Opinii despre Centru de Parbrize Pilkington Bucuresti Istrati în București (Magazin de geamuri)
Strada Doctor Constantin Istrati 41-51, București 040543, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centru de Parbrize Pilkington Bucuresti Istrati, Magazin de geamuri în București
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Centru de Parbrize Pilkington Bucuresti Istrati
Luni
[08h – 18h]
Marți
[08h – 18h]
Miercuri
[08h – 18h]
Joi
[08h – 18h]
Vineri
[08h – 18h]
Sâmbătă
[08h – 13h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Centru de Parbrize Pilkington Bucuresti Istrati
r. s.
Am avut o experiență plăcută....nu am sunat pentru programare și am așteptat foarte puțin pentru am rezolva problema (o ciobitură pe parbriz)...rezolvata foarte repede ...și platind doar 50 lei....sunt foarte receptivi și politicosi,oferindu-mi și o cafea....👍
a. s.
Calitate, promtitudine si amabilitate maxima. Servicii ireprosabile si profesionalism, totul la un pret super rezonabil. Recomand din tot sufletul!
A. F.
Update 1 #ANPC
Am fost contactat a doua zi, și mi s-a comunicat ca se va efectua schimbul de parbriz. Lucrarea s-a executat, doar ca, la final, iar s-a dat cu bâta în baltă, pentru ca nu mi s-a dat garanție pentru noul parbriz, și a trebuit sa cer garanție, recepționista s-a dus sa vorbească cu șeful ei ca să mi se dea acest document (care, legal, se da fără discuție, fără ca un client sa îl solicite).
Singurul om care m-a ajutat a fost băiatul de la recepție, care a fost profi, și și-a cerut scuze în numele tuturor care au fost indolenți (doamna de la recepție, care are o mișcare de a da ochii peste cap când soliciți ceva).
Am avut nefericita sansa ca să mi se defecteze încălzirea în parbriz, pe care l-am schimbat în urma cu un an aici.
Am sunat la ei, și din start mi s-a spus ca nu tine de ei, ca am eu probleme la instalația electrica, și dacă anul trecut a funcționat, trebuie sa fi mers și acum. Bun, am ajuns la ei, un mecanic mi-a constatat defecțiunea, exact asa cum am și sesizat de altfel, total opus față de ce mi-au adresat recepționista, de altfel, foarte dizgrațioasa atât la telefon, cât și când am fost la ei.
1. Am făcut reclamatie, ca să mi se soluționeze problema, și nu am primit numar de înregistrare.
2. Nu mi s-a dat un formular de acord GDPR, în condițiile în care datele mele sunt operate de ei(telefon, email).
3. Recepționistele dizgrațioase, nu merita sa lucreze acolo, plus de asta, infulecau mâncare și vorbeau cu gura plina de fata cu mine, și alți oameni prezenți.
Revin cu update-uri, privind aceasta situație.
M. N.
Ei nu folosesc ustensile de plastic pentru demontarea plasticului de la ștergătoare (masca). Desi le-am arătat poze (înainte/după) nu recunoșteau. Se vedea clar unde au băgat surubelnita să scoată plasticul. Parbriz-ul este montat corect, dar atenția la detalii lipsește. Cel mai grav este că deși am făcut o sesizare am primit că raspuns că primesc o ozonificare gratuita pentru plasticul stricat. Nici până azi (după 6 luni) nu am un răspuns oficial la sesizare. Jalnic..
Edit: Am fost contactat de către ei și urmează săptămâna viitoare sa se rectifice.
E.
Foarte multumit din nou. Sunt la a 3 a masina la care am reparat fisuri in parbriz si de fiecare data au rezistat excelent in timp. Servicii profesioniste si realizate rapid, recomand!
G. L.
Am înlocuit un parbriz crăpat, la centrul Pilkington Filaret. Domnul care s-a ocupat de deschiderea dosarului meu a dat dovadă de profesionalism în tot parcursul cazului (informații, explicații, corectitudine). Sunt foarte mulțumit de prestația întregii echipe, sunt punctuali. Recomand!
