Opinii despre GLS Sfântu Gheorghe (Servicii de mutare)
GLS Sfântu Gheorghe
Parc Industrial Șelimbăr, Str. Ștefan cel Mare nr. 3, Șelimbăr, Sibiu 557260, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre GLS Sfântu Gheorghe, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de GLS Sfântu Gheorghe
Luni
[06h:30h – 10h:30h]
Marți
[06h:30h – 10h:30h]
Miercuri
[06h:30h – 10h:30h]
Joi
[06h:30h – 10h:30h]
Vineri
[06h:30h – 10h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre GLS Sfântu Gheorghe
C. V.
Am un colet la Gls din data de 12.03.Nici azi, după trei zile de discuții cu dânșii nu am reușit să intru în posesia coletului. Motivul:adresa mea nu era bună, aveam o eroare în adresă. Chiar dacă am stabilit până la urmă care e adresa corectă, ce să vezi...?! În a treia zi, nu s-au transmis datale corect între colegi. Nici măcar nu s-au obosit să dea un telefon. Sunt foarte nepăsători. Timp de 7 zile a stat coletul nemișcat în depozit, iar după a șaptea zi, când în sfârșit s-a mișcat, tot nu a ajuns în posesia mea. Gls, sunteți josnici!
a. m.
curierii nu poarte masca ... bine ca este valu trei ! cu toate ca observa ca tu porti masca , nici nu se sinchisesc sa o poarte . niste cocalari jenanti !
M. F.
Cea mai mizera firma de curierat! Lucreaza cu toate mizeriile de site-uri. Cand incerci sa rezolvi ceva cu ei se acopera unii pe altii, nu isi asuma nimic nu te ajuta cu nimic. Niste escroci care acopera alti escroci!
S. I.
Am avut una dintre cele mai plăcute, rapide și eficiente colaborări cu o redirecționare de colet. Doamnele de la serviciu clienți au fost extrem de dragute și profi
A. P.
5 zile la rand am primit mesaje pe telefon ca vin in ziua reapectiva sa ridice coletul,lucru care nu s-a intamplat. Azi a venit un domn,care a vorbit f urat la telefon.Mi-a spus ca este in fata scarii, sa cobor.Nu s-a prezentat,nu m-a intrebat daca se poate,mi-a inchis telefonul in nas. Ar fi bine daca ati suna cu 20 min inainte,macar sa ne putem imbraca.Dupa ce ca stam in casa la "dispozitia voastra",nici sa vorbiti cu niste oameni care platesc pt un serviciu nu sunteti in stare!Lipsa totala de profesionalism!
A. T.
Am folosit optiunea lor de schimbare a adresei prin email. Am primit email de confirmare dar coletul a fost livrat tot la adresa initiala. Curierul a refuzat sa plece de acolo cu coletul si sa il aduca la adresa corecta. La sediu au dat din umeri, au spus ca e vina mea ca nu am sunat, chiar daca am confirmare pe email.
L. E.
Cea mai proasta firma de curierat!!! Faci o comanda și îți ajunge in celălalt capăt de țara!!! Probabil majoritatea dintre ei nu au învățat la școala decât cifrele nu și literele (strada, oraș, județ)!!! Horror!!!!! Nu mai comand de pe site-urile care au ca opțiune de livrare gls!!
I. S.
Personalul deservent slab pregătit. Dispecerii nu cunosc locațiile clienților săi deși există numeroase aplicații ce pot fi folosite.
M. N.
Unele persoane care lucrează la această firma de curierat, nu cred că știu ce înseamnă respectul și pe lângă asta tot timpul au obiecți și încearcă sa găsească soluții să lase coletul în alta parte sa nu vina cu el până la adresa trecută pe colet.
R. P.
Cea mai urata experienta cu un curier, nu mi s-a intamplat niciodata ca un curier sa nu vrea sa vina pana la adresa, cei mai slabi, am avut 2 astfel de experiente neplacute cu acelasi curier o data in octombrie si acum in decembrie, curierului ii era frica sa urce ca este zapada pe drum, neintelegand ca drumul e perfect curat, a trebuit sa ma deplasez eu inca 2 km de casa pentru a ridica coletul si acolo, surprizaa, curierul nu a avut rest si am fost nevoit sa ii las 6 lei extra, chiar las extra deobicei dar curierilor seriosi si care isi fac treaba asa cum trebuie!!! Rusine!
Mai luati lectii de la dpd si sameday, cei mai profesionisti de pana acum!
F. V. I.
Mereu am apreciat profesionalismul lor.
Citind cateva dintre ultimele recenzii negative, realizez ca multi nu fac diferente intre compania GLS si soferi. Denota de altfel mai clar decat cred ei, limite crase de perceptie si conceptie.
Cand ai o problema suni la firma, nu te certi nici cu soferul nici nu lasi recenzii negative ptr ca tu ai decis sa faci casa pe creasta montana ...
Sa fim seriosi, in majoritatea zonelor se livreaza ireprosabil !
I. G.
Cea mai proasta decizie de a trimite un pachet cu gls.am trimis pe 17 un pachet din Austria..a ajuns pe 20 la Sibiu 3 zile a stat acolo,atat le-a trebuit sa imi fure pachetul si sa imi dea o cutie plina cu hartie si plastic,o sticla de sampanie si o cutie de bomboane..am intrebat de pachet..raspunsul era ca nu este la ei in sistem si minune dupa a aparut un pachet fara adresa.,dar nu pachetul adevarat trimis de mine
M. A.
Am dorit să schimb adresa de livrare. Din păcate din aplicația din care am făcut comanda nu am putut sa o introduc corect de la început. Am primit e mail ul cu link ul și parola de unde sa modific eu numai că, nu funcționa. Am sunat, domnișoara mi a zis sa iau legătura cu expeditorul... Că sa mai aștept 2 zile in plus până să vina comanda la o adresă pe care am anunțat o imediat ce am făcut comanda. JALNIC, JENANT, SPER SA NU IMI MAI VINA COLETE PRIN GLS
O. O.
Curierii nu au niciodata rest,sa nu mai vorbesc de atitudinea jalnica a celor de la sediu,cand incerci sa le explici ca sunt probleme cu atitudinea celor de pe teren..iti raspund cu ton ridicat,mai mult considera ca e normal ce se intampla..
