Opinii despre Ideall Depozit (Magazin de muzică)
Ideall Depozit
Strada Valter Mărăcineanu 1-3, București 010155, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Ideall Depozit, Magazin de muzică în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Ideall Depozit
Luni
[08h – 17h]
Marți
[08h – 17h]
Miercuri
[08h – 17h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Ideall Depozit
C. B.
Nu as avea un lucru bun de spus despre aceasta companie
1. Customer Support aproape inexistent - astepti 13 minute sa fi preluat si sistemul iti inchide apelul, fiind nevoit sa revii si sa mai astepti 13 minute sa te deconecteze din nou
2. Mi-au trimis un produs DISTRUS si cand l-am trimis in apoi si am cerut returnarea banilor s-au facut ca ploua si au spus ca e vina mea ca produsul a venit distrus. Au trecut 2 luni de la incident si inca nu mi-am recuperat banii, am facut plangere la ANPC asa ca o sa ii recuperez cu ajutorul lor
C. P.
Pana astazi Ideall era pentru mine o platforma online de unde mai comandam tot felul de produse necesare in casa. Ultima comanda pe care am facut-o, si spun ultima pentru ca este chiar ultima, a fost pentru o chiuveta si un aparat de prajit paine. Dupa ce a venit curierul si mi-a predat coletul am inceput sa verific produsele. Am verificat prajtorul de paine care era asa cum se asteapta orice client, neatins si functional, in schimb cand am verificat chiuveta am avut neplacuta surpriza sa vad ca a venit sub forma de puzzle, in 2 bucati. Imediat am sunat curierul si i-am precizat ca unul din produse necesita retur si l-am intrebat daca poate veni sa-l ridice, el sugerandu-mi sa sun in call center pentru asta, iar cei de acolo se vor ocupa de problema. Am sunat in call center, unde am fost intampinat de un distins domn, pe un ton destul de grav, ca si cum eu sunt vinovat de modul in care cei din depozit manevreaza coletele, sfatuindu-ma ulterior sa chem un curier si sa-l trimit impreuna cu foaie de retur la adresa de pe foaia de retur. Am procedat mai departe asa cum am fost sfatuit. Am chemat un curier, caruia i-am platit suma de 66 Lei pentru transport, asteptand apoi ca produsul sa ajunga inapoi la Ideall si sa primesc un produs functional in schimb. Dupa 2 saptamani am fost sunat, dar nu de cei de la Ideall, de o doamna, care comandase si dansa o chiuveta, modelul din imagine, si care primise aceasi chiuveta pe care eu am trimis-o retur impreuna cu datele mele de contact, sa ma intrebe de ce a primit produsul spart si de ce are o foaie cu datele mele de contact in cutie. Dupa 3 saptamani si multiple telefoane catre Ideall, nu am nici azi un raspuns vis-a-vis de momentul in care as putea sa primesc un produs bun in schimb sau banii inapoi. In aceasi situatie se afla si doamna despre care v-am povestit. Pentru mine nu ar fi prima oara cand cei de la Ideall fac greseli, in urma cu ceva timp trimitandu-mi un alt frigider decat cel comandat, dar eu atunci nu a trebuit sa platesc nimic pentru greseala lor si nici nu a trebuit sa astept prea mult. Suntem oameni, cu totii gresim, in schimb, in momentul in care nu dam doi bani pe greselile noastre si lasam pe altii sa plateasca poate pentru ele, cu siguranta ceva este gresit.
Update: 15.01.2021
Chiuveta se afla in continuare la ideall.ro in urma returului, banii nu sunt inapoi la mine, 0 raspuns de la ideall.ro vis-a-vis de ce se intampla cu returul meu.
Update: 20.01.2021
Aproximativ 2 luni mai tarziu de la data returului am primit banii inapoi. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Multmesc ideall.ro!
M. T.
Cel mai mic preț de pe piață pentru produsul pe care îl cautam. Problema era că produsul nu era disponibil și nici nu cred că a fost vreodată la prețul afișat. Un magazin online de încredere și care se respectă ar trebui să știe ce are pe stoc, nu să pună clienții în posibilitatea de a plasa comanda după care să aștepte doua zile, ca să afle că produsul nu este pe stoc la furnizor. În ziua de azi dacă se dă o comandă astăzi se așteaptă ca produsul să fie livrat ieri, nu să se piardă câteva zile din cauza unei metode de marketing...
V. D.
As acorda 0 stelute daca s-ar fi putut. Deja 1 mi se pare prea mult. Principala nemulțumire pe care o am este termenul de livrare foare, foarte mare. Am asteptat 3 săptămâni pentru un espressor tinand cont ca toate plățile le făceam cu cardul. De curand am fost blocat pentru a mai face cumpărături de la acest magazin. Am cerut o explicatie, dar bineinteles ca nu mi-au raspuns! Va rog sa cititi toate recenziile inainte de a cumpara de la acest magazin, iar mai apoi sa trageti singuri concluziile.
g. r.
Am comandat și plătit un aragaz pe 2 IANUARIE , cu livrare la domiciliu în Băilești Argeș, ei bine am luat țeapă, nici astăzi 3 februarie nu am vesti că mai pot recupera ceva. RECOMAND SA NU MAI CUMPĂRAȚI DE PE ACEST SITE! Au produse pe site afișate dar in realitate nu pe stoc. Produsul a sosit pe data de 04.MARTIE depășind orice promisiune făcută de vânzător.
A. C.
Nu va recomand. Evitati pe cat posibil daca nu vreti sa va umpleti de nervi. Am comandat la ei doua baterii de dus Kludi iar cand le-au livrat cutiile erau desigilate, lipite cu scotch, produsele erau murdare si cu semne clare ca fusesera folosite, probabil expuse prin vreun showroom, nici nu vreau sa ma gandesc ca au fost montate. Cutiile au fost diferite, cu toate ca am comandat produse identice, nici etichetele nu sunt la fel. Call centerul mi-a recomandat sa fac o reclamatie pe mail, nu se poate vorbi cu nimeni de acolo, telefoane nu au decat pentru preluare comenzi, nu pentru reclamatii. Daca ai o problema trimiti mail si astepti sa binevoiasca sa-ti raspunda. Romaneste. Recunosc ca am gresit ca nu am deschis coletul la livrare, dar nu am crezut ca, platind un produs nou, mai trebuie sa verific ca nu cumva sa primesc unul folosit. Oribila experienta.
Later update: verificati recenziile! O gramada de recenzii cu o stea! Oare nu ii ingrijoreaza?
A. M.
Incompetență sau indolență? Am comandat pe 24 februarie 2021 un cuptor cu microunde Panasonic. Am fost asigurat că este în stoc furnizor și că va veni în 4-5 zile. Am revenit zilnic cu telefoane și mi s-au spus tot felul de povești, cel mai des invocate fiind problemele de logistică. Acum, după 9 zile, mi se spune că va veni peste o săptămână din aceleași cauze. Probabil că furnizorul e prin Papua Noua Guinee. Este pentru ultima dată când apelez la deserviciile lor.
A. C.
Incantata! Recomand cu drag, nu numai pentru preturile mici, dar si pentru serviciul acordat! Am fost placut surprinsa sa primesc in aceeasi zi produsele comandate (un aer conditionat mobil si un purificator de aer). Expeditorii (tot ai firmei) nu au plecat pana nu am verificat produsele, si asta la recomandarea lor (nu stiam cs e politica firmei). Ma voi intoarce cu placere la Ideall tech! :)))
L. M.
Niște neseriosi. Au produsele pe stoc dar de fapt nu sunt, încearcă să iti bage pe gât altele ca vezi Doamne sunt similare..dar mai scumpe. Degeaba au preturi mai bune decât competitorii si livrare gratuită dacă nu au ce vinde. Nu recomand. Fugiti de acest site!
