Opinii despre Elytis Hospital (Psihiatru)
Elytis Hospital
Strada Gheorghe Săulescu 43 A, Iași 700010, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Elytis Hospital, Psihiatru în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Elytis Hospital
Luni
[07h:30h – 20h]
Marți
[07h:30h – 20h]
Miercuri
[07h:30h – 20h]
Joi
[07h:30h – 20h]
Vineri
[07h:30h – 20h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Elytis Hospital
N. D.
Nu recomand sub nici o forma, am avut de a face cu doctorița Onofrei Viviana, exact tipul de medic pe care îl găsești în spitalele de stat, îți vorbește de sus, nu știe sa poarte o discuție doctor - pacient , lipsa totala de profesionalism , referitor la asistente și curățenie nu am ce reproșa dar cu siguranță nu vreau sa mai ajung niciodată pe acolo și în special cu doctorița sus menționată, de evitat!!!
B. I.
Personalul din Call Center mi-a răspuns cu un ton iritat, doamna din telefon fiind iritată ca am cerut sa mi se trimita rezultatul unor analize pe email (traim in secolul 21 totusi).
Nu recomand, caci am platit un serviciu pentru care a trebuit sa insist pentru a primi niste rezultate?!?! Mergeti la Medlife...acolo primesti pe mail analizele imediat ce sunt gata fara sa suni pe la operatoare suparate pe viata si fara chef de munca.!
A. A.
Consult in departament: Oftalmologie pediatrica
Medicul a fost super. 5 stele pentru comunicare, amabilitate, tratament.
Dar managementul spitalului și atitudinea lasă de dorit.
După mai multe apeluri telefonice in care s-a precizat că e vorba de doi copii(unul 3 ani iar celalat 9 luni, unde este necesar un aparat specific vârstei) și confirmarea acestora că este prezenta aparatura specializata, ajungem la destinație și aflam cu stupoare că de fapt consultul se poate face doar copilului de 3 ani.
Superb. Păcat de personalul medical.
A. C.
neserioși e puțin spus.. sunt niște hoti.. sunt plătiți degeaba, își răzbuna nervii pe pacienți, nu.si fac treaba cu trebuie.,nu recomand niciodată, mai ales la ORL. doctorul de acolo este un nesimtit, chiar dacă nu te consulta (pt ca nu are el chef și rabdare) tu trebuie sa plătești.
E. S.
1.Neseriosi, nu am primit analizele asa cum au promis, eu depinzand de ele sa fac alte investigatii.
2. Desi am avut trimitere, la neurologie si endocrine m-au pus sa platesc investigatii care la alte centre sunt gratuite, dar aici nu. Practic gratuitatea la consultatii a fost sa ma intrebe ce ma doare.
3. Probleme diverse de mai multe ori.
Problema este la modul de organizare, la modul in care se comunica.
MERGETI LA ALTE ALTE UNITATI MEDICALE!!!
F. L.
Am avut o experienta in cadrul spitalului Elytis cu dl. Doctor Moiseenco, pe care-l recomand cu încredere. Personal amabil, recomand cu incredere!
P. I.
Cuvântul care îmi vine în minte când mă gândesc la experiența din acest spital este excelență și profesionalism. Am fost tratat cu răbdare și respect. M-am simțit tratat ca un om în sfârșit iar costurile nu au fost exagerate. Felicitări echipei Elytis! 🙏
S. P.
Servicii medicale sub orice critica!
Am avut de ridicat rezultatul analizelor medicale pentru tatăl meu.
Mă prezint la ora 14.00 in ziua de 02.10.2020 (recoltarea fiind făcută în ziua de 30.09.2020, fiind analize de sânge).
Sunt îndrumat de la recepție la cabinetul medicului Bunduc Laura și aștept 45(patruzeci și cinci) minute, intra trei pacienți, iese o domnișoară asistenta care "mă pune in
în asteptare" timp de 45 minute. Mă duc la Recepție. Scriu o sesizare administrativă. Sunt îndrumat la cabinetul medicului. Eu nu am încheiat niciun contract cu medicul, ci cu Hospital Elytis; am platit serviciul medical Hospital Elytis, nu medicului! Cer sa discut cu un responsabil, care lipsește!
Aflu ulterior că are program numai dimineața!
