Opinii despre BeautyBox (Salon de înfrumusețare)
BeautyBox
Piața Mărăști nr.1-2, Timișoara 300086, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre BeautyBox, Salon de înfrumusețare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de BeautyBox
Luni
[09h – 20h]
Marți
[09h – 20h]
Miercuri
[09h – 20h]
Joi
[09h – 20h]
Vineri
[09h – 20h]
Sâmbătă
[09h – 20h]
Duminică
[12h – 20h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Duminică
12 | |
---|---|
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre BeautyBox
G. D.
Ok. Se pare ca dumneavoastră nu ati inteles care era problema. Va rog frumos sa dati dovada de maturitate si sa aveți grija la limbajul pe care îl folosiți, deoarece noi nu v-am jignit.
Ideea era ca atunci când s-a făcut programarea a fost specificat clar ca dorim doar tuns.
1. În primul rand, domnisoara/doamna care ne-a tuns ne-a spus următorul lucru cand am fost in salon fizic: "trebuie sa va spălăm pe cap din cauza situatiei cu Covid, acest lucru ar fi trebuit sa va fi fost spus de la început când ati facut programarea"- lucru care nu a fost spus, puteți sa vedeți conversația pe care ați avut pe rețeaua de socializare Facebook cu noi.
2. În al doilea rand, ar trebui sa fiți atente la cuvintele pe care le folosiți. Si nu ar fi trebuit sa ma justific, deoarece la ce limbaj aveți nu meritați aceasta explicație, dar o voi face.
Eu am facut baie pe cap vineri (19.02.2021), iar programarea a fost in data de 20.02.2021. La o zi diferenta între spălatul pe cap și programare nu va da dreptul sa ne faceți nespălate, în condițiile în care asa cum a zis și una din angajatele voastre si cum stiam si eu, nu este ok sa te speli pe cap în fiecare zi. Iar Andreea a facut baie exact în ziua programării, cu câteva ore înainte de a veni la tuns, adica în data de 20.02.2021. Ceea ce înseamnă ca nu aveți dreptul sa ziceți ca a fost nespalata. Noi cum am stiut si ne-a fost spus si de persoana care ne-a tuns ca tipul parului al nostru este gras, este logic sa fie altfel fata de celelalte tipuri de par.
Asadar dacă nu știți sa folosiți si nu știți semnificatia cuvântului "nespalat" va recomand cu caldura dicționarul.
3. In al treilea rand, va rog sa nu mai faceți complimente sau sa lingușiti clienții daca nu simțit acest lucru. Deoarece in salon ne-a fost foarte compliment parul, ca de exemplu: ai scalpul foarte curat și parul este sănătos, doar ca tipul parului tău este gras și iti recomand sa folosești un șampon pentru tip de par gras. Iar după cand primiți recenzii negative incepeti sa jigniti clienții.
Pentru recomandările pe care le-am primit de la doamna/domnisoara care m-a tuns ii mulțumesc foarte mult, dar din cate am vazut din comentariile dumneavoastră, se pare ca doamna/domnisoara a fost deranjata ca am intrebat-o ce imi recomanda pentru parul gras. Si as dori sa va spun ca daca nu se dorește sa se facă un lucru/recomandari, ati putea sa spuneți foarte ușor ca acest lucru nu tine de voi. Scurt si la obiect.
4. In al patrulea rand, noi nu am cerut coafat. Nici nu ne-a întrebat în salon daca dorim acest lucru. Ne-a fost îndreptat parul deoarece citez: "o sa iti indrept parul deoarece vreau sa ma asigur ca este tuns parul drept". Lucru pe care eu nu l-am luat ca si coafat, deoarece este obligația dumnevoastră sa tundeti drept parul daca un client va cere acest lucru, iar dacă nu sunteți în masura sa faceți acest lucru atunci spuneți.
In final as dori sa va spun ca problema pe care am avut-o cu dumneavoastră a fost insuficienta de informații pe care le-ati transmis. Asa ca pe viitor pentru a nu mai exista astfel de neînțelegeri, spuneți toate regulile pe care le aveți și oferiți toate informațiile de la inceput.
Vreau sa va mulțumesc pentru recomandările pe care ni le-ati oferiți cand am fost sa ne tundem, chiar dacă se pare ca pe dumneavoastră v-a deranjat acest lucru. Si desigur mulțumesc si pentru serviciile oferite.
Si va recomand sa aveți aveți grija la limbajul pe care il aveți, deoarece se presupune ca suntem educati.
Va doresc sa aveți o zi cât mai minunata!
A. J.
O recomand pe Prangate Anita pentru profesionalismul de care a dat dovada în meseria ei de cosmeticiana. Am fost tratata ff frumos, mi s-a vb cu profesionalism, m-am simțit ca o printesa în mâinile ei. O iubesc și o sa mai revin cu siguranță 🙏
E. B.
Servicii excelente si un mediu placut in care iti e drag sa te intorci. Placut surprinsa de interactiunea cu fetele de la receptie cat si cu cosmeticiana.