Raspuns la raspunsul vostru: Nu mai mințiți lumea ca nu aveti nici 10% din produsele afisate in stoc. Uite o sugestie: nu mai dati posibilitatea clienților sa comande si mai ales sa plateasca in avans pentru produsele cu stoc furnizor. Puneti un buton cu "verifică disponibilitatea" pe care clientul il poate accesa pentru a afla ulterior dacă e sau nu "la furnizor"..un fel de "cerere de oferta". Asa mi s-ar parea corect fata de viitorii clienti.. pentru ca cei vechi, au avut destul de tras cu voi si ajunge, zic!
C. I.
Am comandat (in trecut): un frigider , o masina de spalat , plita + cuptor , hota , chiuveta + baterie ceramica
Starea produselor a fost un buna (doar figiderul a venit cu o mica zgarietura cat o unghe pe lateral )
Produsele mi-au fost aduse pana in locuinta.
Chiar nu am de ce sa ma plang
c. c.
Voiam sa cumpar o combina frigorifica de la ei. Ca sa pot introduce combina frigorifică in lift și apoi în apartament trebuie demontata ușa produsului de catre o firma de specialitate. Pentru asta Ideall ar trebui sa imi poată spune la ce oră, în ziua livrării, îmi aduc produsul, ca eu să aduc meseriașul, la ora respectivă, să imi demonteze ușa. Nu pot să țin meseriașul, în așteptarea livrării produsului, în intervalul orar 9-18. Nu te așteaptă nimeni așa. Voiam să știu daca imi pot indica o ora fixă de livrare si daca se tin de ea. Le plateam la transport, serviciul ăsta suplimentar. O doamnă de la Ideall care răspunde la telefon mi-a spus că nu se poate așa ceva, deși prin oamenii lor fac livrarea. Păcat, pierd clientelă. Mai mult, daca nu le demontez usa combinei sa poată băga produsul in lift si sa mi l aducă până în casă, cum promit, ar trebui să-l aducă 3 etaje pe scări. Pare că le convine așa...La emag, plătesti ceva in plus la transport si poti sa alegi ziua si ora livrării.
C. M.
1 comanda frigider arctic, platita on line - livrare in 11 ian indoit, produs refuzat
2 ideall anunta ca inlocuieste si livreaza produsul cu unul echivalent , insa acesta va trebui platit , a 2 a oara , la livrare ( deci e vina mea ca 1 oara a venit indoit )
3 au trecut 10 zile si Ideall nu a returnat banii in cont pt produsul neconform din 1 livrare
4 exista un nr unic de telefon , am asteptat de 4 ori cate 15 min ( termen maxim de asteptare , apoi se inchide apelul) fara a reusi sa contactez pe cineva
Nu recomand, Ideall nu mai este ceea ce a fost candva.....
O. S.
pe site "stoc limitat", in realitate stoc epuizat. servicii proaste cu clientii. neaparat de evitat
scuza ca stoc limitat inseamna de fapt ca este stocul furnizorului si ei n au de unde sa stie daca este sau nu in stoc este o baliverna. alte siteuri de profil au aceleasi servicii cu livrare din stocul diferitilor furnizori si interogarea stocului si actualizarea la timp nu este nici o problema pentru ei.
cumparati din alta parte
S. M.
Nu recomand! Am comandat un produs in data de 30.11.2020. Dupa 3 zile am fost anuntat ca au incasat contravaloarea acestuia. Am sunat de muuuuuulte ori la numarul afisat si am fost informat ca il voi primi in 7 zile lucratoare. Dupa 8 zile lucratoare am sunat din nou fiind informat ca furnizorul intarzie. I am rugat sa imi comunice o data de livrare. Nu am primit nici un raspuns. Dupa inca 2 zile, am renuntat la comanda, solicitand returnarea sumei platite. Nici pana astazi, 05.01.2021 nu am primit un raspuns. Nici banii. Am facut plangere la ANPC, astept sa treaca sarbatorile sa vad ei ce imi raspund. Dupa aceea , daca nu imi voi primi banii, voi face plangere penala pentru inselatorie. Sa mai fac precizarea ca am comandat apoi produsul la un alt magazin online, nult mai serios, si l-am primit a doua zi!
L.E. inca nu am primit banii. Vad ca a raspuns propietarul. Imi poate trimite pe email dovada returnarii banilor si apoi voi modifica din noi postarea.
R. B.
Oameni buni am comandat un frigider in Noiembrie 2020, suntem in Ianuarie 2021 și încă nu am un răspuns concret de la acest magazin online ... produsul scria ca îl au la furnizor ... m-au contactat ca in 02.12.2020 o sa îl livreze ca doar atunci îl au in stoc ... ajungând la data cu fapta am văzut ca nu m-a suna nimeni le-am dat un mail și m-au sunat iar după câteva zile ca tot nu au produsul și ca e la furnizor , iar furnizorul nu face fata așa ca au zis ca pe 15.01.2021 ... am zis hai ca sunt de acord ca nu îmi e gata bucătăria. Sfat dacă doriți sa scăpați de griji și nervi va rog sa cumpărați din alta parte și dacă e mai scump
S. S.
IDEAL de SLABI in Vanzare si Livrare. O comanda plasata in data de 29 Dec'2020, a fost anulata de 3 ori din probleme interne: I a oara - lipsa produs la furnizor; a IIa oara a fost anulata in a 4 a zi din cele 1-5 zile de livrare standard ( motivul - eroare interna) si a III a oara nu a fost confirmata decat dupa ce am sunat la relatii cu clientii ( a IIIa zi de la plasarea comenzii ); a treia oara am sunat intrucat in locul confirmarii comenzii asa cum au spus telefonic, am primit mail de anulare comanda....
as zice ca sunt mai degraba IDEALI in TERGIVERSARE si ANULARE COMENZI
SA VA FIE RUSINE!
I. A.
Nu. Nu doar ca nu recomand, mai mult, de evitat la modul fugiti de ei. Sunt o mare teapa. Din 3 comenzii nici macar una nu a fost onorata. La toate am primit mail dupa 3 zile ca nu exista produsul pe stoc si recomanda altceva. Magaria maxima este ca au activa plata cu cardul pentru absolut toate produsele listate in site si daca platesti cu cardul ai aruncat banii pe fereastra si astepti pana iti intra inapoi. La telefon e jale, pana prinzi sa iti rapsunda cineva trece anul.
a. m.
Am comandat o mașină de spălat vase Beko, la un super preț. Cei de la ideal mi-au adus produsul pana în casa și m-au așteptat sa îl verific. Acord nota 10 si voi reveni cu drag!
V. S.
In data de 04.01.2021 am dat o comanda pentru un produs care figura ca fiind in stoc furnizor, insa in ziua urmatoare am primit email ca mi-a fost anulata comanda. Timp de 3 zile produsul a figurat in continuare ca este valabil, urmand ca in a 3-a zi ba chiar sa ii mareasca pretul produsului. Comanda a fost data cu card bancar, si nici dupa 6 zile nu mi-au fost deblocati banii, asta in conditiile in care in email-ul generat automat de la ei, spun ca dureaza 1-5 zile. Am incercat sa discut cu ei prin email dar nu mi-au raspuns, am incercat sa ii si sun, dar la fel, nu a raspuns nimeni, am ramas in modul de asteptare pentru cateva minute.
Produsul acum ba chiar figureaza ca fiind in stoc la ei.
Observ ca sunt multi care au patit la fel deaceia am depuns plangere la ANPC, Nu este normal sa anuleze comenzile si dupa sa mareasca pretul produsul, adica sa platesc mai mult decat comanda initiala, deoarece ei vad ca au comenzi! Recomand si altor persoane sa depuna plangere la ANPC cand au probleme asemanatoare, nu numai cu acest magazin, dar si cu altele, pentru a inceta sau cel putin reduce numarul de cazuri in care isi bat joc de clientii lor.
//Editare dupa raspunsul proprietarului:
Daca produsele nu sunt in stoc, atunci trebuiesc dezactivate sa nu mai apara pe site. Daca tot raman (se poate intampla, va cred ca nu neaparat intentionat), ati fi putut contacta furnizorul sa intrebati daca produsul mai vine in stoc pentru ca aveti comanda si dupa sa ma sunati daca mai pot astepta X zile, sau chiar sa ma anuntati ca produsul va reveni pe stoc, dar v-a suferi modificari de pret, nu sa mi-o anulati, si la 2 zile sa apara ca e in stoc la voi direct, nu la furnizor, si ca are pretul mai mare produsul fata de cand am dat comanda. Asta ma face sa cred ca anulati comenzile, si dupa modificati pretul la produse pentru ca vedeti ca aveti comenzi la el si vreti sa faceti mai multi bani pe seama consumatorilor.
