Opinii despre Casa Județeană de Pensii (Servicii de mutare)
Casa Județeană de Pensii
Strada 13 Decembrie 43A, Brașov 500199, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa Județeană de Pensii, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa Județeană de Pensii
Luni
[08h – 14h]
Marți
[08h – 14h]
Miercuri
[08h – 14h]
Joi
[08h – 14h]
Vineri
[08h – 12h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 |
Opinii despre Casa Județeană de Pensii
d. m.
După multe apeluri telefonice, a răspuns o doamna foarte plictisita. Nu numai ca nu a avut amabilitatea sa ma ajute, ci m-a expediat urgent și nervos sugarandu-mi sa ii dau în judecata,dacă nu suntem mulțumiți de pensie... Nu a avut răbdare sa asculte căci dacă avea înțelegea ca nu despre asta era vorba. Acesti angajați chiar nu inteleg ca sunt plătiți din contribuțiile noastre??? Poate citesc factorii decizionali și le schimba locul de munca acestor doamne plictisite.
A. S.
Aroganta, ineficienta, ignorare a problemelor
Y. F.
De ce aveti afisat numar de telefon daca nu raspundeti la el? Stati si vorbiti intre voi ,nu aveti timp sa raspundeti si lumea asteapta afara? Nici macar nu sunteti in stare sa dati o informatie corecta. Ar trebui sa vi se ia din bani fara doar si poate...azi aveti program scurt. Munciti prea mult???? O gramada de lume are probleme cu voi.
E. S. J.
Lasa de dorit foarte mult cand cer detaliile necesare. In plus au afisat un nr de telefon la care nu raspunde nimeni. Eu personal am sunat de 230 de ori fara ca sa raspunda cineva vreodata.
N. N.
Organizarea foarte proasta stau la rand de 2 ore
f. b.
Comportament oribil, informațiile urlate de un paznic care împinge oamenii, bonuri de ordine obligatorii care oricum nu se respecta, haos și dezorganizare totala.
I. G.
Nesimtire mai mare nu exista oare nui controleaza nimeni
Nr telefon e degeaba ca nu raspunde nimeni ore în sir suna ocupat
P. P.
Eu de cite ori am fost nu am avut probleme si personalul este exelent
M. 0.
Multa lume,timp mult de asteptat pana sa intri lipsa de management.
W.
Am fost să cer niște informații și am fost expediat fără nicio lămurire după un "Nu mă luați pe mine cu de-astea" rostit cu antipatie de o angajată plătită să stea degeaba.
M. N.
O NESIMȚIRE MAI MARE NU AM MAI ÎNTÂLNIT ÎNTR-O INSTUȚIE PUBLICĂ.
NUMĂRUL DE TELEFON ESTE PUS DOAR DE FORMĂ.
NU RĂSPUNDE NIMENI
N. D.
Voi rezuma totul intr-un singur cuvant : INCOMPETENTA
I. S.
Am rezolvat problema pe care am avuto repede
N. G.
Organizarea foarte proasta,atitudinea celor care trebuie,sa vorbeasca frumos,cu cetatenii ,care merg acolo cu o problema,evident,este sub orice critica,pacat,daca cei de acolo nu au chef,sa isi faca treaba,atunci,sa lase pe altii care vor sa lucreze,in locul lor
D. S.
Buna ziua. Ma numesc Partenie Dobrita ,am depus dosar de pens.ant. int. pe data 17.7 2017 nu am primit nici un rasp.cand merg la inf. mi se spine sa ast. Sunt vaduva nu am alt venit acasa.Ca sa tel. sapt.trecuta mi s-a raspuns ca m-i gresit data de nastere.Eu am perdut rabdarea s-au asteptati sa mor nu cer nici mila nici pomana este munca mea.Sa va fie rusine,cine a gresit data sa plateasca.
L. I.
Se sta la coada cu orele. Bataia de joc.
B. C.
Ca deobicei, ca orice alt ghiseu ce apartine statului. Inca de la intrare, putem observa aerul de comunism inca ramas in cladire, tematica de 1900, a interiorului si oameni care au nervii intinsi la maxim fiindca stau la coada de ore intregi, deoarece sistemul acestui institut, a ramas neschimbat de cand s-a infiintat.
