Opinii despre Flanco (Magazin de electrocasnice)
Flanco
Șoseaua Colentina 2, București 021172, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Flanco, Magazin de electrocasnice în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Flanco
Luni
[09h – 19h]
Marți
[09h – 19h]
Miercuri
[09h – 19h]
Joi
[09h – 19h]
Vineri
[09h – 19h]
Sâmbătă
[09h – 16h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Opinii despre Flanco
E. D.
Am făcut comanda online. Am fost anunțat că pot să ridic comanda din magazinul Flanco Obor după 60-90 de minute de la momentul primirii sms-ului. Am mers la magazin in intervalul de timp respectiv și magazinul era închis. Am mers a doua zi dimineața să ridic produsul. Am așteptat la coada la casierie. Am plătit și casiera a cerut unui angajat să aducă produsul. După o așteptare de aproximativ 10 minute a adus telefonul comandat. Ambalajul era desigilat. Am cerut un produs sigilat și persoana care a adus produsul a afirmat că este sigilat produsul. A deschis cutia și mi-a arătat o folie care era aplicata pe telefon și care se poate îndepărta foarte ușor. Folia respectiva se poate aplica fara sa se cunoască că a fost îndepărtată. Am cerut alt produs și mi-a spus respectivul angajat că nu are altul în stoc. Am fost neplacut surprins de insistența cu care afirma că produsul este sigilat. Incredibil! Nu am sa mai cumpăr nimic, niciodată de la Flanco.
A. A.
unii angajati au o atitudine de sictir fata de persoanele cu dizabilitati locomotorii sau cele mai inchise la culoare tenului .in rest aceleasi produse standard ca peste tot : de cand au intrat sub ümbrela" emag au inceput sa fie si ei agresivi in publicitate atitudine etc … ceo flanco este director de … ceva la emag ( sau ceva asemanator )
D. S.
Cu ocazia aniversarii a 26 ani de existenta au fost pentru cateva zile reduceri semnificative si extrareduceri la unele produse. Cel putin la TV 4k preturile au fost mai bune decat la celelalte firme (eMag, Altex etc.). Din pacate personalul personalul nu este deloc implicat in activitatea pentru care este platit si trateaza clientii cu indiferenta, trebuind sa astepti dupa ei (chiar daca esti singurul client din magazin la momentul respectiv) de parca ti le-ar oferi gratis produsele. Sper ca sefii de magazine si top managementul sa ia masuri in acest sens. Am acordat 3 stele pentru preturile cu discount, caci altfel si o stea era mult!
A. C.
O locație f buna ,unde găsești c am tot ce i ți dorești și poți cumpăra produse cu banii jos dar și în rate.
D. T.
Nu te ajută să cumperi. Dacă vrei sa probezi ceva da cu flit..Îmi pare rău de firma, 😢
M. B.
Am cumpărat imprimanta HP Deskjet cu carcasa de 4122, ultima, iar în realitate, înăuntru este 4100 😪 Am plătit carcasa?
D. A. I.
Personalul nici nu știe ce are în raionul în care își desfășoară activitatea, deși item-urile se vad cu ochiul liber și sunt destul de voluminoase!
I. H.
Băieți din departamentul audio-video sunt foarte obraznici . Am vrut sa cumpăr o pereche de căști de 340 lei SI am vrut mai intai sa le probez . Mi s-a spus sec SI fara pic de BUN simt ca specificațiile se gasesc pe site . SI sa ma deplaseze în Băneasa. Nu poti vedea produsul inainte Decât în poze . Nu recomand magazinul PT achiziții. Angajati neseriosi
Y. H.
Am cautat boiler de mica capacitate si suport pentru a fxa uscatorul pe masina ce spalat Samsung. Boilerele lipsesc cu desavarsire si suport pentru montarea uscatorului nu au decat pentru Beco. Magazinul este curat dar foarte cald fara pic de aerisire. Vanzatorii pentru a te consulta practic invizibili. Am reusit sa aflu ceva de la o persoana plictisita din apropierea usii de iesire decare nu m-am lamurit daca era vanzator casier sau personal de paza.
D. C.
O singură casieră nu face față nu e organizat
g. p.
Frate sictiriti vanzatori. Zau ca dadeam 5 lei daca se purtau ok.
C. B.
Nu am mai fost pana acum acolo.
M. S.
Produse de calitate, personal amabil sa te servească, doar ca personalul de la casierie mai puțin serviabil, in sensul ca stai sa aștepți sa plătești produsul pana te invita.
A. R.
Am cumpărat mai multe produse de aici și a fost ok.
