Opinii despre Magazin Pegas - Calea Mosilor 288 (Magazin de biciclete)
Magazin Pegas - Calea Mosilor 288
Calea Moșilor nr.288, București 020895, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Magazin Pegas - Calea Mosilor 288, Magazin de biciclete în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Magazin Pegas - Calea Mosilor 288
Luni
[10h – 19h]
Marți
[10h – 19h]
Miercuri
[10h – 19h]
Joi
[10h – 19h]
Vineri
[10h – 19h]
Sâmbătă
[09h – 15h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Magazin Pegas - Calea Mosilor 288
V. A.
Am lasat bicicleta (Cutezator) pentru o revizie mare si un schimb de cauciucuri si camere. M-au informat ca intr-o saptamana e gata, saptamana s-a trasformat in aproape 3. Am mai sunat din cand in cand, dar nu a raspuns nimeni la telefon, ma suna ieri sa ma informeze ca mai trebuiesc schimbate niste piese si ziua urmatoare sa vin sa o ridic. Intreb de cauciucuri, surpriza, nu au avut pe stoc, asa ca mi-au schimbat doar o camera. Ridic bicicleta de la ei, surubul de pe dreapta de la roata din spate nestrans, imi statea roata sa cada. Reglajele de viteze ingrozitor facute, in ultima viteza nu-mi intra deloc. Franele sunt reglate la misto, mi-au schimbat un cablu si o camasa si i-au schimbat traseul pentru ca nu aveau camasa si cablu mai lungi (chiar daca asa au venit de fabrica), sincer oribil. Si sa platesti 400 de lei pentru ceva de genul asta mi se pare ingrozitor.
C. T.
Sunt foarte dezamăgit de Pegas. Am cumpărat o bicicletă Pegas Strada Mini nouă în Februarie și după nici 5 luni s-a stricat. Șaua bicicletei este complet îndoită. Nu mai poate fi folosită. Cei de la relații cu clienții mi-au spus că asta nu se poate întâmpla decât dacă a fost depășită greutatea maxima de 100kg. Eu sunt singurul care a folosit bicicleta și am 58kg. Eu unul am impresia că folosesc componente noi de mai proastă caliatate ca la modelele anterioare. Am mai avut o bicicleta Pegas Stradă Mini care s-a stricat dupa 3 ani de folosire aproape zilnică și uneori chiar în drumeții de 100km. A rezistat bine la cât am uzat-o. Pe cea nouă nu am avut timp sa o folosesc in drumeții și s-a stricat imediat.
Ce mi se pare de nedescris este că cei de la relații cu clientii nu îmi raspund la mailuri. M-am împăcartcu gândul ca nu voi beneficia de garanție, dar nici măcar cand i-qm rugat sa imi sugereze alte produse mai de calitate pe care l-as putea folosi ca inlocuitor nu mi-au răspuns.
Nu locuiesc in România, iar dacă as cumpăra o șa nouă m-ar costa transportul 300lei; plus șa 80. 380lri. O pătrime din cât am plătit pe bicicletă.
Deși înainte recomandam bicicleta Pegas. După ultimele experiențe nu mai am motive să fac asta. Mai ales celor care locuiesc în străinătate nu le recomand sa cumpere o bicicletă Pegas. Transportul pentru orice piesă de schimb va costa 300lei, iar de la garanție vă puteți lua gândul.
M. S.
Pe scurt, in 2 zile se face O LUNA(!!) de cand am lasat bicileta in service, desi pe foaia primita scrie maxim 15 zile. Aporoape niciodata nu raspunde nimeni la telefon, iar cand dai de cineva, iti zice ca o sa fi sunat de altcineva in 10 min, care de obicei inseamna never👋.
22.07 duc bicicleta la service (pegas suprem dinamic) (desi pe usa scria ca nu-s acolo, cica uitasera sa dea afisu jos)
15 zile maxim scrie pe fisa. (12.08 am pus lucratoare, desi nu se specifica)
10.08 sun, nu raspunde nimeni
12.08 sun, nu raspunde nimeni
- Sun iar, raspune cineva, imi spune ca revine in 10 min👋
- Trec 2h, sun din nou, nu raspunde nimeni
- Mai trece o ora, sun, nu raspunde nimeni
- Sun iar, raspunde cineva, imi spune ca ma suna altcineva in 10 min
- Trece juma de ora, ma suna un tip si-mi spune ca sunt intarzieri, ca cel mai probabil pe 14.08, dar daca nu, sigur pe 17.08 o sa fie gata.
