Opinii despre Școala Internațională King George (Școală)
Școala Internațională King George
Intrarea Capelei nr. 9-11, București 062159, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Școala Internațională King George, Școală în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Opinii despre Școala Internațională King George
C. U.
Suntem recunostere
R. S.
Timp de 4 ani am avut fetita la aceasta gradinita si nu am avut nimic de reprosat. Am fost f multumiti de educatoare si de educatia primita.
Ma bucur sa constat ca se pot face lucruri bune si calitative si in Romania la preturi accesibile.
D. P.
Copii educați, părinți informați. O instituție de învățământ la standarde înalte, unde grija pentru actul educațional și beneficiarii lui primează.
Gânduri bune și multe realizări!
J. R.
Cadre didactice implicate, copiii realizeaza diverse activitati interactive.
t. m.
De 3 ani ne bucuram de o frumoasa odisee educationala, parcursa cu multa pasiune si profesionalism de o echipa de tineri profesori dinamici, increzatori si pasionati.
D. C.
Praf ...asta nu e scoala este haos
C. S.
Profesionalism, o echipa super implicata !!!!!!
I. M.
S-a dovedit a fi jale. 1 la mana pt ca erau copiii amestecati ca varsta(3-5ani) pt ca e sistem Cambridge.... si practic nu aveau o evolutie comuna.
2. A fost servit iaurt expirat de 10 zile, i am facut poza, i l-am dus directoarei.... raspunsul a fost ca “ni se intampla si noua acasa” si scuzele de rigoare.
A. M.
Păcat! O experiența ce se dorea frumoasa a ajuns sa fie o bișniță pe bani mulți!
D. B.
(Tradus) Există mai multe puncte de îmbunătățire în organizarea și planificarea școlii și a personalului acesteia.
1. Alimentele sunt distribuite în porții foarte mici și, în câteva cazuri, Copii s-au plâns de dureri de burtă
2. Meniul Alimente nu este încărcat pe site, așa cum a promis luni directorul. De asemenea, meniul pare să fie bine, cu toate acestea destul de des copiii primesc pizza sau paste făinoase, brânza miroasă neplăcută
3. Activitățile facultative trebuie să fie plătite în avans, dar nu se vor restitui bani dacă în unele cazuri nu sunt organizate 4-5 sesiuni din motive independente de copil care au fost plătite
4. Programul sportiv se schimba fără notificare, astfel încât, în câteva cazuri, fete mici în fuste și cizme participă la sesiunea sportivă
5. Chiar și după ce ați plătit aproximativ 350 EUR pe lună pentru întregul pachet, părinții sunt rugați să aducă cutii de țesuturi cosmetice împreună cu țesuturile umede care urmează să fie utilizate în sala de clasă
6. Personalul de curățenie se află destul de des, adunându-se în grupuri de 3-4 persoane împreună cu poarta responsabilă. Când personalul de curățare lucrează, acestea dispersează noroiul cu mopurile lungi murdare, în loc să utilizeze buretele sau aspiratoarele. Părinților nu li se permite să meargă sus, pentru a nu crea mizerie suplimentară, totuși când mergeam la etaj, am observat în mai multe vizite că holurile, toaletele și, de asemenea, sălile de clasă nu erau curate sau pur și simplu curățate în acel moment. Având podele și scări umede este un pericol de securitate pentru copii, mai ales când clorul este utilizat în abundență. Personalul de curățenie este nepoliticos și are o atitudine nedorită față de părinți. Chiar și după discutarea tuturor aspectelor legate de securitate și igienă cu directorul, lucrurile s-au întors la modul în care erau înainte ... Copiii trebuie să aibă pantofi de interior, totuși aceștia sunt la fel de murdari ca și pantofii în aer liber din cauza unei curățări insuficiente ...
7. Sugestiile de îmbunătățire sunt luate în serios, totuși implementarea propunerilor este întârziată.
Profesorul și aspectul educațional al școlii sunt bune, fiica mea este încântată și învață foarte mult. Profesorii, în general, nu sunt constrânși de un cod de îmbrăcăminte, de aceea săptămâna de modă din Milano este afișată în fiecare zi, iar copiii sunt invitați speciali pentru fiecare zi, în fiecare zi. Atunci când discutăm aspecte importante cu profesorul asupra grupului Whatsapp, răspunsul este de cele mai multe ori scurt și rapid, lăsând astfel impresia ca punctul indicat să fie ignorat sau irelevant.
Secretariatul este un dezastru, liste de listele pe hârtie, lipsa statutului clar pe subiecte, lipsa sincronizării cu directorul, secretarul ia decizii ca și cum ar fi fost ei înșiși directorul. Plățile trebuie efectuate în numerar deoarece nu au POS. Atunci când solicită informații privind detaliile privind transferul bancar, acestea sunt prezentate fără tragere de inimă cu cererea de a include, de asemenea, taxa de gestionare a transferului bancar care ar trebui să fie acoperită de proprietarul contului, nu de părinți!
