Opinii despre JYSK Ploiesti (Magazin de mobilă)
JYSK Ploiesti
Strada General Gheorghe Avrămescu 10, Brăila 810253, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre JYSK Ploiesti, Magazin de mobilă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de JYSK Ploiesti
Luni
[10h – 20h]
Marți
[10h – 20h]
Miercuri
[10h – 20h]
Joi
[10h – 20h]
Vineri
[10h – 20h]
Sâmbătă
[10h – 20h]
Duminică
[10h – 18h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre JYSK Ploiesti
Ü. S.
Din Cluj, pe B-dul Muncii, cel mai de cacao magazin. Stai si nu te ajuta nimeni, daca ii intrebi ceva ei isi gasesc repede alta ocupatie si mai ales daca vrei sa cumperi, ba nu e pe stoc, ba nu se poate vinde asta ca nu stiu ce probleme au ei... (au..la cap..). Stau cu mai multe produse de acelasi fel expuse dar ele nu sunt pe stoc iar vezi doamne cele expuse nu se pot vinde... Pai nu ?! Hai sa aprovizionam magazinul cu 5x (ex: perne) dar doar 1 e de vanzare ca 4 sunt expuse. Braindead people. Nici nu ma apuc sa descriu nesimtirea angajatilor.. nu are rost... Dar lasa, aici e Rumania, merge si asa ! ;)
s. b.
Am mers să cumpăr un produs și mai era doar unul pe raft, când am întrebat la casa daca mai sunt am primit răspuns că mai sunt in depozit și că pot să le plătesc și îl primesc din depozit și pe al 2-lea. Dar după ce am platit am fost pus sa merg eu in spatele magazinului unde era depozitul și să cer al doilea produs.
C. X.
Ratingul e punctual pentru serviciile si competenta angajatilor cat si pentru aparenta lipsa a unor procese clare din partea firmei. Am fost pentru un retur la doua noptiere si cei de la depozit mi-au spus ca nu pot primi cash ci doar bon valoric echivalent. Am fost surprins pe moment si am anulat returul pana ma lamuresc cum sta treaba oficial. Dupa ce am clarificat telefonic ca in limita a doua saptamani orice se poate returna cu plata cash, am mai fost inca odata unde am avut iar de dus munca de lamurire cu o doamna cam sictirita si ostila, de data asta de la casa, ca nu am nevoie de factura printata pentru retur. Cu oarecare emotii am rezolvat pana la urma dupa ce a trebuit sa ajut pe o alta domnisoara sa gaseasca atasamentul cu factura in mailul forwardat pentru a printa. Si alta ciudatenie... dupa ce am lasat noptiera la depozit nu am primit nimic care sa dovedeasca asta, doar asigurarea verbala ca suna colegele de la casa. O experienta neplacuta.
M. M.
Dragut personalul din fata si foarte faine item-uri, insa in spate sunt foarte nerespectuosi si fac diferente intre clienti. Am luat un dulap si nu m-au ajutat cu caratul acestuia pana la masina, motivand ca livrarea se face pana la usa depozitului lor. 5 minute mai tarziu, puneau in portbagajul unui domn un alt dulap. Nasoala treaba, motiv pentru care nu ii mai recomand, cum o faceam pana acum.
S. x.
Nu mai este ce a fost la inceput. Destul de putine modele de mobilier.
M. G.
Ok, personal serviabil, o gama larga de produse patru casa.
N. P.
Produse diverse si bune dar staff-ul nu prea este de ajutor.
C. B.
Produse interesante, diverse și parca mai ieftine ca în alte părți, cu personal respectuos și amabil.
Faptul ca poți proba saltelele e un foarte mare plus!
L. E.
Din pacate îs scumpe. Și alimentele si restul. 🙂 Dar ptr cei care locuiesc langa magazin, nu au ce face și e ok. 🙂
A. G.
NU RECOMAND COMANDA ONLINE DE LA JYSK! Am comandat un produs in urma cu aproape 3 saptamani, cu plata online bineinteles ca alta modalitate nu exista. De la serviciu clienti am obtinut initial o data de livrare. Am asteptat acea data, dar comanda nu a fost livrata si recontactand serviciu clienti prin chat, email si chiar telefon am primit raspunsuri vagi: un colet din comanda nu este identificat (am comandat un singur produs) sau coletul a fost primit azi de catre firma de curierat si sa astept ca ei sa ma sune. Am precizat ca am nevoie de produs in cel mai scurt timp posibil si ca as avea nevoie de un numar de la firma de curierat sa o pot contacta avand in vedere ca ei nu stiu in ce locatie e coletul. Nu am primit nici un numar de telefon, am trebui sa caut eu firma de curierat pentru a o contactat. Avand in vedere firma nu ma asteptam la asa ceva! Serviciu clienti si serviciu de livrare sub orice critica!
