Opinii despre Mazda by Asko Group (Service auto)
Mazda by Asko Group
Calea Giulești 121, București 060261, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Mazda by Asko Group, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Mazda by Asko Group
Luni
[08h – 17h]
Marți
[08h – 17h]
Miercuri
[08h – 17h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Mazda by Asko Group
L. M.
Din întâmplare am aflat despre aceasta societate care m-a surprins în mod plăcut pentru oamenii care o reprezinta cu maxim profesionalism. Dacă dorești să-ți cumperi un autoturism deosebit și la un preț imbatabil atunci cu certitudine trebuie sa mergi la Asko Group!
F. S.
Nota 10 pentru calitatea serviciilor. Felicitări întregii echipe. În mod special am apreciat profesionalismul dlui consilier Rareș Butnariuc, un specialist de top în domeniu. Mulțumesc mult!
E. U.
Ce apreciez:
- au baza de date ok și te sună dacă tu uiți de revizii,
- te anunță și de alte probleme (cârcotașii o să spună că o fac să-ți ia banii. Dacă nu o fac zici că nu sunt prof.). Eu vreau să mă anunțe.
- lucrează curat.
Ce nu apreciez:
- nu au monitoare să vezi clar ce-ți schimbă la mașină(steaua minus. Am vrut să scad două, dar sper să se rezolve).
- a apărut întrebarea: piesele vechi vi le punem în mașină sau le reciclăm? Hai să vedem piesele vechi și apoi pune întrebarea să nu mai mă gândesc la alte lucruri,
- cafeaua bună dar nu e din partea casei.
B. G.
Am cumparat o masina de la ei si m-au ajutat foarte mult cu tot procesul, de la achizitie pana la inmatriculare. Sunt adevarati profesionisti, iar pretul pe care l-am gasit la ei a fost cu aprox 15% mai mic fata de urmatorul pret de pe piata la acelasi model. II recomand!
A. V.
Au zis ca dureaza o ora,a durat mai puțin adaugând și ceva neprevazut.
Felicitari!
R. V.
Cei de la Asko Group m-au ajutat sa evit o teapa, am mers cu o Mazda la verificare in vederea cumpararii, am descoperit ca avea multiple probleme + kilometri dati inapoi.
D. V.
Nu am fost la Mazda Asko ci la Suzuki Autonet și am fost și sunt f.f. mulțumit de calitatea serviciilor și, de ce nu, comparând, și de PREȚURI !!!
R. O.
Am facut revizia de 6 ani pentru mazda 3 si am inlocuit parbrizul prin Casco. De la primul telefon pentru programare pana la receptia si verificarea de final a masinii am avut parte de o experienta extrem de pozitiva. Pe parcursul lucrarii am fost informat despre ce urmeaza sa se faca la masina si despre costuri (preturile mi s-au parut corecte). Felicitari lui Rares Butnariuc pentru implicare si profesionalism, lui Madalin Lungu care s-a ocupat de dosarul Casco pentru eficienta si rabdare, doamnei de la incasari pentru rapiditate, domnului mecanic care a lucrat ingrijit, baietilor care au montat parbrizul impecabil si baiatului care mi-a spalat masina de parca era scoasa din cutie.
Recomand Echipa Asko Service celor care vor sa fie tratati cu seriozitate si cu atentie la cele mai mici detalii.
Urez echipei Asko Service sa tina standardul brandurilor "made in Japan" in continuare, cat mai sus!
C. C.
Am fost la Suzuki, nu la Mazda. E ok ca service, dar comunicare 0 /nula/ nada/ niente / kaine/ rien... E interesant cand schimbi 2 piese, simetric stanga-dreapta, pe o singura masina, iar pe deviz apar 3 piese, tot stg-dr. Suni sa discuti, nu raspunde nimeni. Ocupati etc
D. B.
Locație eleganta. Din păcate probleme cu parcarea pe străduțele din jur din care una era o ULITA neasfaltata in 2020 in capitala României membra UE
f. c.