N. C.
Am facut comanda pe site, am achitat, am primit mail de confirmare a preluarii comenzii.
M-am bucurat ca am gasit cadoul perfect de Mos Craciun!
A doua zi, dupa ce banii mi-au fost luati din cont, primesc mail de la Ideall.ro ca mi-a fost anulata comanda, pe motiv ca nu este in stoc.
Chiar si dupa 2 zile, produsul apare in continuare pe site, pesemne ca sa pacaleasca si alti clienti.
Am luat legatura cu ei telefonic si mi sa raspuns, cu multa nonsalanta, ca nu e vina lor ca furnizorul nu are produse pe stoc. De fapt mi-a spus ca cei de la Tefal au inchis depozitul (sunt in vacanta). Cu toate acestea produsul , gratar optigrill se afla, in continuare, pe site, la oferta.
Concluzie:
Mos Craciun nu vine anul acesta,
Banii mi-au fost luati din cont si sunt anuntata ca ii voi primi inapoi, in termen de 10 zile lucratoare.
Firma Ideall.ro este o firma neserioasa, nu voi mai comanda de pe acest site!
V. T.
DEZAMAGITOR!!!!
Dupa ce toata casa am echipat-o cu aparatura electrocasnica de la ei in urma cu 6ani, acum pot spune ca ultima comanda facuta acum 35zile inca nu a ajuns si nici nu am un raspuns ferm din partea cuiva competent sa o faca. la 2 saptamani de la comanda si zile intregi de incercat sa iau legatura cu ei telefoni/mail primesc in final un termen de 1-5zile pentru livrare, dupa aceste 5 zile revin cu mail si intreb daca se livreaza si aureusit sa imi raspunda la acest mail abea dupa 15zile spunand ca o sa intrebe la depozit colegii si va reveni, a mai trecut o saptamana si nu a revenit nimeni chiar daca eu le-am mai scris 2 mesaje. Din cate am inteles livrarea se va face prin luna ianuarie doar daca mai prezint interes pentru produsul comandat si platit. Concluziile le trageti voi.
G.
Foarte neseriosi, am comandat de la ei un uscator de rufe mi-au luat bani si dupa imi da un email ca nu este disponibil acel produs...de ce ai luat bani daca nu este in stoc....tot ei propun altul mai scump, zic ok dau diferenta la livrare, ce credeti la livrare un produs deteriorar, curierul mi-a luat bani si a taiat-o ne mai avand cu cine verifica produsul, ptr ca stia despre ce era vorba a facut in asa fel sa se spele pe maini, am sunat la ei , nu raspunde nimnei, am dat email, imi dau rap cu un email cu politica care se gaseste si pe sait, asa scapam de toate si mintim lumea...o mare teapa
A. R.
NU va recomand sa cumparati de la ei. Sunt dezastru. Pui comanda online, totul in regula, dupa 2 zile primesti mail comanda dvs a fost anulata. NU primesti un motiv sau vreo explicatie. Suni si ii intrebi ce s-a intamplat. Produsul nu mai este in stoc dar deschizi site-ul lor, si gasesti produsul inca in stoc, adica si altii pot comanda acelasi produs si aceeasi teapa o vor lua.
Later edit:
Credeti-ma, NU scrie in mail ca nu a fost gasit produsul la furnizor... ca stiu sa citesc. E un mail generat automat la anularea comenzii, fara un pic de human touch. Nu mai spun ca nici la telefoane nu sunteti de gasit.
Cosinder ca review-ul meu este corect si reprezinta oglinda a ceea ce faceti la momentul actual.
R. R.
TOTAL NEPROFESIONISTI. Cum scrie mai jos un alt cumpărător, am citit prea târziu recenziile. Observ ca ceea ce mi s-a întâmplat mie, au pățit și alții. Pe scurt am primit un produs cumpărat cu întârziere, produsul prezenta zgârieturi și ii lipsea chiar și placuta de identificare pt a solicita garanția extinsa a producătorului. Nici un răspuns la mail, telefon sau alt mijloc de comunicare cu ei. Chiar dacă preturile par mai mici decât la alte firme, IDEALL. RO este de evitat!! NU RECOMAND sub nicio forma!!!
L. T.
Am comandat un cuptor Gorenje ,după 4 zile mi.au anulat comanda și mi.au spus că produsul nu se afla in stoc nici măcar la furnizor ,le.am spus sa scoată produsul de pe site ,peste 3 zile a comandat din nou soția același produs și s.a întâmplat fix acelasi lucru .
Totodată nu înțeleg ce dracu păzește OPCul de.i lasă să facă japca asta ordinară ...tot timpul umfla aberant preturile și vin cu niște aberații de așa zise reduceri ....o mizerie de firma.
B. A. G.
Am comandat un uscator de rufe Electrolux de la ei:
Pro: pretul foarte bun in comparatie cu firme consacrate (eMag, Altex), transportul fara probleme pana in locuinta, comunicarea ok, timp livrare 16 zile(stoc furnizor)
Contra: initial am comandat un uscator Whirlpool (l-am platit si apoi am fost sunat ca nu mai este nici in stoc furnizor).
Sunt foarte multumit de uscatorul de rufe marca Electrolux.
E. E.
Nu recomand pt ca au servicii slabe în sensul ca te obliga sa plătești transportul ori de câte ori dorești un produs de la ei și chiar dacă îți trimit ce nu ai comandat, îți impun sa achiți din nou transportul returului chiar dacă prețul transportului este peste 200 lei, mai scump ca și ce ai comandat doar ca este greu. Produsele ajung foarte tarziu de la comanda plasată iar suma pt retur durează minim doua săptămâni pana ți-o restituie.
J. A. P.
Seriozitate și profesionalism. Am primit un e-mail în care scria ca livrarea se face în 4-6 zile, mie mi-a ajuns comanda în 2 zile. Băieții de la curierat foarte amabili. Au adus coletele până la ușa și au așteptat până am verificat comanda. Totul era în regulă. Mulțumesc Ideall! Recomand cu încredere!
A. C.
NU recomand magazinul online IDEALL.ro !!!
Reclama mincinoasa - Lipsa stoc !!!
Aceasta este o inselatorie de marketing (pret mincinos) si trebuie luate masuri impotriva lor (ANPC), conform Legii comertului electronic din Romania, nr. 365/2002.
In data de 24.12.2020, am comandat pe site-ul ideall.ro gratarul electric Optigrill+ XL GC724D12 la pretul de 799 lei, asa cum apare pe compari.ro
Mi-am facut cont la ei, am adaugat produsul in cos, am platit online cu cardul si asteptam fericit sa-mi vina comanda.
La 20 min. dupa plasarea si plata comenzii am primit mesaj prin mail ca mi-a fost anulata comanda - Lipsa stoc !!! In plus fata de asta, au spus ca voi primi banii inapoi in 10 zile !!!!????
De ce mai este listat ptodusul la acest pret si de ce se poate plasa si plati comanda daca produdul nu e in stoc ???
Concluzie: NU recomand magazinul online IDEALL.ro !!!
Comanda nr. 976157 / 24.12.2020
Update 09.01.2020 (urmare a raspunsului Ideall.ro aici):
Am contactat ideall.ro in data de 07.01.2020 pe telefon (am stat 15 min in asteptare si nimic), pe chat direct pe site (nu am primit nici un raspuns) si prin formularul de contact de pe site (nu am primit nici un raspuns prin email), pentru a afla daca produsul poate fi comandat - daca se afla in stoc (la furnizor).
Concluzie 2: Imi mentin recenzia de 1*. Daca as putea, as da 0*.
Update (19.01.2021):
Am facut reclamatie la ANPC - astept raspuns !
