Opinii despre Telekom Romania în Cluj (Optica)
Telekom Romania
400018, Strada Octavian Petrovici 2, Cluj-Napoca 400018, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Telekom Romania, Optica în Cluj
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Telekom Romania
Luni
[09h – 17h]
Marți
[09h – 17h]
Miercuri
[09h – 17h]
Joi
[09h – 17h]
Vineri
[09h – 17h]
Sâmbătă
[09h – 13h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Telekom Romania
I. P.
Din pacate experienta mea cu Telekom nu este una prea placuta.... Au trecut cele 30 de zile de la solicitarea de reziliere unilaterala a contractului de servicii si nu am fost contactat nici azi (asa cum mi-au comunicat cei de la Help Desk ca ar trebui sa se intample) nici sa mi se propuna sa raman in Telekom, nici sa ma informeze ca s-a reziliat contractul. Mai mult, cererea de reziliere trimisa online la care am primit confirmarea in 29.01.2021 a fost inregistrata in sistemul lor in data de 31.01.2021 (n.b. Duminica), astfel incat azi, aproape ca nu au dorit sa preia echpamentul primit in custodie. Intr-un final, au preluat acest echipament, dupa ce le-am aratat mail-ul de confirmare al solicitarii din 29.01.2021.... Urmeaza sa ma sune??? Habar nu am.... Extrem de dezamagit....
S. D.
TELEKOM ȘI CU MINE NE IUBIM MAXIM //:ASTA PENTRU CĂ ÎNTREBAȚI PREA MULTE PE INTERNET.
D. P.
Bun ziua,
Efectiv sunteti niste nesimtiti, de ce afisati un numar de telefon daca nu raspunde nimeni la el?
Pe langa alte servicii de toata jena pe care le oferiti, mi-am depus o cerere de reziliere fara sa primesc absolut nici un raspuns inapoi.
Nici maca o stea nu meritati!
L. P.
Nu recomand(decât numai dușmanilor mei) nimanui, asa zisele servicii telekom! Angajații vorbesc urât, ascund informații esențiale, care sunt foarte utile beneficiarilor iar serviciile sunt mizerabile(semnal foarte slab la internet, odată ce faci contract nu te mai scapi de ei si serviciile sunt neprofitabile pentru beneficiari)!!!
c. A.
Semnal bun, dar partea de relati cu clienti dezastru, aplicatie slaba, clienti sunt tratati cu indiferenta, organizare proasta. Si angajati care au venit la instalare au recunoscut ca firma merge din ce in ce mai rau.
V. F.
Dezastru te plimba într-una și sunt f iresponsabili ..atât am de spus
c. s.
De evitat , excroci. Nu respecta contractul
a. s.
Foarte dezamagit. Angajate plictisite care te trimit de la una la alta. Obraznice.
I. B. T.
Am predat rapid aparatura și am rezolvat rapid închiderea contractului.
G. B.
Ati înmormântat aplicația pentru mobil!
P. L.
Va sfătuiesc pe toti să nu aveti de a face cu Telekom.
B. A.
Locație centrală dar cu acces dificil cu mașina. Locurile de parcare sunt ocupate tot timpul mai ales de angajații care muncesc în zonă. Accesul cu scaun cu rotile este greoi datorită unor scări de la intrare. Chiar și o persoană cu mici probleme în a se deplasa ar avea dificultăți de a intra în sediu. Asta în condițiile în care majoritatea clienților sunt persoane trecute de a doua tinerețe.
Interacțiunea cu angajații este una negativă, frustrarea acestora de a munci la o companie aflată în dificultate se răsfrânge asupra clienților.
C. B.
Am instalat in 2 locații TV și internet.
Cât de puțin ar ploua se întrerupe când suni la numerele lor robotul durează foarte mult 20-30 minute si eu îmi pierd răbdarea. Timp pierdut inutil.
Am schimbat într-o locație cu Digi (RCS & RDS) si merge perfect indiferent de vreme.
C. V.
La numarul afisat nu raspunde nimeni indiferent de ora la care suni. Va rugam raspundeti la telefon ...
S. D.
Unul din cele mai moderne aTelekom Cluj Napoca.
I. P.
Nu mi a plăcut deloc un vânzător
Imi pare rau ca nu am numele
I. R.
Scumpi la preț, mincinoși, neserioși, nesimțiți....și lista poate continua
M. L.
Nu am semnal deloc in Floresti!
