Opinii despre AutoKarma Piatra Neamt (Magazin de geamuri)
AutoKarma Piatra Neamt
Bloc A1, Bulevardul Decebal nr. 90, Piatra Neamț 610052, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre AutoKarma Piatra Neamt, Magazin de geamuri în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de AutoKarma Piatra Neamt
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre AutoKarma Piatra Neamt
L. P.
Pentru a returna un produs in termen de 30 de zile, trebuie sa pastrezi ambalajul original ca in 2000..
S. F.
Imi pare rau ca Google nu ma lasa sa postez 0 stele.
Voi ati monta distributia din imagine pe masina voastra? Se vad clar spatiile libere intre curea si roata dintata.
In magazin mi s-a zis ca ar trebui mecanicul sa intinda bine cureaua. Aveam ambele curele, una data jos de pe masina si cea primita in kitul de la Ina. Cea de pe masina avea profil la dinti patratos iar cea de la Ina avea
profil semirotund. Cu toate astea mi s-a spus ca sunt perfect identice.
Am cumparat alte curele de la Continental din alta locatie si potrivesc perfect.
Nedumerirea mea este daca piesele Ina sunt chiar cele facute sub brandul Ina. Sau sunt alte chinezarii mai ieftine.
Am pierdut timp si bani aiurea. Si nu o sa uit experienta asta.
M. C.
Preturi ok dar timpul de achiziție a pieselor mare,mare și o nesimțire crasă a angajaților că zici ca sunt patroni.
Urâtă comunicare au cei de acolo. Recomand Autokarma, nu și servirea și comunicarea angajaților! Cred ca trebuie să te exprimi altfel cu angajați că sa nu pleci prost de acolo ( pe un alt ton zic eu! E doar o părere de a mea vizavi de Autokarma Lujerului!
u. a.
Magazin ok. Nu aveau becurile de pe site la momenul în care am fost eu, însă în 3 ore mi le-au adus, trimis sms de ridicare a produselor. Am ridicat becurile la prețul din site. Puteți încerca în mod sigur acest magazin pt ca veți găsi produse originale. Pina mi au verificat/ făcut factura au tot întrat cumpărători ce ridicau comenzile cu "produse originale" nu after market.
G. G.
Preț ul pieselor este ok, și termenul de retur este ok, dar angajații foarte nepoliticosi și neamabili!
A. M.
Rapid și eficient. Personal deosebit de amabil. Se poate parca ușor în zonă.
M. C.
Mare atentie, daca veti achizitiona acumulatori auto de la ei, nu va vor acorda garantie, pe baza faptului ca nu ati fost sa verificati acumulatorul intr-un service autorizat, la fiecare 6 luni. Este o aberatie de regula, care nu mai exista la aproape nici o alta firma din Romania, cu siguranta la nici o firma serioasa. Nu cred ca cineva, in realitate, se duce cu masina la fiecare 6 luni, sa isi verifice acumulatorul in service. Si ei stiu asta, din acest motiv au impus aceasta conditie stupida.
Nu recomand sub nici o forma!
A. F.
Destul de de treaba băieții, unul dintre vânzători era mai arogant și in loc sa îmi ia comanda vorbea la telefon.
A. M.
Cea mai mare lipsă de respect față de clienți, chiar dacă ești client fidel de cel puțin 4 ani și ai peste 100 comenzi la ei, își permit să te trateze cu o lipsă enormă de profesionalism și atenție. Am făcut o comandă care includea 4x ulei Castrol 5w30 1L. M-au sunat cei din magazinul Lujerului și mi-au spus că uleiul nu mai este disponibil, mi s-a părut foarte ciudat, pentru că nu am mai fost sunat până acum și să mi se spună că un produs nu este disponibil, mai ales că e vorba de un ulei care teoretic nu ar avea cum să lipsească din stocul furnizorului. Domnul s-a exprimat mai exact „nu mai avem acest ulei” și mi-a anulat comanda, lucru care mi s-a părut dubios.
M-am uitat peste câteva ore pe site și văd că produsul este disponibil, dar prețul este de 52 lei/litru față de 45 lei/litru, așa că de fapt cei din magazin nu au dorit să își asume diferența de preț la furnizor, pe site fiind prezent un preț neactualizat, probabil modificat la furnizor între timp și omis la modificare pe site-ul Autokarma.
Le-am scris pentru a-mi explica situația și nu s-au obosit să îmi răspundă, de mai bine de două săptămâni.
