Opinii despre Badabum (Magazin de electrocasnice)
Badabum
Sector 1, Bulevardul Expozitiei, Nr. 2, Cladirea MCAR (C9), Parter, București 012103, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Badabum, Magazin de electrocasnice în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Badabum
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Badabum
I. F.
Am comandat un side by side si am avut termen de livrare pentru marti. Luni seara m-au sunat sa-mi spuna ca nu poate ajunge marti si daca este ok ca miercuri sa ajunga intre 17-21. A ajuns coletul miercuri la ora 20. Foarte amabil soferul impreuna cu inca un baiat care au si descarcat si carat pana in casa la curte. Nu au putut baga masina in curte dar au liza manuala care a fost de mare ajutor. Produsul este nou, in perfecta stare la un pret de cel putin 10% fata de concurenta.
Nu stiu ce probleme ati avut voi dar consider ca multe dintre recenzii sunt puse de concurenta. Se observa clar linia pe care se merge. Aceiasi problema la indigo. Bineinteles, toti au probleme. La sute de comenzi/zi, nu ai cum sa nu ai probleme. Tine de furnizori, angajati, curieri, clienti ssmd. Nu e un proces chiar simplu.
Legat de unii care se plang de curier ca nu sunt in stare sa numere corect banii, ce vina are firma?! Atat de limitat sa fi sa nu gandesti?!
Sau altul care comanda GRESIT de la sediu. Prietene, stii legea? Daca iei un produs din showroom, magazinul NU este obligat sa-l ia retur. La emag e la fel.
Din pacate asta e mentalitatea. Vrei cel mai ieftin, cel mai rapid, cel mai profi, livrare gratuita, soferul sa descarce, soferul sa-ti verifice tie marfa ssmd.
RECOMAND ACEST MAGAZIN!
M.
Masina spalat rufe lovita.Cand mai luati masina de spălat intai o desigilati , verificati minutios daca prezinta urme de lovituri apoi semnati hartia si ii lasati pe baieti sa plece…
v. i.
Badabum...
Cumperi imprimanta, constati tu ca si necunoscator ca nu functioneaza si ca iti arata eroare de cum o bagi in priza!
Suni si o trimiti inapoi ca ai cumparat o imprimanta stricata, dupa 2 zile primesti un email care iti arata un deviz de 175 EURO, reparatia imprimantei care avea eroare fara sa fie folosita, dupa 3 zile primesti un email in care iti spune ca imprimanta a fost reparata si ca se poate ridica din sediul Badabum!
Cu incerari, amenintari de judecata.... Mergem sa luam imprimanta de la sediu!
Ne intampina o domnisoara care nu are prea multe informatii(lucreaza pe luna nu la Badabum), ii explicam ca nu e in regula sa ni se ceara atatia bani pt un lucru nefolosit pt ca l-am primit stricat, urlete si amenintari... apare un coleg cu imprimanta si cu informatiile, ne spune ca imprimanta nu a fost instalata corect si nu si.a facut tot ciclul instalarii, am primit imprimanta dupa ce ne-a facut proba si am plecat.
S-a rezolvat dupa 3 saptamani... daca as fi platit cei 175 euro, ii plateam degeaba!
Noroc ca nu ii aveam:))))
D. M.
Am efectuat o comanda pe site, produsul aparea pe stoc si am primit confirmarea pe mail. Ziua urmatoare am fost sunat si informat ca respectiva comanda e anulata deoarece produsul nu se mai afla pe stocul furnizorului. O “firma de cartier” care intermediaza vanzari fara a actualiza stocul si fara garantia ca vei beneficia de comanda plasata! Daca puteam sa acord -1*, va ofeream cu drag. Sper sa citeasca toti potentialii clienti informatia asta si sa evite plasarea comenzilor catre acest “comerciant”.
T. P.
Servicii foarte bune. Am comandat un TV de 164cm care a fost livrat extrem de rapid. A avut ceva probleme si l-am returnat fara nici o problema!
E. M.
Nu recomand. Am achizitionat o combina frigorifica, am achitat produsul, dupa care mi-au anulat comanda pt ca nu mai aveau produsul.
Nu voi mai mai face cumparaturi de pe acest site si nu voi recomanda nimanui acest site
T. S.
Nu se poate cominca cu ei. Foarte neseriosi si nepregatiti. Slaba comunicarea cu ei, avand de-a face cu persoane care habar nu au ce e de facut.
R. I.
Foarte proaste servicii. Am primit produsele distruse si nu vor sa suporte ei transportul.
C. X.
In pofida multor recenzii negative, eu am avut o experienta normala, buna cu BadaBum.
