Opinii despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (Servicii de mutare)
Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
Bulevardul Eroilor 8, Brașov, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
Luni
[08h:30h – 14h:30h]
Marți
[08h:30h – 14h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 14h:30h]
Joi
[08h:30h – 18h]
Vineri
[08h:30h – 13h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
A. M.
Am avut o experienta foarte plăcută când mi am schimbat buletinul. M am putut programa foarte ușor pe site, am avut programare la 13:15 și la 13:30 terminasem. Totul foarte bine organizat de la intrare pana la plata. Felicitări!
D. P.
Locuri de parcare pentru cei care au treabă la primărie nu (mai) există. Funcționarii publici nu cunosc legile, iar aici mă refer în special la cele cu caracter special precum Legea stării de alertă. Distanțare socială nu se poate păstra pe holurile înguste. Sunt doar 5 ghișee deschise la o populație de 300 de mii și am așteptat o lună să prind locuri libere și încă 2 săptămâni de când am făcut programarea.
m. m.
Am facut o programare online, m-am prezentat cu toate documentele solicitate dar si cu formularul descarcat de pe site completat si nu a durat mai mult de 15-20 de minute cu tot cu timp de asteptare. Personal bine pregatit, foarte politicos, informatii la obiect. Intrun cuvant, operativitate. Felicitari pentru modul in caregestionati problemele.
D. N. T.
Oameni foarte de treaba. Poate i-am prins eu in toane bune, nu stiu...da fiecare mai are si zile proaste.
P. P.
Am asteptat putin dar doamna de la ghiseu a fost deosebit de amabila si a mers repede dupa ce am intrat
C. P.
Foarte bun. Programare online, plata online. Timp foarte redus de așteptare. Bravo.
S.
La stare civilă e mai mereu gol. Dar doamnele de la căsătorii tratează clienții cu mare superioritate și nu-și ascund disprețul dacă ai prins bon de intrare exact când erau ele prinse în discuții între ele.
Au grijă să te simți prost că le-ai deranjat.
F. L.
Fiind foarte sceptic de serviciile lor si aglomeratia din sala de asteptare, am incercat sa aman schimbarea buletinului (pentru adresa) un pic prea mult.
Vazand ca imi expira CI-ul in 2 sapt am zis sa iau atitudine si sa fac programare online.
Intrand pe site-ul lor am fost surprins (nu stiu de ce) sa vad ca zilele sunt rezervate pentru doua luni in avans. Asa ca mi.am luat inima in dinti si sa merg a doua zi dimineata sa ma ingesui pentru un bon de ordine care era posibil nici sa nu se ofere.
5 min dupa deschidere eram acolo si am nimerit bonul 88. Am completat cererea, iar 15 min dupa deschidere deja aparatul daduse cele aprox 120 de bonuri pentru ziua respectiva. M.am sintit foarte norocos.
Sunt 5 birouri ce funtioneaza, unul pentru programarile online, iar restul pentru cei care iau bilet de ordine in aceeasi zi.
Avand biletul 88, am traversat la cafeneaua de peste drum si am stat 2 ore sa vad cum avanseaza cu primitul cererilor. In 2 ore ajunsese la 30..
Hmmmmm ...cred ca ma duc sa mananc ceva mai am sigur inca 2-3 ore pana primesc restul de 57 de cereri.
M.am intors dupa 1 ora jumate si sa vad ca mia trecut randul cu 1 numar...UN NUMAR!!
Cei de la biroul de informarii m.au indrumat politicos sa intru inauntru. M.am scuzat politicos fata de persoanele care erau lipite de usa si am intrat.
Ce imi imaginam inauntru "o cucuoana care sa imi faca fete si sa dea ochii peste cap sugand din masele spunandu.mi ca mi.a trecut randul si sa ma duc linistit acasa" .....Aici am ramas surprins cat de politicosi si intelegatori erau domnii de la birouri spunandu.mi sa ma linistesc "ca se mai intampla".
"SE MAI INTAMPLA?" ...unde vezi functionalul ala care indruma tot programul lui oameni din toate clasele sociale sa fie atat de intelegator.
Concluzie:
Fa-ti programare online din timp si scapi de pierdut o zi la primarie
Daca nu ai luxul de a astepta 1 luna jumate mergi de dimineata si ia.ti unul dintre cele aprox 120 de bonuri pentru ele se emit i primele 15-20min.
Desi ai posibilitatea sa te intorci mai tarziu, nu te aventura prea departe pentru ca multi nu se mai intorc dupa ce au un bon de ordine si e posibil sa-ti treaca randul mai repede decat te astepti.
Prin asta multumesc personalului SPCLEP pentru amabilitatea si rabdarea pe care mi.au oferit.o!
E. A.
Surprins placut la schimbarea buletinului. Sunt organizati bine cu emiterea bonurilor iar angajatii sunt amabili.
A. M.
Unele functionare de la birourile acestui serviciu au o atitudinea de scarba.Conform legii esti nevoit sa te prezinti cu propietarul locuintei unde vrei sa iti faci buletin.In cazul meu o bunica cu o varsta onorabila si cu problemele aferente varstei.Una din domnele de la un ghiseu se uita cu o privire de scarba si ne-a spus sa o dam afara din birou pe bunica.E o bataie de jos la adresa cetatenului indiferent de varsta,ce sa mai zici ca ,,serviciul,, asta se plateste,7 lei la ghiseu plus inca 5 lei la posta.Daca saracia de stat roman nu isi permite sa elibereze macar niste buletine cetatenilor lui macar sa ii trateze cum se cuvine nu cu scarba si bataie de joc.
M. C.
Bataie de joc. Trebuie sa-ti iei concediu sa poti sta la cozi si sa prinzi un bon de ordine. Am pierdut o zi intreaga pentru un rahat de buletin. Plus ca trebuia sa-l chinui si pe tatal meu de 83 de ani care a trebuit sa stea acolo de pomana, doar pt ca eu aveam contract de proprietate cu uzufruct. Ala nu e serviciu public, este o insulta la adresa cetatenilor. Si le-au mai marit si salariile.
M. R.
programul nu este adecvat pentru persoanele care lucrează de la 9 la 17 sau doar schimbul1. daca ajungi eventual la ora 16 joia, când programul este pana la ora 18, nu mai gasesti bon de ordine. Bine ca la incasari impozite programul este mai accesibil.De ce sa fie si la evidenta persoanelor, acolo nu se fac bani....
M. R.
Facut programare online. Prezent la ora programata, intrat exact la ora respectiva. 5 minute, verificat actele si realizat fotografia. Decenta. Profesionalism. Problema este cu cei ce prefera cozile si inghesuiala., desi mai bine de jumatate din cei care asteptau fara programare erau tineri cu smartphone-uri si acces la internet.
R. E.
Este un serviciu eficient!
D. B.
A. M.
A. G.
O. V.
I. M. J.
S. P.
g. g.
M. C.