Să aștepți 45 minute pentru rezultatul unor analize de sânge este pur și simplu o bătaie de joc îngrozitoare și o elementară lipsa de bun simț!
Aud numai "ne scuzați", "ne pare rău", dar eu am așteptat pe timpul și banii mei!
Exact ca la Stat. Plătești și ai dreptul doar să aștepți, când are chef unul sau altul să îți dea un rezultat medical!
Mai scriu că am avut și am împuternicire să ridic toate analizele medicale pentru tatăl meu.
Nu va recomand, deoarece daca nu aveți probleme cu tensiunea, sigur veți avea, după experiența neplăcută de a aștepta 45 minute un rezultat medical pe care l-am obținut în alte situații la Synevo, Bioclinica, Praxis, etc., într-un minut sau două!
I. C.
Cu programare la ora 10:00 la computer tomograf, cu plata, este ora 11:30 si inca astept.neseriosi!!
B. D.
As vrea sa înțeleg daca ai trimitere de ce te pune sa plătești ???
L. N.
Mulțumesc mult doamnei doctor Hamza! Profesionista, dar, mai ales, Om!!! Empatica, apropiata de pacient, m-a făcut sa ma simt ca lângă o prietena buna! 🤗❤️
r. L.
Suni pentru o programare in cazul meu o consultație la Neurologie cu trimitere .totul pare ok dar ca sa poti fi programat este neaparat nevoie sa faci o ecografie de 200 lei la gat si cervicala spune registratorul de la telefon plus 150 lei consultată
Eu spun doamna am RMN, cu ce ma ajuta acest ecograf eu vreau sa imi citeasca rmn-ul meu
" a nu se poate trebuie sa faceti ecograful este pachet altfel nu se poate"
Am renuntat .mentionez ca voiam.la doctor Constantinescu
C. C.
Neseriozitate, nu recomand. I as fi dat 0 stele dar văd ca nu se poate.
C. B.
L-am dus pe tata pentru o interventie simpla si mi l-au ucis! Inainte de a fi internat mi-au zis un pret apoi odata internat pretul s-a dublat. FUGITI DE CARDIOLOGIE! Plus ca pentru parcare iti cer bani ! La 7:50 mi-au zis ca sa fie la internare , a reusit sa intre abia la 9:40, trebuia sa faca interventia la ora 14 si l-au mintit ca medicul are o urgenta medicala si va mai intarzia putin ca apoi sa intre la 18 in operatie! A mai stat o zi acolo cica sub observatie si apoi l-au externat zicand ca e bine... Mi-au luat banii cash 12000 lei si mi-au dat 2 bonuri ca la pufuleti si dupa 12 ore a murit acasa! Oricum voi merge pana in panzele albe sa ii trag la raspundere pe cei vinovati pentru experienta dramatica prin care am trecut cu acest spital cu seputatie de service auto de cartier
L. P.
Mi-au dat analize cu valori normale cand de fapt ele erau foarte proaste. S-au confirmat in urgenta la UPU. De evitat.
A. G.
Medici incompetenți , se grăbesc sa termine consultația și nu pun un diagnostic complet sau corect.
S. G.
Catastrofal!!! 7 ore pentru o operatie de cataracta!!! Neprofesionalism, bataie de joc si bani luati! Nu recomand nimanui! Pilele si relatiile au prioritate.
c. c.
Multumesc Dr.Andreea Hamza ginecologie un medic bun explicit în comparație cu Arcadia unde o d.na doctor ginecolog pt ca am vb.10 min.(190 lei) si nu a putut să.mi recolteze probe imi cerea să revin să plătesc din nou cosultatia+ probe inca 700 lei...La Elitis cu 250lei(consultatie+probă ginecologica)...nefiind asigurată...
A. P.
Bătaie de joc. Programare cardio 8:30. La tel.mi se spune(la intrebarea mea),sa vin cu 10 min.mai devreme pt.declaratii. Ajung la 8 fix,că na. 20 de oameni afara,la intrare. Cu receptie si cu plata eco(200 lei,că doar suntem asigurați),ajung in fata cabinetului. Ce sa vezi,era altcineva. Păi bine măi,particulare,eu eram primul pacient la 8:30,ca de asta n am vrut la 9:30. La 9:30 eu eram tot pe hol,mi am cerut banii si am plecat. Sunteți cei mai tari. Recomand.
