Opinii despre Mobila DMD (Magazin de mobilă)
Mobila DMD
Strada Sibiului nr. 24, Șelimbăr 557260, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Mobila DMD, Magazin de mobilă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Mobila DMD
Luni
[10h – 20h]
Marți
[10h – 20h]
Miercuri
[10h – 20h]
Joi
[10h – 20h]
Vineri
[10h – 20h]
Sâmbătă
[10h – 18h]
Duminică
[10h – 18h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Mobila DMD
c. r.
NU, NU, NU !!!!
Nu respecta ce promoveaza !
Lipsa de transparenta, comunicare.dezinteres fata de client, intr-un cuvant sfidare.
Sustin tot ceea ce au scris mai jos si alti clienti. Comanda pusa in 09.10 2020 si nici astazi 13.03 2021 NU am primit un raspuns favorabil.
Amanari, amanari, probabil este o noua tactica de inselaciune.
Cel mai urat aspect este insa acela ca nu -si asuma sub nici o forma de a comunica clientului i intarzierile/ amanarile aparute ( si sunt de multe ori ), sa ajungi la 21 saptanani ? 5 luni trecute.
Singura solutie este sa puneti sesizari la OPC ( ANPC) si Politia Economica Sibiu
L. D.
Mobila de calitate, personal amabil si consiliere de calitate, livrare rapida!
m. m.
Am comandat un set de canapele in data de 27.10.2020, pentru care bineinteles am platit jumatate din suma. Pe site scria ca livrarea se va face intre 8 -10 saptamani. Au trecut 4 luni si ma tot amana de fiecare data cand intreb despre livrare (o data la doua saptamani). Ultima oara mi-au spus ca ...pe la jumatatea lunii martie, deci inca doua saptamani, cand probabil ma vor amana din nou.Nu recomand!
O. P.
Nu recomand sub nicio forma. Am comandat o canapea care trebuia sa ajunga pe 20-decembrie si nu am primit-o nici pana acum. Mi se tot spune ca va veni saptamana viitoare si tot asa de 2 luni de zile. Si daca ar fi cele mai bune produse, tot nu se justifica o asa mare perioada de livrare, mai ales ca aceasta nu este clar stipulata de la inceput. In plus ei nu te anunta nici pe telefon si nici pe email ca vor avea intarzieri cu comanda.
A. N.
Foarte multumit de calitatea produselor si a personalului din magazin. Oamenii stiu ce fac si sunt foarte bine informati. Am petrecut 2 ore si jumatate in showroomul dvs, timp in care mi s au oferit detalii peste detalii legat de orice am intrebat. Intr-un final am comandat coltarul deluxe si o canapea sweet, fiind si expuse m a convins calitatea si ma bucur ca am reusit sa le vad fizic si sa le "testez". O experienta placuta, calitate si profesionalism. O sa revenim curand. Recomand cu drag !
G. N.
Am comandat un coltar in data de 05.09.2020 cu termen de livrare 8-12 saptamani, asta insemnand maxim finalul lunii noiembrie. In data de 16.11 am sunat sa intreb daca vor fi intarzieri la livrare din cauza pandemiei, mi se comunica ca totul este in regula si ca livrarea se va face la timp. In 23.11, fiind saptamana 12 de la comanda, sun sa intreb cam in ce zi se va face livrarea sa pot sa fiu acasa, mi se spune ca va fi o mica intarziere si ca ei il vor primi de la furnizor pana in data de 04.12. Zic ok, nu e problema. In data de 07.12 sun si mi se comunica din nou ca va fi o intarziere si ca ei il vor primi in intervalul 10-15.12. Din nou zic ok, dar cu precizarea ca neaparat vreau sa am coltarul pana de sarbatori, mi se spune garantat il veti avea. Toate astea pentru ca astazi la 14 saptamani de la comanda sa primesc un email in care mi se spune ca furnizorul are anumite probleme si il poate livra doar in ianuarie 2021. Nu recomand.
S. S.
Va avertizez! Nu recomand. Neserioși. Nu onorează comenzile. Am comandat de Black Friday o canapea 2 paturi o comoda și 2 noptiere și numai complicații și întârzieri, smecherii prin care sa îți ia banii pentru montaj. Mi-au livrat corect doar canapeaua și apoi m-au ținut în șah, m-au amăgit ca vin și paturile și ca au incluse montajul și sa îmi spună la distanță de o luna ca nu mai livrează deși era plătit anterior 50% avans cf. unei proforme.