S. V.
Produs găsit ușor, lămuriri suplimentare oferite prompt, achitare facilă...
O. C.
Dupa 10 minute de asteptat la casa de marcat a trebuit sa ies personal din magazin sa invit angajatul "Cristina" sa vina de la tigara in magazin sa isi faca treaba (adica sa imi pot lua comanda). Era abia la a doua tigara legate. Putin deranjata mi-a atras atentia ca ea este in pauza (incepusera programul in urma cu o ora).
A. L.
Magazin întunecos, cândva mi-au împachetat un produs folosit, pe care l-am plătit ca nou!
A. D.
Am ajuns la un magazinsa mi ridic un set de căști care s-au întors din garantie cf SMS primit. Aici am aflat ca trebuie sa aștept pt că Dna Ioana care se ocupa de aceasta operațiunie a plecat la masă.
Am cerut să mi dea căștile un alt coleg deoarece e un magazin mare cu mult personal și la ora 11:54 nu era multa lume in magazin. Din păcate nu se poate așa că scriu review uri așteptând să vina Dna Ioana. Poate ar trebui sa primesc și orarul Dnei in SMS... Cu aceasta ocazie nu mai cumpăr produse Flanco prin eMag....
D.
Am ajuns sa imi ridic comanda la 19:15 si ce credeti...era inchis. Pe usa program pana la 19:00.
Imi este greu sa accept ca un magazin cu suport online nu este in stare sa isi actualizeze programul afisat pe net.
A fost a doua experienta neplacuta cu acest magazin. A treia oara nu mai incerc.
O. H.
Electrocasnice și electronice de cea mai buna calitate, personal amabil și săritor
G. D.
Promptitudinea personalului angajat lasă de dorit !
I. V. L.
Personal cu un comportament jalnic,niște hoți
A. B. S.
Magazin foarte bine aprovizionat cu o diversitate de produse electrocasnice.Servire prompta si ireproșabilă.
C. D.
Vă bateti joc de clienți e tot ce pot spune.
1. Faceti un update la program. Azi am aflat ca magazinul se închide la 14:00
2. Ajungi acolo si esti trimis la plimbare pentru ca nu se accepta plata cu cardul. Găsești o bancă, scoti banii, te intorci.
3. Instruiți-vă vânzătorii. Dacă programul este pana la ora 14:00 iar tu ajungi la 13:50, vânzătorul nu are dreptul să îți refuze o amarata de plata care ar fi durat cel mult 2 minute.
D. D.
Franco este o marca cunoscuta in domeniu unde calitatea este pe primul loc .Servicii de calitate .
d. s.
Personal foarte amabil recomand cu drag
D. Z.
Foarte scump
M. A.
Foarte multumita
m. r.
Produse bune.Dar uni vânzători mai trebui cizelați.
L. G.
Puteti sa actualizati programul de lucru? Este de bun simt fata de clienti . Astazi am verificat pe site programul si mare lacat ce aveati pe usa la ora 19 in timp ce pe site programul era pana la 20.
i. i.
Induceți lumea in eroare....duminică este închis nu deschis
B. S.
Cu toate ca produsul a putut fi ridicat rapid, reprezentantul de vanzari din zona electrocasnicelor mari era plictisit de job si deranjat de orice intrebare.
R. R.
Serviciul de Retur garantat scade valoarea produsului cu 50% dacă produsul fost desigilat. Nu se specifică nicăieri la termenii serviciului acest lucru.
F. C.
Am ridicat o comanda făcută online. Atitudinea angajatei care a procesat comanda a lăsat de dorit.
K. G.
Angajatul de la etajul 1, neinteresat de a ajuta un posibil cumpărător
D. R.
Reduceri reale dar cred ca ar mai trebui sa se ocupe de amenajarea produselor, sunt locuri in care abea poti trece....
G. P.
Valabil pentru locația de la Bucur Obor: la fiecare produs se acumulează puncte. Chiar dacă nu ai card, fiecare bon fiscal, arată punctajul acumulat. Punctajul nu este foarte mare: ceva de genul 100 de lei, la 10000 de lei, cheltuiți. La sfârșitul anului, de punctajul acumulat, poți achiziționa produse electrocasnice mici. Personalul de la magazinul Bucur Obor, nu recunoaște drepturile clienților de a fi recompensați pentru fidelitate - probabil că-și însușesc produsele cuvenite altora! În rest: foarte scump, personal mocăit, lipsit de vlagă! FUGIȚI!!!!!!
A. N.
Nu va recomand având în vedere faptul că prețurile sunt mult mai scumpe decât la Altex(acesta fiind lângă el) iar în plus oamenii de acolo nu sunt deloc primitori aceștia nevrând să te ajute nici măcar dacă le ceri ajutorul.
