Opinii despre Hyundai Bucuresti I Tiriac Auto (Service auto)
Hyundai Bucuresti I Tiriac Auto
Strada Parcului nr 55-57, București 012244, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Hyundai Bucuresti I Tiriac Auto, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Hyundai Bucuresti I Tiriac Auto
Luni
[09h – 19h]
Marți
[09h – 19h]
Miercuri
[09h – 19h]
Joi
[09h – 19h]
Vineri
[09h – 19h]
Sâmbătă
[10h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Hyundai Bucuresti I Tiriac Auto
D. S.
cred ca trebuia sa-i schimbe masina cu totul prietenului Rusu Radu, conductorul acela doar izolat cu banda....! cat neprofesionalism ! pai omul a dat 22k euro si nu-i schimba masina pentru un conductor !!! voiam sa imi cumpar si eu o masina de la ei dar daca nu schimba masina in astfel de cazuri..... ma mai gandesc.
R. R.
Am o mașină în garanție si un conductor s-a "ros" prin frecare de apătătoarea ventilatorului, (greșrală montaj din fabrică).
Ei au considerat că îi trag un izolir band și e totul ok.
Este o mașina nouă, cumpărată de la Țiriac Leasing, în 2019, cca 9900 km actual, în valoare de aprox. 22.000 euro, care a trecut de prima revizie (martie 2020) !? și nimeni nu a văzut NIMIC?!
Dar au "cârpit-o" ....😰
SERVICE AUTORIZAT HYUNDAI !!!!
A. D.
Doar profesioniști!
Mulțumesc Hyundai!
m. d.
Pana sa platesti avansul, totul este in favoarea ta. Dupa ce ai platit afli ca nu e chiar asa roz ca la inceput.
P. S.
Este cam greu de găsit,dar merita drumul,curat,îngrijit,ai dezinfectant lichid personal foarte amabil.Se poate face un showroom și în militari sau prin apropiere?
I. N.
Showrom relativ mic. Personalul e usor ocupat datorita noilor modele, de aceea da impresia de usor neinteresat de comunicare cu clientii. Ori nu stiu, ori nu vor sa spuna ultimele actualitati despre modele (motive rechemare unele modele)
A. U.
Am fost ptr. a obține anumite detalii despre un autoturism, un dealer Ok
D. I.
Am avut un accident vizavi iar băieții de la service au venit imediat să mă ajute.
M. D.
Eduard Anghel un consilier vânzări de nota 10,Felicitări , Recomand
L. R.
Îmi pare rău că nu am o fotografie cu locația Hyndai București , dar vă asigur că atât clădirea , cât și personalul f eficient m-au impresionat în mod f plăcut !
Deci , apelați cu încredere la " Hyundai București " ! 👍👏
M. M.
Respect pentru angajatii hyundai.dela programare pana la afectuarea reviziei.Am.sunat la reprezentanta sa facut programarea.la 8.30.am intrat cu masina la ora 10.00 era gata toata revizia.Masina a fost preluata de un anume domn GICA (mecanicul)care am tot respectul pentru dansul.curat.mi a aratat ce ttebuie schimbat am stat langa dansul cu voia dumnealui sa vad lucrarea in sine.NOTA 10.multumesc hyundai multumesc Domnul Gica.
E.
Nu se respecta timpii din programare, montajul unui hardtop spre exemplu lasă de dorit, mufa electrica la vedere, expusa bagajului si implicit deteriorării.
D. B.
Masina de institutie si ei nu pot sa iti dea uleiul ramas la revizie ca sa ai cu ce completa si te pun sa cumperi 1l... asa ceva...
M. D.
Super profesionalisti! Revizie anuala și ITP!
