Opinii despre CICLETĂRIE București (Magazin de biciclete)
CICLETĂRIE București
Calea 13 Septembrie nr 106, București 050727, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre CICLETĂRIE București, Magazin de biciclete în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de CICLETĂRIE București
Luni
[Închis]
Marți
[10h – 18h:30h]
Miercuri
[10h – 18h:30h]
Joi
[10h – 18h:30h]
Vineri
[10h – 18h:30h]
Sâmbătă
[10h – 18h:30h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre CICLETĂRIE București
F. D.
Am fost cu o problemă la schimbatorul de viteze și am fost servit prompt, o echipă caldă și minunată, multumesc CICLATARIE.
M. C.
Am fost pentru punerea în funcțiune a unei biciclete cumpărate online și am fost servit ca la carte. Felicitări întregii echipe, în special domnului de la service! Voi reveni și cu altă ocazie.
A. S.
La Cicletarie găsești bicicleta pe care ți-o dorești întrucât au o gama diversificata, cât și la accesorii pentru aceasta, fiind genul acela de bike shop unde ești totodata client și prieten. Service-ul este de foarte buna calitate, tipul de acolo m-a ajutat cu reglarea unei biciclete achiziționata online. Recomand 🚴🏻♀️
B. M.
Amabili, m-au ajutat cu tot ce i-am rugat cu multa amabilitate, si peste. Profesionisti si draguti. A fost o mare placere si cu siguranta voi reveni. Va multumesc !
G. P.
Am cumparat o bicicleta on line. Am crezut ca e reglata si trebuie sa-i montez numai pedalele si sa-i indrept ghidonul. Fals. Culmea am citit in manual ca daca nu este pusa in functiune de un service autorizat isi pierde garantia. M-am dus la Cicletaria si m-au servit cu promptitudine si profesional. Bicicleta era varza si in plus camera de pe roata din spate avea un por si nu se putea umfla. Bravo Cicletaria si baietilor de la magazin.
t. v.
3 stele pt ca nu aveti site si nu se pot gasii informatii.
Spuneti-mi la ce pret aveti Teranna 2925?
C. I.
Nu se poate accesa site-ul, ma trimite direct la harta...
R. M.
Pe data de 30 mai 2019 am ajuns cu bicicleta mea aflata in garantie la service ul magazinului Cicletarie. Bicicleta avea furca gripata (nu mai avea deloc cursa), avea axul de la roata din spate rupt si indicatorul de foi nu mai mergea. Angajatii au fost foarte prietenosi si ne au spus ca bicicleta o sa fie gata in aproximativ o saptamana/doua. Dupa o saptamana, ma suna un angajat si imi spune ca axul a fost inlocuit si imi mai spune ca furca a fost gresata cu un ulei si ca s-ar putea sa functioneze normal dupa 2-3 saptamani de folosinta, moment in care am avut de ales intre a folosi bicicleta in acel stadiu sau trimiterea furcii la un service DHS de la Deva, pentru a o inlocui si am ales a doua varianta. Dupa 2 saptamani, cei de la service nu au mai dat niciun semn, asa ca am sunat eu. Mi-a raspuns un angajat si mi-a spus ca furca inca nu a fost trimisa, moment in care am ramas surprins. Angajatul a spus ca nu el se ocupa de bicicleta mea, asa ca am cerut numarul celui raspunzator de bicicleta mea, dar angajatul mi-a spus ca nu il stie. Dupa aprox o saptamana, ma suna un alt angajat care mi-a dat o veste demna de filmele cu prosti: A venit furca, numai ca nu era modelul potrivit. Pe data de 8 iulie mi s-a comunicat faptul ca bicicleta este gata si poate fi ridicata. Pe data de 9 iulie am fost la Cicletarie. Angajatul raspunzator pentru bicicleta mea si-a cerut scuze ca a durat atat de mult.
In final, bicicleta mi-a fost reparata, dar pe o perioada mult prea mare de timp! Acum 3 zile am trimis un e-mail si celor de la Deva, dar nici pana acum nu au raspuns (rusine). Angajatii sunt prietenosi, dar au lipsa de profesionalism! Nu lucreaza ca o echipa.