A. M.
Bataie de joc la adresa clientului.
Oameni incompetenti, nepregatiti , nepasatori, probabil frustrati din cauza salariului mizer .... trateaza cu indiferenta fiecare client care da o gramada de bani pe porcariile lor de produse electronice si electrocasnice..
Comentariile de 5* de aici cred ca sunt din partea angajatilor.
P. G.
Scump, prost, aglomerat, personal apatic, plictisit. Atenție la cardurile "de fidelitate": la sfârșitul anului, în baza punctajului "acumulat" (ceva de genul "un punct la 1000 de lei") se pot achiziționa produse de valoare mică. Personalul de la magazinul de la Bucur Obor, nu recunoaște achiziționarea punctelor: probabil că-şi însușesc produsele cuvenite clienților în baza punctajului acumulat din achizițiile anterioare. De ocolit!
C. S.
Magazin cunoscut.
A. N.
Dureaza o eternitate panaiti rezolva problema cu un produs . Daca pui o intrebare , personalul nu stie cum sa scape mai repede de tine . Au un comportament mizerabil .
M. A.
Super locația de,mare
A. A.
Servicii jenante.
c. h.
Ce am vrut a fost scump și nu am cumparat
I. T.
Lasă de dorit personalul, sunt reținuți la dialog.
C. R.
Am luat produse ca să profit de BLACK Friday
o. b.
Cea mai proasta experienta avuta cu flanco. Au un sistem execrabil de retur in caz de defectiune a unui produs, sens in care esti obligat tu, cumparator sa iei legatura cu producatorul ca sa iti repare produsul. Timp mare de asteptare. Dezamagitor!!!
I. M. D.
Preturi bune dar sa căutați cu atentie.
s. a.
Am returnat un produs, insa la inceput angajatii au incercat sa ma faca sa nu il returnez, ci sa il repare sau sa imi spuna ca nu mai poate fi returnat daca a folosit. Dupa cateva discutii l-am returnat si n-au mai zis nimic.
G. A.
Personal total lipsit de educatie si solicitudine! De evitat.
E. G.
Pretul afisat online nu se regaseste in magazin! Mi s-a recomandat sa il rezerv online de pe telefon si sa trec peste o ora sa-l ridic! Pe bune???
A. C.
Locul ok. Personalul nu este instruit cum trebuie
c. b.
Niste nesimtiti. Am venit din drumul taberei pana la obor pt un produs. In prealabil l-am rezervat.am sunat si mi-au zis ca il au pe stoc. Cand am ajuns mi-au spus ca nu il au. Niste nesimtiti. Sa nu mai aud de flanco in viata mea
F. V.
Am rezervat online sa ridic un laptop de la ei, dupa ce ajung acasa ii instalez windows-ul si tot ce e necesar pe el constat ca se vede extraordinar de pixelat. Intr-un final il duc la service-ul autorizat la care mi se spune ca e normal sa se vada asa. Decid sa il returnez iar cei de la magazinul respectiv si nu numai ca imi refuza retur-ul pe loc dar mi se spune ca nu voi primi suma totala pe care am platit-o pe motiv ca cutia laptop-ului a fost desigilata. Din moment ce am facut rezervare online sa il iau au spus ca trebuie sa fac cerere online pentru retur asa ca plec cu tot cu laptop acasa, sun la flanco si surpriza, baietii imi spun ca cererea trebuie facuta la magazinul respectiv. Super. Recomand sa evitati acest magazin si daca ajungeti intr-o situatie seriosa de genul sa sunati la Protectia Consumatorului. E inadmisibil asa ceva.
A. M.
Pe site un pret, iar in magazin alt pret.
Mai sunt si aroganti
T. B.
Bună firma, amabili, cu personal bine calificat. Bravó. Facilități prin procedeul rabla electrice.
G. D.
Am primit informațiile cerute
P. S.
Liber
A. D.
Experiente bune cand am dus unele produse in garantie dar atentie la depanero, nu sunt seriosi.