D. O.
Acces facil. Personal super disponibil. Totul ok. Produse accesibile.
I.
Am facut o rezervare pe site apoi am primit mesaj ca ca rezervarea e pregatita si sa vin sa o iau in curs de 2 zile. Cand am ajuns acolo, ei de fapt nu pregatisera nimic si nu aveau nici pe stoc produsul si am facut drumul pana acolo degeaba. In concluzie, din asta rezulta neprofesionalism, batjocura de clienti si nesimtire. Nu recomand deloc acest magazin!
H. B.
Super oferte, calitate, promptitudine. Din pacate nu ofera discounturi la volume mari ;-)
O. G.
Niciodata, si am incercat de 5 ori in ultima luna, nu au existat produsele pe care am vrut sa le cumpar pe stoc, desi pe site apareau cate 2-3 bucati.
Pana la urma le-am luat dintr-un alt Jysk unde existau. Calitatea produselor este absolut execrabila.
JYSK = IKEA dupa 3 luni in Vaslui
I. F.
Lipsa personal în magazin, pe lângă ca e un om în tot magazinul, îți răspunde și răstit. Ni recomand!!!
D. S.
Produse bune si de calitate
A. D.
Din pacate, personal extrem de nepoliticos in acest magazin. Am avut probleme cu ei de mai multe ori. Din aceasta cauza nu recomand :(
D. B.
Am gasit ce am cautat.
R. P.
Angajați deranjați de prezenta clienților, deplorabil.
H. F.
Trei angajați 1 la casierie și 2 pe raion....cel puțin sunt amabili. Dacă cumperi mobilier il ridici în 5 minute din spatele magazinului.
c.
Personal lipsit de profesionalism ....
R. D.
Am facut o comanda online pe 3 aprilie iar dupa 3 saptamani am fost nevoit sa o anulez deoarece s-a pierdut un colet din 4 pe drum si nu s-a putut efectua livrarea. In concluzie nu voi mai face comenzi online de la Jysk.
D. P. A.
Produse de home deco la calitati diferite si preturi in concordanță.
R. P.
Review ul aceasta este pentru angajații de pe raion, în special domnișoară de pe tura de seara din 15 Decembrie (pe raion), care la o simpla întrebare s-a răstit la noi sa nu o întrebam nimic, cum ca ea ar fi în pauza de masă (aceasta plimbându-se pe raion în stânga și în dreapta ajutând doar anumiți oameni, pe care dorea ea sa ii ajute). Nu zic ca ar fi vina ei exclusiva, ci vina managementului defectuos care nu isi asigura numărul necesar de angajați pe magazin. (30 de minute m-am învârtit in cerc sa găsesc pe cineva care sa îmi spună dacă un anumit afișat mai este sau nu pe stock, ne aflând un răspuns concret pana la plecarea din magazin)
(Jysk - Iris Cluj)
A. M.
Felicitări pentru sistemul elaborat pentru a primi clienții în aceste vremuri!
L. E. M.
Seara sau în weekend mai toate rafturile sunt goale. Nu îmi dau seama dacă aceasta este politica magazinului sau angajații nu își fac treaba.
M. C.
Un magazin cu produse de foarte bună calitate, făcute simplu și estetic, la prețuri foarte mici.
Îmi place să cumpăr de la acest magazin!
M. S.
Are prețuri foarte bune la mobilier pentru cei cu bani puțini, dar trebuie să fi dispus să ți le asamblezi singur. S-ar putea să ai surpriza să nu fie toate găurile realizate și va trebui să te descurci singur: măsurători, găurire...
r. r.