B. D.
Cel mai prost si de neincredere serviciu de curierat care este pe piata din Romania. Operatori extrem de nepoliticosi, livrari intarziate.
M. D.
Am primit timp de o saptamana mesaj ca se va livra azi coletul si confirmare de la curier ca ajunge,dar din pacate a ajuns dupa o saptamana.
M. B.
Angajatul vostru din Craiova care conduce auto DJ 27 LUI are un vocabular si un comportament cu multe lipsuri, nu ma mira sa vad ca aveți recenzii negative.
M. C.
Sub orice critica! Nu raspund la telefon iar site-ul este inutil pentru urmarirea livrarii!
M. I.
Neglijenti cu coletele. Nu recomand pentru livrari colete fragile!
F. P.
Ar trebui să vă învățați curierii să citească. De asta nu găsesc ei adresa exactă... Comentariile lăsate comenzilor sunt scrise cu un scop. Durează 10 ani să vă gândiți să veniți și încă 10 să ajungeți la adresa corectă. Servicii extraordinar de proaste.
Steluța asta este dată ca să pot lăsa recenzie. Voi nici de asta nu faceți. V-ați greșit business-ul!
E. C.
Am avut cea mai urata experienta cu un curier a strigat la mine .
R. H.
De 2 zile astept o livrare. Trebuie sa-mi modelez programul după cum se pare după capriciile curierului. Nu mai accept nici un colet livrat prin aceasta firma. In plus, trebuie să mă rog de șofer să-mi dea chitanță.
M. O.
O echipă de profesioniști, cu suflet mare!
C. B.
Asteptam un dizpozitiv medical, si niste handicapati au pierdut coletul in depozit, asa nam primit nici sms nici tel. Printre ratinguri citeam multe nelamuriri de colete primite incomplet, sau fara colete.
Poate nu trebuia sa faca bani in plus soferii, daca salariul e mai mic, si macar sa aiba atat iq, sa arunce coletul pe balcon, sau asa ceva ca in us.
C.
La fiecare comanda plasata online,mi-au trecut la status ca am refuzat comanda,dar ei nici macar nu m-au contactat sau nu au venit acasa. Sunt foarte neseriosi !
M. C.
Sub orice critica, daca adresa este str.... nr... , pai nu ma suna sa merg in parcare la 100 m, unde gaseste el loc de parcare.
D. B.
GLS, cred că trebuie să vă reorientați businessul nu prea reușiți pe curierat! Pierdere de timp cu voi! Nu recomand!
C. B.
Multumesc GLS Romania . Am trimis un colet din Marea Britanie si am fost placut surprinsa de calitatea serviciului. De la serviciu clienti pana la curierul care a livrat serviciul a fost de nota 10. Curierul care a facut livrarea in Bacau a fost extraordinar .
I. I. N.
Cea mai proastă variantă de expediție din România!
NIMIC din ce spun ei nu poate fi considerat adevărat!
Numai minciuni și lipsă de respect față de clienți și față de parteneri.,.,.,.,..,
S. P.
Sunt extraordinari pe partea de suport clienti. Reactioneaza foarte prompt la solicitari. Pentru firmele cu care colaboreaza au cateva optiuni foarte faine printre care faptul ca nu percep km suplimentari si poti livra in orice locatie colete. In principal livreaza foarte repede si in orasele in care ceilalti curieri au intarzieri de livrare. Exceptii sunt pentru orice firma, dar dupa o colaborare de aproximativ 3 ani, sunt foarte multumit !
A. M.
Cea mai proasta firma de curierat din tara!!! Cei mai nesimțiți și mincinoși!
S. C.
Rapid și sigur
R. R.
Cea mai proastă variantă de expediție din România!
NIMIC din ce spun ei nu poate fi considerat adevărat!
Numai minciuni și lipsă de respect față de clienți și față de parteneri
S. A.
Două experiențe am avut și de fiecare dată a trebuit să mă agit ca să intru în posesia produsului. Distribuitorii sunt aroganți, nu te poți înțelege cu ei, nu țin seama de orele specificate în comandă!!!! Eu am rugat să nu vină într-un anumit interval, pt că nu e nimeni acasă...ei au anunțat că vor veni CHIAR în acel interval!!!! Bineînțeles că nu i-a interesat!!!!
O totală lipsă de respect față de client!!!!
Dacă ajung să mă învoiesc de la serviciu ca să primesc coletul, atunci mai bine merg în magazin și cumpăr produsul!!!! De ce aș mai apela la o astfel de firmă de curierat? Că să-mi încurce programul????
I. V.
Pur si simplu m a certat,ca era la adresa si eu nu eram acasă. Eu știu ca trebuie sa suni sau dai un mesaj măcar cu 30 min înainte sa ajungi,ca sa știu si eu,nu te rățoiește la client. Bine ca nu eram aproape,ca ii băgăm coletele pe gât. De 3 ori am avut colete trimise cu ei,de 3 ori m au tratat ca pe un gunoi,ca e problema mea,ca firma are un management si o administrare de tot rasul. Orice magazin online care colaborează cu acești nesimțiți,a pierdut un client. Nu mai cumpăr nimic care va fi livrat cu GLS, care este un serviciu mai prost decât Posta Romană.
E. L.
Servicii de curierat nerapid
M. Z.
A disparut un colet din cauza soferului care a lasat coletul intro casuta postala fara nume si a semnat El in locul clientului.
V. T.
Nu raspund la telefon,doar pe e email și atunci cand au chef...
S. D.
Meseriași de nota 10
S. A. I.
Nu anunta niciodata , nu suna si nici nu lasa notificare despre nici un colet
S. P.
Companie neserioasa cu curieri impertinenti si aroganti. Dimineta la 7 iti trimit un mesaj ca esti cautat de curier - care firma si de de ce ramane o taina de ghicit. Desi aveam de predat un colet care se afla la adresa doar de la amiaza si acest lucru era mentionat, curierul vroia sa vina dimineata. Vroiam sa iau legatura cu superiorul, dar agentul mi-a dat intentionat numarul lui personal. Ajuns la 'sef' prin numarul general de contact acesta la fel nu a inteles nicidecum ca nu este vorba de predare ci de preluare de colet. La firma la care lucrez multi dintre clientii ne-au sesizat ca renunta la colaborare daca livrarile se fac cu GLS. Evident ca mai bine am renuntat la aceste servicii care lasa mult de dorit.