R. M.
Se întrerup serviciile oferite când te aștepți mai puțin.
Asistenta 24/7 se face prin robot deci nu poți rezolva o problema daca lucrezi de după masă.
Internet de cea mai mare viteza (din când în când).
S-a întocmit un abonament la telefonie mobila fara prezentarea unor aspecte (pentru vârstnici importante) precum închiderea semnalului telefonic până când numărul este alocat rețelei Telekom. După renunțarea la abonamentul de telefonie mobila întocmit cu mici nelămuriri factura a continuat să vina și următoarea lună fapt pentru care am fost nevoit să merg la sediul lor pentru adevarata reziliere a abonamentului și restituirea banilor (închiderea celorlalte servicii daca plata pentru abonamentul de mai sus nu se realizează).
Toate aceste aspecte mai sus prezentate fac din rețeaua Telekom un provider de servicii de telefonie, internet și televiziune în care nu se poate avea încredere.
C. B.
După ce am spus că vreau să renunț la serviciile firmei,doamna de la,,birou,,a spus că nu poate să primească aparatele firmei,adică decodorul și receverul,doar după ce completez o cerere, după ce mă sună de la ,,centru, și să mai aștept 30de zile si să mai primesc două facturi.Reclama de la televiziuni spune că 70% din cei portari la Telecom sunt mai mulțumiți...Nu stiu ce-i așteaptă.
A. B.
Am dorit desfintasrea unui post telefonic din cauza decesului titularului. Nu mi s-a permis predarea aparatajului auxiliar numai dupa o luna, astfel ca sa fiu obligat sa mai platesc abonamentul chiar daca nu folosesc linia telefonica.
S. Z.
Dezorganizați, nu știi cu cine sa stai de vorbă când intri, nici nu te întreabă nimeni "ce cauți aici" Atitudine de "Poștă in comunism" - tu ai nevoie de mine, nu noi.
O. G.
Ca si calitate a serviciillor, no comment. Am renuntat definitiv. Ca si locatie, e accesibila daca vii cu transportul public, de parcat e extrem de greu in timpul zilei. Ceea ce, la viteza cu care se misca..e destul de important.
H. B.
O cladire emblematica pentru Cluj, opera arhitectului Vasile Mitrea, ridicata in anii 1970. Desi e intr-o stare jalnica, din cauza proastei administrari, cladirea este o declaratie de arhitectura si maiestrie.
G. G.
Neseriosi, parșivi si hoți! Taxeaza servicii inexistente, nu vin sa remedieze problemele... scapi de ei ca de râie... O stea este din oficiu dar sunt sub nivelul marii! (0!)
M. C.
Nr. de tel. afisat e doar de "forma"?
F. F.
Cea mai proasta companie,nu recomand deloc,am cumpărat de la ei o cartela de nici 2 zile,in seara aceasta am văzut ca cartela este blocată fără sa fac nimic,am sunat la ei niște operatoare foarte nepoliticoase au spus ca cartela a fost blocată deoarece am încălcat termenii și condițiile și ce termeni ??eu nu am nici un contract cu ei am cumpărat doar o simpla cartela ,nu vrea sa spună de ce au făcut asta și nimeni nu știe dacă o mai deblochează sau nu,deci rezultatul este Hoți cu Acte,cea mai proasta companie ,e prima data când mi sa întâmplat asta dintre toate companiile care le am folosit ...
c. i.
Servicii execrabile, lipsa de comunicare cu clientul, fals in acte, acoperirea hotilor, imposibilitatea de a reclama dupa inchiderea serviciilor, solutionare doar prin OPC
A.
După un mesaj postat pe Facebook-ul Telekom, în care mi-am exprimat nemulțumirile, am fost contactat, am fost programat pentru investigarea/remedierea problemei și.... s-a remediat operativ și cu profesionalism.
C. M.
Sa va feriți de Telekom. Personalul atât cel din magazin, cât și cel de la 1234.... Lasă de dorit. Abonații telekom nu stau cu mana întinsă la serviciile lor. Plătesc bani mulți ptr ceea ce oferă ei. Păcat ca își baga mana afund în buzunarele Romanilor și sa nu uite ca toți suntem Cetățeni Europeni,și sa respecte legislația europeana. Păcat de ei.