17.08 sun de 4 ori, nu raspunde nimeni
18.08 sun, raspunde cineva, imi zice ca revine cu un telefon in 10 min👋
- Trec 5 ore jumate, sun de 2 ori, raspunde nimeni
19.08
- 14:00 sun, raspunde cineva, imi zice 10 min👋
- In 20 de min ma suna cineva, dar nu vorbeste, probabil a tastat in buzunar.
- Sun imediat inapoi, nu raspunde nimeni.
- sun iar, isi inchid telefonu.
- E 16:18, inca nu am cum sa sun. Maine merg la ei. Revin cu detalii, daca nu uit.
P.s. am avut si alte probleme cu ei.
- Pe site te paseaza la fel. N-am reusit niciodata sa scot un raspuns de la ei.
- Cand era in garantie, nimeni nu stia sa-mi spuna ca tre sa o trimit la ei prin depanero, imi cereau bani si ziceau ca nu e valabila garantia de la emag.
- Ah, si fun fact. Cand era in garantie, trimisa prin depanero, a fost rezolvata in 3 zile. Aceeasi problema, intrase apa la motorul care aparent nu e waterproof. PEGAS! Regret fiecare leu din cei 5500.
c. b.
Foarte dezamagit de serviciile pegas, am achizitionat un pegas dinamic camping si dupa un an am avut nevoie de service , service este mult spus mai mult o verificare la roti ca pierde aer . Dupa 4 ore de stat la telefon, am reusit in final sa vorbesc si cu cineva de la pegas :
1 ) Mi-a recomandat sa sun la alt numar de telefon dupa inca 2 ore de sunat am reusit sa vb si cu cei de la service .
2) In Bucuresti au doar un singur magazin inclusiv service in Calea Mosilor nr 288
3) Programare in septembrie daca doresc 🙈
Intrebarea mea este cand mai pedalam cu pegasul la iarna ?
Multumesc frumos pegas pentru serviciile oferite , pacat de investitia facuta in produsele dvs.
C. N.
Experienta cu aceasta firma romaneasca a fost una foarte nasoala. Totul a inceput din magazin unde am dat de un angajat care nici pretul la bicicleta pe care voiam sa o cumpar nu a fost in stare sa mi-l spuna.
Nu mai luam in calcul ca inventa masuri noi de cadru care nu existau. Dupa aceasta experienta neplacuta pe care am avut-o in magazin, a urmat cea de la telefon cand am cerut asambalarea unei biciclete de care stiam ca era pe stoc de la un email primit de un angajat. Cei de la magazin mi-au spus ca bicicleta nu este pe stoc defapt si sa mai astept pana o sa o aduca de la depozit.
In urma acestor intamplari neplacute am ales sa comand bicicleta online ca sa nu mai astept dupa cretimii astia. Mi-a venit coletul acasa si am fost lovit de inca o surpriza. Mi-au trimis o bicicleta cu alta culoare si dimensiune a cadrului. Din fericire la capitolul ramburs s-au miscat bine.
In concluzie, la toata aceasta poveste am fost sunat de cineva de la Atelierele Pegas care ma lua de prost si imi spunea ca imi da o reducere prin care eu platesc mai mult decat am dat pe bicicleta cand am luat-o online. Dupa putine negocierie a reusit sa-mi ofere o redicere de 100 de lei din pretul platit pe bicicleta, ceea ce mi s-a parut foarte putin pentru toate greselile facute in lant. I-am refuzat oferta si mi-a zis ca o sa ma sune cineva de la sediu. Nici dupa doua saptamani nu am fost sunat.
Ca si o concluzie a concluziei nu va recomand sa cumparati nimic de la ei, deoarece servicile oferite sunt extrem de proaste.
L. R.
Prea tare magazinul asta! Si Brandul Pegas in general.
F. G.
Am avut o experiență foarte neplăcută cu firma în cauză și nu recomand în nici un caz.
