Opinii despre Psiholog Carmen-Amalia Lazar (Psiholog)
Psiholog Carmen-Amalia Lazar
Strada Republicii 75, Cluj-Napoca 400489, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Psiholog Carmen-Amalia Lazar, Psiholog în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Psiholog Carmen-Amalia Lazar
Luni
[08h – 20h]
Marți
[08h – 20h]
Miercuri
[08h – 20h]
Joi
[08h – 20h]
Vineri
[08h – 20h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre Psiholog Carmen-Amalia Lazar

Nu se respecta programarea, programare 8.20 la 9.00 inca nu esti primit!!!! Pentru o clinică privată nu e acceptabil...

Am avut parte doar de experiente placute cu medicii de la medicover.
Sunt foarte multumita.
Multumesc personalului medical pentru grija si răbdarea cu care însoţesc procesul de vaccinare.

Nu raspunde nimeni la telefon si nu suna inapoi cum promit. Dezamagitor
E o gluma ce se intampla acolo. Pacat de pacienti.
Foarte profi, fara inghesuiala, fara nervi, fara stres, totul decurge calm si linistit. De mentionat ca totul se face pe baza de programare anterioara vizitei. Locatia este curata, aerisita, toaletele functionale. Personalul, incepand cu front office-ul, medicii, asistentele foarte profi si amabili, asa cum sunt si la clinicile de afara. O mare problema e parcarea, asa ca recomand taxi pana la Clinica...economisiti timp si nervi (si-n Bucuresti e la fel cu parcarea).
Raspundeti la telefon sau macar sunati inapoi. Nu e prima data cand sun o zi intreaga la voi si nu raspunde nimeni. Poate muri omul linistit pe baza serviciilor voastre

NU recomand,faci progrmare la ora X si intri dupa o ora, ajungi la clinica si ti se spune la receptie ca medicul nu mai vine , in alta ocazie te suna in ca sa te reprogrameze ca la dl dr a intevenit ceva(destul de des),nu raspund la telefon, nu resuna, la receptie tot tu esti de vina ca de ce nu ai anuntat si facut programare ca sa lasi o proba pe care ei ti au cerut o.

Feedback-ul pe care urmeaza sa il ofer se aplica atat clinicii din Liberty cat si celei din Observatorului.
1. Programarile se gresesc intr-un procentaj foarte mare. Am fost programat pentru ecografie si am fost sunat in concediu pentru a fi anuntat ca de fapt doctorul nu va veni atunci si cand se intoarce este ocupat 100%. NU mi s-a oferit nicio solutie pentru aceasta problema decat o reprogramare peste o luna. Aceasta problema a declansat multiple alte probleme (ex: nu ma pot programa la doctor pentru ca nu am rezultatele de la ecografie).
2. Am fost trimis la recoltare cu eticheta altei persoane care mai era cu mine la acel moment. Cei de la Synevo au mentionat "Mereu se intampla acest lucru. Nu sunt in stare sa puna o eticheta" Dezorganizare generala.
3. Daca incerc sa ma programez la orice inafara de Dermatologie/Medicina Interna mi se transmite ca "La noi la clinica vine un singur doctor, o data pe saptamana". Din aceasta cauza sunt programat mereu foarte tarziu, timp in care problema de sanatate se poate agrava sau chiar poate trece.
4. Aplicatia nu permite programarea decat la un numar foarte redus de specialitati.
5. Nu se avertizeaza si nici macar nu se observa undeva care servicii/doctori sunt contra cost.
6. La 2 din 5 recoltari de sange mi-a fost sparta vena. Incompetenta generala.
Nu as recomanda aceasta "clinica" niciunui prieten deoarece este o gluma. Consider ca cele 2 stele din 5 oferite de pacienti pe Google este prea mult.

Am fost la o consultație ortopedica iar medicul nu a putut deschide radiografia pe calculatorul din dotare. Pe scurt am mers și plătit degeaba deoarece nu a putut sa mi dea un răspuns. Jalnic ca intr-o clinica privată in 2020 sa nu poți deschide o radiografie.