P. C.
Programare la ora 10.30, sunt sunat și întrebat dacă ajung la timp, ajung la timp dar surpriză mai sunt trei oameni înaintea mea care de asemeni aveau programare , este 11.10 și nu a întrat niciunul încă. Întrebarea este, reușesc sa întru până la terminarea programului? Sunt optimist. Trageți concluzii și gândiți vă bine înainte de a face o programare la acest spital.
I. I.
Profesionalism 100%. Totul mi-a plăcut. De la comportamentul civilizat al personalului până la condițiile de acolo.
C. b.
Taxa de parcare pentru clienti?!?? 5 lei..Asta nu am mai văzut..
S. M.
Profesionalism 100%
D. D.
Lipsa totala de respect fata de pacienti. In primul rand te obliga sa parchezi parcarea daca depasesti 1 minut te mai taxeaza pentru o ora adica 5 lei/ora. Medicul total necomunicativ, fiind internat de zi am cerut concediu medical pentru acea perioada nu mi-a fost oferit cu insistente. Total neprofesinista maniera. Atat in zona de recoltarea analize cat si in zona de EKG aveau cosuri pline de reziduri si dadeau pe afara. Nu recomand !!
E. S.
auzisem lucruri proaste despre acest spital dar am vrut sa vin la un anume medic. aveam programare la 17.30. La 17.55 desi cabinetul era gol, nu intrasem. Am întrebat ce se întâmplă si mi s-a spus sec sa aștept. Un domn astepta si el si a zis ca el de la 17.20 trebuia să intre. Când am cerut explicații la receptie s-au scuzat ca programarea era de fapt la 17.40 (deși confirmasem de 2 ori ora 17.30) si călalalt domn întârziat si el 35 de minute, de fapt aștepta la alt cabinet (din nou fals pt ca domnul aștepta la același doctor). Daca vreți sa fiti tratati mai rau ca la stat pe bani multi, si să așteptați minim 30 de minute veniți la Elytis.
a. a.
Total neprofesioniști! De la informații, prin casierie, recoltării probe, EKG, pana la medic! Nu m-am simțit niciodată mai jignita cum am fost aici. Și ce a fost mai grav, a fost jignire pe banii mei.
S. S.
Bătaie de joc. Fac programare la 8.15 ajung acolo la 8.10 si trebuie sa stau inca aproape o oră la primul cabinet pentru recoltarea analizelor. De ce mai fac programări dacă nu le respecfa
A. A.
Deși se prezita pe site ca exista ortopedie, la incercarea de a face o programare am fost expediata cu "Nu avem!".
B. G.
Te-ai astepta de la un spital privat unde consultatiile costa pe putin dublu fata de celelalte spitale/clinici private, sa se respecte macar programarile.
Suni, te programeaza peste 2 saptamani si cand ajungi acolo, iti spune cineva ca defapt toata lumea e programata la aceeasi ora si tot ajungi sa astepti o gramada.
Daca nici macar programarile nu sunt respectate, nu stiu la ce altceva sa ma astept.
a. r.
Cum sa soliciți taxa de parcare pentru pacienți? Inadmisibil, asta spune multe despre profesionalismul lor. De evitat!
G. N.
Nu recomand nimanui
I. S.
Sunteti superbi, mai ales doamna doctor de la parter care nu funcționează pe programari. Ii stiu numele, dar nu as vrea sa il fac public fara acordul dumneaei. Recomandarea ar fi sa faceti si programari, dar cu siguranta sunt motive pe care nu le-am luat in seama si nu le stiu. Felicitari! Altfel, totul super, dar super PROFI!
M. M.
Rușine!
