Opinii despre easyBOX by Sameday - New Town Residence (Servicii de mutare)
easyBOX by Sameday - New Town Residence
Strada Doctor Nicolae Ionescu Sisești nr 23B, Craiova 200302, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre easyBOX by Sameday - New Town Residence, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de easyBOX by Sameday - New Town Residence
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
22 | |
23 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
19 | |
20 | |
21 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Opinii despre easyBOX by Sameday - New Town Residence
A. B.
Curierul din zona mea e o persoana placuta, insa ceva se intampla cu ei ca de fiecare data a ajuns tarziu. Am peste 10 comenzi livrate de ei, toate intarziate. Chiar si cu mai mult de 3 zile in plus fata de data la care primesc SMS-ul de confirmare. Pe aici le spunem "SOMEday Courier". Apelez la ei doar daca nu am de ales si nu ma grabesc.
I. P.
Am plasat saptamana trecuta prin intermediul Emag o comanda pentru 12 cutii de manusi din latex (total de plata 600 lei + 20 lei transport). In ziua in care a venit “curierul” (08.02.2021), mi-a intins rapid un colet pe care il tinea intre doua degete (subliniez cat de usor era coletul avand in vedere ca pe hartia lipita pe el mentionau greutate 6 kg !!!) si mi-a zis “trebuie sa imi dati 620 lei”. Si ii zic “imi pare rau, dar comanda este incompleta”, eu comandand si alta data un colet asemanator si stiind care ar fi trebuit sa fie dimensiunea lui, urmand sa imi spuna curierul “nu stiu doamna, asta aveti de ridicat si de platit, uitati, vedeti, scrie pe pachet ca este 1/1, deci nu mai am altceva sa va dau”. Imi adusese un pachet de plastic in care erau puse 2 (DOUA!!!) cutii, din 12, eu tot incercand sa ii explic ca nu este posibil ca in pachetul pe care mi-l da sa am 12 cutii, el tot insista ca “ba da, asta e ce ati comandat, atat aveti de plata. Nu achitati, returnez coletul”. In momentul in care i-am cerut sa fac o poza coletului si i-am aratat comanda plasata – confirmata – cu awb – atat pe Emag cat si pe Sameday, a inceput sa o dea la intors, ca “stiti ca probabil s-a produs o incurcatura de la Emag, probabil nu ne-au transmis complet, ca da, nu avem aici 12 cutii, ci doar 2”… adica era oricine de vina, dar nu el. Ulterior am sunat la Emag, mi s-a confirmat ca a fost transmis coletul complet, am fost sunata si de persoana care mi-a spus ca a impachetat coletul complet cu cele 12 cutii. Deci? S-au pierdut pe drum, nu Sameday? Voi nu aveti nicio vina, nu? Jalnic. Mai platim si transport 20 lei, pentru? Pentru ca niste curieri sa fure?
V. E.
aroganti, needucati, nu poarta masca, nu au grija de colete, nu livreaza pana la usa, prefera sa cobori sa ridici coletul....servicii de cacao
R. T.
1 singur courier bun aveți, și de acela am noroc mai rar sa ajungă la mine. In rest, numai incompetenti și nesimtiti aveți. Ba trebuie sa merg după ei jumate de București sa îmi iau produsele, ca ei nu mai au timp sa vina sa mi le predea, ba stau ascunsi pe niște stradute laturalnice,ba vin numai când vor ei, fara sa sune in prealabil. Sunt impertinenti, îți vorbesc cu o maxima lipsa de respect și, mai nou, îți închid telefonul in nas, după ce iti zic in sictir ca ei nu pot veni azi sa iti aducă produsul, ci vin mâine.
Păcat de Emag... Cu asa servicii de curierat, mai bine ridic eu direct de la sediu.
D. O.
Am comandat 9 caiete, am primit în easybox doar 2, pachetul avea multe lipituri pe el, semn că a fost desfăcut. De asemenea, ambalajul este din hârtie si, după cât de lejer stăteau cele două caiete in interior, se vede clar că, inițial conținutul a fost mult mai mare. Ar fi bine ca eMag să aibă mai mare grija la colaborarea cu Sameday, mai ales ca, făcând reclamație te expediază către distribuitor, comanda fiind făcută pe platforma lor. Adică, eMag doar își ia comisionul, restul e treaba celorlalți. Asta a fost învățare de minte pt mine, pe viitor voi ocoli platforma eMag, făcând comanda direct la distribuitor.
L. C.
Este normal ca un curier sa imi spuna ca nici nu se pune problema ca el sa vina pana sus sa imi aduca coletul, in situatia in care eu ii mentionez ca sunt in carantina si nu am voie sa ies din apartament? Dupa ce i-am explicat situatia mi-a spus ca "DACA ramane timp, undeva mai pe seara, o sa il aduca". Poftim? Adica ce ar trebui sa fac? Sa cobor si sa risc sa primesc o amenda de cateva mii de lei pentru nu colet de 70 de lei?
A. B.
2 stele pentru ca stiu in Jud Dambovita un curier care livreaza in timp. Insa in Jud Ilfov e jale, din centrala spun "a avut multe colete", si ce treaba am eu client cu lipsa lor de personal. Nu e nici Craciun nici alta sarbatoare, nu ninge, nu ploua, nu e gheata pe jos. Pai daca in conditiile astea nici pana la 20:15 nu a ajuns (desi programul curierului s-a terminat), cum o fi in conditii vitrege? Nu mai ajunge coletul.
C. D.
M-am confruntat cu un lucru bizar, curierul, pur si simplu, nu a vrut sa-mi dea bon fiscal. S-a balbait, mi-a aratat pachetul spunand ca este bonul in pachet, ca scrie pe pachet.... Am avut nevoie de colet si a trebuit sa-l iau fara bon fiscal. Voi face sesizare la ANAF Antifrauda sa vedem dumnealor ce zic. Poate firma de curierat se supune altor legi. Vedeti, in cazul in care vreti sa returnati coletul, nu veti primi banii fara dovafda achitarii contravalorii. Dar nu asta este problema ci substituirea de la respectarea legii. Probabil este un mod de fraudare. Nu stiu, vom vedea.
C. P.
Conteaza f mult curierul. Cel care vine de obicei este super profi, f amabil, punctual si intelegator. Dar daca se intampla sa fie in concediu este groaznic.. curierul care il inlocuieste nu isi face treaba.. nu livreaza produsele.. zice ca nu raspund la tel, ca nu sunt acasa, tot felul de scuze. Daca apelez telefonic curierul, nu raspunde niciodata.
