Opinii despre DELCAR SKODA Brasov (Service auto)
DELCAR SKODA Brasov
Calea Brașovului 25, Ghimbav 507075, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre DELCAR SKODA Brasov, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de DELCAR SKODA Brasov
Luni
[08h – 18h]
Marți
[08h – 18h]
Miercuri
[08h – 18h]
Joi
[08h – 18h]
Vineri
[08h – 18h]
Sâmbătă
[08h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre DELCAR SKODA Brasov
L. D.
Cineva a reclamat cu 4 luni in urma ca o parte din personalul Delcar nu poarta masti de protectie impotriva raspandirii COVID19. Si eu confirm ca aceste masuri legale nu sunt indeplinite, mai mult decat atat, personalul din service (cei care repara autoturisemele) nu poarta deloc aceste masti, generand un risc crescut de raspandire al virusului in habitaclul masinii.
Raspunsul Delcar la o reclamatie asemanatoare a fost:
Vă mulțumim pentru feed-back. Ne pare rău pentru impresia pe care v-am lăsat-o. Promitem sa fim mult mai atenți și stricți pe acest subiect.
Comunic Delcar ca aceste masuri sunt obligatorii si nu optionale, eu am facut cateva poze pe care din pacate nu le pot posta in mediul public.
S. Ș.
Profesioniști, de încredere și cu siguranta numai la servicile lor apelez si in viitor.
c. m.
Au schimbat uleiul si au uitat sa pună bușonul umplere ulei iar după 8km sa aprins chech engine și a trebuit să mă întorc la ei sa vadă măgăria pe care au făcut-o.
C. G. I.
Prezintă informații false despre autoturisme și istoricul acestora. Mint cu nerușinare, prezintă mașinile ca fiind impecabile și neimplicate în vreun accident, mașini cu daune de 3000-6000 Euro. Mai mult, contractul de garanție conține clauze abuzive și în afara legii. Nu aș recomanda vreunei persoane să aibă parte de „experiența” Delcar Brașov și de serviciile Daswelt Auto. Pur și simplu execrabil.
Atașez raportul din care reies 6 daune înregistrate.
Pur și simplu, execrabil.
D. D.
Neseriozitate si lipsa de profesionalism. Service de o calitate jalnica de la front-desk pana la mecanici. Lipsa de atentie la detalii, totul facut la repezeala si prost. Serviciile acestei reprezentante nu sar departe de cel mai banal service de cartier. Ingamfare si servicii de proasta calitate. Facturi incarcate degeaba, raspunsuri tarzii sau pe care nu le mai primesti deloc si, evident, surplus de 'Dorei' experti in toate de la primul contact cu un vanzator pana cand ti se preda masina inapoi. Nu recomand!
i. C.
Am făcut itp-ul la ei și au fost foarte Profi.
C. C.
Placut surprins, angajatii prietenosi si serviabili. Dispusi sa te ajute cat mai repede posibil . Doresc Succese 🤗
M.
Ok ca și service, lumea se mișcă EXTREM de încet, pentru o revizie e nevoie ca mașină sa stea de dimineață până la Sf programului.
M. G.
Calitate si profesionalism. Guriță Marius
G. L. A.
Bună ziua! Am fost la ei de două ori și au rezolvat problemele. Singurul inconvenient e cu aproximarea timpului de așteptare(o ora/ maxim o ora jumătate.......au fost în realitate 3 ore jumătate) pentru remedierea problemelor. Partea buna e ca ce au remediat este ok deocamdată.
R. P.
Am avut nevoie de înlocuire parbriz la o Skoda Superb, pe Casco. Vreau sa va felicit, pareti o echipa bine pregatita, de mine s-a ocupat Bogdan Dragomir si pot sa spun ca desi a fost prima data când am venit la Delcar, experienta a fost de nota 10. Raspuns prompt (maxim 1-2h) pe mail când am cerut detalii, iar lucrarea a fost făcută foarte bine, omul este de nota 10! Am ajuns aici in urma recomandărilor, nefiind foarte la indemana pentru mine (vin din Ploiesti), dar Mobel Auto Ploiesti si marile reprezentante din București tratează clienții cu sictir si ajungi sa preferi un service de cartier decât unul de marca unde lucrările se fac prost si nu ai cu cine sa discuti ca sa își remedieze greșelile.