Vin cu bunica de 2 ani de zile la acest spital, în aceasta luna am ajuns de 2 ori... De fiecare data plătim sute de lei pe consultații și analize... Din respect pt pacienți ar fi trebuit sa lăsați parcarea gratuită! Si asa sunt puține locuri de parcare, majoritatea ocupate de angajații spitalului
L. R.
Total dezinteres fata de pacient, aștepți mult,dezorganizat, indolenta, pierderi de timp
M. C.
Mă aşteptam ca un spital particular, unde îţi sunt luaţi o grămadă de bani cu toate că eşti asigurat, personalul să fie mai atent faţă de pacienţi. Din păcate, experienţa mea a fost una neplăcută. Personalul din policlinică nu a dat dovadă de profesionalism, de omenie, de o fărâmă de compasiune. O doamnă doctor de la interne cu o gândire rudimentară, obtuză, nu a fost în stare să-mi ofere măcar o consultaţie de calitate. Doamna părea obosită şi plictisită, mormăind nişte replici automate, standardizate, măzgălind ceva în pripă pe hârtii şi gata treaba ei! Nu aşa se procedează! Nu mă aştept să mi se cânte şi un cântecel ca la copii, dar nici să fiu tratată cu atâta răceală. Nici la ecografia abdomninală nu a mers prea bine, cadrul medical urlând efectiv la mine. Ruşine! Luaţi bani, deşi spuneţi pe site ,,consultaţii gratuite''' şi nu vă ocupaţi de pacienţi cum se cuvine: cu bun simţ, responsabilitate şi cu o fărâmă de compasiune, că de aceea purtaţi halate albe şi aţi depus un jurâmânt!
D. P.
Medicii voștri chiar nu ajung niciodată la timp?
D. f. Y. M.
Citind azi recenziile de la alti pacienti sau rudele apropiate, mi-am fäcut enorme reprosuri si am plins amarnic, cä am acceptat ca mama mea (care a decedat cu doar citeva säptämini in urmä acolo) sä fie ingrijitä in acest spital. Avea nevoie de acest ajutor pentru cä ajunsese sä fie imobilizatä la pat, iar acasä nu aveam posibilitatea da a-i oferi o ingrijire competentä si profesionalä, cu toate serviciile pe care trebuie sä le ofere un centru de Paliative. Eroare...Cind ea cu doar citeva luni in urmä a fost spitalizatä, speram si doream sä cred cä ii va merge mai bine. Credeam cä personalul de acolo are calitate - si mai ales suflet - din moment ce are in grijä vietile acestor bätrini, care multi dintre ei suferä de boli incurabile...Din ceea ce vedeam acolo - mentionez la inceput - eu si sora mea coseam sperantä, credeam cä totul va merge mai bine si cä timpul ei rämas aici pe pämint ii va fi indulcit de o ingrijire omeneascä si competentä. Intr-o zi plingea si cind am reusit sä o fac sä imi spunä ce se intimplä, mi-a spus cä este bruscatä de unii ingrijitori, cind i se face baie (dar cind i se fäcea baie? erau säptämini in care nu se intimpla asta) sau i se dä sä mänince abea reusea sä inghitä, atit de repede o hräneau uneori cu sila... sau cä nopti intregi nimeni nu venea sä ii dea nici mäcar un pahar cu apä sau sä o ajute sä se introarcä de pe o parte pe alta, dimpotrivä erau nervosi cä striga si le cerea ajutorul...si multe altele pe care aici nu are sens sä le insir. In loc de ingrijire i se administrau sedative...Nu voia sä reclam asta, deoarece ii era fricä cä va avea de suferit si mai mult...in plus, erau intr-adevär citiva dintre ingrijitori si asistente medicale care arätau mult suflet si o ajutau, dar ästia ii numärai pe degete...am vrut sä o scoatem de acolo si sä incercäm sä o ingrijm acasä, insä starea ei care era de mult precarä s-a agravat si in scurt timp a decedat.
Dacä am relatat toate astea aici, am relatat in speranta ca mäcar asa sä se schimbe intr-adevär ceva. In primul rind in mintile si sufletele celor, care preiau si practicä aceastä meserie. Cit si in constiinta doctorilor si celor care au in conducerea lor aceste Institutii.
Azi, dupä citeva luni de cind mama a decedat, am aflat cu ingrijorare cä in decursul doar a citorva säptämini si poate luni au decedat la aceastä sectie mai multi bätrini care, atunci cind eu i-am intilnit acolo ei erau incä intr-o stare foarte bunä mergeau chiar färä ajutor pe picioarele lor. Mä intreb cum insä Se poate sä isi fi pierdut puterea atit de rapid si sä ajungä la deces. Este o intrebare, pe care poate si rudele lor si-au pus-o, si la care presupun cä niciodatä nu vom primi in räspuns clar.
