Opinii despre B&B Collection (Magazin de geamuri)
B&B Collection
Unirea Shopping Center - Parter, Bulevardul Unirii nr.1, București 030167, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre B&B Collection, Magazin de geamuri în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de B&B Collection
Luni
[10h – 21h]
Marți
[10h – 21h]
Miercuri
[10h – 21h]
Joi
[10h – 21h]
Vineri
[10h – 21h]
Sâmbătă
[10h – 21h]
Duminică
[10h – 21h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Opinii despre B&B Collection
C. O.
BATAIE DE JOC! Doamna de la service-ul din Unirii nu are ce cauta acolo!
Am fost sa duc o brățară acum o săptămână, pe lângă faptul ca nu era absolut nimeni la receptie si am asteptat mai bine de 20 de minute sa vina, timp in care am tot sunat la sonerie, ca într-un final sa vina si sa zică recalcitranta "Da' de ce sunați atata?"
A trecut o saptamana si nu am primit nici un mesaj pentru a merge sa ridic brățara. Am sunat la service de 7 sau 8 ori pana acum si nu răspunde nimeni!
Am sunat in magazin si mi s-a zis "mai insistati putin ca noi nu avem ce sa facem".
De ce mai exista service-ul asta daca nu e nimeni la receptie si nimeni nu răspunde la telefon?
Repet, bătaie de joc.
m. m.
De evitat această firmă,nu acordă garanție bijuteriilor scumpe și proaste calitativ
O.
Cele mai proaste bijuterii!!! Am cumparat un inel pentru iubita mea de 1500 ron in 3 zile i-au picat 2 pietre, dupa ce am fost cu inelul la service si l-au reparat, surpriza! Dupa inca 3 zile inca o piatra. A trebuit sa platesc service-ul de fiecare data de parca a fost vina mea ca este un chici ordinar.
Doamna Claudia de la service unirii foarte recalcitranta cu toti ce asteptau acolo.
1 martie toate produsele la reducere dar nimeni nu iti spune ca produsele aflate la reducere nu se pot returna!!! Aflii asta cand vrei sa returnezi dar nu poti
NU RECOMAND!!!
S. H.
Staff-ul are o atitudine complet dezagreabilă, invocând varii motive pentru a nu onora garanția pentru produs. După ce ne-au comunicat că nu e suficientă factura produsului, că e musai să îl aducem în ambalajul original, că service-ul nu are încărcător (e vorba de un smartwatch) și e obligația noastră să îl aducem, până la urmă au acceptat produsul în service, dar ca o favoare, nu pentru că am fi avut dreptul să beneficiem de acest serviciu. Nu recomand, nu voi mai cumpăra niciodată produse de la ei.
P. G.
Rând și bătaie de joc ca le vremea lui Ceaușescu la b&b service !
S. D.
Pe 11.01.2021am mers pt a 5oara la service problema condens,de fiecare data sa inlaturat condensul nu si schimbarea garniturilor,ceasul fiind un orient rezistent la apa ,pe data de 11 au facut un test bar in aer care au zis ca e ok,ceasul e alergic la apa nu la aer,pt curatirea lui mi sa spus sa platesc 50 lei ceasul fiind in garantie,e o rusine pt marca orient am refuzat sa il las ,voi trimite ceasul unui prieten impreuna cu certificatul garantie international si in functie de ce vor spune acolo voi reclama mai departe cu devizul b&b
A. M.
De evitat acest magazin!!! Politici groaznice! Nu poti returna produsul decat daca il schimbi si nu ti returneaza bani! Calitate inferioara si scumpe!!! Nici o steluta nu merita!
V. T.
Super multumită!
Amabilitate!
Promtitudine!
O rezervare in alt magazin pt a schimba un inel!
Nota 10 plus
I. a. T.
Am sunat pentru cateva informatii,iar doamna care a raspuns dupa o ora si jumatate de cand au inceput programul ,era foarte deranjata si plictisita.
G. z.
SALUTARE DE 5 ZILE AM CEASUL IN SERVICE A FOST CONSTATAREA FACTA ACUM SE LUCREAZA LA EL CICA DE FAPT TREBUIE SCHIMBATA BATERIA CEASUL AFISEAZA MESAJUL LOW CE ATATA CONSTATARE SUNT NISTE JEGURI CE PROFITA DE BANII NOSTRI DUPA CELE 5 ZILE DE SERVICE AM PRIMIT INFORMAREA CA NU ESTE TINUT LA LUMINA ARE BATERIE SOLARA
A. G.
Jeguri care înșală punând direct prețul final și discountul % lângă ca să crezi că se aplică la ce e afișat.
