. P.
Servicii de toată rușinea!
I. H.
Se stă mult la rând
i. h.
Organizare bună