Opinii despre evoMAG.ro (Magazin de computere)
evoMAG.ro
Splaiul Unirii nr. 257-259, București 030137, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre evoMAG.ro, Magazin de computere în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de evoMAG.ro
Luni
[09h – 19h]
Marți
[09h – 19h]
Miercuri
[09h – 19h]
Joi
[09h – 19h]
Vineri
[09h – 19h]
Sâmbătă
[10h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre evoMAG.ro
A. M.
Am cumparat in 26.02.2021 un telefon Samsung S20+ 5G 12GB, si am primit varianta pentru tarile arabe in loc de varianta europeana. Conform fotografiilor, cutie fara sigiliu magnetic, eticheta in araba, incarcator cu 3 pini aferent tarilor arabe. Am sunat la Samsung si dupa codul IMEI scris pe cutie am aflat ca ei nu pot oferi garantie, ca unele functii si aplicatii nu vor functiona, ca vanzatorul este obligat sa anunte cumparatorul de schimbarea modelului, chiar si pe site.
Dezamagita, am returnat produsul in aceeasi zi.
d.
Neseriozitate maxima ! Ofera preturi mici la produse INEXISTENTE (mai bine cumpar de la alt magazin cu un pret afisat ceva mai mare dar care si au acel produs). Personalul evoMAG responsabil cu relatii clienti este ABSENT (nu-ti raspund la mesaj sau email chiar daca ai cont de client pe site-ul magazinului). In ultimii 5 ani le-am facut vanzare de 4.500 lei dar se pare ca i-a "afectat" pandemia la seriozitate ori au schimbat personalul ca mi-au stricat la maxim impresia despre evoMAG. NU RECOMAND acest magazin (cel putin pana la schimbarea atitudinii fata de clientii de buna credinta).
V. T.
2 cardu ei microSD de 64gb.in loc sa le pună pe o singura comanda, le-au pus pe 2 comenzi. Primesc mail și sms ca au venit produsele în showroom. Ma duc acolo și stupoare, era decât un singur card. Penibil. Ditamai firma se duce în stoc furnizor și aduce doar un card de 30 de ron... Yiuuu zici ca le cărau cu bascula și ramaneau cu ele pe stoc și le falimenta firma. :))) râs
R. C. N.
Am comandat inca din luna decembrie un produs. Bineinteles, l-am primit atât spart cat si defect.
Am făcut retur in termenul legal, respectiv data de 28.12.2020.
Nici până azi, 11.03.2021, nu am primit nimic, decât amagiri si minciuni.
Nici banii, nici alt produs.
Niste hoți și niște tepari.
Nu răspunde nimeni telefon, la mail -uri.
Am contactat deja un avocat și am facut plângere si la Protecția consumatorului.
Nu comandati nimic de la această firmă!
Își bat joc de clienti in cel mai grosolan mod!
Și, chiar dacă nu sunt din Bucuresti, Am contactat un post de televiziune, cu care voi merge personal in showroomul lor, săptămâna viitoare.
Voi face public peste tot aceasta atitudine josnica cu care suntem tratați.
G. G.
Evitati acesti magazin! Daca puteam nu le dadeam nicio stea, am comandat o banda de alergat si mi-a venit incompleta, fara afisaj, nu e functionala fara afisaz, foarte greu am reusit sa iau legatura cu ei, zeflemist mi s-a spus sa trimit mail, am trimis mail dar raspunsul lor a fost voalat ca mi se va trimite piesa cand vor fi in posesia acesteia, neprecizand un timp exact, mi-am aratat nemultumirea si nu mi s-a mai raspuns. Am facut cerere de retur dar ce credeti costurile livrarii trebuiesc suportate de mine asadar 140 lei bani aruncati pentru incompetenta lor cand vad la emag au trasport gratuit. NU RECOMAND!
S. S.
Priviti ce puteti primi de la EVOMAG multa teapa si dupa ce suni la ei de iti vine rau imi spun ca nu a,ajuns produsul cred ca o sa trimit protectia consumatorului ca bu se mai poate si o sa apelez la un avocat ....bataie de joc pe bani tai !!!
C. R. P.
Trimit produse defecte, daca faci retur, primesti banii dupa o luna si ceva, timp in care faci zeci de reclamatii si nu se deranjeaza nimeni sa iti dea vreun detaliu. Daca dai review negativ la ei le site, nu il posteaza, decat pe cele pozitive. Nu faceti greseala ca mine sa cumparati de la ei. Si apropo Evomag, nu imi cereti detalii ca reply la acest comment, stiti bine speta.
A. 1.
Servicii extraordinar de proaste si neprofesioniste.
Am fost sa dau retur astazi, dupa 7 zile de la achizionarea unei casti wireless in-ear, atat din motive personale, cat si din motivul conform caruia nu avea toate piesele in cutie (mentionez ca nu am putut verifica acest lucru la momentul achizitiei, intrucat am luat-o cadou).
Mi s-a spus "conform noii legi, nu putem sa va acceptam returul". Ok, sa zicem ca inteleg politica conform careia nu poti da inapoi o casca pe care, inevitabil, trebuie sa o probezi ca sa vezi daca e ok sau nu, dar trec peste; sa zicem ca inteleg chestia asta, insa dupa ce spun ca nu are toate componentele si am luat-o drept cadou, sa imi spui ca nu imi poti face nimic? Execrabil.
Mentionez ca la momentul achizitiei, stiind ca o iau cadou, am intrebat intentionat termenul de retur, insa aparent, colegul nu stia de noua lege... care cine stie, poate a intrat in vigoare chiar azi noapte!
Servicii proaste, nu ma voi mai intoarce nici in moment de criza.
S. B.
E inacceptabil sa vindeti produse "In stoc furnizor" pe care de fapt le comandati de la furnizor din tara respectiva. Se fac aproape 2 saptamani de cand am comandat ceva de la voi si n-am primit nimic macar confirmare ca ar fi plecat produsul de acolo. Am facut eu comenzi din afara care s-au livrat mai repede decat o faceti voi.
M. P.
Ca de fiecare dată am avut o experiență plăcută cu această firmă !
Prețuri bune și servire promptă .
Apreciez în mod deosebit posibilitatea de a ridica produsele direct de la firmă , fără servicii de curierat !
*****
J.
Jalnic, am avut comenzi livrate promt dar ultima comanda mi-a lăsat un gust amar, am comandat doua telefoane Xiaomi in valoare de 2699 ron ,avand ghinionul să se ocupe de acesta comanda d-na Miruna Cazan care timp de aproape 3 luni de așteptare pentru onorarea comenzii nu a avut bunul simț de a răspunde la telefon sau email (desi am fost la showroom iar managerul de acolo ma asigurat ca voi fi contactat in 24 h , au trecut 7 zile si degeaba ) ca într-un final sa imi vad in cont anularea comenzii fără vreun motiv sau sa fiu înștiințat de ce....Va multumesc D-na MIRUNA CAZAN PENTRU PROFESIONALISMUL DE CARE ATI DAT DOVADA...NU VA RECOMAD ...Cu EMAG am avut probleme dar întotdeauna le-au rezolvat , cinste lor sunt profesioniști, stiu sa isi
pastreze clientii
T. R.
Am simtit nevoia sa modific recenzia, deoarece intre timp s-au rezolvat problemele si nu este corect sa nu fac update. Intre timp, am fost contactat de catre un director si problema s-a rezolvat in conditii normale. Raman la 4 stele, deoarece personalul din prima linie, care raspunde direct oricarei probleme este inexistent. Tot directorii trebuie sa rezolve problemele pe care ar trebui sa le rezolve personalul responsabil. Directorii ar trebui sa intervina doar in situatiile cu adevarat importante. Ca si logistica, inca sunt probleme extraordinar de mari.
