Opinii despre Mitsubishi București I Țiriac Auto (Service auto)
Mitsubishi București I Țiriac Auto
Strada Parcului 55-57, București 018953, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Mitsubishi București I Țiriac Auto, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Mitsubishi București I Țiriac Auto
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Mitsubishi București I Țiriac Auto
A. S.
Aproape 4 ore pt. revizie?Pe factura sunt 2 ore de manopera!
S. P.
Hyundai Tiriac
Personal amabil, consilieri bine pregatiti si intelegatori cu clientii nehotarati.
I. N.
Spatiul nu e cel mai generos sau bine dotat, dar personalul e bine pregatit si amabil.
F. C.
Pe scurt despre experiența Tiriac Auto:
Adus masina noua în service (9000Km) pentru o mica dauna pe ușă dreapta spate .
Când am venit s-o ridic (la data comunicată de service) am plecat cu ușa vopsita prost, urma de lovire zid pe ușă dreapta fata si cu urme de polish vizibile pe ambele uși dreapta ( probabil au decis să se joace pe ele) și surpriza totala : CHEDERELE EXTERIOARE DREAPTA raschetate pe o portiune de 15 cm. Ploua torențial când am luat mașina așa că am observat acasă bonusurile oferite de service.
Am revenit la service cu pretenția ca macar valurile de vopsea și CHEDERELE exterioare sa le rezolve.
Au repolishat zona vopsita prost iar soluția geniala pentru cheder ( de cauciuc) a fost, în opinia lor de specialisti de 5*, vopsirea - lucru pe care l-am refuzat.
Pe scurt am venit cu o problema și am plecat cu 4.
Inca aștept solutionarea acestei situații penibile cu toate că nici măcar nu am fost sunat să mă întrebe dacă a2a intervenție a fost mulțumitoare.
Nu vreau să-mi imaginez cum repara pe părea de mecanica daca așa se comportă pe partea de tinichigerie.
Profi
G. I.
Un service care se implica in ceea ce face
R. B.
Servicii prompte si de calitate...
G. L. G.
Greu de găsit,
b. b.
E ok, doar fiți atenți sa se și înregistreze in carnetul de service ce se face. Din graba baietii mai sar peste asta, de ce oare il mai cer la recepție dacă nu scriu în el?
I. V.
Neprofesioniști.. pentru orice lucru mai complex (transmisie) doar schimba piese până găsesc care este de vina.. la final trebuie plătite toate, susținând că toate erau defecte simultan (vreo 8 in cazul meu). Mai nou și nepoliticoși la orice întrebare tehnica. "Pai e veche mașina de asta sunt defecte". Gândiți va bine înainte de a cumpăra o mașină exotica (Mitsubishi) , nu vrei avea de ales la service, cel puțin în Ro.
c. i.
Totul foarte civilizat!
C. S.
Foarte mulțumit
I. S.
Mi-am luat mașina de la ei, am fost mulțumit.
a. n.
Ora de programare nu are nici o treba.cu ora la care va fii preluata masina in.service.
B. A.
Nici macar o stea nu merita serviceul asta. Cand vezi devizul te gandesti ca la cati bani dai atat va face, dar nu... platesti enorm pentru calitate de service banal... cu zgarieturi ce apar pe bara, unde au lucrat mecanicii, cu curea de distributie ce trebuie din nou stransa dupa 1 zi de mers pentru ca se aprind senzori in bord si poti distruge motorul.
G.
Service-ul a fost ok, insa pe partea de comunicare se pot imbunatati lucrurile. Mi s-a transmis ca service-ul masinii va dura doua ore si ca voi fi sunat. Am asteptat insa pana la finalul programului si nu am fost contactat. Am fost nevoit sa merg sa ridic masina de acolo.
G. F.
Prețuri foarte mari iar la sarviciile de proastă calitate se adaugă și atitudinea arogantă ( în unele momente am simțit că sunt luat la mișto) a unor angajați. Prea multe experiențe umilitoare, am renunțat la serviciile Țiriac. Din păcate Mitsubishi, un alt nume mare, are de suferit în România.
B. F.
Personal amabil, cunoscător și zâmbitor.