Daca va simtiti si Dvs lezati de practicile Ideall.ro, va incurajez sa-mi urmati exemplul. Poate asa, aceasta firma se conformeaza legii comertului electronic din România si inceteaza cu aceste tertipuri inselatoare.
B. A. S.
Experiență dezamăgitoare! Colaborarea telefonică sub orice critică ... A durat aproximativ 3 zile până să reușesc să vorbesc cu cineva, după care colaborarea prin e-mail a mers cât de cât ok.
Fluxul de comandă, care funcționează pe principiul "îți vindem doar dacă are furnizorul în stoc și ulterior dăm vina pe furnizor dacă nu ne putem onora comanda", nu mi se corect din nici un punct de vedere.
Comanda plasată pe 17.12, am schimbat ulterior produsul, "din cauza lipsei de disponibilitate la furnizor", am fost înțelegător chiar dacă produsul nou e mai slab ca și specificații, încă nu sunt sigur când și dacă îmi va ajunge produsul, probabil săptămâna viitoare voi începe procedura de anulare a comenzii și recuperare a banilor deși, având în vedere experienta de până acum, îmi este foarte teamă aceasta etapă.
Toti pașii făcuți pana acum au fost din inițiativa mea, nimic proactiv din partea ideall.ro ...sa zicem ca merită maxim 2 stele în momentul în care voi primi produsul, dar asta doar din entuziasm ca am finalizat comanda.
Nu voi mai accesa ideall.ro și nu recomand acest magazin online.
P.S. Aș fi putut dezvolta mai mult dar am preferat varianta scurtă fiindcă îmi doresc ca acest feedback sa fie înțeles într-un mod constructiv.
A. E. C.
Am cumpărat o mașină de spălat Electrolux la super preț de la ei, livrata impecabil in 2 zile pana în casa și mi-au luat și produsul vechi de acasa. Super echipa!
S. S.
TOTALA NESERIOZITATE, NU RASPUNDE NIMENI LA TELEFON SAU SUNA OCUPAT, LA E-MAIL NICI ASA!
ANULEZ COMANDA!
VA ROG SA STERGETI CONTUL .
NU VOI MAI COMANDA NICODATA DE LA DVS.
TOTAL DEZAMAGIT
UPDATE!
Comanda a fost lansata in data de 24.11.2020 si am primit urmatorul mesaj
"Buna ziua,
Va multumim pentru comanda plasata la Ideall.ro .
Livrarea se face in urmatoarele 1-7 zile lucratoare"
si am primt urmatorul mesaj in data de 11.12.2020
"Comanda a fost anulata pentru ca momentan nu gasim produsele la furnizor.
Daca mai aveti intrebari, va stam la dispozitie!"
SINCER ! ce proceduri de lucru aveti?
Comanda a fost confirmata , pe ce proceduri lucrati, am gasit produsul la alte firme si deja functioneaza. Pacat ca va bateti joc de comertul ON-LINE!
b. B.
Nu merita nici macar o stea, dar acesta e cel mai mic rating din pacate. Am comandat de black friday un frigider side by side Heinner, iar dupa o saptamana cand sun sa cer informatii despre livrare sunt anuntat ca de fapt comanda este anulata de a doua zi de cand am plasato pentru ca nu aveau frigiderul pe stoc ( practica des folosita din comenrariile vazute mai jos ) . Operatoarea incearca cu nesimitire sa imi spuna ca in mod normal, de la ei se trimite mail de informare clientului, doar ca nu stie de ce eu nu am primit mail. Daca eram anuntat la timp cel putin cautam in alta parte cand inca era promotia de black friday. O companie foarte neserioasa, iar sfatul meu este sa nu va incurcati cu ei pentru ca riscati sa fiti pacaliti.
m. c.
Preturile sunt chiar OK, am primit produsele in 2 zile, jud Galati.
P. G. A.
Surprinzator de buni! Produse la pret mai mic decat la altii, seriosi, destul de rapizi in trimiterea produselor. Recomand cu caldura.
L. S. P.
Super rapidă livrarea. În București am primit comanda în aceeași zi și avantajul e că îți aduc produsule până la ușă. Voi mai comanda cu siguranță.
M. S.
Preturi bune, livrare rapida pina in casa si verificarea produselor au facut o impresie foarte buna.
C. C.
Am comandat un produs care nu era pe stoc, m-ia blocat banii pe card si la 6 zile de la anularea comenzii nu imi pot recupera pretul platit. Oare este normal sa platesti un produs care nu este in stoc si urmeaza sa apara in aprilie? La telefon nu raspund....la mail nici atat. Cele mai proaste servicii!!!
M. R. G.
Ideall, preturi bune, livrare pana in casa in toata tara cu verificare colet, super ok!
T. R.
Din pacate comerciantii precum ideall.ro sunt motivul pentru care clientii din Romania sunt atat de reticienti fata de plata cu cardul online. Spun asta pentru ca la 3 zile dupa ce am efectuat o comanda la ei si pe care am achitat-o cu cardul, aceasta a fost anulata pe motiv de lipsa stoc. M-ar fi ajutat sa fiu contact de cineva de la ei si sa mi se propuna un alt produs la schimb, o alta varianta, insa din pacate am primit doar un email in care am fost anuntat de anularea comenzii. A fost nevoie sa ii contactez si sa astept 5 minute pentru a intra in legatura cu ei, ca sa imi spuna ca nu ma pot ajuta cu nimic. Felicitari si multa bafta pe viitor, sunt sigur ca veti ajunge departe :)
S. C.
Ofer o stea, pentru că din păcate nu pot oferi 0. NU RECOMAND ACEST SITE! E doar o modalitate, de a vă bloca banii o perioadă: cuprinsă în cazul meu din 4 zile de la efectuarea plății + încă alte 10 zile lucrătoare (conform mailului primit de la euplatesc.ro) până mi se vor restitui banii. Adică aproximativ 3 săptămâni. Am optat pentru un uscător Whirpool, care pe site, era în stoc la furnizor. Am făcut comanda, am plătit și atât. Am primit un mail, cu număr de comandă....și cam atât. Eu, după experiența cu alte situri așteptam livrarea. Totuși, m-am uitat pe site și am avut emoții, când am văzut, că nu livrează in Bihor...am sunat, dar nu a răspuns nimeni. In schimb pe messenger mi s-a răspuns, că livrează in BH prin curier și să stau liniștită, comanda mea fiind deja la un coleg, care se ocupă de vânzări. Și am stat liniștită 4 zile, până am primit mailul de la euplatesc.ro cu informația, că in 10 zile lucrătoare îmi vor fi returnați banii. Am vorbit din nou pe messenger, cu cineva de la ideall.ro, care susține că produsul nu mai este in stoc la furnizor și că ei nu au ce face. Aceeași persoană susține, că procedura este conformă cu regulamentul sitului. Tot pe site, am citit, că dacă produsul nu este în stoc, ești contactat să ți se propună alternative. Nu este adevărat! Nu ești contactat nici să ți să spună, că nu este în stoc, nici să ți se propună alternative! NU VĂ RECOMAND SĂ COMANDAȚI de pe acest site!
I. D.
Cei mai neseriosi , am plasat o comanda in urma cu 1o zile lucratoare si nici acum nu a venit. Cred ca am sunat de 50 ori in ultimile 4 zile sa aflu ce se intampla cu comanda, ma pune sa astept 10 min la tel dupa care imi inchid tel. Sa speram ca imi vor returna banii.
Comanda are NR. 986870
C. R.
Cei de la Ideall, vand blana ursului din pădure.Gasesti produsul pe site, îl cumperi și apoi aștepți......și aștepți....după ce te plictisești, suni la ei în timpul programului și o sa găsești linia ocupata.Dupa foooooarte multe încercări, în sfârșit prinzi robotul și aștepți.........dacă ești norocos și nu o sa ti se închidă apelul, probabil o sa răspundă cineva care o sa îți spună ca produsul nu este pe stoc.Intri înapoi pe site și vezi ca este, ceea ce denota ca site-ul este praf.
Cu toate astea, banii ti se returnează repede.....măcar atât, dacă n-ai avut noroc de un produs la un preț bun!