D. T.
Schimbați metoda de ridicare a comenzilor. Cum a fost în cazul meu : un domn, a luat comanda mea și am pierdut timp.
In rest e bine.
L. S.
Foarte ok.
Curat și prețuri bune.
A. A.
am comandat de urgenta o piesa , mi s-a spus ca va ajunge a doua zi .
Am repetat de 3 ori baiatului in Call Center daca sigur ajunge a doua zi , spunandu-mi ca DAA .
Astazi la ora 16:00 sun dupa piesa ... surpriza ....
Comanda nu a fost facuta .
Am intrebat de codul piesei , macar sa aceste 2 ore pana la inchiderea tuturor magazinelor de piese auto , sa pot cauta dupa codul respectiv ... SURPRIZA ... M-au tratat cu indiferenta , nu le-a pasat .
Oameni buni , sunt clientul vostru de 2 ani de zile , am comandat la piese de la voi de mi-a iesit pe nas .
Simpli angajati , nu va pasa de clientii vostrii... timpul trece , leafa merge , dar macar un manager ... administrator pe viitor sa ia masuri .
Have fun and good bye .
C. P.
Am avut mai multe comenzi cu ridicarea din magazin. Totul a fost bine, personal amabil.
L. P.
Seriozitate, promptitudine, personal pregătit. De fiecare data când am cumpărat de aici am primit consiliere pentru alegerea pieselor. Recomand!
B. w.
Foarte mulțumit , piesele vin fara întârziere iar daca nu se potrivesc le schimba fără probleme.
G. L.
Profesioniști, mulțumesc AUTOKARMA.
V. I.
Magaxin de piese auto pe baza de comanda,profesionisti,rapizi si eficienti
C. T.
Am comandat doua bielete antiruliu de la producatorul TRW au venit in cutiile originale dar una dintre cutii era cu o bieleta fara ambalajul din folie sigilat si nu era aceeasi firma.
T. C.
Dureaza mult pana iti aduc piesele....
C. V.
De 5 stele. Recomand.
S. O.
Am făcut comanda vineri dimineață, la ora 13 am primit sms și am fost sa ridic piesa. Se respecta masurile de siguranță, exista dezinfectant în magazin, este respectata distanta și un număr redus de persoane e permis în incinta. Per total nota 10
L. Z.
Nu se compara cu ce vinde episa! Aici produsele vin sigilate si cu holograma...! Nici preturile nu sunt rele!
P. A. B.
Au prețuri bune, consultanții cu care am interacționat de fiecare dată mi s-au părut pregătiți cu informații.
Singurul minus destul de major este timpul de livrare al comenzii. (mereu cand am dat comanda produsele au sosit a 2a zi dupa-amiaza in cel mai bun caz)
C. B.
Angajații sunt aroganți, îți vorbesc de sus parcă le iei pâinea de la gură! Nu sunt dispuși să te ajute, să-ți explice sau să te consilieze...
D. M. V. N.
Prețuri corecte, promptitudine.
M. R. H.
super de treabă. produsele ajung repede si ai drept de retur 30 de zile
I. A.
Servicii rapide,personal prietenos
D. C.
Suport clienti zero , nu raspunde nimeni la telefon
m. c.
Cumpar 50 de facturi in 2 ani iar in contul meu online apar doar 10,am avut nevoie de facturi pentru o dauna totala m au sucit si prostit pana m am lasat pagubas eu.
Cat timp cumperi de la ei este ok,daca ai nevoie pe urma de ceva nubte baga in seama .
Nu se fac afaceri asa,eu nu mai iau de la ei
B. B.
Servire prompta, piese de calitate, consiliere profesionista
b. d.
Preturi bune si foarte sigura
A. M.
Personal arogant
M. M.
Un magazin Online cu preturi bune.
Pro:
Preturi bune
Disponibilitate livrare/ridicare personala de pe o zi pe alta pentru 90% din comenzi
Se verifica compatibilitatea pieselor cu seria de caroserie a autovehiculului.
Contra:
Nu sunt dispinibili pentru apel telefonic in proportie de 80% din cazuri, pentru modificare comenzi, data livrare, etc.
E. N.
Preturi bune!
k. k.
Nu recomand AutoKarma Lujerului ca punct de ridicare al comenzilor. De ce?
Comand doar de la AutoKarma de 2 ani dar niciodată nu am întâlnit astfel de angajați. Nu te salută, nu te respectă și nu le pasă de munca pentru care sunt plătiți.