Urmează sa revin la Delcar pentru revizie si actualizez recenzia în functie si de a doua experienta. Pana atunci, felicitări întregii echipe si mai ales lui Bogdan Dragomir!
Later update: Am fost si la revizie intre timp, la fel de multumit de Ovidiu Oprisan.
Tocmai am cumparat si o noua masina de la Delcar, fiind multumit de respectul fata de clienti, cea mai buna experienta avuta pana acum (am ca reper experiente similare anterioare, cu Porsche, Brady Trade si Mobel Auto).
Va recomand cu incredere sa cumparati o masina Skoda de la Alexandru Morogan (eu cu el am discutat si este un om de nota 10, a comunicat foarte bine cu mine pe tot parcursul comenzii, a raspuns la toate intrebarile si m-a ajutat cu tot ce am solicitat, chiar daca am fost un client probabil dificil). Masina a sosit mai devreme cu mai bine de o luna decat era estimat.
Desi sunt din Ploiesti, in urma experientelor foarte urate avute cu Mobel Auto, am ales sa cumpar masina de la Brasov.
Felicitari Alexandru Morogan!
p. v.
Personal amabil. Nu au reușit specialiștii sa identifice defectul.
A. D.
Totul este foarte bine ... doar preturile trag înapoi ... oricum, mulțumiri!
F. B.
Sper sa am doar amintiri frumoase de aici
V. B.
Timp foarte scurt de asteptare....personal sociabil in special dl Bogdan Dragomir va multumesc
A. R.
Tehnicieni si ingineri profesioniști! Recomand service-ul Delcar!
A.
Au niște bășini în ei de zici ca vând Bentley, nu Skoda.
De la domnișoare de la Info pana in capatul holului.. face de râs Audi si VW.
B.
nu se respecta regulile de purtare a măștii îndeajuns. nu vreau sa atașez nicio poză, dar este dezamăgitor ca intr o reprezentanța să fie așa o lipsa de respect față de oamenii ceilalți.
E. C.
Sunt niște gunoaie
D. E.
Facturat am toate filtrele schimbate , credeam ca am probleme la ac pentru ca cu ac-ul pornit la maxim nu se racea in masina . Am mers la un alt service unde am verificat freonul si instalatia de racire verdictul a fost ca instalatia nu are probleme doar ca cei de delcar nu au binevoit sa-mi schimbe filtrul de habitaclu (polen) , dar este facturat . Oare celelalte au fost schimbate ? Recomand cu incredere alt service nicidecum Delcar .
R.
Am venit la dansii cu un Golf 6 1.4 TSI de 160 cp care nu avea deloc putere. Era vorba de un senzor de detonatii si ceva lucrari pe la cablajul motorului. Problema s-ar rezolvat intr-un timp cam lung, dar nu ma plang avand in vedere ca cei de la Tess m-au lasat cu ochii in soare... ei umblau pe la bobine, bujii ... și peste toate astea imi mai și spuneau ca mai bine vand masina si tot felul de teatru din asta de 2 lei, asa ca, bravo Delcar pentru competitivitate!
C. M.
Preturi bune si servicii de calitate!
T. J.
Praf si pulbere
A. B.
Daca mirosi a sărac sau ești considerat de angajați ca nu ai stofă de viitor proprietar skoda, ți se da cu flit, la modul... Reveniți... Altă data
A. D.
Am rezolvat problema, am verificat mașina, personalul foarte amabil și bine pregatit!
A.
Un loc minunat cu oameni si mai minunați. Am avut parte de o experiență nemaipomenită, sunt foarte încântat. Angajati se tin se cuvant, lucrează curat, sunt deschiși la orice intrebari si ofera orice ajutor de calitate înaltă!
v. p.
SERVIRE IREPROȘABILĂ FIRMĂ SERIOASA CU OAMENI CU EXPERIENȚĂ IN DOMENIU.
D. S.
Amabilitate și profesionalism!