L. T.
Ultima experiența avută cu ei a fost una care ii descalifica din punct de vedere profesional. Dupa 5 zile de cand am lansat comanda , m-au sunat sa-mi spuna ca de fapt produsul nu se afla pe stoc. In tot acest timp, am incercat sa-i sun, insa suna permanent ocupat, le-am dat si mail...insa nu am primit răspuns. Timpii de răspundere foarte , foarte întârziați . Ca sfat, angajați oameni ca altfel va duceti de râpă..
B. C.
Din păcate am citit prea târziu review-urile celorlalți de mai jos și într-adevăr este o firmă neserioasă complet. Regret că am făcut comanda la ei și am pierdut 3 săptămâni fără să primesc un răspuns.
Am comandat de BlackFriday electrocasnice în valoare de 5000 lei și a doua zi mi-au confirmat că toate produsele sunt în stoc cu excepția chiuvetei și a bateriei și am fost de acord să trimită comanda fără acestea.
Am așteptat liniștit 2 săptămâni fără să primesc vreun răspuns, apoi când am început să sun, surpriză, ori nu răspunde nimeni, ori este ocupat.
Într-un final a răspuns cineva de la Comenzi Noi și se pare că am deranjat foarte tare pentru că doamna mi-a zis că am sunat la alt departament și încercând să îi explic că nu răspunde nimeni acolo, mi-a zis că nu e problema ei și e treaba mea cum rezolv ( de parcă nu se află în aceeași încăpere cu celelalte colege).
În următoarea zi mi-au răspuns cei de la informații comenzi și mi-au zis că nu s-a livrat comanda pentru că nu au frigiderul în stoc. Ok. Dar pe mine mă anunță cineva? Am fost de acord să trimită comanda fără frigider și apoi să trimită frigiderul când o să îl aibă.
Acum, după o săptămână, nu am niciun răspuns de la ei, telefonul de pe care am sunat este blocat și îmi dă ocupat instant, iar dacă sun de pe alt număr nu răspunde nimeni.
Acord o stea pentru că mai puțin nu se poate.
Dezamăgit total de serviciile Ideall.ro, reclamă negativă peste tot pe unde prind și plângere ANPC.
O zi bună!
Nr. comandă: 931209/13.11.2020
J. A.
total neseriosi . desi apare pe site un produs disponibil , te lasa sa comanzi si platesti cu cardul , dupa care anuleaza comanda ca cica nu mai este pe stoc . dupa o saptamana produsul era tot pe stoc , a comandat un prieten de data asta cu plata la livrare , dupa doua zile au anulat si aceasta comanda . Pai daca nu aveti un produs pe stoc , scoateti-l de pe site si nu va bateti joc de clienti sa-i lasati sa comande sa plateasca si apoi sa anulati comenzile ! PS : dupa anulare banii au fost restituiti pe card , din pacate este singurul lucru pozitiv de care pot sa amintesc .
D. G.
Niste mincinosi!
Am facut comanda de 2 saptamani. Culmea ca mi-a fost confirmata chiar si la telefon, si am fost asigurat ca se livreaza in 6 zile lucratoare.
Au trecut promotiile si dupa zeci de apeluri efectuate, asta deoarece foarte greu reusesti sa iei legatura cu ei, dupa multe convorbiri zilnice cu ei azi am primit raspunsul ca produsul se va livra anul viitor.
Imi pare sincer rau ca am ales sa cumpar de la acest magazin.
D. S.
Comanda data din 05.12, platita din 05.12. Astept, ca la telefon sau mail nu raspunde nimeni! Nu vad alta cale decat sa trimit plangerea catre ANPC.
Bineinteles - NU mai recomand Ideall.
Update: au raspuns la telefon dupa 30 minute, produsul "ar putea fi" livrat la mijlocul lunii ianuarie. Fiind cadou, este evident ca nu am fost de acord. Ultima oara cand mai comand de la aceasta societate.
E. C.
Ideall iti ia banii si cam atat. Nu il intereseaza daca are sau nu sa iti ofere produsul dorit. Am comandat un produs ce aparea pe stoc, banii au zburat de pe card in 2 secunde. Primesti un e-mail in care ei confirma ca ti-au luat tie banii dar ei nu pot confirma si comanda ta. Ca dupa cateva zile sa iti spuna ca iti anuleaza comanda si ca iti returneaza ei banii in .. X zile. Frumos..nu ?
E.
Am comandat un tv de la acest magazin. Dupa 3 zile am decis sa sun pentru ca tv-ul nu a ajuns si am avut surpriza sa imi spuna ca mi-au anulat comanda din motive stoc epuizat. Mi-au spus la telefon ca au trimis mail cu anularea comenzii dar nu am primit nimic.Aveam nevoie de tv pana in craciun.Multumesc ideall sunteți serioși. Pe viitor am sa incerc alt magazin. Nu recomand
G. C.
Buna ziua oameni frumosi, am si eu o comanda data si platita ptr o combina frigorifica, nu putini sunt banii, citesc si ma sochez , incerc sa sun sa trimit email dar nu raspunde nimeni, socul este si mai mare, incep sa tremur din toate incheieturile, nu.mi vine sa cred ca am putut lua o teapa mai mare ca mine, dragii mei, nu faceti greseala sa comandati de pe acest site, asta daca nu vreti sa treceti prin toate starile posibile, nici nu stiu de unde sa incep , OPC, Avocat, ceva trb sa fac, va tin la curent cu pasii pe care ii voi urma, multa bafta !!
d. s.
EXECRABIL.!!!!....Magazinul IDEALL nu merita nici macar amarata asta de stea pe care sunt obligat sa o dau pentru review. Am facut comanda 917752 pe 30.10.2020., pana astazi a ramas in statut "comanda confirmata", am sunat in call center sa cer detalii iar domnisoara care a raspuns dupa un trei apeluri si un timp de asteptare de aprox 12 minute per apel a spus ca se intereseaza si revine cu telefon la mine, dar se pare ca nu a gasit numarul meu de telefon !! FUGITI CAT PUTETI DE REPEDE DE LA ACEST MAGAZIN ONLINE, oamenii de aici posibili tepari si ca sfat evitati sa achizotionati ceva cu plata in avans...Am anulat comanda......CAT DESPRE IDEALL VA DORESC UN RAPID SI INEVITABIL FALIMENT
A. D.
Nu recomand, am dat comandă la un cuptor de pâine tefal primesc confirmarea că este în stoc, în termen de 2-7 zile va fi livrat aștept 5 zile fără nici un semn de viata, incerc să-i contactez telefonic și pe email, nu răspunde nimeni.
A 7 zi îi amenint cu protecția consumatorului, într-un final sunt sunat și mi se spune că voi primi banii înapoi deoarece produsul nu este în stoc.
NU RECOMAND ACEST MAGAZIN ONLINE, NU CUMPĂRAȚI PRODUSE DE LA EI, CA PIERDEȚI TIMPUL DEGEABA.
a. a.
Astazi ,dupa ce sambata facusem doua comenzi si nu reusisem sa le anulez pentru ca nu dai de nimeni in call center,pe facebook am reusit sa vb cu cineva car emi-a anulat comanda iar banii mi-au fost returnati instant in cont meu,deci,daca nu apuca sa incaseze banii si suni repde la ei ti-i returneaza,,,problema este cu comenzile pe care le faci,esti anuntat dupa cateva zile ca produsul nu est epe stoc iar comanda anulata si bineinteles banii blocati..
M. D.
Am comandat de la ei 2 produse, un robot de bucatarie si un aspirator, iar dupa 3 zile am primit mail, niciunul din produsele comandate nu le au pe stoc, desi pe site era alta informatia. Au mai trecut alte 3 zile pana sa primesc banii. Nu merita nici macar o stea, dar merita o reclamatie la ANPC.
D.