Am fost in situatia sa mi se anuleze o comanda platita anticipat pe motiv ca nu ma gaseste la adresa.
Dupa discutii cu emag, am primit comanda.. livrata de curierul care venea de obicei la mine, reintors din concediu..
Ce sa zic?! Livrarea e in functie de norocul fiecaruia:)) lucky me ca livratorul de pe zona mea e super ok
l. s.
sofer extrem de obraznic si nepoliticos,trateaza clientul ca pe un supus,groaznic
B. G.
Comanda emag de livrat la Easybox, sambata. La 6.30 dimineata primesc mesaj ca nu s-a reusit livrarea la Easybox din cauza dimensiunilor prea mari ale coletului. La solicitarea lor, introduc in sistem adresa de livrare la domiciliu, care era la 300 m de Easybox. Incerc sa sun in call center, dar sunt anuntat ca programul incepe la 8.
La 8 fix sun pentru a ruga sa se livreze in aceeasi zi, precizand ca era un cadou comandat la Emag tocmai pt ca il livrau a doua zi, incepand cu 7 a.m. (sic). Paranteza: eram apelantului cu nr 1 si am fost preluat la ora 8.10-8.15 (probabil operatorul era la tigara si cafea). Imi afirm disponibilitatea si rog sa imi dea nr de telefon al curierului sa il interceptez eu in locatia in care se afla. M-au asigurat ca se va livra in acea dimineata, urmand sa fiu contactat de catre curier. Nu s-a intamplat acest lucru pana la 14.30, ora la care am sunat la Emag. Inutil sa va spun ca nu s-a intamplat nimic nici dupa acest telefon.
Precizez ca valoarea comenzii era undeva spre 2500 lei. Asta vis-a-vis de interesul si motivatia de a vinde a Emag si Sameday.
Asadar aveti grija voi cand selectati livrarea la Easybox. Este a doua oara cand mi se intampla asta. Se pare ca e frecvent la ei sa nu calibreze dimensiunile coletului la dimensiunile cutiilor din Easybox.
Altfel, nu are sens sa mai comentez indiferenta si lipsa lor de interes de a rezolva facil o situatie simpla, fara efort din partea lor eu fiind acela care m-am oferit sa merg in locul in care s-ar fi aflat curierul.
E greu sa lucrezi in B2C!
F. W.
Cel mai prost curier! De fiecare data cand mi-au livrat ceva direct au intarziat (desi pe site se afisa altceva), de cateva ori au scris pe site ca nu m-au gasit desi eram in locatie si nu am fost sunat (adica au mintit ca nu m-au gasit) iar de curand am cumparat prin emag prin easybox si comenzile au fost intarziate zile in sir, pe site-ul lor se afiseaza ca le plimba inainte si inapoi zile intregi. CEA MAI PROASTA FIRMA DE CURIERAT! As vrea sa existe ZERO stele. EVITATI ACEASTA FIRMA!
In acelasi timp am comandat din Germania si din Bucuresti. Coletul din Germania-Romania a ajuns (cu UPS) inaintea celui din Bucuresti-Bucuresti cu Sameday! Daca aveti de ales evitati acest curier!
M. M.
Am pierdut ore bune in telefon pentru o comanda ca sa vad de ce nu mai ajunge si au dat vina pe cei de la emag ca nu au trimis comanda. Cei de la emag ziceau invers si tot asa. M am dus de unul singur la sameday sa mi ridic produsele si dupa putin scandal cu niste angajati total paraleli cu domeniul, am reusit sa ridic produsele.
i. m.
O stea este enorm pentru tentativa asta de firma de curierat!
Nu cred ca exista un curier mai PROST decat sameday. Cei mai nepasatori agenti si cea mai proasta logistica.
II doare undeva de ce probleme sunt in firma. Singura lor placa este "suntem mari, suntem buni si avem investitii mari" dar experienta clientilor (selleri si clienti finali) este INCREDIBIL DE PROASTA!
A. M.
1. alt curier ridica comanda care trebuie sa ajunga la mine, astept inca 4 zile pana se intoarce in depozit si mi se livreaza
DIALOG: "Ti-l aducem noi nasule." - l-au livrat dupa ce am discutat cu eMAG pentru solicitare de reluare a livrarii
2. alt curier ridica comanda care trebuie sa ajunga la mine, se duce la alta localitate decat cea specificata pe adresa, am nevoie de produs de Craciun, mi-l aduce dupa data de 28.12.2020.
DIALOG: "E Craciunul, nu mai stau sa ma intalnesc cu tine in Slatina (unde au depozitul central)." - in conditiile in care eu am nevoie de el de Craciun si accept sa bat 100 km pana in Slatina dupa produs.
A. C.
De ce se mai numeste "Sameday" daca livrarea are loc dupa o luna?
Am asteptat timp de o saptamana sa vina un curier sa preia coletul pentru un schimb, iar dupa ce am reusit sa-l predau, au mai trecut 11 zile pana in momentul de fata si inca nu am primit produsul solicitat.
Ş. A.
Nu folositi aceasta "firma de curierat"!!!
Am facut comanda pe emag, primesc dupa cetava zile sms ca voi primi coletul iar dupa cateva ore, mesaj cum ca: "comanda dvs. a fost livrata cu succes"... deja am o saptamana de telefoane cu sameshït, emagar, si cu distribuitorul(care nu are nici o vina)... in dorinta de a rezolva harababura asta creata de sameday. Concluzionez acum, ca sunt plin de nervi... Daca site ul din Ro. de pe care vrei sa cumperi un produs, expediaza prin sameday... schimba site ul, vine mai repede de pe amazon.
B. B.
Au program scurt...adică dacă nu ești acasă la ora 11, vine mâine.
S. K. P.
Cei mai praf curieri ever. Daca as avea o afacere, doar obligata, cu pistolul la tampla, as colabora cu ei. Nu povestesc aici pentru ca n-are rost dar o sa evit pe cat posibil interactiunea cu asemenea specimene.
D. A.
Nu mai era loc în easybox pentru al doilea colet și am primit mesaj să introduc o adresă de livrare. După ce am introdus alta adresa, în același oraș la 500 metri de acel locker nu am primit nici un semn de la curier! Am sunat la ei a doua zi, am stat 40 minute în așteptare și când am ajuns pe poziția 1 ghiciți ce, au închis apelul! Sincer, va meritati toate parerile negative!