În altă ordine de idei ceasurile Gianfranco Ferre sunt niște gunoaie.
t.
Personal profesionist, reparații de bună calitate pentru ceasuri. Poate dura mai mult până ți se dă ceasul înapoi dar merită.
Dacă vreți să cumpărați un ceas sau o bijuterie aveți de unde alege ceva de bun gust și de bună calitate și la un preț cât de cât accesibil.
A. M. B.
Am fost mintit ca pot returna produsul.Cand am venit sa il returnez au zis ca nu se da retururi, nu pot sa cred.Nu iti schimba produsul pe loc daca vrei schimbare, trebuie sa te plimbi pana la unirii si dupa la magazin iar.
N. D.
Foarte prompti!
B. T.
De câte ori am avut ocazia să caut sau achiziționez ceva de acest lanț de magazine am fost întâmpinat mereu cu amabilitate, la telefon sau în magazine. Eu recomand.
V. T.
Service care nu vrea sa iti schimbe un amarat de acumulator daca nu este achizitionat de la ei, la supra pret si pe comanda care dureaza 6 luni. Penibil!
L. I.
Nu recomand sub nici o forma achiziția din magazinele lor. Evitați, sunt multe alte magazine care au grija de clienții lor și ii ajuta. Doamna de la magazinul de reparații ceasuri din Unirea se comporta foarte urat cu clientii, este de o indiferență, nesimțire și impertinenta de nedescris. Sper sa nu aveți nevoie de ajungeti la ei pentru absolut nimic.
A. M. A.
Mare atenție cu acest magazin. Nu vor să facă retururi, nu au formular de reclamații și în general nu vor să respecte nicio prevedere legală. Personal impertinent, lipsă de respect față de clienți, necunoaștere a legislației, iar la orice încercare de a purta o discuție civilizată îl iau pe nu se poate în brațe. Dacă vrei să schimbi produsul cu ceva mai scump imediat își schimbă atitudinea față de clienți și devin binevoitoare.
Citiți bine legislația înainte și cereți să vă fie respectate drepturile. Orice pasivitate a clienților nu înseamnă altceva decât o perpetuare a unor practici neloiale și nelegale.
A. T.
Mare grija ce cumparati!! Nu se poate returna nici un produs, am cumparat un ceas , a doua zi am dorit sa il returnez, nu se poate returna decat schimba cu ceva de la ei si asta in cazuri exceptionale, ai voie sa schimbi doar cu un produs mai ieftin si diferenta de bani ramane la ei!
G.
Politica de retur/reparații este inexistenta. Ceasul mecanic/automatic o ia inainte cu cca 3 minute(ei spun ca este normal acest decalaj); cerceilor le.a picat pietrele si,fiind de bebelusi promovati cei pe care ii reclam (ceea ce inseamna ca se doarme cu ei), dupa o singura noapte de dormit cu ei in urechi s.au indoit efectiv, iar constatarea lor profesionista a fost: "ia.ti agatat/asa zice toata lumea ca NU"). Alti cercei din argint (de ocazie) s.au innegrit imediat, sunt depozitati corespunzator si, desi am solutie speciala de curatare, mereu ii scot din cutie negri, la modul erodati.
Desi exista precedente in multe situatii,nu onoreaza nimanui garantiile. Curelele din piele sunt dintre cele mai ieftine pentru ca se deterioreza mai repede decat cele din piele luate de la bazar. Cu toate astea,admit ca obisnuiesc sa ma pacalesc si sa comand/cumpar din magazinele lor, incercand sa fiu atenta la anumite aspecte.
S. P.
Astazi am fost la B&B Unirii si am dat de o doamna nesimtita si lipsita de profesionalism.
G. A.
Am cumparat din vitrina magazinului Outlet Fashion House Militari 4 produse la reducere de “black friday” - lanturi de argint cu pandantiv si printre ele s-a strecurat cu un lant cu defecte, indoit in mai multe locuri. M-am intors a doua zi la magazin si nu au vrut sa il schimbe, m-au trimis automat la serviceul din magazinul Unirii. Aici dupa ce m -au pus sa identific singura pe certificatul de garantie produsul ca ei habar nu au ce vand la gramada, au refuzat sa il schimbe spunand ca rezolutie ca mi l-am indoit eu singura si ca si daca as avea dreptate, sa fiu atenta ce cumpar dinmagazin data viitoare. Nici macar nu era produs scump, cu atat mai josnica insinuarea. Deci daca am fost de buna credinta si nu am cercetat amanuntit marfa, in traducere, daca nu m-am uitat atent dupa tepele lor, am luat teapa. De acum stiu ca B &B nu este decat un alt magazin de tepari si de tepe. Fiti avizati, atentie la tepe!