V. S.
experienta total neplacuta.....te duci sa depui un aviz de amplasament, prima data te duci, iei factura proforma, o platesti si te reintorci cu dovada platii....te mai duci o data sa ridici avizul...(3 drumuri) si asta dupa ce au facut reorganizari....factura fiscala nu o primesti cand depui dosaru deoarece nu merge imprimanta, nu scoate factura, iese din program....stai la coada mai bine de 15 minute si asculti toti mosii cum se plang...si tie iti trebuie doar o factura......si sa mai pui la socoteala ca nu au chiseu pt persoane juridice....
I.
Este printre puținele sedii Telekom unde poți lămuri (întelege)mesajele primite on line despre schimbări neaşteptate ale abonamentelor tale.Dacă nu ai răbdare să discuți cu un operator la 1234.Sau nu ești sigur de răspunsurile primite .
S. H.
Foarte cald înăuntru. Fete friguroase nu le incalzeste nimeni
A. P.
Să te ferească dumnezeu să ai vreo problemă. După ce răzbați prin jungla telefonică robotică, asculți muzica imbecilă lungi minute după care se întrerupe legătura. De la capăt... Ore întregi. Dacă te saturi și te duci la agenția lor și le spui să trimită pe cineva care să verifice serverul lor că au o problemă îți spun cu seninătate să te duci acasă și să reclami la telefon, ei nu se ocupă cu așa ceva. Când le dai preaviz de anularea contractului, îi apucă grija, te bombardează cu telefoane cu chestionare, oferte speciale, vor să te viziteze... Pe bune?!
Iar la final, când predai echipamentul, titular fiind, legitimat, completezi cererea dar nu primești banii deși au casierie acolo. Ți-i trimit prin mandat poștal... peste o lună.
Indolență, incompetență, insolență.
"Experiențe împreună" cum zice sloganul lor. Da, experiențe neplăcute.
F. S.
La informații o doamnă care nu prea se pricepe la ce are de făcut
A. M.
Nu e ce pare a fi Telekom. Romanisme, servicii de kko la bani multi. Maresc tariful si taie din servicii.
A. S.
Cei mai neseriosi de pe piata. RDS e 7000 de niviele peste ei. Dupa 7 luni in care ni sa promis instalare intr-un final am fost sunati pentru programare. Nu s-au tinut de programae. Nu apelati la ei pentru nimic.
I. C.
Foarte slabi. Nu stiu sa iti raspunda la intrebari simple, zic ca revin ei cu telefon si evident ca nu revin. Nu cred ca stiu pe ce lume traiesc. Praf ... Schimbam!
i. h.
Amabilitate și seriozitate
P. C.
Personal amabil dar compania e ingrozitoare.
C. A.
Stiti toate receiverele, telefoanele sau routerele chiar si vechi de 5-6 ani pe care pentru a prelungi contractele Telekom le ofera "cadou"? Stiti toata bunavointa cu care sunteti tratati atunci cand le sunteti client cu abonament relativ mare? Toate dispar cand doriti sa terminati contractul. Da...doamna de la rezilieri numai nu m-a certat ca de ce vreau sa termin colaborarea dupa 8 ani, iar cand a vazut ca nu am nici o intentie sa continui a inceput sa imi enumere lista cu toate cadourile primite vreodata pe care trebuie sa le returnez in magazin sau sa le platesc (cu ton de amenintare)...inclusiv un reciever vechi care nu avea nici HDMI nici nu receptiona HD. Ei bine daca pe restu le-am tinut ca poate oi avea nevoie vreodata, receiver-ul l-au luat cand l-au montat pe cel nou iar din greseala mea nu am semnat nimic pentru predarea lui...voi fi facturata cu 35-40 de euro pentru respectivul "cadou". Bravo Telekom! Nu mai calc nici eu nici neamul meu la voi in magazin vreodata si promit sa povestesc tuturor cat de amabili si draguti sunteti pana cand se termina contractul dupa care va comportati si in magazin si in call center precum niste recuperarori avizi. Mai mult, la 1 luna jumatate de cand am depus cererea de rezilere (termenul legal de intrat in vigoare e de 30 de zile) am primit o factura integrala inclusiv pe doua saptamani dupa inchiderea contractului. O sa ma adresez OPC-ului.
m.