P. S.
Am plasat recent o comanda pentru o mobila de bucatarie un coltar Flame si o canapea Gusto. Produsele sunt foarte ok din punct de vedere calitativ, preturi in raport cu calitatea iar personalul magazinului super comunicativ si informat. Recomand cu drag si asteptam sa ajunga produsele cat de curand sper pentru ca suntem nerabdatori :)
s. i. p.
După părerea mea și a soției este magazinul de mobilă cu cele mai bune produse,cu un personal foarte amabil care ne-au ajutat aproape o oră să ne alegem produsele care le căutam!Ni s-au oferit toate informațiile necesare și am putut viziona în show-ul modern mobila care ne interesa.Merită să-l vizitați așa veți lua cea mai bună mobilă!Recomandăm cu căldură!
A. A.
Personal amabil si bine informat, produse de calitate , am cumparat coltarul extensibil Deluxe, suntem foarte incantati de materialele alese si de calitatea pe care o prezinta. Recomand cu incredere.
M. P.
Termene de livrare foarte mari, calitate indoielnica a mobilierului, nesimtire si indiferenta a “doamnelor” la cererile si dorintele clientilor. Asta caracterizeaza SC Decomob Design SRL.
Dupa ce am asteptat 5 luni (sic!) livrarea unui coltar pentru care am platit 1.800 lei avans mi-au spus ca “asta e, nu e vina noastra ci a furnizorului”. Dar ca au lucrat 5 luni cu banii mei cum e? Raspunsul il vor oferi cu lux de amanunte catre ANPC.
Nu recomand!
Bineinteles ca nu aveti nicio reclamatie de la mine, ca nu va intereseaza!
In schimb OPC spune clar ca ati avut un comportament ilegal in cazul meu si de aceea ati si fost sanctionati. Vezi documentul atasat.
Asadar, omeni buni, nu avti incredere in nesimtiti!!!
M. R.
Am comandat de la ei o canapea si am platit avans jumatate din pretul achizitiei. Termenul de livrare mi-a fost comunicat ca fiind intre 5 si 8 saptamani. In primele 9 saptamani nu am primit niciun raspuns de la ei, instiintare pe email sau telefonic de starea comenzii mele. Am decis sa ii sun eu sa aflu informatii avand in vedere ca termenul a expirat. Cand am sunat mi s-a comunicat faptul ca produsul comandat de mine va fi incarcat peste 3 saptamani in TIR si dupa urmeaza sa fie livrat . Am inteles oarecum aceasta intarziere din pricina Coronavirusului si am acceptat. Dupa cele aprox 3 saptamani pe care mi le-au dat , nu m-a contactat din nou nimeni. I-am sunat din nou si am primit inca o data o noua amanare de 2 saptamani. Dupa cele 2 saptamani s-a intamplat la fel si tot asa pana cand am fost amanat de 3 sau 4 ori. Atunci am realizat ca din momentul in care am realizat comanda si in momentul in care in sfarsit a ajuns canapeaua la mine, au trecut 4 luni. Poate nu era nici o problema daca ei dadeau dovada de profesionalism si ma sunau si ma anuntau ei despre probleme. M-a deranjat faptul ca dupa tot acest timp de amanare, de fiecare data eu am fost cel care a sunat sa afle informatiile. Din partea lor nu am primit nimic, nici un telefon, nici un email sa ma instiinteze sau sa isi ceara scuze pentru intarziere.
Canapeaua este ok ca si calitate, nuanta de culoare este diferita fata de cea din poza, chiar si privita in lumina, in rest este ok.
Din pacate dupa toata aceasta experienta, pe mine m-au pierdut ca si client.