B. S.
Priceputi in a satisface doleantele clientilor...
u. a.
Locație ușor de găsit, oameni foarte bine pregătiți dar cu preturi de reprezentanta. Preturi MARI pina și la becurile autoturismului. E bine sa mergeți la reprezentanta totuși la achiziționarea unui autoturism din afara RO pt a vedea istoricul mașinii, serie și posibile probleme la motor, cutie de viteza sau directie. Programare la tel. asa ca nu e o problema. Pt mașini încă în garanție sigur veti/ vom merge la unitățile service indicate :) Verificați portofelul înainte de a merge la Țiriac Auto.
S. S.
Showroom și service. Locație modernă, mecanici profesioniști specialuzați în Hyundai și Mitsubishi, la recepție, amabilitate
G. C.
Totul în regulă. Am găsit ce mă așteptam.
S. N.
Amabilitate, seriozitate, profesionalism. Felicitari si multumim domnule Serban
F. C.
Operativitate, profesionalism, amabilitate
A. E.
Nu recomand acest loc, am cumpărat o mașină un BMW am ajuns acasă 32 de c km fierbea motorul. Ne-am întors la iei, stai domne o reparăm am stat o săptămână și până la urmă am luat banii pe mașină. Așa că nu vă recomand
E.
Excelent, showroom cu spatiu destul de generos și comod pentru a putea viziona o gama larga de autoturisme Mitsubishi. Personal amabil, bine documentat.
C. L.
Am intrat pentru prima data la Mitsubishi pentru a compara 2 modele. Intenția era de a face comparație între ele deoarece voiam sa achiziționez o mașina second hand. Deși am menționat lucrul acesta, consilierul de vânzare, Dl Nimu, a insistat sa îmi ofer test drive cu mașina, ba chiar mi-a prezentat ofertele lor, avantaje și dezavantaje pierzându-și totuși destul de mult timp.
După dezbateri mai îndelungate, am hotărât, o luna mai târziu, sa achiziționez o mașina noua. Am avut parte de o experiența foarte plăcută. Totul a decurs neașteptat de repede și bine. Foarte punctuali și sinceri. Termenul de livrare a fost scurt și respectat la minut.
Bineînțeles ca a venit și momentul sa fac întreținerea. Mașina a mai avut și mici probleme ce mi s-au spus ca se rezolva pe garanție. Au făcut revizia la mașina și surpriza, celelalte defecte nu mai intrau pe garanție deoarece sunt datorita uzurii (după 4000 km arcurile au început sa scârțâie, precum și plăcuțele)
Le-am plătit, ca nu aveam alta opțiune (la mașina deja se umblase). Surpriza, după 50 m de la ieșirea din service, exact aceleași probleme.
La următoarea achiziție, cu siguranța tot de la ei o sa fie, deoarece apreciez foarte mult sinceritatea, dar clar la service nici măcar o Dacie 1310 nu as duce.
O. R.
Foarte bine
L. R.
Nu am fotografii.
G. C. B.
Servicii, civilizate corecte
N. H.
Atentia acordata clienților.
M. C.
Prima oară aici....bine primit, personal amabil...
D. B.
Nu am fost acolo.
B. I.
Nu recomnda de loc. Este scump si de fiecare data cand am dus masina acolo am avut mai multe problema dupa. Am schimbat distributia la un Outlander(din cauza de ani, nu ca ar fi avut probleme) si dupa aia ceva vibreaza la motor, un rulment bate, etc. La fel, de cand am schimbat discul de ambreaj nu mai intra ok in prima viteza :(, probabil nu e aliniata cutia cum trebuie.
F. P.
Am remediat defectiunea repede si bine
S. E.
Gol ...nimeni...zilele acestea...căldură mare...
M. M.
1. Dupa ce am schimbat discurile si placutele, la aprox 500 km, discurile noi incep sa vibreze. S-au ovalizat. Reprezentantul de service mi-a sugerat initial sa schimb iar discurile. Le-am spus ca nu pot accepta asa ceva si ca trebuie suportat pe garantie. Deznodamant: discuri rectificate in 12 h. A trebuit sa imi iau o zi de concediu pentru acest lucru iar la 500km dupa rectificare sunt in aceeasi conditie. 2000 Ron as fi putut la fel de usor sa ii arunc.