- starea produsului, un aragaz Samus SM550ANS, a fost in regula, fara indoituri sau alte defecte de la transport sau din fabrica. Am mers pe incredere, am vazut ca ambalajul nu este deteriorat si nu l-am mai deschis in prezenta curierului;
- livrarea foarte prompta: inregistrare pe siteul lor pe 6 octombrie 2020 (a fost prima mea comanda), comanda online in aceeasi zi. Am fost contactat telefonic a doua zi de o doamna/domnisoara care mi-a spus ca produsul se va livra in cursul zilei (7 octombrie) desi aragazul aparea in stoc furnizor. Am primit aragazul in aceeasi zi. Deci comandat pe 6 octombrie, livrat pe 7 octombrie.
Imi pare rau ca altii au avut si experiente neplacute. Dar am invatat de-a lungul timpului sa nu ma iau dupa reviewurile negative pentru ca pot fi scrise atat de catre concurenta cat si de cei care, pe buna dreptate, au avut probleme. Ideea e ca oamenii nemultumiti sunt mai motivati sa-si scrie of-ul decat cei care au avut o experienta normala si de aceea pot predomina feedbackurile negative in recenzii, desi poate procentul de clienti multumiti de serviciile unui magazin poate fi cu mult mai mare decat al acelora care au avut probleme. Din cauza asta (plus haterii, concurenta), am invatat sa fiu sceptic in a judeca un magazin doar dupa recenzii.
A. A.
Preturi foarte bune, timp de livrare foarte bun in Bucuresti
Am comandat un frigider duminica, a venit marti
Desigur ca l-am verificat inainte de a-l plati, a venit intact, nou-nout
Nimic de reprosat, daca se intampla sa primiti produse lovite, e foarte simplu sa le verificati si sa le refuzati
a. a.
Am facut comanda azi,maine mi s-a confirmat si o zi dupa am primit produsul,ba chair a fost urcat de catre curier pana la etaj 9,mi s-a deschis cutia sa verific.Nota 10,nu ma asteptam mai ales dupa toate recenziile negative citite aici dar cel mai important lucru ca am putut plati si cu cardul la curier.Felicitari ,o sa mai comand de la ei ,sper sa nu fie doar un caz izolat si sa nu am probleme cu frigiderul .
O. C.
Timp pierdut. Am dat comanda vineri, ma contacteaza dupa weekend ca sa confirm comanda si ma suna a doua oara dupa o ora ca nu pot obora comanda pentru ca nu mai au produsul in stoc. Foarte profi sistemul..
c. i.
eu sunt foarte multumit de aceasta firma,am comandat produsul ieri si dupa o zi adica azi l-am primit,cu toate ca nu era in stoc,deci foarte multumit,si pentru livrare gratuita,pret mic,tineti-o tot asa,cu multumiri,ionita constantin,este vorba de un cuptor electric,samus.
P. B. T.
Am o comanda la ei de 2 saptamani si nu au onorato. Am trimis mesaj operatorului, am incercat sa ii sun, dar nimic, nimeni nu raspunde.
n. l.
am facut o comanda,nu am primit mail de confirmare,iar la incercarea de a incerca sa vorbesc cu call center ul este sortita esecului - nu raspunde nimeni ( 15 apeluri + mail)
I. H.
Exceptionali! Seriosi si preturi bune! Ma voi intoarce cu placere. Mi-au bagat marfa pana in casa si nu au vrut nici spaga. Jos palaria!
N. T.
Am comandat doua produse identice. După 3 zile lucrătoare de la lansarea comenzii, sunat fără succes la tel de contact și un e-mail, nu s-a obosit nimeni din departamentul de vânzări / rel cu clienții sa îmi comunice data livrării comenzii, precum si faptul ca aveau doar unul din cele 2 produse comandate pe stoc. Cu siguranța nu voi reveni cu alte comenzi.
V. C.
Foarte neseriosi. Te plimba cu vorba. NU Recomand!
F. O.
Nu am comandat dar am vazut ca sunt multe comentarii negative asa ca dau si eu un comentariu negativ.
L. C.
Groaznica experienta cu ei. Diletanti. Mai bine cumparati de pe Emag.
J. E.
Te mint pana expira perioada de retur.
T. H.
Cea mai proasta experienta si cea mai neprofesionala firma.
Nu Recomand!
C. t.
Cand am citit toate recenziile negative care semanau am crezut ca sunt scrise de concurenta. Pana cand a ajuns si la mine lada frigorifica comandata, teoretic noua. Practic, este un produs reconditionat, cu spatele facut din bucati lipite extrem de prost cu aracet, vandut drept produs nou...
a. a.