D. L.
NUUU Recomand!!! Îmi pare rău că sunt obligata sa dau și măcar o steluța. Am comandat un pat la sfârșitul lunii iulie pentru care am plătit și avansul solicitat în valoare de 1700 RON. În acel moment pe site termenul de livrare era între 6 și 10 săptămâni, fapt confirmat telefonic și de operatorul căruia i-am solicitat mai multe detalii. După săptămâna 6 am sunat sa aflu statusul livrarii. Mi s-a spus sa am răbdare ca datorita pandemiei livrarea se desfășoară cu dificultate și mi s-a promis ca pana în săptămâna 10 ajunge. Am sunat în săptămâna 10 și un operator de o nesimțire ieșită din comun m-a repezit și mi-a comunicat pe un ton total nepotrivit ca livrarea este între 8 și 12 săptămâni și ca eu am plasat comanda doar în august. Asta în condițiile în care eu am e-mail de confirmare de la ei cu transmiterea comenzii către producător la sfârșitul lunii iulie. Acest individ mi-a comunicat ca nu am decât sa aștept ca pe la sfârșitul lui octombrie va veni. În concluzie mai mult de 12 săptămâni. Am solicitat un număr de înregistrare al reclamației. Mi-a spus ca el nu îmi da nimic și sa le scriu e-mail. Lipsa totala de profesionalism și bun simt. Scuza generala este pandemia. Domnilor ne luați de prosti? Unii dintre noi lucram în logistica și avem parteneriate cu fabrici din Germania. Știm care este contextul actual și este departe de scuzele invocate de dumneavoastră. Va sugerez sa va revizuiți atitudinea. Sa închizi o afacere de genul acesta nu este un lucru dificil. Mare rușine!!!!
D. A.
Buna ziua!
Revin cu aceeasi problema, neraspunderea la email, (trimis vineri 30 oct) desi in ziua cand am trimis (2 oct) recenzia de mai jos am fost sunata si anuntata ca evident intarzie livrarea si urmeaza sa imi vina canapeaua in ultima saptamana din octombrie. Ce credeti? NU AM PRIMIT NICI UN APEL/INFORMARE pana la momentul la care scriu aici.
Daca tot e de vina pandemia, zic sa returnati avansurile clientilor deoarece SIGUR PANDEMIA NU VA TRECE prea curand.
Ps: doamna Maria I. sunteti amabila sa imi spuneti in cat timp de la plata avansului mai exact ati primit coltarul? (eu am platit avans pe 4 august)
Buna ziua!
Daca tot aveti timp sa raspundeti aici, verificati si watapp ul.
Ps1: am redirectionat azi un mesaj la care astept raspuns de la dvs de acum 2 zile pe watapp si de luni 28.09.2020 pe mail.
Ps2: depinde de dvs daca revin asupra nr de stelute.
l. c.
Nu recomand am achitat o canapea si dupa 3 luni mi a spus ca pot sa anulez comanda. M a dus cu vb ca o livreaza deci nu va recomand sa comandati la ei. NU RECOMAND !!!!!!!!
Rusine sa va fie mai aveti tupeu sa raspundeti la mesaj macar nu mai raspundeti de la 6 - 8 saptamani ati ajuns la 14 RUSINE.
b. b.
Nici eu nu recomand. Sunt niște aroganți. Am comandat un colțar în luna 09.2020 și cică îl primesc în ianuarie, fără a-și cere scuze, fără a oferi un discaunt, colțar ul e plătit din luna septembrie și încă nu îl am, dar exista și protecția consumatorului.
În concluzie nu recomand, neseriozitate, aroganța și nerespectarea livrării.
T. A. B.
Nici măcar o stea nu merită. NU RECOMAND! Termenul de livrare nu se respectă și angajații dau dovadă de o totală lipsa de respect față de clienți. Am comandat o canapea și după expirarea termenului de livrare (6-10 săptămâni) am sunat de nenumărate ori să aflu ce se întâmplă. De fiecare dată am primit același răspuns: ”urmează să fie livrat”, ”produsul nu a plecat din Polonia”, ”aveți puțină înțelegere”, ba mai mult mi s-a propus o reducere de 10 % pe care nu am acceptat-o în schimbul livrării produsului pănă la ușa apartamentului, propunere acceptată telefonic. În ziua livrării am fost sunată să achit suma de 199 lei pentru manipulare și motaj (care montaj?- canapeaua era deja montată ) și dacă nu, ”sunt liberă să anulez comanda”. Aspectul privind plata pentru manipulare nu era specificat pe site (acum este!!!) și nici nu am primit o astfel de infomație telefonic, în afară de ziua livrarii, cu jumatate de oră înainte. Nu mi se pare corect să tratați așa clienții!!!! Angajatul care a venit să aducă produsul nu era capabil să manipuleze canapeaua (în cazul în care aș fi plătit suma de 199 lei). Sunt chiar curioasă cum ar fi dus-o singur până la ușa apartamentului!!! Există firme serioase și care își tratează clienții cu respect și colaborare, nu este cazul la aceasta. De aici nu mai cumpăr niciodată!!!!
A. s.
Buna seara. Am cumparat un pat Bolero de la dmd(cu litere mici).