În special domnul de la casierie, cel cu un început de chelie și mustață, “băietul” Niculae, un “domn” frustrat și fără chef de muncă. Prima dată am crezut că are o zi mai proastă dar la a doua comandă mi-am dat seama că așa este el.
Poate această recenzie va ajunge la cei din conducerea AutoKarma și poate se vor lua măsuri.
Mulțumesc!
G. D.
Am comandat de peste 2500 de lei de la ei. Serioși de fiecare data. Gama variata de piese, mai ieftine mai scumpe, in functie de buzunarul fiecaruia.Nu am nimic de reproșat toate comenzile au fost aprovizionate in max 24 de ore si au sosit in maxim 48 de ore, cu exceptia sarbatorilor si a zilelor libere gen weekend.
O. D.
Dau 4 si nu 5 pt ca nu am reusit sa dau de nimeni la telefon timp de 2 zile după ce am plasat comanda. Am găsit acolo 4 angajați relativ amabili însă mi-am putut ridica comanda. Un pic mai comunicativi băieți și totul va fi bine.
D. S.
Prompți si serviabili
S. P.
Ok, recomand.
G. V.
Am comandat piesa online, m-au sunat pentru confirmare, a doua zi am primit mesaj ca piesa este în magazin,, totul a decurs normal, personalul magazinului ok, recomand
F. V.
Foarte amabili consilierii de la piese, dar persoana de la casierie mai are mult de invatat sa vorbeasca cu clientii.
A.
Ofer cu indulgență 4 stele pentru personalul din magazin pentru că de fiecare dată când am avut un retur ne-am înțeles până la urmă.. pentru call center ofer 1 stea.. nu se răspunde la telefoane aproape deloc...
Uneori personalul din magazin dacă îi întrebi de retur îți zic că nici nu ai plătit piesa și deja întrebi de retur... Pai normal că întreb de retur când am avut situații cu piese de pe autokarma care s-au stricat in câteva săptămâni fără posibilitatea de a returna dacă nu a fost montat in veșnicul service autorizat rar... Ar trebui sa extindeți această garanție pentru piesele care nu au nevoie de service pentru a le monta pe mașină... Pentru asta încă o stea...
E. V.
Servicii foarte bune
F. S.
Super preturi
P. S.
Promptitudine și seriozitate.
I. P.
Piese accesibile la pret. Dau 4stele pentru cei 50bani care ii cer pentru punga in cazul in care la o comanda de 400-600 lei pe care vin si o ridic personal cu toate că am transport gratuit. Ii scutesc de costurile transportului si ei cer 50bani pentru o pungă. Rușine.
G. M.
Te duci sa dai o comanda si iti trebuie piesa urgent ii rogi sa iti spuna macar o ora aproximativa si ei habar au parca zici ca nu stiu la ce ora ajunge distribuitorul x si o greata pe ei dimineata nu au personal vaide capul lor neseriosi chiar neseriosi. Pentru aspectul asta o stea
C. A.
Rapid si bun. Majoritatea preturilor excelente!
A. L.
Rapizi si cooperanti. Mai greu cu comenzile...
D. M.
Am comandat de multe ori si am fost multumim. Se lucreaza rapid si corect. Nimic de reprosat, poate doar ca nu prea zambesc niciodata si sunt mereu morocanosi :))
F. A.
Servicii serioase, angajați dispuși sa ajute, preturi ok, mulțumit, recomand! / Serious services, employees willing to help, prices OK, satisfied, recommend!
C. V.
Foarte ok.
C. D.
Sunt ok si preturile sunt foarte bune.
S. I.
Preturi bune la piese auto în comparație cu alti furnizori de același tip
v. c.
Nota 10
V. P.
Pe partea de servicii, jos pălăria, dar ca să fiu un pic răutăcios, pe partea de zâmbete, slăbuț, foarte slăbuț.
L. C.
Preturi bune, personal amabil.
R. S.
Au ridicat puțin preturile
M. M.
Foarte promti si comunicare excelenta!
D. P.
Tot ce vrei și foarte ieftin.
D. M.
Super ok ca întotdeauna
G. M.
Este un magazin online de incredere si au prețurile pentru toate buzunarele
D. A.
Experienta foarta proasta cu angajatii. Nu stiu sa se poarte cu clientii. Se misca foarte greu si au de comentat de fiecare data. Va fii ultima experienta cu ei. Desi au preturi relativ mai mici voi merge pe rivalii lor de la epiesa. Imi pare rau ca nu se pune accent pe consumatorul final. Chiar recomand EPIESA.RO
A.