Am cumparat un frigider beko acum 1 saptamana . Frigiderul prezinta o indoitura pe partea din spate ,iar pe lateralul din stranga sus , una mai putin vizibila . Nu stiu cum toate magazinele online ne sfatuiesc sa ne uitam la produs pentru ca este livrare cu verificare ,cand de fapt nu ai voie sa verifici . Cred ca asa este si schema tuturor . Le cumpara din fabrica cu mici defecte la un pret mult mai mic si pun adaos. Le ambaleaza bine sa para ca totul este in regula si nu a fost indoit pe drum sa nu refuzi comanda. Mizeaza pe faptul ca o indoitura care nu prea este vizibila e trecuta cu vederea . Nu ma afecteaza atat de mult defectul . Chiar deloc . Doar din principiul ca ma simt inselat ..
A. B.
De fiecare data când am comandat de la Badabum am primit produse resigilate, eu plătind produse “NOI”. Am sunat la ei explicându-le problema , le-am trimis și poze cu produsul( cuptor incorporabil) care era zgâriat ( probabil de când a fost montat prima data) dar avea și folia termoizolantă sparta.Evident ca nu au recunoscut , ei insistând ca este produs nou.Au fost de acord cu înlocuirea produsului dar returul sa fie suportat de mine(aproximativ 340 lei) pe motiv ca eu vreau sa înlocuiesc produsul. Nu mi se pare normal sa platesc un produs nou și Badabum sa imi trimita produs resigilat și pe cheltuiala mea sa imi aducă intr-un final unul nou.Probabil aceasta politica este concepută special pt a te face sa nu mai returnezi produsele, costurile fiind destul de mari.Am sa fac și reclamație la protecția consumatorului deoarece va bateți joc.Am crezut ca s-a”întâmplat “ prima data sa primesc produs resigilat dar văd ca așa se practica la Badabum.
A. T.
EXECRABIL ESTE CUVÂNTUL CARE REPREZINTA ACEASTA FIRMA. DACĂ NU VREȚI SA FIȚI ÎNȘELAȚI, FURATI LA BANI, FĂCEȚI-VĂ UN BINE ȘI COMANDAȚI DIN ALTA PARTE! AM PLATIT CURIERULUI DIN GRESALA 100 DE RON ÎN PLUS, NU AU RECUNOSCUT, EU SUNANDU-I IMEDIAT CE AU PLECAT DE LA LIVRARE ȘI AM VERIFICAT FACTURA, IAR EI NU RECUNOSC, DEȘI EU NUMĂRAT BANII, IAR REPREZENTANȚII ACESTEI FIRME DE RAHAT APARĂ UN ȘOFER FIRACIOS, ÎN LOC SA REZOLVE O PROBLEMA CA ACEASTA, SPUNÂND CA NU POT SA DEMONSTREZ, DEȘI AM NUMĂRAT 4 PERSOANE ACEEAȘI SUMA. SFAT! NU CUMPĂRAȚI DE LA FIRME JOSNICE, CĂUTAȚI LA CEILALȚI, SA PLĂTEASCĂ PENTRU GREȘELILE LOR! S-AU PRETAT LA 100 RON MUNCIȚI DE ALȚII.. RUȘINE BADABUM! EXECRABIL SUNTEȚI, ANGAJAȚII LASĂ DE DORIT! CEI MAI JOSNICI DIN DOMENIU! RUȘINE...
C. A.
Pret avantajos, produsul ok, fara nicio problema, nu e prima oara cand cumpar de la ei, am incredere in acest site, spre deosebire de altele. keep up the good work, am fost sunat inclusiv de o angajata badabum care mi-a confirmat comanda, ziua in care va ajunge produsul, ceea ce consider ca e un mare plus pt ei. PS Am cumparat un parfum iunie 2020
r. d. d.
2 produse comandate noi, venite resigilate.
Nu e normal sa platesti pretul pentru produs nou si sa se vada clar ca a fost folosit.
O sa fac si plangere la Protectia Consumatorului.
Din cate observ nu prea o sa am castig de cauza la retur.
Pe compari.ro au niste note mari pentru nimic.
A. C.
poate intr-adevar au preturi mai bune ca pe alte websituri de electrodomestice dar sa te fereasca domnul sa ai vreo problema cu ei ca numai de pierdut ai!! am comandat o combina frogorifica in valoare de 3000 lei.cand a ajuns,combina era zgariata si nicidecum nu era culoarea specificata pe website ul lor.prin urmare am sunat si le am zis sa vina sa o ia inapoi.acest lucru a zis ca nu este posibil decat daca platesc eu livrarea de retur(peste 300 de lei) pentru ca ei sustin ca acest lucru nu intra in politica lor desi vina a fost totala a lor.nu am sa mai cumpar niciodata de la acesti hoti escroci!!!!
