Opinii despre Showroom eMAG Timisoara Iulius Town (Magazin de electrocasnice)
Showroom eMAG Timisoara Iulius Town
Centrul Comercial Auchan Craiovita, Calea Severinului Nr. 15, Craiova 200233, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Showroom eMAG Timisoara Iulius Town, Magazin de electrocasnice în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Showroom eMAG Timisoara Iulius Town
Luni
[09h – 21h]
Marți
[09h – 21h]
Miercuri
[09h – 21h]
Joi
[09h – 21h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[10h – 18h]
Duminică
[10h – 18h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Opinii despre Showroom eMAG Timisoara Iulius Town
d.
Am comandata duminica seara, luni am primit mesaj de ridicare, am mers in showroom, am plătit foarte rapid si apoi l-am ridicat de la parter. Angajați amabil, showroom-ul destul de mare si bine aranjat, serviciul retururi la parter.
M. B.
Am returnat un produs si am primit banii inapoi pe card in cateva minute. Fara intrebari, fara sa motivez, de ce; (returnare in 14 zile).
r.
Prima data aici acum 10-11 ani...
In ultimul timp am apelat mai mult la showroom-ul din Titan sau la easybox, pt ca sunt mai aproape de casa.
Momentan fara alte achizitii, sunt vremuri cam grele, imi pastrez banii. :D
A. A. M.
Servire promtă și angajați serveabili ce dau indicații și informații despre produse.Curat și se respectă normele de siguranță în ce privește Covid19.Sunt mulțumit că găsesc aproape orice produs electonic iar dacă nu au vreun produs se face comandă.
R. A.
Desi mi-a placut emag de mult timp, devenind client fidel (organizare buna, cu returul nu am avut probleme, desi nu am returnat multe produse), au inceput sa dezamageasca.
Pentru a te "indemna" sa-ti faci abonament Genius, au inceput sa puna taxa de transport chiar si cand ridici din showroom (pentru un aspirator), ceea ce mi se pare absurd. Au bagat inclusiv taxa pentru a plati in showroom (cu cardul / cash)
O alta problema: inainte sa dau comanda, scria ca pot merge sa ridic produsele imediat, insa dupa ce dau comanda, vad ca trebuie sa mai astept o zi...
Voi incepe sa ma orientez si catre alte magazine.
O. P.
Personal bine informat, poți obține informații suplimentare la cerere; gama larga de produse expuse; parcare, nu foarte mare dar există ;) !
c. d.
Livrarea cu proba pt.televizorul cumparat si raspunsuri competente la intrebarile puse.
Personal amabil si atent cu clientii.Foarte bine,foarte multumiti.
G. O. I.
De ce taxa abuziva de 5 lei daca nu platesti cu cardul? Si 2 lei parca, daca platesti cu cardul la easybox!? Daca spuneti ca promovati plata cu cardul??? O bataie de joc!
M. L.
Interesant. Ce lipsește? Vând tot felul de produse dar ei sunt doar interfața, trebuie să plătești transport, nu pot fi ridicate din magazin.
In rest, sunt Ok.
M. M.
Foarte neseriosi alaturi de Sameday. Am comandat cateva lucruri si nu au ajuns la timp. Am pierdut cateva ore cumulat in telefon si cu emagul si cu cei de la sameday pt ca fiecare sa dea vina pe celalalt. In final, m am dus de unul singur la sediul celor de la Sameday si mi am ridicat produsele singur, dupa ce am stat o ora si acolo sa vorbesc cu niste angajati total neinformati care mi au zis ca nu pot ridica produsele. Dupa putin scandal a venit un superior si mi a dat produsele. Emagul, la fel, detine angajati neinformati. Unii mi au spus la telefon ca comanda mi a fost anulata, altii au spus ca intarzie, dar va ajunge. Halal firma.
P. N.
Showroomul are foarte multe produse expuse și îți permite și ridicarea pe loc a produselor aflate în depozit
T. F.
Angajati plictisiti. Locatie mult prea mica! Cand cauti un produs te redirectioneaza online!!!!
S. T.
Personal atent cu clienții. Păcat ca nu am rezolvat sa găsesc ceea ce vroiam sa cumpăr pe stoc. Recomand.
2. S. O. A.
Profesional. Ar trebui predata ca lectie la marketing modul cum gestionează totul.
g. p.
Dezamăgitor. Am cerut niște informații tehnice, pe care nu le posed, dar nimeni nu m- a luminat. Se pare că n- aveau curent!!! E frumos, curat, distanțare sociala, etc. Dar n-am rezolvat nimic!