Un magazin in epoca de piatra. Cam ca si o institutie a statului.
Daca comanzi piesa de origine trebuie sa platesti in avans, iar produsul nu se poate returna. Ok, platesc in avans. Adica aduceti piesa pe banii mei, fara sa va asumati nici un risc. Dar nu ma mai puneti sa scriu de mana, ca am luat la cunostinta ca piesa nu se poate returna. Penibil! Absolut, penibil! In era tehnologiei, e chiar atat de greu sa fie specificata treaba asta pe foaie? Sa nu mai vorbesc de termenul mare de livrare. M-am enervat si m-am dus la epiesa. Am platit in plus, dar nu m-a pus nici sa platesc in avans, nici sa scriu si sa semnez ca am luat la cunostinta ca piesa nu se poate schimba.
Sa nu mai zic de faptul ca pierzi mult timp. Faci un drum sa platesti in avans, apoi mai faci un drum cand vine piesa. Nu am apucat sa intreb daca se poate plati in avans, online.
Sa nu mai vorbesc de procesul de ridicare a comenzii. Spui numele, cauta intr-un teanc de hartii (asemanator unei institutii de stat), apoi iarasi te intreaba "Cum ati spus ca va numiti?" si o ia de la capat cu rasfoitul.
Or avea preturi mici la anumite piese, dar am ajuns la concluzia, platesc putin in plus, dar nu-mi fac nervi.
Later edit: M-am trezit ca nu mai am cont la ei. Frumos.
S. 2.
La ei am găsit cele mai mici preturi la piese auto. Durează mai mult comanda.
M. T.
Piese bune, preturi mici. Grija mare cand comandați , am văzut ca cineva le folosește numele, sa nu cumpărați de la ei. Dupa orice comandă sună sa te informeze cu privire la compatibilitatea pieselor, ceea ce pt mine este un plus!
L. C.
Foarte rapizi .
U. C.
Preturile sunt competitive si găsești ce ai nevoie pentru masina. Durează un pic pînă vine piesa Dar e ok
A. S.
Preturi mici, nu am întâmpinat probleme pana acum, am avut 2 sau 3 comenzi.
C. A.
Din pacate observ din ce in ce mai des ca nu respecta termenii de livrare stabiliti la telefon.
Concret: comand luni niste amortizoare+flanse, la telefon mi se spune ca sosesc sigur in urmatoarea zi, fac programare la service pentru miercuri.
Au trecut 2 zile de la termenul initial si si-au dezactivat centrala din cauza "nr mare de solicitari". Am sunat si pe cele 2 nr. mobile din magazin si nu raspunde nimeni, le-am scris si pe mail atat pe adresa magazinului cat si la suport fara sa primesc un raspuns.
Te ademenesc cu preturi mai mici ca la concurenta, iti promit ca e comanda gata in ziua urmatoare dar pe urma astepti pana fac ei grupajele ca sa obtina costuri cat mai reduse.
Celelalte 2 magazine concurente livreaza in aceeasi zi, cel mult ziua urmatoare...
v. l.
Perfect
R. P. A.
Prețuri bune pentru clienti PF.
Profesionalism, expeditivitate.
P. T.
Am stat 30 de minute pt a ridica o comanda.este o singura persoana care îți aduce produsele.restul stau pe laptop și fac cu totul altceva.nici nu te baga in seamă. Probabil personal necalificat pt o meserie că această.
e. s.
dezastru. am comandat de 12.02.2019 filtrele si uleiul pt un Renault Laguna si pana pe 18.02.2019 nici un semn. Nu raspunde nimeni la telefon, email........Ma gandesc la un retur cum e..... "Cererea de comanda a fost inregistrata cu ID AOGHW.
Va multumim pentru interesul manifestat pentru produsele AutoKarma Group.
In cel mai scurt timp vom analiza cererea de comanda primita si va vom contacta pentru confirmare."
C. I.
Deoarece prefer online-ul mi se par ok. Preturile sunt foarte bune. (Încă nu sunt convins că pe filiera lor nu pătrund și contrafacute) - Aici mă refer in special la uleiurile Castrol și filtrele Mann
Ş. C. F.