Las atasata si problema initiala.
"Am trimis un produs in garantie cu o problema, acea problema nu s-a rezolvat, in schimb au facut doar din vointa lor modificari asupra produsului. Eu nu mi-am dat acordul asupra acelor interventii, iar ei mi-au scos produsul din garantie fara niciun document justificativ. Nimeni nu mai raspunde, iar numarul de la reclamatii nu este valabil. Ei spun ca rezolva reclamatiile in maximum 48H. Nu este adevarat. Nimeni nu raspunde, iar cei de la garantii ridica din umeri, spun ca este peste puterea lor si te trimit la biroul de reclamatii, adica in neant."
L. M. B.
Cumparat un jbl de la ei, defectat in garantie, azi se face a 3a luna de cand ma invart si refuza rezolvarea problemei. Nu mai cumpar de aici, va recomand sa va feriti de el!
Am vazut ca au scris sa le trimit detalii pe e-mail desi le-am trimis deja sase (6).
L. M.
Produs original. Am montat - conform instructiunilor existente in blisterul in care era ambalat produsul - pe un Remington F3800 DUALFOIL-X
Functioneaza impecabil! Recomand Evomag atat pentru calitatea produselor cat si pentru amabilitatea personalului.
L. E. G.
Le-aș fi dat zero stele, păcat că nu se poate. Am cumpărat de la evoMag.ro un telefon. Pe site nu scria că era modelul făcut pentru Orientul Mijlociu și că avea încărcător pentru prizele din Marea Britanie, la care adăugaseră un adaptor cât o jumătate de cărămidă.
Am returnat produsul în limita timpului precizat pe site, la condițiile de returnare. Interacțiunea cu personalul din showroom a fost cel puțin neplăcută.
Bonus: banii pentru returnarea produsului ar fi trebuit să-mi fie trimiși până pe 2 februarie cel târziu, conform facturii storno. N-am primit nimic, n-am mai auzit nimic de la ei.
Telefonul de relații cu clienții ori e degeaba, ori se ocupă prea puțini oameni de preluarea apelurilor. Nu voi reveni și nu voi recomanda acest magazin.
F. I.
O stea este prea mult..am comandat ceva si pana a fost trimis a trebuit sa plec din tara dar la adresa la care am comandat a fost in continuare cineva 24 din 24..aici pt inceput vina curierului care nu vine sa aduca pachetul doar suna probabil nu a reusit si pachetul am primit mesaj de la curier ca e in depozitul lor la 50 de km de mine si in 5 zile se intoarce la evomag. Am dat email la evomag sa vad daca pot sa il trimita din nou sau cum putem rezolva...sa comand din nou si sa imi returneze banii..din pacate au trecut 2 saptamani nici un raspuns..noroc ca nu era o comanda cu o suma foarte mare...pt ca nu mai auzit nimic din partea domnilor..Clar de evitat!
M. I.
Am incercat sa comand un card online dar era o problema la procesarea comenzii, am fost in magazin, știau de problema, m-au ajutat foarte repede. Mi se par ok ca personal, cel putin in putinele cazuri in care am interactionat cu ei.
A. B.
Din pacate denumirea, descrierea produselor si pretul de baza sunt inselatoare si daca nu reusesti sa iti dai seama in 14 zile ca nu ai primit ce te-ai asteptat, ramai cu produsul.
R. E. O.
Comanda plasata pe 31 ian., pregatita de livrare in 9 febr.
Produsul comandat aparea disponibil, iar pe 1 febr mi se comunica faptul ca a fost procesata comanda si estimarea de aprovizionare stoc (pt un produs disponibil😆) este de 2-4 zile.
Pe 6 febr am trimis email sa intreb de comanda, nu mi s-a raspuns.
Pe 9 febr primesc sms ca mi s-a procesat comanda si ca in alte 2-4 zile o sa se faca aprovizionare, dar dupa cateva ore primesc notificare automata ca pot ridica produsul.
Comunicare inexistenta, customer support ineficient, timp de livrare mare, iar notificarile primite pe baza comenzii nu reflecta realitatea.
Nu recomand!
S. I.
Comenzile facute anul acesta au durat foarte mult pana au fost livrate (vedeti poza). Am fost nevoit sa ii contactez de cateva ori pentru ca nu primeam niciun status de la ei. Asta ar fi cea mai mica problema totusi :). Atentie foarte mare la accesoriile GSM, acestea sunt contrafacute. Am luat un incarcator Apple (la super pret). Vedeti in poza o comparatie cu cel original (care a venit cu tableta): calitatea finisajelor si greselile de tipar. Nu mi-au raspuns la mail-uri pana cand nu am facut plangere la ANPC. Si, ca bonus, aparent nici nu publica review-urile negative la produse: am lasat un review la incarcatorul cumparat, care nu a fost publicat nici azi. Chiar am fost urat surprins sa vad ca un magazin atat de mare face astfel de magarii. Jalnic.
C. P.
Am cumparat tv nou, am primit tv sh cu folie pusa la misto pe el sa para nou, si lovit pe deasupra cu flicker ocazional pe lcd .Nu s-a facut proba la ei la sediu greseala mea recunosc ca am mers pe incredere .Nu se poate returna daca a fost ridicat din showroom conform politicii. Nu merita nici macar 1 stea aceasta taraba ambulanta poate doar o reclamatie la pc cand avem timp si nervi sa facem.
LE : Au acceptat retur, am luat altul , am facut retur si la acesta pentru ca avea o problema numita overscan la unele canale digitale si pete pe lcd ( desi avea folie nedezlipita de aceasta data).Astept acum sa mi se returneze fabuloasa suma de 349 ron de 2 SAPTAMANI deja. Probabil vor plati la data limita trecuta in aviz.
E. O.
Am comandat un telefon si ma felicit pt ca l-am comandat cu ridicare din magazin deoarece l-am refuzat la ridicare. Un samsung Galaxy s20 plus despre care nu am primit informatii corecte nici pe site si nici de la consultanta care ma sunat sa-mi mai vanda si accesorii. Problema este ca acel telefon este pentru piata "din China" si nu are garantia Samsung , informatie pe care am aflat-o in showroom dupa ce am pus cateva intrebari . In plus consultantul de vanzari din showroom , chiar s-a straduit sa ma convinga ca este o varianta mai buna decat modelul vandut de Samsung pentru Europa..ps ... am pierdut 3 ore pentru ca Evomag nu furnizeaza informatii complete si corecte....
