Opinii despre Genarom - showroom mobila Bucuresti (Magazin de mobilă)
Genarom - showroom mobila Bucuresti
Splaiul Unirii 197, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Genarom - showroom mobila Bucuresti, Magazin de mobilă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Genarom - showroom mobila Bucuresti
Luni
[Închis]
Marți
[10h:30h – 19h]
Miercuri
[10h:30h – 19h]
Joi
[10h:30h – 19h]
Vineri
[10h:30h – 19h]
Sâmbătă
[10h – 16h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Genarom - showroom mobila Bucuresti
V. C.
O experiență neplăcută până la capăt. Am cumpărat online un dulap care, a venit colet, factură etc.... Pe lângă calitatea slăbuță a materialelor, feronerie, am întâmpinat o problemă cu ușă culisanta care s.a blocat. Ok..de aici incepe aventura, când sun la sediul București, sunt redirecționată către sediu Ionești, unde mi.se spune că vina o poarta 'montajul'. Care montaj? Cu cine l.am făcut....și dna îmi reia...." Montajul" adică dulapul a functionat 3 ani, și după 3 ani...montajul face figuri. Încercând sa trec peste...algoritmul fix....cu 'montajul'...întreb modest daca ma poate ajuta: " Noi nu asiguram montajul'!!!! Nu colaboram, nu oferim servicii și reparații... Ptr garanții se pare că au....personal care se ocupa, in rest ești lăsat baltă!!! Vând mobila de 20 de ani, dar nu.si permit sa aibe..o colaborare, o formă de service...( cu plata bine înțeles) Îmi pare rău că am dat gir unei firme românești....NU SE MERITA!!!
A. B.
Mobila este de foarte buna calitate si personalul este foarte amabil. Recomand cu incredere!
A. R.
Buna seara!
Vreau sa imi exprim opinia cu privire la magazinul din Bucuresti. In opinia mea abordarea celor din magazin nu este una orientate catre interesul clientului aspect care pe mine M-a determinat sa parasesc magazinul suparata, nervoasa si cu o atitudine nu tocmai ok. In cadrul tratativei, discutiei initial, le-am prezentat modulele si dimensiunile, 3 corpuri clasice, am intentionati sa aleg un model de mobilier si surpriza neplacuta a constat in faptul ca au refuzat categoric sa imi comunice pretul estimativ. Au invocat faptul ca o alta echipa se ocupa de acest aspect. De acord, insa asta in termen de cateva zile. Ori eu ca si client, pt. a ma orienta si a putea decide daca pot sa achizitionez modelul dorit aveam nevoie de macar o suma estimativa, sa imi fi zis ca in baza experientei acumulate, avand in vedere ca asta vindem zi de zi, as zice sa Costa intre x si y mii lei,sau ca pretul s-ar situa undeva in jurul sumeu de 7000 Ron plus minus x%. Insa au fost absolut nemaleabili si rugiji, eram dispusa sa astept oferta concrete de pret insa pana acolo aveam nevoie sa stiu daca imi permit acea investitie, ea situandu-se intr-un anumit interval de pret. Nu am putut coopera, si slava Domnului erau 3 corpuri clasice, nimic sofisticat. Am mers in multe magazine cu scopul de a achizitionat diverse produse si nu m-am lovit niciodata de o asa lipsa de empatie fata de client. Daca atunci cand mi-am oprit privirea catre primul model de mobila din lemn masiv am fost informata ca vista mult, peste 10 000 de Ron, Oare dupa ce le_am oferit schita si dimensiunile mele si am ales un alt model, Oare nu putem avea parte de o remarca similar? Gen Costa peste x 000 Ron, sau Costa aproximativ 7000 Ron. Atat dream sa stiu un cost estimativ pt a deduce daca imi permit. Insa m-au refuzat, nici macar prin comparatie cu costul unor corpuri expyse din aceeasi gama nu au fost de acord sa facem o estimare. Oare e normal!? Sau normal era sa aleg modelul si sa le dau schita si dupa 3 zile sa aflu pretul sa constat ca nu mi-l permit si dorind sa aleg altceva sa revin iar dupa 3 zile in magazin, sa aleg un alt model, sa astept iar 3 zile si tot asa.... Ce inseamna asta? Orientare catre client? In nici un caz. Ca sugestie, angajati-va o persona in masura sa faca simulari de pret pe loc, ca sa nu va pierdeti clientii. Chiar imi placeau midelele, par de calitate, insa relatia cu potentialii clienti lasa de dorit. Valabila opinia mea pentru magazinul de pe Splaiul Unirii. Multumesc
a. s.
Am comandat o canapea in magazinul din Bucuresti. Placut surprinsa de oamenii de acolo. Niste profesionisti!
M. T.
Nu recomand. În firmă de la Vîlcea nu există corectitudine,seriozitate,promptitudine iar cu privire la calitate lasă de dorit.O experiență proastă. Atentie mare.
a. a.
Super ok
D. S.
Orice întrebare adresezi...răspuns este pe site!
C. B.
NU RECOMAND. Oamenii acestia sunt foarte neprofesionisti, nu au nicio treaba cu proiectarea de mobila. In plus nici macar nu stiu sa proiecteze o mobila, am stat cu persoana de acolo mai bine de 1 ora 30 si tot ce a reusit sa faca sunt niste mazgaleli pe o foaie asemnea unui copil de gradinita. In tot acest timp celalalt angajat al magazinului fuma o tigara in interior langa mine si o persifla pe colega sa care desena in schita masina de spalat in locul argazarului etc.
Oamenii sunt niste sarlatani daca nu vreti tepe evitati acest loc !