Comanda plasata si platita de 10 zile, pana astazi nu a fost livrata! Am sunat la ei, mi-a raspuns o doamna oftand zicandu-mi ca revine cu un raspuns. Vazand ca nu mai vine raspunsul am sunat din nou si nu mai raspunde nimeni! Pacat... asta este lipsa de seriozitate. Te mai intrebi de ce cresc cei care sunt deja mari... Unul din motive este ca cei care vor sa-i sustina pe cei mici, renunta si se orienteaza spre NORMALITATE.
C. T.
Nu recomand!!!
Cel mai prost administrat magazin online din cate am intalnit pana acum.
Am plasat comanda pentru un produs, ziua urmatoare am primit e-mail de anulare. Nici macar un telefon pentru scuze sau ceva de genul. Mai mult decat atat, produsul apare in continuare pe stoc.
T. L.
A fost prima si ultima comanda lansata pe site-ul Dvs. Pur si simplu nu-mi place sa pierd vremea cu comenzi, care nu sunt onorate din n motive. Chiar nu ma intereseaza, ca nu mai aveti in stoc produsul, care apare in continuare pe site.
M. C. A.
Nu merita nici o stea, am comandat o lada frigorifica pe data de 15.12 iar în data de 17.12.2020, am primit mail, prin care îmi aduceau la cunoștință că a fost anulată comanda, spunându-mi că a fost anulată deoarece produsele nu mai există la furnizor sau am anulat-o eu. Eu ne anuland nici o comandă. Deci! Plus ca nu poți lua legătura cu vreun reprezentant, tefonul sunând ocupat tot timpul
D. J.
Dupa 7 zile de așteptare primesc mesaj ca nu mai ajunge comanda datorita faptului ca produsul e indisponibil. Am verificat site-ul si produsul a fost și este în continuare acolo, asta după 15 zile de la comanda. Am încercat sa sun de 5 zile, nu răspunde nimeni, am încercat sa dau mail, nu răspunde nimeni.. nu am vrut sa recurg la asta dar urm. pas este către ANPC.
Legat de vrăjelile ieftine cu disponibilitatea... nu, nu s-a schimbat nimic. Produsul a fost și este disponibil, nu a fost scos de pe site. Era prea mare deranjul sa livrați in alt oraș.
N. R.
Nu raspunde nimeni la email, nici la telefon de mai bine de 3 saptamani. Vand produse fara garantie!
RE: Am trimis email de pe 21 Nov, am incercat sa sun. Dupa cum am explicat, nu a fost nici o garantie atasata produsului eu de mai bine de 1 luna nu il pot folosi. Ar trebui extinsa garantia pentru aceasta perioada si cat o sa mai stea produsul in service.
E. R. S.
Firma neserioasa...ganditi-va de doua ori inainte de a cumpara de aici. Am cumparat in luna Mai 2020 un gps Tomtom 6250,am dat o gramada de bani pe el si s-a defectat dupa 2 luni de utilizare. Problema nu este ca s-a defectat aparatul(nu este vina vanzatorului) problema este ca in cutie nu am gasit nici un certificat de garantie emis de vanzator( cum este obligatia legala) si mai mult de atat,de doua luni tot incerc prin diverse mijloace ( telefon si maill) sa iau legatura cu vanzatorul dar nu primesc nici un raspuns...consider ca este o firma care nu isi respecta clientii...
L. L.
Am primit comanda după 3 zile,nimic de spus.problema a fost in schimb livratorul,care atunci cand a auzit ca sunt acasa doar la ora 16 efectiv mi-a spus că asta costa.de obicei dau tips livratorilor dar acum chiar nu am facut acest lucru din cauza tupeului livratorului .si cand a adus comanda a avut aceeasi atitudine.urat!
Comanda este 952611
C. P.
Promptitudine, seriozitate personalului call center cât și celui care a transportat coletul la adresă. 👍
d. j.
Total neserioși. Nici măcar o stea nu merită. Am făcut o comandă pentru un grătar pe 5.12.2020 și au anulat-o pe motiv că furnizorul nu mai are pe stoc produsul, însă în aceeași zi au majorat prețul și au lăsat produsul la vânzare pe site. De fapt, nu au vrut să îl vândă la prețul afișat. Reclamație la ANPC direct. Plus review-uri ca acesta peste tot, ca să vadă clienții ce pot păți.
R. A.
Încă încerc să mă decid dacă prezentarea unor produse (majoritatea, se pare) ca fiind în stoc furnizor, fără a explica clar, pe pagina produsului, ce înseamnă asta în accepțiunea lor, este o coincidență nefericită sau un mod de lucru premeditat. După prima (și singura, cu siguranță) comandă, pare un fel de loterie - plătești cu cardul și vezi mai încolo dacă ai noroc de produse sau nu; poate te conving (ptiu!, era să scriu păcălesc) să accepți altceva - dacă da, bine (pentru ei), dacă nu, fă bine și așteaptă banii. De menționat totuși că, în cazul meu, banii au fost returnați într-o zi de la anulare, dar nu-mi dau seama dacă a fost noroc sau procesator plăți/bancă eficient(ă). Tot de o stea sunt însă, că am ajuns la ei să cumpăr produse, nu să plimb bani aiurea.
c. h.
Bună ziua, NU RECOMAND
Anulează comenzi, nu au produse pe stoc dwr nici măcar nu actualizează site.
Firma de 0 stele. Nu mai puneți produse pe site dacă nu sunteți în stare sa onorați comenzile.
c. a.
Super! Băieți de treaba. Customer care de înaltă calitate!
M. L.
Ofertă variată și cele mai mici prețuri de pe piață!
C. M.
Am comandat un produs care aparea pe stoc, a doua zi mi-au anulat comanda. Pai de ce mai apare produsul pe site daca nu e in stoc?! Neseriosi...
V. N.
Nu vă chinuiți să ii contactați, nu aveți nici o sansa. Am lansat o comanda acum o săptămână, dar am gresit o cifra la Nr de telefon. Am revenit cu mail in aceeași zi ,pt a rectifica greșeala. La 5 zile am primit un e-mail de la o doamnă reprezentant Idealul să le comunic telefonul. Apoi liniște, niciun feedback. Comanda este plătită, să vad cum îmi pot recupera banii, produsul de la ei nu îl mai vreau
F. C.
Nu recomand Ideall.ro !!!! Unul dintre cele mai slabe magazine online, cu lipsă de seriozitate sau respect fată de clienți. Au oferte pe site pe care nu le onorează, anulează comenzi pe motiv de lipsă stoc la furnizor si refuză returul pe motiv "ca nu sunt produse comandate la ei".
A. B.
Firma de kkt. prima oara am comandat la ei, acum 1 luna, o plita si un cuptor cu microunde. le-am platit online, iar apoi seara sa ma sune una ca daca vreau alte produse ca nu le au pe stoc. azi dimineatza am luat un aparat de cafea si cand credeam ca vine acasa... primesc mail pe la ora 18 ca mi s-a anulat plata de 2450 ron. sunt vai de capul lor.
D. T.
Am plasat o comanda in 15 noiembrie si am achitat-o integral. In 7 decembrie comanda inca nu este livrata si nu am nicio informatie despre stadiul ei. La telefon fie suna ocupat, fie se inchide automat dupa ceva mai mult de 10 minute.
In 18 noiembrie mi s-a spus ca dureaza 5-7 zile lucratoare. Din 2 decembrie le trimit mails si nu raspund.
C. D.
De evitat! Un ”fake” de magazin...
Probabil ”business-ul” din spate este cu totul altul... sunt ”o bancă” care beneficiază doar de dobânda aferentă pe cont, până la deblocarea/returnarea sumelor achitate pentru produsele nelivrate.
Mult succes în continuare în acestă nouă activitate (că de magazin on-line nici nu poate fi vorba)! ;)
M. I.
Niste tepari...am comandat si am facut imprudență sa si plătesc în avans...
Nu mai raspund la telefon
Nu raspund la mailuri
Cand in sfarsit am reusit sa iau legatura cu ei, ...surpriza ( verificăm stoc la furnizor )
Asta după ce MI-AU LUAT DEAJA BANII PE PRODUS
NU RECOMAND...SI NU SUNT SINGURUL CARE VAD CA SE PLANGE DE EXACT ACELEASI ASPECTE
G. S.
Salutare tuturor,
EVITATI acest site!!!