2. Mitsubishi a emis o extindere de garantie la 10 ani pentru o piesa a sistemului 4x4. Cand i-am intrebat pe cei de la Tiriac, dansii mi-au comunicat ca, desi Mitsubishi a extins garantia la 10 ani, trebuia sa ma prezint in 6 luni de la emiterea scrisorii ( termenul fiind depasit la momentul discutiei). Pretul piesei la Tiriac : 27000 Ron. In alte state membre UE, acea valabilitate de 6 luni nu exista.
3. Am cerut o revizie completa a masinii dar personalul slab pregatit a presupus ca e un Lancer oarecare ci nu un Ralliart care are cu totul alte proceduri de intretinere. Reprogrameaza si i-a calvarul de la capat.
4.Recent am dus masina la alt service ( firesc datorita celor de mai sus) si am constatat ca nici bucsele nici uleiul de diferential nu au fost schimbate desi le-am platit.
5.Serviciul de programari este de o calitate slaba, nu poti modifica programarea decat prin call centre carelucreaza la o ora mai tarzie decat service-ul.
6. Chiar daca ajungi la timp, programarea devine inutila, am fost programat la 9:30 si masina a intrat pe rampa la 11.
In concluzie, noi voi recomanda Tiriac nici celor mai antipatice persoane din viata mea. Voi avea grija sa povestesc experientele mele tututor.
A. G.
Personal foarte amabil , gata sa gaseasca solutia care multumeste clientul . Chiar daca nu aveam programat un test drive , am beneficiat pe loc de unul cu Hyundai-ul Tucson pe care doream sa il testam . Multumim d-lui Daniel Ciucur si Tiriac Auto ! Asta inseamna comert modern si civilizat !Ati castigat un client multumit !
C. D.
Profesionalism.
A. S.
Prezentare masini bune si frumoase
T. C.
Locatia este putin impropie de a ajunge fara turism in schimb impresia privind consilierii de vanzari este excelenta.
O. A.
Îți rezolvi problema!
R. C.
Nr.1 - Mitsubishi
I. A.
Înainte de toate scump. Folosesc piese originale, dar personalul nu e foarte amabil. Camera de aşteptare are facilităţi pentru copii, dar nu oferă nimic în plus - nici măcar un automat de sandwich-uri. Am avut mai multe scandaluri cu ei pentru că, deşi am rugat, nu am asistat la schimbarea uleiului (ba au uitat să mă cheme, ba au plecat în pauza de masă şi când au revenit uleiul era schimbat). Nu au niciodată loc în parcare!!! Serviciul de programări clienţi nu e cel mai bun, dar, per ansamblu, e acceptabil. Am fost la service-uri mai proaste la viaţa mea...
I. C.
Nici macar 1*. Evitați acest service!
I. R.
Consultanti de vanvari ne documentati.
Lipsiti de informati.
A. S.
Amabili si profesionisti.
M. F.
Servicii bune dar preturile extrem de piperate.
M. P.
Locatie excelent amplasata, moderna cu toate facilitatile specifice ! Servicii profesioniste si amabilitate! Pentru cei interesati in domeniu au un site ok !
C. N.
Consilier de vanzari foarte profesionist. Te face sa te simti bine, este atent, raspunde intrebarilor si gaseste solutii !
C. D.
Au o problema stringenta cu parcarea autoturismelor clientilor pana la preluarea acestora in vederea servisarii. Ar fi in interesul tuturor sa fie rezolvata. Problema.
m. b.
Lipsa de interes fata de client si nerabdarea de a mi se raspunde la intrebari si de a mi se oferi ceva in limita bugetului sau poate am parut glumeata,nu doream sa achizitionez un automobil, aveam chef de plimbari....Chiar imi cautam un automobil nou,dar lipsa de respect,prezentare zero,test drive nici nu mai vorbim,greata cu care am fost tratata cand am zis bugetul m-au facut sa imi achizitionez o alta marca.
a. s.
La auto rulate... poate altădată ..