C. N.
Bun, împărtășesc și eu experiența mea de anul trecut deoarece am mai avut recent prietene care s-au plâns de așa zisa “domnișoara” Ionela Ursulescu. In primul rând nu mi-au fost Comunicate prețurile . In al doilea rând, o mare lipsa de profesionalism din partea acestei manichiuriste . Mi-am făcut programare din timp ca orice om normal fiind un salon destul de renumit in timisoara, eu dorind o manichiura-pedichiura semipermanenta . Nu ma deranjat sa mai aștept puțin pana sa înceapă sa se ocupe de mine dar aici vine partea interesantă . Eu fiind cu doua joburi ma gândeam ca de la ora doua pana la ora 15.30 maxim as fi gata cu unghiile . Nici in ruptul capului nu mi-am imaginat ca plec la ora 17.30 din acel salon. A început frumos sa lucreze , pana într-un punct. Aparent avea program peste programările făcute . După ce mi-a terminat pedichiura , ma pus sa aștept pana o colega o spală pe cap! Ok, fie am zis. Avem nevoie mare de manichiura făcută și nu aveam de ales decât sa aștept “5 minute”. După vreo 20 -30 min , de auzit cum rad ele acolo la chiuveta și mai știu eu ce discuții de colege , își reamintește ca are client și vine sa înceapă manichiura. Timp in care acea zisa colega o usca pe par! Tot aerul din uscătorul de par îmi zbura mie in fata și trebuia sa se mai tot oprească din lucru pentru a putea sa o usuce , se mai oprește puțin din lucru ca ii suna telefonul etc.. nici măcar un minim de scuze ca am stat de la ora 14.30 pana la ora 17.30 pentru o munca de maxim o ora jumate! Nu aveam alta oja semipermanenta decât la picioare deci nu are scuza ca ar fi durat și ar fi fost o munca in plus. Pe lângă ca opera ei de arta ma ținut 3 zile, după care se desprindea efectiv oja , mi-a și trântit o suma de 250 lei pe așa ceva !!! Inuman , și foarte urat. In primul rând , e prima oară din viața mea când îmi tranteste cineva un preț de genul la o oja semi-permanenta , și am fost la n saloane inclusiv București și nu mi-a cerut nimeni așa sume pentru acest tip de serviciu. In al doilea rând , nu ți se comunica telefonic nici un preț, faci programarea și aia e. In al treilea rând mi se pare absurd sa stau atâtea ore într-un salon pentru ceva atât de simplu, in timp ce ea își vedea liniștita de “îngrijirea parului”. In al patrulea rând , lipsa de respect pentru client , nici minimul de scuze nu mi sa acordat și nici măcar minimul de bun simt SA ÎȘI FACĂ TREABA APOI SA O REZOLVE PE A EI. Din cauza acelei programări din ziua aia a trebuie sa îmi refac tot programul și am pierdut doua contracte la munca din cauza ca am amânat întâlniri . Sa nu zic ca la finalul acestei povesti, forța nota și ma împingea sa “sa fac acum următoarea programare ca altfel va avea plin” ... poftim?! Deci având in vedere ca sunt client nou, întâi nu ma intrebi dacă vreau sa vin din nou la tine? Sau măcar sa îți ceri scuze pentru toată neglijența oferită serviciului suprataxat , și super absurd . Când am văzut ca după primele 3 zile oja se duce .. eram extrem de bucuroasa ca măcar știam unde NU o mai apelez vreodată . Nu ma interesează părerea altora despre aceasta domnișoara , eu doar am împărtășit ce am patit eu.
A. D.
Nu am nimic de comentat legat de serviciile făcute și de locație, dar nu mi se pare corect să zici un anumit preț și după să îl dublezi. Mi-au zis că o să mă coste tunsul între 45-55 în funcție de lungimea parului și la casă mi-au cerut 110 lei. Nu mă deranjează că am dat 110 lei, mă deranjează lipsa de sinceritate.
P.s. pe bon apare 220 pentru că este pentru 2 persoane.
Pentru că nu pot răspunde la răspunsul dat de cei de la Beauty Box de la recenzia mea o sa-l scriu aici pentru căam observat că nu le place critica și nu accepta când fac greșeli și bineînțeles aruncă cu noroi în clienți. Sincer e un lucru pe care nu îl înțeleg, pe mine m-a sunat proprietarul și si-a cerut scuze și a zis că a citit conversația pe care am avut-o cu pe pagina de facebook a salonului si a recunoscut că fetele au fost de vină și că trebuia să anunțe de la început că ele trebuie neapărat să și spele. Când le-am întrebat au dat clar de înțeles că pot să îmi aleg, dar când am ajuns acolo numai de ales nu am avut.