E. E.
Pret foarte competitiv pentru produsul achizitionat.
Comanda a fost plasata facil si a fost pregatita in max 1 ora.
L. P.
Soțul meu este f mulțumit de aparat.
Serviciile Evomag f bune, băieții f drăguți 🙂
c. s.
F. multumit de competenta si serviabilitatea personalului din Showroom.
Produse de calitate , la preturi decente . Bravo evoMAG !
B. V.
Desi au o gama variata de produse( unele la preturi ok) serviciul de retur este de doar 14 zile, din pacate am ales sa achizitionez de la ei 2 componente pentru laptop pe care nu le’am verificat imediat ce le’am achizitionat si care nu s’au potrivit, am prezentat situatia in magazinul fizic si am primit urmatorul raspuns: ‘au trecut zilele de retur, nu mai putem facem nimic, pune’le si tu la vanzare’.. eu nu voi mai cumpara de aici!
g. c.
GC. A fost o plăcere colaborarea cu echipa dvs. Produsul a fost ok, iar deservirea ireproșabilă. Multumesc evoMAG.
G. C.
Seriosi, cu mult bun simt si comanda onorata la timp!
M. B.
Mulțumesc! 👌Nicăieri nu am mai găsit acest telefon. Doar la voi, comandat seara si ridicat dimineața. Huawei p30 pro new edition 👌
R. D.
Produs nesigilat, cu urme de uzură,cu display deformat care răspunde cu întârziere la comenzi, fără posibilitate de retur. Angajații din showroom nu spun clienților ca pot verifica și proba produsele, asigurându-se astfel ca nu putem returna produsele. Voi trimite produsul către ANPC,cu reclamația aferentă. Nu poți plăti un produs nousi sa primești un produs nesigilat cu urme ckare de uzură și murdărie. MI ales în condițiile actuale.
L. I. B.
Pana la urma totul a fost in regula, sper ca si produsul achiziționat sa-si merite banii. Voi vedea in timp pt ca nu pot evalua instant. Apreciez dialogul avut pe email cu personalul evoMAG. Însă am rămas uimit de nerespectarea regulilor impuse pentru Covid 19. Am ridicat produsul de la sediu ieri si o aglomeratie mai mare ca in interior nu cred ca exista undeva. Deși mi s-a comunicat că in interior pot intra doar 4 persoane, realitatea este alta...NU RECOMAND RIDICAREA PRODUSELOR DE LA SEDIU !
M. D.
Am cumparat un Tv si l-am primit spart.
Nu mi-au facut retur.
Defect evident si extrem de vizibil din fabricatie, este considerat de "service-ul autorizat" drept soc mecanic. Pierdut garantie iar costurile de reparatie sunt cat costurile de achizitie ale unui Tv nou.
Evomag isi inseala clientii!
G. D. F.
În primul nu îți spun înainte că comercializează telefoane de pe piața gri, mai ales din China/Hong Kong, astfel că te trezești că ai cumpărat ceva neconform. În al doilea rând, trebuia să primesc o cartelă Orange cadou la achiziție, pe care nu am primit-o. În concluzie, sunt niște țepari și niște mincinoși. Nu voiam sa cred comentariile anterioare, dar sunt adevărate. Nu recomand!
E. A.
Comanda plasata rapid, pregătită rapid, ridicata rapid și civilizat. Recomand cu încredere. :)
A. B.
Foarte prompți, respectoși și serviabili! Consiliere bună în privința achiziționării produsului,eu nu am fost prea hotărât asupra căruia din produsele din gamă să mă hotărăsc. Am fost servit și consiliat de un tânăr pe nume Marian. Cu siguranță am să mai revin!
S. A.
Am fost client fidel...pana in acesta luna (decembrie). Comanda facuta in 13 noiembrie la 4 produse care se aflau pe stoc. timp de cateva zile nu se intampla nimic...sun eu si aflu ca un produs nu este si se astepta de la furnizor. Ok astept. Dupa 7 zile sun iar sa aflu ca inca nu a venit produsul. Am cerut sa imi trimita produsele care sunt si ulterior - cand o sa fie - si cel lipsa. Primesc comfirmare, se fac modificari in cont si se pregateste livrarea - asa a figurat in cont timp de 6 zile...dar nu a venit nimic. Iar sun, direct la reclamatii ca pe baza celor blonde de la call center nu faci nimic, si aflu ca nu mai este pe stoc un alt produs si sa aleg altceva (nu intru in amanunte cu ce recomandare a fost facuta). In cateva zile se fac 30 zile de la comanda - care a fost platita online, iar produsele nu sunt.
Nu lipsa produselor a fost deranjanta - ca sa fiu clar - ci lipsa de profesionalism a celor de la Evomag( a consultantului de vanzari in primul rand care e depasit de situatie, a celor de la call center, a celor de la reclamatii si nu in ultimul rand a celor care administraza bunul mers al afacerii).
P. A.
0 stele. Nerecomandati. Mincinosi si escroci.
Inca ceva... pentru evomag.ro sintagma "Stoc (exclusiv online)" inseamna ca NU au pe stoc. (no joke)
E. B.
Au parcare in curte, sunt aprox 10-12 locuri, ceea ce e f bn pt ca nu prea ai unde parca in zona aia. In rest lucrurile au mers f bn, personalul f ok, am venit, am luat si plecat in mai putin de 5 min. Eu ma declar multumit.
C. S.
Plasezi comanda, alerte informări, totul ca la carte. Irina îți preia comanda la ora 09:00 status preluat apoi la ora 17:00 tot Irina îți da status Anulată - nu este stoc, deși poți comanda și fără stoc... stai, nu poți doar că au stocurile varză, nu știu ce au pe acolo... suni pentru lămuriri, roboțelul te pune 8 minute să-ți aștepți rândul apoi un plictisit te preia și îți închide în nas. Dai e-mail, primești tot de la roboțelul drăguț că o să răspundă cineva de luni până vineri (dupa cateva zile este vineri si nu s-a deranjat nimeni sa raspunda). Dacă plătești cu cardul trebuie să aștepți "câteva zile" până îți returnează banii, tot de la haosul de acolo nu știu nici ei câte...
De două ori am comandat de două ori am primit același tratament.
Bonus am primit e-mail cu mesajul "vă așteptăm să mai comandați de la noi". O să cumpăr cartofi data viitoare de la voi, poate dinăia aveți...
Sfat: NU PLĂTIȚI CU CARDUL! Dacă comandați, cereți cu ramburs! nu prea este sincronizat sistemul cu ce au ei fizic și când constată că nu au produsul în stoc, vă anulează comanda și trebuie să aștepți până vin banii înapoi.
Update: mulțumesc pentru răspuns! După cum am spus și mai sus, am trimis deja e-mail cu problema doar că nu a răspuns nimeni nici până astăzi, iar detaliile comenzii sunt în poză, la ce să mai trimit încă un e-mail, nu ajunge unul?... până una alta am primit și banii înapoi
Mulțumesc!
G. C.
Tot circuitul pentru garantie si service este extrem de greoi si e o mare bataie de cap. Comunicarea este extrem de proasta, iar in final nu se rezolva nimic. In comparatie cu emag, sunt niste amatori.