M.
N-am avut absolut nicio problema cu ei. Din contra, mi-au rezolvat un colet cu o adresa incompleta.
N. I.
Servicii de curierat...puțin mai organizați decât ceilalți...
E. A.
Foarte slabi, daca aveti program de la ora 8 cum va permiteți să sunați la clienti la ora 7.30?Este normal sa fi luat la întrebări și să te justifici curierului de ce ridici sau nu coletul? Aroganța și tupeul are cote maxime, și dacă ripostezi și am avut curajul sa spun ca ora e nepotrivita mi s a spus că voi primi coletul maine.
V. V.
Buna dimineata ! MULTUMESC PERSONALULUI DE LA DEPOZIT SORTARI COLETE (SEFULUI DE DEPOZIT ) , MULTUMESC DOMNULUI DE LA PAZA PENTRU AMABILITATE SI INTERESUL CA SA NE REZOLVAM PROBLEMA , MII DE MULTUMIRI DOMNULUI ALBU CALIN (SPER SA NU GRESESC NUMELE ) PENTRU FELUL SAU DE A FI OM CU ADEVARAT . MULT SPOR !!!😊 Recenzia este pentru Gls Sibiu .
A. A.
Serviciu de contact cu această companie este catastrofal , nu are cine iti oferi informați sunt de negăsit ..
Cum oferiți domnilor servici consumatorilor ??
C. C.
Coletul mi-a fost livrat repede si bine, iar curierul a fost amabil
M. R.
Cea mai proasta experienta pe care am avut-o cu un serviciu de clienti!Doamne foarte slab pregatite si foarte irascibile
a. r.
Ca sofer venit la incarcare la Gls Selimbar esti injurat fara scrupule si claxonat de angajatii Gls si...ATENTIE..!!trebuie sa taci sa nu ridici tonul ..in caz contrar risti amenda 300 ron..plus o plimbare prin afara curtii Gls de cateva ore...pana e gata incarcarea(nu conteaza pt d-nul manager cu facultate si inzestrat cu f mult bun simt ,cum e vremea sau cat ai condus..si cate sute de km mai ai de condus)Ps..veniti cu umbrele si ceva randuri de haine..eu deja am inghetat de doua ore...!!Ajutor
D.
Doar ce am sunat la GLS. A răspuns cineva după 40 minute. Întreb ce e cu coletul meu care a plecat din Anglia pe 18.12.2018, îmi spune ca a plecat din centrul din Germania pe data de 20.12 și că mai face încă două zile până în România, ar trebui sa ajungă în noaptea asta în Ungaria. Zic ok... asta e, dar ajunge la mine până la crăciun? Păi nu... Că noi doar astăzi mai lucrăm. Foarte tare. Mulțumesc frumos. Directorul GLS Rico Back spunea când au deschis sediul la Sibiu și citez: "Prin intermediul centrului european de transbordare situat în Neuenstein, Germania, punctul nostru de distribuție internațional, putem realiza un timp de livrare a pachetelor de maxim 72 de ore oriunde în România, de oriunde din Europa." Stau eu mai prost cu matematica dar tot nu prea se adună. In fine, încercați pe cât posibil sa evitați GLS. Am mai primit colete și din România cu GLS, tot cu întârziere au venit.
B.
shl1t de firma.Trimit coletele inapoi fara motiv si ramai si fara bani.Neseriosi,mincinosi.,.,..
m. v.
O firma plina de nesimtiti.
Am un colet din UK blocat la ei in depozit. Stau cate 40 de minute pe telefon in asteptare si nu raspunde nimeni. Am reusit acum cateva ore sa discut cu o angajata de_a lor careia i_am expus problema. Problema care e a lor, nu a mea, dar in fine... Mi_a spus "o sa INCERC sa le transmit colegilor". Ce rahat sa incerci? Sa le transmiti o adresa pe care eu am transmis_o corect dar care soft_ul lor o transforma in ceva ce nu poate fi inteles?!
Suni la ei, le transmiti si rezolvi problema. Ce sa incerci? Ca doar nu e vorba de cum o sa nasti: natural sau prin cezariana. Doar suni la colegul tau si ii transmiti datele. La mail nu am primit niciun raspuns de 4 zile. Nu vreau sa mai aud de ei. O sa pierd un colet pe care am dat 150 USD. Pt niste incompetenti.
C. P.
Customer service foarte prost, cu angajati care te întrerup in timp ce vorbesti apoi iti închid telefonul.
R. F.
Sub orice critică .
Colete deteriorate, personal necalificat, soferul care semneaza procesul verbal in locul clientului in fals,
Concluzie - nici o steluță.
Jale
D. P.
Cel mai ratat serviciu de curierat din Romania. Colete din US intoarse inapoi cu "scuze" de date lipsa si colete programate sa ajunga la pachetomat nu sunt livrate acolo din motive doar de ei stiute. Un faliment rapid ar fi bun pentru toti. Sau macar plecati din tara asta.