De multe ori nu au stocuri si e foarte departe greu accesibil. Autobuzele merg rar acolo. Dar imi plac mult produsele. Au chestii frumoase :)
G. A.
Un chef de lucru cum au ăștia de la casă nu are nimeni. 14 persoane in fața mea și tipul de la casă habar nu are ce face acolo
R. D.
Unul dintre cele mai slab organizate si aprovizionate magazine Jysk dintre cele pe care le-am vizitat, dar asta probabil ca se datoreaza si numarului mare de clienti care sunt permanent in magazin, spatiul de expunere este extins si in afara spatiului magazinului ceea ce ofera o senzatie de piata, de talcioc
L. M.
Multe produse utile, dar stau prost cu personalul care sa îndrume clienții.
I. S.
Am luat o canapea. Pretul este destul de bun, calitatea e cam in linie cu pretul, primesti ce platesti, a fost mai complicat cu transportul.
S. T.
Produse la pret foarte bun, cu o calitate buna, din materiale suficient de bune.
C. M.
Oo,...dar te omoară cozile de la case!
S.
Locatia se intinde pe un spatiu mare. Oferta este contrar spatiului. Personal plictisit si lipsit de amabilitate. Si...ca varful piramidei...se asteapta mult la casele de marcat. Eu nu cred ca am sa mai fac cumparaturi de acolo.
C. R.
A fost totul bine. Personalul ok, produsele bune si la reducere :)
D. A.
Personal imi place stilul lor de mobila scandinav. Apreciez personalul din magazin care daca i-am întrebat ceva am venit si m-au ajutat, ci nu mi-au raspuns sec ca nu sunt de la raionul respectiv si sa caut pe altcineva.
M. S.
Foarte mișto!
D. I.
Decoratiuni si mobilier in stil scandinav.
La prima vedere vrei sa le cumperi pe toate.
De la un sezon la altul, produse tot mai atragatoare.
U. A. F.
Am comandat online un scaun de birou redus la 500lei cu ridicare din magazin.
Ajuns la magazin am testat toate scaunele din magazin dar îmi dau seama cu stupoare ca exact scaunul pe care doresc sa îl cumpăr nu este expus pentru a-l putea proba.
Discut despre comanda mea cu una sintezele angajatele care aduc comenzile cu ridicare din magazin și îmi spune ca ea nu poate sa ma ajute cu nimic pentru ca nu are cod ca sa verifice comanda deși eu aveam scris numărul rezervării.
2 casiere la front office și 2 care nu făceau mai nimic.
Am dormit sa probez scaunul in magazin dar mi s-a spus ca nu este posibil și sa merg acasă sa îl instalez și dacă nu îmi convine sa ma întorc cu el, asta după ce precizez ca doresc sa îl instalez și sa îl probez pe loc pentru a fi mai simplu.
Coada de la casa era de peste 20 persoane la ora 18:00 in care in timp de 20 minute nu cred ca a avansat mai mult de 3 persoane.
Chiar dacă aveți promoții ok, pentru timpul pentru care l-as aștepta de acasă mai bine comand online.
Mulțumesc pentru ora pierdută, ați pierdut un client, eMAG se ca bucura de comanda mea de peste 500lei la care primesc și transport gratuit și livrare imediata.
I. M.
Astepti mult dupa produse dar de cele mai multe ori merita!!!
S. D.
De câtăva vreme sunt angajați țineri, deschiși să ajute, cu un zâmbet pe față. Îmi place să fac cumpărături aici. Mai mult la comanda făcută marfă a ajuns in magazin in două zile, nu o săptămână cât s-au angajat. Bravo vouă. Tot așa.
C. C.
Un magazin in care găsești articole pentru locuință, si la unele produse prețul este bun
A.
Este mai mare decat cele din Danemarca...si are o gama de produse mai diversificată decat cele de acolo...
S. A.
In afară de faptul că prețurile sunt mari chiar și când fac reduceri ( așa e in România, peste tot,deci...să trecem peste!), restul e ok.
N. L.
Un magazin curat, organizat si primitor. Angajatii te ajuta, cand este cazul si sunt prietenosi :). Un minus ar fi timpul indelungat de asteptare la casele de marcat.
m. d.
Din când în când, mai ales când se apropie Sărbătorile, îmi place să merg pe la Jysk! Ai de unde să alegi cadouri, dacă vrei ceva pentru casă....dar, nu numai. Au inclusiv mobilier, saltele, etc. Eu de aici mi-am cumpărat un Pantofar și sunt foarte încântată de el....mai ales că ocupă puțin spațiu!
s. i. p.
Mi-a plăcut,au prețuri pentru toate buzunarele...
r. l.