Am vrut să procur o pereche de patine cu rotile, am plasat comanda și am primit o scrisoare pe email cum că comanda a fost plasată și în cel mai scurt timp va fi trimisă la mine. Am așteptat o săptămână, nu a venit nimic. Când i-am contactat pe angajații de la Pegas mi s-a spus că din păcate modelul ales nu mai este la magazin și că trebuie să aleg altul. Țin să concretizez că modelul ales de mine era la reducere în acea perioadă.
Am căutat mai multe metode de a rezolva situația, iar unul dintre angajați mi-a promis că verifică imediat la depozit să vadă dacă mai este acest model și revine imediat cu o scrisoare pe mail sau cu un apel.
Au trecut deja mai mult de 2 săptămâni și nu am fost contactat de nimeni.
Acum pe site au apărut din nou patinele cu rotile pe care am vrut să le comand dar nu mai sunt la reducere.
Atârnarea față de client și managementul în compania Pegas lasă mult de dorit. Îmi pare foarte rău că mi-am pierdut timpul cu niște amatori care nu au ideie de niște reguli de bază pe care se clădește o relație sănătoasă și de durată cu clientul.
Am să fac tot posibilul ca cât mai multă lume să afle despre ce reprezintă de fapt compania în cauză, despre managementul prost și despre atârnarea față de client la Pegas.
V. V.
Felicitări pentru atitudinea profesionista, pentru răbdarea cu care mi-au explicat modul de folosire si întreținere a bicicletei, pentru recomandările privind accesoriile și, in general, pentru crearea unei prime experiențe foarte plăcute cu comunitatea Pegas. Am achiziționat un Pegas Teoretic de la un retailer care avea un preț bun (1500 lei) și fără costuri de curierat. Cu noua bicicleta in cutie, am ajuns la Pegas Ateliere unde erau deja doi clienti. Deși cei doi angajați erau ocupati, am apreciat faptul ca m-au salutat și mi-au spus ca ma vor asista in câteva momente. Sunt lucruri mici dar care fac o mare diferența, mai ales când ești prima oară intr-un loc, și ești super entuziasmat de noua ta achiziție. Când a venit și rândul meu, am putut asista la deschiderea cutiei și la tot procesul asamblării și pregătirii bicicletei. In acest timp am primit informații despre cum sa o asamblez/ dezasamblez, sa o întrețin, și alte informații la care nici măcar nu ma gândisem. Am și testat una din bicicletele de la intrare pentru ca, recunosc, nici măcar nu știam dacă aceasta bicicleta mi se potrivește sau nu. O văzusem doar pe net și știam doar ca îmi doresc o bicicleta pliabilă și ca vreau sa susțin economia românească. Am aflat ca prima revizie este gratuită deși nici nu-mi trecuse prin cap sa întreb, prețurile pentru diverse servicii, motivele pentru care este bine sa aduci bicicleta pentru verificări, măcar înainte de a o parca peste iarna, și multe alte informații. Alt lucru care m-a impresionat plăcut este ca, la un moment dat, au primit marfa și totuși nu s-au grăbit sa ma expedieze ca sa se ocupe de livrare. Unul dintre colegi a mers sa aducă marfa in magazin (și erau foarte multe biciclete) in timp ce al doilea îmi completa certificatul de garanție. Pe scurt, sunt foarte plăcut impresionata. Recomand!
G. D.
not great not terrible... am cumpărat o bicicletă pliabilă pentru prietena mea.. made in Taiwan.. deci pegas nu mai e pegas ăla românesc. bicicleta în sine pare destul de " solidă ", vine parțial reglată.. teoretic umfli roțile și te poți plimba.. practic, mai trebuie mici reglaje făcute. pe partea de comunicare sunt foarte problematici (cel puțin pe Instagram).. am avut o discuție cu persoana care administrează contul înainte să o achiziționez și se pare că l-am supărat atât de tare înainte de a o achiziționa încât acum după ce am luat-o, nu îmi mai răspunde la mesaje (tot pe Instagram). am cumpărat pegas pentru că în bugetul ăsta nu am găsit altceva mai bun (calitate /preț). zi bună tuturor
G. D.
Am plasat comanda pe 2 iunie iar pe 5 si pe 6 iunie am sunat sa-i intreb cand pun comanda la curier si de fiecare data au spus ca ma suna inapoi si n-au sunat.