M. C.
Foarte scump...
M. A.
Am comandat telefonic o sufragerie iar doamna care mi-a luat comanda a vb foarte rastit cand am cerut un nr de telefon al baietilor care livreaza marfa, dat fiind faptul ca eu lucrez pana la ora 18 trebuia sa stiu cum sa imi fac programul, la care domana zicandu-mi "Da ce doamna credeti ca baietii stau pana la ora 18, mai au si ei casa". A zis ca imi trimite a doua zi nr si nu mi-a mai raspuns nici la mesaj si cand am sunat-o mi-a dat un nr gresit (mi-au confirmat baietii). Pacat ca din cauza unor angajate care nu stiu sa vb va pierdeti clientii!!
R. T.
Mobila de calitate, personal foarte, foarte amabil! Nu am avut încă ocazia de a cumpăra mobila de la ei, însă cu siguranță voi face asta in viitor.
R. I.
Am avut o experienta destul de proasta cu Genarom. In showroom in Bucuresti am fost tratata foarte ok, insa multe multe hartii de semnat la achizitionare. Mai mult, la un moment dat era mentionat “nu se poate returna” niciun produs cumparat de la ei (ceea ce mi s-a parut ciudat dar am zis ca nu va fi cazul asa ca am trecut peste). Am ales optiunea cu transport inclus. Cand am fost prima data si am intrebat de transport mi s-a spus ca va fi 50 ron/1000 ron valoare produs (produsul meu a fost 2400 ron deci ar fi trebuit max 150 ron). Cand am fost a doua oara sa facem comanda ni s-a spus ca de fapt nu, este mai mult pentru coltare - desi eu am exprimat foarte clar ca imi doresc coltar, nu canapea si am ajuns sa platesc 250 pe transport, cu punere pe pozitii a produsului- sau cel putin asa ni s-a vandut pachetul. In ceea ce priveste transportul, ni s-a spus ca o sa stabilim de comun acord, cand ajunge produsul.Am facut comanda si apoi cineva din targul jiu (daca imi aduc aminte bine) m-a sunat ca va veni comanda la ora 11-12, luni. Am spus ca nu e nimeni acasa atunci si ca daca nu se poate de dimineata la prima ora sau dupa amiaza si printr-o atitudine foarte ostila mi s-a raspuns ca masina e incarcata intr-o anumita ordine si ca nu sunt flexibili cu livrarea... deci ori vreau atunci ori in sapt viitoare (care tot la orice ora ar fi foat livrarea). Dupa multe telefoane si nervi, am acceptat ora lor si am trimis pe cineva sa se ocupe de livrare- adica baietii au dua canapeaua in casa si au plecat. Nu a existat niciodata “punere pe poztii”. Am sunat m-am certat cu doamna de la tg jiu si de-abia cand i-am zis sa vina sa isi ia canapeaua inapoi a reactionat si a inceput sa vorbeasca pe un ton normal... pana atunci extraordinar de agresiva, mi se parea ca daca nu ridic glasul doamna nu intelege care si unde e problema si a sunat baietii care au asigurat transport ca sa se intoarca sa puna pe poztii insa la mine nu a mai putut sta. M-am chinuit eu cu iubitul undeva la 3 ore sa montam canapeaua, de care calitativ nu suntem multumiti.
Toata experienta a fost super neplacuta - pare ca cei din Bucuresti sunt reselleri si cei din tg jiu cumpara din afara mobila si acolo o colecteaza intr-un depozit ceva. Cei din Bucuresti prind clientul si vand oricum ar fi, iar domnii din tg jiu livreaza oricum ar fi, vrei nu vrei nu ai optiunea de a returna...
Customer service zero, nu recomand.
P. M.
Prezentare impecabila!
D. P.
Excelent
t. m.
Mobila este spectaculos de frumoasa, mai ales cea din lemn masiv, clasica. Din pacate, din cauza lipsei de spatiu, foarte putine modele sunt expuse, de aceea doar imaginatia fiecaruia va putea umple golurile ...
Persoana care a realizat prezentarea a fost destul de reticenta la inceput, apoi, vazand că nu suntem chiar adunati de pe garla, a devenit ceva mai comunicativ.. .
Una peste alta, este o vizita pe care o recomand, pentru ca, dupa parerea mea, produsele le concureaza serios pe cele de la Mobexpert.
m. a.
Am avut o experienta foarte ok cu ei. Suntem foarte multumiti de dulapurile realizate la ei.
Ii recomand pentru profesionalismul lor, atat a personalului din magazin cat si a baietilor de la montaj, promptitudine, calitatea materialelor si a produselor realizate. Va multumim!
R. R.
Mobilă de calitate la prețuri accesibile! Personal amabil si deschis la cerintele clientului.
D. 1.
Mobila frumoasa, dar spațiul prea mic pentru a expune o gama larga de mobila, personalul magazinului foarte bun
S. V.
Un pic cam mic spațiul de expunere, dar compensează prin profesionalismul și amabilitatea personalului. Merită vizitat.
O. P.
Un showroom cu o persoana amabila dar cu puține exponate din cauza spațiului mic.
C. I.
Pentru amabilitatea personalului, restul solicitărilor ce le-am avut zero.
M. D.
Servicii de calitate, seriozitate maxima!
I. S.
Mobila de calitate...profesionosti
G.
Mobila de calitate. Personal profesionist si amabil.
E.
F. P.
C. S.
V. P.
Ș. F.
g. c.
S. M.
L. R.
H.
R. A.
A. M. V.
E. -. A. R.
B. A.
L. C.
E. A.
D. M.