S. Z.
NESERIOSI! NU ONOREAZA COMENZILE!
I. D.
Am primi recent un espressor De Longhi comandat de la ei. Livrare f rapida in Bucuresti desi produsul era in stoc furnizor. Ca o paranteza...cei de la sameday mi au livrat vreo 5 comenzi in perioada asta, toate in timp scurt. Produsul comandat e f ok. Nu am nimic negativ de adaugat. A fost prima mea comanda la Badabum.
d. g.
Site foarte bine facut, structurat, informatii complete cu mici exceptii : pe pagina produsului aparea ca trebuie sa platesc livrarea 30 ron desi spre finalul comenzii am aflat ca taxa de transport este 0. Problema este ca din cauza asta as fi putut sa aleg alt furnizor doar ca pretul era mult mai mic decat la oricare alt furnizor. Deci atentie cu micile detalii.
Serviciul foarte, foarte bun : comanda facuta la 8, la 9.30 primesc telefon pt confirmare cand mi se spune ca produsul este pe stoc la furnizor dar il voi primi in aceeasi zi pe seara, ceea ce s-a si intamplat.
Felicitari pt comunicare si operativitate.
Respect meu pt astfel de oameni.
PS : sa nu va mire daca veti mai gasi comentariul meu si prin alte parti dar mi-am propus sa promovez astfel de experiente pt ca si eu ma orientez dupa comentariile reale ale altora.
L. P.
Am greșit ca nu am citit multimea de recenzii negative înainte sa comand de pe acest site, se pare ca sunt prea multi oameni inselati de aceasta firma, iar autoritățile competente trebuie sesizate in acest sens.
c. a.
Nu recomand aceasta firma,am comandat un frigider și l-am primit lovit am discutat cu dânșii l-am explicat situația eram dispus sa-l trimit înapoi pe bani mei numai sa îl schimbe sa primesc altul care sa fie integru m-am lovit de un zid de piatră practic se ascund în spatele sintagmei Livrare cu verificare daca nu ai verificat coletul in momentul când vine și constați ulterior că are lovituri,zgârieturi etc. este vina TA ei nu îl mai primesc înapoi și pt asta l-am făcut reclamație la ANPC.
M. M.
Masina spalat rufe lovita.Nu au vrut sa o inlocuiasca... .ANPC ... nimic... am semnat hartia de primire inainte sa o desigilez... asa ca... pa.
M. I.
Experientă neplăcută vis a vis de achizia unui produs electrocasnic, care mi-a ajuns cu intarziere si deteliorat datorita parteneriatului nefericit pe care Badabum il are cu firma de curierat.
Am contactat firma pentru a afla modalitatatea de retur, dar s-au spalat pe mâini invocand faptul ca vina imi apartine in exclusivitate, deoarece am receptionat coletul fara a-l analiza in detaliu, inainte. Trebuia sa inspectez amanuntit exteriorul cutiei si sa refuz coletul in caz ca observam ceva suspect.
Desi deteliorarea produsului a fost evidenta din proasta manipulare, firma Badabum a refuzat sa imi schimbe produsul solutia propusă fiind trimiterea acestuia in service pentru efectuarea unui deviz de reparatie pe costul meu, evident.
Am ajuns la concluzia ca grija fata de client si interesul manifestat fata de acesta nu sunt decat vorbe in vant, singuruk care primeaza este profitul firmei. Chiar si in pofida unui parteneriat păgubos cu firma de curierat DPD.
In concluzie recomand precautie maxima in achizitia produselor, dezvoltati-vă acuitatea vizuală maxim, refuzati categoric orice produs achizitionat daca are mici urme de frecare, mici infundaturi superficiale ale ambalajului. Recomand ridicare personala de la sediu sau alegerea altui furnizor de electrocasnice.
C. N.
Reviewurile nu mint, am primit un expressor cu recipientul de apa spart. Era destul de bine impachetat deci banuiesc ca asa a fost livrat. Badabum nu il primeste inapoi pt ca trebuia verificat in strada, aparent, cand a fost livrat de curier. Asteptam sa ne rezolve cazul Protectia Consumatorului. Customer service este de asemenea prost. Evitati!
V. R.
De retinut!!!
Vand produse reparate, resigilate sau cu mici defecte, la pret de produs nou.
B. B.
Astept din 23 decembrie 2019 pentru o garantie si nici azi 17 ianuarie 2020 nu stiu cum se va rezolva totul. Firma de service a ajuns abia in data de 9 ianuarie, eu am trimis produsul defect in 10 ianuarie 2020 si nici azi 17 ianuarie 2020 nu a ajuns pentru a-mi primi banutii inapoi. Mare atentie de unde cumparati, afara e vopsit gardul, inauntru leopardul!