B. V.
Comunicarea cu angajatii acestei firme (care ar trebui sa se reprofileze daca tot nu le place meseria pe care si-au ales-o) este o bataie de joc. De 2 zile am tot incercat sa fac o programare in service pentru prima revizie de 15.000 km (operatiune care s-a dovedit a fi imposibil de dus la bun sfarsit datorita complexitatii ei). La primul telefon de pe site am aflat ca trebuie sa sun la unul dintre consultantii care se ocupa de service si mi s-a dat o lista cu numere. Dupa ce am sunat un consultant care nu a putut sa-mi dea nicio informatie, nici legata de costuri, nici legata de programare, mi s-a spus ca trebuie sa intru legatura cu al 3-lea consultant care stie exact in ce zi si la ce ora pot veni sa "livrez cativa bani", doar ca nu il pot suna eu si trebuie sa astept sa ma sune el. Mentionez ca toata ziua nu m-a sunat nimeni, desi am mai discutat de cateva ori cu consultantul nr. 2 si i-am spus ca am o urgenta si trebuie sa rezolv mai repede cu masina. Am incercat chiar sa revin si la primul numar de telefon (de 2 ori!) si pentru ca angajatul era deja stresat, si-a permis sa-mi respinga apelul dupa primele 2 secunde. Nu inteleg de ce este un sistem atat de complicat pentru o programare in service (cu angajati care nu-si fac treaba!). Daca nu doriti clienti (care sa aduca bani), atunci protejati-va angajatii (care consuma bani) si sistemul pe care l-ati creat (cu toate procedurile si departamentele)! Bafta!
A. C. c.
N-au niciun chef de muncă, e o plictiseală totală la oamenii aceștia.
Aștepți peste două săptămăni pentru o piesă comună Hyundai....în condițiile în care sunt service specializat Hyundai.....
Pe cât e de scump, pe atât de proaste sunt serviciile oferite ei (începând de la call-centru și ajungând până la mecanici).
D. C.
Bună ziua, o experiență neplăcută. Programare la ora 12:30 , ajuns in sediu la 12:25 ( anunțat ) ,la ora 13:05 mi a fost preluată mașină, după 3 - 4 apeluri ( la 3 dintre apeluri nu mi s a răspuns pe mobil ) apoi abia peste inca 7-8 minute a fost luată si introdusă în hală. Concluzia, .....vă rog sa o trageți dvs! Cititorii, multumesc! O zi frumoasă!
B. F.
Minunați băieții! 😁
d. s.
Foarte eficienti
E. O.
Părerea mea este că ai parte de profesioniști,sper că pe viitor să nu mă înșel.
S. B.
Se misca repede,pleci mulțumit...
R. B.
Profesionisti si la obiect...
D. C.
A fost prima mea interactiune cu Hyundai Bucuresti, si am fost placut surprins. Personal amabil si operativ, chiar si acum in plina pandemie
C. N.
Suport clienți destul de anemic. Parca nu sunt interesați sa vândă
T. C.
Super profi...
T. R.
Foarte multumit! Au fost super operativi!
E. P.
Consilier vanzari amabil, cu toate detaliile tehnice prezente! Recomand!
f. r.
Personal amabil, dar se putea și mai bine.
R. D.
Service excelent!
M. D.
Am rezervat o mașină Hyundai care trebuia sa fie fabricata în luna iunie 2019 și livrata la începutul lunii iulie. Am plătit avansul și aștept fără a ști data la care va ajunge mașina. Am luat legatura cu coordonator vânzări auto Dumitrescu Simona care mi-a spus în data de 27.07.2019 ca ma va suna în câteva ore sa îmi spună când vine mașina. Astăzi este 07.08.2019 și tot aștept telefonul dumneaei. Atat dezinteres nu mi-a fost dat sa vad la o alta firma. Dacă asa se comporta un șef, nu știu cui ar trebui sa ma adresez sa aflu când vine mașina.
S. R.
Foarte bine!
O. A. D.
Recomand!
A. S.
Aveam programare la 10 dimineata pentru un test drive. La 10:30 agentul inca era ocupat cu un alt client. Daca ar fi fost mai spre seara as fi inteles intarzierea, dar nu ai cum sa te decalezi de la prima ora. Plus ca sunt convins ca ar fi fost si alti colegi disponbili daca chiar exista interes.
R. M.
Este si reprezentanta Mitsubishi!
G. C.
Reprezentanti de la vinzari, prin comportamentul lor alunga potentiali clienti.
y. B.
Dezamagitor.Programare la ora 13 la revizie si nici la ora 15.30 nu se stie cand intra in service.Reprezentantul ridica din umeri.Nu recomand!!!!
M. M.
Masini super bune cele de la hyundai , insa pe partea de finalizare cu acte se misca cam greu....din 10 zile maximum se mareste termenul
g. l.
Aici se vând si se repara masini...
C. D.
Nu recomand lipsa de respect ptr client, scump si timp fffff mare de asteptare ptr piese, tergiversari repetate ...si la final piesele sunt incomplete
A. f.
Fortie tarie
u.