C. C.
Colet ridicat din Afumați Ilfov, de adus în București.
Azi se fac 6 zile și tot nu a ajuns.
Nici nu mă lăsa să vin eu să îl iau...
J. A.
Neseriosi e prea putin spus.
Nesimtiti nu cuprinde indeajuns totul legat de Sameday.
Daca ar avea toti destinatarii optiuni, nu doar Sameday ot livrare, in viata mea nu as alege impertinetii , obraznicii, sameday.
A. A.
Am comandat de nenumarate ori prin emag sa imi vina la easybox si Sameday a fost mereu harnic, mereu ajungand devreme la easybox. La un moment dat, am dat comanda de un set de pahare de vin destul de scump, si am ales sa imi vina la easybox. Din nefericire, emag nu mi-a spus ca nu poate fi livrat la un easybox, si am fost sunata de o domnisoara de la Sameday pentru a verifica daca adresa este corecta. I-am explicat ce s-a intamplat si a fost foarte draguta, s-a oferit sa mi-l livreze la domiciliu fara niciun cost extra si a doua zi (Sambata) a si venit. Paharele erau toate ok, nici macar zgariate sau ciobite, si nu este prima oara cand am parte de un serviciu bun de la Sameday.
I. D.
Am de dat un retur.Ce sa vezi?Angajatul firmei Sameday ma invita in fata blocului să-i predau coletul cu afirmatia ca este in interesul meu, si ca dumnealui are multa treaba si
nu sta dupa mine!Un tupeu de nedescris în condițiile în care i-am explicat ca asta este treaba dumnealui ,sa vina si sa
ridice coletul nu sa imi dea indicatii cum ar trebui sa-l astept eu la nu stiu ce colt de bloc .Mai avea puțin si-mi explica cartografierea blocului printre alte explicații puerile!Să nu mai spun că vin fără masti si la o intrebare strict pe subiectul acesta, răspunsul șoferului este ca nu crede in Covid si ca el oricum nu poartă masca deoarece se sufocă în atatea ore de muncă!
O. S.
Pacat ca nu exista și opțiunea "zero stele ". Curierii sunt de toată jena. Iti vorbesc pe un ton de parca iti fac o favoare ca iti aduc colet, un serviciu pt care tu plătești, evident. Pot înțelege lipsa de educație a acestor baieti(nu pot fi denumiți domni), dar nu pot înțelege aroganta si nesimțirea lor. Deh, nu iti trebuie multe clase ca sa te faci curier!
V. T.
Am platit suplimentar 60 de lei pentru livrare in aceeași zi și bineînțeles că nimeni nu a sosit. Totodată nu am putut da nici eu nici EMAGUL de cineva de la curier.
A.
17 zile de asteptare si inca nu am primit coletul. Serviciul de client support este o gluma si dau acelasi raspuns si pe e-mail si la telefon: 'Verificam cu colegii din operational si revenim'. Nu mai revine nimeni.
Daca vreti sa comandati de pe site-uri care au livrare cu Sameday NU O FACETI. Daca sunteti companie si cautati un colaborator pentru livrare EVITATI aceasta gluma de firma de livrare.
G. C.
Sa va schimbati nunele din Sameday in Sameyear. Un colet care trebuia livrat la easybox de 3 zile il tot amanati cu motivul ca lockerul este plin. La telefon nu raspunde nimeni ca sa le sugerez sa ma sune curierul care face alimentarea pt ca stau fix langa easybox. Absolut orice comanda cu ei e problematica
M. b.
Nu merita nici o stea pun in mesaj nr gresit al curietului curierul vine in fața porti stat 5 min si pleaca fara sa sune nu recomand
B. W.
Am comandat mai multe produse, au venit ok....
Un MARE MINUS sunt SOFERII ca vin intr-un sictir si miserupism maxim, chiar azi mi-a fost livrat un colet mare, si am vrut sa-i dau si eu omului un bacsis acolo...Ce sa vezi? A venit omul tunand si fulgerand ca trecusera adresa gresit pe foaia lui, desi pe colet era trecuta corect...in momentul in care un serviciu iti e oferit din scarba...dispare si bunavointa omului de a mai oferii vreo atentie...asta daca se uita vreun curier angajat acolo.
L. U.
Firma de curierat foarte rigida . Am intarziat (din motive obiective)cu cateva ore ridicarea unui din easybox si desi coletul era inca in localitate, nu au vrut sub nici o forma sa imi permita sa il ridic eu de la sediu . Au insistat ca trebuie facut retur la firma de la care am cumparat si sa iau apoi legatura din nou cu acestia . Nu am patit cu nici o alta firma de curierat acest lucru . Nu recomand!
W. W.
Curierul (samday) ,a fost informat telefonic ca livrarea sa fie facuta dupa ora 13.00.
A refuzat , spunandu-mi ca daca in 15 min. nu sunt la adresa, o sa fiu obligat sa refac comanda, ulterior primind mesaj (sms) ca am fost cautat la adresa. Tonalitatea si modul de comunicare , au fost sunt orice standard pentru o firma care are respect fata de clenti.
Am folosit serviciul Genius de la Emag; Dezamagitor, ca si client de peste 13 ani , cu un istoric verificat . Mare atentie cu astfel de angajati ! (Samday)
R. E.
Nu mai am cuvinte pt a-mi exprima dispretul ptr asemenea "servicii"! O stea este prea mult! Fugiti de ei. Personalul din call center este nepregatit, le oferi solutii pe tava ( vin eu sa imi ridic produsul x de la depozit ptr ca voi, sameday nu ati fost in stare sa mi-l livrati in parametrii setati de voi desi m-ati anunțat ca voi primi coletul in azi), iar curierii, cand ii suni sa ii intrebi cand vin cu coletul, sunt la magazin la cumparaturi. Experiente neplacute cu ei cu diferite colete comandate de la emag.
L. A. V.
Am comandat mai multe produse de Black Friday, iar sambata si duminica mi-au ajuns toate coletele livrate prin SameDay. Am avut comunicare foarte buna cu curierii, s-au purtat ok si mi-au adus electrocasnicele pana in casa. Spre deosebire de alte firme de curierat, ei sunt singurii cu care nu am avut probleme. Mentionez ca plata coletelor a fost ramburs.