R. O.
Super experiență. Comenzile sunt foarte bine organizate, iar personalul este foarte profesionist. Îmi place la evomag că poți cumpăra cu punctele bonus.
Bravoooo. Țineți-o tot așa.
M. V. O.
Totul Ok. Produsele au fost gata foarte repede si am putut sa le ridic la cateva ore dupa lansarea comenzii. Ma declar foarte mulțumit.
M. S.
A fost prima mea experiență cu evoMAG! Am achiziționat un telefon, personalul este tânăr, prompt și deosebit de amabil!
Telefonul a fost pe măsura așteptărilor!
Recomand evoMAG!
T. T.
DE EVITAT!
- refuza returul produselor care au fost deteriorate la primire
- lipsa certificat garantie
- incarcator telefon pe 110 volti fara adaptor
- angajati obraznici
- nu inregistreaza reclamatiile
- depasirea termenului de 15 zile pt reparatii service
- stoc inselator
O. C.
Ma vad nevoit sa-mi schimb review-ul dupa cum am fost tratat ultima oara in magazin. E un loc in care nu voi mai calca!
O stea e prea mult.
Edit dupa raspunsul proprietarului:
Este foarte bine sa raspunzi la un review.
Nu si in cazul de fata. Sunt in baza voastra de date cu acest nume. Si problema nu are nici o legatura cu comanda facuta, ci cu angajatii vostri din magazin.
"Do not copy/ paste a response. EVER!"
LATER EDIT: "Maria, Customer Care evomag.ro" a dorit sa ma ajute, numai ca nu a reusit sa ma identifice :))))) Propun schimbarea raspunsului automat in: "Maria, Customer Care Mai Din Parti"
o.
O experienta foarte placuta din toate punctele de vedere.
A. P.
Că prima comanda la evomag e ok dar se putea mai bine .In prima instanta se sta la coada in exteriorul showroomului după care îți vine in final randul de identifica comanda (in cazul meu online)se achită iar aici e ,, buba ,, că sa zic așa timpul de livrare e foarte mare sa zic cam 5 min .Din punctul meu de vedere pe poate face o programare de livrare/ridicare (cînd dai comanda selectezi și ora de ridicare din showroom)a comenzi și se aduce marfa mai in fata că sa zic așa....nu sa se duca sa caute în capătul celălalt al depozitului pt comanda mea .Sper sa sa țină cont și de părere mea așa voi da 5 * dar data viitoare voi scădea numărul de stele acordate ..O zi buna!
M. S.
Magazin de incredere si cu preturi bune. Recomand!
n. m.
Sunt foarte multumit ca se pot ridica produsele de la sediu de către client.o echipă super ok.la capitolul livrării as dori sa fie mai accesibile ca pret.Sa vina livrator de la dvs.fara intermediari în rest succes
R. D.
Am plasat două comenzi de la ei cu ridicare din showroom, iar totul a decurs bine. Sunt mulțumit de intaracțiunea cu siteul și personalul din showroom. O mică recomandare pt evomag ar fi ca atunci când comanda poate fi ridicată din showroom să se trimită și un sms cu faptul că poate fi ridicată.
C. T.
Am fost pentru un retur. Timpul de așteptare se ridică la peste 10-15 minute. Inconvenientul perioadei acesteia este că am fost nevoiți să stăm pe afară până s-a mai eliberat în interior. E okey! Trebuie să te înarmezi cu un pic de răbdare. Totuși, am rezolvat repede odată ajunși la ghișeu.
F. S.
Am dorit să returnez produsele comandate online si ridicate din showroom! Lipsa de respect fata de clienti(clientul nostru=*cartea de vizita*), profita de o vanzare forțată si bazată pe neatenția consumatorului! 👎
S. B.
Am trimis o placa de baza in garantie si mi s-a inlocuit cu un produs "nou" care de fapt era o placa de baza plina de pasta termica. Angajatii lipsiti de profesionalism, am trimis email si la reclamatii, urmatorul pas este ANPC. Ma voi asigura sa informez toti cunoscutii despre aceasta problema si ii voi sfatui sa evite acest magazin care parea ok dar a inceput sa isi bata joc de clienti. Dezamagire totala.
A. I.
Țepari = Vând produse (ex. Telefon blocat in altă țară, mai exact SUA și mai exact Oneplus 7 Pro) care nu ar fi fost acceptate pe piața din Vestul Europei.
Mi s-ar fi părut normal să fi informat cu toate viciile ascunse ale produselor (proveniență, blocat/deblocat etc) ca să decizi tu daca îl cumperi sau nu, dar ei în schimb etichetează cu bună știință niste detalii false sau partial adevarate pentru a le vinde precum produsele care vine direct de la producător!
D. D.
am ridicat comanda in 2 minute, baietii foarte promti si politicosi. bravo, evomag !
M.
Prima si ultima oara cand cumpar de la evomag. Am comandat un Asus rog phone 3 tencent edition . Dupa cateva investigatii va prezint raspunsul celor de la Asus Romania : "Va multumesc pentru informatii. Conform numarului de serie acest telefon nu a fost importat oficial in Romania sau in Europa de altfel, intrucat el a fost fabricat de Asus doar pentru zona China! Din acest motiv el nu este insotit de toate accesoriile originale, intrucat acestea sunt optionale in China. De asemenea el nu va beneficia nici de update-urile de sistem de operare Android oficiale Asus, intrucat firmware-ul original in chineza a fost rescris pentru a introduce alte limbi si Google Play Services, servicii indisponibile in China. Garantia Asus nu este de asemenea disponibila pentru acest produs in Europa. Furnizorul produsului nu este Asus, ci in sistemul nostru apare 北京京東世紀貿易有限公司. "
"Da, are un versiune rootata a unui firmware Asus (17.0822.2005.11), insa aceasta versiune nu este una oficiala si este deja foarte veche, nici nu mai exista pe pagina noastra de asistenta"
"
Produsul nu va primi nici un update de firmware. deoarece nu mai contine un firmware oiriginal Asus! Daca ar primi update-ul oficial din China, acesta ar fi doar in chineza si nu cred ca l-ati putea utiliza. De asemenea, Google Play si Google Play Services ar disparea, deoace aceste servicii nu sunt disponibile in China. Oricum, deoarece folositi un firmware neoficial, rootat, o sa aveti cel mai probabil mereu probleme cu aplicatiile descarcate din Google Play, iar aplicatiile care necesita securitate (cum sunt cele pentru banci) nu vor putea fi utilizate."
" Sigur ca abmalajul a fost desfacut, intrucat Asus nu il livreaza in China cu un adaptor suplimentar, iar in Europa nu il livreaza decat cu un adaptor pentru Europa"
Am scris si un review pe site ul lor si bineinteles ca nu l-au postat . Pe site-ul lor fata de emag nu scrie absolut NIMIC din ce contine un pachet.
Deci pe scurt : neseriosi , dezinteresati , lipsa de respect fata de clienti , servicii proaste , angajati fara pic de interes, inselatorie si minciuna. Nu cumparati de la scamatorii astia
R. S.
Sunt multumit de site,au preturi mici in comparatie cu alte site-uri de acelasi profil.Procesarea si expedierea comenzii este prompta cu informari prin email pe tot parcursul acestui proces.