D. O.
Am cumparat in ceas prin ei ,ca sa il fac sa mai mearga ( dupa o Luna s-a stricat) ma pune sa caut firma partenera pentru garantie. Nu mi se pare corect. Ei ar trebui sa se ocupe de asta.
R. C.
Foarte rapid se deruleaza procesul de achitare a comenzii la una din multele case dupa care se ridica produsul/produsele de la punctul de ridicare, de la parter. Totul rapid si fara alte inconveniente. Asta pentru cazul in care este urgenta comanda si nu se poate astepta livrarea prin CURIER sau la easybox-uri.
Si o groaza de produse pe stoc astfel incat imediat ce lansezi comanda cu ridicare din showroom, primesti mesaj ca poti veni sa o si ridici!!
F. G.
Am comandă dată de 4 zile, și nimic
M. D.
Greață...este cuvântul care definește atitudinea angajaților...deranjați, este puțin spus...deși magazinul este gol!Și din pacate am fost client și în decembrie și azi...aceeași atitudine!!!
M. T.
Totul merge brici, showroom foarte frumos, pacat ca nu au destule produse pe stoc in general
i. i.
Promptitudine, profesionalism, retur efectuat pe loc, banii inapoi primiti imediat. Multumesc emag si fashiondays!
A. A.
am avut un produs defect ,l-am dus inapoi si mi-au spus ca in 7 zile vor fi lamurite toate lucrurile...surpriza in 4 zile erau deja toate lucrurile m-au chemat la magazin (avand drum prin zona)si mi l-am luat asa cum l-am dus!
deci oameni de treaba!
A. W.
Am fost clientul Emag ani de zile si am cheltuit zeci de mii de lei la acest magazin. Azi mi-au refuzat un retur de 17 lei. Praful sa se aleaga de acesti tzepari cu aere de monopolisti !
B. I.
Am comandat o mașină de spălat LG F4WN609S2T de la emag ! Am avut neplacuta surpriza sa primesc o mașină de spalat lovita si indoita peste tot! Am platit masina cash si am returnat produsul achiziționat si am cerut schimbarea acestuia! Am stat 4 zile cu masina pe hol pana sa vina cineva sa o ia pe cea defectă! Cea de-a doua masina a venit la fel și cea de -a treia ,aceasta din urma cred ca au adus-o legata de camionul de transport.o experienta oribila care a durat 3 săptămâni. Am reușit sa o comand de la un alt magazin online și am primito in stare perfecta! Nu mai recomand emag si serviciile acestora!
Precizez ca nu au acceptat review-ul pe site!
N. G. N.
Am fost impresionată de cat de repede s-a predat comanda online către ei .iar acolo am comandat si un monitor. Am plătit cu card.Au multe variante de a achita comanda. Seara la 19.30 era coadă dar a mers repede ridicarea comenzi..ce nu e ok că trebuie să urci la etaj la caserie să achiti apoi cu chitanța cobori si stai la altã coadă....dar sa meritat comanda ptr moș Crăciun.
I. G.
In ultimele 3 comenzi am primit un timp de livrare înainte sa comand și sa plătesc online, iar coletul a ajuns in timp dublu fata de cel stabilit înainte de comanda. Dacă in București se întâmpla asta, in afara nu ar trebui sa aveți pretenții.
Pe viitor o sa evit acest site.
A. X.
Ți se închide telefonul în nas când suni în call-center...
A. X.
Ordinari infecți. Am cumpărat de zeci de mii de lei, iar acum nu mi-au primit la retur un cablu de 17 lei, sigilat.
D. M.
Trebuie sa confirme duduia contabilă că eMag a primit banii in cont. Daca nu vrea duduia contabilă sa confirme, că se mișcă greu, nu primești produsul. Că în vremurile triste.
M. G.
Daca nu doresti sa platesti taxa de transport, singura alternativa e sa mergi in showroom. Nu a fost coada foarte mare la ridicare de comenzi achitate deja, insa 2 dintre aparatele care iti dau bonul de ridicare comanda nu functionau si a durat ceva mai mult pana sa reusesc sa ridic comanda. La casierie e coada mai mare.
R. P.
Varianta cea mai buna cand ai de cumparat mai multe produse si nu vrei sa platesti transport pt fiecare. Civilizat, rapid, cu parcarea e o problema dar se gasesc solutii
P. G.
Locație super-cunoscuta! A devenit un reper al întâlnirilor din zona Crângași, precum ceasul de la Universitate (pentru cunoscători). EMAG este eMAG... fără cuvinte. Iar un showroom EMAG nu poate decât să-l reprezinte!