A. S.
Trebuia sa mi ajunga coletul in intervalul orar 19:00-21:00, s a facut ora 22:00 si eu nu am primit coletul,curierul si a inchis telefonul ,la ora 22:30 dupa ce am trimis un email la sediul lor cu reclamatie ,primesc telefon de la curier la ora 22:35 in aceiasi zi si ma intreaba daca poate sa imi aduca coletul urmatoarea zi!!!! Normal ca i am zis ca il vreau in noaptea aia dupa ce ca eram nervos ca nu a ajuns la timp si nici macar nu ma instintase ca numai vine. Nu va RECOMAND Sameday lipsa de respect si profesionalism.
N. N.
În urma cu trei zile am fost anunțat ca mi se va livra un colet pe care-l așteptăm. Nici pana azi nu l-am primit. Am interpelat patru curieri și toți mi-au zis același raspuns: va suna colegul. Rușinos. Am sfătuit societatea unde aveam comanda făcută sa se folosească de serviciile altei companii de curierat.
A. S.
Cea mai neprofesionala firma de curierat. Am stat peste 1h in asteptare la call center am ajuns sa fiu numarul 2 si 6 si de fiecare data mi-a inchis telefonul....
M.
Iresponsabili! UNII NU respecta normele de prevenire COVID 1 9 chiar daca masca de protectie este obligatorie! au ajuns sa aiba tupeul sa ma intrebe pe mine de ce am masca pe fata. De asemenea iti spun ca ajung la locatie in 10 minute si astepti ore intregi). Actualizare: mai nou nu vin nici in fata blocului ci pun destinatarii sa mearga pe alte strazi (unde au ei masina parcata ) sa-si ridice coletul.
G. O.
Nici nu stiu cum sa descriu experiența cu ei. O afacere prost gestionata. NU RECOMAND!
t. c.
comenzile ajung tarziu,sa mai angajeze daca nu fac fata!!
I. R.
Personal slab calificat și fara obraz. Curierul mai avea puțin și imi sugera sa ma duc eu acasa la el sa iau coletul.
r. s.
Astept coletul de 5 zile, in contextul in care pe site ul eMag era preconizata livrarea in easybox a doua zi.. multumesc Sameday pentru cadoul de Craciun întârziat.
PS.încă il aștept...
D. V.
Niste incompetenti. La asemenea review-uri nici nu ar trebui sa mai existe pe piata.
Nici oamenii din call-center nu sunt cei mai inteligenti, isi permit sa te ameninte.
M. M.
Cel mai slab serviciu de curierat. Se genereaza AWB-urile din platforma eMAG si nu vin sa ridice coletele pentru livrare in lockere. Daca dai mail-uri la suport clienti raspund in termenii clasici "ne cerem scuze de experienta pe care ati avut-o", dar nimic concret ca si solutie, care sa si rezolve problema. Daca incerci sa suni- stai minim 40 min in telefon si nu raspunde nimeni. ESTE INCREDIBIL. Cum vreti sa cresteti? Sau angajatii sa isi ia salariile daca prestati astfel de servicii? Am o persoana dedicata contului si nu raspunde la telefon. Ba din contra dupa ce astept, intra robotul si imi spune ca ma va contacta in curand. CEI MAI SLABI DIN PIATA PE ACEST SERVICIU!
J. M. C.
Ciudat cum îți trimit SMS prin care ești anunțat că, pachetul va fi livrat in ziua respectiva și mai mult de atât primești un cod, un PIN prin care normal îl folosești in loc să dai semnătura, în cazul meu nu a fost necesar nici să dau semnătură, nici să folosesc PiN-ul (de siguranță), deoarece pachetul a fost înmânat unui vecin care a intrat pe poartă. Interesant mod de a livra colectele.. nu a mai avut răbdare 5 secunde cât făceam de la locul (din interiorul curții) unde eram când am văzut vecinul care închidea porta.. cu pachetul in mâna zicând "e pentru tine".
N-am alte cuvinte de spus, livratorul a motivat.. "aveam mașina parcată acolo în față"... Dar dacă pachetul nu ajungea la mine, dacă intra in curte un necunoscut.. eram bun să pierd timpul să dovedesc că nu mi-a ajuns pachetul?.
După ce am sunat la Sameday, unde am făcut o sesizare și am întrebat ce se întâmpla dacă nu ajungea pachetul la mine, doamna de la call center a zis " se făcea o anchetă" .. și cum se făcea ancheta dacă livratorul a semnat în locul meu, dar a dat pachetul nu-l furase, cum și cine dovedea autenticitatea semnături??? .. ajungeam in judecată pentru un produs care dispărea pe drum? Și asta pentru că, livratorul a considerat în acel moment că, este ok.
Vai de clienți care ajung in ipostaza să le dispară produsele, de a nu putea să demonstreze dacă le-a venit/preluat pachetul de la livrator, cu cat este mai mare paguba cu atât te apropii mai tare de judecată unde trebuie să bagi alții banii pentru a dovedi că firma și livratorul sunt cei vinovați, si tu ești cel ce-a fost păgubit.
Eu voi face o solicitare către eMag să-mi trimită produsele prin altă firmă, faceți același lucru și poate nu veți ajunge in instantă pentru "disparițiile misterioase".
O sesizare către ANPC rezolvă doar unele cazuri.
*Instalati-vă o aplicație ce înregistrează apelurile este foarte utilă în astfel de situații.
*Un lucru la fel de grav este că această firmă nu dă semne să îi deranjeze lipsa de profesionalism și pagubele produse, aici văd că nu răspunde nimeni, nu știu să își ceară scuze.
*Livratorul trebuie să știe că, reprezintă o firmă, este plăti și nu face o muncă voluntară, deci .. orice mod greșit de a livra o comandă afectează în primul rând firma care la angajat.
A. M.
Deși livrarea s-a realizat într-un timp relativ scurt, nu a fost fără probleme.
Curierii nu dispun de POS (lucru inacceptabil în condițiile în care se încearcă utilizarea cât mai limitată a bancnotelor din cauza pandemiei). În plus, faptul că nu se poate plăti decât cash, nu este menționat la plasarea comenzii.
Curierul nu a cerut codul/PIN-ul comenzii și nu purta corespunzător masca.
N. F.
Ar trebui să existe si 0!!!
Livratorul a țipat la mine când i-am spus că nu sunt acasă, că sunt la muncă.