G. S.
e loc de si mai bine
C. P.
O experienta jalnica. Am cumparat un espressor Saeco Poemia de la acest magazin. Verificarea a fost sumara. Intra curent. Ok! Am platit cu cardul si am plecat cu produsul. De aici a inceput distractia. Am ajuns acasa si espressorul nu functiona. Pompa sau boilerul, Dumnezeu stie, nu functiona. M-am intors in magazin cu produsul si factura cu gand sa il returnez si sa iau altul in loc. Am ajuns si personalul m-a luat la rost ... aaa, nu mergeeee! Ati citit instructiunile? Ha ha! Ati adus si cafeaua! Dupa ce ii lamuresc ca am avut unul identic cu asta vreme de 5 ani si ca stiu perfect sa il folosesc au facut tot felul de TESTE, doar doar o scuipa un pic de apa aparatul. Spre ghinionul si disperarea lor aparatul nu a facut nimic. Si atunci vine bomba! In loc sa isi ia produsul si sa imi returneze banii au facut un show de proasta calitate cum ca politica lor nu le permite retur la astfel de produse si ca trebuie sa il duca la service sa le confirme ei ca nu e reparabil. Abia apoi sa imi returneze banii. ATENTIE vorbeam de un produs nou nout pe care nu il folosisem niciodata si abia il aveam in „proprietate” de 2 ore! Dupa jumatate de ora de certuri si amenintari au decis sa imi faca un favor imens: sa imi returneze banii pe card. Desi aveau contul la aceeasi banca unde aveam eu cardul au durat 15 zile sa imi dea banii inapoi. Deci nu va sfatuiesc sa luati ceva de la Flanco - cel putin din acest magazin! Mult succes
d. R.
NU CUMPARATI DIN ACEST MAGAZIN!!!! FLANCO SUNT NISTE ORDINARI!!!!!!!!!!ATENTIE MARE!!!!! NU RESPECTA POLITICA DE RETUR . SUNT NISTE ANGAJATI NESIMTITI ..
B. A. -. R.
Am comandat un produs online disponibil in acest magazin. Nu a binevoit nimeni sa imi dea un mail sau telefon sa ma anunte ca nu este produsul disponibil asa ca am strabatut Bucurestiul degeaba. Nu recomand.
e.
Azi 11.01.2018 la ora 13:45 am fost in magazinul Flanco Obor sa ridic o comanda facuta online pentru o camera video.Ambalajul original avea sigiliul producatorului (JVC) aparent integru si am dat sa plec fara sa mai deschid cutia.Din fericire in usa magazinului m-am uitat mai atent la sigiliu si am observat ca fusese partial desprins de pe carton, suficient cat sa se deschida capacul. Am revenit cu cutia la casierie si am desfacut-o de fata cu casiera.Cutia era goala, desi ma costase 850 de lei. In 5 minute am primit alta cutie, si asta cu sigiliul partial desprins, ca sa nu se observe.Camera era prezenta in al doilea ambalaj dar prezenta urme de utilizare.Am cerut banii inapoi.
Mare atentie la tentativele de inselaciune!Deschideti ambalajul in fata casierei si examinati produsul cu atentie!Solicitati certificat de garantie pe care sa specifice clar seria si numarul aparatului si perioada de garantie!
D. P.
Rămâne un etalon, produse de foarte bună calitate ...
J. R.
Magazin plin de oamenii cu 2 clase ! Vand pc-uri si laptop-uri cu defecte si apoi tot ei refuza sa le schimbe , te duc cu zaharelul de colo colo sa expire cele 30 de zile din dreptul de retur . Nu recomand ca cineva sa mai cumpere de la ei !!!
E. P.
Un magazin cu produse de calitate
g. m.
Personal incompetent si delasator nu recomand serviciile flanco obor
O. S.
Produse resigilate ,vandute ca fiind noi
I. M.
Multa prostie
C. P.
Nu va sfatuiesc. Mult succes
D. Z.
Un magazin deosebit,cu oferte de nerefuzat 💎
M. S.
preturi incredibil de mari. pt acelasi lucru la magazinul din spate platesti 2/3 din pret!
A. R.
Am avut ghinionul să dau peste un angajat care nu are noțiuni minime de bun-simț, nu mai vorbesc de fler pentru vânzări...
M. B.
Gama variata de produse, preturi bune, personal ok.
J. M.
Ofertele sunt foarte bune si prețurile accesibile. Poti achiziționa cu plata directa sau in rate orice îți dorești. Renumite branduri de tv, aparate de aer condiționat, mașini de spălat si nu numai te așteaptă sa le iei acasă.
Personal calificat si binevoitor.
I. B.
Angajatii sunt foarte prompți
M. M.
Personal cat de cat ok, sau poate i-am prins ontr-o zi mai buna, au unelrle reduceri dar rare care merita profitate de ele in rest sunt exagerati de scumpi la absolut toate produsele pe care la 20 de m mai la stanga le gasesc mai ieftin la Altex sau online. Nu recomand
L. V.
Personal scarbit de munca. am fost sa ridic o comanda rezervata in magazin la ei si am asteptat de parca ar fi adus-o din alta locatie. Fetele de la casierie sunt dezastru. Macar de erau frumoase la cat de flegmatice au fost. "Multumesc" Flanco-Obor. Sunteti exact ce aveti pe banerul vostru de la intrare.
i. l. s.