T. 2.
Promit si seriosi
I. M.
Bună ziua. O singura întrebare am pentru dumneavoastră.Este de datoria curierului sa aducă coletul la ușa, sau este obligația destinatarului sa coboare in fata blocului pentru a ridica coletul? Cei de la Fan, Cagus, Dpd, urca la apartament, doar curierii dumneavoastră suna când ajung în fata blocului și au pretenția ca într-un minut sa și cobori după colet. Nu mi se pare normal, unii dintre noi avem copii, sau diferite treburi, nu putem lăsa tot pentru a cobora într-un minut. Va scriu din Sibiu, și chiar zilele acestea urmează sa primesc un colet prin firma dumneavoastră, sunt chiar curioasa ce răspuns o sa primesc pentru a știi cum sa procedez cu, curierul. Va mulțumesc. Revin cu un update. Acum o luna a fost ultima comanda pe care am ridicat-o de la voi. De câte ori vreau sa comand ceva, în primul rand ma uit cu ce firma îmi ca fi livrat coletul,si dacă e vorba de gls prefer sa renunț la comanda sau sa vorbesc la firma de unde vreau sa achiziționez produsele și să-i rog sa livreze cu alta companie de livrări. Curierul din Sibiu, zona Cireșica m-a luat la rost ultima data, și nici măcar nu vrea sa livreze coletul la ușa. Eu plătesc livrarea door to door, și asta aștept sa primesc. În schimb dau peste curieri nepoliticos și sictiriti. Ar trebui sa mai lucrați la capitolul personal, pentru ca nu sunt singura care a renunțat la primirea coletelor prin firma dumneavoastră.
b. f.
Firma de curierat foarte proasta. Trimite pachetele in alte județe decat cele destinate. Nu au oameni capabili sa sa faca treaba corect si la timp, 1 stea din partea mea. Astept coletul de 3 zile, astăzi am sunat si la ei si mia spus că au greșit livrarea si in loc sa trimita pachetul la Botosani l-au trimis la Călărași, acum trebuie să mai astept încă 1 zi.
B. R. S.
Cum sa ai tupeul sa spui ca ajungi la adresa in 10 minute, sa ai pretentia sa fi asteptat acolo vreme de inca 40 de minute si sa vi si cu replica "si eu stau dupa altii". Nesimtire, neprofesionalism.
P. M.
Trebuia sa primes doua pachete de la Amazon, dupa doua saptamani de la termenul de livrare aflu ca adresa nu era corecta. Pe bune, adica alte 4 pachete comandate in acelasi timp, din aceiasi comanda, au ajuns(FAN Courier si Cargus... nici prin cap sa va treaca ca au fost cei de la GLS).
In cazul in care masina de la GLS este zilnic in fata blocului meu si i am intrebat in repetate ori daca coletul meu este la ei, normal, ei zic ca NU. Va rog frumos sa imi explicati cum este posibil sa nu puteti livra un colet cu adresa detaliata si corecta, cod postal ....etc ?
Iar cu aceleasi detalii pe care firma dumneavoastra le a primit de la Amazon am primit toate coletele dar cu alte firme de curierat ...... sa nu mai zic ca nu am primit nici macar un telefon iar cei de la Cargus si FAN te suna ori iti dau mesaj cand vin.
Este firma asta de curierat asa de incompetenta si de nesimtita , ori pur si simplu aveti o placere din a va bate joc de banii pe care ii cheltuim, apeland la servicile acestei firme?
Mai pe scurt nu apelati la ei, exista un motiv pentru care lumea lasa note proaste si nu este un motiv nefondat, este pur si simplu faptul ca nu le pasa si isi bat joc de tine.
L. C.
Incredibila experienta! Toti incercam sa facem bani sa traim, dar aceasta echipa de "profesionisti", e ceva unic, galactic in demersirile ei de a fi stupida! Comand si platesc livrare cu asigurare un qqchose din UK.Cei de acolo trimit prin Royal Mail, care au partener in Romania , pe marii campioni absoluti, GLS! Comanda platita in 14 aug, da' sun in 21 aug la bajetzii GLS...sa vad care e treaba ...preventiv. Le dau numarul de telefon, caci din cauza GDPR-ului inteles tembel de meseriasi ca astia sigur vor avea probleme sa ma caute (simteam profesionisti ...) Asta era intr-o luni. Pisi care mi-a raspuns a zis ca sa revin cu un tel pe vineri, ca inca pachetzelul inoata in Canalul Minecii ... Joi ma trezesc cu un telefon de la un patzachin, care imi spune ca are un pachet de livrat catre mine, dar ca are dureri la rozeta si nu poate livra vineri si ca o sa ne mai auzim pe luni...deci stiau nr meu de telefon. Ma apuca apuca nervii si sun in nshpe parti ca sa inteleg cum vine treaba ca nu livrez, ca nu am chef si anunt clientul, ca sa se bucure si el. Reclam la Sibiu, madamoazela de acolo imi zice ca nu stiu cum sa ma contacteze caci partenerul strain nu trimite si nr de telefon datorita gdpr-ului mamii lor...(vezi mai sus ...aveau nr de telefon). Plang, amenint, is mieros, canci. Dama Rezista. Sun inapoi in curier si ii zic sa duca pachetul pina in ora 18 la depozit la Bragadiru sa ma duc dupa el vineri seara, pina la ora 19. Belengherul ma asigura telefonic ca trece el mai tarziu sa faca totusi livrarea, vineri. Stau vineri si il astept pina noaptea tarziu....mielu, ciuciu livrare. Intru simbata dimineata pe site-ul GLS si ce vad, scarba aia de curier a bagat coletul la 19:30 in depozit la Morgadiru (la ora 19 inchis). Luni urmatoare plec din Bucuresti . Luni, marti nu m-a sunat nimeni legat de livrare de la GLS. Marti seara iau legatura cu cei din UK carora le spun problema.Ei ma anunta ca GLS le-au spus ca nu pot livra pachetul si il retrimit in UK... Dragi romani... pieptul sus! Exista prostie, exista rea vointa, exista gdpr si exista GLS! Fara ele ...viata e greu... GLS flacaii mei! Ciuciu maria ta!