1. A facut comanda fiul meu si din greseala l-a comandat mov. A doua zi am vorbit cu un domn Mihai Cercel care mi-a promis ca patul va fi livrat pe culoarea care o doream( gri). A AJUMS MOV.
2. Acelasi domn mi-a spus ca vinein maxim 10 saptamani. A ajuns dupa 14 SAPTAMANI.
3. In tot acest timp am sunat personal si mo se promitea ca vine in saptamana in curs. Cu o zi inainte de librare, in urma unor stufoase discutii mi s-a promis un discount de 5% pentru intarziere. LA SOSIRE NU S-A MAI APLICAT.
MERSI dmd.
A. B.
Am comandat un pat in iulie, avand ca termien de livrare 6-8 saptamani. In saptamana 8 am fost la magazin si ni s-a spus ca am primit deja mesaj ca defapt livrarea e in 10-12 saptamani, dar noi nu am primit nici un mesaj. Astazi, intrand in saptamana 13 ni s-a comunicat ca mai dureaza inca 4 saptamani!!!
Neseriozitate totala. Nu recomand sa cumparati de aici
D. G.
Nu merita nici măcar o steluța, aceasta firma, am comandat un colțar la începutul lunii iunie și acum suntem în 12 august când după 3 drumuri la acest magazin când nu sa spus ca vie în 22 iulie sau în 29 iulie și o sa ne anunțe, bineînțeles nu neau anunțat, ne_am adus noi din nou, in 11 august, fiind plecați câteva zile, dar ei tot nu au avut nici un răspuns de ce nu a venit, în 12 aug neau sunat și au spus ca acel model de ctar nu se mai face.... Oare fabrica ia anunțat numai acum sau cei de la magazin au uitat sa trimită comanda, menționez ca am achitat un acont de 1500 RON, acum am citit celelalte recenzii și nu ma mira faptul ca am pățit acest lucru cu acest magazin, degeaba doamnele de la magazin sunt în jurul clientului sa dea explicații dacă produsele nu vin și găsesc scuze, dând vina pe fabrica și pe pandemie, trageți dvs concluziile, mai avem atâtea magazine în oraș care intradevar merita sa le treci pragul!!!!
m. s.
Calitate excelenta, sunt foarte multumita!
A. T.
Termen de livrare depasit cu mult. Inca n-am primit produsul comandat in luna iulie. Avansul a fost platit, si initial a fost comunicat un termen de 10 saptamani de mult depasit. Acum, dupa mai bine de 13 saptamani ni s-a comunicat inca un nou termen de 2-4 saptamani. Probabil de revelion o sa avem si noi canapeaua comandata. Pacat! Produsele sunt frumoase si de calitate, dar firma care le produce sau acest distribuitor se ascund in spatele pandemiei.
A. L.
Recomand cu încredere acest magazin de mobila, oferă servicii profesionale, personalul magazinului este foarte amabil și produsele oferite sunt de înaltă calitate! O sa mai revin cu mult drag!
L. G.
Multumesc dmd ! Aveti cele mai bune produse .Meritati 5 stele
A. B.
Locuiesc de peste 20 de ani in Germania si am o casa in Sibiu pentru care am cumparat mobila de la mobila DMD. A fost singurul loc unde am gasit bucatarie Nobilia si dulapuri Staud , firme pe care le cunosc din Germania si stiu ca au calitate foarte buna. In 2 luni si jumatate, toata casa mi-a fost mobilata, fara ca eu sa fiu in tara, acesta a fost motivul principal pentru care am ales aceasta firma, au fost singurii care au acceptat sa imi livreze si monteze mobila gratuit si fara ca eu sa fiu prezenta. Sunt foarte multumita de calitatea produselor si serviciile oferite, drept urmare voi mai mobila un apartament pe care l-am achizitionat recent tot cu produsele acestei firme. Recomand aceasta firma celor care doresc lucruri de calitate, serviciile de montaj si livrare sunt impecabile, aceste lucruri care ne-au fost oferite ne-au ajutat sa scutim timp si bani, ele fiind gratuite. Foarte multumita. Recomand !!
C. S.
Am cumpărat de la ei a 2 a oara și sunt foarte multumit .Calitate superioara angajați amabili.Dureaza comanda dar merita așteptarea
! Mulțumesc și voi reveni cu drag
M. D.
Servicii de calitate personalul foarte amabil si cu mult bun simt eu personal foarte multumita de serviciile acordate multumesc
D. V.
Am fost foarte mulțumit de ce am gasit la ei. Mobilier de calitate foarte buna,personal amabil,preturi ok. Recomand cu incredere!