Timp de așteptare foarte mare, nesimțire din partea angajaților, nu din partea tuturor dar este de ajuns cat sa te facă să nu mai cumperi din acest magazin
C. C.
Foarte profi. La piese in valoare de 185 de lei(ulei plus filtre) am iesit mai ieftin cu 50 de lei față de concurentul direct (epiesa.ro), piese identice
A. G.
Personal foarte neprietenos , incercam sa i dau id-ul de comanda el ma tot intreba ca prostu "dati-mi numarul de comanda"
L. D.
Edit ulterior: Cum devine un review de 5 stele unul de 2? După 3 serii a câte 10 minute de telefoane în call center, la intervale de câteva ore, plasez o comandă nouă după care sunt sunat in 3 minute pe ceas:
- Nu avem oameni, ne pare rău
- Nu aveți oameni pentru când cineva are o problemă dar pentru comenzi noi imediat aveți?
- Comenzile nou sunt prioritare.
Daca doar cumpărați piese fără vreo pretenție ulterioară, rămâne o alegere bună. Nici nu vreau să mă gândesc ce ar fi fost daca aveam nevoie de vreo garanție sau ceva de genul, doamne ferește.
Review inițial: Prețuri deosebit de bune la piese!
S. S.
Servicii dezamagitoare, cutia era deschisa si rupta, piesele nu s-au potrivit desi au fost selectate toate optiunile CORECT iar cand am vrut sa le returnez nu au fost acceptate...pe langa faptul ca baiatul care are sarcina sa inspecteze obiectele returnate e cam arogant si nesimtit. Nu recomand, este ultima comanda facuta la ei!
A. G.
Neseriosi, nu raspund la telefoane, mail-uri, nu au nimic pe stoc niciodata, dureaza mult comanda, doar preturile mici la produse de calitate indoielnica nu sunt de ajuns, baieti, ca sa ramaneti pe piata!
V. S.
Profesionisti
M. R.
Dureaza cam 25 de minute um retur
🤬
S. P.
Piese auto bune si ieftine.
S. I.
Te duci cu talonu ceri piesa și când ajungi la mecanic constați ca e altceva!!
C. T.
Am cumpărat un senzor MAP, imi dădea zeci de erori în bord, am fost cu el înapoi sa mi-l înlocuiască, nu au acceptat mi-au dat o hartie în care se cerea inclusiv copie după autorizarea rar a service-ului unde am înlocuit piesa....am curățat vechiul senzor al mașinii și merge brici, trecut la pierderi.... Am cumpărat set discuri de frână și plăcute, după 5luni s-au ovalizat, a fost ultima comanda efectuata la acești hoți, au piese de o calitate îndoielnică....
S. S.
Felicitari pt. ptomtitudine !
M. V.
Personalul are o atitudine ignoranta cu clienții. Cam in toate sediile autokarma este la fel. Mult succes.
G. M. D.
Depinde de tura! Felicitari domnilor si doamnei din data de 9.04 din tura de dimineata. Jos palaria pt ei. Am avut o experienta foarte urata cu ceva timp in urma in magazinul lor si ma temeam sa nu se repete. Ieri au fost foarte amabili si eficienti.
A. I.
Nu merita nici macar o stea!
Am fost sa comand o piesa care costa peste 1000RON in dimineata zilei de 08.02 si au zis ca trebuie sa primeasca accept de la furnizor( in max. 24 ore) si ma suna. Seara am fost iar sa vad daca au un raspuns pentru ca la telefon nu raspunde nimeni pe orice numar ai suna.
Luni seara (11.02) am fost iar la ei, pentru ca la telefon 0 sanse sa raspunda cineva dupa numeroase incercari in cursul zilei. Mai multe sanse ai la loto! Acelasi raspuns (Asteapta raspuns!)... le-am spus ca ma grabesc sa sune furnizorul ca sa fac si plata atunci. Insa au zis ca nu pot...
In cursul saptamanii am fost plecat din Bucuresti si nu am putut sa mai dau pe la ei sa-i intreb de piesa... la telefon aceeasi poveste... sunt necontactabili!
Azi 19.02 dupa 8 zile lucratoare am ajuns la ei... surpriza... nici un raspuns de la furnizorul incompetent.
Concluzia unui baiat de acolo...
DE CE NU AI COMANDAT DE LA ALT MAGAZIN?
Raspunsul care i l-am spus si lui. Eu imi tin cuvantul, pe voi nu va intereseaza de clienti. Puteati macar sa sunati dupa 2-3 zile sa-mi spuneti ca aveti un furnizor incompetent!
Totala lipsa de reactie va pune in aceeasi barca cu el!
Sa aveti liniste si pace! Poate cand nu o sa mai aveti clienti veti respecta clientii!
Eu voi urma sfatul vostru! COMAND DE LA ALT MAGAZIN!