VA SFATUIESC SA NU PLĂTIȚI CU CARDUL!
Dacă comandați, cereți cu ramburs!
Nu prea exista sincronizare intre sistemul de comenzi si cu ce au ei fizic pe stoc. Când constată că nu au produsul în stoc, vă anulează comanda și trebuie să aștepți până iti vin banii înapoi!
R. M.
Sunt 10 zile de cand am plasat o comanda. Status preluata din prima zi, neschimbat. Am dat deja 3 emailuri, sun in fiecare zi la numarul de pe site, dupa 10min de asteptare se intrerupe fara sa raspunda nimeni.. Ori vor sa faca vanzari mari cu angajati putini, ori au angajati multi si degeaba.
Foarte dezamagit. Unii comercianti livreaza a doua zi, iar eu stau si cu banii luati si fara produse. Data viitoare mai bine platesc mai mult si cumpar de la o firma serioasa (au si livrare gratuita dupa un prag mult mai sus decat majoritatea competitorilor).
Later edit. Aici sunt foarte prompti in a raspunde la toata lumea la fel. Tot nici un raspuns la reclamatie..
G. E. S.
Dezamagit de serviciul de garantie si de atitudinea celor de acolo.
Am dus o trotineta in garantie cu o bucatica desprinsa din interiorul manetei de actionare a franei si am primit email precum ca problema nu exista(chiar daca le-am trimis bucatica desprinsa in pachet), ba mai mult decat atat, mi-au spus ca trotineta are pana la roata din fata. I-am sunat pe cei de la service si intr-un final au inteles ca de fapt exista o problema cu maneta, care are directa legatura cu senzorul de frana si legat de pana au zis ca doar s-a dezumflat.
Am ajuns la EvoMag sa ridic trotineta si roata era dezumflata..desi baietii au sesizat problema, au zis ca nu au ce sa faca si ca probabil am adus-o eu cu pana. Nu mai zic ca a trebuit sa merg eu acolo pentru ca nu ma suna nimeni sa ridic produsul.
De ce trebuie sa piarda mereu clientul? Invatati de la prietenii nostri din Vest.
LE: V-am trimis email cu discutia pe care am avut-o cu baietii de acolo.
Nu am inteles de ce a trebuit sa sun eu la service(fiind in garantie), cand asta ar trebui sa fie treaba EvoMag. Am cumparat produsul de la EvoMAg, nu de la service.
Si intr-un final am ajuns sa platesc eu pana la roata din fata.
Observ ca nu ati putut identifica nicio persoana in sistemul dumneavostra. sunt curios daca o sa imi raspunda cineva le email.
G. I.
Prima comanda online pe Evomag pentru mine. A fost livrata foarte repede cu recomandarea deschiderii coletului in prezenta curierului ceea ce mi se pare corect. Singura problema a fost cu un produs care pe site era in stoc dar in realitate nu era. Am fost informat la scurt timp despre acest lucru. In mare totul a fost ok.
a. s.
comanda nu a ajuns nici dupa 2 saptamani, nu a sunat nimeni sa dea nici o explicatie si a trebuit sa sun si sa primesc acelasi raspuns- produsul nu se afla pe stoc (stoc magazin - doar stoc online = adus din China), desi pe site scrie "produsul se livreaza in 3 zile". Relatia cu clientii este dezastruoasa. Sfatul meu este sa va orientati spre alte magazine daca nu aveti nervii tari.
ps.pentru raspuns...aveti facute 3 sesizari-cate una in fiecare saptamana-nici macar nu a sunat cineva sa intrebe cum rezolvati problema sau macar sa va cereti scuze...o steluta este prea mult
C. G.
Puțin cam greu de remarcat din sosea, dar cu ajutorul Waze (sa trăiască) am nimerit. Prima impresie a fost de înghesuială-n parcare, dar, asta e situația cu pandemia. Traseu care te direcționează spre magazin, iar odată intrat totul decurge destul de ușor. Oameni tineri, serviabili. În showroom câte ceva din produsele de baza, pe care le poți testa până-ți livrează comanda, apoi poți pleca. Un minus pentru comunicarea evoluției comenzii (doar după ce am insistat la telefon și mai apoi prin e-mail, am aflat cum e cu comanda mea). Oricum, mai rapizi fata de "cel mai mare magazin online (sic😉)", având în vedere perioada de soldari și condițiile speciale pe care le trăim.
Merită încercat!
C. H.
-timp de livrare foarte mare, timp de asteptare pentru a intra in magazin foarte mare, coada ca la piata, cei din spatele ghiseului sunt 3 baieti agitati , ,stresati, nu stie unul ce face altul, cred ca au evidentele ..varza, incurca produsele pentru livrare, ce vand nu corespunde cu realitatea (cel putin in cazul meu), daca ceri explicatii isi cauta ceva de facut ca sa se exchiveze de la a da lamuriri , intr-un cuvant "nu faceti ca ei" , ma refer si la firma si la personalul de acolo. Cred ca au gresit denumirea firmei, trebuiau sa o denumeasca "evi(de la a evita)MAG. As recomanda aceasta firma doar ...."prietenilor".... :-( :-(
M. C.
Un set de scule necesar in reparatiile de finete: telefoane mobile, tablete, radio portabile, laptopuri, calculatoare PC, ceasuri de mana, etc.
Foarte util si in reparatiile jucariilor.
D. P.
Sunteți buni,produsele cumpărate de la voi sunt ok,nu ne oprim aici,o sa mai cumpărăm,locație bună și personal foarte amabil și prompt,mulțumim mult
I. S.
Stau 30 de minute sa astept o informatie la telefon... si pe aia cand o primesc o primesc in sictiri, numai spun ca astept dupa garantie 2 saptamani si... in conditiile in care mi-au spus foarte siguri pe ei ca se rezolva in cateva zile.
A. S.
RETUR PRODUS. Doamna de la retur mi-a oferit -20% pentru 3 zgarieturi incredibil de fine si insesizabile, mai ales ca produsul este full alb. Garantat produsul a venit cu toate zgarieturile, pentru ca este vorba de un umidificator. Cu ce care ce poti face? Il scoti din cutie, il pui pe mobila and that s all.
Am dat mail la reclamatii. Brb.
UPDATE: Nu va chinuiti sa le dati mail, asa cum zic ei. Au trecut 48h lucratoare de cand le-am dat mail, le-am mai dat un reminder si tot nimic.
Concluzie. Cumparati DOAR produse pe care stiti sigur ca nu le mai returnati. Sau cel mai bine deloc, nu merita un astfel de seller sa traisca.
B. B.
Din momentul in care am dat comanda online pana a fost livrat produsul in showroom, am primit 3 mailuri si 3 sms-uri (de pe numere diferite), in care primeam informatii contradictorii: a fost livrata comanda, veti fi informat cand ajunge comanda, etc.
Am cumparat doua incarcatoare Apple. Niciunul nu functioneaza corespunzator: incarca telefonul cu pauze.