Ulterior pe 10 iunie am primit sms de la curier ca se livreaza coletul de la ei si surpriza: din 4 produse comandate in plic au fost doar 2.
Precizez ca intre timp nu am fost anuntat pe niciun canal ca livrarea dureaza mai mult de o saptamana, ca livrarea se va face partial sau ca va mai trebui sa astept cine stie cate zile pentru a primii comanda integrala.
Greseala mea a fost ca am avut incredere in ei si ca am platit cu cardul, cu gandul ca acum e mai mult decat oricand nevoie sa sustinem antrepenorii romani, chiar daca comanda mea poate ca nu a avut o valoare mare.
Cand am sunat la ei sa cer sa iau legatura cu un superior mi s-a spus ca nu e niciunul disponibil si sa fac reclamatie in scris pe mail (egal cu zero).
Este prima si ultima oara cand dau comanda la ei si va recomand sa-i evitati ca mai sunt atatea firme mai mici sau mai mari care ofera servicii ireprosabile.
D. S.
Foarte fain!
M. T.
Total neprofesionisti si incompetenti, pusi pe capatuiala inseland clientii.
Am plasat o comanda pentru o bicicleta, care inca era in stoc in momentul acela , s-a generat nr comenzii, data estimativa de livrare , dar surpriza....la cateva zile , dupa ce am insistat sa aflu detalii despre statusul comenzii am primit un raspuns de genul ca produsul nu mai este in stoc si comanda a fost anulata.
Nu merita nici o stea , isi bat joc de clienti!
B. I.
Am dus partizanul la prima revizie și a fost gata abia după o lună, pe fisa de intrare fiind menționat un termen de lucru de 15 zile. Deși am specificat care erau problemele la reglarea ghidonului, se pare că tot nu au reușit să le dea de cap, hârâie din toată inima ghidonul. Sincer nu recomand serviciile oferite.
G.
Super tare este in magazin, angajații sunt de treabă, respectă normele de protecție, cel mai tare magazin.
T. T.
Locație frumoasă și Staff profi și produse de calitate
M. C.
Sunt biciclete foarte bune și frumoase.
A. M.
Au pastrat numele Pegas ( ca suna bine si are lipici la nostalgici) insa bicicletele sunt chinezesti, de cea mai proasta calitate. Eu consider ca sunt sub nivelul DHS sau First Bike ( care sunt niste gunoaie chinezesti). Cu astfel de biciclete pedalatul este un chin, nu o placere.
V. T.
Mai rar customer service mai slab si oameni mai neprietenosi. Am venit sa testez un Pegas Partizan cu putin timp inainte de inchidere. Nu am avut buletinul la mine (pana atunci am mai testat biciclete la ei fara buletin) iar telefonul, laptopul, cardul sau actuala bicicleta Pegas, n-au fost niciunul, nici toate la un loc suficient de bune incat sa ramana garantie pret de 2 minute, cat sa testez bicicleta. Mi-a trecut de Partizan cu ocazia asta. Foarte foarte foarte dezamagitor, baieti. Daca aveam optiunea sa va dau minus stele, va dadeam.
E. J. P.
s a mutat magazinul pe calea mosilor, fara sa schimbe si pe maps
E. R.
Am mers sa vedem si daca se poate sa testam o bicicleta pliabila. Experienta a fost una foarte placuta si personalul de mare angajament: am testat doua modele nu unul singur, la insistenta vanzatorului, pentru a avea termen de comparatie. In urma testului recomand puternic bicicleta pliabila Pegas Teoretic 7s cu roti de 16" care ofera senzatia unei plimbari de calitate echivalenta unor modele pliabile mai scumpe, este o bicicleta extrem de bine alcatuita ÷ pe scurt ofera senzatia unui lucru de foarte buna calitate. Nota maxima pt modelul Teoretic 7s, care a ajuns in fata modelelor Aerofold si Soho Flex 7.1, ambele din aliaj cu roti de 20".
A. D.
Va dau aceste stele nu pentru calitatea bicicletei,care a fost slaba ( este adevarat ca nu era Pegas ci o marca vanduta de voi) ,ci pentru modul frumos si amabil in care am fost tratat de angajatul vostru.Multumesc domnule .