W. D.
In primul rand FORTE SCUMPI.Dupa ce am incheiat un contract cu ei pt liv rarea coletelor(pe o anumita suma).Cand am primit factura servicilor prestate ,pe factura era alta suma.....mult mai mare.Pt ca acel stimabil domn cu care am incheiat contractul m-a "aburit" ,cu toate ca eu am emailul de la el in care el mi-a scris clar suma pe care o am de platit pt fiecare colet trimis cu ei.Dragos H. ....pana semnati cu el.Un papagal,abia astept sa-l intalnesc fata-n-fata.NU RECOMAND
Deci cine minte si cine a fost mintit? Va raspundem tot noi: conducerea GLS a fost mintita in cazul de fata (ne asteptam sa ne sune cineva de GLS sa ne intrebe care este motivul pentru care nu mai trimitem colete..si atuci le explicam....am semnat pt o suma,iar pe fatura a venit alta suma..logic ca nu mai trimitem pe banii astia.E mai scump,in cazul nostru, decat daca am trimite prin serviciul Trimitcolet.ro sau pachet(serviciu oferit tot de GLS)...in fine,acolo taxe de ramburs e 8 lei(pt ca iti vine "in mana"),daca scadem diferenta de 3 lei,(5 lei aveam pe contract) este mai ieftin ...FARA contract ...deci despre ce vrobim))Noi ne-am simtit mintiti pt faptul ca atunci cand am semnat contractul ,de buna credinta,de la ultimul mail trimis de directorasul de vanzai in cauza,ba chiar mai mult de atat am deschis subiectul la intalnire precizand ca pretul anterior era unul mare si nu e ok,acesta (directorasul de vanzari DH de la GLS) a tacut ,nu a zis nimic cum ca contractul nu a fost modificat asa cum a scris in mail(imagine atasata).Deci conducerea poate face calculele si poate vedea contractul...nu bate una cu altea.Personal in afaceri am invatat caci cuvantul "cantareste" foarte mult...ceea ce nu se aplica in cazul de fata.Trage-ti concluziile si hai sa vedem care pe care a minti????? Nu mai incecarcati sa scoateti vinovati cilentii. D.H.s-a bucurat ca a mai prins un fraieri si a incheiat un nou contract ca sa mearga in concediu in India sa calareasca elefeanti.....Pana la urma ce sa zic,va multumesc si ma bucur ca s-au intamplat toate astea ,pt ca altfel nu gaseam sa-mi trimit coletule (plicuri sub un kg) cu 14 lei TVA inclus.
Aaa,am uitam sa precizez,dupa ce primesc prima factura cu alta suma decat cea discutata telfefonic si prin email cu stimabilul Dragos H de la GLS,ii trimit acestuia un mail cu print screen la mailul trimis de el cu pretul care va fi stipulat in contract.....bineinteles ca nu mi-a raspuns si nici nu am fost sunati pt a rezolva cumva situatia.
Pe langa toate astea,dupa ce am incetat sa mai trimitem colete cu ei,ca doar nu eram nebuni sa trimitem la preturile alea,mai scumpe decat pe trimitpachet.ro ...tot serviciul lor...fara contract) NU ne contactat nimeni sa ne intrebe : "bai,de ce nu mai trimiteti colete,ce s-a intamplat,unde-i problema?" NIMIC,am aflat ulterior de la agentul de pe zona,cu care s-a format o legatura de amicitie in ultimi 2 ani cat am trimis colete cu GLS (precizez ca era un contract de pe alta firma,nu cea de pe care am scris recenzia acesta),sa aflam de la el ca nu mai are voie sa ridice colete de la firma cu contractul nou....BRAVO DORELE! BAI GLS respecta-ti clientii si comunica cu ei ..ca ei iti aduc banii din care castigi si te dezvolti.Ati luat o franciza de afara,dar faceti o treaba romaneasca.
F. B.
In primul rand FORTE SCUMPI.Dupa ce am incheiat un contract cu ei pt liv rarea coletelor(pe o anumita suma).Cand am primit factura servicilor prestate ,pe factura era alta suma.....mult mai mare.Pt ca acel stimabil domn cu care am incheiat contractul m-a "aburit" ,cu toate ca eu am emailul lui in care el mi-a scris clar suma pe care o am de platit pt fiecare colet trimis cu ei.Dragos H. de la GLS ....pana semnati cu el.Un papagal,abia astept sa-l intalnesc fata-n-fata.NU RECOMAND
Deci cine minte si cine a fost mintit? Va raspundem tot noi: conducerea GLS a fost mintita in cazul de fata (ne asteptam sa ne sune cineva de GLS sa ne intrebe care este motivul pentru care nu mai trimitem colete..si atunci le explicam....am semnat pt o suma,iar pe fatura a venit alta suma..logic ca nu mai trimitem pe banii astia.E mai scump,in cazul nostru, decat daca am tirmite prin serviciul Trimitcolet.ro sau pachet...in fine,acolo taxe de ramburs e 8 lei,daca scadem diferenta de 3 lei,(5 lei aveam pe contract) este mai ieftin ...FARA contract ...deci despre ce vorbim))Noi ne-am simtit mintiti pt faptul ca atunci cand am semnat contractul ,de buna credinta,de la ultimul mail trimis de directorasul de vanzari in cauza,ba chiar mai mult de atat am deschis subiectul la intalnire precizand ca pretul anterior era unul mare si nu e ok,acesta (directorasul de vanzari DH de la GLS) a tacut ,nu a zis nimic cum ca contractul nu a fost modificat asa cum a scris in mail(imagine atasata).Deci conducerea poate face calculele si poate vedea contractul...nu bate una cu alta.Prsonal in afaceri am invatat caci cuvantul "cantareste" foarte mult...ceea ce nu se aplica in cazul de fata.Trage-ti concluziile si hai sa vedem care pe care a minti????? Nu mai incecarcati sa scoateti vinovati cilentii. D.H. s-a bucurat ca a mai prins un fraieri si a incheiat un nou contract ca mearga in concediu India sa calareasca elefanti.....Pana la urma ce sa zic,va multumesc si ma bucur ca s-au intamplat toate astea ,pt ca altfel nu gaseam sa-mi trimit coletele (plicuri sub un kg) cu 14 lei TVA inclus.
Aaa,am uitam sa precizez,dupa ce primesc prima factura cu alta suma decat discutat telfefonic si prin emal cu stimabilul Dragos H d,ii trimit acestuia un mail cu print screen la mailul trimis de el cu pretul care va fi stipulat in contract.....bineinteles ca nu mi-a raspuns si nici nu am fost sunati pt a rezolva cumva situatia.