Returul se poate face L-V 12-18. Practic se decurajeaza orice retur avand programul de retur in timpul zilelor de munca, in intervalul de bussines hours.
Nu recomand
A. X.
Faptul ca nu poti face retur la produse decat la cele cumparate online, nu si la cele ridicate din magazin iar banii nu iti sunt returnati imediat sunt 2 puncte negative...asa ca va acoed doar 3 stele.Mai lucrati la treaba asta si poate mai adaug o stea, doua daca se schimba ceva...
PS: Am revenit cu niste completari si niste observatii.
Mi-ati raspuns ca nu ma puteti identifica.Pai din ce observ eu dv. nu identificati in programul dv. pe nimeni care va critica si va da sub 3 stele dar toti cei care au comentat ok si v-au dat 5 stele sunt identificati si le multumiti.Cum vine asta, nu e cam dubios?
Scad la 2 stele ratingul, e urat ce faceti.
R. G.
Nota oferita pentru magazinul fizic. La intrare, un paznic pensionar cu apucaturi de Rambo te intampina incruntat. De la sosirea la magazin pana la ridicarea produsului a durat 25 de minute (o cutie cu masti de protectie, deci nu a necesitat timp si pentru actul de garantie), desi eram in total 3 oameni care asteptau sa ridice comenzile. Pentru casier era mai importanta efectuarea unei comenzi pentru Glovo decat a servi clientul care astepta in fata. Pe deasupra, nu am putut folosi un voucher pentru produsul achizitionat, echipa invocand motive tehnice, astfel incat a trebuit sa cumpar produsul la pret intreg. Nu recomand cumparaturile din acest spatiu.
s. a.
Praf de tot - la relatia cu clientii, la explicatii, la livrare. Dezamagit total. Aveam alta impresie de la primele cumparaturi de acum ceva ani - erai sunat imediat si se rezolva foarte amiabil orice problema, iar produsul era livrat prin serviciul lor imediat...acum praf de praf. Nu te suna nimeni, nu ai explicatii la statusul comenzii, nu te lamureste nimeni daca mai ajunge sau nu comanda...asa ca protectia consumatorului cu mila poate le mai scoate din mancatul semintelor. nu recomand...
Daca sistemul dstra nu ne poate identifica este de inteles de ce nu stiti cat de prost va merge treaba
P. M.
Un magazin care trăiește cu un secol în urmă! Cumperi un produs, plătești cu cardul, iar după câteva zile, când în mod normal aștepți să primești coletul, primești un mail de la evomag prin care îți este anulată comanda pentru lipsă stoc. Penibil...
C. D.
Nu respecta termenele de livrare.
Nu răspund sesizărilor făcute prin mail
Sunt activi pe Facebook și te plimba de la unul la altul dar fără sa primești un raspuns la întrebarea ta.
Înțeleg ca este o perioada aglomerata dar nu pot sa accept ca trebuie sa ma tot interesez eu de o comanda plătită și nelivrata de mai bine de 1 săptămâna și ei sa nu îmi ofere nici-un raspuns și nici-o soluție la problema
P. M.
EvoMAG - stocuri inexistente, reduceri fictive (probabil un API care copie preturile minime de pe altex.ro sau alte site-uri avand in vedere o „reducere” recenta la un espressor automat in timp ce Altex afisa un pret similar), ofuscare maxima si anulare cont daca le amintesti de ANPC. Va doresc faliment placut, bate la usa (alaturi de ANPC și dataprotection). Disperati de 2 parale care contacteaza clientii de pe numere private, eventual pe Whatsapp. Marele menajer se coboara personal la balacarit clientii care au indraznit sa comande produse aflate la promotie doar pt luat ochii. Stimabile, incearca la Obor, poate ai mai mult succes cu atitudinea ta de vanzator de zarzavat sau ia un Xanax daca stai prost cu nervii.
C. G.
Mare grija cand lansati comenzi pe evoMAG.
Or sa vi se anuleze comenzile invocand ca produsele nu sunt pe stoc sau ca erau la pret "derizoriu" (cand ele sunt de fapt la 50-60% din valoarea produselor pe price.ro si orice alt magazin le-ar onora).
O sa fiti contactati de insusi patronul SRL-ului telefonic si pe e-mail(dupa ton, limbaj si ortografie sigur nu se poate numi CEO de companie, avand ca semnatura "Ms, Mihai"), o sa vi se adreseze pe un ton superior, spunandu-va ca o sa va stearga contul si ca accepta decizia dvs. de a cumpara din alta parte, desi dvs. nu ati spus asta.
Apoi va sterge contul si va refuza sa va mai vanda orice alt produs, pentru ca asa doreste dumnealui.
Later edit: [email protected] era la CC, doamna Gardian al Brandului nici macar nu a avut bunavointa sa caute numele meu :)
T. V.
Am avut in trecut cateva experiente in regula cu ei dar ce am patit acum sterge cu buretele totul! De o luna mi zic ca au pe stoc o plita dar nu pot s o ridic🙈, am vb pe mail, la telefon, te amana cu mare nesimtire. Serviciul angajatului care s a ocupat de comanda, penibil! Mi a promis acum 20 zile c o am in 4-6 zile lucratoare, nimic! Oare credea ca le comandam pentru anul urmator?🤬
M. G.
Am comandat un produs in data de 27.11.2020 cu termn de livrare in 48 de ore. Datorita perioadei aglomerate, era anuntat pe site ca s-ar putea sa fie mici intarzieri. Dupa o saptamana am sunat sa vad de ce nu ajunge produsul si daca v-a mai fi expediat. Dupa 2 zile in care am stat la telefon cate 2-3 ore (cu robotul) mi-a raspuns cineva (scrisesem si un mail, dar la acela nu am primit niciodata raspuns). Mi s-a comunicat ca in decursul zilei respective urma sa fie expediat. Nici vorba sa fie expediat.
B. D.
Gama variata de produse. Nu recomand pentru firme... pt ca:
1. Plata cu cardul are un comision de 2% interchange ...
2. Anularea comenzi nu presupune si returnarea acestei taxe plus 2-3 zile lucratoare pina ai bani in cont.
i. n.
Ce îmi place cel mai mult la evomag este ca acum dau comanda și pe loc ridic produsul,
Rapid și de calitate
C. G.
Pui comanda in urma cu 5 zile si nu te baga nimeni in seama , bine ca nu am platit cu cardul cum suntem incurajati sa o facem iar la call center dupa 15 minute am inchis , nu cred ca au atat de multi clienti.
D. E.
Personal dezinteresat, plictisit si agresiv, neinclinat spre nevoile clinetui si care nu isi asuma proprile greseli. Foarte proasta experienta
c. c.