T. G.
Oferta buna, cu reduceri de 100%... Primesti voucher de 50 lei. Nu poti face nimic cu el. Trebuie sa cumperi doar produse fara reducere si care sa aibe o valoare de cel putin 300 lei. Pai daca toate produselele sunt cu reducere, ce sa mai faci cu voucherul? Nota bene: intr-un magazin B&b unirii produsul are un pret, in B&b afi acelasi produs are alt pret....un pic mai mare, dar tot cu reducere.😼🧛♂️☠
R. Z.
Sustin si eu spusele clientilor de mai jos. Ceasurile lor au defecte, in special cele cu reducere. Verificati inainte toate functiile si incercati fiecare buton in parte pt a depista orice eroare.
Mare atentie cand lasati produsele in service, va recomand sa faceti poze si sa intocmiti un document cu starea produsului inainte de a-l lasa acolo.
La modificarea unei bratari din inox am recuperat ceasul cu zgarieturi, norocul a fost ca am lasat folia de produs nou lipita si zgarieturile au ramas imprimate doar pe folie
Doamna cu care am discutat si am avertizat-o asupra acestei probleme consider ca nu are ce sa caute sa lucreze intr-un serviciu de relatii clienti.
Numele dansei este GHEORGHE VASILICA si pentru comportamentul pe care l-a avut si aroganta cu care ne-a tratat, ne-a stricat impresia despre brandul B&B Collection.
Prefer sa merg la un service de ceasuri si sa platesc (ceea ce si am facut) decat sa mai apelez la service-ul B&B, unde intotdeauna stai la cozi, nimic nu se face pe loc, si personalul din service, in special dansa de mai sus, nu stiu ce e ala bun simt
M. M.
Am cumparat o bratara defecta, in mai putin de 24 ore am revenit in magazin, m-au trimis la service. Constatarea a fost: bratara “nu avea nimic” era “decalibrata”. Doamna de la receptie service pentru ca era obosita si suparata pe viata nu a reusit sa imi explice de ce in magazinul B&B Unirea se vand produse defecte si nici nu a reusit sa imi explice de ce nu exista o procedura de returnare scrisa pentru produsele cumparate din magazin. Va sfatuiesc sa ocoliti magazinele B&B! 🤮🤮🤮
R. I. B.
Timp de așteptare 60 de minute pe scaun ca sa imi scurteze brățara unui ceas nou cumparat de la ei din magazin. Pe bune?
b. k.
feriti-va de B&B din doua ceasuri nici unul nu il avea sigilat,ci doar sa ti-l dea din vitrina,dupa ce am cumparat unul in garantie se specifica:produsele cu reducere,promotie nu se returneaza...Iara daca te uiti pe site(sau in magazin) cam 90% din ceasuri sunt cu reducere,promotie deci v-ati prins:)))de marketing...un jeg de firma!
C. C.
Super magazin.
A. D.
Daca as putea da minus O STEA la aceasta japca de magazin si de firma, as da cu placere. Concret: ma intorc de la magazinul Unirea un pachet de nervi, in urma refuzului de a mi se returna un ceas Atlantic, cumparat acum 5 zile, pentru a cumpara un model mai scump. Obraznica receptionera de la service mi-l returneaza pe motiv ca e carcasa zgariata si e purtat, desi eu de abia l-am scos de 2 ori din cutie !! Am vazut o zgarietura mica pe carcasa care este imposibil sa o fi facut eu, asa a fost vandut acest ceas! Lucrul acesta e imposibil de demostrat si pe aceasta se bazeaza si ei..ma voi duce totusi la ANPC ca sa ii reclam....lucrurile nu pot ramane asa...by the way, in spatele meu era o coada de minim 10 persoane de oameni care returnau produse catre service, in a doua zi de Craciun. O bataie de joc de banii nostri, nu cumparati de la astia, fiindca tzeapa e garantata si nervii asemenea.
N. A.
produsele reduse au defecte, unui ceas Zeppelin nu ii functiona secundarul
g.