A. M.
FERITI-VA de aceasta firma. Sunt niste mincinois notorii. Nu au pic de respect fata de clienti. Nu isi onoreaza comenzile.
Am pus comanda in 06.11, mi s-a confirmat ca o sa primesc produsul in 11.11 cel tarziu. In 08.11, dimineata, i-am contactat in scris pentru a le cere AWB si nu mi-au raspuns. I-am sunat 2 ore mai tarziu si s-au scuzat ca desi trebuia sa plece coletul in 07.11, nu a plecat si ca imi vor trimite awb prin sms in cel mai scurt timp...lucru care nu s-a intamplat. in 11.11 i-am sunat din nou sa le cer AWB si mi-au spus ca inca nu a plecat coletul...si din nou au invocat ca asteapta dupa furnizor...ca le-au dat mail...ca nu au primit raspuns..ca nu au ce sa faca.
CELE 1-2 ZILE DE LIVRARE SUNT DEFAPT CEL PUTIN O SAPTAMANA.
B. A.
Am comandat o plita cu inducție care a sosit sparta. Si nu mi-a fost înlocuită doar lipita si cârpita. Încă aștept răspuns de la protecția consumatorilor. Până atunci nu recomand comerțul cu aceștia.
S. P.
Super totul a fost ok rapid fara nervi si timp pierdut
L. F.
NU CUMPARATI DE AICI!!!!Cea mai PROASTA experienta de care am avut parte.Mi-au livrat un frigider care dupa despachetat era zgariat si infundat.Nu raspunde nimeni la telefoane iar pe email tupeul lor e maxim.Mi au spus sa returnez eu frigiderul cu firma autorizata de ei si daca ei considera ca ceva este in neregula imi opresc din bani.Cand le am spus ca am probleme cu frigiderul nici macar nu au întrebat ce probleme sunt,mi- au dat numarul de telefon de whirpoll ca ei nu au nici o vina.ESCROCI care dau țepe legal
C. C.
Niste sefe "dracoase" care cred ca sunt si interesante daca-si apostrofeaza colegii in fata clientilor..
B. B.
Nu recomand, dupa multe promisiuni ca ajunge produsul si peste o luna de zile de asteptare... au anulat comanda.
A. M.
Super locație și magazin de desfacere electrocasnice.
Mulțumesc
I. G.
Minis 5 stele. Am făcut comanda a fost accesată, am fost sunat și informat că vineri 29/11 pleca către mine. Azi 04/12 am sunat eu sa vad de ce nu primesc nici o informație și cu o greață bine dezvoltată mi se comunică că nu mai au produsul (combina frigorifica Indesit) și asta este. Am întrebat acum ce se întâmplă și pe consacratul ton de greață "anulam comanda" punct.
Y. B.
Recomand sunt extraordinar de CORECȚI ca preț, timp de livrare și produse, am comandat pe 11 .12 și pe 13.12 am primit coletul cu verificare fără să fac plata , despre livratori oameni extra ordinar de amabili. COMANDANȚI CU INCREDERE 👍👍👍 .De precizat comandă a fost făcută telefonic ⭐⭐⭐⭐⭐
C. R.
Serviciul de livrari infect. Tupeu si nesimtire din parta trasportatorilor, parerea mea incurajat de catre Badabum. Le-am reclamat si pe mail si pe facebook comportamentul propriilor angjati si nu au avut nicio reactie.
G. R.
Serviciile sunt la cel mai înalt nivel, operatorii reacționează promt, personalul chiar și transportatorul foarte receptiv și profesionalist! Sunt foarte mulțumit de servicii și recomand utilizarea acestui magazin! Am procurat un Smart TV, am primit-o vineri seara tv-ul însă acesta avea o problema din fabrica! Luni problema a fost rezolvată iar marți deja aveam tv înlocuit cu altul! Suntem foarte mulțumiți, cele mai bune preturi, calitatea serviciilor, și cu mare plăcere vom mai face și alte cumpărături de la acest magazin!
C. L.
MARI ESCROCI!!!!
Mi-a fost livrat un frigider , după despachetare am constatat că avea 3 infundaturi ușoare pe ușă si o zgarietura laterala , am contactat prin email furnizorul ( BADABUM la telefon nu ai cu cine să vb despre defecte si retur), achzitioneaza produse de la defecte sau resigilate si le vand ca noi.
De evitat!!!
E.
Personal amabil,eficient, comanda rezolvată favorabil...locația este un pic greoaie de găsit, dar cu Waze m-am descurcat de minune !