C. Y.
O casa de batrani condusa de cea mai RUSINOASA echipa de doctori si directori existenta pe fata Pamantului. Pe tatal meu bolnav la pat l-au dat afara din salonul de paliative si din spital ,dupa un an ,pe motiv ca tipa si deranjeaza pe ceilalti bolnavi .In urma ictusului a ramas cu un pic de dementa senila dar in conditiile astea era si cu un an in urma cand l-au primit.Nu se poate ca, casa de batrani sa te descotorosesti de bolnavi in functie de cum se trezeste doctorita dimineata. Sau cel putin trebuia sa ne caute ei loc la alta casa de batrani cu boli psihice.Nu se da afara un bolnav ca un caine.Mai depun si juramant ca doctori ,ca au grija de bolnavi cum pot ei mai bine . RUSINE ELYTIS!!!!!😡😡😡😡😡😡
C. R.
Au o parcare mică și culmea culmelor mai cer si bani pt asta.E ca si cum a-și merge la Selgros sa-mi fac cumparaturile si mai plătesc si parcarea.Am sesizat acest lucru la doamna manager si-a spus cu nonșalanță urmatoarele:daca nu va place acest spital cautați-vă altul.Rusine!
M. F.
Servicii de inalta calitate! Recomand cu drag!
T. S.
Vreau sa va spun la ca Elytis este moarte sigura, dar lenta. Asadar, fiecare pacient are un tratament simplu, de baza. Nimic medicamentatie buna. Deci daca pacientul are nevoie de un tratament preferential, ADIO !
Mamei mele de cand a fost internata i s-a spus clar ca va face baie, si asta inca dupa jumatate de ora de la internare. Dupa 4 zile nici macar n-au piaptanat-o cineva.
Practic la ELYTIS ti se da de mancare si ti se schimba scutecele. ATAT ! Eventual o perfuzie cu glucoza ! Nu medicamente, nu tratament special, NIMIC. Nici masaje, nici kineto, nici...nimic din ce pretind ei acolo ! Si doctori de kkat ! Adica, este o singura doctorita pe care o doare la basca. Daca o chemi pentru ceva, mai are putin si te da afara !
Si am mai observat o chestie TARE INTERESANTA ! Pacientii de acolo se plang de dureri de cap. Chiar intamplator, o doamna in varsta spunea ca in urma cu o saptamana voia sa plece acasa, si dintr-o data a apucat-o durerea de cap, undeva la ceafa. Apoi cu totul intamplator, o pacienta de langa patul mamei s-a plans doctoritei ca o doare capul, tot la ceafa. Si doctorita i-a raspuns ca i s-a dat deja un medicament pentru cap. Apoi, la iesire un batran statea intr-un fotoliu si isi masa ceafa si capul, vizibil il durea.
Adica, hello, din prima mi s-a aprins beculetul ! Am scos-o pe mama din spital chiar la 2 ore dupa internare !
Pe scurt, daca vrei sa scapi de cineva il duci la Elytis ! Moarte lenta si sigura ! daca tii la cineva, tine-l acasa sau la un camin de batran !!
O. A.
Personalul de la triaj infect , nu se respecta programarea ,doctorii umbla cu ochii numai dupa spaga invatati ca la stat , nu dau indicatii clare pacientului ,aroganti ,comportament irascibil. In concluzie nu recomandati nimanui acest spital cu taxe foarte mari si cu servicii si personal zero. Pacat spitalul arata bine , curat dar aceasi angajati ca la stat pe bani multi.EVITATI !!!!
P. U. C.
Cu toate ca este o unitate care se adreseaza unor persoane cu probleme de sanatate, nu veti gasi macar un loc de parcare marcat pentru persoane cu handicap. Liftul este prea mic pentru un scaun cu rotile. Postez acest mesaj cu speranta ca se va produce o schimbare.
c. l. c.
Dezinteres fata de pacient , fata de suferinta ...dovedit de catre o parte din personal, care e insuficient si uneori depasit de situatiile aparute.
T. R. A.
In sala de asteptare, in loc sa ruleze spoturi educative sau cu tema medicala, ruleaza programul Hot&hits! Imagini indecente si comerciale. Am impresia ca sunt intr-o cafenea. Nota 0!