Niste compani care fac preturi in euro dar nu accepta plata in euro..la aceasta companie abonament de 13 euro costa 78.5lei..pur si simplu dezgustat de cum se accepta asa ceva
v. h.
servicii de cea mai slaba calitate, neseriozitate, delasare, nepasare, minciuna, indolenta
C. E.
Am avut abonament suspendat pentru neplata. Am platit la data de 10 August. Astazi(30 August) vad ca tot suspendat pentru neplata e dupa 20 de zile. Daca suni la relatii cu clientii e aproape imposibil sa dai de un operator, deoarece ai de furca cu roboti care iti cer diverse date si sa apesi diferite butoane. Daca ai gresit ceva o iei de la capat cu robotul. In caz ca ai reusit sa treci de robot mai ai de stat 10-15 minute pana raspunde un operator cu care oricum nu iti vei rezolva problema. NU VA ABONATI LA TELEKOM. CEA MAI PROASTA RETEA !!!
V. D. M.
Fier beton de care vrei cît vrei și cînd vrei.
G. D.
Limitați și inapți
C. B.
Inca nu am ajuns, dar stiu ca ma voi enerva
V. S.
Personal pregatit !
Locatia buna , singura problema este locul de parcare !
M. C.
Foarte mulțumit.
D. R.
Recomand sa va invatati angajati astfel incat sa stie ca exista dierente intre H+ si 4G. Mulțumesc si spor la treaba!
R. D.
Initial am crezut ca sunteti o companie care tine la clientii lor si care opereaza intr-un mod profi dar m-am inselat. Telekom m-a dezamagit. Pe scurt: contractul expira, asa ca am sunat eu si am zis ca nu neaparat vrem sa renuntam dar am vrea sa scoatem un serviciu din pachet. Zis si facut! Operatorul mi-a spus ce pasi trebuie sa fac si mi-a zis ca voi primi si un telefon fix (echipament in chirie). Am facut toti pasii, toata birocratia dar se pare ca Telekom nu a intregistrat cererea in sistem la timp. Iar apoi cand am sunat de cateva ori si si-au cerut scuze ca nu au trimis cererea la timp, mi-au zis ca nu voi mai primi nici acel telefon in chirie. Unul imi zice ceva, altul altceva... Incompetenta si lipsa de respect fata de clienti. Nu recomand! PS: apelurile se inregistreaza deci se poate verifica usor, ceea ce zic eu aici :)
A. H.
Foarte nesimțiți! Recenzia se referă la societatea în sine, nu neapărat la sediul Telekom din strada O. Petrovici 2, Cluj. Așadar, am semnat contract pe 24 luni cu valoarea de 12 euro/lună, TVA inclus + reducere 50% în primele 6 luni ca să mă trezesc după 2 luni că am contract pe 15.50 euro/lună, fără reducerea inițială, ei motivând că eu am cerut modificarea contractului telefonic! Halucinant! Mi-au modificat inclusiv grila de programe ca să-și justifice neșimțirea. Am avut mare încredere în ei. Aș da zero stele dacă aș putea!
R. R.
MIZERABIL ! Nu recomand nimanui sa aiba de-a face cu cei de la Telekom !
Nu va lasati prostiti de reclame, sunt SUB ORICE CRITICA !!!
D. B.
Ați închis o grămada de magazine,nu mai are lumea unde sa meargă si sa își rezolve problemele cu abonamente si tot felul... tot mai jos coborâți,degeaba băgați oferte cu internet nelimitat si mii de minute pe cand voi nu oferiți serviciii,dacă te uiți la Orange si Vodafone care au Store-uri si magazine la tot colțul....#praf
o. p.
Foarte competenti
D. D.
Niste mizerii. Iti prelungesti abomentul, pt ca ai in grila, cateva canale care te intereseaza, iar dupa cateva luni, vin si iti schimba grila si te taxeaza daca mai vrei canalele pt care i-ai ales pe ei. Am pierdut mai mult de o ora pana am reusit sa vb cu un operator arogant, am adormit la propriu pana cand au raspuns la tel.
A. M.
Nu recomand nimanui! Cele mai proaste servicii! Nu imi merge internetul pe care il platesc lunar de mai bine de doua luni. Cand mergi sa faci reclamatie la sediu iti fac legatura telefonica cu cei de la Bucuresti care te lasa sa astepti pe fir zeci de minute si nu iti rezolva problema, iti cer sa treci prin acelasi proces inca o data de acasa. Dupa care nu mai raspund la telefon. Iar factura ti-o trimit cu nerusinare acasa in continuare. Repet.. Servicii de cea mai proasta calitate!!
P. R. C.
Se prelungeste abonamentul la telefonie internet si televiziune, fara sa fii intrebat, ei pot face ce vor!