S. M.
Cel mai incompetent service la care puteti merge vre-o data: aveti grija cand va umbla la baterie ca nu sunt in stare sa straga borna cum trebuie (incearca sa aflii de ce nu iti functioneaza masina undeva la mama naibii), bine ca nu au umblat la frane ca poate muream naibii intr-o curba.
Te duci pentru o reparatie programata si aflii ca nu au toate piesele ca sa astepti 1 luna sa isi aduca aminte sa comande piesa lipsa.
Din pacate nu am voie sa scriu foarte mult asa ca o sa scriu numai ultima experienta/zi.
Am avut o problema la cruise control, ma duc o data, mi se zice ca e de la distributie sau un senzor, mecanicul zice ca se schimba usor senzorul asa ca momentan fac doar distributia (6 ore). Nu se rezolva, vin 3 saptamani mai tarziu sa schimb senzorul ca iar uita sa comande piesa.
Vine piesa (intr-un final) ma duc fericit ca in sfarsit rezolv problema, asta e plec mai tarziu in concediu, preia Alexandru Bugan masina la ora 10:00, ma intreaba daca raman in sala de asteptare ii zic ca da, se face ora 15, il sun pe Bugan care ma anunta sa nu ma mai intorc ca aparent dureaza operatiunea pana marti (vineri, sambata, duminica, luni, marti, deci 5 zile hai sa zicem 4) ca cica ii desface si motorul si deja au scos chiuloasa!?. Ii explic ca nu pot lasa atat masina si sa o puna la loc ca trebuie sa plec cu ea, imi confirma ca o monteaza inapoi, departamentul de service(mecanica) se incgide la ora 22 deci mai aveau 7 ore. Se face ora 16:33 sau cat era, il sun pe Bugan, imi da mesaj ca sa vorbesc cu altcineva ca aparent a dat-o mai departe.
Dupa un mesaj si 4 telefoane, aflu la ora 20:30 ca pot ridica masina abea marti ca au plecat baietii care se ocupau de ea si nu are cine sa se ocupe, dupa toata bataia asta de joc am decis ca eu nu plec de acolo fara o masina (puteau sa ma anunte sau macar sa raspunda la telefon sa inchiriez una), sigur ca nu le-a pasat si mi-au zis ca pot ramane peste noapte sa vorbesc cu Bugan, asta pana cand s-a facut ora de inchidere cand aflu ca de fapt la masina nu s-a lucrat de loc, au fost scoase 1 capac, o curea, 2 suruburi si un rezervor a fost dat pe o parte, si sigur ca nu au vrut sa garanteze nici macar pentru atat de putin. Spuneti-mi si mie, ce increde sa mai am eu in manopera lor dupa ce la ora 15 aflu ca e data chiuloasa jos, iar la 22 cica a fost dat jos numai un capac de plastic?
A. T.
Am fost ranger xlt 2017. Au incercat sa ma înșele cu o problemă de garantie- lipseau șuruburi la acum cardan-noroc cu vecinul mecanic pe care l-am întâlnit ad-hoc in service si m-a avertizat. De atunci merg la bdt bucurești.
A. S.
Oameni deosebiți!
c. f. c.
Profesionalism și rapiditate.. dacă și prețurile ar fi mai decente ar fi de 5 stele
I. P.
Prea scump. Au o impresie prea buna despre ei si nu e chiar asa.
M. O.
Astazi am fost sa efectuez revizia la masina si am ramas neplacut surprins de ceea ce am gasit: o noua locatie, ingresuiala, lipsa locuri de parcare, nerespetarea programarilor, organizare foarte slaba a intrarii masinilor in lucrari, clienti nervosi care faceau scandal, lucrari facute in graba (pe genunchi). "Dezastru" intr-un cuvant. Peste toate acestea am constat, acasa, ca, pentru prima data la masina mea (Mitsubishi Outlander) au fost schimbate 3 filtre de combustibil, este posibil? Mi-am schimbat parerea despre service-ul dumneavoastra al carui client sunt de 8 ani. Pacat.
J. S.
Personal ne pregatit habar nau de un plasaza clientul la altul
O. C.
Consultanți plictisiți, mareu ocupați numai sa te bage în seama nu
V. G.
Cam sărac showrommul.