Timpul de asteptare e foarte lung
R. E.
Pentru ca eram pe picior de plecare din Bucuresti si ca sa nu mai pierdem timpul cu alergatul, am facut o rezervare pentru o lenjerie de pat in magazinul din Cluj, care ne era in drum, unde apareau 6 bucati pe stoc. Comanda a fost lansata vineri dimineata. Surpriza neplacuta a fost sambata la pranz cand ne-am dus sa ridicam comanda. Comanda nu era pregatita, pentru ca .. nu aveau stoc!! Ba chiar parca noi eram de vina ca nu ne-a sunat nimeni sa ne spuna. De buna credinta am verificat corespondenta si in spam si in junk, dar in afara de confirmarea inregistrarii comenzii, nu am mai gasit nimic. La insistentele noastre de a afla de ce nu am fost contactati si ce s-a intamplat de fapt, am primit un raspuns care ne-a lasat fara replica: "... asta este ... de regula stocurile nu sunt corecte !!!". Si era vorba de 6 bucati pe stoc!!! Iar acest incident mi-a adus aminte de o alta experienta mai veche de la magazinul din Vulcan. Ce cautam si am rezervat in magazin (apareau 24 pe stoc), erau intr-adevar pe stoc dar erau in colete nereceptionate, deci nu le-am primit!
A. M.
Ok. Foarte amabili si servire foarte buna.
C. L.
Nebunie mare, pe agenți nu-i găsești, marfa pe stoc aproape nimic nu au...
A. L.
Serviciu prost, personal dezinteresat. Am pierdut 40 de minute ca să ne aducă din depozit un scaun.
R. M.
Am cumpărat o comoda anul trecut si recent o mobila de living,materialele folosite sunt de calitate medie spre proasta nu diferă cu nimic fata de ce se găsește pe piata in mod curent, diferența este în modul constructiv (design),si ca producătorul sa arate că nu are nici un respect față de consumator mai lasă si o cantitate mare de rumeguș în fiecare colet(plăcile de pal sunt plin de praf si rumeguș),per ansamblu sunt multe lucruri de îmbunătățit.
S. S.
Oferta de produse variata si de calitate.Evident, calitatea se plateste.
S. D.
Evidența electronică contrazice realitatea: pernă scaun ROXEN 36*34*3, culoare maro, online 9 bucăți, pe raft 0.
L. B.
Personalul lasă mult de dorit. Aroganți și nepăsători, cu excepția șefei de magazin.
H. P.
Atentia si atitudinea angajatilor fata de clenti, precara.
G. A.
Vanzatorii sa fie mai respectuosi cu clientii!
C. G.
Excelent!
P. S.
Se gasesc expuse multe produse, sunt cam tot timpul promotii insa oferta nu este foarte diversificata
M. P.
- 5 stele pentru calitatea și diversitatea produselor, la fel și pentru prețuri.
- Cel mult 3 stele pentru profesionalismul personalului care, ca să mă exprim cu blândețe, suportă multe îmbunătățiri.
Personal înțeleg că managerilor nu le e ușor să găsească oameni mai buni, în criza asta omniprezentă de forță de muncă de calitate.
E însă o cauză pentru care cu siguranță merită să facă mai mult.
a. d.
Acceptabil
B. S.
Am facut cumparaturi azi la magazinul jysk din Cluj.
Sunt lucruri f. Bune pentru a le cumpara .
Insa nu pot cumpara ce vreau eu fiindca sunt pensionara.
Nu ma refer ca produsele au preturi mari insa asa sunt pensionarii.
M-a impresionat calutatea pproduselor
C. B.
Serviciul de retur este super ok. Totul a mers foarte repede fara probleme. In schimb produsele sunt o glumă.
Nu ar trebui sa cumparati nimic, chiar daca spre rusinea mea, si eu am cumparat de mai multe ori, in conditiile in care de fiecare data a fost ceva defect.
Don't be like me!
M. F.
Personalul este cel mai mai încet și nepregătit pe care l-am întâlnit! Stau la coada de peste 20 de minute și nu reușesc să scaneze câteva coduri de bare la produse. Este groaznic! Din 2 casieri a rămas una singura și noi suntem 14 persoane la coadă
M. C.
Prețuri accesibile la promoții
I. M.
Un magazin scump si slab aprovizionat
F. V. P.
Marfa Bună preturile sunt acceptabile.