D. v.
Deschideți bine ochii pentru că angajații de acolo îți prezintă ofertele trunchiate și vei achiziționa produse care nu au reduceri așa cum spun ei.
a. s.
O locatie de cumparaturi la preturi accesibile care isi respecta clienti
A. J.
5 stele reale la servicii, la modalitatea de relationare cu clientii. Profi! Bravo lor.
J. C.
A fost ok, s a pastrat distanta intre oameni si nu a fost aglomerat
A. A.
Chiar daca este o coada lunga sunt multi angajati rapizi , se ocupa imediat.
W. W.
Curierul (samday) ,a fost informat telefonic ca livrarea sa fie facuta dupa ora 13.00.
A refuzat , spunandu-mi ca daca in 15 min. nu sunt la adresa, o sa fiu obligat sa refac comanda, ulterior primind mesaj (sms) ca am fost cautat la adresa. Tonalitatea si modul de comunicare , au fost sunt orice standard pentru o firma care are respect fata de clenti.
Am folosit serviciul Genius de la Emag; Dezamagitor, ca si client de peste 13 ani , cu un istoric verificat . Mare atentie cu astfel de angajati !
C. G.
De obicei prețuri mai mari decât media, dar situația se îmbunătățește. Personalul de treaba.
M. S.
Dezastru. Orice vrei sa cumperi trebuie sa faci comanda
m. p.
Nu am ce sa comentez.
D. A. U.
Păcat ca nu poti ridica toate produsele de pe site la showroom.
l. m.
Totul este frumos pana ajungi la garantie eu unul am avut noroc ca am fost in concediu si am putut sa stau pe capul lor si dupa 16 zile si 1000 de discutii am reusit sa primesc banii inapoi insa exact cum am citit si in alte recenzii, isi cam bat joc cu garantia gen...te duci la showroom unde iti spune ca mai bine mergi tu cu produsul la Depanero ca altfel mai dureaza doua zile iar la Depanero....totul merge foarte greu din 7 birouri de receptie sunt deschise doar doua, iti iei nr. de ordine si stai...adica stai afara vre-o doua ore pana te cheama dupa care pleci acasa si astepti 15 zile pentru ca atat au ei termen sa iti repare produsul
L. T.
Tot personalul amabil,iar în magazin găsești tot ce ai nevoie.
N. D.
Costă 58 de lei (10% din valoarea produsului) ridicarea personală din acest Showroom. Pentru clienții Genius. Felicitări eMag!
E. S.
A fost pentru prima data si am gasit ce mi-am dorit. Multumesc eMAG.
E. P.
Amabili, profesioniști, se respecta distanțarea... Parcarea mica. Dar avem răbdare.... . Nu ne am grăbit și am verificat și produsul cumpărat sa fim siguri ca nu ne întoarcem..
G. D.
Nu este multa lume! Asta este bine. Din pacate in showroom nu au multe produse daca vrei sa cumperi ceva in mod direct
F. G.
Locație cu locuri de parcare, așa că nu trebuie sa ai grija aceasta.
F. N.
Trebuie sa te rogi de ei sa iti vanda un produs, angajati obositi , plictisiti,si sictiriti.Din punctul meu de vedere Emag nu mai exista.
R. L.
Personal profesional,totul la superlativ despre experientele cu Emag!
C. D.
E prima dată când am luat contact direct cu o reprezentanță eMAG! Am rămas impresionat!
L. C.
Un spațiu expozitional plăcut cu multe oferte si personal serviabil
I. C.
Nu găsești nimic, comanzi clasic și aștepți mii de zile. Sa nu găsești o banală tastatură?!😡
A. G. D.
angajații închid magazinul înainte de ora afișată pe site, complet de capul lor. bătaie de joc. lipsa completa de disciplină internă. mai bine plătiți livrarea decât să ridicați din showroom.
E. B.
Am dat comanda cu livrare in acceasi zi, am platit pt acest serviciu. Mi s-a spus ca voi primi coletul intre orele 7-9 seara. Am sunat la 6 sa ma asigur ca va veni. Doamna din call center era ceva de genul "daca asa vi s-a comunicat prin sms, asa o sa fie". Nu a fost asa, coletul nu a ajuns in acea zi, iar dupa mii de telefoane, mailuri etc mi-am recuperat peste o saptamana banii pe acest "serviciu extra". Problema nu este ca am fost tepuit cu 22 de lei. Problema este ca nu a fost prima data am mai patit.o eu o data si prietena mea inca o data. Deci, nu apelati la servicii extra de livrare. Las aici review si pe oriunde pot, pt ca la ei pe site nu ma lasa operatorii imi sterg review-ul, insa pe cei care lasa review la un produs si fac caterinca (vezi televizoarele sau calculatoarele peste 20mii lei) ii lasa.