Mi-a spus " de ce mai fac comenzi dacă nu sunt acasă să le ridic"!!!
Asta in condițiile în care imi trimit mesaj la ora 10.00 că se livrează în ziua respectivă!!!
00000!!!
O. V.
Sub orice critica.asa ceva nu am mai patit niciodata cu nici o firma de curierat.am un colet comandat la emag la easybox.de 3 zile coletul face turul bucurestiului,iar seara se retrage in depozitul curierului nereusind sa ajunga la destinatie.am sunat la call center sa gasim o solutie prin care coletul sa nu mai colinde prin oras in fiecare zi.nu sunt dispusi sa te ajute cu nimic....ca nu au ce sa faca....EXECRABIL!!!FUGITI DE EI!!!!
r.
Bataie de joc!!! De 3 zile astept colet prin easybox, oamenii de la call center imi fac promisiuni false, ne vedem in instanta!!
e. s.
Nu recomand! Curierii nepoliticosi și obraznici! Nu recomand! Dacă ar fi posibil dădeam -5 stelute!!!!
m. i.
Produsul primit este deteriorat facut terci...nu zic si de cutia produsului ca este taiata si rupta...
P. V.
Ar trebui,să vă schimbați numele firmei în "waiting all day.
D. F.
EXECRABIL! Astept de doua saptamani un colet,si doamna de la call center ma tot duce cu zaharelul ca ajunge maine,ca ajunge ba marti,ba de Paste.Am facut o sesizare,dar tot nu va schimbati.Nicio stea nu meritati....
D. M.
Doresc sa-i multumesc domnului Nae Alexandru, care ieri mi-a livrat un colet în zona Dorobanți. Coletul (un scaun de birou), era destul de voluminos si greu! Foarte amabil si politicos domnul!
M. P.
IN ZONA UNDE LOCUIESC SUNT CEI MAI BUNI .
INTELEGERE , AMABILITATE SI PROMPTITUDINE !!!!
RECOMAND .....!
A. C.
1. Curierul nu si-a dorit sa se sinchiseasca sa gaseasca scara, a sunat direct cum a ajuns si mi-a tot sugerat de 10 ori cel putin sa cobor eu.
2. Pana la urma a ajuns in fata scarii si s-a prefacut de 3 ori ca suna la interfon, dar de fapt nu suna la mine.
3. Am coborat eu in cele din urma si cand am ajuns jos i-am spus ca vreau sa ma ajute sa-l duc sus. Cu doua zile inainte facusem o intindere urata la spate si nu aveam voie sa car nimic peste 1-2kg pentru o perioada de timp. Cand a auzit a inceput sa comenteze de 'tineretul asta nesimtit'. M-a intrebat de pin-ul primit pe telefon, iar cand l-a primit a plecat fara sa se uite inapoi, nu inainte sa dea un picior 'accidental' in pachet si sa comenteze persoanei cu care vorbea la telefon de situatia cu 'nesimtitul' in care se afla el.
A. M.
Soferii nu dau rest. Considera ca restul li se cuvine, chiar daca e vorba de 20-30 lei. Asta ar trebui sa se intample cand prestezi exemplar un serviciu, nu cand anunti ca vi la o anumita ora si intarzii 3-4 ore. In concluzie a iesit mare scandal si mi-am cerut restul. Nu recomand aceste petarde care cersesc bacsis
A.
Destul de ok, au mai fost mici minusuri pe aici sau pe acolo, dar mereu au ajuns la mine la sfarsitul zilei.
E. M.
cei mai incompetenti curieri din toata tara. nesimtiti peste masura si cu tupeu cat cuprinde. habar nu au cand un colet e ramburs sau platit cu, cardul anterior. de rest nici nu se pune problema. de acum o sa ma uit prin ce firma este trimis coletul iar daca nu este cu aceasta firma neserioasa, ma lipsesc 😊
B. D.
Cel mai slab serviciu de curierat.
Groaznic!
A. V.
Sunt dezamăgită de serviciile lor
c. t.
Cel mai prost serviciu de curierat. Nu folositi acest curierat pentru că nu intrati in posesia coletului. Angajati incompetenți, nu stiu ce inseamna prestarea unui serviciu, sunt frustrați daca-ti aduc coletul la locație.
M. I.
Mereu la timp!
I. M.
Sunt sunat de un curier ca se va livra astazi comanda, apoi il sun si nu mai raspunde. NU RECOMAND!
S. f.
Astep un colet de 10 zile. Au incurcat adresele de cateva ori. Mi se intoarce coletul in depozit la ei... sun...modifica adresa.. a doua zi ma suna curierul ca a ajuns. Bineinteles, la alta adresa si imi spune ca daca e gresita adresa, vorbeste cu colegul lui sa il aduca a doua zi. Inca astept...
D.
Pur si simplu nu vor sa vina la usa sa livreze, au tot felul de motive bizare.
D. G.
Stăteam liniștit în așteptarea unui colet cu livrare sâmbătă. Evident, nu puteam pleca nicaieri, poate apare curierul și nu mă găsește!
Ora maxima de livrare fiind 18, pe la 15 mă uit la tracking sa vad daca apare vreo informație.
Ce sa vezi, la ora 11:07 a ajuns coletul in depozitul local, un minut mai târziu s-a incercat livrare și nu s-a putut face, și încă 2 minute mai târziu coletul e scanat iarăși în depozit. Cred că livrează cu avioane, voi ce ziceți?
Am sunat in dispecerat și aflu că in sistem apare ca as fi cerut livrarea la alta data. Probabil au vorbit cu pisica mea.
n. t.
Meritați din plin recenziile .. curieri de mana a doua care se uita numai după spaga
V. R.
Eu sunt multumit de ei, in ultima vreme au soferi politicosi
A.
Am fost anunțată ca astăzi îmi ajunge coletul, însă când m-a sunat curierul mi-a spus că e la o distanță de 2 km de locul unde am solicitat eu livrarea și că adresa mea nu este in zona lui de livrări. A specificat că nu-și permite să facă un ocol de 15 minute și că îi va da mâine coletul meu colegului care se ocupă de aceasta zonă.
Ceea ce nu înțeleg este de ce nu a primit acest coleg coletul de la bun început, astfel încât să pot primi coletul în ziua specificată de ei.