Nu prea au oameni în magazin de la care să ceri sfaturi sau date. Acesta este un minus major. De 5 ani tot sper ca vor schimba ceva și nu se schimba.
Cumpăr curent de la ei. Sunt ffff mulțumit de produse.
Personal de calitate dar PREA PUȚIN PENTRU AFACERE
L. C.
Angajatii sunt total dezinteresati, nepoliticosi si cu o atitudine neprofesionista. O vizita in magazin = pierdere de vreme.
R. C.
Ok. Găsești cam de toate
s. H.
E greu sa gasesti un magazin unde dezordinea sa fie mai mare, jumatate din marfa lipseste intotdeauna de pe raft, trebuie sa pornesti la vanatoare de asistenti de vanzare , iar dupa doar 30 de minute de asteptare poti afla ca produsul din catalog lipseste din stoc. "reveniti maine, poate-poate", jalnic. Acest magazin ar trebui inchis de OPC.
K. O.
Destul de ok!
C. P.
Amara experienta...inca un brand murdarit de nesimtirea compatriotilor nostri, care inca mai cred in joburi comuniste, unde te descurci fara pregatire si responsabilitate. Pe scurt, comanda online, confirmata prin sms...la magazin mi se spune in mod agresiv ca trebuia sa confirm cu depozitul...eu?! Am intrebat cum se realizeaza confirmarea cu depozitul...raspunsul a fost unul ambiguu pe care nici doamna respectiva nu cred ca l-a inteles in timpul expunerii. Am renuntat si in timp ce plecam, dupa ce am vizitat magazinul, un alt client asculta interzis cu telefonul in mana explicatiile aceleiasi doamne care gasise un alt mod de a scuza imposibilitatea onorarii comenzilor online. Adio jISK, Naturlich iti da clasa!
F. F.
Fain
A. B.
Am comandat o masa de bucatarie si pot zice ca este de o calitate peste ceea ce ma asteptam. De asemenea, personalul este foarte amabil
T. C.
Niciodata nu corespunde stocul din online cu ceea ce se gaseste in magazin. In nici un magazin nu doar in Cluj.
Nu poti ridica niciodata nimic direct din magazin, cu exceptia unor nimicuri din plastic chinezesc.
Practic este doar un magazin de prezentare fara scop in sine si atat!
Mai mult decat dezamagitor!
I. C.
Lipsa totala de profesionalism si respect fata de client! De 4 luni de zile incerc sa achizitionez o masuta de cafea. Prima data am facut comanda online si masuta a venit cu defecte. Am returnat-o si mi-au trimis alta si aceea lovita. Am returnat-o si pe a 2-a. Am mers in magazin si am facut a 3-a comanda online direct la ei si surpriza si acea masuta a venit cu defecte mult mai urate decat la primele 2. Am facut a 4-a comanda si de 5 saptamani nu se mai stie nimic de ea, in conditiile in care termenul maxim de livrare era de 3 saptamani!! Am sunat la Call Center si nici macar nu a fost trimisa de la depozit! Nesimtire si dezinteres total!
G. A.
In mare ok dar saverificati ce produs va da daca acel produs e ambalat. Am cerut o nuanta a unui dulap si am primit alta
A. C.
Vesnic coada la casele de marcat. Stai de uita Dumnezeu de tine daca face cineva un retur. Prefer sa ma duc la Living Home decat sa astept zeci de minute la casa. Tot timpul e o caldusra infernala in magazinul acesta.
A. B.
Coada la case de fiecare data cand am trecut pe acolo...
o. a. t.
Patetic pur si simplu!! O politica aberantă în care pentru a achiziționa un lucru trebuie să stai la coadă de 2 ori . Personalul total lipsit de profesionalism cu o atitudine arogantă de superioritate față de client pe care îi tratează ca și cum le-ar face un mare favor. Păcat de brand-ul pe care il reprezinta și de produsele din portofoliu.
M. P.
Slabă mișcare la angajati, casieria dezastruuuuu!!!!
A. A.
Coada la casa e kilometri a. Angajatele povestesc cu personalul de pază. Dacă întrebi de ce nu mai deschid o casa ti se răspunde că: " nu este personal..."
România anilor 80
i. k.
Pret calitate este ok.