În ansamblu, există mai multe puncte de îmbunătățit și, din păcate, se pare că chiar și cu profituri variind între 420.000 - 540.000 pe an sunt făcute câteva investiții!
Pentru fiecare copil înscris, trebuie să plătiți 600 EUR în prima lună, de obicei în septembrie în România, și să acoperiți:
- Taxă de înregistrare
- Cărți, manuale și alte materiale școlare
- Plata în avans pe luna septembrie, care trebuie să fie plătită integral în 2 săptămâni! (după cum se specifică în contract)
Funny lucru este că, chiar și atunci când începeți pe 19 septembrie, de obicei, nu obțineți un discount de 50%, însă am reușit să primesc un DISCONT de 50 EUR! Uimitor!
În plus, trebuie să plătiți 64 EUR pe an pentru echipamentele de activitate de clasă, cum ar fi hârtia colorată, cleiul și alte lucruri .... Încă nu am ajuns de ce școala nu asigură acest echipament, totuși cu siguranță trebuie să existe o explicație rezonabilă ....
Contractul este unilateral și, dacă vreți să renunțați, trebuie să plătiți taxa pentru întregul an pentru a ieși ... deci jucați-vă sau vă plătiți.
Trist că prezentarea este atât de plină de farmec și așteptările sunt stabilite la mare ...
(Original)
There are several points to improve in the organization and planning of the School and its Staff.
1. Food is distributed in very small portions and in several cases Kids have complained about tummy aches
2. The Food menu is not uploaded on the Website, as promised months ago by the Director. Also the menu appears to be ok, however quite often the kids receive pizza or pasta with cheese, the cheese smelling unpleasant
3. Optional Activities need to be payed in advance, however no money is paid back if in some instances 4-5 sessions are not held due to reasons independent of the child which was paid for
4. Sports schedule is changed without notice so that in several cases little girls in skirts and boots are attending the sports session
5. Even after paying around 350 EUR per month for the entire package the parents are requested to bring cosmetic tissue boxes along with wet tissues that are to be used in the classroom
6. The Cleaning Staff sits around quite often, gathering in groups of 3-4 people along with the gate responsible. When the cleaning staff works they disperse the mud with the long filthy mops instead of using the Broom or Vacuum cleaners. The parents are not allowed to go upstairs in order not to create additional mess, however when going upstairs i noticed in several visits that the hallways, toilets and also classrooms were not clean or just being cleaned at that time. Having wet floors and stairs is a security hazard for the children, especially when Chlorine is used in abundance. The Cleaning Staff is rude and has an unwelcome attitude towards parents. Even after discussing all security and hygienic aspects with the Director things got back to how they were before...Kids are required to have indoor shoes, however these are as dirty as the outdoor shoes due to insufficient cleaning...
7. Improvement suggestions are taken seriously, however the implementation of the proposals is delayed.
The Teacher and the educational aspect of the School are good, my daughter is delighted and also learns a lot. The Teachers in general are not constricted to a dress code, hence the Milan Fashion Week is on display every day and the Children are special guests for the day, each day. When discussing important aspects with the Teacher over the Whatsapp Group in most of the times the reply is short and swift, hence leaving the impression the indicated point is ignored or irrelevant.
The Secretary department is a disaster, paper lists upon paper lists, no clear status on topics, no Sync with the Director, Secretary take decisions as if they were the Director themselves. Payments are to be done in CASH as they do not have any POS. When requesting Information on Bank Transfer Details these are reluctantly presented with the request to also include the bank transfer management fee that should be covered by the Account owner, not the parents!
Overall there are several points to improve and unfortunately it appears that even with profits ranging between 420.000 - 540.000 per year few investments are being made!
For each enrolled Child you need to pay 600 EUR in the first month, usually September in Romania, and you would cover:
- Enrollment Fee
- Books, Manuals and additional School stuff
- Advance payment on the September Month, which needs to be fully paid within 2 weeks! (as specified in the contract)
Funny thing is that even when starting on the 19th of September you usually do not get a 50% discont, however i managed to receive a 50 EUR DISCONT! Amazing!
Additionally you need to pay 64 EUR per Year for the class activity equipment such as colored paper, glue and other stuff....I still did not get why the school does not provide for this equipment, however there surely must be a reasonable explanation....
The contract is unilateral and, should you want to quit you need to pay the entire year's fee in order to get out...hence play along or pay you way out...
Sad that the presentation is so glamorous and the expectations are set to high...
E. I.
👌
D. R. C.
a. b.
A. P.
M. A.
f. i.
B. Y.
A. F. S.
S. S.
B. C. -. B.
C. F.