V. M.
Foarte ok, mai ales retururile, niciodata n-au fost probleme.
M. E.
Ok,personal profesionist si foarte amabil
A. C.
Tehnologie moderna! Platesti cu cardul din aplicație și îți scoți singur bonul de la robot, ai scăpat de cozi la casierie! Cele mai noi device-uri prezente în showroom pentru tine!
I. L.
Am ridicat un televizor in mai putin de 4 minute.
L. A.
eMag este magazinul online ales tlde toată lumea pentru nevoile lor personale având o ofertă de produse foarte vasta. De la castraveți la frigidere, de la încălțăminte la pălării, și multe alte produse de diferite categorii.
V. V.
Am cumparat bateria ca fiind originala, dar am primit o baterie NEoriginala si veche (din 2018) cu aproximativ jumatate din capacitatea normala Cred ca ar trebui evitate firmele de genul acesta
Am returnat bateria Mai nou emag NU A ACCEPTAT REwiev-ul pe motiv ca a fost inregistrata o sesizare Sa inteleg ca emag accepta accepta numai rewievurile pozitive? Am returnat produsul care a fost ridicat de un curier conform procedurii dpe data de 16-03 2020 dar nici pana azi 26 03 2020 nu am primit contravaloarea De ce ? poate o sa-mi raspunda domnii de la emag care nu mi-au acceptat rewievul
A. P.
A fost prima oară când am folosit terminalele pentru plata rapidă și deși era Black Friday in 5 minute am avut telefonul comandat online în urmă cu două ore.
C. C.
Până ajunge o comanda de Km23 București - Pitești durează până la 4 zile...slabi de tot
i. p.
Am intrat sa cumpar o tastatura pt. Tv.Pretul colosal comanda azi coletul peste 14 zile.(foarte slab sistem de cumoarare rapida)
a. m.
Puține produse pe stoc in showroom.
a. s.
Comanda ridicata imediat, atitudinea angajatilor mai mult decat frumoasa. Felicitari !
V. A. B.
Cel mai prost serviciu post vanzare se regăsește la Emag. Am cumparat un telefon vandut de emag, acesta s-a defectat și am decis să merg cu el în garanție. Am ajuns la emag si angajati imi zic sa merg la Depanero (o altă companie de 2 bani). Eu am achiziționat un produs de la Emag nu de la Service. Este ultima achizie de la Emag.
Sfat: Daca va cumpărați produse vândute de Emag să nu așteptați la servicii nici macar decente de bun simt.
Am dat o stea pentru ca nu pot sa acord minus -5 stele
Jalnic
C. A. S.
De luni am facut comanda si azi (vineri) nu a ajuns inca. De 3 zile sta in depozit. Data viitoare voi face comanda direct pe site-ul furnizorului. 4. Emag si sameday vazuti cu banii in cont au tratat reclamatia mea cu indiferenta.
E. M.
Nu am gasit ce cautam
Mi au comandat dar imi vine dupa 4 zile.??
I. G.
Foarte bine. Lumea purta masca și se pastra distanta. Relația cu angajații a fost foarte buna.
M. R.
Am ajuns cu 15 minute înainte de închidere, lucru pe care nu îl verificasem în prealabil. Nu numai că nu există un sistem de informare cu privire la faptul că magazinul urmează a se închide, însă efectiv ești dat afară din magazin fără a avea posibilitatea de a achita produsele pe care le dorești pe motiv că “le poți comanda online și ridica mâine dimineață”. Este singurul loc în care am parte de această experiență și nu mă pot declara încântată. Personal, consider că a finaliza tranzacțiile clienților aflați în magazin la momentul închiderii este de ordinea bunului simț.
N. i.
a crezut aia de la casa ca ii dau mai putin fmm
d. s.
Am facut un retur si totul a decurs faraa probleme
V. A.
Un showroom bun, anagajti politicosi si sa nu mai zic de faptul ca poti sa gasesti orice vrei
C. C.
Politica de retur este de tot ....
I. R. S.
Personalul amabil dar ca și showroom nu are cine stie ce produse.
B.
Personal profesionist, felicitări!
g. n.
Atmosferă plăcută, personal amabil, felicitări!
M. Z.
Personal de nota 10, organizare exemplară, produse variate. Recomand.