C. S.
Am mers la sediul Pilkington Filaret pentru inlocuirea parbrizului spart, iar la plecare mi-au facut si un cadou, si anume oglinda retrovizoare rupta.
Update: Oglinda a fost inlocuita.
C. C.
S-a rezolvat totul super repede. Am un Audi, a avut Pilkington pe el, am pus același parbriz.
d. s.
Profesionalism, seriozitate, promtitudine.Totul la superlativ. O echipa de nota 10! O companie serioasa ,o recomand tuturor!
A. S.
Cu adevarat profesioniști. Am fost cu un Audi A4 din 2017 cu parbriz schimbat la Austro Glass. Camera din parbriz nu a putut fi calibrata sub nicio forma. Am schimbat parbrizul la Pilkington Filaret sj totul a mers perfect, calibrarea facuta instant. Ar trebui sa fie singura firma autorizata pentru astfel de interventii. Va multumesc!!! BRAVO!!!!
D. C.
Foarte mulțumit de înlocuirea parbrizului: rapid si curat! Recomand 100%
C. H.
Programarea pe.care am făcut ia fost respectata, am găsit înțelegere din partea persoanelor cu care am.intrat in contact.
G. A.
Personal foarte ok, am schimbat parbrizul pt un passat b6. Foarte prompți și profesioniști pe toată durata reparației. Am revenit ulterior la ei pt ca aveam probleme cu infiltratiile, aceștia au constatat imediat problema ( trapa) și aceasta operațiune a fost gratuita. RECOMAND!
B. L. e.
Profesionalism și raport calitate preț foarte bun.
C. M.
Salutare ! Am avut o ciobitura la mijlocul parbrizului. Am rezilvat-o in vre-o 20 minute toata problema. Prompti , profi , foarte ok baietii.
Recomand cu drag !
F. B.
Am fost la sediu, am lasat masina pentru schimbarea parbrizului, am revenit dupa vreo 6h, totul a fost in regula, noul parbriz este perfect. Nu am nimic de reprosat, doar cuvinte de lauda pentru cum au facut treaba si pentru atitudinea personalului de la receptie. Am beneficiat si de o ozonare a interiorului in pretul de inlocuire a parbrizului.
I. A. B.
O experienta profesionista si un foarte bun customer service. Am schimbat parbriz la ei. Un an mai tarziu am facut reparatii la 2 ciobituri. S-au miscat rapid si au lucrat bine.
S. S.
Foarte ok, am fost cu o ciobitura in parbrizul unui CX-5. Au inchis-o cu rasina. Super ok.
S. P.
Oameni minunati (D-na Irina si Dl.Mihai:) Servicii de calitate. Recomand cu mare drag. 🙂💙
q. q.
In ziua programata s-a inlocuit parbrizul.
F. B.
Eu am avut o experienta buna cu ei. Au inlocuit parbrizul foarte bine (nu se vede ca a fost schimbat), fara mizerie, fara urme de mastik, fara garnituri rupte, fara scaune murdare dupa interventie. Personal ok, promti, seriosi.
G. G.
Calitate si promptitudine.
T. M.
Preț ok, servicii bune, recomand cu încredere.
M. H.
Foarte ok, am fost luni, m-au programat marți la 8,30, iar la 16 am luat masina, factura, plata cu card, recomandat pt serviciile de calitate .
M. M.
Am fost aici acum câteva zile pentru reparația unei mici spărturi. Nu am fost mulțumit de rezultat, ma așteptam la altceva având în vedere ca este un parbriz Pilkington, care este furnizorul lor principal. Reparația a fost făcută în graba și nu am primit bon sau factura. Angajatul a întrebat, ce-i drept, dar nu părea foarte interesat sa facă asta, probabil a fost spaga lui. Urma sa schimb la ei pe casco parbrizul pentru ca au decontare directa cu mai multe societăți de asigurare dar după experienta asta nu o sa revin.