V. M.
Am avut o experienta neplacuta cu unul dintre angajati. Din fericire problema a fost rezolvata la telefon cu seful de magazin. Lipsa de cunostiinte si de profesionalism a celorlalti angajati este din pacate dureroasa. La fel si fuga de raspundere. Desi problema a fost rezolvata in cele din urma, faptul ca a trebuit sa ma lupt sa imi cer drepturile a fost neplacut.
M. V.
Seriozitate și profesionalism!
F. M.
Foarte profesionisti
G. L.
Serviciul cu clientii Pegas este inexistent.Am comandat in data de 18 Mai, o bicicleta Hoinar si nu m-a sunat nimeni pentru confirmarea comenzii.Am sunat eu si dupa lungi asteptari la telefon, mi-au spus ca o sa dureze cam o saptamana, deoarece sunt asaltati cu telefoane si ma suna ei cand va fi gata.Am asteptat o saptamana, nu m-a sunat nimeni, am asteptat doua si i-am sunat eu. Le-am explicat situatia si mi-au spus ca o sa verifice in depozit, sa vada daca mai au biciclete ce pot fi asamblate, deoarece au multe defecte.Acesti oameni au vreun pic de bun simt? Din moment ce am plasat o comanda si mi-au spus sa astept o saptamana, ei nu s-au apucat de asamblarea ei dupa doua saptamani? De data aceasta mi-au spus ca o sa dureze doar doua zile.Evident ca nici dupa acele doua zile nu m-a sunat nimeni. In trecut am avut Pegas, in prezent mi-am dorit Pegas, insa Pegas-ul nu mai exista.Pegas-ul este mort si trebuia sa ramana asa, pentru ca cei din actuala conducere, distrug treptat dar sigur, un nume istoric.
G. A.
Sunt total nemultumit de modul in care s-au organizat pentru livrare. Am citit pe site-ul lor(atunci cand selectezi un produs, mai sus de specificatiile acestuia sunt 2 tab-uri: unul cu DETALII si celalalt cu PLATA SI LIVRARE) ca daca se plaseaza o comanda online pana la ora 15:00 intr-o zi lucratoare, se va livra comanda in termen de 24 de ore pentru localitatile unde exista centru Fan Curier. Si m-am bazat pe lucrul acesta. I-am sunat sa-mi confirme acest lucru, insa nu mi-a raspuns nimeni. Am efectuat cam 4-5 apeluri intre orele 13:00 si 14:20. Am reusit sa comunic cu ei doar la 15:30(tot eu i-am sunat). Domnisoara care mi-a raspuns la apel mi-a spus ca nu crede ca voi primi produsul a doua zi, nu stia ce scrie pe site-ul lor. La cateva minute, m-a sunat colegul ei care mi-a spus ca nu scrie pe site-ul lor acest lucru. L-am contrazis si l-am intrebat unde pot sa ii trimit un printscreen si mi-a spus pe whatsapp. I-am trimis si nu am primit niciun raspuns. mi-au dat cu seen:)) Comanda am plasat-o joi 24 mai la ora 13:40, cu livrare in Brasov. Teoretic ar fi trebuit sa se indeplineasca conditiile sa primesc produsul vineri, 25 mai. Practic, am primit comanda marti, 29 mai. Mentionez ca luni 28 mai a fost zi libera- Rusaliile.
I-am spus colegului care m-a sunat joi inapoi sa faca tot posibilul sa trimita comanda cat mai repede, astfel incat sa o primesc vineri sau sambata. Nu s-a intamplat acest lucru.
Intre timp, am observat ca tot pe site-ul lor, la informatii despre livrare si retur scrie altceva. Acolo scrie ca livrarea se face in 1-2 zile lucratoare. Deci, informatiile despre livrare apar in 2 locuri si nu sunt aceleasi.
Din nefericire, nu am sesizat nicio orientare catre client.
1. Raspund foarte greu la telefon, iar daca vad apeluri pierdute nu suna inapoi.
2. Angajatii nu cunosc temenii si conditiile site-ului lor.
3. Nu sunt capabili sa ofere o rezolvare simpla a unei probleme cum a fost cea pe care am ridicat-o eu.
4. Nu si-au corectat greseala de pe site.
5. Nu mi-au raspuns la printscreen-ul trimis pe whatsapp.
6. Nu au revenit cu un raspuns sa-mi spuna cand voi primi de fapt comanda.
Colegul care m-a sunat inapoi mi-a spus ca nu vrea sa ma contrazica ca: " stiu si eu cum e" clientul are intotdeauna dreptate, dar pe site-ul lor scrie ca livrarea se face in 48 de ore:))) iar cand i-am trimis dovada s-a lasat liniste......