Am cumparat de la Evomag doua smartwatch uri , plata am facut o online , am optat sa le ridic din showroom , cand am ajuns acolo , angajatii aveau o atitudine care te facea sa iti para rau ca ai cumparat de la ei . Chestia nasola este ca daca optezi sa ridici produsele din showroom , pierzi dreptul de a returna produsul in caz ca acesta nu functioneaza cum trebuie . Cele doua ceasuri pe care le am cumparat au fost un Amazfit T-rex ( un ceas de nota 10 ) si un Amazfit gts ( pentru sotia mea ) , dupa vreo 8 zile m am reintors cu acel Amazfit gts pentru ca am realizat ca acesta nu inregistreaza parametrii de somn asa cum trebuie ( am observat asta cand i am dat sotiei mele T-rex ul si atunci am vazut diferenta ) , dorinta mea a fost sa returnez ceasul pentru ca acesta nu functioneaza in parametrii normali, explicatia celor care se ocupa de retur a fost ca "nu se poate returna produsul pentru ca puteam sa il probez acolo in showroom cand l am ridicat " adica trebuia sa dorm vreo 2-3 zile pe acolo sa vad daca functioneaza corect. Dupa mai multe discutii am predat ceasul pentru a fii trimis la service ( stiind in sinea mea ca nu au ce sa ii faca ) asteptand ca cele 15 zile sa treaca si sa imi iau banii inapoi. Au trecut cele 15 zile , nu m a contactat nimeni. Dupa inca doua zile decid sa merg acolo sa vad despre ce este vorba si sa primesc raspunsul ca trebuie sa mai astept inca cateva zile sa vina raspunsul de la service ( Evomag fiind obligat legal ca dupa cele 15 zile sa imi ofere o optiune , inlocuire a produsului sau banii inapoi).Acum la aproape 10 zile de la expirarea celor 15 zile , nu mi am primit banii inapoi pe acel ceas.
i. c.
Daca se poate mai putin de o stea, am comandat un produs online, a sosit dupa doua zile, surpriza a fost cand am preluat coletul, cutie murders, rupta si gaurita. Zic ca poate a stat mai mult prin depozit, desfac coletul, scot cartile cu instructiuni.
Asa cum era normal am inceput cu cartea de instructiuni, surpriza, mai fusese citita.avea post-it pus exact la pagina in limba romana, zic ce oameni buni sa nu ma obosesc sa caut, deschid si ce sa vezi, pasajele mai importante erau deja subliniate cu highlighter, asa oameni amabili si sa te ajute nu am vazut in viata mea.
Ok, multumesc pt ajutor, scot si aparatul din cutie, il asamblezez conform indicatiilor deja subliniate, il conectez la priza, a treia surpriza, nu functiona.Deci evomag livrat aparat defect ca aparat nou.
Fac cerere de retur cf indicatiilor de pe site si a doua zi il duc inapoi, le zic ca vreau aceleasi model dar nou si in stare de functionare, se uita domnul de la vanzari in calculator si imi zice:
A , daca vreti altul trebuie sa platiti cu 800 de lei mai mult, ca ala a fost la promotie, nu este problema mea zic, ca ati avut promotie si ati incercat sa vindeti un produs folosit si defect ca find nou.
Va contacteaza un coleg de la vanzari mai tarziu, zice domnul , sa va spuna cum v om proceda, zic bine astept sa ma contacteze si plec.
Dupa aproximativ doua ore primesc email, a fost emisa factura proforma nr....., pt comanda nr ..., curios deschid si ce sa vezi aveam o noua comanda si de platit inca un produs cu 800 de lei mai mult ca primul, asta in conditiile in care deja platisem. In concluzie daca vreti ceva defect si la preturi duble, apelati cu incredere la evomag.
s. c.
Vă mulțumesc mult, evoMAG. Astazi dimineață/ 14.12 am plasat comanda de scaun auto copil, in 2-3 ore am preluat-o de la sediul de pe Splai. FOARTE AMABIL Domnul de la facturare!!! Las rugămintea mea, mi-a adus și un al 2-lea produs/ de alta culoare fata de cel comandat online...pentru a ma decide! Încă o dată MULTUMESC MULT!!! (sunt client ocazional evoMAG, sincer, acest mesaj nu-i marketing gratuit)
s. t.
sa va spun pe scurt experienta mea, am cumparat un laptop refurbished, am optat pentru ridicare, l-am achitat la casa, am semnat pe factura, am asteptat si am primit produsul, am mers la bancul de proba, am deschis pachetul si am verificat produsul, pe spatele laptopului un capac in spatele caruia trebuia sa se afle un mic filtru care proteja cooler-ul, am scos capacul si ce sa vezi, o mica blăniță de praf pe radiator, filtru lipsa, am mers la service si retur pentru a consemna pe factura acest aspect, surpriza, raspunsul doamnei de la retur, citez: "pai nu ati semnat de primire pe factura?, ce va asteptati la un produs refurbished, asa sunt astea sunt folosite, e normal", atunci am renuntat la comand asi am facut returul produsului
M.
Oameni profesioniști, totul a mers perfect, am primit e-mailuri de la primirea comenzii, pana la finalizare.
P. C.
Am plasat o comanda in data de 30 Octombrie de la EvoMag, deoarece produsul care ma interesa avea cel mai bun pret de pe piata si il aveau si in stoc, astfel cum era mentionat pe site.
Dupa plasarea comenzii am asteptat 4 zile pana aceasta a fost preluata, trasmitand in acest sens un e-mail, afland pe aceasta cale de la acestia ca produsul nu este la ei pe stoc, ci ca se afla in stoc-ul producatorului si mi-au transmis intr-un mod foarte incomplet ca mai trebuie sa astept intre 5-7 zile.
De asemenea, un angajat de al lor cu care am discutat prin e-mail, mi-a transmis ca a fost preluata comanda in aceeasi zi in care eu am plasat-o, chestiune in mod evident nereala, intrucat am verificat in cont in sectiunea "Istoric Comenzi" unde se putea vedea clar ca a fost preluata comanda la cateva zile diferenta..
Astfel, am anulat comanda plasata, aceasta fiind prima comanda pe care am facut-o la evoMag si probabil o sa fie si ultima pe care o mai fac.
M. M.
Am dat o recenzie negativă... pentru că nu văzuserăm cartela cadou....
Era într.un colț.... Acum vă dau maxim... nota.... dar faceți ceva cu transportul pe zona DÂMBOVIȚA.... COSTĂ MULT TRANSPORTUL... 40 lei.... iar asta mă face să nu mai comand... produsele sunt ok... oferte bune....și mi.a ajuns pachetul în 2 zile.... !!
r. i.
Intotdeauna sunt prima varianta de cautare. Cand produsul însă nu este disponibil începe aventura urbană 😉
i.
Comanda plasata și plătită de doua săptămâni. Nu știu nimic de ea, iar produsul deja nu mai figurează ca fiind pe stoc. Dacă e sa ma iau după experientele anterioare... Va dura cam o luna pana când mi se va spune ca produsul nu era pe stoc defapt. Nu va mai merge de data asta. Ma duc direct la Opc. Nu stau sa ma caciulesc la serviciul vostru pt clienți care e inexistent. În plus, va rog nu lăsați mesaje automate aici pentru ca nu voi trimite niciun mail la voi la reclamații.
E. V.
Apreciez actula echipa evoMAG,
am speranta ca sunt sanse reale
sa ne facem fiecare munca bine
in Romania.
E. M.
Totul a fost OK. Personal amabil, prompt, achizitie rapida a produselor. Recomand.
