Opinii despre e-distributie (Serviciu de instalare electrica)
e-distributie
Bulevardul Mircea Vodă 30, București 030667, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre e-distributie, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Opinii despre e-distributie
S. L.
Aștept de 2 luni instalarea contorului. Am achitat taxa branșamentului in iunie 2020 și suntem în noiembrie 2020 și încă nu am curent în casă nouă. A durat 8 luni de zile sa construiesc casa și până acum 1 an și 3 luni pt a avea curent. Actele sunt gata, taxele plătite și tot aștept. Telefoane, reclamații sesizări și încă nimic. La sediu nu am fost lăsat să intru (pandemia), numerele de telefon afișate la avizierul sediului sunt scoase din uz. Nu pot lua legătura decât în call center, ale căror angajate nu mă pot ajuta cu nimic. Servicii de calitate mai slabă, până acum nu am întâlnit. Extrem de nemulțumit de Enel. Dețin monopolul branșamentelor și pur și simplu își bat joc de clienți.
I. F.
Ar fi bine daca ar raspunde solicitarilor /reclamatiilor in 30 de zile, dar nu se intampla asa. Pacat ca nu putem nota si cu minus 5 stele. Sa dai 5 stele astora inseamna ca ai probleme la mandarda sau ca lucrezi la Enel 😀
D. T.
De evitat. Servicii execrabile, relatia cu clientii lipseste cu desavarsire.
r. v.
Ar trebui sa aveti si stele cu minus , nu meritati 1 stea , mi as dori sa dispareti
B. N.
Mai bine sa nu ai nevoie...dar din pacate au monopol...
Numarul de contact raspunde din cand in cand, orice sesizare/reclamatie primeste raspuns dupa fix 30 de zile, exact cat isi iau ei obligatia.
Monopol.
B. V.
Telefonul fix nu fuctioneaza, persoanele de contact au telefoanele scoase din priza.
Aceasta companie se comporta mai rau ca cea mai prost organizata companie detinuta de stat.
Dupa o greseala de alocare a unei cereri trimisa si platita de mine - solutia lor a fost urmatoarea: eu trebuie sa depun din nou toate actele si sa platesc taxa a doua oara pentru o greseala a companiei...jenant
R. M. E.
Cod client c103002856. De anul trecut nu mai este clientul dvs. Vă rugăm nu mai trimiteti facturi aberante. Nu mai are contract cu dvs. nu mai are obligatii fata de dv.credem ca nu se poate plăti curentul la doi distribuitori simultan. O familie fără venituri nu îsi permite asa ceva
N. C.
O nesimțire generală!
Merită - 5 stele!
Timp de 6 luni nu au putut să răspundă la o cerere banală. Fac un ping pong fără să se intereseze. Iar la insistențe trimit un răspuns total pe lângă subiect.
Stai la cozi incredibile, aștepți luni de zile și nu se rezolva. Câtă indolența! Când se v-a elimina acest monopol?
G. B.
praf ..... 8 gisee supraaglomerate pentru documentatie intr-un spatiu mult prea mic..... in schimb au 30 de tablete nefunctionale si 1 singur ghiseu de reclamatii la care este o coada interminabila de batrani care se plang ca sunt suprataxati.
Design-ul si amenajarea spatiului pare ca a costat cel cateva sute de mii de euro .... bani aruncati
I. V.
Cei din call center sunt niste nesimtiti
A. T.
A. P.
V. R.
C. S.
F. P.
A. p.
G. M.
M. L.
C. D.