D. B.
Preturi mari , servicii slabe . Am fost acum 3 luni la revizia normala si le-am zis sa-mi faca si o constatare cu ce ar mai trebui schimbat mecanic la masina (platita binenteles) , eu stiind in mare cam ce probleme mecanice are masina , vroiam o confirmare certa de la niste profesionisti care asta fac toata ziua in urma careia sa fac o programare si sa rezolv si problemele gasite de ei . Surpriza , masina e in perfecta stare , in conditiile in care :
- aveam de schimbat distributie (2.0TDI ,240.000 km , ultima oara fiind schimbata la 110.000) ,
- portbagajul imi cade in cap , ca nu mai tin telescoapele
- huruiau rulmentii fata ( ii auzeai chiar si cu muzica in masina )
- aveam joc roti ( schimbasem cauciucurile si a observat baiatul care le-a schimbat , verificare facuta si de mine )
- zgomot de bataie metalica cand mergeam pe drumuri de tara
Masina era ok dar dat fiind faptul ca multe piese isi facusera nr. de kilometri vroiam sa o pun la punct . Din pacate nu m-au ajutat , am fost de 2 ori la ei , a treia sansa nu mai exista .
F.
Multumesc Alin C. Apreciez corectitudinea si profesionalismul dvs.
Recomandarile facute de dvs, m-au ajutat sa rezolv problema.
O. S.
Dezamăgit de profesionalismul scăzut sau intenționat scazut al celor de la Delcar. Înainte de a lua contact cu ei informați-vă pe cât de mult posibil. Pentru că aveți sansa ca ei sa aleagă varianta cea mai ușoară și puțin costisitoare pentru ei. Nu prezintă toate posibilitățile și opțiunile pe care noi clienții le avem. În concluzie nu sunt deschiși fata de clienți. Nu recomand!
N. A.
Timp de asteptare scurt, servicii bune.
P. G.
Mult respect fata de clienti,foarte operativi.
M. D.
Oameni foarte ok, receptivi, nu am avut probleme.
D. M.
Cu adevarat profesionisti! Recomand cu toata increderea!
O. M. G.
Am nevoie de o informatie daca se poate .Am achizitionat o Skoda Yeti 1.6 diesel din 2012, cu 106000 km parcursi ,aș vrea sa stiu daca necesita inlocuire distributie si daca nu ,la câți km.se schimba?Va multumesc.
C. l. D.
Lipsa totala de profesionalism pe domeniul de service.
M-am dus la ei de 2 ori cu probleme diferite si nu au reușit să le rezolve.
Mi-au facturat 6 litri de ulei pentru un schimb (4,2l fiind necesarul),si nici nu au lăsat în portbagaj diferența rămasă.
s. f.
De curand am fost la reprezentata cu un huruit al masinii cand viram stanga in timpul mersului.(De exemplu in giratorii). Le-am spus ca am citit pe internet despre aceasta problema si ca piesa defecta ar fi suportul de la cutia de viteza, insa acestia au spus ca piesa nu are nimic si am platit pentru investigarea problemei fara a fi solutionata.
Dupa vizita avuta la reprezentata am mers la un alt service unde am schimbat acel suport. Problema s-a solutionat cu schimbarea suportului de la cutia de viteze.
In concluzie nu recomand aceasta reprezentata, oamenii ce lucreaza acolo au lasat impresia ca nu stiu ce au de facut si nu stiu sa asculte sugestiile venite din partea clientilor.
V. C.
Echipa de profesionisti!!!
V. G.
Personal amabil. Liniște, curățenie, locuri de parcare suficiente.
M. L.
OPERATIVITATE, PROFESIONALISM, AMAABILITATE. PERSONAL DEOSEBIT DE IMPLICAT!!!!
P. P.
Profesionalismul și promptitudinea consilierilor.
I. V.
Neserioşi!!😡😠
I. M. P.
Tineri ,dar cu moștenirea comunistă de spagari......
I. B.
Mulțumit de serviciile oferite.
M. P. D.
Toți cei cu care am avut contact au fost prompți și serviabili.
d.
Calitate pret
v. m.
Personal amabil
m.
Timp scurt de așteptat
S. H.
Super profesioniști.