M. A.
Am comandat o camera auto sambata si a sosit azi dimineata. Totul pare OK. Livrarea s-a facut cu DPD.
A. D.
Super oferte da pacat ce implicare personalului sa te ajute cu ceva am comandat un congelator si a venit fara tavita pentru ghiață am sunat la ei am trimis poze cu cu lipsa tavă si astept rap.de 3 luni rușinos
M. P.
Constatarea mea este ca magazinul BADABUM achiziționează produse de la furnizor deteriorate , inseland cumpărătorii
D. A.
Scrie livrare estimativa 1-2 zile si vine in peste 5, si nu este o chestie singulara, asa se intampla la orice produs comanzi. Aveam nevoie de un produs urgent si nu l-am luat de pe emag pentru ca scria 3-4 zile, la ei fiind 1-2. A venit dupa 1 saptamana. Daca suni in call center te duc cu zaharelul ca se misca greu furnizorul, desi la ei pe site scrie "in stoc". Nu recomand !! Luati tot de pe site-uri precum emag. Dai un ban dar ai calitate si respect.
M. F.
Am trimis o placa video la garanție de pe data de 27 februarie, iar de atunci nu am fost contactat pentru a fi informat despre starea produsului nici pana acum (12 martie)! Ii sun in fiecare zi, dar degeaba! Voi mai aștepta încă o săptămâna, daca nu voi primi nicio informație despre produsul trimis, îl voi lua inapoi...
Edit: Intr-un final am primit-o, fiind data de 15 Martie cand scriu acest review. Placa mi-a fost trimisa inapoi cu aceasi defectiune si accesorii lipsa. Voi avea grija ca data viitoare sa ma informez mai bine in legatura cu magazinul de la care voi cumpara un produs.
Pro: Un domn foarte amabil si foarte dragut m-a informat in legatura cu starea produsului cand am fost eu nevoit sa-i sun.
Contra: A doua oara am nimerit o nesimtita care nu stia cum sa scape mai repede de mine...
E. T.
Nu recomand
Foarte neseriosi
G. D.
am așteptat degeaba două zile un aspirator timp în care am sunat la firma de curierat cu care colaborează, fastius, unde nu a răspuns nimeni. am. sunat la badabum și mi-au spus că revin cu un telefon. n au mai revenit așa că am sunat eu înapoi și mi s a comunicat că nu a venit curierul din cauza nr de telefon care nu mai era valabil. nu mi-a cerut nimeni un număr de telefon și în plus era trecută adresa de livrare în comandă. din păcate am anulat comanda pentru că nu pot să îmi consum zilele libere din cauza lipsei de comunicare dintre badabum și curier. nu recomand serviciile badabum sau fastius. lipsă de profesionalism.
M. C.
Am luat un produs de 250lei pe pers juridica; nefacand ceea ce ma asteptam si pt faptul ca l am desigilat le am cerut retur ( ca favoare nu ca obligatie legala) cu mentiunea ca m am oferit sa suport pana la 15% din costul de achizitie ca penalizare. Raspunsul lor a fost cu link uri catre pagini de termeni si conditii... emag4life.. astia care nu au atitudine orientata clienti merita sa moara de foane
L. `.
Am fost la sediu sa returnez o plita si dupa ce plita avea urmea de utilizare (testare cum zic ei) plita pe care am primit-o nu aparea pe site-ul producatorului ... era complet diferita !
Cu o seara in urma am primit sms de la o tanti pe nume Mihaela Negrila in care imi spune clar ca pot returna produsul in termen de 14 zile asa cum l-am primit , iar cand am ajuns la sediu a venit foarte revoltat la mine si imi spune ca ei fac o exceptie , ca eu nu mai aveam dreptul la retur daca ridicasem produsul de la sediu si nu l-am deschis .
(Produsul a fost returnat in 2 zile )
Si o tanti de le call center care era acolo in timp ce vorbea cu clientul la telefon isi dadea ochii peste cap si radea de situatia clientului. Din cate am inteles eu clientul/a sunase sa intrebe cand ii va ajunge comanda . Iar la final dupa ce a terminat de vorbit foarte revoltata se plangea la colega ei ca vezi doamne clientul este batut in cap si ca dece nu poate astepta sms-ul de confirmare .