I. J.
De 2 ore sun la dispecerat și nu răspunde nimeni Când sună ocupat când mă pun să aștept, am așteptat aproape 9minute și nu a răspuns nimeni. Am făcut comanda în 18 decembrie și nu a fost livrată nici acum. Stă în depozitul GLS din 27.12.2018 și suntem în 03.01.2019. Dacă nu e livrata astăzi cel târziu mâine nu mai are cine să o primească.pt ca suntem plecați 2 săptămâni din județ.
R. N.
Voi sunteti chiar penibili, curierul nu suna, nu anunta cand vine nu nimic si ma trezesc cu mesaj ca a fost returnata comanda. Sun la callcenterul vostru oparit si dupa 20 de minute de asteptat acel om care m-a preluat a raspuns 2 secunde nu a zis nimic si mi-a inchis telefonul. Nici 2 lei nu meritati, proaste rau firmele de fac afaceri cu voi.
F. F.
I am rugat sa vina 200 metri de la adresa eram la cabinet stomatologic cu pacient pe scaun .Mia raspuns naveti bunul simt sa iesiti la poarta il duc inapoi si sint un client saptaminal.
M. N.
Multumesc echipei GLS pentru promptitudine si profesionalism!
Ieri (03.12.2018)am confirmat o comanda pentru un colet pe un site, la ora 18,50, care urma sa imi fie adusa prin curierat, de catre GLS.
Astazi, in jurul orei 11, am fost sunata de curieeul Dvs. si am si primit coletul, dupa cateva minute.
Am sa va recomand cu caldura!
Sarbatori fericite!
C.
Bună ziua! Doresc să vă transmit faptul că serviciile de curierat rapid pe care le oferă firma dumneavoastră, sunt de cea mai joasă calitate!
Pe lângă faptul că sunt foarte scumpe, ( adică pe un colet de 30 lei, eu plătesc transportul 23 lei, în condițiile în care în mod normal plătesc la alte firme maxim 15 lei ), mai lasă și de dorit...
De exemplu: Astăzi a venit curierul și, și-a a oprit șpaga 3 lei, fără ca eu să îmi dau acordul....
Discuția telefonică suna în felul următor:
- Bună ziua! Domnul ...
- DA!
- De la curierat vă sun, aveți un colet în valoare de 62 lei de lei, se poate să coborâți în 3 minute?
- DA!
- Domnul ...?
- DA!
- 62 lei face coletul...
Îi dau 100 de lei, ca să îmi dea rest 38 lei, cât trebuia normal, la care el, îmi dă doar 35 de lei și mă întreabă, vă mai pot ajuta cu ceva?, la care am răspuns nervos, dar politicos, că nu!
B. T.
Si eu sunt in asteptare cu un colet de vreo saptamana la ei, iar la telefon astept deja de 30 de minute si nu raspunde nimeni.
A. '.
Pe 25.05.2017 ajunge coletul in tara din Anglia pe 13.06.2017 inca nu ajunsese la destinatie...incerci sa ii contactezi telefonic..nu raspunde nimeni...mai bine merge posta romana...
Update:
Dupa nenumarate telefoane in care mi se tot spunea ca AWB-ul nu exista (nici nu avea cum din moment ce lucratorii din depozit nu au scanat pachetul cu toate ca el se afla acolo) am dat de o domnisoara care mi-a spus ca pachetul nu a ajuns la ei pentru ca inca este in vama in UK.
Pe data de 12.06.2017 am facut o reclamatie la ANPC...pe data de 16.06.2017 pachetul a fost livrat. AWB in continuare nu exista in sistem dar pachetul a fost livrat....
ASA CA BAGATI RECLAMATII ANPC CA DOAR ASA SE REZOLVA....
E. C. D.
Incep acest mesaj prin a va felicita pentru faptul ca raspundeti tuturor recenziilor.Nota mea ar fi maxima , daca as fi primit un mesaj de notificare in dimineata livrarii , si nu m-ar fi sunat domnul de la curierat exact cand era la adresa.Totusi am primit comanda in aceeasi zi, si din acest motiv voi apela din nou la serviciile dvs.cu singura mentiune ca imi doresc sa primesc o notificare cu macar o ora sau doua inainte de livrare.Mult succes!
S. B.
Firma de cretini. Colet aflat in Bragadiru de o saptamina si efectiv refuza sa livreze. La mailuri mi se raspunde cu "se fac demersuri pentru livrarea acestui colet". Din pacate Royal Mail a ales aceasta gluma de firma ca partener si noi clientii o sugem.
M. T.
Am beneficiat astazi de servicile lor. Am fost palcut impresionat.
L. T.
Mi-au lasat coletul la altcineva pe care nu cunosc, fara sa ma sune sau sa ma intrebe ceva!! Este inacceptabil. Nici macar la mine pe scara! Pur si simplu l-a dat cuiva si atat... A trebuit sa ii sun eu pe ei pentru ca am vazut ca scria livrat... Curierul habar nu avea nimic... Cum sa lasi un colet la atlcineva cu alt nume, la alta adresa fara sa suni inainte?
g. c.
STATI DEOPARTE DE ACEST SERVICIU DE CURIERAT !!!!
Locuiesc in anglia si o simpla scrisoare trimisa cu semnatura de primire pe 26 februarie din Uk si ajunsa in Romania pe 30 martie la sediul lor central nu a ajuns la destinatia dorita nici in ziua de azi . Erau 2 martisoare pentru bunica si mama mea pentru 8 martie.... o sa scriu o scrisoare si aici in anglia la Royal Mail care lucreaza c acesti oameni neseriosi ! Daca stiam ca nu va ajunge de 8 martie nu o mai trimiteam.
Mama a sunat vinerea trecuta pe 10 martie si cineva ia comfirmat ca va ajunge luni (13 martie) ... nici acum nu a ajuns la destinatie cum s a promis. Am sunat din nou la ei si mi s a spus ca e la buzau. Destinatia era focsani ....mai bine sa nu promita decat sa puna speranta in oameni in zadar .
Foarte dezamagit de serviciul acestei companii , va rog evitati aceasta companie , nici macar nu si au cerut scuze.....