Asa mi-am inceput si eu aventura la Casa de Pensii, am intrat frumos in cladire, am luat bon de ordine si am inceput sa astept, a trecut o ora jumate, dupa care am ajuns la ghiseu. Ca deobicei, la ghiseu in 99% din cazuri trebuie sa fie o terminata grasa libidinoasa lipsita de viata. Si ca sa vezi, chiar asa a si fost. Momentul a fost foarte scurt, circa 15 secunde, eu i-am prezentat problema mea, ca nu am primit pensia de urmas pe luna octombrie desi am facut aceeasi procedura ca anul trecut. Iar stimata doamna a inceput sa se ratoiasca la mine, cum ca as tine coada degeaba si ca prezenta mea este inutila acolo, doar trebuie sa am rabdar, caci pensia va intra. Dupa care, eu i-am spus ca am colegi la facultate care si-au primit deja pensia. Moment in care, draga de ea m-a expediat rapid acasa cu un "asta este". Nu m-a verificat in baza de date, nu a facut nimic, am primit pur si simplu jet in 15 minute. Sunt de parere ca aceasta abordare nu este una adecvata pentru o persoana ce lucreaza in relatiile cu publicul, indiferent de intrebare, aceasta trebuie onorata. Dar probabil cer prea multe, am uitat ca traim in Romania si fiecare cetatean din aceasta tara este unul asuprit, plin de griji si de probleme si ca nu mai are timp si de problemele altora. Multumesc inca o data "Casa de Pensii" pentru serviiciile oferite intr-un mod as putea spune traditional.
I. I.
Imposibil de accesat,orice mijloace ai incerca. Cea mai slaba institutie din tara
v. b.
Am fost pe data de 23.09.2019 .Sa depun dosarul ptr pensionare la limita de varsta .Nu mi s a înregistrat dosarul deoarece nu am avut adeverința de la locul de munca actual. Stiu cazuri si pot da nume ,cărora li s a primit dosarul , deși nu aveau adeverința si erau de la aceeași firmă. După ce am iesit de la domnul acela ff plin de el ,a venit un tip cu aceeași problemă ,dar a ridicat tonul si s a rezolvat .Ma intreb ? Se poate sa se faca după ureche aceasta triere a dosarelor ?
R.
Programul de depunere al actelor este valabil între 8 - 14.
De obicei este foarte aglomerat (înaintea mea mereu au fost cam 60-70 de oameni înainte). În clădire este atât de cald încât ieși transpirat din ea. De asemenea, nu poți găsi o bancă sau scaune pentru cei ce așteaptă (Sunt persoane în vârstă sau bolnave sau tineri care vin de la muncă cărora le-ar fi de folos).
Angajații sunt profesioniști și calmi, mereu am fost tratată cu amabilitate, chiar dacă uneori aceștia par că abia așteaptă să se termine programul de lucru.
E. M.
Dosarele de pensii se solutioneaza dupa cum m-a informat o lucratoare in CCA 1 an 2.....nu se stie "noi suntem 5 si Co cu sutele,miile"
Nu se gasesc in Brasov oamenii care vor sa lucreze la aceasta institutie?
So un Punkt acordat este mult!
M. M.
Angajati indolenti, grețosi nu dau informațiile necesare fără chef de lucru aroganți si nesimțiți.
M. B.
Domnul caruia ii prezinti actele la ghiseu, este un mega gretos. Zici ca iti da de pomana. Sictir birocratule !
C. S.
Ca oricare ghișeu de stat. Se stă
D. B.
Personal amabil , dar fiind aproape mereu aglomerație atmosfera este sufocantă, lipsă aer condiționat.
I. S.
Închis.
v. i. f.
telefonul afisat este la orice ora ocupat sau nu raspunde nimeni. foarte slab
L. S.
De un an si jumatate astept rezolvarea unui dosar de pensie internationala. Partea spaniola asteapta de luni de zile ca partea romana sa trimita patru formulare in Spania, pentru a se putea solutiona dosarul si a se emite decizia de pensie. Se asteapta si doi ani. Pana cand? E chiar atat de greu? Nu aveti personal? Va imaginati ce inseamna aceasta asteptare?
I. F.
Buna ziua
As dorii informatii in legatura cu virsta de pensionare al sotului avand 27 de ani cotozati din care 3 ani in mina .Se scade ceva sau iese la 65 de ani .
Va mutumesc .
I. T.
Doresc să mulțumesc pe această cale,tuturor angajaților ,pentru promptitudine și bunavoinţa dovedită în
rezolvarea problemelor mele și a mamei mele.
Vă mulțumesc.
B. A.
Programul de pe site nu corespunde cu cel de pe usa!!!! Sambata nu este program!
g. g.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
G. M.
(Tradus) Beac !!!
(Original)
Beac !!!
R. C.
(Tradus) Personalul ok
(Original)
Staff ok
I. R.
D. I.
M. D.
G. K.
I. M.
C. G.
M. M.
M. S.
G. C.
P. E. A.
C. I.
S. M.
P. S.
C. M.
I. M.
d. p.