A fost bine,am lăsat mașina pentru revizie și am plecat.
b. D.
Lafix baietii-repede si bine si culmea: la preturi decente
M. D.
Am fost in service pentru un deviz pt a mi schimba kitul de distributie la masina mea , MI S A FACUT DEVIZUL PE LOC SI AM FOST PROGRAMATA IMEDIAT CE IMI VIN PIESELE ORIGINALE
v. l.
Sa te duci cu masina la reparat. Sa stea la ei 4 saptamani. Sa lasi o gramada de bani si sa pleci cu ea defecta este culmea prostiei mele. Aici iti poti exersa aceasta indemanare -fraierimea si credulitatea. Iar cand reclami nerezolvarea problemei mecanicul iti spune defectul la telefon. Nu e super tare?! A, sa nu uit, bineinteles ca defectul e altul. O constati dupa ce astepti inca o saptamana piesa si o schimbi. Alt purcoi de bani. Nu mai au mecanicii de altadata. De fapt, nu au. Doar ,, vanzatori,,!
e. c.
S-a facut programare la ora 8:00, abia la ora 13:00 s-a facut constatarea si am plecat, dupa 7 ore de stat in receptie, la ora 15:00, insa si atunci dupa numeroase solicitari personale si deplasari in service pentru a primi explicatii despre starea reparatiei.Masina a stat in parcare cea mai mare parte din timp fara sa se ocupe cineva de ea, fara sa fiu anuntata cat timp dureaza reparatia sau ce presupune reparatia, s-au inregistrat si reparat masini care nu erau programate, reparatia efectuata a durat doar o jumatate de ora.
Lipsa totala de respect fata de client si bataie de joc pe timpul si banii mei!
P. P.
Foarte profi! Mereu mulțumit de serviciile acestei locații, vânzări/service 👍
F. B.
Mecanici buni, oameni înțelegători
C. E.
Destul de complicat sa fii "băgat în seamă"! Probabil ca Țiriac a făcut reduceri masive de personal sau alte locuri de muncă sunt mai atractive...
S. M. D.
Un service decent, curat, cu un spatiu generos in care clientii asteapta cat timp le este raparata masina. Programarea se respecta.
Preturile pe masura pretentiilor marcii.
Pe partea de minus, de cand service-ul a fost mutat in noul amplasament, clientul nu mai poate vedea cum este reparata masina (decat pe niste camere video si monitoare cam aproximative), ceea ce poate alimenta eventuale suspiciuni ca reparatiile si inlocuirile de consumabile, gen ulei de motor, nu se fac foarte corect. Dar sunt doar suspiciuni.
P. V.
Garantia nu e garanție pe drumurile noastra. Pentru butuc si rulment trebuie sa plătesc eu. Masina avand aprox 12k km. Dezamagitor Hoti.
b. b.
Prima revizie a mașinii. Receptie excelentă, durata operațiunilor in limita de timp estimata, explicații detaliate a verificărilor și testelor efectuate, discount substanțial. Mulțumesc!
I. P.
lipsă de profesionalism ! programat pentru schimbat furtun alimentare (rechemat in service) ,după 2 vizite și 5 ore de așteptare ! "nu a venit furtunul" acesta a fost răspunsul consilierului de service Adrian Bugan! :(
S. T.
Cam prea aglomerata parcarea Service la prima ora! (7:30).
F. R.
Acord o stea cu indulgenta. La service, timp pierdut si preturi astronomice.
S. S.
Service foarte aglomerat, deoarece aici s-a mutat si service-ul pentru Mitsubyshi.
D. T.
La prima vizita am fost tratat cu total dezinteres, insa la a doua vizita am gasit un profesionist care a stiut sa vanda o masina.
S. P.
Consilieri vânzări pregătiți să te ajute să-ți alegi mașina dorită.
M. T.
4 ore pentru o banală revizie la un Hyundai i20 benzină?!
Nu au piese pe stock...
L.E. După un an aceeași atitudine, pierzi o zi întreagă pentru o revizie și tot ei sunt aroganți!!!
De evitat!
R. S.
A fost o bătaie de joc față de clienți. Am fost programat la o anumita ora, iar după 2 ore și jumătate, încă nu intrase mașina în atelier.