A. B.
Am comandat de mai multe ori produse care mi-au fost livrate de cei de la Sameday si niciodata nu am avut probleme. Baietii sunt amabili si la timp de fiecare data. Cei nemultumiti sa fie mai intai informati cu privire la politica de livrare si la urma sa sa se planga de servicii, mai ales ca unii sunt atat de batuti in cap incat au impresia ca angajatii sunt sclavii lor si ca li se cuvine totul.
D. S.
Au intarziat cu foarte multe zile. Sameday=Samemonth
S.
Am comandat de 3 ori de la sameday prin alte site-uri si deja dupa prima oara am sperat sa nu mai vad niciodata numele asta. O firma mai proasta de curierat nu am vazut niviodata. De 2 ori am selectat serviciul de livrare in aceeasi zi(SAMEDAY MAI SA FIE) si prima oara a venit a doua zi si a doua oara este aceasta data, ramane de vazut cand apare si comanda. Mult noroc sa dati de ei la telefon.... 1 stea din 2.4k recenzii cred ca spune tot
a. d.
Cateva comezi ok, acum au dat-o cu batul in balta rau de tot. amatori.
A. P.
Evitati! Cea mai slaba firma de curierat. Nu ar trebui sa detina licenta.
C. I.
Astept o comandă de azi dimineata și nici acum nu a sosit. Dacă sun soferul nu-mi răspunde.Cea mai proastă firmă de curierat.Este inadmisibil!
A. T.
Am venit sa las si o recenzie dupa o experienta neplacuta si vazand nota acestei firme de "curierat" nu pot sa zic ca nu am fost amuzat, fiindca nota lor mult adevar graieste.
Zic ca fac livrare intre 9-18, cel mai mare interval pe care l-am vazut la o astfel de firma, dar in fine, astept. Ma suna la 18:30 cand nu mai puteam primi coletul in ziua respectiva si nici nu aveam acces la telefon, ei ma trec ca am refuzat coletul si fac retur. Nu stiu cum o astfel de firma inca exista. Lipsa completa de profesionalism.
M. I.
eu sunt multumita de serviciile lor
d. d.
Nu sunteți serioși, pai ieri îmi apare livrare în curs la ora 10 si la ora 19 livrarea nu s-a putut efectua! Nici măcar nu am fost contactat, măcar sms ca sunam eu curierul, dar asa pe cine sa sun?
J. G.
Am deja 2 colete pe care nu le am primit ca le au ratacit prin depozit sau au facut magarii si schimbat adresa de livrare fara acordul meu.
G. C.
Este a doua comanda in care pun adresa cu punct de reper care apare exact pe harti si mi se spune ca nu e raza lui de livrare si mi se cere sa merg eu 2 km pt a ridica coletul daca il vreau azi. Alte companii au venit fara alte explicatii direct numai aceasta nu se poate descurca. Nu recomand.
G. M.
colete pierdute. cea mai slaba comapnie de curierat din lume
c. c.
Cel mai prost serviciu de curierat.Isi bat joc de marfa o deterioreaza apoi astepti 2 sapt pt retur..Dizolvati-va urgent!
C. M.
EVITATI MIZERIILE EMAG-DEPANERO-SAMEDAY!
Astept de 2 saptamani sa vina curierul sa ridice un o masina de tuns iarba karcher defecta, luata de la emag.
Dupa nenumarate telefoane si pangeri la emag si sameday tot astept.....
Tind sa cred ca noua politica monopol emag este sa nu ridice retururile, dupa cum s-a dat de gol unul dintre curieri.
C. N.
Din păcate ma rog de ei sa vina sa ridice coletele pt livrarea easybox
Când am o comanda pt easy box mi se ridica parul în cap daca nu aveam acest serviciu integrat în platforma de vânzări renunțăm bucuros la ei, serios
D. S.
Buna ziua, ma intreb de ce Sameday-ul pare sa fie atat de agolerat incat nici la telefon nici la email-uri nu au timp sa raspunda. Telefon: astepti 30-45 min pana iei legatura cu ei, daca ai noroc si nu se inchide apelul, si primesti un raspuns cum ca se rezolva dar din pacate a doua zi trebuie sa o iei de la capat. Email: iti raspunde un consultant, daca ai noroc si nu se pierde emai-ul tau, si spune ca verifica si revine cu un raspuns. Din pacate, acel raspuns nu mai vine.
Toate cele de mai sus sunt experienta unui colaborator, adica eu. Sameday nu stie decat sa factureze la timp, dar si aici ghice ce, facureaza gresit. O echipa formata din incompetenti sustinuti de sefi, si mai incompetenti sau ignoranti.
Am postat aici cu speranta ca cineva, cumva va ajunge sa vada aceste cuvinte...ca de email-uri nu au timp. Sper sa gasesc o modalitate sa-i afectez asa cum mi-au afectat ei afacerea! Pentru inceput, renunt la colaborare!
A. M.
Astept de o saptamana jumate sa imi ridice un retur !!!! Ba chiar am fost refuzata la telefon de catre curier spunand “nu eu trebuie sa ridic coletul din zona aia” , desi am primit un mesaj cu nr respectiv , apoi nu mi-a mai raspuns deloc la telefon.
i. c.
De fiecare data cand am comandat si mi-a fost livrat prin SameDay, au fost reapectate zilele de livrare su am fost anuntata inainte de a mi se face livrarea. Mi se pare cea mai buna firma de curierat
A. M.
Sunt de o nesimțire cruntă! Efectiv își bat joc! Nu răspunde nimeni la telefoane! De 5 zile trebuia livrată comanda, ieri dimineață m-a sunat curierul si cand i-am zis ca sunt la muncă a zis ca il muta la colegul de după ora 17, daca platesc suplimentar. Ii spun ca am transportul platit deja si zice ca suna seful sa întrebe. Revine cu telefonul si zice ca vine colegul după amiază. Nu a venit nimeni, dar ti se spune sa stai acasa ca vine curierul! Azi il sun pe ala de ieri dimineață, caci in centrala nu răspunde nimeni si imi spune cu nonșalanță că a uitat colegul sa il livreze dar ca il livrează azi sigur. Binenteles ca azi nu a venit nimeni si nu ai cu cine sa vorbesti ca nu iti raspunde nimeni! Absolut execrabili! Să vă fie rușine!