L. S.
A fost prima comanda pe acest site, probabil și ultima.. nu am fost informată de statusul comenzii decât după ce le-am dat eu mail sa îi întreb. Așa am aflat că nu au produsul in stoc pentru care banii i-au încasat totuși înainte. Ok, hai sa zicem că înțeleg că fiind probabil Black Friday nu ti se actualizează stocurile la timp. Totuși după ce i-am informat că nu doresc alt produs (pe care au încercat politicos sa mi-l bage pe gât) și că doresc banii înapoi, nu îmi mai răspund la mail și nici la telefon. Încă aștept..
A. C.
Nu recomand,deoarece timp de 14 zile comanda mea nu sa livrat.
La tel. nu mi s-au dat informații concrete asa ca a trebuit sa anulez comanda.Parerea mea personala este ca nu marita nici măcar 1 stea.Pierdere de timp....
T. C.
Am apreciat respectarea regulilor de distanțare și promptitudinea lucrătorilor pentru scurtarea timpului de așteptare. Angajații sunt foarte amabili și profesioniști. Procesul de plasare și ridicare a comenzii a fost foarte ușor și rapid. Recomand!
UPDATE: Aveti mare grija cand cumparati produse de la evomag deoarece nu le puteti returna daca le ridicati din showroom! Optati pentru livrare la domiciliu pentru a putea returna produsele in cazul in care nu sunteti multumiti de ele. Eu am aflat de politica magazinului dupa ce am dorit sa returnez un produs si am citit regulile de retur. Acesta este singurul motiv pentru care primesc 3/5 stelute.
I. P.
Dezamăgitor, pe site scria că pot să plătesc prin rate BCR, când ajung acolo mi se spune că de fapt nu se poate...
V. C.
Comunicarea cu privire la acordarea unei garanții și a unei comenzi a fost exclusiv online, in contul de client, dar promptă și fără situații neplăcute. Prețuri competitive. Ridicarea produselor din cadrul showroomului a decurs rapid, chiar dacă se formase o coadă în exterior.
B. M.
Felicitari echipei de vanzari. Foarte prompti.
Datorita voua ew@g a ajuns unde este. Nu-i nimic, cumparam tot de la ei.
t. p.
Dacă ar avea și cusotmer service ar fi ceva. Preturile sunt ok dar odată ce ai cumpărat produsul esti pe cont propriu. Întârzie livrarea comenzilor, nu ai cu cine discuta la relații clienți. Sper sa nu am nevoie de garanție. Acolo chiar e dezastru....
Edit: Am primit produs resigilat și cu urme de folosire. Deși cutia părea sigilată, înăuntru produsul nu are folia de protectie de la producător si are urme clare de folosire atât pe produsul în sine, curea dar și pe încărcător. Alegeți alt magazin. Evomag nu e ce trebuie!!!!
E. D.
A mers repede, personal calificat si îndrumări pro client.
Am cumpărat un macbook air 13,3 i5.
As fi vrut sa imi spuna detalii si faptul ca nu are USB-C sau usb normal ci alta conectica. Am nevoie de adaptare si caut de 2 zile asa ceva :(
Am fi putut rezolva totul pe loc.
B. P.
Prima husa primita defecta a doua husa nu o recunostea telefonul ... nu stiu ce sa zic poate nu sunt originale!! In final am plecat cu 4 foi de hartie acasa si tot fara husa ☹️
H. i.
Nu cumpărați! Tocmai mi-au fost anulate comenzi pe motivul că produsele nu se mai fabrica și nu sunt in stoc când ele erau în stoc in momentul comenzii. Ba chiar aveau vrăjeală că se pot ridica chiar din showroom chiar acum. Seriozitate 0, am specificat că nu vreau anularea comenzii și evident a fost anulată. Ba chiar am fost in showroom și mi-au spus că poate dura până la 7 zile confirmarea comenzii :))). Am făcut deja comanda la eMag iar ei îmi vor livra cu siguranță produsele. Dai 15 lei in plus și stai in fata. Sunteți de ras.
C.
Astia nu vând nimic la pret bun, doar pun "oferte" apoi anulează comenzile pe motivul ca nu este in stoc sau ca a fost afisat pretul gresit; si mai amuzanti sunt cand iti oferă in schimb un alt produs la pret normal sau poate chiar mai mare decât la alte magazine.
Nu îmi spuneti sa va trimit email la [email protected] pentru ca nu mi-ati rsspuns la ultimele doua mailuri.
Fugiti, nu cumpărați nimic de la ei ca nu au nicio oferta, mergeți pe eMag sau pe Altex, ei oferă servicii și le pasa de clienți.
Edit: cautati reclamația mea de pe 28.10.2020 ora 15:49
P. N.
Azi am cumparat un laptop pentru scoala online a copilului, l-am ridicat din magazin , ca maine trebuia sa intre la cursuri , am facut 200 km sa i-l duc , si cand l-am deschis , m-a intampinat un mesaj prin care eram anuntat ca bateria este superfolosita si ca nu mai functioneaza.
Ce inseamna asta?? Pai simplu... copilu nu participa la ore, eu fac inca 400 km dus, intors, stau o saptamana in service si o sa primesc , cu indulgenta un zeflemitor ... scuze....
Voi cate stele spuneti sa șe acord???
M. P.
Pe finalul acestui an am comandat si am ridicat din show-room mai multe produse. Experienta a fost una la superlativ de fIecare data. Chiar daca uneori era coada, fluxurile sunt organizate impecabil, iar amabilitatea si deschiderea angajatilor au fost maxim apreciate. La ultima vizita am primit si o sticla de vin cadou !!! Felicitari pentru felul in care va faceti treaba !!
I. C.
Timp prea lung de asteptare....in rest ok!
C. B.
Evomag nu răspunde la mail-uri.
La achiziționarea unui telefon scria ca se oferă cadou o cartela Orange de 6 euro, la achitarea telefonului mi s-a făcut factura cu tot cu cadou, m-au pus sa semnez iar la ridicarea telefonului mi s-a spus ca de fapt nu mai au cartele pe stoc. Supărarea este ca acest telefon urma sa îl fac cadou unei persoana vârstnice și a trebuit sa cumpăr eu o cartela separat.
Deci aveți grija la promoțiile false.
C. D.
A doua oara când cumpăr ceva, plătesc și apoi primesc mesaj ca nu mai e produsul în stoc, e ultima data când mai comand la ei!
T.
Nu recomand. Nu raspund la telefon. Foarte greu pe facebook si incomplet. Si nici la e-mail. Plasezi comamda, ti se da un termen estimativ care nu este respectat si despre care nici nu ai informatii. La telefon nu sunt in stare sa iti explice clar care e procedura si cand ceri mai multe detalii ti se spune sa te adresezi in scris unde nu iti raspunde nimeni. Informatiile din cont privind livrarea sunt putine si n.au nicio legatura cu realitatea.
Daca nu vreti sa aveti batai de cap mai bine va comandati produsele din alta parte.
P. C.
UN MAGAZIN FOARTE BUN,RECOMAND CU ÎNCREDERE !!!