Daca te duci la un spital privat se presupune ca ai sanse sa fii un pacient respectat. Programul medicului este de la ora 14.00 si el vine ,,cu sufletul la gura" la ora 15.00. Spune un simplu ,, scuzati!"" si intra in cabinet. Rusinos! Nota 1!
Nu recomand!
Util?
Răspundeți
d. d.
Subscriu la tot ce s-a relatat mai sus. Nu aș vrea să mă repet.
Concluzie :
Recepția are nevoie de Training masiv în managementul hospitalier cât și în managementul calității serviciilor. Sunt cursuri speciale pe care eu însumi le-am făcut la THR. Vorbim de niște standarde de politețe și calitate care nu există la d-voastră în recepție.
Referitor la Marea dezamagire privind plata cu cardul bancar...e grav...e rușinos și înțeleg perfect nevoia de Cash în speța aceasta. Ok atunci aduceți măcar un ATM de la o bancă importanta românească ca să nu puneți pacienții în situația de a se întoarce din drum alerga pană la gara unde sunt primele ATM scos Cash "cu valiza" și înșirat pe tejghea ca la piață. No comment...2016.
Pe de altă parte vreau să felicit echipa de asistente medicale de la chirurgie și paliative pentru excelenta preocupare și implicare...Un real exemplu de profesioniști. Și nu în ultimul rand DR Vlase Alexandru ORL pentru care nu am cuvinte de laudă în ceea ce privește atitudinea lui, profesionalismul și calitatea actului medical.
Per total...as reveni dacă se vor produce și schimbări...așa cum am sugerat. Succes.
d. D.
Nu pot sa cred ca o unitate privata are asemenea medici ( Alexandru Istrate ecografie ) comunicare zero, profesionalism zero ( am platit eco abdomen total , a spus ca totul e bine si abia apoi acasa pe rezultat am vazut mentiunea ca zona pelvina nu a putut fi explorata intrucat vezica urinara era goala fara ca mie sa imi fi spus ceva despre asta). Rusine!
Y. S.
Cred că cei de la recepție (centrala telefonică) ar trebui sa fie mai bine instruiți. :-) sun pentru o programare pt consult și mă întreabă ce procedura de tratament doresc? Pai de unde as putea ști ce problema am daca inca nu mi s-a efectuat consultul? Și tot insistă: dar după consult ce tratament ați dori? Iar eu tot spun că nu știu diagnosticul pentru a fi în stare să optez pentru un tratament sau altul. :-))
R. R.
Am fost cu bunica mea la consultatie la Elytis, dar nu i s-a rezolvat problema. De fapt i s-a pus un diagnostic gresit dupa 3 investigatii. Intr-adevar i s-a recomandat internarea, dar la Elytis nu se fac internari.
deci, practic, puteam sa merg direct la spitalul de urgente, si nu mai trebuia sa platesc o gramada de bani pe consultatii ERONATE. Pierdere de bani si de vreme ! Nu s-a facut absolut nimic. Nici macar un tomograf, caci de fapt asta avea nevoie bunica, si asta s-a facut la spitalul clinic de urgente.
Personalul este tanar, plin de doctorii care au studiat prin strainatate, etc, vrajeala. Nu m-au ajutat cu absolut nimic. Trebuia sa fi mers de la inceput la urgente.
A.
Incompetenți și lipsiți de profesionalism.
C. I. V.
Un spital in regula
P. P.
Servicii de calitate personal specializat si dragut
M. A.
Asa ar trebui sa arate un spital european. Bravo! Tot respectul pentru personalul foarte atent.
M. V.
Nu stiu de ce se considera spital privat atat timp cat aceleasi conditii le gasesti si la unul public. Programarile nu se respecta, se da bon de ordine la receptie dar nu la toata lumea. Cabinetele sunt impartite de mai multi medici de diferite specialitati in acelasi timp.
B. P.
Siteul este varza la capitolul informatii, link-urile te trimit doar catre ultimilre stiri, si nimic la capitolul tarife, calitatea serviciilor. Doar cateva nume de doctori ce probabil activeaza si acolo cand au timp.
Zona ingrijirilor paliative este goala, deci nu poti afla nimic. Trebuie sa mergi pana acolo...si mai este si particular...intr-o economie de piata unde informatia este esentiala...Domnilor...demonstrati ca vreti sa faceti ceva, daca nu mai bine merge-ti la pescuit...cred ca ma voi indrepta spre o alta variant. tot particulara, tot pe bani, dar mai serioasa. Sa aveti success si multe paturi goale.....
