Opinii despre Holz Artikel Mobila la Comanda (Magazin de mobilă)
Holz Artikel Mobila la Comanda
Strada Toamnei, Brașov 500223, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Holz Artikel Mobila la Comanda, Magazin de mobilă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Holz Artikel Mobila la Comanda
Luni
[10h – 18h]
Marți
[10h – 18h]
Miercuri
[10h – 18h]
Joi
[10h – 18h]
Vineri
[10h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Holz Artikel Mobila la Comanda
C. D.
O bucatarie deosebita, realizata de profesionisti, pret rezonabil si sub termenul estimat de finalizare. Multumim Marius si echipei!
T. A.
Profesionalism si calitate la un pret corect.
Cu Holz Artikel produsele imaginatiei fiecarui individ in materie de mobila pot lua forma reala.
Recomand cu caldura serviciile oferite de aceasta companie..
A. E.
Recomand tuturor cu drag!! Aceasta firma imbina calitatea mobilei cu pretul rezonalbil si accesibil. Angajatii sunt super profesionisti ,atenti,deschisi catre ideile dumneavoastra. In urma mobilei comandate am ramas placut uimit. Fiecare spatiu a fost folosit la potentialul maxim iar mobila nu prezinta nicio imperfectiune,fiind realizata intr-un mod profesionist!
A. D.
Personalul este superb si profesionist,cu zambetul mereu pe buze acestia iti asculta nevoile si te indruma cu caldura catre cea mai buna decizie. Mobilierul este de calitate foarte buna,peste medie fara cea mai mica imperfectiune. Pentru profesionalismul si seriozitatea de care au dat dovada ii recomand cu drag!
M. B.
O incantare sa lucrezi cu acesti oameni, iti explica si mai ales iti dau cele mai bune sugestii.
Excelent!
B. R.
Cei mai buni dintre cei buni! Recomand cu cea mai mare încredere Holz Artikel Mobila la comanda pentru atenția sporită la detalii, profesionalism, promptitudine și mai ales calitate. Mobila mea de bucătărie arată exact ca in visurile mele!
A. R.
Colaborarea avuta cu Holz Artikel mi-a lăsat o impresie foarte bună! Sunt o echipa de profesioniști care pun clientul pe primul loc. Serviciile oferite au un raport pret/calitate corect. Am apreciat seriozitatea și promptitudinea lor.
f. h.
Recomand cu încredere. Profesionalism și calitate superioara.
A. C.
Recomand tuturor cu drag! Calitatea mobilierului este premium! Pretul este foarte decent,personalul este deschis tuturor ideilor dumneavoastra!
I. A.
Recomand cu încredere!
O. N.
(Tradus) Declinare de responsabilitate: în primul rând, scopul revizuirii este de a oferi informații exacte și detaliate despre experiența mea și despre oportunitatea de a îmbunătăți experiența clienților, deși este corect să existe îmbunătățiri în anumite domenii.
După ce am avut o situație neplăcută cu mobilele de bucătărie (dulapuri) anterioare precomandate de la o altă companie decât câteva încercări și cercetări pentru a găsi un preț fiabil și corect față de nevoile clienților, am decis să merg mai departe cu oferta lor. Am primit prin e-mail oferta, majoritatea materialelor provenind de la compania Egger (PAL 18mm) și accesorii (diapozitive ... etc.), cu toate acestea, am cerut să ia în considerare corpul alb al dulapurilor pentru a fi realizat din ceva local, dar am fost refuzat spunând că lucrează doar cu materiale PREMIUM de la Egger. Așadar, cu un pas înapoi, pentru a vă păstra clientul și pentru a veni în întâmpinarea nevoilor sale, îl împingeți, îmi pare rău, dar vechile mele dulapuri de bucătărie au 15 ani și sunt în formă bună. Am solicitat ca contractul să fie trimis prin e-mail pentru a fi studiat de o persoană juridică pentru a evita o altă situație neplăcută, totuși am fost refuzat, susținând că pot fura informațiile din contract și le pot folosi în alte scopuri. Termenul de livrare a fost mai devreme decât era prevăzut, cu 2 săptămâni mai devreme, dar poate în ianuarie nu prea mulți clienți. Dulapurile au fost pre-construite și livrate vineri, apoi sâmbătă dimineața la 08.00, echipa a venit pentru instalare, care a durat aproximativ 8 ore, dar puține lucruri au rămas în așteptare pentru luni. Echipa a venit luni pentru articolele în așteptare și pentru a instala mânerele, de fapt, lipsea un mâner, dar am acceptat să ridic singur mânerul lipsă de la magazinul lor, între timp, trebuia să plec la o întâlnire medicală. . După ce am terminat cu programarea mea medicală, am găsit 5 apeluri pierdute de la Marius, iar pe WhatsApp le plac imagini amenințătoare dacă nu ridic telefonul sau plătesc, vor scoate bucătăria. L-am sunat pe Marius și îl întreb de ce toate acestea dintr-o dată, trebuie să recunosc că a fost o comunicare greșită, unde am spus că voi efectua plata prin bancă sâmbătă, dar m-am distras cu câteva gânduri, dar nu am intenția de a nu plăti după ce am plătit în avans 50% din valoarea totală. După ce am vorbit la telefon în mai puțin de 15 minute, m-am dus la magazinul lor și am făcut plata așa cum am promis, dar fără sentimente grele, dar am simțit că sunt tratat ca un hoț și, mai mult, trebuie să-mi explic de ce nu ridică telefonul, salut, înțeleg în acel moment de frustrare, dar te-am lăsat în apartament, a trebuit să mă întorc pentru a verifica dacă totul este în regulă. La întoarcerea acasă, Marius și partenerul său au plecat, așa