C. P.
Am sunat la centrul de asistenta sa cer informatii despre un colet si mi-a raspuns o doamna Denisa,cu o voce de barbat si ton sictirit,iar in momentul in care am indraznit cu nerusinare sa-i spun ca nu mi-a ajuns coletul iar cu o zi precedenta o colega de a dansei mi-a spus ca o sa ajunga dimineata, m-a repezit ca nu are cum sa ajunga next day 🤨 in contextul in care se numesc sameday, nu am avut pretentia sa imi ajunga in aceeasi zi ci doar sa fiu informat cand ar ajunge. In final nu mi s-a dat nici un raspuns concret ci doar ca e foarte aglomerat si cand ajunge,ajunge. Din toata povestea e pacat de curieri ca muncesc din greu si sunt baieti buni (cel putin pe zona mea).
O. D.
Au venit pana in fata blocului, m-au chemat sa cobor sa iau un plic si pt ca eram cu bebelusul in brate le-am zis sa urce ei. S-au enervat si au plecat iar eu am primit mesaj ca am fost cautat si nu am fost gasit acasa
A. N.
Jalnici....am comandat produse de pe emag...marți dimineață erau la ei în depozit, miercuri dimineață unul din produse a ajuns la buzău, este duminică și celălat produs nu s-a clintit din depozitul de la bucurești, sunteți neserioși...la telefon nu răspunde nimeni, am stat in centrală 45 de min si apoi mi-a închis robotul....de ce vă mai numiți curier rapid? Mai bine dădeam prin poștă și tot ajungea mai redepe....lăsați-vă de meserie....dacă sunteți incompetenți lăsați pe alții să-și facă treaba....nu mai încurcați ! Foarte dezamăgită....ținând cont se faptul că am mai avut o experiență similară tot cu voi dar a durat mai puțin....păcat că nu ne putem selecta curieratIul.
M. C. L.
Greu de descris in cuvinte aceasta firma de curierat, primul lucru la care ma gandesc: dezastru nuclear! Nimeni nu stie nimic, de la curier pana la sediul firmei... Pachet de retur, venim maine si-l luam, dupa 1 sapt nu a venit nimeni. Telefon la sediu cu orele, cand ajungi la nr. 1 iti inchide telefonul... Pachet in curs de livrare, nu stie in cat timp ajunge, dar sigur pana in ora 3, a venit a 2 a zi! Se pare ca nu am sa mai fac comenzi prin emag, care nici ei nu mai stiu pe unde se afla sau ce se intampla cu pachetele...
S. M.
Sameday - curier!!!
Astăzi, am sunat a 3 oară la voi și m-am hotărât sa aștept pana îmi vine rândul, mai exact eram apelul cu numărul 20, și am așteptat, tot am așteptat, iar când am ajuns la numărul 1, MI-AȚI ÎNCHIS!!!!
Va rog sa-mi transmiteți, cine suporta costurile pentru timpul și banii mei cheltuiți pe apel?!?!?
MI SE PARE CA ESTE MARE NESIMȚIRE, nu ca sunteți aglomerați și ca nu faceți fata livrărilor, dacă nu faceți fata, lăsați-va de meserie și apucați-va de munca agricolă, ESTE FIX PROBLEMA VOASTRA CUM VA REZOLVAȚI PROBLEMELE INTERNE!!!
Coletul trebuia sa ajungă marți, 12.05.2020, astăzi (sâmbăta 16.05.2020) ma întâlnesc cu situația de mai sus, consider ca am fost mega înțelegător, dar voi sunteți de tot rasul și toată panarama!!!
Probabil ca toate comenzile din viitor care vor avea ca și curier Sameday, le voi refuza, bineînțeles când veți fi la poarta, cu minim 3 drumuri făcute pana la mine!!!
Voi pune acest mesaj pe toate rețele disponibile!!!
P.S: nu am început cu “Buna ziua” pentru ca nu meritați!
S.
Am primit coletul cu produsele comandate la Brăila în mai puțin de 24 ore,la o altă adresă decât cea de facturare. La o primă experienta cu Sameday... Felicitari!
F. H. H.
Colet ridicat de ei pe data de 3(comanda data pe 1) suntem in 11 si coletul meu este inca "in tranzit". DACA NU SUNTETI IN STARE SA LIVRATI, NU MAI PRELUATI COLETELE, PENTRU CA INCURCATI OAMENII!!! Asa, stie si omu' sa se orienteze catre cineva mai putin ocupat, sau care este in stare sa isi faca treaba pentru care este platit. De atitudinea curierilor dvs nesimtiti care cer spaga de la obraz de parca banii ar creste in pom, nu mai vorbesc. Nu e suficient ca platesti o data livrarea, trebuie sa le dai si lor partea daca vrei sa primesti ce ai comandat si sa nu te rogi de ei pe la telefon..
M. T.
Curieri extrem de obraznici. Mi-a ordonat sa cobor ca nu urca la apartament si ca alta data nu-mi mai livreaza daca nu raspund din prima la telefon. Nu am putut radpunde si l-am sunat imediat.
L.
Dupa ce am primit mesaj ca vine curierul azi.
L-am sunat pe domnul curier sa-i spun ca nu sunt acasa de dimineata, a ramas sa-l sun cand ajung, ajungand pe la ora 13.00 l-am sunat sa-l anunt ca am ajuns. Dansul mi-a spus la telefon ca am 3 colete (ceea ce stiam deja) si ca nu le poate cara ca e singur si sa cobor in parcare sa le iau, i-am spus domnului ca nu pot cobora ca am o problema si ca eu am comandat dupa site-ul emag pentru ca am livrare pana la usa apartamentului. El a spus ca nu exista asa ceva pe un ton foarte neadecvat si ca daca nu cobor asta e, el scrie in awb ca Clientul refuza coletul, i-am spus ok, daca nu doriti sa urcati o sa sun la emag de unde am luat produsele sa-mi trimita pe cineva care imi poate aduce coletele acasa, ca de acea le cumpar de la ei.
Cei de la emag au incercat sa sune curierul care (din ce mi-a spus cel de la emag) le-a dat ocupat si lor, dupa care au luat legatura cu cineva de la firma dumneavoastra.