Salut iubitori de mazda! Am cumparat recent cx5 de la Asko! Ca si experienta, interesanta! Cumparata pe net, in 3 luni desfasurarea contractului a fost buna, pregatirea de predare a masinii m-a dezamagit! Persoana de contact Doru Pintea...!!! De aceea scriu! Dupa ce am platit avansul am citit un comentariu legat de persoana lui..am zis bai ce ghinion dar lucrurile au stat contrar. I-am scris la 12 noaptea, la 12.15 mi-a raspuns..Omul a fost impecabil, ce a zis aia a facut.Isi merita pe deplin postul ocupat! Felicitari!..propun marire de salariu!!! Sper ca si colaborarea cu post vanzarea sa fie la fel de buna! Cat despre Mazda...zoom-zoom..
I. S.
Am cumparat recent o Mazda CX30 de la Asko. Foarte buna interactiunea cu dnul Doru Pintea. Multumit pe deplin de calitatea masinii si a serviciilor oferite de consilierul de vanzari.
D. P. C.
Pare că există o teamă să spună clientului ce lucrări se vor face mașinii. Nu am cerut să văd cum lucrează mecanicul, când umblă la mașină, dar sunt curios de reacție. Până una alta sunt mulțumit de lucrarea făcută. Până aici 4*. Mai scad o stea pentru că te pune să semnezi înainte o hârtie care se completează după încheierea lucrării. E corect? NU, cu siguranță.
L. r.
Am dus o Mazda 3 la daune pentru o bara spate,evacuare,etc unde domnlul Madalin Lungu a preluat dosarul foarte rapid, a facut devizul a trimis la Casco tot, un profesionist. Piesele au venit mai greu din cauza situatiei actuale dar baietii de la service au facut o treaba buna la vopsitorie, deja am recomandat la prieteni sa vina aici cu masina in caz de nevoie, multumesc frumos!
V. R.
Profesioniști, amabili si serioși. De incredere.
G. A. B.
curat si ordine .plus rezultate bune .
T. S.
O experiență plăcută datorita consilierului de vânzări dl
Amir căruia îi mulțumim și pe această cale
A. L. A.
Timpul de așteptare pentru o revizie și schimbul de placute a fost 2ore și 30 de minute. Lucrează un singur mecanic la două mașini. Deși programarea era la 8, masina a întrat pe rampă la 8.35 si lucru efectiv la ea a început la 9.45.
M. P.
Multumiri Dl-ui Rares Butnariuc pentru diligenta si pentru insistenta in repararea problemelor. Nu s-a lasat pana nu au gasit sursa problemei (un zgomot sacaitor pentru care au facut o groaza de teste si incercari) si s-a asigurat ca problema nu mai exista cu adevarat. E genul de atitudine care te cucereste cand te duci la service. Felicitari si mecanicilor si celorlalti colegi care lucreaza in reprezentanta. Preturile sunt extrem de decente sincer, nu am simtit ca incearca sa treaca pe factura decat ceea ce era corect sa platesc. Recomand cu drag. Daca aveti probleme la masina (Mazda, service-ul face si Suzuki) vorbiti cu oamenii care va primesc masina despre probleme si cu siguranta se vor rezolva. Felicitari Mazda by Asko Group!
D. T.
Domnul Tudor șeful de service foarte de treabă.
n. b.
Super ok,mulțumesc echipei intregi, Rareș & Co.
L. I.
O experienta neplacuta. Am venit de la craiova pana la bucuresti cu o mazda 6 si aici expertii ne-au spus ca nu se pot conecta la calculatorul masinii pentru ca nu mai are softul original masina. Bineinteles ca este softul original. In romania exista doar schimbatori de piese, nu exista mecanici sau experti auto. Verificati va rog programarea pe numele Ciofu Ionel - Craiova 23.09.2019
G. S.
Dl Cojocaru a dat dovada de integritate si profesionalism la testarea unui auto pe care voiam sa il cumpar. Testele mecanice si electronice au meritat pe deplin pentru a depista cateva nereguli. Si pretul (345 lei) a fost mai mic decat la alți dealeri Mazda.
LE: se pare ca la mașină au fost descoperite si daune, gen revopsire totală si aripă si far lovite, ceea ce nu s-a observat de catre lucrătorii Asko.