M. M.
Am asteptat aici o ora doar ca sa pot vorbi cu un consultant. Toate birourile erau goale in plina zi. Nimeni sa ajute. Repet, timp de o ora. Directorul unitatii se afla in birou si a spus ca au o sedinta interna urgenta si nu avem decat sa asteptam fara sa se ofere sa ne ajute, pur si simplu nu ii pasa. Erau peste zece persoane la coada. Daca ar stii coreenii cat de lenesi sunteti ar renunta sa mai vanda prin voi !
A. G.
Competenta si amabilitate in oferirea tuturor informatiilor solicitate .
R. C.
Ca întotdeauna servicii de calitate la preturi de bun simt.
S. M.
Scriu si aici pentru ca este acelasi service si m-au mutat de la unul la altul.
Cel mai incompetent service la care puteti merge vre-o data: aveti grija cand va umbla la baterie ca nu sunt in stare sa straga borna cum trebuie (incearca sa aflii de ce nu iti functioneaza masina undeva la mama naibii), bine ca nu au umblat la frane ca poate muream naibii intr-o curba.
Te duci pentru o reparatie programata si aflii ca nu au toate piesele ca sa astepti 1 luna sa isi aduca aminte sa comande piesa lipsa.
Din pacate nu am voie sa scriu foarte mult asa ca o sa scriu numai ultima experienta/zi.
Am avut o problema la cruise control, ma duc o data, mi se zice ca e de la distributie sau un senzor, mecanicul zice ca se schimba usor senzorul asa ca momentan fac doar distributia (6 ore). Nu se rezolva, vin 3 saptamani mai tarziu sa schimb senzorul ca iar uita sa comande piesa.
Vine piesa (intr-un final) ma duc fericit ca in sfarsit rezolv problema, asta e plec mai tarziu in concediu, preia Alexandru Bugan masina la ora 10:00, ma intreaba daca raman in sala de asteptare ii zic ca da, se face ora 15, il sun pe Bugan care ma anunta sa nu ma mai intorc ca aparent dureaza operatiunea pana marti (vineri, sambata, duminica, luni, marti, deci 5 zile hai sa zicem 4) ca cica ii desface si motorul si deja au scos chiuloasa!?. Ii explic ca nu pot lasa atat masina si sa o puna la loc ca trebuie sa plec cu ea, imi confirma ca o monteaza inapoi, departamentul de service(mecanica) se incgide la ora 22 deci mai aveau 7 ore. Se face ora 16:33 sau cat era, il sun pe Bugan, imi da mesaj ca sa vorbesc cu altcineva ca aparent a dat-o mai departe.
Dupa un mesaj si 4 telefoane, aflu la ora 20:30 ca pot ridica masina abea marti ca au plecat baietii care se ocupau de ea si nu are cine sa se ocupe, dupa toata bataia asta de joc am decis ca eu nu plec de acolo fara o masina (puteau sa ma anunte sau macar sa raspunda la telefon sa inchiriez una), sigur ca nu le-a pasat si mi-au zis ca pot ramane peste noapte sa vorbesc cu Bugan, asta pana cand s-a facut ora de inchidere cand aflu ca de fapt la masina nu s-a lucrat de loc, au fost scoase 1 capac, o curea, 2 suruburi si un rezervor a fost dat pe o parte, si sigur ca nu au vrut sa garanteze nici macar pentru atat de putin. Spuneti-mi si mie, ce increde sa mai am eu in manopera lor dupa ce la ora 15 aflu ca e data chiuloasa jos, iar la 22 cica a fost dat jos numai un capac de plastic?
P. I.
s-au mutat de aproape 1 an din str Expozitiei in str Parcului... cateva sute de metri distanta. Personalul de la receptie s-a schimbat, deasemenea....nu mai cunosc pe nimeni. Serviciile sunt, insa aceleasi ... si tot scumpe
m. c. r.
Servicii de calitate asigurate de personal competent si amabil.
S. B.
Manopera efectuată excelent,din pacate,pt unele piese,poti sa astepti mai mult de 2 luni ca sa le aducă Este incredibil
A doua vizita,o banală revizie.La plecare,după cca 4 km,mi a căzut scutul,am constatat că nu fusese prin in șuruburi 0e fata Extrem de jenant,m am intors si au remediat.Din pacate m au dezamăgit ,nu mai calc pe la ei
S. G.
Preturi mari pentru ceea ce se oferă la capitolul mașini second
M. G.
Reparatie pe casco dupa 8 luni de la depunerea dosarului si nu din vina asiguratorului.