G. I.
Sunt niste tepari care se bucura la orice maruntis. Am cumparat de la ei un telefon mai simplu, care am aflat a doua zi ca nu merge in reteaua Digi (incompatibilitati tehnice). Am sunat la ei fix a doua zi, sa il returnez. Mi-au zis ranjind ca nu se poate din 2 motive - primul ca l-am luat pe firma (teapa fraiere, ca nu poti sa te duci la Protectia Consumatorului) si al doilea ca am ridicat produsul de la ei de la sediu (aici n-am inteles cu ce deranjeaza procedura asta). Probabil ca toate astea erau scrise undeva, evident cu font marunt, asa ca n-am ce sa le fac decat sa spun si la altii. Ceea ce nu stiu ei este ca statistic, un client multumit spune la alti 3, in timp ce unul nemultumit spune la alti 7.
A. C.
Cea mai neserioasa firma !!! daca cumparati de la Badabum asigurati-va ca aveti nervii tari !!! Noi am cumparat un aer conditionat ,am constatat ca era stricat si asteptam de 3 saptamani sa il dam retur si nu am rezolvat inca nimic....am primit un raspuns stupefiant ca trebuie sa primeasca cel de la care am cumparat noi adica Badabum raspuns de la producator si de la importator...
D. D.
Preturi bune , am dorit sa ridic de la dansi de la depozit produsele si nu ma pot plange de servicile lor , produsele au fost conforme
a.
Cei mai mari tepari . Trimit coletele fara verificare la destinatie . Am cumparat un televizor lcd LG care este spart , am luat legatura cu ei si au motivat faptul ca daca ambalajul nu este deteliorat inseamna ca este din vina mea . Nu cumparati nimic de la ei , este o firma de mana a2 a cu niste angajati care iti raspund in sictir si incearca sa te scoata pe tine vinovat . Cei care ati luat teapa de la ei nu stati asa , faceti reclamatii la opc , antifrauda, etc , comerciantii de genu asta trebuie sa dispara .
M. M.
Masina de spalat lovita... nu au vrut sa o schimbe...
S. _.
Preturi acceptabile si personal serviabil
A. L.
Cele mai rapide livrări!
C. L.
Nu face greșeală de a comanda de la ăștia. În disperarea lor jupoaie clienții de orice drepturi.
FORZA EMAG
S. C.
Cel mai prost serviciu de livrare, am asteptat o ora curierul cu care am stabilit timpul de livrare. Aceasta este ultima mea comanda de la badabum, nu recomand!
I. I.
Nu se respecta intervalul orar pe care clientul il solicita pentru livrarea comenzii. Produsele sunt ok, la preturi acceptabile, insa comportamentul curierilor lasa mul de dorit
d. i.
total dezamagit de refuzul unui drept de retur solicitat la nici 12 ore - mi s-a refuzat dreptul de retur pentru ca am cumparat un telefon pe firma dar si ca !!! am ridicat produsul de la ei de la sediu !!! Sad, incepuse sa imi placa de voi @badabum. Goodbye
N.
După ce ca am primit un telefon stricat și a trebuit să îmi pierd timpul la Samsung, garanția a fost inutilă. Telefonul a avut probleme de la prima utilizare. După a trebuit să mă duc la voi la sediu că sa aștept 5 zile că să îmi primesc banii înapoi când era vorba de 3 zile dar am înțeles că duminică nu se lucrează dar daca nu v-as fi contactat eu m-ați fi contactat voi înapoi să îmi înapoiați banii ? Nu prea cred.
Înțeleg că nu a-ți vrut sa va cereri scuze personal și că serviciul call center e așa cum e, dar cel puțin când ați văzut că am investit bani in husa și folia aia de protecție, nu v-ați întrebat că după ce mi-ati irosit timpul, mi-ati irosit și banii.
A fost prima și ultima comanda pe acest site.
u. a.
pr vânzări online puteți apela cu toata încrederea. Promptitudine și preturi corecte. Merita sa verificați cele postate aici. :)
L. P.
Produs lovit
V. B.
Livrare prompta, produse de calitate; personal ok
J.
Am comandat un switch si am facut greseala sa.l platesc online obisnuit cu magazinele din afara. A doua zi mi s.a comunicat termen de livrare 1 sapt si am acceptat. Cand s.a implinit saptamana am luat legatura cu ei si m.au plimbat cu presul inca 3 zile (peste weekend)...pana luni. Luni nu s.a livrat si mi s.a promis marti. Prima si ultima comanda pe badabum si ultima plata cu cardul online in Romanika. Experiente similare cunplata online am avut si cu emag.
T. M.
Magazin online cu depozit in zona bulevardul expozitiei.Au prețuri destul de bune.
P. D.
Un magazin online cu de toate si vânzători amabili
D. V.
Companie ok
L. P.
Greu de ajuns la magazin, e ascunsă bine...
V. F.
Firma de 2 lei, am comandat gresit un monitor plat in loc de unui curbat, am facut cerere sa fac retur si sa comand monitorul dorit si nici macar nu au stat de vorba. FIRMA DE RAHAT!!!!
