Opinii despre Evenimente (Magazin de muzică)
Evenimente
Magazin de muzică
Musical club
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Evenimente, Magazin de muzică în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Până acum nimeni nu a comentat pe acest site.
Hartă
Orar de Evenimente
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 18h]
Duminică
[09h – 18h]
Opinii despre Evenimente
i. d.
Intr-adevar niste escroci care imi explica cum trebuie sa contactez organizatorul spectacolului pt a-mi recupera banii .
Eu am platit la iabilet nu la organizator !!!
Spectacolul s-a anulat !
Trebuie sa-mi returnati banii !
K. B.
Hello! Ceea ce faceți se numește înșelătorie. Nu există returnare a banilor sub formă de vouchere. Acceptarea voucherelor trebuie să fie la latitudinea clientului nu a voastră că noi am plătit biletele în bani nu în hârtii mai mult sau mai puțin simbolice.
F. V.
Aveam bilete la Hauser, evenimentul era maine...s-a anulat. Am făcut cerere de retur...aparent primești un voucher pe care poți să-l folosești pe viitor la un eveniment al aceluiași organizator. Deci eu trebuie sa stau sa pândesc evenimente și să caut organizatorul pt a vedea daca cumva e același organizator. Minunat....
I. B.
Experiența de ticketing este una la standarde super profi, nu se compară cu nicio altă agenție concurentă care sigur practică fel de fel de comisioane ascunse sau care nu returnează banii decât cu ANPC-ul la ușă. :D
P. Z.
Nu returnează banii în cazul concertelor anulate.
A. M.
iabilet.ro isi folosesc imaginea pentru a vinde bilete dar cand se intampla evenimente care conduc la reprogramarea concertului, se retrag elegant lasandu-ma sa ma inteleg cu organizatorul firma bananiera returnarea banilor. NU EXISTA NICI O GARANTIE ca vei primi vreun leu inapoi !!
Ori eu nu am cumparat biletele de la colt de strada, am cumparat de la ei special stiind ca daca vor fi probleme ei imi vor tine partea si ma vor sustine, pentru ca inainte de toate EU sunt clientul LOR. Eu am crezut in imaginea iabilet, nu in imaginea firmei de apartament care a organizat concertul si de care nici nu stiam ca exista !
Pe biletele emise de iabilet este un text in care cel care a cumparat poate cere returnarea banilor (Atentie! returnarea indiferent daca este o noua data, sau ce evenimente au dus la reprogramare), doar ca iabilet nu are nici un fel de rol aici :
"In cazul in care un eveniment a fost anulat / amanat, cumparatorul are dreptul sa ceara inapoi contravaloarea biletului. Returnarea contravalorii cade in sarcina organizatorului si se va face direct sau prin intermediul iaBilet. Organizatorul are obligatia de a comunica detaliile despre anularea / amanarea evenimentului si a modalitatilor de recuperare a contravalorii biletului."
Ce se intampla cand organizatorul refuza ignorand orice incercare de contact ? Acest text contine sau nu o promisiune mincinoasa ?
Situatie concreta: 5 Bilete cumparate in ianuarie 2020 pentru un concert la Sala Palatului planificat la sfarsitul lui Martie. Toata operatia de cumparare are loc pe iabilet.ro: cash online <=> bilete .pdf.
Se intampla COVID19, contactez iabilet si imi spune ca nu are nici o raspundere ca ei sunt doar intermediari, sa contactez organizatorul. Imi spun ca au fost instruiti expres de organizator sa nu dea bani inapoi. iabilet imi ofera o adresa de email la care sa cer fara sa ma auda nimeni. Nici macar un numar de telefon nu mi-au dat. Considerati ca e maxim de bunavointa ? Eu nu. Fac asta, organizatorul pana azi imi ignora emailurile. Voiam banii inapoi pentru ca nu mai putem ajunge nici la data de Aprilie (reprog. initiala) nici la data Octombrie 2020, sunt oameni din strainatate care trebuiau sa vina, acum nu mai pot, etc.
Asa am ramas inselat in primul rand de organizator care se face ca ploua si care a cerut iabilet sa nu se faca returnari de bani si in al 2lea rand de iabilet care nu m-a informat ca exista sansa ca eu sa nu primesc nimic inapoi, ba din contra m-a asigurat prin textul de pe bilet ca pot cere contravaloarea urmand a fi despagubit ! Sigur ca da .. am putut cere :))) "ia si cere, fraiere!".
Inteleg ca industria de entertainment trece prin momente grele, dar asa Nu !
T. B.
Vand bilete pentru o anumita ora, schimba ora, fara un apel/sms/mail care sa contina o confirmare ca ai primit informatia.
Am cerut inlocuirea biletelor la un alt eveniment si am fost refuzat.
Nu am zis nimic de costurile de deplasare, timpul pierdut, disconfortul creat, etc - evenimentul fiind in alta localitate
Au raspuns sec NU ca ei au trimis un mail de informare, cand am cerut dovada nu am mai primit raspuns.
NU recomand!!!
V. M.
Deși se știa că un anume eveniment nu va mai avea loc, tot ați continuat să vindeți bilete. Credeam că îi pot face o surpriză unui copil de 11 ani ducându-l la Sabaton. Și la o săptămână după ce am cumpărat 4 bilete, angrenandu-i și pe alții să facă același lucru, se puteau cumpăra.
Să nu mai aud de voi, iabilet împreună cu metalhead!
A. I. Ț.
Concert amanat...mi-au oferit banii înapoi, dar au avut grijă să își păstreze comisionul. Nu recomand! fac orice ca ei să își păstreze comisionul...
M. A. M.
Neseriosi.am achiziționat bilet si am cerut refund ianinte de data de 14.05.2020. Angajatii au raspuns dupa aceasta data invocand oug din 70 /14.05.2020.Nu recomand !!!!