că am început să curăț dulapurile ușii cu o cârpă nouă și moale când am observat pe dulapul ușii evacuării, câteva zgârieturi / puncte negre vizibile când țineți lumina aprinsă (65000k ) PE. Am făcut fotografii și le-am trimis pe WhatApp pentru evaluare și feedback / răspuns. A doua zi am cerut un răspuns cu privire la constatările mele și am fost întrebat „cum de nu am putut vedea zgârieturile / punctele negre de sâmbătă. Ulterior, am primit un telefon de la Marius spunând că era conștient de constatările mele și că problema provine din fabrică. După toată această dramă, am decis să merg mai departe pentru a verifica dacă există alte descoperiri, deoarece ați solicitat prețul, un client ar trebui să prețuiască prețul plătit. Am trimis o listă a constatărilor și feedback-urilor mele prin e-mail pentru a le lua în considerare și pentru a veni cu o soluție. La ora 09:00, domnul Marius a sunat probabil din cauza e-mailului meu, deci acesta este un alt minus când vine vorba de relația cu clienții. Lăsați-vă clientul să-și exprime feedback-ul, să evalueze câteva zile, să revină cu un plan de acțiune, fie răspundeți într-un mod pozitiv care arată că acceptați critici în mod pozitiv, care conduc la un rating mai bun, fie îl ignorați. Dupa 2 luni NU S-A INTAMPLAT NIMIC
(Original)
Disclaimer: first and foremost, the purpose of the review is to provide an accurate and detailed information about my experience and opportunity to enhance the customer experience although fair there`s room for improvement in certain areas.
After I have had an unliked situation with previous pre-order kitchen furniture (cabinets) from another company than several attempts and research to find a reliable and fair price vs. customer needs, I decided to go ahead with their offer. I received via email the offer, the majority of the materials were from Egger company (PAL 18mm) and accessories (slides...etc.), however, I asked to considerate the white body of the cabinets to be made from something local, but I was refused saying they`re working only with PREMIUM materials from Egger. So one step back, in order to keep your customer and to come up to his needs you push him away, sorry but my old kitchen cabinets are 15yrs old and are in good shape. I asked for the contract to be submitted via email in order to be studied by a juridic person to avoid a further unliked situation, however, I was denied, claiming I could steal the information’s from the contract and use it for other purposes. The delivery time was earlier than expected, 2 weeks early, but perhaps in January not too many customers. The cabinets were pre-built and delivered Friday, then Saturday morning at 08.00 a.m. the team came for the installation, which took about 8hrs, but few things remained pending for Monday. The team came Monday for the pending items and to install the handles, in fact, one handle was missing, but I agreed to pick-up the missing handle by myself from their shop, in the meantime, I had to leave for a medical appointment. After I finish with my medical appointment, I found 5 missed calls from Marius, and on WhatsApp like threatening pictures if I don’t pick-up the phone or pay, they will remove the kitchen. I called Marius and I ask him why all this suddenly, I have to admitted it was a miscommunication, where I said I will make the payment via bank on Saturday, but I got distracted with few thinks but no intention not to pay after I paid in advance 50% from the total value. After we spoke over the phone in less than 15 minutes I went to their shop and I made the payment as promised, but no hard feelings, but I felt I was treated like a thief and moreover I have to explain myself why I don’t pick-up the phone, helloooo, I understand in that moment of frustration, but I left you inside the apartment, I had to come back to verify if everything is okay. Upon returning back home, Marius and his partner left, so I started to clean with a new and soft cloth the door cabinets when I noticed on the door cabinet of the exhaust, few black scratches/dots visible when you keep the light on (65000k) ON. I made photos and I sent them on WhatApp for evaluation and feedback/ response. The following day I called for an answer with regards to my findings, and I was questioned “how come I couldn`t see that black scratches/dots since Saturday. Later-on I received a call from Marius saying he was aware about my finding and the problem was from the factory. After all this drama I decided to go deep further to check if there`s any other findings, since you asked for the price, a customer should value the price paid. I submitted a list of my findings and feedback via email for their consideration and to come up with a solution. At 09.00 p.m Mr. Marius was calling perhaps because of my email, so this is another minus when it comes to customer relationship. Let your customer to express his feedback, evaluate for few days, come back with a plan of action, either you respond in the positive manner which shows you accept criticism in positive constructive which lead to a better rating, either you ignore it. After 2 months NOTHING HAPPENED
R. T.
a. N.
M. C.
C. H.
M. M.