G. G.
Firma neserioasa care da tepe.Am cumparat online un aspirator Samsung la 325 lei cu livrare prin curier si nu am primit accesoriile pentru praf si spatii inguste specificate in descrierea produsului de pe site.Am sunat la numarul de pe site si cu greu a raspuns o doamna care a zis ca o sa rezolve problema dupa care m-au sunat de la service si au spus sa fac o cerere si o sa-mi trimita accesoriile in cateva zile,dar a trecut o saptamana si n-am primit nici acum accesoriile.
R. H.
Am comandat un router. Timp de livrare pe site: 1-2 zile. Timp comunicat: 6 zile... Am renuntat la comanda...
M. E.
Am cumparat un gratar electric de la badabum.ro sambata dupa amiaza 3 Februarie si am fost contacta de curier marti 6 Februarie petru livrare. Felicitari pentru rapiditate si seriozitate. Acelasi produs l-am comandat la Emag cu 10 zile in urma si dupa o experienta foarte neplacuta am anulat comanda.
E. P.
Extrem de nesimtiti si inselatori. Nu sunt de incredere absolut deloc. Au spus ca un produs nu mai e in stoc pentru ca il comandasem la un pret mic la o oferta si i-au modificat pretul 5 minute mai tarziu si surpriza, era un stoc. Trebuia sa-si asume, e nesimtire totala si lipsa de seriozitate.
D. D.
TEAPA! am cumparat un hdd de 3tb si mi-a venit unul de 1tb! FARA DREPT DE RETUR! Deci: TEAPA! NU RECOMAND NIMANUI!
G. G.
5🌟Foarte multă amabilitate.
Păcat ca portarul este cam nesimțit si îți cere bani dacă vrei să parchezi auto in curte.
K. U.
Tzeapa. Nu cumparati. Au niste preturi pe site mici. Am facut comanda deoarece aparea in stoc. M-au sunat seara la 9 sa imi spuna ca de fapt nu este pe stoc. A doua zi produsul a aparut cu pretul crescut.
D. V.
Sunt clientul lor cu cateva sisteme + componente. Foarte multumit de relatia cu badabum.
n. m.
Am ajuns la sediu pentru ridicarea comenzii puțin după încheierea programului, am fost așteptat, produsul mi s-a livrat. Comanda găsită pe stoc, ridicată într-o oră.
M. S.
În nici un caz nu sunt de recomandat. Servicii de foarte proasta calitate, ignoranta totala fata de client, call Centre de toată jena, a trebuit sa aștept 43 de minute în telefon sa intru în legătură cu un "consultant"
F. A.
Site-ul este unul bine pus la punct care prezinta produsele electrocasnice cu descrieri complete, la preturi atragatoare care te indeamna sa cumperi.
E. Q.
WEbsiteul este realizat intr-un mod deosebit pentru a reprezenta varietatea de produse electronice si electrocasnice, cu imagini si descrieri foarte atragatoare ! Badabum este magazinul online unde iti poti gasi la preturi foarte bune o varietate ametitoare de produse ! succes la cumparari !
G. v.
Un site care iti da posibilitatea de alegere prin multitudinea de produse pe care le detine, recomand cu incredere.
P. F.
E ok. Nu i am crezut serioși dar m au convins.
F. U.
Daca vrei produse de calitate, acceseaza Badabum si vei avea in scurt timp tot ce te intereseaza: informatii si produsul la tine acasa!
d. o.
Un site foarte interesant,gasesti multe produse.Chiar sunt incantata de acest site.
S. A.
Badabum promoveaza si pune ladispozitia clientilor produse excelente intr-o piata chiar si online .
V. C.
Un site unde pot gasi aproape orice, ma bucur ca am dat de voi! Mult succes!
D. B.
Site are o graficafrumoasa si navigarea pe el este facila
Imi plac produsele si mai ales preturile
R. B.
Foarte civilizat!
D. D.
Felicitari! Imi place site-ul dumneavoastra, e foarte bine organizat!
I. C.
Extrem de nesimțite fetele de la suport. Jalnic
N. N.
Sunt profund dezamagita de serviciile ofererite de BADABUM.
Alexandra
P. T.
Un site online cu multe facilitati.Incarca si nu veti regreta.
i. p.
Un site cu multe oferte si bine organizat.
A. O.
un site pe care poți să te bazezi este și aranjat frumos și strategic
a. t.
aici gasesti tot ce ai nevoie, urmareste zilnic , mereu apare ceva interesant
D. C.
Este un site bine realizat,cu produse de foarte buna calitate.