Intr-un final dupa 2 ore ma trezesc ca suna interfonul, deschid banuind ca este curierul, iar cand acesta ajunge la usa, a inceput sa tipe ca la usa cortului ca ce nu puteam sa cobor, si ca o sa aiba el grija ca de acum cand voi primi ceva de la sameday sa vin la poarta sa le ridic, ca daca nu nu le mai aduce, ca doar el e pe zona asta si ca e zona lui. Si ca o sa vad eu ca ma suna o data si daca nu adio, nu mai aduce coletele, ca el nu e obligat sa le urce pana sus si tot asa, tipand intr-o maniera de au iesit vecini, mi-a aruncat coletele in fata usi, mi-a cerut pinul si tot continua, ca face el si nu stiu ce, nu ma lasat sa verific coletele luate de la emag, care au verificare la livrare...am fost nevoit sa-i inchid usa in fata ca sa plece, ca el tot asa o tinea.
As dori sa luati masuri daca este posibil impotriva acestui comportament sa nu se mai intample si altor clienti.
Eu pe viitor cel mai probabil nu voi colabora cu firma dumneavoastra.
De asemenea la reclamații nu raspunde nimeni, ii doare fix in spatele capului.
D. G.
De peste 2 saptamani astept un colet pe care l am platit online si trebuia livrat si n a foat ieftin. Ati ridicat coletul de la Emag oe bucati, l ati livrat o parte intr un depozit din Ilfov si o parte in depozit la Bucureati, apoi ati trimis la adresa gresita apoi le ati readus in depozit la Bucuresti...si toate astea dupa telefoane date zilnic la care am asteptat 30-40 min pana sa raspundeti. Nici pana azi nu mi ati livrat coletul si deja au trecut 2 saptamani
Foarte neseriosi si nepasatori fata de clienti.
Sper sa ramaneti fara clienti...
D. F.
Nu au nici o treaba cu un serviciu profesionist de livrare. Termenele de livrare sunt ceva "orientativ". Din pacate Emag-ul o sa aibe cel mai mult de suferit pentru ca multi clienti se vor indrepta spre alte site-uri care nu livreaza prin sameday
A. G.
Sa va explic cum Sameday aduce coletul cu produsele sparte , curierul fuge pe trepte ca sa nu il pui sa completeze procesul verbal, ba chiar mergi dupa el si te milogesti sa il preia (ca n-ai avut timp suficient sa il desfaci de fata cu acesta) si refuza! Suni in cal center, si nu vor sa isi asume, te roaga sa suni vanzatorul. Vanzatorul refuza sa isi asume pentru ca el stie ca a trimis produsele intregi. Si primesti un voucher de suma respectiva de la emag pentru ca sunt ei baieti buni, DAR NU E FIRESC! SA ISI ASUME CINE A SPART PRODUSELE! cine a adus coletul in suturi pana la adresa... Ca sa nu mai spun ca nu exista chitante lasate nici la livrarea produselor si nici la ridicare. Practic n-ai nicio dovada ca ai facut returul , niste mizerii romanesti care te lasa cu un gust amar!
A. I.
Colet expediat in data de 14 mai din Brasov cu destinatia Beius (60 km langa Oradea). Ma suna curierul in 15 mai ca a ajuns in Oradea sa livreze coletul, mentionez ca adresa e pt Beius. Vorbesc cu expeditorul si face o cerere de redirectionare pentru Oradea pt 18 mai, luni. Astazi 18 mai aflu ca au trimis coletul la Bucuresti pentru "sortare" si va fi trimis la Beius. Vorbesc cu expeditorul, imi reconfirma ca a facut cererea de redirectionare vineri in 15 mai, la pranz, deci nu era dupa program iar la telefon operatorul nu stia de adresa de redirectionare desi pe tracking apare cererea de redirectionare de vineri, 15 mai. Doar lucruri rele am auzit despre voi, acum m-am convins.
A. T.
Grav Am făcut o comanda la eMAG pt o trotineta pe data de 08.05.2020 și mia venit pe data de 18.05 2020 nu mau spun cit am așteptat sa vb cu samday și eMAG vreau sa menționez ca nici unul nu ma sunat sa îmi spună ce se întâmplă cu coletul de nu a ajuns . Sunt varza . Nesimțire maxima pe bani mei și timpul pierdut pe la telefoane . Halal firme de 2 lei . Am zis sa transporte cu alți care sunt prompți . De ce nu.ma lasă sa îmi aleg eu cu cine sa transport . Vai mama lor 😪😔
A. I. I.
Coletul meu v-a fost predat de catre expeditor acum 4 zile. Este imposibil sa va contactez telefonic pentru a afla statusul livrarii. Puteati avea decenta de a trimite un mesaj, asa cum fac celelalte firme de curierat. Nu este prima data cand am avut o experienta neplacuta cu firma dvs. Am comunicat situatia si firmei expeditoare, pentru a lua masuri, ca fata de clientii persoane fizice vad ca nu aveti niciun respect. Stiti ce inseamna Sameday?
R. G.
ideea Easybox buna, pregatirea angajatilor, profesionalismul din training (probabil neexistent) si nivelul de bun simt fata de client lasa MULT de nedorit.
V. C.
Pe data de 16.04.2020,am comandat o bicicleta de la Nichiduta.ro.
Cei de acolo au trimis AWB catre Sameday si bine inteles ca acestia nici in ziua de azi dupa mai mult de 1 saptamana nu au preluat comanda din depozitul lor.
Sunand la callcenter aflu cu stupoare ca si motivul.
"Cei de la Nichiduta nu ne-au sunat sa ridicam coletul de la ei"
Ii sun din nou pe cei de la Nichiduta sa ii intreb.
Imi supne o doamna...
"Pai daca le-am dat AWB-ul la ce sa ii mai sunam....😑🙄
Jalnic,CEA MAI PROASTA FIRMA DE CURIERAT!
C. M.
În 15.05 curierul preia un colet dintr-o comanda Emag. Suntem în data de 22.05 și coletul nu a ajuns la client... Surprinzător este faptul ca, în aplicația EAWB statusul este neschimbat din data de 15.05, și anume Ridicat de curier.. În fiecare zi trimit mail să aflu unde se află coletul, în fiecare zi primesc același răspuns :Verificam și revenim..
UNDE ESTE COLETUL?? ȘTIE CINEVA??
Având în vedere situația aceasta, voi renunța la serviciile Sameday.
l. d.
Servicii execrabile, fara pic de profesionalism! De evitat!
G. S.
Recomand curierul sumeday 24 am 10 comenI care mi-au venit în 5 zile
D. A.
Cei mai prosti șoferi. Mai ales cel cu B 88 NES ! Nu știu cum ii alegeți, dar sunt de toată jena.