I. P.
Cea mai proasta retea de telefonie mobila cat si de internet. Daca aveti de gand sa sunati constant la relatii cu clientii intrebandu-va ce se intampla, faceti contract deindata!
D. T.
Poziție centrala amabilitatea personalului! 🍀
B. V.
Foarte ok
A. I.
Cum se cade angajați de la telekom
C. B.
Servicii de calitate la preturi corecte.
H. M.
Nu exista suport pentru juridic
C. A.
Telekom Romania, unul dintre cei mai neseriosi operatori de servicii de telefonie din Romania.
Se bazeaza pe un numar de abonati din mediul rural pe care ii inseala si ii jegmanesc dupa cum vor muschii lor.
Bunicii mele de 80 de ani, i-au prelungit abonamentul din oficiu pe 24 de luni...abonament care nu il plateste dansa, cu ce au dorit muschii lor, fara nici o un contract, nici o forma legala.
Si-au batut joc efectiv de saraca femeie.
Telekom care se pretinde o firma "nemteasca", cu servicii calitive.
TOTAL NU RECOMAND!
A. S.
Am ramas fara internet si telefon de 4 zile. Intre timp a venit si Craciunul, deci nu se ostenesc ca sunt in vacanta zilele astea. Multumim pentru ca ne-ati lasat fara vreo forma de comunicare cu cei dragi fix acum si ca va dati tot timpul din lume pentru a rezolva o problema. Extrem de frustrant si dezamagitor.
A. J.
După doar 2 ani am reziliat contractul din motive obiective.
M. A. M.
Agenti nepregatiti , facturi nejustificate . Am rezolvat problema cu ei cu protectia consumatorului. Nu recomand
t. s.
Sunt sub orice critica din toate p.v.
E. T. P.
Neseriosi, servicii de proasta calitate (in special internetul). Serviciul cu clientii nivel: coada vacii 😤
Nu recomand!!!
B. B.
Aglomerat, timp de asteptare foarte lung, sala neaerisita.
B. F.
Loc de mai bine.
M. F.
Fiecare cu problemele lui. Mai rău când vii si nu ți se rezolvă.
a. a.
Dezamăgit de servicii post vanzare
M. M.
Nesimțirea la ea acasa
S. Z.
Personal care are rabdare cu, carul....😀
S. B.
Se asteapta foarte mult timp pentru a fi preluat de un operator
a. a.
Nașpa de slabi,mincinoși
R. E.
Cea mai proasta firma ever!
T. D.
Cea mai proasta companie de telefonie mobila!!!
o. m.
Lasă de așteptat
D. T.
Singur cuvant care va caracterizeaza este NESIMTIREA !!!!!!!!
A. S.
Personal total dezinteresat și neinformat
C. G.
Super
M. F.
Oameni de treaba
N. L.
Locație buna
G. B.
Bine
D. C.
Neseriozitate maximă
S. F.
Jale
M. D.
Servicii de buna calitate
G. A.
Calitate
C. F.
Amabili
B. E.
Aglomeratie!
I.
(Tradus) Cel mai rău furnizor de internet din România. În loc să investească în acele reclame stupide, inutile, ar investi mai bine în infrastructura și serviciile call center. Primul este vechi și afectează viteza internetului, iar cel de-al doilea, chiar îngrozitor. Angajații centrelor de apel sunt probabil cei mai răi agenți cu care am vorbit în toată viața. Nepoliticos, neîncrezător și uneori chiar își ridică tonul de voce. Absolut de groaznic, nu aș recomanda niciodată acest serviciu nimănui, decât dacă îi urăsc gâtul.
(Original)
Worst internet provider in Romania. Instead of investing in those silly, pointless commercials they'd better invest in their infrastructure and call center services. The former is old and affects the internet speed and the latter, well just terrible. Their call center employees are probably the worst behaved agents I've spoken with in my entire life. Rude, clueless and at times they even raise their tone of voice. Absolutely terrible, would never recommend this service to anyone unless I hated their guts.
K. E.
(Tradus) Primul Telekom a scos toate canalele maghiare care au fost incluse în pachetul standard atunci când am semnat contractul și acum au eliminat BBC Earth și BBC World News. Aceste canale au avut cele mai bune documentare și știrile cele mai profesioniste.
Încet, dar sigur, suntem lăsați doar cu canale de calitate scăzută, deși avem pachetul "L".
Sunt foarte dezamăgit de Telekom!