M. E.
Incheiem colaborarea dupa 14 ani, este a treia oara in ultimii doi ani cand mi se cere mita/atentii si mi se ofera servicii mai ieftine in afara garajului. Am sesizat in repetate randuri aceste practici, nu vor sa ia masuri :(
D. D.
😠🤬😤 O experienta proasta! Nu recomand!!!! Cel putin pe tinichigerie... am fost programat pentru vopsirea unei portiere, o zgarietura mai exact. Programarea a fost facuta la 3 saptamani distanta fata de ziua inregistrarii. Am fost amanat cu inca o saptamana... am lasat masina intr-un final... primind 7 zile de executie. Ce sa vezi!? Am fost amanat din nou, am primit inca 7 zile pana sa-mi recuperez masina!!
D. M.
Domnul Trifan este un om de nota 20.
I. L. D.
Serviabili , ca mai tot Ardealul , si cu zâmbetul pe buze . Despre autoturisme !!! Bani sa ai ....😀
N. M. L. L. O. M. B.
Buni profesionisti. Recomand!
I. P.
Am mașina din 12 august am cerut sa vb cu persoana care a preluat mașina dar nu este de găsit vroiam o lămurire de ce durează atât
P. C.
Nu inteleg de ce se mai face programare, daca masina intra in reparație dupa zile.
Am fost nevoit să stau o săptămână fără masina pt o lucrare de max 2 zile( conform convorbirilor repetate si insistente de la telefon).
A. C.
Am avut o problema la masina.M-au programat peste 4 zile.Mi-au testat masina si mi-au oferit rezolvarea in 4 zile cu 8200 ron,fara sa-mi ofere alta optiune.Nu am fost de acord si m-au pus sa platesc testarea,150 ron,dupa ce am facut timp de 4 ani reviziile la ei cit a fost masina in garantie.Am rezolvat in alta parte cu 600 ron. DEZAMAGITOR, nu ma asteptam la asa ceva din partea lor
O. R.
Punctualitate:
Schimb anvelope - programare ora 1400, predare masina ora 1700
C. P.
Profesioniști, amabili, servicii de calitate!
H. P. T.
Profesionalism excesiv!😁
A. B.
Servicii slabe la prețuri exorbitante. Nu recomand.
c. m.
Pentru schimbat un far, o bara si o aripa dureaza in jur de o saptamana jumatate ! (in cel mai bun caz). Te amana de la o zi la alta !
I. R.
Am aștept cel puțin 15 minute și nu am fost băgat în seamă.
Dacă vrei să vezi cum este să fii invizibil....mergi la Delcar.
Service.
G. P.
Promptitudine a la solicitarea clientului.!
A. O.
O gluma de showroom de service,am achizitionat o masina noua de la ei si din primul km a avut probleme nici dupa 2 ani si jumatate problema nu a fost rezolvata! Masina a fost in service de 8 ori! Jalnic!
d. n.
Am fost la acești neprofesioniști. Au constatat problema la mașină și au comandat piesa (debitmetru). A doua zi surpriză!!!! Au comandat greșit. Partea cea mai interesantă este că sunt reprezentanța Skoda și nu Gică cu service în colț de stradă..... Am plecat cu mașina așa la Constanța ...... și cu 2 copii ..... cu viteza maximă de 80km/h. CONCLUZIE: niște cofetari/ frizeri de pe piața românească care se consideră a fi o prestigioasă reprezentanță Skoda.
I. M.
Str nouă nr4
a. a.
Comunicarea cu clientii ar trebui inbunatatita.
A. G.
😉
T. B.
Ok recomand 👍
C. W.
Un service auto EXECRABIL!!! Nu recomand aceasta mizerie de service nimănui!!!!!
M. D.
Angajații amiabili!
D. L.
Profesionalism, amabilitate, rapiditate. Oricând, cu incredere !
G. D.
Serviciile oferite sunt de calitate, prețurile pe măsură. Dai un ban și stai în față
M. B.
Am intrebat ceva la receptie service. Ii lua 20 de secunde sa ma ajute, dar cum nu se castiga nici un ban, pas...nu sr poate
C. Ț.
Angajații service-ului sunt foarte amabili și cooperanți. Sunt deasemenea deschiși la orice solicitare din partea clientului și încearcă sa găsească rezolvări cât mai convenabile pentru orice problematică legată de reparații, revizie, piese de schimb etc. Recomand serviciile Delcar!