A. L.
Sunt mulțumită de mobila primită, cel mai bun raport calitate - preț!
G. A.
Mobila de calitate superioara , produse frumoase, personal de calitate. Recomand
E. C.
Raport calitate-pret foarte bun. O sa revin cu alta comanda!
Sanatate multa!
D. C. B.
Astazi am primit patul si coltarul mult asteptat. Calitate si servicii de livrare si montaj foarte bune. Recomand
M. M.
Am asteptat destul de mult .Am fost destul de suparata dar dupa ce am primit patul eu zic ca a meritat asteptarea.Multumesc
D. S.
Buna seara. Nu sunt genul de persoana care da recenzii proaste dar in cazul asta m-am gandit sa dau deoarece oamenii trebuie sa stie cand fac o comanda cum e...
Am comandat 4 scaune de bucatarie, cam cu o luna in urma. Am achitat 50% avans, iar scaunele au ajuns abea dupa 1 luna. Pe langa ca, a trebuit sa sun de cel putin 4 ori sa intreb de comanda si o data mi s-a spus ca “au uitat colegii sa puna comanda la curier” , scaunele au venit cu un surub rupt, manualul de instructiuni nu te ajuta prea mult cand e vorba de montat scaunele iar suruburile nu sunt de cea mai buna calitate sa zic asa.
La telefon sunt ok oamenii pana faci plata iar apoi putin neglijenti.
N. A. Z.
Personal amabil si mobila frumoasa. Show-room spatios !
V. A.
Foarte multumita, am comandat un coltar, calitate 10/10
L. L.
Personal amabil, colțare de calitate
M. O.
Mobila de calitate, am achiziționat de curând mai multe produse si se vede diferența.Recomand
L. G.
Noi am avut o experienta foarte ok.Am fost in magazin, am gasit produsul dorit care a fost livrat a doua zi.Am fost tratati foarte ok.Am apreciat in primul rand calitatea produselor si recomand cu incredere!
O. N.
Ma refer strict la magazinul online. Sunt politicosi si draguti doar cand e vorba sa isi ia banii. In rest o atitudine total neprofesinista si jignitoare la adresa clientului. Am comandat o canapea si am sunat de 3 ori ca sa vad care este statusul comenzii. Am fost tratata cu o lipsa de profesionalism si cu aere de superioritate de ziceai ca le furam canapeaua nu o plateam. Nu stie stanga ce face dreapta, telefonul este pus de forma (stai cate 20 de minute si suni pana iti raspunde cineva), iar chatul online...cand am solicitat sa vorbesc cu un superior legat de intarzierea canapelei si de atitudine mi s-a zis ca sa scriu pe emailul de office "si daca sefii considera ca merit un raspuns imi raspund." Dragut nu? Sefii "nu au considerat" ca merit raspuns. Produsul este ok, de calitate, dar nu mai cumpar in viata mea de la ei
I. P.
Am plasat o comanda in data de 24 aprilie pt un coltar cu termen de livrare in 5-8 săptămâni și ma trezesc astăzi 3Iunie cu mesaj din partea DMD ca marfa mai întârzie pana la sfarsitul lunii....iar pe site daca te uiti cu toate ca au informări din partea furnizorilor ca marfa întârzie ei susțin altceva inclusiv telefonic.MINCINOSI nu fac altceva decât să ia banul iar restul dumnezeu cu mila.
Am solicitat azi 3 iunie sa.mi trimita un e.mail cu notificarea din fabrica si se pare ca nu au deci ce sa mai cred. ... AVETI GRIJA!!!!!
A. V.
Mobila de calitate , raport calitate preț super
Recomand
M. P.
Chiar dacă au fost întârzieri de livrare , este de înțeles motivul , cred ca peste tot din cauza pandemiei apar aceste întârzieri.
Recomand cu mare drag atât calitatea produselor cât și amabilitatea personalului acestui magazin .
O sa revin curând !
O. B.
In ciuda faptului ca am asteptat dupa comanda, fiind o solicitare intarziata, aceasta a ajuns cu bine, calitatea e incomparabila iar pesonalul prompt, serios si cooperant!
B. O.
In ciuda faptului ca am asteptat dupa comanda, fiind o solicitate intarziata, aceasta a ajuns cu bine, calitatea e incomparabila iar pesonalul prompt, serios si cooperant!
p. d.
