Opinii despre SomProduct Romania în Zalău (Magazin de saltele)
Magazin de saltele
Magazin cu mobilier pentru dormitor
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre SomProduct Romania, Magazin de saltele în Zalău
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Până acum nimeni nu a comentat pe acest site.
Orar de SomProduct Romania
Luni
[09h – 20h]
Marți
[09h – 20h]
Miercuri
[09h – 20h]
Joi
[09h – 20h]
Vineri
[09h – 20h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre SomProduct Romania
G. T.
Edit: Situatia de mai jos a fost rezolvata cu promtitudine de catre SomProduct. De aceea am schimbat de la 1 la 4 stele. Calitatea produselor este conform asteptarilor deci 5 stele.
Ramanem in continuare clienti si speram ca astfel de incidente sa nu se mai repete.
Multumesc.
Saltea livrata cu husa gresita. Pe site-ul oficial nu iti apare review-ul daca este negativ. Asa ca le-am trimis acest email:
Buna ziua,
Azi am primit salteaua de la dumneavpastra cu comanda #100203254. Dupa cum se vede in poza atasata are alta husa decat cea comandata de mine.
Eu am comandat husa cu Aloe Vera. Inainte de livrarea comenzii am confirmat telefonic cu una din colegele dvs lucrul acesta pentru ca vazusem in comentariile altor clienti ca se mai intamplase sa se livreze salteaua cu alt fel de husa.
Nu mi se pare normal sa mi se trimita alt produs decat ce am vrut si platit fara sa fiu anuntat sau intrebat daca vreau lucrul respectiv.
Expicatiile balbaite ale colegei dvs Mihaela cum ca nu mai are furnizorul verde si ca vine albastra nu au nici o valoare pentru nici unul din clienti. Pe site este clar ce am platit dupa cum ve vede in poza atasat si marcata.
Legat de persoana Mihaela care a raspuns la telefon fara sa se prezinte de parca o sunasem pe numarul personal si trebuia sa stiu cine raspunde nu consider ca jobul de relatii cu clientii este ceva ce i se potriveste. Ii trebuie ceva cursuri despre cum trebuie sa trateze un client plus unele de dictie.
Eu ca si client care am o nemultumire in legatura cu niste servicii, pe care le-am platit si nu le-am primit cum trebuie, am tot dreptul sa fiu scandalizat. Dumneaei nu are nici un drept sa ridice tonul si sa vorbeasca peste mine. Nu stiu daca i s-a facut instructaj sau nu despre ce are de facut, dar cu siguranta nu ar trebui sa mai raspunda la telefoane.
Cand am cerut sa vorbesc cu superiorul ei mi-a spus ca nu are.... Surpriza: daca nu esti proprietarul firmei cu siguranta ai un superior.
Mi-a promis ca o sa ma sune cineva cu care sa vorbesc. Nu s-a intamplat si oricum nu ma asteptam.
De aceea am sa postez acest mail la comentarii poate asa se sesizeaza cineva cu putere de decizie care o sa remedieze si informatiile de pe site si o sa arunce o privire mai atententa asupra unor angajati.
... Cinstit, nu inteleg cum unii oameni in Romania primesc salarii dupa modul neadecvat in care isi desfasoara activitatea.
Multumesc,
O zi buna!
M. B.
Foarte multumita de coltarul achizitionat Anton! Confortabil si calitativ!