M. C.
Servicii mizerabile, am un pachet din Anglia care trebuia sa imi soseasca acum 3 saptamani, in Bucuresti, a durat 3 zile sa ajunga din Anglia in Romania, de atunci se plimba prin depozitele GLS. Am fost inspirat sa urmaresc coletul, sa constat ca ei aveau nevoie de "informatii suplimentare pentru adresa", desi la comanda am dat tot ce era necesar, inclusiv numarul de telefon. I-am contactat acum 10 zile sa le dau din nou adresa si numarul de contact (coletul era la momentul respectiv in depozitul din Bragadiru), ca astazi sa constat ca pachetul a ajuns iarasi in depozitul din Sibiu, iar la telefon sa mi se spuna ca "nu au avut informatiile necesare". Dintre toate firmele din curierat cu care am avut de-a face in Romania, pot spune ca sunt cei mai nesimtiti.
E. V.
Cea mai proasta firma de curierat!!! Toate datele de expediere au fost corecte, inclusiv codul postal, iar ei nu-mi livreaza coletul pe motivul "cod postal gresit". Dau n'spe telefoane incercand sa dau de cineva capabil sa imi raspunda la intrebarea unde este coletul meu si ce s-a intamplat de nu a fost livrat nici dupa 2 saptamani, mi se raspunde vag de seful de depozit "a fost greseala unui curier si acum nu mai avem ce face, nu am pe cine trimite"!!!! Evitati, nu este posibil sa fim tratati in 2018 cu o asemenea atitudine!!!!
l. s.
Foarte prompți, cel puțin în cazul meu! De fiecare data am primit coletul a doua zi după ce am făcut comanda. Chiar dacă eram la serviciu, agentul a sunat de mai multe ori pana a reușit sa dea de mine, și am convenit împreună care e cea mai buna cale de a întra în posesia coletului,uneori venind la serviciu, dat fiind ca nu ma putea găsi la domiciliu.
N. M.
Colaborez cu ei de o buna bucata de vreme si pot sa zic doar atat: este singura firma care are o rata de peste 95% colete in livrare in fiecare zi. Cel putin in cazul meu.
Ce-i drept, am noroc si de cliente serioase care nu comanda daca nu le trebuie, nu refuza comenzi (cazurile sunt foarte rare) asa ca seriozitatea curierului conteaza si mai mult.
Nu ma apuc sa arunc cu noroi in concurenta, nici GLS nu este lacrima curata. Ca si exemplu: un agent din zona Constanta, in vara, i-a cerut unei doamne care lucreaza in sistemul judiciar, mai multi bani decat trebuia (suma nu era mare, doamna nu a fost atenta dar ne-a frapat pe amandoua faptul ca un om s-a gandit sa fure pe cineva in interiorul unei cladiri care contine o instanta de judecata) deci fiecare are oamenii sai nepotriviti si intotdeauna recomand clientelor sa achite doar ceea ce scrie mare pe colet langa AWB. Atat.
Totusi, cand tragi linie la final de luna si vezi rata de livrari, cand vezi ca oamenii astia chiar isi fac treaba bine (mai ales acum in perioada sarbatorilor de iarna), parca altfel privesti colaborarea cu o astfel de companie.
De obicei reclamatiile apar in aceste perioade aglomerate iar oamenii multumiti nu se ingramadesc sa lase recenzii; adeseori o fac doar cei suparati.
In fine, mult succes si liniste tuturor.
A. N.
Cei mai seriosi curieri .Cei care lasa recenzii negative sunt persoane care comanda noaptea si se asteapta ca dimineata sa aiba coletul la usa ,ceea ce stim cu totii ca nu este posibil . Am colaborat cu multe firme dar cu ei avem rata de livrare net superioara oricarei alte firme . Plus ca cei de la GLS au preturi foarte mici . Recomand firmelor sa colaboreze cu Gls si or sa vada o schimbare in bine a livrarilor . Felicitari GLS pentru serviciile occidentale . 10+
Ş. G. G.
Execrabili ! Este prima data când aud un curier permiţânu-şi să vorbescă astfel unui client.Ei se aşteaptă ca clientul să fie acasă când sosesc.Toate firmele cu care am colaborat fac tot ce pot să livreze coletele anunţă din timp, solicită intervalul orar în care te pot găsi acasă, revin în altă zi.Ei îţi fac morală că nu eşti acasă când sosesc, îţi spun că nu pot să aştepte sau să revină în altă zi.Am sunat la firma care a expediat coletul şi le-am explicat ce s-a întâmplat, ei mi-au spus că le vor solicita să revină într-o zi când am liber, deci sunt acasă.Nici n-au vrut să audă şi au returnat coletul expeditorului.
A. O.
Coletul a ajuns repede si intact, in 4 zile lucratoare din Spania; pe scurt luni era in Spania, miercuri ajunsese la Budapesta, joi seara la Sibiu iar vineri dimineata l-am primit in Timisoara.
In general nu fac experimente cu firmele de transpot si comand doar prin DPD si DHL, dar dintr-un motiv care imi scapa expeditorul a ales GLS. Asa ca am cautat sa vad despre ce e vorba. Cand am vazut ce scriu ceilalti despre aceasta firma am intrat un pic in panica. Asa ca joi dupa-masa am sunat la Sibiu (la numarul de telefon care este afisat) sa intreb de pachet. Mi-a raspuns o doamna foarte amabila care mi-a dat toate informatiile necesare spunandu-mi ca cel mai probabil coletul ajunge la ei in seara respectiva iar vineri cel tarziu luni am sa il primesc. E drept ca pe site-ul lor nu am reusit sa urmaresc coletul pt ca numarul de tracking pe care il primisem eu era o combinatie de 15 litere si cifre. Dar putea fi urmarit pe un site extren (acesta il primisem in momentul cand am primit confirmarea de livrare din Spania).
Vineri dimineata am fost sunat de catre curier iar in 5 minute aveam deja coletul. Intr-adevar curierul a sunat cand era deja in zona dar asa se intampla si cand primesc de la DPD sau DHL.
Poate am avut eu noroc sau poate aici scriu doar oamenii care au avut probleme cu GLS, oricum cam asa este daca nu au fost probleme iti vezi de viata iar daca e ceva in neregula iti spui oful.