Nu recomand pentru nimeni. Intarzieri de peste o luna, mint la telefon ca ii in drum comanda da nici macar nu a fost incarcata. Evitati aceasta firma
D. N.
Calitate foarte buna, chiar daca a intarziat putin, merita. Am avut comenzi la mai multe firme , din pacate la toate am avut intarzieri, dar situatia este de inteles din cauza pandemiei. Servicii de livrare foarte bune.
A. D.
Foarte neserioși. Degeaba e mobila de calitate dacă termenul de livrare nu se respecta. Sa comanzi o canapea cu termen de livrare 6 săptămâni, sa treacă 3 luni și sa te tot amâne, sa nu te sune o data măcar în timpul asta sa și ceara scuze sau sa ți spuna ceva de livrare, totala lipsa de profesionalism . Nu recomand. Mai sunt și în alta parte canapele . Noi nu o sa mai comandam aici. NU RECOMAND.
G. B.
Calitate si confort ! Foarte multumit ! Recomand
D. S.
Sunt la a 3-a achizitie de pe acest site, desi ultima comanda a intarziat putin, sunt foarte multumita de calitatea produselor.
M. S.
Multumim DMD ! Sunt foarte incantata de canapeaua deluxe
A. T.
Daca va parea rau mi-ati fi acceptat returul...
P. G.
Personal amabil si mobila de calitate!Felicitări!
c. m.
Mobila scumpa, iar calitatea e indoielnica. Am asteptat mai mult decat era angajamentul de livrare.Personalul este amabil in momentul in care observa ca esti interesat de marfa expusa. Nu recomand achizitii de la ei.
A. A.
NU RECOMAND! Aștept comanda de 3 luni deși am achitat integral de când am comandat!
De fiecare data mi s-au dat date eronate pentru livrare! NU COMANDAȚI!
A. M.
Produse deosebite , design si calitate.
C. L.
Personal amabil,experienta placuta în magazin și produse de o calitate excepțională! Mulțumesc echipei #mobilaDMD pentru tot suportul acordat!
C. S.
Mobilier de calitate ! Recomand
A. C.
Produse de calitate
C. P.
Produse frumoase
E. D.
Daca cautati produse de calitate cu design deosebit va recomand mobiladmd!Mi-am comandat mobila de bucatarie cu toate ca am depasit bugentul alocat ,dar domnul care se ocupa m-a convins ca merita investitia deoarece v-a fi pe termen lung. Nota 10
L. M.
Nerespectarea comenzii si atitudune necorespunzatoare, de sfidare si lipsa de solocitudine fata de client a unor angajati si a d-lui POPA.
M. C.
ESTE FOARTE CLAR CINE ESTE FRUSTRAT (DUMNEAVOASTRA)! SUNTEM LIBERI SA NE EXPRIMAM PAREREA! DE ASTA AM SI FOST BLOCAT PE FACEBOOK TAVY RED! MULTUMESC DOMNULUI ADMIN DE PE DMD MOBILA! PE MOBILA SI USI DE INTERIOR TIMISOARA PRETURILE SUNT MAI BUNE!!! DE AICI NU VETI PUTEA STERGE RECENZIA! 1 STEA AM DAT-O PENTRU NESIMTIREA DE A BLOCA UN OM CARE ISI EXPRIMA LIBER GANDIREA SI FAC O COMPARATIE!
P. N.
RECOMAND ! Merita asteptarea !
A. A.
Foarte foarte multumita
C. L.
...doua cuvinte...calitate si profesionalism.
e. e.
Produse de foarte buna calitate ,o echipa foarte amabila ,foarte seriosi si foarte punctuali!!Felicitari intregului colectiv!!
G. R.
Calitate foarte buna! Am comandat un dulap de dormitor, este exact ceea trebuie. Nimic de obiectat, recomand!
N. I.
Magazin de mobila deschis recent...clientii il vor aprecia.
O. C.
Un loc placut cu multe lucruri frumoase
C. C.
Modele de canapele foarte faine si personal amiabil si saritor.
C. C.
Un magazin ok si cu mobila de ultima generație.
M. A. C.
Mobila de calitate. Recomand cu incredere.
A. P.
Produse foarte faine!
A. M. N.
Super servit, super calitate
O. R.
(Tradus) Personal uimitor, produse de foarte bună calitate.
(Original)
Amazing staff, very good quality products.
J. V.
A. L.
I. L.
V. D. -. E.
R. O.
S. C.
I. G.
G. L.
A. K.
C. V.
I. R.
R. F.
M. V.
R. R.