Super tare!
E. C.
Experiența a fost plăcută.
G.
aveti reclama la RTV si A3! cand o sa renuntati la ele, va dau mai multe stele
G. F. G.
Eu am impresia ca angajarile se fac in functie de cat sunt de nesimtiti, sau cat de putin cunosc produsele proprii. Data viitoare inregistrez, sa ne amuzam putin.
A. D.
mai rar..dar merge
D. H.
Review-ul este exclusiv pt magazinul Flanco Obor. Angajati fara nici un fel de pregatire, cu atitudine aroganta si fara nici o intentie de a fi customer oriented. Experienta mea este urmatoarea: in data de 25 august m-am decis sa-mi cumpar un router nou. Dupa ce am cautat in mai multe magazine, am gasit online pe flanco.ro un router d-link la un pret redus de 419 lei. Totodata am verificat stocul online si am vazut ca acest produs se afla in magazinul din Obor, am decis sa-l ridic personal de acolo. Ajung in magazin, ma preaia un consilier de vanzari, singurul amabil, dupa care ma indrept cu produsul la casa. La casa doua tipe acre si fara chef imi spun ca produsul costa 599 ron. Cand le arat ca pretul onlibe este 419 lei si ca-l vreau la pretul asta tipa imi spune de parca ar fi trebuit sa stiu, ca pretul de 419 lei e doar online. Decid sa fac rezervare online cu ridicare din magazin direct de la fata locului. Tipa ma anunta ca dureaza in jur de 30 de min pana ajunge informatia la ei dar nu intotdeauana (poate dura si mult mai putin). Doar la insistentele mele de a da refresh cele doua doamane au reactionat pt a verifica daca rezervarea respectiva este vizibila sau nu. In cele din urma dupa 15-20 min am renuntat si am plecat din acest magazin. Am facut imediat o alta rezervare cu ridicare din magazinul de la Mega Mall si l-am ridicat de acolo. Atitudinea tipului de acolo f profesionista si mult mai atenta. De curiozitate l-am intrebat daca ar fi putut grabi procesul de vanzare(pt a nu astepta 30 de minute pana se actualiza lista de proforme) colegele din Obor si raspunsul a fost afirmativ. Daca se dorea, s-ar fi putut gasi o solutie pt a plati acel produs fara sa astept jumate de ora din cauza unei ineficiente de sistem.
A. C.
O atmosfera sinistra luata parca dintr-un film horror. Angajatii sunt nepoliticosi !
A.
Îngrămădit totul.
F. S.
Un singur vânzător pe un etaj de câteva sute de metri patrati; durează mult sa ajungi sa pui câteva întrebări.
L. A. F.
Angajati nesimtiti
L. V.
Gata 123 cm de filme si meciuri ne asteapta sa vizionam.
A. A.
Personalul foarte amabil, rabdator si bine informat. Nu sunt mereu cele mai bune preturi, insa stiu ca personalul din magazin ma poate ajuta sa iau cea mai buna decizie, reusind sa isi pastreze obiectivitatea.
C. P.
Prețuri peste medie
n. b.
Frumos.
V. F. P.
NU iti ELIBEREAZĂ, UN DESFASURATOR al RATELOR.NU ai informații scris, referitoare la suma achitata, și cea datorata,mai ales cind ai achitat,mai mult decât este rata
A. N.
Multe produse
M. A.
Alt cartel al electronicelor... bișnițari
A. V. D.
Personalul lasă de dorit, consultanța în vederea achiziției unui produs, lipsește cu desăvârșire iar în ceea ce privește produsele....Multe din ele nu sunt aranjate, prezintă defecte estetice....
C. I.
Slab aprovizionat, iar personalul e cam prost educat.
A. D.
Preturi foarte mari, pana și niște simple baterii costa 20lei.
V. A. N.
Scump foarte scump
m. l.
E un magazin super
O. H.
Usor accesibil, gama variata de produse. Contra: locuri de parcare
R. G.
Preturi înca mari
Se poate mai mult și mai bine9
D. P.
produse ok. oferte bune! esti ajutat de personalul magazinului in alegerea produsului cautat
i. M.
Personal de vanzari foarte slab pregatit, preturo destul de mari.
G. A.
Înghesuit :)
e.
Mic, dar ...
C. L.
Varietate mare de produse, dar au momente cand nu au multe produse in stock
f. g.
indiferenți