Opinii despre Mobonline (Magazin de saltele)
Mobonline
Magazin de saltele
Magazin de saltele
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Mobonline, Magazin de saltele în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Până acum nimeni nu a comentat pe acest site.
Hartă
Orar de Mobonline
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Mobonline
A. Z.
Nu recomand comenzile pe acest site. Am platit online, mi-au trimis coletul cu ramburs. Au gresit adresa de livrare, iar produsul comandat este complet diferit fata de imaginea de pe site, cu totul alta culoare. Am comandat o lenjerie de pat crem, am primit una maro, care abia are ceva crem pe ea. Iar returul foarte dificil. Adresa de retur nu este specificata pe site. La telefon nu vor sa ti-o furnizeze, iar pe email, raspunsul dureaza pana la 5 zile, conform spuselor la telefon. Sa nu zic ca abia reusesti sa dai de cineva la telefon. Va sugerez sa alegeti alte magazine online, mai cunoscute.
C. C.
Am comandat pe 2 Iulie 2020 o saltea la ei.M-au sunat a doua zi sa verifice dar si sa-mi spuna ca nu au pe stoc si ca dureaza intre 7 si 14 zile.Cam mult spun eu.Astazi m-au sunat sa-mi spuna ca nu au salteaua adica dupa 20 de zile.Nu stiu care este problema exact dar nu asa se fac afacerile.Daca stiam ca dureaza asa de mult nu mai comandam si cumparam din alta parte de la inceput.Personal dupa aceasta experienta nu-i pot recomanda.
M. M.
Experienta cu Mobonline a fost una placuta si corecta si am fost intampinata cu deschidere si amabilitate de catre personal. Cu toate ca produsul comandat nu a fost conform, acest lucru se poate intampla si este un risc asumat al comenzilor online si al transportului. Insa, dorind sa returnez produsul, care din pacate nu a fost conform, am fost intampinata cu amabilitate si sustinere pe durata intregului proces de retur.
In calitate de client, imi dau seama ca un produs neconform este o situatie neplacuta nu doar pentru mine, dar si pentru compania care comercializeaza produsul - generand pierderi financiare pentru compania furnizoare de bunuri si pierderi de timp pentru mine in calitate de client, insa returul s-a realizat facil, cu suportarea costurilor de transport de catre Mobonline si cu intreaga lor sustinere pe intreaga durata a procesului.
Vizavi de comentariile anterioare, conform carora nu exista o adresa pentru retur pe site, este important ca si noi, in calitate de clienti sa ne cunoastem obligatiile, dincolo de drepturile conferite de legislatie. Orice lipsa de conformitate de aduce in vederea companiei in scris! Orice intentie de retragere contractuala in termen de 14 zile se comunica, de asemenea, in scris! Obligatia clientului este sa informeze in scris orice decizie cu privire la returul unui produs comandat si obligatia comerciantului este sa raspunda tot in scris oferind informatiile si detaliile necesare. Pe site exista formularul de retur, informatii despre conditiile de retur, precum si o multime de alte linkuri utile.
Este important sa apreciem ca relationarea cu o companie de dimensiuni mici se va desfasura diferit fata de relationarea cu o corporatie cu un capital (uman si financiar) de zeci, poate sute de ori mai mare.
Niciun comerciant nu are ca scop livrarea unui produs care nu este conform si orice companie isi doreste, mai mult decat orice, clienti multumiti si fericiti care se vor reintoarce ca urmare a unei experiente placute. Insa, uneori, se intampla ca un produs sa fie defect, o situatie neplacuta pentru toata lumea, asa ca eu una, apreciez eforturile Moblonline de a remedia situatia si sunt mai mult decat multumita de modul in care s-a desfasurat intregul proces de retur.
Totodata, recomand Mobonline sa revina asupra descrierilor de produs, oferind informatii suplimentare, pentru a scadea riscurile de a se confrunta cu clienti nemultumiti, iar clientilor le recomand sa sune inainte de a efectua o comanda pentru a cere detalii suplimentare, atat cu privire la timpul de livrare, cat si cu privire la specificatiile pe care ei le considera importante pentru produsul comandat. Este important sa apreciem ca uneori pot exista intarzieri in livrare generate de volumul mare de comenzi, sau generate de o intarziere in procesul de productie.
In incheiere, ma voi bucura intotdeauna sa sustin o companie romaneasca de mici dimensiuni, chiar daca uneori procesul este mai complicat sau de mai lunga durata. Apreciez eforturile Mobonline si consider ca si-au indeplinit obligatiile dincolo de cele legale sau contractuale.
T. N.
Desii aveam dubii, recomand cu incredere.
Am comandat o saltea Aloe Vera 160x200, achitat cu cardul in avans, pentru a beneficia de extra 5% reducere, comanda am primit’o in 5 zile lucratoare. Salteaua sevprezinta bine, o las 2zile sa se aseze arcurile fiind transportat in sac vidat, apoi o voi testa.
O. R.
Ám comandat un pat boxspring. Ő achizitie foarte buna. Recomand cu incredere si! Multumesc mobonline 👍
D. T.
O alta firma serioasa din aceasta tara! Am comandat pe data de 13.11.2019 o saltea. Din data de 06.12.2019 sun zilnic la ei pentru a afla detalii despre livrare, termenul afișat de ei fiind depășit. Și nimic, doar ca ma suna a doua zi... MINCIUNI! Nici pana astăzi nu e data comanda în lucru, au probleme cu server-ul. Altceva nu se poate comunica la data de 11.12.2019. NU achitați nimic în avans ca veți regreta!
I. T.
Am primit mesaj că ar fi trimisă comanda...astept încă, sper sa fie vina curierului,pastrându-mi optimismul ! Vom vedea !
A. C.
Al luat o canapea cu lada la pret de 1350 de lei nu se merita am luat plasa
A. P.
C. T.