I. P.
Client service zero! Cel mai arogant si lipsit de chef vanzator posibil. In 2 minute am fost serviti cu urmatoarele replici: “vand destule biciclete dinastea, nu stau intr-un voucher” “am avut si eu magazin de biciclete 6 ani, stiu cum e sa ai angajati”, “nu ma intereseaza recenziile de pe google”... in conditiile in care venisem sa cumparam direct, trimisi de reprezentantii fabricii de la targul de biciclete. Nu era la plimbare prin magazin... Nu am mai cumparat datorita atitudinii execrabile, nu pentru ca nu primeam 150 ron reducere pentru ca nu aveam pliantul la noi. Am mers si am cumparat din alta parte o bicicleta de doua ori mai scumpa (si mai performanta, e adevarat, dar este pentru un copil deci nu aveam exigente prea mari).
b. p.
trei stele pentru promptitudinea raspunsului, insa eu am fost azi, luni 11 martie la 10:30, si nu era nimeni, iar usa de la intrare este inchisa.
Ok, vad ca s-a tinut cont de observatia mea, si s-a modificat si programul online. Lunea de la 14. Multumesc!
Later edit: se pare ca cei de la magazin tot nu inteleg cum merge treaba cu programul. Daca scrie luni - joi de la 10 (ZECE) la 18, macar la 11 ar trebui sa fie cineva la magazin, nu credeti? am scazut la 2 stele numai pentru ca nu poti sa dai de ei in timpul lor de lucru. Azi am stat doua persoane 30 min degeaba in fata magazinului. Bineinteles ca m-am dus la competitie si am rezolvat in 10 min. Cicletarie adio!
A. M.
Credeti ca ar fi posibil, pentru noi astia (corporatisti) cu program de lucru de la 9 la 18, sa stabiliti macar o zi din saptamana in care sa deschideti, sa zicem, la 15 si sa inchideti la 21? Multumesc.
N. B.
Profesioniști.
A. C.
Am achizitionat astazi o bicicleta de la ei , toate bune si frumoase. Stafful super de treaba , foarte amabili si serviabili , m-au lasat sa testez in voie modelul de bicicleta de care eram interesat.
Tot respectul , tineti-o tot asa !
i. b.
sunt curier la dpd pe bicicleta si daca nu ma opream la ei sa-mi schimb coronitele de la ghidon ramaneam cu ghidonul in mana...in 20 de minute eram gata de drum..respect pt toti baietii de acolo, foarte amabili..gg!
n. n.
Am un Devron Urbio, care a avut frane hidraulice cu probleme de fabricatie
, defect care a fost recunoscut de DHS. Au fost schimbate cu altele noi, Shimano, la Cicletarie, fara costuri, baietii fiind super ok.
F. I.
Interactiunea cu clientul si atentia fata de nevoile acestuia ma fac sa revin cu drag in acest magazin. Un magazin foarte bine structurat cu biciclete pentru toate buzunarele. #Cicletarie - avem nevoie de mai multe shopuri de acest gen in Bucuresti!
P. B.
Actualizați programul. Daca vreti review-uri cum trebuie. Nu puneți oamenii pe drumuri.
M. I.
Un magazin cu oferte foarte bune de black friday. Piese de bicicleta la preturi foarte bune. Angajati foarte bine documentati, pasionati si prietenosi. Recomand pentru pasionati si cunoscatori!
V. C.
Magazin pt iubitorii de biciclete, produse variate, preturi acceptabile.
I. A.
(Tradus) Foarte prost magazin !! Își înșală clienții care nu cumpără acolo.
(Original)
Very bad shop!! They are cheating on their clients dont buy there.
L. V.
(Tradus) Atitudine extrem de arogantă a tinerei doamne la tejghea, când i-am cerut să pună masca de față, în timp ce alți 5 bărbați din magazin aveau toate măștile de pe față
(Original)
Extremely arrogant attitude of the young lady at the counter when I asked her to put on the face mask while other 5 men in the store had all their face masks on
D. B.
R. R.
C. V.
A. F.
S. T.
H. B.
V. P.
G. G.
S. G.
M. N.
A. B.
A. B.