G. I.
si o stea e prea mult .cred ca si la stat e mai bine , nu recomand .
a. i.
Sa nu faceti greseala sa mergeti la acest spital. Este un spital de anii 40. Nu au doctori buni! am fost cu copilul acolo, si, pe baza diagnosticului, i-au prescis medicamente de erau sa il omoare! am fost ulterior la spitalul SF Maria! Noroc cu acel spital!
A. A.
Personalul de la receptie este foarte neprofesional si dezorganizat.
Nu se tine cont de programari. Cabinetele sunt folosite simultan de catre mai multi doctori pentru diferite tipuri de consultatii.
T. A. O.
Promptitudine si profesionalism , am fost tratat mult mai ok fata de Arcadia
C. P.
Personal foarte bun și condiții excelente.
B. P.
Cel mai bun doctor dermatolog la care am fost vreodata. A facut minuni cand nu aveam nicio speranta. Recomand.
D. B.
Apreciez in mod deosebit amabilitate celor de la receptie,laborator,cabinetele pneumo si cardio!voi.recomanda cu mult drag cl8nica!
T. T.
Am avut nevoie pentru tata o interventie cardiologica destul de costisitoare.
Capitolul competenta profesionala: totul a fost foarte bine din perspectiva mea, tata s-a simtit apoi mai bine si asta a fost cel mai important in aceasta actiune. II multumesc foarte mult Dlui Dr. Rotar pentru aceasta!
Capitolul comunicare: prost spre foarte prost incepand cu receptia (foarte, foarte prost) pana pe sectie unde infomatiile se obtin f greu si trunchiate. La receptie: nici un semn de orientare, fara numar de ordine, fara raspunsuri clare, aroganta la tejgea, infomatiile se scot cu arcanul din gura angajatului.
Capitolul financiar: dezastruos pentru un spital privat cu pretentii; fara POS, nu poti plati cu card sau virament bancar, nu poti plati decat cu valiza cu bani. Nimeni nu isi cere scuze pt incovenient. Ti se spune ca nu poti plati toata suma intr-o zi (mai mult de 10000RON), la fel de arogant. Vrei sa incepi sa platesti in ziua x un avaans la orele 16.00, inca nu se poate, desi externarea e a doua zi. Ar trebuie sa revin la orele 19.00!! " Ma obligati ca si client sa revin de cate ori vreti pe zi aici?" Cer sa vb cu un manager, receptionista bolboreseste ceva, pana la urma imi poate incasa un avans dupa ce fac presiuni si ii dau de inteles ca ea si institutia care o reprezinta nu se poate juca cu timpul oamenilor, si mai ales din comoditate!!! In final mai pierdem cateva minute bune numarand banii inclusiv hartii de 5 RON. La sfarsit nu se spune nimic, tacere totala.
Pe scurt: pregatirea profesionala buna din spatele institutiei trebuie imbracata cu o comunicare buna, management bun si mai ales bun simt in general, dar mai ales cu clientii sai. Sper in servicii mai bune pe viitor si va doresc succes!
Kurz auf Deutsch: mein Vater hat eine Herzkatheteruntersuchung mit Angioplastie bei Elytis bekommen. Beruflich waren die Ärzte ganz gut, zumindesten von meiner Perspektive. Komunikation war schlecht, besonders in die Rezeption. Zahlen konnte man nur bar?! Stellen Sie sich man vor 2500 Euro! Un dass geteilt über 2 Tage. Rezeption eher unfreundlich.
Shortly in Englich: my Father had to go through a Heart Intervention dy Elytis. Professionelly the doctors were pretty gut, from my perspective. My father was good afterwards- But Comunication was pretty bad especially the receptionist, Reception was rather rude, Payment was only cash possible! So I had to run and struggle to bring over 10.000 RON cash.
N. N.
UN LACAS DE ASISTENTA SOCIALA GROZAV! FELICITARI PROPIETARULUI SI MAI ALES ANGAJATILOR!