De la voi am primit BAD KARMA!
A. A.
Prima comanda de pe autokarma, am comandat pentru un passat b5.5 2001 1.9 130cp urmatoarele :
-Kit distributie INA (curea Made in Germany, rola de ghidare Made in Slovacia iar intinzatorul banuiesc ca tot pe acolo.)
-Pompa apa HEPU
-Termostat Mahle Behr (Made in PRC, probabil mana de lucru e mai ieftina din cate am auzit:-?)
-Curea alternator Gates pentru Focus 1998 1.4(Made in Europa, probabil Belgia)
Pro :
-Prețurile sunt foarte bune comparativ cu multe alte site-uri sau magazine de piese auto
-La prima vedere piesele par bune, fara vreun defect. Vom vedea pe parcurs.
-Am fost contactat Luni, 7 ianuarie si mi s-a comunicat caci piesele vor ajunge Miercuri, cel tarziu Joi, dar au ajuns Luni, 14 ianuarie. Deci o intarziere de 2 zile lucratoare.
Intarzierea aceasta a fost minora si nu m-a deranjat prea tare (din alte recenzii, ma bucur ca au fost doar 2 zile)
Contra :
-Inchiderea serviciului de comunicare cu clientii si faptul ca am trimis 2 mail-uri si nu am fost contactat pentru a clarifica situatia cu livrarea comenzii.
Per total mulțumit si voi mai comanda daca nu vor fi probleme "repede apărute" la aceste piese.
I. D.
Se stă foarte mult la coadă pentru plata cu cardul. Ar trebui sa dea și doar fiscal simplu.
S. R.
Un site cu piese auto pentru toate posibilitățile de la ieftin la scump și foarte facil în a cauta ceea ce ai nevoie. De apreciat ca deși una din piese nu s-a potrivit am putut sa o returnez și sa fac alta comanda fără probleme.
A. A.
Angajatii de la Lujerului nu prea stiu sa foloseasca POS-urile din dotare... se lauda degeaba cu ele si cu ratele fara dobanda...
s. m.
Rapid
G. G.
Magazinul este foarte spațios iar cei d acolo sunt foarte prompti! Păcat că nu au locuri de parcare :(
M. C.
Prețuri bune la piese, comenzile se dau ușor însă de la vizita mea precedentă și până azi, observ o schimbare de atitudine a personalului. Din păcate această schimbare nu este în bine. Angajați aroganți, lipsiți de bun simț, fără promptitudine.
Stimabililor, nu venim să cerșim la voi, venim să cumpărăm cu bani și datorită nouă voi existați și vă primiți salariile. Nu ne mai tratați de sus pentru că nu este corect.
De ce tot ceea ce este bun în țara asta trebuie să se strice din cauza unor angajați plictisiți?
Aveți măcar respect pentru patronii voștri care au cheltuit bani și inteligență pentru a crea o firmă, de unde voi vă câștigați pâinea.
N. B.
As organiza mult mai bine preluarea clienților.
G. S.
👍
S. C.
Super preturi
C. A.
Durata foarte mare de livrare a pieselor!
G. S. F.
Este un magazin serios cu angajati serios buni respectosi si la orce magazin al lor nu pleci fara sa fi rezolvat problema pe care o ai asi perita primu loc in topu magazinelor de acest gen tineto tot asa
A. A.
Rapizi băieții, se poate plati cu cardul.
S. S.
Atentie! Am facut o comanda si am constatat ca in cutiile remise sunt piese care nu corespund cu marca comandata, Magazin Autokarma - Lujerului. La prezentarea produselor neconforme, angajatii au avut o abordare gresita si nechibzuita.
A. C.
O parare foarte proastă despre acest magazin online , vorbesti cu ei la telefon iti spun ca vin piesele la masina următoare zi , si nu iti vin toate piesele , suni la ei nu răspunde ABSOLUT NIMENI la nici un număr de telefon!!!! Cu toate ca preturile sunt destul de ok dar nu se tin de cuvânt!
G. N.
Au prețuri foarte bune dar au mari probleme la capitolul comunicare, între ei ca departamente și în relația cu clienții. Trebuie să ai nervii tari ca să lucrezi cu ei.
A. T.
Prețuri bune dar cam amețiți angajații. Mi-au dat două oferte diferite pentru aceeași mașină - o dată ulei 5W30, pe cealaltă ofertă, 5W40.
i. m. I.
Preturi si servire foarte bune
a. g.
Buni
M. B.
Preturi ok si componente originale Opel.