(Original)
First Telekom took out all of the Hungarian channels which were included in the standard package when we signed the contract and now they took out BBC Earth and BBC World News. These channels had the best documentaries and the most professional news.
Slowly but surely we are left with only low quality channels although we have the 'L package'..
I am very disappointed with Telekom!
S. J.
(Tradus) Update: au crescut prețurile de 2 ori în 6 luni și mi-au schimbat pachetele unilateral. MaxPack și HBO Go au dispărut și ele. Viteza internetului este o glumă (teoretic 1000 Mbit / s, practic 1). Serviciul tehnic nu este util și arogant. Îmi anulez definitiv contractul.
---------------
Tocmai au scos cele 2 canale sportive principale ale pachetului de bază, care au fost incluse la momentul semnării contractului. Singurele 2 canale de care m-au interesat ... Când am întrebat ce pot face, răspunsul a fost că pot să le dau în judecată, să plătesc suplimentar canalele, sau să păstrez contractul fără canale.
Încă nu pot să cred că pot face doar așa ceva
(Original)
Update: they raised the prices 2 times in 6 months, and changed my packages unilaterally. MaxPack and HBO Go are also gone. Internet speed is a joke (theoretically 1000 Mbit/s, practically 1). Technical service is not helpful and arrogant. I’m definitely cancelling my contract.
———————————————
They just took out the 2 main sports channels of the basic package, which were included at the time of signing the contract. The only 2 channels I was interested in... When I asked what I can do, the answer was that I can either sue them, pay extra for the channels, or keep the contract without the channels.
I still can’t believe they can just do something like this
R. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
S. T.
(Tradus) Personal prietenos.
(Original)
Friendly personel.
A. F.
(Tradus) Pentru că au fost concediați
(Original)
Mert kirúgtak
J. H.
(Tradus) Serviciu pentru clienți oribil, oribil. După ce nu au reușit să instaleze internetul așa cum a promis fără nici o explicație, nu am putut ajunge nici pe nimeni pe linia de servicii pentru clienți. Opțiunile "pseudo-englezești" se reunesc fără încetare între ele și este pur și simplu imposibil să ajungă la un operator.
(Original)
Horrible, horrible customer service. After they failed to install internet as promised without any explanation at all, I couldn’t even reach anyone on their customer service line. The “pseudo-English” options endlessly loop back on each other, and it is purely impossible to reach an operator.
S. P.
(Tradus) Ca întreaga companie, sunt nepăsători și aroganti. Singurul lor scop este să vă forțeze cumva să cumpărați orice serviciu de la ei sau să rămâneți în sistemul lor. Încearcă să te înspăimânte cu informații incorecte, încercând să te păcălească în toate modurile posibile. Dacă ești mai în vârstă, nu au răbdare și profită de aceasta prin metode de vânzare agresive. Nu există oferte personalizate, iar serviciile, comiterile și prețurile acestora sunt mult sub cele ale concurentei. Odată ce ați semnat un contract cu aceștia este aproape imposibil să-l anulați, chiar dacă acesta a expirat. Încercați să nu aveți niciun contact cu ei, economisiți energie, timp și bani!
(Original)
Like the whole company they are careless and arrogants. Their only aim is to force you somehow to buy any service from them, or to stay in their system. They are trying to frighten you with missinformation trying to trick you in all the possibile ways. If you are older they have no patience and are profiting of this by aggresive sales methods. There are no customized offerts and their services, offerts and prices are deep below concurrency's. Once you signed a contract with them is almost impossibile to cancel it, even if its expired.Try to do not have any contact with them, you save energy, time and money!
C. L.
(Tradus) Organizat, nu prea mult de așteptat. Sala de așteptare puțin prea mică și fără locuri
(Original)
Organized, not too much to wait. The waiting room a little too small and no seats
A. B.
(Tradus) Au fost de ajutor
(Original)
They were helpful
S. L.
(Tradus) Nu este cel mai primitor loc
(Original)
Not the most welcoming place
E. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
I.
(Tradus) Nu este cel mai bun din bizz.
(Original)
Not the best in the bizz.
M. M.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
P. J. T.
(Tradus) Internetul nu funcționează în prezent. Semnalul nu este grozav și frecvent cade. Scump.
(Original)
Internet currently not working. The signal isn't great and frequently drops out. Expensive.
P. F. D.
(Tradus) Total nemulțumit !!
(Original)
Total nemulțumit !!
R. M.
(Tradus) O mulțime comunistă a primit un facelift.
(Original)
A communist crowd got a facelift.