G. P.
E a treia şi ultima oară cînd mai folosesc "serviciile" acestui... nici nu ştiu cum să-l numesc, fiindcă nu poate fi vorba de curierat. Şoferi extrem de impertinenţi, nu am fost anunţat decît o singură dată că am primit un colet (a trebuit să mă duc eu prin oraş după curier), dar au pretenţia să primească bacşiş.
Nu recomand GLS nimănui, sub nicio formă.
M. S.
Atitudinea curierului a fost una bună,ma deranjează faptul cum am primit coletul,care ar fi trebuit sa fie in forma de cutie de carton,neindoita. Am primit în schimb,o cutie turtită... Am avut noroc ca nu era ceva fragil,ca sigur venea deteriorat. Pentru faptul ca tot plătesc transportul (20 de lei) mai si primesc cutia deteriorată. Va sugerez sa va antrenati curierii sa fie mai atenti si mai gentili !
p. s.
Cum e posibil sa comanzi ceva din Cluj . Sa ajunga la gls Sibiu si apoi sa vina la Baia Mare ?? Voi sunteti tampiti? Bine ca nu ati dus pachetu in Tanzania apoi sa il trimiteti la Baia Mare
A. S.
O firma de tot rahatul , mi au furat telefon de 50 de milioane din depozit si nu rezolva nimeni nimic . nu apelati la aceasta firma , isi bat joc de oameni!!!
f.
Interesant cum ajung coletele de la mii de kilometri intr-o zii in ungaria,de acolo pleaca rapid spre romania,si odata ajunse la sibiu...pauza totala.
Confundati activitatea de livrare colete cu cea de depozitare,oricum cand voi avea ceva lucruri pe care nu vreau sa le folosesc prea curand ,o sa apelez la voi...ptr depozitare evident,si pana va venii timpul sa le folosesc,poate poate vor fii livrate.
B. M.
O experiența extrem de neplăcuta!incepand de la șofer pana la manager-ul de zona!
A. C.
Livrare rapidă,curierul din Galați foarte de treabă.🤗
G. D.
De 2 zile sun si nu raspunde nimeni. Am un pachet trimis de 2 saptamani din Anglia. Ei zic pe site ca s.a incercat distribuirea lui de 2 ori pe 21 si pe 28 dec, dar mint. Nu a venit nimeni si nu s.a trimis niciun mesaj la numarul care a fost trecut langa adresa. Foarte proasta companie. Nici nu stiu unde e pachetul acum. Neseriosi
E.
Eu sunt foarte nemulțumit de serviciile GLS din mai multe motive :
1.Nu sunt activi în weekend
2.Nu au serviciu telefonic non-stop
3.Trimit toate coletele la sediul central din Sibiu,iar apoi le trimit în toată țara
Nu recomand nimănui această firmă din cauza neseriozității şi a comodității lor !
Trebuie reclamați la protectia consumatorului.
M. P.
cei mai de treaba curieri si mai seriosi <3
d.
Cea mai slaba companie de curierat din Romania, pachetele ajung tot timpul cu intarziere si personalul de la call center este practic degeaba in momentul in care ii intrebi ceva despre pachet.
V. P.
Foarte dezamagita de servicii, am făcut reclamație OPC
A. P.
Coletul vine foarte greu, trebuia sa ajunga marti, e vineri si inca nu a ajuns, am sunat curierul si de 3 zile spune ca nu este in zona..
O. S.
Nu suna in prealabil, desi era scris mare si clar un numar de telefon pe coletul venit din Anglia [Royal Mail].
Am gasit un bilet in usa pe care scria ca nu am fost acasa, desi in acea zi a fost in permanenta o persoana acasa.
Nu suna nici la telefon nici la usa. Niste puturosi!
C. M.
Serviciu rapid, dar curierii au o atitudine josnica. Nu anunta din timp sosirea coletului, sunt mereu nervosi si nepoliticosi, iar ultima data au returnat un colet de fata cu mine, doar pentru ca le-am spus sa astepte 2 min sa intru in casa, sa iau portofelul !!! Cum vine asta?!? Graznic, nu recomand.
D. B.
Firma o fi serioasa dar angajati de pe zona Dornelor sunt grăbiți si daca sar putea sa se deplaseze destinatarul dupa colet.
W. H. U.
Ieri am facut comanda,a doua azi Am primit mesaj ,curierul fiind un tanar de treaba,respectuos,caruia i am oferit si o mica atentie deoarece mi a facut ziua mai frumoasa prin felul de a vorbi . Nota 5 pentru GLS din partea mea
D. B.
NU livreaza fara numar de telefon pe pachet!! Sunt mari boieri!! EVITATI aceasta firma!! Pachetul era cam deformat, NU RECOMAND!!
R.
Recomand. Am sunat la sediu, s'a gasit coletul imediat dupa track id si am primit numarul de mobil al curierului. Nota10+
A.
Am primit un colet din olanda prin GLS, nici o problema. Pe 3 (marti) a plecat din olanda, pe 6 (vineri) era deja in romania la sibiu dupa ce a trecut prin alte 2 tari (germania si ungaria), pe 9 (luni) coletul a ajuns la mine, continutul a fost intact, curierul a fost ok.
G. U.
Pentru aroganta.
C. L.
Este o firma de curierat foarte bine organizata,nu stiu cum platesc angajatii,poate nu sunt motivati financiar dar vorbesc mizerabil cu clientii.In viata mea nici un curier nu mi-a vorbit in felul in care a vorbit curierul GLS
P. R.
Cei mai seriosi!
G. G.
Coletul a ajuns foarte repede (a doua zi dimineata). Din experientele mele, GLS a fost mai rapid cu coletele decat atunci cand am comandat cu Fan/Cargus.
I. T. B.
Total multumit de serviciile lor. SMS + sunat inainte sa ajunga la destinatie.
E. N.
Lipsa de bun simt și neprofesionalism.
M. A.
Mai repede ajunge Posta. Neseriosi. O stea e mult prea mult pt calitatea serviciilor dvs.
t. 8.
Catastrofala! Curierul face ce vrea el chiar daca tu plătești pt livrare!