Nu as vrea sa uit nici un detaliu despre acest lacas cu oameni cu suflete de aur din strada Silvestru nr. 43A. Un bloc zvelt intre case cu un urias semn ‘ELYTIS Hospital’. Cum intri ramii impresionat de curatenia impecabila si ordinea desavirsita. Incepind de la receptie poti observa atentia si respectul oferit de personalul din acest lacas. Saloanele au un design modern cu pervaze vessel colorate si ferestre imense unde pacientii isi pot pierde minute intregi regasindu-se pe strazile orasului. Saloanele aerisite si intime cu paturi ergonomice, cu aparatura noua pentru fiecare pacient, bai moderne usor accesibile si cu miros de primavera nu de spital. Singurul miros este cel de mincare calda, borsulet sau mincarica, ceai sau desert care imbie pofta pacientilor la masa. Regulamentul este strict si arata grija pentru pacienti, halat si botosei la intrare si un program de vizita 9 – 22 - imediat m- am gindit – acesti oameni sint dedicati, lucreaza deschis nu au ce sa ascunda au fata umana si de aceea orele de vizita. In toate spitalele romanesti este o lipsa completa de intelegere a nevoii pacientului dar nu la ELYTIS. De la medici pina la receptionista am intilnit oameni intelegatori, politicosi, amabili si gata sa te ajute. Medicii si asistentele isi petrec mult timp comfortind si conversind cu pacientii petrecind timp cu fiecare pacient in parte ascultindu-I ofurile si ajutindu-l sa inteleaga cauza. Dupa vizita doctoritelor tata a plins spunindu-mi: ‘Nu am intilnit nici un doctor pina acuma sa vorbeasca cu pacientii atit de mult, sa fie atit de calm si de intelegator fata de pacient, sa intrebe si sa asculte la cerintele unui bolnav.”
Vizitindu-l pe tata am ramas impresionata de plimarile zilnice brat la brat a domnisorei si domnului terapist cu fiecare pacient, de glumele frumoase care descreteau fruntile pacientilor. In ziua igienei fetei am ramas impresionata de grija, delicatetea si glumele care faceau bolnavii sa zimbeasca la vechile amintiri. Dupa o sedinta avuta cu Doamna Psihiatru mi-am dat seama cit de mult tata si-a deschis sufletul in fata acestei doamne dragute, calma si plina de speranta. Inainte de intrarea in salon pacientul este intimpinat de domnisoarele care il iau in primire si il fac curat si frumos pe viitorul membru al marii familii. Pijamalele se schimba cind este nevoie, cearceafurile sint de un alb intens, aparatura medicala pentru fiecare bolnav, atentie deosebita 24 de ore pentru pacienti. Acu citiva ani in urma stind pe salile unui spital unde era tata internat visam cu ochii deschisi la cum ar trebui sa fie un spital – un lacas curat, ingrijit unde bolnavii sint tratati omeneste, cadrele medicale au voci calme si respectoase, pacientii ascultati si ingrijiti de oameni carora le pasa, toti vom ajunge seniori – Visul s-a transformat in realitate – Se numeste ELYTIS!
M. A.
desi peste mana, cu parcare inghesuita,elytis hospital tinde sa devina o prezenta activa si necesara...
I. G.
Nu se respecta programarile. O programare la 14:30 sa decalat cu mai bine de o ora. Mai e mult pana departe.
D. S.
servicii medicale, dedicare si comunicarea cu personalul medical excelente.Profesionalism la standarde inalte la sectia de cardiologie.O unitate medicala de prima optiune.
C. P.
Un spital exceptional cu niste oameni cu experienta delicata si sincera....
A. M.
Conditii foarte bune, medici cu experienta si personal cu atitudine frumoasa :-)
A. P.
Multumesc pentru profesionalism si daruire.
D. G.
NU recomand! Am colaborat cu o doctorita total neprofesionista de la Neurochirurgie!
M. M. S.
Pediatria Super, recomand.
A. J.
Nu recomand!!!! Cea mai proasta calitate!!!
A. M.
Experiență neplăcută!!!!!!!!!!!!
T. B.
(Tradus) Standarde ridicate de profesionalism de la personal la facilități și servicii pentru clienți. Foarte bine!
(Original)
High standards of professionalism from staff to facilities and customer service. Well done!
i. c.
(Tradus) Mmmm
(Original)
Mmmmm
C. F.
A. P.
M. B.
C.