Imi permit sa mentionez cum as fi vazut eu o rezolvare simpla a acestei probleme. Daca eu as fi fost angajat, in primul rand as fi verificat si as fi vazut ca e vorba de un client nou si as fi facut tot posibilul sa nu-l las sa-si formeze o parere proasta despre serviciile pe care le oferim la prima experienta cu noi.
In al doilea rand, m-as fi asigurat ca produsul s-ar fi pus la curier vineri cu livrare sambata.
In al treilea rand, i-as fi comunicat clientului toate aceste lucruri, mi-as fi cerut scuze pentru neplacerile create si l-as fi informat cu privire la masurile pe care le-am luat sa corectam informatiile de pe site si sa nu se mai intample astfel de lucruri.
Revin cu feedback despre produs;)SUPREM FX 19' NEGRU STELAR
A. D.
Am fost in showroom-ul din Str. Vasile Lascar nr. 144-146 miercuri 25.10.2017 si mi s-a promis ca a doua zi vor monta o tricicleta pt seniori, pentru a putea fi testata si vazuta. Si-au notat telefonul meu si mi-au spus ca ma vor suna a doua zi :)! Nu m-au sunat a doua zi, nici a treia zi. Am revenit la telefon vineri, 27.10 si m-au asigurat ca dupa ora 16 in cursul zilei pot veni sa o vad si sa testez bicicleta, fara sa fie necesar un telefon in prealabil, deoarece sigur o vor avea montata. Evident nu a fost asa, spre norocul meu am dat telefon la ora 17 si nu am facut degeaba drumul. Mai mult, cand am cerut sa vorbesc la telefon cu seful de magazin (Catalin Milea), mi-au zis ca acesta este ocupat. Personal incompetent, nepriceput, indolent, fara nicio experineta in vanzari! Daca la vanzari si relatii cu clientii stau atat de prost, mi-e teama ca pe partea tehnica de montaj si de service stau si mai rau! NU RECOMAND!
M. S.
Am cumpărat un popular care s a stricat după 5 utilizări. Am mers la magazin cu greu pe lângă bicicleta sa o înlocuiesc sau repar însă piesa trebuie comandata. Pana atunci trebuie sa țin bicicleta acasă pentru ca șeful de magazin nu permite sa o las acolo. 4 drumuri ca să repar o bicicleta. Mai au de lucrat la relația cu clienții.
B. R.
Niste nesimtiti care mi-au luat numarul dintr-o baza de date. Eu nu mi-am dat acordul sa primesc mesaje de la ei de marketing. Sa ma scoateti din baza voastra jegurilor
X. P.
Analfabeti functionali in toata puterea cuvantului si dupa experienta cu vanzatorii din 2 magazine fizice ii pot declara si ametiti functionali . Pe langa aceasta produsele sunt de calitate inferioara . Evitati aceasta firma !
C. S.
Total nepriceputi...nu va recomand sa va aruncati banii pe geam....
A. R. I.
Mulțumesc! 5 stele la propriu si la figurat!🤗
D. A.
Slab pregatiti si scump
N. M.
Destul de profesionali. Mi-au schimbat rapid si fara probleme, un brat pedalier defect de la un Cutezator EV.
A. I.
Cele mai tari biciclete!!! Tineti-o tot asa!
I. M.
Staff ul este extraordinar!
T. W. S.
Profesionisti! Bravo!
J. M.
(Tradus) Loc frumos prețuri bune și corecte. Aș vizita des.
(Original)
Nice place good and fair prices. I would visit often.
R. P.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
M. C.
(Tradus) Oameni drăguți
(Original)
nice people
T. R. P.
(Tradus) Loc frumos, lucruri frumoase!
(Original)
Nice place, nice stuff!
V. T.
D. D.
E. I.
M. G.
g. g.
V. M.
G. M.
A. S.
C. R.
A. N.
E. P.
C. O.
D. N.
C. G.
V. G.
G. M.
A. G.
A. F.
R. S.