Evitati sa mai achizitionati ceva de la aceasta firma! Firma a devenit foarte neserioasa Am plasat comanda 894839 ,un televizor Oled LG,care a venit defect in urma unui accident rutier al celor de la ideall(transportul este efectuat to de catre ei si au recunoscut faptul ca au fost implicati intr-una ccident) si de atunci ma chinui sa gasesc o rezolutie sau o modalitate de a-mi recupera banii,am sesizat ANPC.
Nu raspund la telefonul pentru sesizari,la mailuri raspund dupa 20 de zile...
D. P.
Foarte neserioși, după 3 săptămâni nu am primit coletul.
Nu răspunde nimeni la telefon sau la mail. Nu recomand....
Later edit:
Culmea nesimțirii, m-au sunat dupa 2 luni sa ma intrebe daca mai sunt interesat de produs!
a. t.
De evitat. După o luna de așteptat produsele, am fost anunțată ca nu sunt în stoc și ca nu mai revin în stoc. Am cerut returnarea banilor acum o săptămână. De atunci sun în fiecare zi, stau pe linie și aștept câte 15 minute sa răspundă cineva și de fiecare data au versiuni diferite (unii ca au trimis banii, alții ca urmează sa ii trimită). Nu recomand.
Update: Ce răspuns jenant. Nu e ca și cum nu am trimis foarte multe mailuri la contabilitate sa îmi pot recupera banii. Am făcut reclamații la organele competente, e ok.
j.
Am avut o experienta cu adevărat mizerabilă cu ideall.ro
Vreau sa dau un produs retur și nu pot sa ii contactez. Doua saptamani am încercat sa sun la ei și nu a raspuns nimeni. Intr-un final am trimis produsul cu Fan si se pare ca au primit returul dar nu m-a contactat nimeni si bineînțeles ca nu pot sa dau de ei.
As da 0 stele dar nu ma lasă Google.
Nu recomanda acest magazin!
J. M.
Escroci ordinari!Stati departe de aceasta firma!Cel mai frecvent vand poze, platesti produsul si astepti muuuult si bine dupa el pentru ca el nu se livreaza.Nu te suna nimeni nu te contacteaza sa iti comunice stare comenzii , tu trebuie sa faci asta ;doar ca pentru acest lucru trebuie sa ai ore libere special alocate ptr ideall.Am asteptat insumat intr-o saptamana ore bune pana cand cineva iti raspunde sec ca te v-a contacta prin mail -minciuna.iar astepti iar suni procesul se reia pana intr-un final cand propabil isi ating termenul de retinere a banilor tai.Exista posibilitatea sa te minta ca trimit maine produsul ,luni ,apoi miercuri ,joi si vineri si tot asa, timp in care tu practic nu primesti nimic.Daca ajung produsele la tine , ajung cu defect si apoi dau vina pe producator sau pe tine ca nu ai observat asta.Am incercat de mai multe ori sa cumpar de la ei ,asta fiind ultima oara si astea sunt experientele adunate de fiecare data nu doar la o comanda.In cazul de fata este platit un produs de aproape 2 luni ,livrat defect asteptat sa fie inlocuit si ulterior asteptand 2 saptamani pentru a fi livrat ,evident nu s-a intamplat acest lucru.Repet, pentru binele vostru ,daca vreti sa cumparati un produs stati departe de aceasta firma fantoma !
M. M.
Listeaza produse pe care nu le au iar dupa iti trimit un mail dupa o saptamana ca nu se poate efectua comanda. Iti blocheaza banii minim 5 zile de la primirea mail-ului. Am depus o plangere la ANPC. Ei cred ca daca bifezi Termeni si conditii sunt acoperiti de chestia asta. Legal nu prea este asa. Nu recomand.
P. O.
FOARTE NESERIOSI!!!! NU COMANDATI!! Produs disponibil pe site, ne-au încasat banii, ca sa primim apoi mail că vor verifica disponibilitatea la furnizor. Am sunat noi și ne-au spus că comanda fi livrata după o săptămână. Revenim tot noi cu telefonul și nu s-a comunicat că vom primi produsul anul viitor, comanda plătită pe 2 dec. va fi livrata in cândva în luna ianuarie. Categoric nu vom mai comanda niciodată de la firma aceasta!!!!!
J. B. P.
De evitat acest site. Am facut o comanda cu mai multe produse. Dupa 8 zile au sunat si au incercat sa imi ofere alte produse. Am renuntat. A mai ramas jumate din comanda. dupa inca 12 zile deci in total 20 nu au reusit sa imi spuna cand vor livra produsele. La emailuri nu raspund la telefon stai cate jumate de ora sa poti sa afli ca nu ai noroc. Definitiv nu recomand!
M. C.
Buna ziua! Incercam de saptamani sa intram in contact cu firma dvs. Nr de telefon nu este disponibil, am scris pe site dar nu am primit nici un feedback. Se poate furniza clientilor o metoda viabila de contact? Cum se poate afla statusul comenzilor care trebuiau sa ajunga si nu au mai ajus? Multumesc!
F. f.
Nu stiu sa ofere informatii legate de livrare pentru produse platite online, in avans, aflate in stoc la momentul plasarii comenzilor. Raspunsul este ca vor livra produsele 'in urmatoarele zi lucratoare'. Cand adica? Nu stie nimeni, nu mi se pot oferi informatii mai multe. Nr. de tel din site ocupat continuu. Atitudinea fata de client, nici nu mai are sens sa o mentionez. Serviciile lasa grav de dorit.
A. P.
De 3 ori am comandat pe parcursul anului și de fiecare data mi-au anulat comanda. Cea mai recenta comanda anulată, am încercat sa cumpăr din alta parte dar bineînțeles ca nu mai găsesc produsele pe nicăieri. Ce sa zic, profesioniști.
L. P.
Cea mai neserioasa firma ! Daca puteam da -10 stele o faceam cu drag, nu comandati de pe acest site decat daca sunteti dispusi sa asteptati 2 luni dupa un cuptor, o plita si un cuptor cu microunde! Pe site pe au afisate in stoc, dupa ce am plasat comanda in luna septembrie 12, la cateva zile primim un email cum ca nu le au in stoc si daca este ok sa le livreze pana in 02 octombrie, termen care astazi 09 oct 2020, a fost intarziat cu 7 zile! Dupa 5 ore de stat la telefon in call center ( apropo dupa 10 minute de asteptat la telefon va inchide apelul) am reusit sa vb cu o doamna de la ei ca ulterior sa primesc un mail de la doamna cazan ( nici ca putea sa aibe un nume mai adecvat) ca produsele care de altfel sunt si achitate pot fi livrate in 11 noiembrie 2020!
Super “profi” !
Si de pe luna veneau mai repede produsele sau o firma ce se respecta avea decenta dupa ce a depasit termenul sa si anunte clientul!
i. s.
Edit: Oameni buni, citiți toate review-uri pentru acest site și o sa vă cruciți. Îmi pare rau că nu am citit înainte să dau comandă....
Aveți grijă cand comandați de pe acest site. Produsele apar pe stoc, magazinul laudandu-se că livrează produsele in județele limitrofe in 24-72 ore. Livrarea se face cu logistica lor proprie iar ei așteaptă să se strângă o comandă mai mare pentru a îmi aduce coletul la Ploiesti. Nu este normal. După ce suni la ei îți spun de fapt că produsul era în stoc la furnizor. Mint cu nerușinare. Au trecut 5 zile de la comanda și încă nici o veste.... Penibil!!!
C. R.
Au produse care nu exista in stocul lor si nici al furnizolui dar apar pe site la preturi foarte bune.Dupa ce dai comanda,iti trimit mail ca nu mai este produsul ales pe stoc si iti recomanda alt produs pe care il au ei,daca tot ai fost prostit sa le vizitezi site-ul.iar daca nu vrei asa,iti anuleaza comanda imediat.
Asa ceva nu se face!
B. D.
Am plasat 4 comenzi online, toate 4 au fost anulate.