O. P.
Revizie Mazda . OK...mi-au dat la bidon si diferenta de ulei. Folie protectie pe scaun si volan.Arian nu practica acest obicei.
V.
Am fost cu Mazda3 in revizie. Pentru un dealer oficial aparut abia in Aprilie 2019 ma asteptam sa aiba revizia anuala mai ieftin. Recomand sa intrebi daca poti merge cu piesele si uleiul. E ceva des intalnit dar totusi sa ai preturi la ulei de aproape 3 ori mai mare ca la magazin... plus manopera....
D. O.
Totul merge sfoară. Nu am avut nicio nemulțumire față de serviciile lor. Am nimerit o casieriță care m-a ținut mai mult decât le-a luat meșterilor să facă treaba dar asta e ceva izolat..
A. S.
Domnul Gheorghe Radu este foarte amabil si dornic sa ofere toate informatiile clientului, in cazul asta, eu. Foarte multumit
r.
Foarte bine,din pacate urmeaza finantarea si multe batai de cap din cauza asta.
I. D.
Dezamagit
A. E.
Efectuat revizie periodica si trebuie sa precizez ca am fost impresionat de profesionalismul si atitudinea de care au dat dovada. S-a respectat 100% ora programarii, am primit informatii detaliate pas cu pas asupra lucrarilor ce se vor efectua la masina, pretul total al reviziei pentru un CX-5 cu piese OEM mi s-a parut bun. Masina a fost verificata minutios si totul a decurs cateva ore, nicidecum lucrurile nu au fost facute in graba. Multumesc lui Rares si lui Cosmin, chiar daca o sa fiti din ce in ce mai aglomerati, va rog sa va mentineti atitudinea pozitiva si amabilitatea, eu cu siguranta voi reveni.
C. N.
Este prima oara când am apelat la serviciile ASKO Group și mi-a lăsat o impresie plăcută. Dl.Cosmin m-a preluat imediat ce am ajuns cu mașina iar la finalul zilei am luat-o înapoi cu problema rezolvata👍Recomand sa apelați cu încredere la serviciile ASKO Group 👍Sper sa păstreze aceasta linie și sa nu ajungă ca cei de la BDT sau Arian.
E.
Extrem de amabili, prompți in răspunsurile solicitate. Am avut o experiență minunată privind oferta Mazda 3 hybrid cu pachet luxury din piele roșie. Dealer de 5 stele. Mulțumesc. Alina.
C. M.
Foarte serviabili. Din pacate nu aveau loc in perioada cind aveam nevoie
P. J.
Multumesc Asko Group pentru calitatea serviciilor voastre, seriozitatea si promptitudinea de care ati dat dovadă.
Multumesc lui Cosmin Beclea pentru buna colaborare si interesul acordat.
D. V.
Personal amabil, servicii deosebite.
E. A.
Very professional ,fast service (2 days for repaint), great communication.
I would recommend.
Service done: repaint and replace week plastic protection + ITP
S. T.
(Tradus) Servicii și concesionare perfecte, foarte atent la detalii, foarte transparent cu toate procedurile.
Dacă doriți să achiziționați un vehicul nou, întrebați-l pe Doru Pintea, cel mai bun dealer de departe
(Original)
Perfect service and dealership, very attentive to details, very transparent with all procedures.
If you want to purchase a new vehicle ask for Doru Pintea, best dealer by far
V. C.
(Tradus) Serviciu foarte profesional de către Amir, reprezentant de vânzări. Mulțumit de tot ajutorul cu privire la livrarea la timp, ajutor cu diferite cereri, asigurări, servicii, totul a fost rezolvat rapid atunci când ați luat o mașină de la ei
(Original)
Very professional service by Amir, sales representative. Satisfied with the all the help regarding time delivery, help with different requests, insurances, service, everything sorted out quickly when getting a car from them
D. B.
(Tradus) Serviciu transparent și rapid. Rares încearcă întotdeauna să-i mulțumească clienților și acesta este un plus pentru serviciu.
(Original)
Transparent and fast service. Rares always tries to please his clients and that's a plus for the service.
D. V.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
G. G.
I. V.
m. s.
d. n. d.
M. M.
r. c.
T. Z.
P. B.
d. a.
b. b.