S. G. I.
Logistica foarte buna, timp mic de livrare, preturi bune la produse, consiliere profi in acest shop.
B. C.
Aparatul self service a rămas fără hartie si sa blocat, a trebuit să merg tot la casierie sa platesc
T. N.
Servicii jalnice, platesc în plus pentru livrare în interval orar prestabilit, nu mi se livrează comanda, răspunsul lor 'nu mai avem' curieri pentru intervalul asta. Va livram mâine.. A doua oara când pățesc același lucru.
P. V.
Trebuie angajați mai mulți oameni.
L. M.
Super, ca de obicei
l. c.
Este decenta locatia si consilierii cunoscatori cat de cat, este loc de mai bine.
A. M.
Un loc excelent pentru a vedea unele produse înainte de comandă, dar și pentru ridicarea comenzii. Spațiul generos permite etalarea multor produse. Eu n-am știut unde sunt expuse benzile de alergat în București. Nu aici!
D. A. D.
Punctele de scanare a comenzilor foarte practice
g. t.
Livrările sunt făcute cu întârziere, deși primești mesaj ca se livrează într-o anumita zi nu se respectă niciodată.
R. S.
Oameni respectosi si eficienti in munca lor
O. O.
Am achizitionat un televizor 4k bun si la pret promotional pe care il doream de mult.merita!
M. M.
Showroomul este mare, dar, acum ca elevii sunt in scenariul rosu, nu am gasit fizic in magazin camera web si casti. Multe stocuri epuizate, doar online am comandat in magazin.
D. I.
Se mai pot imbunatati multe !
A. P.
Super servicii, am vrut sa ridic o comanda de telefon de la showroom dar pentru ca gresisem modelul telefonului a trebuit sa il schimb. A fost foarte foarte rapid tot procesul. A ajutat mult ca erau afisate acolo niste produse si mi-a facut alegerea mai usoara.
f. a. g.
O experienta frumoasa... Personal calificat și de mare ajutor
S. D.
Niște panarama, dacă nu ai norocul sa plătești cu cardul poți sa aștepți și 2 h pentru a plăti un produs.
f. v. s.
Multă reclamă, și când vrei să iei produsul ți se spune nu îl au în magazin. Doar să-l trimită acasă, pt ați mai lua ceva bani
C. A.
Curat,elegant,promptitudine.Cinste lor.
s. i.
Am fost sa cumpăr un laptop și aveau doar vreo 4 laptopuri ce puteau fi cumpărate din 30... Te uiți la ele și cam atat
E. T. T.
Serviabili.
Fac des cumparaturi de la ei si sunt multumit de serviciile lor.
A. B.
Personalul de la ridicari comenzi este foarte amabil si rapid, dar pacat ca nu exista o instiintare ca magazinul se inchide. Saracii baieti stau peste program pentru unii care nu observa orarul afisat pe usa magazinului. Nesimtirea unora este mult prea mare. In schimb serviciile sunt foarte bune.
V. N.
De departe cel mai bun showroom din România, unde poți testa pe viu orice produs. Un personal mai mult decât amabil ce merită toată considerația. Recomand cu cea mai mare plăcere!
c. t.
Foarte rapid, am făcut un retur și o achiziție noua in 5min. maxim, impecabil.
B. T.
angajati de nimic, care au figuri pe burta goala
B. F.
Se mișcă bine
F. E.
Lucratorii sunt amabili si receptivi, dar showroomul arata acum destul de ponosit, ar trebui ceva lucrari de renovare/ redecorare. Timpul de asteptare a fost: fara timp de asteptare la vizita asta.
U. Z.
A fost bine, a mers repede
H. V.
Ff bne ,personalul f amabil
P.
Am venit la acest showroom special pentru one plus 7pro. Cand am pus mana pe el acesta a început să țiuie . A venit paznicul după 2-3 minute si i-a oprit alarma. A doua oară când am pus mana pe el a țiuit din nou.
De data asta paznicul a venit furios la mine si mi-a spus că am pus mana destul pe el. Țin să mentionez ca l-am tinut in mana cam 2-3 minute in total. Am plecat de acolo supărat ca nu am putut să testez telefonul pentru care venisem special. In acest caz de ce să mai cumpăr de la emag daca ei se comporta asa cu clientii lor?
M. C.
Promovati oferte false, totala lipsa de respect fata de clienti, nu acceptati nici o reclamatie, considerand mereu ca aveti dreptate doar voi. Nu acceptati pe site nici un review negativ referitor la serviciile Emag. Un magazin de care ar trebui sa se fereasca toata lumea.