A. M. S.
Bine aprovizionat, varietate larga de produse la preturi avantajoase
M. R.
Personal fara respect. Preturile de la raft sunt diferite fata de cele reale deorece nu se aranjeaza produsele la raft. Cozi foarte mari la casa
C. C.
Ar fi necesar sa ofere si serviciul de transport al mobilierului pana in casa, asa cum fac multe alte magazine.
V. R.
Aveti mare grija inainte sa va comandati ceva cu livrare ca au un serviciu de toata jena care pe langa ca e foarte scump, ar trebui sa se numeasca "Livrare surpriza". Am facut greseala sa comand o mobila de living de la ei, cu livrare. A ajuns in magazin, (binenteles ca nu m-au anuntat, am aflat de asta doar pentru ca am trecut pe acolo) am platit-o, iar oamenii efectiv nu au fost in stare sa-mi dea o ora pentru livrare, decat la modul, azi sau maine, intre 14 si 18. Probabil isi imagineaza ca lumea nu are servici, sta toata ziua pe balcon si asteapta zana Jysk sa apara din clipa in clipa cu produsele. Asta pentru ca ei colaboreaza cu un "nenea sofer" care isi face livrarile dupa cum il taie capul si ei efectiv nu pot da o ora la care se va livra produsul. Ca sa nu mai zic ca nu au ajuns toate piesele din mobilier, iar pentru cea lipsa care ar urma sa vina peste o saptamana ar trebui sa platesc din nou livrarea, separat. PROFESIONALISM 0, sunt efectiv penibili...
A. M.
Cea mai cruntă experiență. Am primit mobila impachetata greșit. Am trimis poze la relații clienti cu greșeala care au facut-o si nu am primit niciun răspuns. Am mers să o schimb și mi-a trebuit cateva ore sa ies din parcarea de la Jisk.
S. M. B.
Foarte scump pentru salariile din România....
d. a. p.
Faci comandă la un produs, ți se spune că vine în 2 săptămâni. După mai bine de 2 săptămâni, suni și afli că produsul comandat a ajuns. Trebuie să suni tu, să verifici dacă ți-a ajuns acel produs. Comerț cu sila, altfel nu poți zice!
G.
Mereu ultima bucata pe stock si nu se vinde pt ca este in espositie.
Aveti marfa dar nu se vinde?????
Ai de capul meu :)))
A. M. G.
Angajații de nota 10
O. G.
Ce e la telefon e teren e altceva.poarta degeaba om în cârje sa stea la coadă că să îți de-a cu e pe comanda la ce ți se spusese că e pe stoc. Din seria mar frumos dar gaunos
c. s.
Sunt mulțumită de produse, dar așteptatul la casă e deranjant.
A. A.
tot timpul au și promoții și produse noi!
G. V.
Caml aceleași produse de mult timp
C. P.
Persoanal puțin. Timp foarte lung de așteptare. Foarte neprofesioniști. Dezordine in magazin.
C. W.
Merg des multe chesti
L. P.
Nu au angajați să te ajute
z. a.
Bad, very bad! Ne plimbati prin cluj si voi si echipa noua din Gheorheni.
Suntem cumparatori de ceva vreme dar ati luat-o pe ulei.
De ce vindeti ce nu aveti sau nu e complet?
De ce plimbati oamenii aiurea prin tot Clujul asta frumos?
Sunati ca aveti marfa, cand ajungem nu mai e marfa nici buna nici de vanzare!
Nu asa v-am cumoscut, nu vreau sa accept ca asa ati ajuns. Sper sa schimbati ceva, m-am plimbat pana acuma degeaba de 2 ori si mai vin!
L. I.
Magazin destul de aprovizionat dar cu prețuri foarte mari .
P. P.
Sa comandat un scaun acum o luna de zile, azi vazand ca nu suna nimeni de la Jysk ma duc sa intreb ce se intampla cu comanda, o domnisoara imi ia factura proforma si dispare 40 min, si staaaaaaau si staaaaaau dupa 40 min apare si imi zice ca inca nu a venit :)
Evitati cat se poate acest magazin, daca nu le au pe raft ii haos.
B. D.
Majoritatea angajatilor de aici posibil ca nu ar trebuii sa lucre cu oamenii. In rest... Preturi bune mai ales in promotii.
R. I.
preturile putin cam mari
C. U.
Gamă diversă de produse la prețuri bune.
B. G.
sunt lucruri utile pentru casă... si nu scumpe
W. T. D.
Super ok