Te trimite sa platesti in alta parte, iti impacheteaza produsul, vi inapoi, il iei, faci 2 pasi din magazin, verifici, e un produs defect, te intorci, nu recunoaste nimeni nimic si nu sunt camere care sa dovedeasca ceva, Romania te iubesc.
G. K.
Atitudine ca in anii '90. Am trimis o solicitare de oferta pe mail service-ului, specificand modelul exact al ceasului Fossil, ca doresc inlocuire curea si element fata de sticla (care era crapat). Ceasul nu mai este in garantie apropo. Mi se spune sa trimit cea in service (curier dus-intors pe costul meu - pana aici e si corect), plus ca mi se va aplica o taxa de diagnoza, iar abia dupa asta iti pot da o estimare de cost. Oare de ce mi se refuza o oferta de pret pe mail din moment ce cunosc modelul ceasului si piesele pe care le-am solicitat ? :) Atitudine tipica de a fraierii clientul, asa ca mare atentie cand luati "ceasuri premium sau de lux" ca service-ul si atitudinea tot "low budget" raman....
D. M. V.
O firma de evitat,nu cumpărați de la ei nimic pt.ca va stresați pe banii voștri.Nu dau doi bani pe clienți sau pe legea ce le protejează drepturile.Oare cei ce le-au încredințat distribuția unor mărci de renume mondial stiu cum își tratează clienții români? Haideți să le spunem noi cei ce am plătit produsele acelor branduri cum suntem tratați ...
R. C.
nesimtire si profesionalism 0%. daca vrei returnul este imposibil, iar daca vrei schimbarea produsului, poti doar cumpara ceva de aceeasi valoare sau mai mare. daca iei ceva mai iefin nu mai primesti diferenta de bani. NU CUMPARATI DE LA EI ! O MIZERIE DE FIRMA !
A. I.
Nu mai dați o ★ la locația asta. Ce vau făcut? Vau calcat in picioare? Vau dat afara din magazin? Vau luat organele? Vau furat ceasu'/inelu'/cercelu'/colieru' de la mana/deget/ureche/gât? Vau luat casa sau serviciu? Dacă ei vind pian de aur? E o locație de 10 ★ și punct.
D.
Evitati pe cat mai mult posibil! Nu am crezut ca in romania in ziua de astazi poate exista o asa hotie!! Am incercat luni de zile sa repar un inel de logodna si nu m.a bagat nimeni in seama. A trebuit sa renunt la vis. Relatii clienti de tot rasul. Zeci de telefoane degeaba. Nici macar managerul nu a fost in stare sa imi raspunda la un email macar. Nu dau doi bani pe clienti. Repet, sfatul meu e sa evitati pe cat de mult posibil!!!
G. K.
Atitudinea din service nu este deloc in concordanta cu imaginea premium / de lux pe care o proiecteaza marcile de ceas...
F. O.
Sunt mulțumit de produs.
B. L.
Foarte amabile angajatele.
A. P.
Un service de 2 bani. Cozi interminabile.Nu te baga nimeni in seama. Daca vrei ceva te trimite sa comanzi de pe site iar pe site stai cu saptamanile pana primesti un feedback de la ei .
M. M.
diferente mari fata de web pricing
T. D.
Decat la ei la service, mai bine arunci ceasul!
C. M.
Atât meritați!!!!!!!!
A. G.
Mediu!
D. G. A. C.
(Tradus) De asemenea, au o reparație de service pentru ceasuri din aceeași clădire. S-ar putea să fie aglomerat uneori, dar serviciul a fost bun.
(Original)
They also have a service repair for clocks in the same building. It might be crowded sometimes but the service was good.
A. L.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
g. k.
(Tradus) Frumos și de ajutor
(Original)
Nice and helpful
D. S.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
C. T.
(Tradus) Serviciu foarte slab pentru clienți.
(Original)
Very poor customer service.
i. v.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
G. P.
(Tradus) Serviciu de experiență proastă. Le-a fost nevoie de mai mult de 6 luni (și de numărare) pentru a efectua garanție pentru un ceas. O altă problemă este comunicarea și imposibilitatea obținerii unui statut de reparație.
(Original)
Bad experience service. It took them more the 6 months (and counting) to perform warranty for a watch. Another problem is the communication and the impossibility to get a status of the repair.
D. I.
D. E.
I. B. D.
A. S.
I. M. N.
M. D.
A. F.
L. L.
M. N.
E. A.
A. M.
B. D.
M. N.
M. M.
m. p.
T. S.
G. C.
V. S.
S. T.