C. I. V.
Timp foarte lung pt un ITP... 2h
I. B.
Mecanici foarte profesioniști. Timp de așteptare rezonabil.
D. T.
Inca astept de 2 saptamani sa mi se schimbe o bara fata, un deflector si o capota afectate superficial de un inpact la 5 km/ora. Trebuia sa fie gata in 5 zile.. am lasat masina luni si pe vineri au spus ca mai dureaza o saptamana. Urmatoarea vineri inca nu a fost gata! Dezadstrosi! Este vorba de Bogdan Enescu de la daune!
a. i. b.
Programari , amânări și ...prețuri bomba.
I. S.
O locație primitoare si servicii rapide !
D. M.
Servicii de proasta calitate comparativ cu preturile aplicate.
1. Am asteptat 2 ore sa-mi spele masina dupa ce mi-au zis ca e gata si tot nu era spalata. Le-am atras atentia si in 5 minute au venit cu masina. Fusese udata doar, nici nu era stearsa. Unde era uscat, se vedeau picaturile de apa uscate. Curatat interior? Nici vorba, nici n-au deschis masina. In 5 minute, nici n-aveau cand. Am chemat un responsabil/sef si pana si el a "a ramas uimit". Am mai asteptat alte 15 minute si de data asta a fost mai ok.
2. in procesul de reparatie mi-au rupt o clema de fixare de la calculatorul motorului si au incercat sa puna un colier de plastic in cel mai amatoresc mod posibil...si acuma balangane de numa-numa. Nici macar nu mi-au zis ca au rupt-o, eu a trebuit sa descopar asta dupa ce am ridicat capota. Ca solutie, mi-au spus ca o sa schimbe clema dar trebuie sa o platesc 40 de lei clema (superoferta lor).
Concluzii: Povestea este mult mai lunga si plina de fail-uri din partea reprezentantei 'Delcar', NU ma mai duc la ei ever. NU RECOMAND nimanui! Este un service care se vrea a fi demna de o reprezentanta Skoda dar al carui motto este: "Las' ca merge si asa.."
B. V.
Ok pana cumperi o masina... Apoi urmează tarifele din service... :)
B. C.
Mi s-a rezolvat problema cu promtitudine!
E. D.
Multa amabilitate
U. I.
Frumos.Personal calificat.
D. C.
Personal amabil in special Adelina
O experiență plăcută
Recomand cu drag!
A. D.
Servicii de foarte buna calitate , si mai ales amabilitate !
D. C.
Servicii de calitate la preturi accesibile. Seriozitate si mult bun simt.
g. g.
Masini fiabile.
C. C.
Par a fi ok. Am cerut o oferta de schimb rulment la un Passat . Mi-au cerut 200 lei.La Mures mi-au cerut 300 lei.
D. J.
De cele mai multe ori am fost multumită de serviciile lor.
C. C.
Nu recomand Delcare service. Experienta neplacuta
I. M.
Locație excelenta cu personal profesionist .
V. g.
Super ok.
S. P.
Daca ar exista steluțe cu minus le-aș da -5 am fost cu o problema și m-am ales cu alta și nici nu știu ce are masina.Sau mă mint că nu știu pentru a scăpa de mine.
G. B.
O locație ok
s. i.
🚘 Nota 10 pe partea de achizitie autoturism ! Ramane de vazut la service , cand o sa fie cazul.
A. V.
Recomand. Foarte multumit de serviciile lor.
A. V.
Un showroom frumos dar extrem de inconfortabil din cauza suprafetelor vitrate care produc un efect de sera
V. p.
Profesionalism.
R. M.
Personal amabil.
A.
O reprezentanta la nivel submediocru. Ba nu au standurile disponibile, ba au preturi mari si oferă servicii slabute
M. T.
Consilierii sun super!
D. M.
Amabilitate si promptitudine.
A. H.
Servicii bune insa departe de oras.
B. T.
Personal dedicat!
C. S.
Super. Revizie făcută PERFECT!
A. S.
Japca curata