Servicii proaste si dezorganizate. Am cumparat un pachet medical analize si interpretare. 200 lei. Mi.am facut analizele, mi le citesc in contul personal facut de ei, pentru interpretare nimeni nu stie nimic.. Sun, explic ca in pachet intra si intepretarea. Fac programare. Vor bani!
Ma duc la alt consult, achit 200 lei, imi trimit din nou rezultatul in cont. Dar nimeni nu imi traduce rezultatul. Ce sa fac mai departe?? Ne facem analize ca sa fie evaluate de specialisti! Nu ca sa le tin intr.un cont medicover! Incredibil. La receptie nu cunosc ofertele clinicii. Medicii sunt slabi, o consultatie dureaza maxim 10 min. Stai mai mult la recepție. Nu recomand!!
Nu raspunde la telefon, si nu ne suna inapoi...
Neserioși . Nu răspund la telefon, nu sună precum promit. Cea mai slabă clinică din Cluj .
Foarte mulțumit de servicii.
Timp de asteptare mare la telefon, daca optezi pentru optiunea de a fi sunat inapoi trec ore bune pana cand suna cineva, schimbari de ore la programari cu o seara inainte, per total o organizare foarte neprofesionista. Nu recomand.
Am așteptat 30 de minute cu toate că am avut programare. 3 stele pentru asta
Programarea am avut-o la dr. Adrian Patronea care a fost foarte amabil si profesionist. 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ pentru dl. doctor
Din patru interacțiuni (2 telefonice cu Recepția si 2 in clinica) promptitudinea si disponibilitatea de a raspunde nevoilor mele a fost de 100%. Personal cu zambet pe buze si medici cu multă răbdare in consultul prestat. Multumesc
Nu se raspunde la telefoane, ca sa iti faci o programare trebuie sa pierzi timpul sa mergi personal la ei sa iti faci programarea, la telefon nu se raspunde.
Cand scriu aceasta recenzie inca astept ca cineva sa imi raspunda la telefon. E ora 17:10 si sunt cu telefonul la ureche de la 15:45.
Am abonament la medicover de aproape 2 ani prin angajator. De fiecare data cand vreau o programare sun de 3-4 ori pana raspunde un operator. Daca alegi optiunea sa fii sunat inapoi, probabil nu vei fi sunat inapoi. Fiecare doctor (in unele cazuri o specializare intreaga) are program o zi pe saptamana, maxim 2 si doar cate jumatate de zi.
De fiecare data incep cu "doresc o programare inainte de 10 sau dupa 5" si operatorul imi da optiuni de la 11 sau de la 3.
Despre doctori nu va pot da prea multe informatii, nu prea reusesti in stilul asta sa te programezi la ei.
Cu toate astea, cand am reusit sa fac o programare, nu am intrat niciodata exact la ora respectiva.
In plus, la una dintre programari, am primit o procedura diferita fata de ce am cerut, pe care a trebuit sa o platesc.
NU RECOMAND!

Pentru balneologie, pe baza de abonament, am obținut o programare doar peste 2 săptămâni de la momentul când aveam nevoie. Am așteptat, dar in ziua programării am fost anunțat ca programarea se anulează pana...la o data ulterioară. Nu se știe când. Am încercat sa fac programare la alt medic , tot la ei. Exista alt medic pe aceeași domeniu doar ca am fost anunțat ca acesta nu e inclus in abonament. 😦😦😦😦
Cred ca este o clinica pe care merita sa o evitați

nici la emag nu stai atat la telefon, cred ca nu au habar sa raspunda la telefon. la un moment dat a raspuns cineva care cred ca a apasat aiurea pe butoane si se auzea cum 2 povestesc ca nu pot sa intre pe Internet si alte discutii dar de raspuns la telefon nimic! macar sa schimbe mesajul de intampinare, o mare minciuna

In baza asigurarii private de sanatate, am facut programare la cardiologie,am fost consultata de d-na doctor Emese Kovacs care mi-a recomandat efectuarea unor analize de sange dupa care sa ma intorc la dansa pentru diagnostic.La a doua vizita fetele de la receptie mi-au spus ca daca doresc sa ma consulte d-na doctor Emese Kovacs ,care este ,,foarte buna",trebuie sa platesc consultatia desi am asigurare privata de sanatate si contract cu Medicover,ca d-na doctor,, nu mai consulta fara bani"Cum adica,, fara bani"Asigurarea privata de sanatate nu e cu bani?

o experienta neasteptata care inca nu s-a incheiat!o vizita la medic care a durat o ora(din care 10 minute consultatia si restul batutul in calculator), activarea aplicatiei contul meu cvasi inutila in care nu se incarca rezultatele si ore de stat pe hold fiindca nu raspunde nimeni veci. dupa zece zile am solicitat pe email rezultatele fara vreun raspuns. toate astea pe banii mei :)
Timp de asteptare mare, ore de programare destul de inconvenabile ca interval orar pentru o serie de specialitati, dezorganizare generala,... in concluzie = nu as apela la ei daca nu ar fi pt abonamentul facut prin firma
Varzaaa a la Cluj. Recepția are niște probleme foarte mari de comunicare. Era la un mom dat un tip și o doamna mai in vârstă făceau fata dar ce e acum e varza.

Timp de asteptare intre 15 minute si o ora, depinde cat intarzie doctorul (a plouat si nu poate iesi din masina parcata in fata clinicii deoarece isi uda pantofii - a zis-o de fata cu toti pacientii care asteptau deja de 15 minute), cati au intrat fara programare (la receptie la telefon sunt invitati si cei care nu mai au loc de programare: "hai si vedem cum te bagam printre") etc.

In doua ore de stat in telefon ,nu am reusit sa vorbesc cu un operator.

Prețuri destul de mari pentru serviciile care nu sunt decontate de CNAS. Timp de așteptare destul de mare

Prompt fara timp de asteptare.
15 minute asteptat la receptie