1. În primul rând nu ne-a întrebat nimeni dacă vrem spălat sau nu, ni s-a băgat efectiv pe gât spălatul și sora mea i-a zis că noi nu vrem spălat. 2. Cum se poate să se ziceti că am avut par murdar când coafeza zicea într-una "vai ce par frumos aveți, si sănătos, se vede că nu v-ați vopsit și nu băgați în el placa/ondulator" și că vin cliente care vor să se vopsească în nuanțe similare pe care le avem noi și nu le iese culoarea. 3. Cum să ziceți că avem bubițe în cap? Vreți să vă fac vreo reclamație si sa mergem la un dermatolog să vedem care are bube în cap? Dacă era așa, de ce a zis coafeza că avem un scalp sănătos și nu este afectat? Atunci nu a mai văzut bubele? Nu știa cum să ne mai linguseasca? 4. Nu am zis niciodată că nu și-au făcut treaba, am zis clar că a fost o neseriozitate venită din partea lor când nu au fost sincere și nu au zis că e obligatoriu spălatul sau au avut alte intenții, poate sa îl facă pe om sa vina la ele crezând că serviciile prestate de ele au un anumite preț și după să îi trântească în fața prețul dublu față de cât au zis? 5. Ni s-a întins părul pentru că tipa ne-a zis că trebuie sa il îndrepte neapărat că altfel nu isi da seama dacă a tăiat drept și chiar a precizat că nu as avea nevoie să mi se îndrepte părul cu placa.
P.s. Beauty box o să fie salonul despre care o să le zic la oameni că este cel mai neserios salon și care atunci când este criticat nu este în stare să își asume greșelile și își jignește peste tot foștii clienți ce au avut ceva de spus care nu a fost tocmai pe placul salonului, chiar dacă era una adevărata.
V-am zis foarte clar că nu doresc să mi se dea nici o diferență de bani. Și sunt foarte curioasa ce o să zică protecția consumatorului despre faptul că expuneți pe site-uri publice posibile afecțiuni ale clienților dvs. Nu ați auzit de confidențialitatea datelor și informațiilor personale? Ce ați scris în răspuns nu este pe deplin adevărat, după ce că ați mințit în legătură cu anumite aspecte si pe altele le-ați modificat după bunul plac.
L. D.
Am folosit serviciile de cosmetică.Recomand cu incredere.Profesionalism,curățenie, condiții de igienă de ultima generatie.
A. B.
Cel mai curat salon si fetele de acolo sunt super faine!
M. A.
Un mediu placut si curat, personal foarte amabil. Am testat aparatul de epilare definitiva si este unul extraordinar, sunt la a treia sedinta picioare lung (am facut doua pana acum) si chiar mi-a disparut mult din parul ce-l aveam. Am cumparat doua pachete la oferta pentru picioare lung si sunt foarte multumita ! Pana sa vin la voi am incercat si la alt salon anul trecut si eram dezamagita, multumesc :* !
a. m.
Parul s-a redus semnificativ dupa o sedinta de epilare definitiva la laserul Soprano, foarte multumita , felicitari pentru achizitie ati devenit salonul meu preferat. Fetele super, ma simt minunat la voi!
R. M. M.
Recomand acest salon, tratamentul OxyGeneo are rezultate spectaculoase, personal profesionist si amabil.
M. F.
Buna...nevasta a faci o programare cu 3 zile inainte manichiura-pedichiura ora 9.00 venim de la 40 km cu masina ..... si Mi.am adus aminte ca sant in RO. Am ajuns am sunat pe domnisoara din Salon si aflu ca tot eu sant devina....rusinos
C.
Solarul este super bun,dă o culoare foarte frumoasă pielii încă de la prima ședință și nu rostește, innegreste...
Personalul draguț si primitor, te face sa revii cu drag .
Recomand cu tot dragul !
I. S.
Tratamentul microneedling cu Micropen incercat la BeautyBox este cel mai bun tratament incercat vreodata pentru tenul meu cu probleme.Sunt foarte multumita de rezultatele
care se vad deja dupa 4 zile. Curat, personal bine pregatit si amabil. Recomand cu mare drag!
M. L.
Mașini frumoase și bine întreținute!
A. A.
Un balayage reusit, recomand personalul super vesel, atmosfera minunata. Recomand...
s. s.
Un salon modern, bine dotat, cu personal amabil și competent.
C. L.
Aici ma simt ok
M. M.
Superb!! Servicii de calitate, personal calificat ,ambient curat si modern...perfect pt mine!! 😉👌💎😘💅💆♀️💇♀️🧖♀️ Recomand tuturor Beauty Box!!⭐⭐⭐⭐⭐
L. M. S.
Super super multumita😘
C. V.
Doar atat: profesionalism
L. I.
Super
M. T.
(Tradus) Salonul de înfrumusețare excuisit lângă centrul orașului.
(Original)
Excuisite beauty salon near the city center.
D. C.
(Tradus) Locul fantastic cu un personal grozav, fete minunate toate și este de departe cel mai curat loc pe care l-am văzut.
(Original)
Fantastic place with great staff, lovely girls all and it's by far the cleanest place I've seen.
A. M.
(Tradus) Loc foarte drăguț !
(Original)
Very nice place !
M. M.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
I. A.
S. M.
A. A.
V. D.
C. Ş.
P. M.
B. S.
V. D.
M. F.
D. A.
A. C.
S. R.
R. I.
C. P.
E. S.