E. C.
3 revizii gratuite ptr masina noua luata prin Tiriac Leasing!La revizie:schimbat uleiul,filtrul de ulei si nu si filtrul de aer!De ce:pai nu il plateste cica Hyundai!Mai am putin pana la revizia urmatoare si inainte de a intra in service dau tel la Hyundai sa aflu adevarul!Oricum ar fii revin cu detalii!Ps:si-au revenit:pe 27 februarie 2020 totul a fost conform intelegerii! Asa da bravo
G. M.
Profesioniști!
A. C.
Servicii bune însă se poate lucra mai mult la coordonarea echipei de sales! Încurcă programarile de test drive sau nu au mașini disponibile dupa confirmarea test drive-ului.
I. S.
Recomand!
A. G.
Oameni minunați. Mai ales Nicoleta. ❤
s. o.
Dealerii neinteresanți..
G. D.
Componentă a grupului Tiriac Auto. Mașini, service și piese de o calitate coreeană (piese de origine Hyundai) foarte bune, consultanții și personalul tehnic (instruit și specializat Hyundai) își fac conștiincios și bine treaba, reparațiile și reviziile efectuate în service-ul propriu sunt garantate și de calitate. Hyundai era la un moment dat pe locul 5 în lume, ca producător.
N. M.
Oferte multe. Motorina, benzina, GPL. Au facut un pic de ordine intr-o zona maidan. Au si spalatorie auto foarte buna.
F. C.
Ești întâmpinat cu răceala de către cei care trebuie să fie amabili.
S. B.
Piesele de schimb vin foarte greu,poti sa astepti si saptamani de zile,pentru piese uzuale
A. C.
Am facut ITP-ul pentru masina. Rapid si OK.
Recomand cu incredere.
f. b.
Service care arata bine în interior, însă nu are profesioniști. Mergi acolo doar când nu găsești o piesa originala. In rest de evitat.
G. N.
Modelele lor.
d. i.
Te fura la piese. Iti dau o garantie generala. Astept de o luna garantia la o piesa specifica si nimic. Hoti
M. N.
Angajați se poarta superb cu clienți,foarte amiabili!
E. S.
Dzamagire am stat 2 zole pentru rviziaauto anuala la asx
F. B.
Ion Țiriac👎
R. C.
Un showroom bun, cu personal amabil.
R. I.
Personalul care deserveste service-ul , respectiv cei de la birouri sunt foarte nepoliticosi , reparatiile de la service dureaza incredibil de mult timp si masina intra cu o problema si iese cu alta . Nu mi s-a intamplat asa ceva pana acum la un alt service .
P. G.
Personalul foarte atent și interesat, dar spațiul de expunere foarte mic.
B. -. H. O.
OK la vanzari si rapizi
m. i.
Am asteptat 3 luni pt piese la montat 2 saptamani in stationarea serviceului lor doar calitatea mai buna a pieselor
F. M.
Lazar Mihai - este de nota maxima baiatul...si baietii din spate de la mecanica si electrica exceptionalii...
B. P.
Personal amabil și răbdător cu potențialii clienți.
C. D.
Costumer service de o calitate mai jos decat indoielnica.
C. B.
Masina mea este Hyundai și sunt foarte mulțumită ca urmare a reviziilor pe care le fac anual , ITP la același sediu..
g. n.
Locul unde esti sustinut întotdeauna!
A. S.
Super👍
Oameni deosebiți!👍
C. N.
Profesionalism si seriozitate!Recomand. Masini bune, preturi atractive.
E. C.
Profesionalism si atentie la detalii.
L. G.
O reprezentantă Hyundai si Mitsubishi în cadru Țiriac Auto situată în spate la Romexpo
E. S. B.
FIRMA SERIOASA - FELICITARI DOMNULUI RAZVAN STAN PENTRU MODUL PROFESIONIST DE TRATARE CLIENTI!
V. D.
Amabilitatea și profesionalismul angajaților.
C. A.
Așteptați ca fraieru, nu te baga nimeni în seama
A. L.
O adevarata bataie de joc la service.
s. b.
Mașini de calitate superioara.
F. I.
S-a respectat programarea si durata intervenției. Lucrare de buna calitate.
M. C.
receptie service ok.
M. S.
Programare târzie, durata mare de asteptate la reparatie, mecanici de doi bani
V. B.
Service bun, oameni de nădejde, mașini fiabile.
M. T.
Impresii foarte plăcute
V. B.
Centru service foarte bun