G. P.
Locație OK
C. P.
cel mai de slab service! masina sta de 3 luni ptr reparatii la ei si mint de la o zi la alta, ca maine e gata ca poimaine ca sapt viitoare si tot asa, mincinosi!!!! apoi au incercat sa ma faca sa semnez hartia de iesire din service cu alta data de intrare in service, mai recenta, astfel incat termenul lor initial estimat sa corespunda, astfel sa nu ma pot indrepta impotriva lor. cand am refuzat sa semnez hartia, au scos o alta cu data de intrare in service corecta pe prima punand-o de o parte. asa cevaaaa.....
c. z.
Când te duci să deschizi un dosar de dauna pe CASCO trebuie să te întrebi de câte ori mai trebuie să vi. Poți risca să nu îți plătească reparațiile la auto că ar mai trebui o hârtie la dosar și să nu poți scoate mașina din service. Chiar dacă este reparată dauna.Cei de la centru de daune nu comunică nimic iar când vrei să îți ei mașina surpriză nu a fost plătită dauna că mai trebuie o hârtie la dosar.
L. G.
Buna ziua, cat costa o cheie pt ASX din 2011 ? si in cat timp puteti sa o aduceti ? Multumesc
m. c. r.
Service ireprosabil! Multumit echipei Hyundai !
M. D.
Nu stiu cum e la vanzari, dar in service am dat numai de smecherasi care te iau ca in curtea scolii si ciubucari care "uita" sa monteze toate piesele de schimb din deviz, de te trezesti ca ai plecat cu masina doar pe jumatate reparata. Ba poti avea surpriza sa constati ca ti s-au ars jumatate din becuri dupa nici o zi. Piese montate dupa ureche, aparent niciun control al lucrarilor si calitatii lor. De evitat.
C. B.
Foarte amiabili
L. S.
O experiență plăcută.
s. o.
Aceeași dealeri plictisiți ca la hyundai
M. S.
Nu te aștepta la prea multe. Lași mașina în service și pleci cu ce poți. Adică pe jos.
N. I.
Promtitudine
V. D.
De evitat...
G.
Servirea si prezentarea altor servicii sunt ok. Preturile ar putea sa le regandeasca putin. In rest ok.
S. P.
Inteleg cand toata firma intra in pauza...asa este frumos si corect ...dar cand toata lumea lucreaza si doar caseria este in pauza ..asta nu mai inteleg......
I. C.
Foarte prompti si organizați
S. I.
Ultima data am așteptat 5,5 ore, au uitat sa pună antigel și am descoperit la 2 zile ca era sub limita nivelul, experienta generala neplăcută comparativ cu alte opțiuni.
A. P.
Super ok
D. T.
service ok cu condiția să nu ai nevoie de piese... trebuiw să aștepți minim 3 săptămâni pentru orice şaibă amărâtă...
D. G.
Varza
g. n.
Profesionisti si amabili.
M. P.
Cand lasi masina îti dau un termen. Cand o ridici durează mai mult.
C. G.
Echipa de profesinisti
G. M.
Profesionisti!
I. D.
Fără birocrație. Foarte serviabili. De mare încredere
G. A.
Personal calificat si amabil. Foarte multumit.
Y. P.
Dealari primitori care oferă informații bune si folositoare
S. G.
Un altfel de bisnitareala cu masini
B. P.
Frumos si civilizat!
L. M. S.
Cam dificil de identificat locatia...
L. G.
Un service mitsubishi situat în spate la romexpo
C. B.
Superb
G. C.
Lipsă de profesionalism
A. S.
Super comunicare
S. G.
Recomand!
D. M.
Eficienti si lucrari de calitate.
N. M.
In curs de desfiintare
R. C.
Se poate si mai bine
V. D.
Eficient.
M. T. M.
👍👍👍
S. S.
Seriozitate maxima👍👍👍👍👍
P. V.
Super
w. S.
Seriozitate!
A. P.
Locatie impecabila !
V. V.
Service foarte bun.
G. C.
As dori sa mă reîntorc!!!!!!!!!
G. D.
Tradiție japoneză
R. M.
Tristă
P.
Grozav
L. I.
Experienta plăcută