Nu înțeleg de ce mai țineți produsele pe site, dacă nu le aveți și nici nu le aduceți pe comanda!
Jalnic!
R. C.
Magazin online e mult spus. Probabil sunt vreo 2 baieti intr-o garsoniera si care reusesc sa onoreze 1 comanda din 20. Nu au call center la care sa raspunda cineva, nu primesti email de confirmare, sms sau prin orice alt mijloc de comunicare. Nu recomand sa comandati ceva de pe acest magazin online fantoma.
C. B.
Bună ziua,
Acum câteva zile am plasat două comenzi de pe site-ul Ideall.ro. După două zile primesc e-mail că s-a anulat o comandă din cele două. Una dintre comenzi fiind plătită integral cu cardul... După altă zi, primesc e-mail că s-a anulat și comanda plătită integral.
Acum va trebui să aștept 10 zile ca să-mi primesc banii înapoi...
Dacă nu există produse pe stoc, nu acceptați ca oamenii să plătească comanda on-line!!
Nu recomand!!
Neprofesioniști!!
R. S.
Noi am comandat un televizor samsung joi ,vineri dupa amiaza am fost sunati si am fost informati ca este pe stoc si livrarea se va face sambata!! A doua zi,am fost din nou sunati de doua ori,odata sa ni se confirme ca televizorul va ajunge in ziua respectiva,iar a doua oara cu 1 ora inainte de a ajunge curierul!! Televizorul a venit bineinteles sigilat,cu garantie ,cu tot!! EXCELENT! Am fost foarte multumiti de serviciile lor!!
A. D.
Nu recomand nimanui aceasta firma Isi bat joc Faci comanda din care intro secunda iti iau banii dupa care iti astepti comanda si care vine la anul si la multi ani Cand le dai telefon sa intrebi de ce nu mai vine teau si blocat Este de facut reclamatie la politie si la protectia consumatorului RUȘINE SĂ VA FIE
l. p.
Nu recomand, telefonul de contact nu funcționează, confirmarea comenzii exista doar în sensul infirmarii ei, banii sunt luați de pe cont dar de returnat trebuie sa așteptăm... Pt ca "proceduri"....... mai bine faceți procedurile înainte de a bloca banii oamenilor, nu după ce nu puteți livra comenzile.
S. R.
Am avut 2 experiente neplăcute cu ideal.
Prima: comand un TV, ma suna o doamnă tare sihtirita și îmi spune ca livrează doar în București și ca îmi anulează comanda.
A doua: comand un aspirator care apărea ca fiind în stoc, apoi primesc mail ca produsul nu este disponibil și mi se "sugerează" alt produs mai scump
Slab tare ideal... Mult sub concurență.
G. L. M.
Comanda data de 7 zile, nimeni nu stie nimic, mi se spune ca sunt sunata in cel mai scurt timp pt a mi se spune statusul comenzii, sunt sunata dupa 5 ore, cand eram intr un meeting si nu puteam sa raspund. Imediat cum m am eliberat am sunat inapoi si nu mai raspunde nimeni de 2 zile.
R. C.
Am avut o părere buna despre acest magazin pana azi. Pe scurt, tatăl meu avea nevoie de o noua combina frigorifica. Am sunat la ideall, am ales un model, am întrebat daca fac comanda acum, cand se va livra? Am dat adresa exacta pentru livrare si am cerut sa se verifice. Mi s-a răspuns in 2 maxim 3 zile. Sigur? SIGUR! Perfect, am dat comanda si am achitat online luni. Nici un semn. Joi am sunat la ei, au spus ca ma vor resuna. Nu s-a întâmplat. Azi, vineri, după 5 zile sun iarasi eu la ei. Abia luni pleacă masina si nu au ce sa facă. Serios? Nu e o carte, e un frigider! Au lasat in om in varsta o săptămână fara un bun absolut necesar. De ce nu mi-au spus de la început adevarul? Aveam optiunea de a comanda de la Emag, Flanco sau orice magazin mai serios si punctual, chiar daca poate plateam 50 lei in plus! Pe Facebook au dezactivat secțiunea de recenzii..oare de ce?
Update : replica pt owner, ca nu pot da reply. Nu a ajuns nimic, domnule! 2-3 zile timp de livrare curg de luni! înseamnă marti..miercuri si joi! Vineri e deja a 4 a zi si nici atunci nu a ajuns! Am sunat mai devreme la depozitul dvs, ca doar local aveti propria livrare, nu depindeti de curieri. Nu stiu sa imi dea o ora APROXIMATIVA de livrare..Va bateti joc de clienti si rog pe toti care vor sa cumpere.de la aceasta firma.sa ia in considerare multele review uri de o stea primite..nu sunt degeaba!
D. A.
Buna ziua.Aceasta tentativa de firma numita Ideall trebuie tratata strict ca o ultimă opțiune.
Am (firma mea) avut in trecut o mulțime de comenzi de la ei(considerandu-ma un client important ).La fiecare comanda am intampinat probleme cu termenul de livrare sau cu lipsa din stoc a produselor(desi eu platisem deja).
Ultima mea comanda a fost plasata in iulie(si achitata in intregime),comanda ce consta intr-un numar mare de electrocasnice.totul bine si frumos pana la combina frigorifica.Dupa 3 saptamani de comunicat cu ei pe toate platformele(facebook,ideall.ro,live chat,apel audio),(majoritatea fara raspuns),am aflat abia astazi ca,,Ne cerem scuze dar nu avem un termen pentru combina comandata".
In concluzie,daca doriți un furnizor competent de electronice si electrocasnice,nu apelați la grădinița ideall.
D. P.
Transportul lasa mult de dorit . Atentie! Nu livrează prompt, nu ai număr telefon curier pentru a stabili o ora de comun acord. Stai toată ziua si astepti .
T.
Am platit 2400 ron pe o masina de spalat cu promisiunea ca livreaza in 1-5 zile, evident ca dupa cele 5 zile i am sunat si mi-au spus sa astept inca 2 saptamani pana la livrare, ca masina e in stoc furnizor in Suedia...Why do I care? Voi v-ati facut singuri reclama cu 1-5 zile. Am cerut banii inapoi si ma duc in alta parte, chiar daca platest 2-300 ron in plus. Oribila experienta, recomand piata de talcioc care face o treaba mai buna ca ideall.
C. A. B.
Foarte neseriosi!
Am comandat acum 19 zile un produs care era in stoc si nici pana azi nu a ajuns, ba mai mult nu raspund la nimic(tel,mail,etc)
Nu comandati la ei!
R. C.
Dati mail sau sunati inainte de a pune o comanda, pentru a verifica disponibilitatea... Pentru ca se pare ca site-ul nu este actualizat :(
Din 3 produse niciunul nu a fost disponibil.
T. A.
NU RECOMAND ,nu răspund la maill,nu poți lua legătura cu ei ,daca îndrăznești să comentezi nefavorabil pe facebook te blochează ...comanda este achitată de aproape o lună și nu este onorată....
A. D.
Mai bine arunci banii pe geam decat sa cumperi ceva de aici!
S.
Faci comanda, primesti confirmare si dupa 4 zile primesti un mail in care ti se comunica indisponibilitatea produsului in stoc. De ce il mai aveti disponibil pe site??? Cum sa vinzi ceva la care ai stoc zero? L-am pierdut din oferta si de pe alte site-uri mai serioase....Nu recomand acest site neserios!
N. L.
Firma neserioasa!!! Am platit in avans un produs, am fost anuntat a doua zi ca nu mai au produsul pe stoc, iar banii mei sunt blocati pentru 10 zile
A. C.
Buna ziua,
Am plasat o comanda de 3 zile si nici pana azi nu am un raspuns daca se transmite comanda sau nu, incerc sa sun de 2 zile si nu va merge telefonul iar la email nu se raspunde
A. G.
Am comandat acum 3 săptămâni un Karcher, plata este făcută deja cu cardul. Domnii de la Ideall au dezactivat nr de telefon, nu au răspuns la telefon și nu și-au onorat comanda nici până azi. Vom lua legătura cu Protecția Consumatorului. NU RECOMAND!